Τα όσα προγραμματίζονται μέσα από το «αναπτυξιακό σχεδιασμό» του ΟΛΠ και την «Πολιτιστική Ακτή», που συμπεριλαμβάνεται σε αυτό το σχεδιασμό, είναι έργα ύψους 1 δισ. ευρώ που αφορούν τμήματα του λιμανιού όπως αυτό της κρουαζιέρας, το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) στην προβλήτα Ι του ΟΛΠ στο Ικόνιο κ.ά., που έχουν γνώμονα την ανάπτυξη της κερδοφορίας των πολυεθνικών που δραστηριοποιούνται σε αυτά. Ενώ για τους εργαζόμενους του ΟΛΠ, υπαλλήλους και λιμενεργάτες, ο Γ. Ανωμερίτης ανέφερε για τους κανονισμούς εργασίας και τα εργασιακά τους δικαιώματα ότι «σε πολλά σημεία πρέπει να αλλάξουν και ήδη γίνονται διαβουλεύσεις με τα συνδικάτα». Δηλαδή προετοιμάζονται εργασιακές σχέσεις τύπου αντίστοιχες με αυτές που έχει επιβάλει το μονοπώλιο της COSCO.
Σε ό,τι αφορά τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη αφού σημείωσε ότι έχει βάλει μέσα τον ΟΛΠ κατά 5 εκατ., άφησε να εννοηθεί ότι θα σταματήσει να λειτουργεί με τη μορφή που έχει σήμερα, εννοώντας προφανώς ότι θα συρρικνωθεί, ενώ τη λειτουργία της άμεσα θα την αναλάβει η ΝΑΥΣΟΛΠ, θυγατρική εταιρεία του ΟΛΠ.
Σε δελτίο Τύπου η Γραμματεία ΠΑΜΕ Πειραιά αναφέρει ότι στη συνάντηση εξέφρασε την κατηγορηματική αντίθεση σε αυτούς τους σχεδιασμούς. «Δεν μπορεί να συνυπάρξουν εργαζόμενοι με δικαιώματα και μονοπώλια με τα κέρδη τους».
Πηγή:Ριζοσπάστης
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Tel:6977636709