Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

ΟΛΠ Ακτοπλοΐα : Παγώνει τα τιμολόγια για το 2012

Από την Υποδοχή Του
Blue Star Δήλος
Φωτο: olp.gr
Κατά την υποδοχή του πρώτου επιβατικού πλοίου, το οποίο κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά, του πλοίου “Blue Star Δήλος”, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης ανταπαντώντας στα θερμά λόγια υποδοχής του καπετάνιου (Δημήτρη Διονυσάτου) και της πλοιοκτησίας (Μιχάλης Σακέλλης, Γιάννης Σκούτας), τόνισε το σημαντικότατο ρόλο των σύγχρονων εταιριών ακτοπλοΐας στην περιφερειακή ανάπτυξη της νησιωτικής χώρας, ανακοινώνοντας και επίσημα ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ αποφάσισε να διατηρήσει σταθερά, χωρίς καμία αύξηση (ούτε προσαρμογής του ΔΤΚ) τα τιμολόγια του Οργανισμού για όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας κατά τη διάρκεια του 2012.
Ο ΟΛΠ παρά τις συνεχείς και σημαντικές επενδύσεις των υποδομών του στον λιμένα ακτοπλοΐας (νέο κρηπίδωμα λιμένα Αλών, δίκτυα υποδοχής λυμάτων πλοίων, ανακατασκευές και συντήρηση κρηπιδωμάτων, συγκοινωνιακές ρυθμίσεις κ.λ.π.), κατανοώντας τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες ειδικά στον κλάδο της ακτοπλοΐας, αποφάσισε στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της 19.12.2011 να «παγώσει» τα τιμολόγια του για το 2012, στα επίπεδα του 2011, χωρίς καμία προσαρμογή ή προσαύξηση.
Πηγή:capital.gr
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Στην Ελλάδα το Παγκόσμιο Συνέδριο Εκτελωνιστών

8 -12 Μαΐου 2012 η Παγκόσμια Οργάνωση Εκτελωνιστών I.F.G.B.A
και η Ομοσπονδία Εκτελωνιστών Της Ελλάδας Ο.Ε.Τ.Ε
συνδιοργανώνουν στο ξενοδοχείο Divani Caravel της Αθήνας για
πρώτη φορά στην Ελλάδα το Παγκόσμιο Συνέδριo Εκτελωνιστών.
Το Ιστορικό αυτό γεγονός έρχεται σε μια συγκυρία δύσκολων
οικονομικών διεργασιών για την χώρα μας και μεγάλων εξελίξεων για
τον κλάδο μας, σε Εθνικό, Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο επίπεδο.
Οι οργανωτές από την αρχή της νέας χρονιάς μας παρέχουν τη δυνατότητα μέσω νέας σελίδας στο διαδίκτυο ειδικά φτιαγμένης για το συνέδριο, να συνεισφέρουμε θετικά , με τις σκέψεις, τις απόψεις, και τις προτάεις μας, στην κατεύθυνση της εξέλιξης και της διαχρονικότητας του κλάδου.
Η Διεύθυνση της σελίδας είναι WWW.ifcba2012.gr η λειτουργία της ξεκινάει με το ξημέρωμα του νέου χρόνου.
Η δοκιμαστική έκδοση είναι εδώ (για όσους βιάζονται να την δουν)
Καλούνται όλοι οι συνάδελφοι να στηρίξουν έμπρακτα το μοναδικό αυτό γεγονός.

Πηγή: Εκτελωνιστική Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Βραβεύτηκαν οι αριστούχοι των εργαζομένων του ΟΛΠ

Με τη βράβευση των αριστούχων φοιτητών και μαθητών, παιδιών των εργαζομένων του Ο.Λ.Π. Α.Ε., ολοκληρώθηκαν οι γιορτινές εκδηλώσεις για τα παιδιά των εργαζομένων. Στην εκδήλωση της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, τα κάλαντα τραγούδησε η παιδική χορωδία της ΧΑΝ Νικαίας.
Απευθύνοντας ευχές στα παιδιά και τα στελέχη του Ο.Λ.Π. Α.Ε. ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Οργανισμού κ. Γιώργος Ανωμερίτης, μεταξύ άλλων τόνισε: «Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. είναι μια επιχείρηση, η οποία δουλεύει 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ώρο. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι περισσότεροι γιορτάζουν τις άγιες μέρες, κάποιοι άλλοι στον Ο.Λ.Π. Α.Ε. εργάζονται ξεφορτώνοντας πλοία, εξυπηρετώντας πλοία της ακτοπλοΐας ή της κρουαζιέρας, φυλάσσοντας μέρα-νύχτα το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Γι’ αυτό για τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. και τους εργαζόμενούς του, οι πρωτιές και οι επιτυχίες των παιδιών αυτών είναι κάτι ξεχωριστό. Συγχαίρουμε τα παιδιά για τους κόπους τους, τιμώντας όσα πρώτευσαν και αρίστευσαν και τους γονείς για τη φροντίδα τους, ιδιαίτερα όσους εργάζονται σε δύσκολες συνθήκες. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. θα είναι πάντα αρωγός στο έργο και των εργαζομένων και των παιδιών τους».
Πηγή: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Περιοδεία του ΚΚΕ στην Τεχνική Βάση του ΟΛΠ


Είναι δυνατόν το λιμάνι του Πειραιά να λειτουργεί προς όφελος της κερδοφορίας των μονοπωλίων και ταυτόχρονα να εξυπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες με εργαζόμενους που θα έχουν μόνιμη σταθερή εργασία με πλήρη εργασιακά δικαιώματα;»
Το ερώτημα αυτό έθεσε ευθέως στους εργαζόμενους της τεχνικής βάσης του ΟΛΠ στη Δραπετσώνα, κατά τη χτεσινή της περιοδεία στο χώρο, η Διαμάντω Μανωλάκου, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και βουλευτής του Κόμματος. Η απάντηση δόθηκε από τους ίδιους τους εργαζόμενους, οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι με ανατροπές στα εργασιακά τους δικαιώματα, καθώς αυτή την περίοδο ο Οργανισμός διαμορφώνει νέο Κανονισμό Λειτουργίας με γνώμονα την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μετόχων του και της κερδοφορίας του.
Τις ανατροπές στα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων επιβεβαίωσε πρόσφατα και ο ίδιος ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ  Γ. Ανωμερίτης, στη διάρκεια συνάντησης που είχε με τη Γραμματεία Πειραιά του ΠΑΜΕ, αναφέροντας μάλιστα ότι βρίσκεται σε διαβούλευση με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, των οποίων οι πλειοψηφίες ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ, «Αυτόνομη Παρέμβαση» έχουν βάλει την σφραγίδα τους στην πορεία ιδιωτικοποίησης του λιμανιού.
Η Δ. Μανωλάκου, συνομιλώντας με τους εργαζόμενους, ξεκαθάρισε ότι «η λέξη βαρβαρότητα θα είναι λίγη για να περιγράψει» τα νέα σκληρά αντεργατικά μέτρα που προωθεί η συγκυβέρνηση του μαύρου μετώπου, σημειώνοντας ότι ανάμεσα σε αυτά είναι και το νέο επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ, που παραδίδει τμηματικά το λιμάνι στους μονοπωλιακούς ομίλους της κρουαζιέρας, των μεταφορών, χώρια αυτά που θα εισπράξουν οι κατασκευαστικοί όμιλοι από τα κονδύλια για τα έργα που περιέχει το «πρόγραμμα». Συνολικά, το επενδυτικό πρόγραμμα υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ, κονδύλια που θα βγουν από το εξανεμισμένο λαϊκό εισόδημα.
«Λεφτά υπάρχουν», σημείωσε, «μόνο που πηγαίνουν στους εφοπλιστές, στους τραπεζίτες, στους βιομήχανους». «Να διεκδικήσουμε, συνέχισε, τον πλούτο που παράγουμε και έχει συγκεντρωθεί σε λίγους. Αν έχουν οι εργαζόμενοι, τα λαϊκά στρώματα, να ζήσουν και να ικανοποιούν τις σύγχρονες ανάγκες τους, τότε δε θα υπάρχει κρίση. Και για να γίνει αυτό πρέπει να μείνουν άνεργοι οι βιομήχανοι, οι εφοπλιστές, οι τραπεζίτες». «Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε χώρο δουλειάς, οργανώνουμε την πάλη, αλλάζουμε τους αρνητικούς συσχετισμούς στα συνδικάτα και συναντιόμαστε για την ανατροπή αυτής της πολιτικής».
Πηγή:Ριζοσπάστης
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

«G6 Συμμαχία»

Την περασμένη εβδομάδα ανακοινώθηκε μια νέα συνεργασία η επονομαζόμενη «G6 Συμμαχία» από τις εταιρείες Hapag-Lloyd, NYK, OOCL, APL, HMM και MOL στη γραμμή Ασίας - Ευρώπης. Η κίνηση αυτή έρχεται έπειτα από μια πρωθύστερη ανακοίνωση συνεργασίας των MSC και CMA CGM στην ίδια ναυτιλιακή ρότα.
Όλες οι παραπάνω πρωτοβουλίες στοχεύουν να αντιμετωπίσουν τη Maersk, η οποία προσφέρει αυτή τη στιγμή πλήρη κάλυψη στη γραμμή με την πρωτοβουλία «Daily Maersk», που παρουσίασε τον περασμένο Οκτώβριο. Αυτές οι εξελίξεις προοιωνίζονται έναν πόλεμο ναύλων στη γραμμή Ασίας - Ευρώπης, ο οποίος μπορεί να είναι καταστροφικός για τις ναυτιλιακές εταιρείες.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός, σύμφωνα με την Alphaliner, ότι δεν εφαρμόστηκε από πολλές ναυτιλιακές εταιρείες μια πολιτική αύξησης των τιμών στα μέσα του Δεκεμβρίου λόγω αύξησης της κίνησης, η οποία όμως δεν ήρθε. Οι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν, προσθέτει η Alphaliner, μια ευκαιρία ακόμη να αυξήσουν τους ναύλους μέχρι τις 23 Ιανουαρίου, πριν από την κινεζική πρωτοχρονιά.
Ομως με τις μειωμένες προσδοκίες για τις κινεζικές εξαγωγές το 2012, οποιοδήποτε κέρδος από τυχόν αύξηση των ναύλων τίθεται μεσοπρόθεσμα υπό αμφισβήτηση. Η ελπίδα για τον εξορθολογισμό της γραμμής έρχεται από μια μείωσης της προσφοράς χωρητικότητας, η οποία δεν είναι βέβαια ότι θα επιτευχθεί το τρέχον έτος.
Στατιστικά
Στη γραμμή Ασία - Ευρώπη τα φορτία αναμένεται να αυξηθούν το 2012 κατά 3%, ενώ ο στόλος των containerships περί το 8%. Ηδη το 2011 υπολογίζεται ότι 219 πλοία με μια μεταφορική ικανότητα 546.000 TEU είναι αδρανοποιημένα μέχρι και τη 19η Δεκεμβρίου έναντι 526.000 TEU μία εβδομάδα πριν, σύμφωνα με την Alphaliner. Επίσης, οι πλοιοκτήτες έστειλαν για διάλυση το μήνα Δεκέμβριο το μεγαλύτερο αριθμό πλοίων κατά τους τελευταίους 24 μήνες.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Ο ανταγωνισμός φέρνει συμφωνίες στις γραμμές Ασίας - Ευρώπης

Στον αστερισμό των συνεργασιών έχουν εισέλθει για τα καλά οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) προκειμένου να μειώσουν το κόστος και να βελτιώσουν τα αποτελέσματά τους σε μια περίοδο έντασης της οικονομικής κρίσης, αυξημένης προσφοράς χωρητικότητας και συγκράτησης του ρυθμού αύξησης του παγκόσμιου εμπορίου.
Χθες ανακοινώθηκε μια ακόμη μεγάλη συνεργασία ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ως απάντηση σε ανάλογες κινήσεις που είχαν γίνει γνωστές τις προηγούμενες ημέρες.
Συνασπισμός των πέντε
Πέντε ασιατικές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνασπίζονται προκειμένου να βελτιώσουν την απόδοση των γραμμών και να αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της σημαντικής πτώσης των ναύλων.
Πρόκειται για τις εταιρείες China Cosco Holdings, Evergreen, Yang Ming Line, Hanjin Shipping και Kawasaki Kisen Kaisha, οι οποίες θα παρέχουν 12 εβδομαδιαία service στη Ευρώπη και τη Μεσόγειο Θάλασσα με πλοία μεταφορικής ικανότητας 13.000 TEU το κάθε ένα, ανέφερε σε μια ανακοίνωσή της η εταιρεία Hanjin Shipping Co, μια από τις συμμετέχουσες στη νέα συμμαχία.

Η συνεργασία θα ξεκινήσει στο δεύτερο τρίμηνο του 2012. Οι ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προσπαθούν μέσω συνεργασιών να μειώσουν το κόστος, σημειώνουν οι αναλυτές.
Εκτιμούμε ότι η συνεργασία μας θα βελτιώσει τα κέρδη των εταιρειών μας, καθώς θα μειωθεί το κόστος στα λιμάνια, ανέφερε η Hanjin Shipping στη δήλωσή της.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Στη Βουλγαρία είναι πλέον διαθέσιμα ηλεκτρονικά τιμολόγια στα λιμάνια

Το βουλγαρικό υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε σήμερα ότι η Bulgarian Ports Infrastructure Company εισήγαγε ηλεκτρονικές υπηρεσίες τιμολόγησης. εδώ τι σημαίνει ηλεκτρονική Τιμολόγηση για την φοροδιαφυγή
Τα ηλεκτρονικά τιμολόγια ισχύουν για τα λιμάνια της Βουλγαρίας από την 1η Δεκεμβρίου του 2011.
Ποιος θα το φανταζόταν ότι η Βουλγαρία θα ήταν πρωτοπόρος με μια τέτοια καινοτομία;
Ωστόσο, η Βουλγαρία έχει αναζητήσει τρόπους για την ενίσχυση της διεθνούς εμπορευματικής κίνησης μέσω της Μαύρης Θάλασσας και των λιμανιών του Δούναβη.

Ηλεκτρονικά τιμολόγια με στόχο την εξοικονόμηση 1 δισ
Εδώ η Ανακοίνωση του  Ελλ . Υπ. Οικονομικών τον Αύγουστο του 2011
Με στόχο τον καλύτερο έλεγχο των επιχειρήσεων και την εξοικονόμηση πόρων 1 δισ ο Υπουργός Ανάπτυξης κ Μιχάλης Χρυσοχοϊδης παρουσίασε το ηλεκτρονική τιμολόγηση η οποία σύντομα θα τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή. Όπως ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης κάθε χρόνο στην Ελλάδα εκδίδονται 200-250 εκατ. τιμολόγια σε χαρτί και κοστίζουν από 7 έως 15 ευρώ. Με το ηλεκτρονικό τιμολόγιο, το οποίο θα κοστίζει από 0,60 έως 4 ευρώ, θα προκύψει όφελος έως και 1 δισ. ευρώ για τις επιχειρήσεις, όταν η ηλεκτρονική τιμολόγηση θα επεκταθεί και στις δια-εταιρικές συναλλαγές.

Οι Βούλγαροι κάνουν Ποιο γρήγορα βήματα.

Πηγή:Balkans News
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709


Μεγάλα έργα στο Λιμάνι "μέσω" ΕΣΠΑ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ο.Λ.Π. Α.Ε. παρουσιάσθηκε το Επενδυτικό Πρόγραμμα του Ο.Λ.Π. Α.Ε. 2012-2016 και η ένταξη των σημαντικότερων έργων του στο ΕΣΠΑ.
Στη συνέντευξη τύπου την οποία παραχώρησε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μαζί με τον Υφυπουργό κ. Άδωνι Γεωργιάδη, τον Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιάννη Σγουρό, τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής κ. Θάνο Πάλλη, τη Γενική Γραμματέα ΕΣΠΑ κα Γεωργία Ζεμπελιάδου, τον Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργο Ανωμερίτη, τους Αντιπεριφερειάρχες κ.κ. Λεωνίδα Αθανασιάδη (ΕΣΠΑ), Στέφανο Χρήστου (Πειραιά) και Δημ. Κατσικάρη (Νήσων Πειραιά), παρουσιάσθηκαν, πλην άλλων, τα ακόλουθα:
1. Ένταξη στο ΕΣΠΑ του έργου «επέκταση νοτίου μετώπου λιμένα κρουαζιέρας» προϋπολογισμού 230 εκ. Ευρώ.
2. Ένταξη στο ΕΣΠΑ του έργου «υπερυψωμένο μέσο σταθερής τροχιάς (monorail)» προϋπολογισμού 120 εκ. Ευρώ.(Εδώ η συνοπτική παρουσίαση του έργου)
3. Ένταξη στο ΕΣΠΑ του έργου «κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου για κρουαζιερόπλοια στην Ακτή Μιαούλη/Αγίου Νικολάου», δημοσίας δαπάνης 3.998.814 Ευρώ.
4. Ένταξη στο ΕΣΠΑ του έργου «Διαπλάτυνση Λιμένα Αλών και δικτύου λυμάτων επιβατικού λιμένα» δημοσίας δαπάνης 2.899.951. Ευρώ.
5. Ένταξη στα προγράμματα ΕΣΠΑ Περιφέρειας Αττικής του έργου «Πολιτιστική Ακτή Πειραιά», προϋπολογισμού 70.000.000 Ευρώ. Για τα επιμέρους έργα θα υπογραφεί μεταξύ Περιφέρειας Αττικής και Ο.Λ.Π. Α.Ε. Προγραμματική Σύμβαση.
Όπως τόνισε στην παρέμβασή του ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «Τα σημαντικότερα έργα του Επενδυτικού μας Προγράμματος, μετά την πλήρη ωρίμανση τους, εντάσσονται στο ΕΣΠΑ και εντός του α’ εξαμήνου 2012 δημοπρατούνται.
Αυτό σημαίνει ότι 427.000.000 ευρώ δεσμεύτηκαν για έργα στον Πειραιά μέσω Κοινοτικών και Δημόσιων Πόρων στα οποία φυσικά θα πρέπει να προστεθούν και όλα τα υπόλοιπα έργα, τα οποία θα κατασκευασθούν με ιδίους πόρους ή μέσω παραχωρήσεων, ύψους 600.000.000 ευρώ.
Ήδη το Επενδυτικό Πρόγραμμα 2012-2016 το οποίο ενέκρινε το Δ.Σ. του Ο.Λ.Π. Α.Ε. ξεπερνάει το 1 δις Ευρώ.
Έργα τα οποία εντάσσονται στη μεγέθυνση του Λιμένα Πειραιά, προς όφελος της Ναυτιλίας, του Τουρισμού και του Πολιτισμού, της ανάπτυξης και των θέσεων εργασίας του ευρύτερου Πειραιά και της εθνικής οικονομίας.
Ένα επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο καταστρώθηκε το 2010, με σύμφωνη γνώμη όλων των φορέων του ευρύτερου Πειραιά και εγκρίθηκε από Διυπουργική Επιτροπή υπό τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης κ. Θεόδωρο Πάγκαλο.
Ένα πρόγραμμα, το οποίο μέσα σε μία περίοδο ύφεσης, δίνει αισιοδοξία και ελπίδα για ανάκαμψη σε κρίσιμους τομείς όπως η Ναυτιλία, η Λιμενική Βιομηχανία και ο Τουρισμός.
Ένα πρόγραμμα για το Λιμάνι του Πειραιά, την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, την πολιτική ανάπτυξης της Κρουαζιέρας στην Ελλάδα».
Πηγή: ΟΛΠ

Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Στο Δημόσιο το 51% ΟΛΠ και ΟΛΘ

Να ξεκαθαρίσει το τοπίο, υποστηρίζοντας ότι το Δημόσιο θα κρατήσει το 51% των μετοχών του ΟΛΠ και ΟΛΘ, σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις των δύο εταιρειών, επιχείρησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά ΑΕ, Γιώργος Ανωμερίτης, στη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης Τύπου.
Όπως τόνισε, «η διατήρηση του 51% από το Δημόσιο αποτελεί ρητή αναφορά στο Μεσοπρόθεσμο» και προσέθεσε: «Σε όλα τα λιμάνια θα πρέπει την πλειοψηφία να έχουν το Δημόσιο, η Τοπική Αυτοδιοίκηση και τα Επιμελητήρια».
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, στο οποίο έχει παραχωρηθεί προς πώληση το 23,1% των μετοχών του ΟΛΠ, δεν έχει καταλήξει σε τελικές αποφάσεις, και ειδικότερα όσον αφορά στη δεύτερη φάση που προβλέπει το Μεσοπρόθεσμο, το οποίο προβλέπει την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στα δύο μεγάλα λιμάνια.
Η αποκρατικοποίηση των δύο Οργανισμών συνδέεται και με τη δημιουργία Αττικού Λιμενικού Συστήματος, το οποίο θα περιλαμβάνει και τα τέσσερα λιμάνια της Αττικής -εκείνων του Πειραιά, της Ελευσίνας, του Λαυρίου και της Ραφήνας.
Πηγή: Πρώτο Θέμα
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email: kourtesisa@hotmail.com
Tel: 6977636709

Απελευθέρωση των φορτηγών από 1-1-12

Ο υπουργός μάς αιφνιδίασε» δηλώνουν οι μεταφορείς
Την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου των φορτηγών και των βυτιοφόρων Δ.Χ. από την 1η Ιανουαρίου 2012 δρομολόγησε η κυβέρνηση.
Με τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, ορίζεται ότι η μεταβατική περίοδος για την απελευθέρωση των φορτηγών και των βυτιοφόρων Δ.Χ. λήγει την 1η Ιανουαρίου 2012, αντί της 30ής Ιουνίου 2013 που προέβλεπε ο σχετικός νόμος.
Σύμφωνα με «Τα Νέα», με δεδομένη την επίσπευση της μεταβατικής περιόδου, καταργείται και η διάταξη που προέβλεπε τη σταδιακή απομείωση της αξίας των αδειών έως τις 30 Ιουνίου. Ωστόσο δεν αποσαφηνίζεται το ποσό το οποίο θα πρέπει να καταβάλουν οι μεταφορικές εταιρείες προκειμένου να λάβουν νέα άδεια ΦΔΧ ή βυτιοφόρου Δ.Χ.
Προκειμένου η πλήρης απελευθέρωση του κλάδου να ισχύσει αμέσως από τη νέα χρονιά, θα πρέπει η ΚΥΑ που θα ορίζει το κόστος απόκτησης άδειας να εκδοθεί πριν από το τέλος του έτους.
Αιφνιδιασμένοι από την κατάθεση της τροπολογίας δηλώνουν οι μεταφορείς.
« Άλλα είχαμε συμφωνήσει με τον υπουργό και άλλα έκανε. Συζητούσαμε να βρούμε μια λύση μετά τις γιορτές και εκείνος μας αιφνιδίασε» λέει ο πρόεδρος των ιδιοκτητών βυτιοφόρων Δ.Χ.
Πηγή:Το Βήμα
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Ξεκινούν οι εργασίες ανασκαφής στο Φάληρο για την κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού

Εντός της εβδομάδας αναμένεται να ξεκινήσει η εκσκαφή για την κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» στο Φάληρο, το οποίο θα περιλαμβάνει τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Εθνικής Βιβλιοθήκης και 
της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Στόχος είναι η κατασκευή του έργου να ξεκινήσει την άνοιξη του 2012 και να ολοκληρωθεί το 2015, οπότε και θα παραδοθεί στο Ελληνικό Δημόσιο.
Η αρχική δέσμευση για την κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος» θα αποφέρει 1 δισ. ευρώ οικονομικής δραστηριότητας, ενώ 1.500 με 2.400 άτομα θα απασχολούνται ετησίως για την υποστήριξη της κατασκευής του.
Το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» έχει αναλάβει να καλύψει το συνολικό κόστος της κατασκευής και του εξοπλισμού για το Κέντρο Πολιτισμού, το οποίο υπολογίζεται στα 566 εκατομμύρια ευρώ.
Τα τελικά αρχιτεκτονικά σχέδια είχαν παρουσιαστεί τον περασμένο Ιούνιο από τον διάσημο Ιταλό αρχιτέκτονα Ρέντσο Πιάνο, ο οποίος είχε παρουσιάσει το όραμά του για τη δημιουργία στο Δέλτα Φαλήρου ενός προορισμού παιδείας, πολιτισμού και ψυχαγωγίας, παράλληλα με τη λειτουργία ενός πάρκου σχεδόν 1.000 στρεμμάτων.
Οι τεχνικές μελέτες για το πάρκο αναμένεται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2012, ώστε τον Σεπτέμβριο του 2012 να δημοπρατηθεί το έργο. Η ανάδειξη αναδόχου αναμένεται τον Ιανουάριο του 2013.
Πηγή:in.gr
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Λουκέτο στον Ο.Δ.Δ.Υ

Τίτλοι τέλους για τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού έπειτα από 35 χρόνια, με τους εργαζομένους του να μετατίθενται στον στενό δημόσιο τομέα, σύμφωνα με χθεσινή απόφαση του υπουργού Οικονομικών. Το οριστικό τέλος στον ΟΔΔΥ εντάσσεται στο πλαίσιο της πολιτικής συρρίκνωσης του Δημοσίου, με τις αρμοδιότητές του να μεταβιβάζονται πλέον στη Διεύθυνση Τελωνειακών Διαδικασιών του υπουργείου Οικονομικών, ενώ η περιουσία του που περνάει στο Δημόσιο θα μπορεί να παραχωρείται για αξιοποίηση.
Οι μόνιμοι υπάλληλοι του ΟΔΔΥ, καθώς και όσοι απασχολούνταν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, μεταφέρονται και εντάσσονται με την ίδια σχέση εργασίας στο υπουργείο Οικονομικών, ενώ «πρόσθετες αποδοχές ή απολαβές και ειδικά επιδόματα οποιασδήποτε ονομασίας δεν διατηρούνται ως προσωπική διαφορά».
Ποια είναι όμως τα περιουσιακά στοιχεία του ΟΔΔΥ που μπορούν να παραχωρούνται για αξιοποίηση;

  •  Το δικαίωμα διαχείρισης και εκποίησης τροχοφόρων οχημάτων που περιέρχονται στην κυριότητα του Δημοσίου ως αζήτητα και ως αποτέλεσμα δήμευσης. 
  • Επίσης το δικαίωμα διαχείρισης και εκποίησης πάσης φύσεως κινητών, όπως πλωτών μέσων, εφοδίων, μηχανημάτων, τροχοφόρων.

Πηγή:Τα Νέα
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Σ.Ε.Π : Ανακοίνωσε το ωράριο των Εορτών

O Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ Α.Ε.) εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση :
Κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, θα διακόψει τις εργασίες του τις ακόλουθες ημέρες και ώρες:
  • Παραμονή Χριστουγέννων (24/12/2011):  οι εργασίες θα διακοπούν από τις 20:00 και θα ξεκινήσουν από την Δευτέρα (26/12/2011) στις 07:00 **
  • Παραμονή Πρωτοχρονιάς (31/12/2011): οι εργασίες θα διακοπούν από τις 20:00 - 07:00 (της επόμενης ημέρας 01/01/2012) ** 
  • Ημέρα Χριστουγέννων (25/12/2011): καμία λειτουργία 
** Σε περίπτωση πλοίων όπου η αποπεράτωση των φορτοεκφορτώσεων απαιτεί συνέχιση των εργασιών πέραν της προγραμματισμένης διακοπής, θα συνεχιστούν κανονικά μέχρι το τέλος της βάρδιας.

Πηγή:PCT
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Νέα επίθεση στα εργασιακά τους δικαιώματα

Αντιμέτωποι με την επίθεση στα εναπομείναντα εργασιακά τους δικαιώματα θα βρεθούν οι εργαζόμενοι στο λιμάνι του Πειραιά, προκειμένου να διαμορφωθεί το ...«κατάλληλο ανταγωνιστικό περιβάλλον», δηλαδή φτηνοί εργάτες χωρίς κανένα δικαίωμα με μισθούς πείνας, που θα προσελκύσει τις πολυεθνικές να επενδύσουν. Αυτό είναι το συμπέρασμα της χτεσινής συνάντησης της Γραμματείας ΠΑΜΕ Πειραιά και των δυνάμεων του ΠΑΜΕ στο λιμάνι, με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ ΑΕ Γ. Ανωμερίτη.
Τα όσα προγραμματίζονται μέσα από το «αναπτυξιακό σχεδιασμό» του ΟΛΠ και την «Πολιτιστική Ακτή», που συμπεριλαμβάνεται σε αυτό το σχεδιασμό, είναι έργα ύψους 1 δισ. ευρώ που αφορούν τμήματα του λιμανιού όπως αυτό της κρουαζιέρας, το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) στην προβλήτα Ι του ΟΛΠ στο Ικόνιο κ.ά., που έχουν γνώμονα την ανάπτυξη της κερδοφορίας των πολυεθνικών που δραστηριοποιούνται σε αυτά. Ενώ για τους εργαζόμενους του ΟΛΠ, υπαλλήλους και λιμενεργάτες, ο Γ. Ανωμερίτης ανέφερε για τους κανονισμούς εργασίας και τα εργασιακά τους δικαιώματα ότι «σε πολλά σημεία πρέπει να αλλάξουν και ήδη γίνονται διαβουλεύσεις με τα συνδικάτα». Δηλαδή προετοιμάζονται εργασιακές σχέσεις τύπου αντίστοιχες με αυτές που έχει επιβάλει το μονοπώλιο της COSCO.
Σε ό,τι αφορά τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη αφού σημείωσε ότι έχει βάλει μέσα τον ΟΛΠ κατά 5 εκατ., άφησε να εννοηθεί ότι θα σταματήσει να λειτουργεί με τη μορφή που έχει σήμερα, εννοώντας προφανώς ότι θα συρρικνωθεί, ενώ τη λειτουργία της άμεσα θα την αναλάβει η ΝΑΥΣΟΛΠ, θυγατρική εταιρεία του ΟΛΠ.
Σε δελτίο Τύπου η Γραμματεία ΠΑΜΕ Πειραιά αναφέρει ότι στη συνάντηση εξέφρασε την κατηγορηματική αντίθεση σε αυτούς τους σχεδιασμούς. «Δεν μπορεί να συνυπάρξουν εργαζόμενοι με δικαιώματα και μονοπώλια με τα κέρδη τους».
Πηγή:Ριζοσπάστης
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Χριστούγεννα στο Δήμο Πειραιά

Τη χαρά να ζήσουν όλα τα παιδιά τη μαγεία των Χριστουγέννων δίνει ο Δήμος Πειραιά, με τις εορταστικές εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν σε όλη την πόλη.

Τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να παίξουν στο παγοδρόμιο, το οποίο αξίζει να αναφέρουμε ότι είναι πολύ φθηνό, το τραινάκι, το χριστουγεννιάτικο χωριό, καθώς και το καρουζέλ.
Παράλληλα το παραδοσιακό καράβι θα περιοδεύσει σε όλες τις πλατείες του Δήμου Πειραιά, Κοραή, Αγ. Κωνσταντίνου, Κανάρη, Πηγάδας, Αγ. Σωτήρας, Γεννηματά – Καμίνια, στη Λεωφόρο Ειρήνης στο Νέο Φάληρο, καθώς και στον πεζόδρομο Παλαμιδίου, μεταφέροντας έτσι σε όλους τους κατοίκους το πνεύμα των Χριστουγέννων με την ελπίδα, που όλοι έχουμε ανάγκη.
Πηγή: NewsBomb
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Αύξηση 10% στα τιμολόγια του ο ΟΛΠ από τον Νέο Χρόνο

Περίπου 10% αύξηση στα τιμολόγια του από τον Νέο χρόνο, εφαρμόζει ο ΟΛΠ στις Υπηρεσίες που παρέχει .
                                        
Κάντε δεξί Κλικ στον σύνδεσμο για να κατεβάσετε το αρχείο. και αριστερό για να το δείτε.



Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Εκκληση ΣΕΒΕ να μην κλείσουν τα τελωνεία

Την ανησυχία της για το πλήγμα που είναι δυνατόν να δεχθούν οι εξαγωγικές επιχειρήσεις από τις κινητοποιήσεις των τελωνειακών που ξεκινούν σήμερα εκφράζει με ανακοίνωσή της η διοίκηση του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος. Ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Δημήτρης Λακασάς, και οι συνεργάτες του σε ανακοίνωση που εξέδωσαν ζητούν να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην κλείσει κανένα τελωνείο.

«Τα μέτρα θα πρέπει να αφορούν πρωτίστως τη με κάθε τρόπο και μέσο διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των τελωνείων και όλων των άλλων υπηρεσιών του Δημοσίου που σχετίζονται με τις εξαγωγές, όπως των υπηρεσιών αγροτικής οικονομίας, κτηνιατρικής και αλιείας των περιφερειών της χώρας, ώστε να συνεχιστεί χωρίς προβλήματα η επιχειρηματική, παραγωγική, εισαγωγική και εξαγωγική δραστηριότητα», σημειώνει ο σύνδεσμος στην ανακοίνωσή του.
Παράλληλα, ο ΣΕΒΕ ζητά να επιταχυνθούν όλες εκείνες οι διαδικασίες και οι θεσμοί που προβλέπονται στις κοινοτικές διατάξεις προς διευκόλυνση του διεθνούς εμπορίου και της ανταγωνιστικότητας και αφορούν τουλάχιστον τις καλά οργανωμένες επιχειρήσεις με συστηματική εξαγωγική δραστηριότητα.
Πρόκειται για θεσμούς που ισχύουν εδώ και χρόνια σε άλλες χώρες - μέλη της ΕΕ, όπως οι θεσμοί του εγκεκριμένου εξαγωγέα και του εγκεκριμένου εμπόρου νωπών και η πλήρης ηλεκτρονικοποίηση των σχετικών διαδικασιών ώστε να μειωθεί ο φόρτος εργασίας των δημόσιων υπηρεσιών με παράλληλη ανάληψη αυξημένης ευθύνης εκ μέρους των αξιόπιστων επιχειρήσεων.
Οι ζημίες
«Κατανοούμε τις θυσίες που όλοι έχουμε κληθεί να κάνουμε για τη βελτίωση του δημοσιονομικού προβλήματος της χώρας και την έξοδό της από την ύφεση και την κρίση, αλλά εκφράζουμε την αγωνία των επιχειρηματιών, των βιοτεχνών, των επαγγελματιών και του προσωπικού τους που έχουν αποθέσει τις τελευταίες τους ελπίδες στην εξωστρεφή δραστηριότητά τους, για τη διεκπεραίωση μάλιστα της οποίας επιβαρύνονται οι ίδιοι (ΔΕΤΕ, ανταποδοτικά τέλη για ποιοτικούς και φυτοϋγειονομικούς ελέγχους κ.λπ.)», σημειώνει.
 Και καταλήγει:
«Δυστυχώς, οι επιχειρηματίες και ιδίως οι εξαγωγείς είναι αυτοί που θα υποστούν για μια ακόμη φορά τις συνέπειες των κινητοποιήσεων άλλων ομάδων συμφερόντων, με άμεσες και έμμεσες ζημίες, πολλές από τις οποίες δεν είναι δυνατό να αποτιμηθούν, όπως η απώλεια πελατών εξωτερικού, ούτε βεβαίως να διεκδικηθούν με αξιώσεις στο μέλλον. Ζημίες που μπορεί να κλονίσουν ακόμη και την επιβίωση μιας επιχείρησης με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον επιχειρηματία, την οικογένεια και τους εργαζομένους του».
Πηγή:Αγγελιοφόρος
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

2/01/2012 - Η επίσημη πρώτη της PCDC

Οι Αποθήκες όπως ήταν 12 ημέρες
πριν. 
Την 2α /01/2012 προσανατολίζετε η PCDC Θυγατρική της cosco να ξεκινήσει την παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες της.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες εντός των προσεχών ημερών η διοίκηση της ΣΕΠ - PCT θα έχει συνάντηση με όλους τους Forwaders που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Πειραιά και όχι μόνο να τους ενημερώσει σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες , αλλά και με την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας που πάντα με τις πληροφορίες θα είναι πολύ ανταγωνιστικές ή μάλλον  για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους δεν θα έχουν καμία σχέση με τις μέχρι τώρα τιμές, πρακτορειακών και αποθηκεύτρων . Ήδη την επόμενη εβδομάδα η κατασκευάστρια εταιρεία παραδίδει το έργο και η αποθήκη θα αρχίσει να δέχεται τα πρώτα Containers προς εκκένωση .
Σύμφωνα με την μέχρι τώρα ανακοίνωση της εταιρείας η δραστηριότητα της PCDC θα είναι:
  • Εκκενοπληρώσεις groupage containers και Tir
  • Φορτοεκφορτώσεις και αποθηκεύσεις γενικού φορτίου.
  • Φορτοεκφορτώσεις και αποθηκεύσεις ΙΜΟ φορτίων
  • Φορτοεκφορτώσεις και αποθηκεύσεις προϊόντων ψύξης 
Οι εγκαταστάσεις  βρίσκονται μέσα στην  ελεύθερη ζώνη του λιμανιού και οι Εκκενοπληρώσεις , φορτοεκφορτώσεις  των Containers, Tir και λοιπών μέσων θα γίνονται στην αποθήκη απευθείας.χωρίς διατυπώσεις . Επίσης στο ισόγειο του Ε' τελωνείου  η εταιρεία  θα ανοίξει  γραφείο εξυπηρέτησης χρηστών για  " Βεβαιώσεις και εξοφλήσεις"  διασαφήσεων με on Line σύνδεση της αποθήκης.  
Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Βροχή ακυρώσεων παραγγελιών για εφοδιασμούς πλοίων

Τα τελωνεία «σφραγίζουν» τις εργάσιμες ημέρες όταν τελειώνει το ωράριο εργασίας και δεν λειτουργούν καθόλου τα Σαββατοκύριακα. Μεγάλη κερδισμένη βγαίνει η Τουρκία.

Με «βροχή» ακυρώσεων παραγγελιών για εφοδιασμούς πλοίων ξένων εταιρειών βρίσκονται οι ελληνικές επιχειρήσεις εφοδιασμού από τις αρχές Νοεμβρίου με την εφαρμογή της εφεδρείας και τις συνταξιοδοτήσεις στα τελωνεία.
Οι ακυρώσεις προσεγγίζουν πλέον και το 50% ενώ εκφράζονται έντονα φόβοι ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί προκαλώντας μεγάλη οικονομική «αιμορραγία» σε έναν από τους δυναμικότερους κλάδους της παραναυτιλιακής αγοράς του Πειραιά.
Σε 24ωρη βάση
Αιτία είναι ότι τα τελωνεία «σφραγίζουν» τις εργάσιμες ημέρες όταν τελειώνει το ωράριο εργασίας και δεν λειτουργούν καθόλου τα Σαββατοκύριακα.
Πρακτικά δηλαδή από το μεσημέρι της Παρασκευής έως το πρωί της Δευτέρας οι ελληνικές εταιρείες δεν είναι δυνατό να προχωρήσουν σε εφοδιασμούς πλοίων, ενώ όπως είναι γνωστό, το εμπορικό λιμάνι λειτουργεί και δέχεται πλοία σε 24ωρη βάση.
Η μεγάλη κερδισμένη από αυτή την κατάσταση είναι η Τουρκία με τις εταιρείες της να βλέπουν την πίτα της αγοράς τους να αυξάνεται και ενώ έχουν ήδη τη δυνατότητα πώλησης φθηνότερων υπηρεσιών με την υπαγωγή πολλών εφοδίων (π.χ. τροφοεφόδια) που αγοράζουν τα πλοία σε καθεστώς τράνζιτ. Σύμφωνα με επικεφαλείς ορισμένων από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις του κλάδου, ο οποίος είναι εξαγωγικός σε ποσοστό 98%, ιδιαίτερα οξυμένα είναι τα προβλήματα από την 1η Νοεμβρίου στο Ε Τελωνείο του Πειραιά το οποίο δέχεται όλη την κίνηση από την προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων της Cosco.
Τις καθημερινές, μετά το τέλος του κανονικού ωραρίου λειτουργίας η κίνηση στην κυριολεξία ερημώνει. Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο οκτώ στα είκοσι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που επρόκειτο να εφοδιαστούν από τον Πειραιά, ειδοποίησαν ότι ακυρώνουν τον εφοδιασμό τους από την ελληνική αγορά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Vanos, Δημήτρης Βάνος, σημειώνει ότι τα προβλήματα τα οποία έχουν δημιουργηθεί είναι σοβαρά και πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα διότι δεν είναι δυνατό στην περίοδο οικονομικής κρίσης που διέρχεται η χώρα μας όταν οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επιβιώσουν να μη δίνονται άμεσα λύσεις από το επίσημο κράτος.
Μάλιστα οι εταιρείες εφοδιασμού πλοίων εκφράζουν έντονους φόβους ότι, η κατάσταση θα επιδεινωθεί καθώς η έλλειψη προσωπικού θα επεκταθεί σε όλες τις πύλες του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά μέχρι την Ελευσίνα.
Επιπλέον υπολογίζουν ότι μέσα σε ένα χρόνο το λιμάνι δεν λειτούργησε συνολικά για 82 μέρες λόγω διάφορων κινητοποιήσεων και απεργιών.
Οκτώ ημερήσιες στάσεις εργασίας σε όλες τις τελωνειακές μονάδες -εκτός αυτών που λειτουργούν σε 24ωρη βάση- αποφάσισε να προκηρύξει για τις επόμενες μέρες το γενικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος. Οι στάσεις θα πραγματοποιούνται από τις 7 Δεκεμβρίου έως και τις 16 Δεκεμβρίου από 05:00 - 07:30 και από 15:30-20:00.
Πηγή:Ημερησία
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Υπό διάλυση εφορίες και τελωνεία

«Στο Τελωνείο Κήπων στον Εβρο έχουν µείνει 20 άτοµα για να ελέγχουν 250 φορτηγά που περνούν µαζί µε χιλιάδες επιβατικά αυτοκίνητα κάθε 24ωρο. Τη νύχτα µένουν δύο ή τρεις. Απέναντι στην Τουρκία, στο ίδιο σηµείο, υπηρετούν 104 τελωνειακοί. Εχουν µηχάνηµα στο οποίο µπαίνουν τα φορτηγά, τα σκανάρουν µε ακτίνες και βλέπουν ακόµη και τα υγρά στην µπαταρία. Στην ελληνική πλευρά ο εξοπλισµός για να αντιµετωπιστεί το εµπόριο ναρκωτικών είναι µόνο κατσαβίδια και κοπίδια». Αυτά δηλώνει µιλώντας στο «Βήµα» τελωνειακός υπάλληλος που υπηρετεί στη Βόρεια Ελλάδα και ζήτησε να µην κατονοµαστεί. Οι οργανικές θέσεις τελωνειακών στους Κήπους ήταν κάποτε 65.

Φορολογικοί παράδεισοι και φρένο στις εξαγωγές
Ουίσκι Βουλγαρίας με χαμηλό φόρο πίνει η Βόρεια Ελλάδα λόγω ανεπάρκειας των τελωνειακών ελέγχων
«Αυτό που θα συµβεί στον φοροεισπρακτικό µηχανισµό της χώρας τις επόµενες εβδοµάδες θα είναι η πλήρης κατάρρευση» δηλώνει στο «Βήµα» υπάλληλος του υπουργείου Οικονοµικών.
Το ίδιο πρόσωπο υποστηρίζει ότι η πρόταση για τη συγχώνευση 80 εφοριών, µε περίπου 800 υπαλλήλους η καθεµιά, οι οποίες συνεισφέρουν κάτω από το 1% των εσόδων, δεν έγινε δεκτή. Αντιθέτως, σηµειώνει ότι υπάρχουν ακόµη εφορίες που λειτουργούν ως «φορολογικοί παράδεισοι». Τυχαίο το παράδειγμα:
Εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Τρίπολη δηλώνει ως έδρα τη ∆ηµητσάνα και υποκατάστηµα στην Τρίπολη. Η εταιρεία ελέγχεται από τη ∆ΟΥ ∆ηµητσάνας όπου υπηρετούν µόλις δύο υπάλληλοι, οι οποίοι αδυνατούν να ελέγξουν το πλήθος των µεγάλων εταιρειών που δήλωσαν (όλως τυχαίως) ως έδρα τη ∆ηµητσάνα και δραστηριοποιούνται σε άλλες περιοχές.
Την ίδια στιγµή στο µεγαλύτερο τελωνείο της Βόρειας Ελλάδας, αυτό της Θεσσαλονίκης, υπηρετούν µόλις 47 υπάλληλοι. Βασική λειτουργία του είναι η εξυπηρέτηση των εξαγωγών οι οποίες έχουν «φρενάρει» λόγω έλλειψης προσωπικού. Οι ουρές είναι ατελείωτες και ο Σύνδεσµος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος έχει ενηµερωθεί αρµοδίως για τις περιορισµένες δυνατότητες του τελωνείου να εξυπηρετήσει τα µέλη του!
«Σήµερα δεν υπάρχει δυνατότητα της Υπηρεσίας να ανταποκριθεί στο έργο που έχει αναλάβει, κυρίως λόγω του περιορισµένου αριθµού των υπαλλήλων» δηλώνει στο «Βήµα» ο πρόεδρος της Οµοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος κ. Δ. Τριµπόνιας αναφερόµενος στο σύνολο των τελωνείων. Το πιο πρόσφατο πρόβληµα εντοπίζεται επίσης στη Βόρεια Ελλάδα.
Αφορά τη λαθραία εισαγωγή γνήσιων οινοπνευµατωδών ποτών από τη Βουλγαρία, όπου ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης είναι πλέον πολύ χαµηλότερος από ό,τι την Ελλάδα.
«Ο φόρος για το ίδιο ουίσκι είναι 10 ευρώ στην Ελλάδα και 3 ευρώ στη Βουλγαρία» εξηγεί τελωνειακός. Κάπως έτσι ένα µεγάλο µέρος της Βόρειας Ελλάδας πίνει ουίσκι µε χαµηλό φόρο κατανάλωσης το οποίο εισήχθη παρανόµως από τη Βουλγαρία.
Για την καταπολέµηση του φαινοµένου συστήθηκε κλιµάκιο τελωνειακών στον Προµαχώνα το οποίο στελεχώνεται από οκτώ τελωνειακούς. Τις περισσότερες νύχτες όµως υπηρετεί στη βάρδια µόνο ένας υπάλληλος.
Και όπως συµβαίνει στους Κήπους Εβρου, οι γεφυροπλάστιγγες πάνω στις οποίες ελέγχονται τα φορτηγά µε ειδικές ακτίνες υπάρχουν µόνο από την άλλη πλευρά. «Οι Βούλγαροι διαθέτουν σκάνερ από το 2009» σηµειώνει τελωνειακός υπάλληλος µε γνώση της υπόθεσης...

Πηγή: Το Βήμα
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709