Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Στο «σφυρί» ο... στοιχειωμένος πύργος του Πειραιά


Διακρίνονται: Το Ρολόι, η Παλιά αγορά,
Η Ράλλειος Η Αγία Τριάδα 
Σχόλιο του ιστολογίου: Ήμουν παιδί αμούστακο , που λέει και το τραγούδι , όταν ο τότε Δήμαρχος Σκυλίτσης διέλυσε τον Πειραιά και την τότε εικόνα που είχε  σαν πόλη . Ποιος δεν θυμάται το ρολόι , την παλιά αγορά  την Ράλλειο σχολή ? Για δεκαετίες έμειναν ανεκμετάλλευτα και στοιχειωμένα,  θυμίζοντας στους Πειραιώτες ,   την αλήστου μνήμης παρέμβαση του τότε Δημάρχου .
Τώρα τα κτίρια αυτά δημοπρατούνται για να εκμεταλλευτούν τουλάχιστον την δεσπόζουσα θέση τους , μιας και με την σημερινή τους εμφάνιση αλλοιώνουν την εικόνα του Πειραιά μας .

"Τη δημοπράτηση του έργου «Ανάπτυξη και αξιοποίηση πέντε ακινήτων του Δήμου Πειραιά μέσω σύμβασης παραχώρησης, χρήσης και εκμετάλλευσης» με προεπιλογή ενέκρινε, με απόφασή του, ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Στ. Καλογιάννης.
Ειδικότερα πρόκειται για:
- Το ακίνητο του πύργου Πειραιά, συνολικής δομημένης επιφάνειας 32.931 m2, που αναπτύσσεται σε 22 ορόφους και το οποίο είναι ημιτελές.
- Το ακίνητο της πρώην Ράλλειου σχολής, συνολικής δομημένης επιφάνειας 19.327 m2 , που αναπτύσσεται σε πέντε ορόφους και τρία υπόγεια από τα οποία λειτουργούν μόνο το ισόγειο και τα υπόγεια, ενώ οι υπόλοιποι χώροι είναι ημιτελείς.
- Το ακίνητο του κεντρικού Δημαρχείου Πειραιά, συνολικής δομημένης επιφάνειας 6.804 m2 , που αναπτύσσεται σε εννέα ορόφους και τρία υπόγεια.
- Το ακίνητο επί της οδού Ρετσίνα 45-47, με συνολική επιφάνεια οικοπέδου 10.517 m2 , εντός του οποίου υφίσταται διώροφο διατηρητέο κτίριο, συνολικής δομημένης επιφάνειας 3.200 m2.
- Το ακίνητο επί της οδού Θηβών 50 και Φαλήρου, με συνολική επιφάνεια οικοπέδου 9.890 m2 , εντός του οποίου υφίσταται διώροφο κτίριο, συνολικής δομημένης επιφάνειας 450 m2.
Με τη σύμβαση θα παραχωρείται η χρήση και εκμετάλλευση των παραπάνω ακινήτων για 40 έτη. Ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει την υποχρέωση αποπεράτωσης των ημιτελών κτιρίων, της κατασκευής και του εκσυγχρονισμού των υποδομών και εγκαταστάσεων καθώς και την αποκατάσταση του διατηρητέου κτίσματος."
Πηγή:Πρώτο Θέμα
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

ΟΛΠ - COSCO: Καμιά πρόταση για 60% αντί ενός δις Ευρώ


Και η COSCO από την πλευρά της επιβεβαιώνει το σημερινό ρεπορτάζ του ΑΠΕ σύμφωνα με το οποίο τόσο ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά, όσο και το ΤΑΙΠΕΔ δηλώνουν πως δεν υπάρχει καμιά πρόταση από την πλευρά του κινεζικού ομίλου για την εξαγορά του 60% του ΟΛΠ αντί του ένα δις Ευρώ.
Όπως αναφέρουν πηγές  από την πλευρά του κινεζικού ομίλου «δεν υπάρχει καμιά προσφορά και δεν γνωρίζουμε πως και από που προέκυψε το ποσό του ενός δις Ευρώ. Από την στιγμή κατά την οποία», συνεχίζουν οι ίδιες πηγές, «δεν γνωρίζουμε τις τελικές αποφάσεις της κυβέρνησης για το θέμα των λιμανιών, αλλά ούτε και την διαδικασία μέσω της οποίας θα επιτευχθούν οι κυβερνητικοί στόχοι είναι πολύ νωρίς να συζητούμε για ποσοστά και νούμερα.
Σίγουρα», προσθέτουν, «η COSCO περιμένει πως οι απαιτήσεις της κυβέρνησης θα είναι υψηλές για τα λιμάνια, αλλά αυτό είναι ένα θέμα που θα το δούμε όταν προκύψει και όχι τώρα. Σε κάθε περίπτωση μια οικονομική προσφορά τέτοιου επιπέδου είναι μια σύνθετη διαδικασία κατά την οποία πρέπει να υπολογίσει κάποιος πολλές παραμέτρους.
Αυτό που για εμάς έχει σημασία είναι πως γνωρίζει η κυβέρνηση τις προθέσεις μας, όπως επίσης γνωρίζει και το πως έχει εξελιχθεί η μέχρι τώρα επένδυση μας στο λιμάνι του Πειραιά», κατέληξαν.
Πηγή:TheSeaNation
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Στατιστικά εισαγωγών εξαγωγών μηνών Οκτωβρίου , Νοεμβρίου.


Ο ιστότοπος μας  δημοσιεύει , όποτε είναι δυνατόν , τα μηνιαία στατιστικά στοιχεία εισαγωγών και εξαγωγών της χώρας μας , όπως δίνονται από την Ελληνική στατιστική αρχή.
Εδώ τα στατιστικά των μηνών



όπως δόθηκαν στην δημοσιότητα από την Στατιστική Υπηρεσία.


Πηγή: Ελ. Στατιστική Αρχή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Λιμενική στρατηγική ???

Ποια είναι η Λιμενική πολιτική της Κυβέρνησης ? Ακόμα δεν το έχει αποφασίσει ή μάλλον δεν έχει ακόμα βγει προς τα έξω . Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα λιμάνια θα πουληθούν , θα τα πάρουν Ρώσοι ή Κινέζοι   . Εμείς φανήκαμε λίγοι και ανήμποροι .............Το Euro2day δημοσίευσε σήμερα το πιο κάτω ενδιαφέρον άρθρο.
"Μια δύσκολη εξίσωση, η οποία εξαρτάται και από το διεθνές ενδιαφέρον, καλείται να λύσει τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες η διοίκηση του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ), όπως προέκυψε από τη χθεσινή σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Αντ. Σαμαρά.
Πρέπει να παρουσιάσει στην κυβέρνηση την τελική πρόταση για την αξιοποίηση των λιμανιών της χώρας, με προτεραιότητα τα λιμάνια της Αθήνας (ΟΛΠ) και της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και στη συνέχεια τα 10 λιμάνια τα οποία βρίσκονται υπό τη διαχείριση κρατικών ανωνύμων εταιρειών, αλλά και τις μαρίνες.
«Υποτίθεται πως οι οικονομικοί σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ, η Morgan Stanley και η Τράπεζα Πειραιώς, έχουν οργώσει τη διεθνή αγορά ώστε να ζυγίσουν το ενδιαφέρον των επενδυτών», λένε στο λιμάνι.
Παρά τις πληροφορίες και τα δημοσιεύματα περί ζωηρού ενδιαφέροντος (π.χ. Cosco, Ρώσων) για την εξαγορά του ΟΛΠ, μέχρι στιγμής στην κυβέρνηση δεν έχουν αποφασίσει αν το λιμάνι του Πειραιά θα παραχωρηθεί μέσω πώλησης μετοχών του ΟΛΠ ή μέσω συμβάσεων παραχώρησης."
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Ανακοίνωση από τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ICISnet

Οι Ηλεκτρονικές Συναλλαγές του ICISnet δεν θα  είναι διαθέσιμες την Δευτέρα 14-01-2013 από τις 15:00 έως τις 17:00, λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης. 
ICISnet Electronic Services will be unavailable, on Monday 14/01/2013 from 15:00 to 17:00, due to maintenance works

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Μπαράζ επιθετικών επενδύσεων από τους Κινέζους

Ο Πειραιάς σε ένα χρόνο θα είναι το Νο 1 Λιμάνι της μεσογείου , με επενδύσεις πέραν της προβλεπόμενης σύμβασης της Cosco με το Ελληνικό δημόσιο.
με αύξηση φορτίων και με νέα μηχανήματα τύπου ERTG (Electrified Rubber-Tired Gantry Cranes)
με αύξηση της διακίνησης κατά 600,000 teu ήτοι 3,2 εκατ. ετησίως από 2,6 που έχει συμβατική υποχρέωση.
Όταν μπει σε λειτουργία τον Ιούνιο ο νέος προβλήτας ΙΙΙ  είναι σχεδιασμένος να έχει 1 εκ teu δυναμικότητα . Όταν ολοκληρωθεί θα έχει 1,5 εκ teu . Η δυναμικότητα αυτή θα οφείλετε στις νέας τεχνολογίας γερανογέφυρες που έχουν σχεδιαστεί για πλοία που μεταφέρουν cont. με πλάτος 26 κουτιά , δηλαδή πλοία 3 γενιές μπροστά,
Με βάση αυτόν τον σχεδιασμό η cosco σχεδιάζει να ανακοινώσει γύρω στο Πάσχα την νέα μεγάλη της συμφωνία .
Όλες αυτές οι επενδύσεις κάνουν τον Πειραιά το πλέον σύγχρονο λιμάνι της Μεσογείου αλλά και το πλέον ανταγωνιστικό.
Π.Χ
Όταν μπει σε λειτουργία το σιδηροδρομικό δίκτυο .
Ένα φορτίο
  • από την Σαγκάη για Βουδαπέστη μέσω Πειραιά θα κάνει περίπου 23 ημέρες.
  • Το ίδιο φορτίο μέσω Τεργέστης 28 ημέρες 
  • Και μέσω Αμβούργου 33 ημέρες.     
Επίσης
  • Από Σαγκάη για Βαρσοβία μέσω Πειραιά 24 ημέρες.
  • Μέσω Gdansk 36 ημέρες 
  • Και μέσω Αμβούργου 25 ημέρες

 Στα σχέδια της εταιρείας είναι επίσης και η επέκταση της ήδη υπάρχουσας αποθήκης (PCDC) από τα 7000 τμ στα 35000 τμ τουλάχιστον για να μπορεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση αποθηκευτικού χώρου από την hp και όχι μόνο η οποία σε πρώτη φάση θα προωθεί 20000,00  Container προς την Κεντρική Ευρώπη.

Απόσπασμα από το δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Και η Lenovo στον Πειραιά ? Φήμες ή Πραγματικότητα ?:


Μία πληροφορία του περασμένου έτους Επανέρχεται στην δημοσιότητα μέσω της ιστοσελίδας NewMoney .
Τα σενάρια φέρνουν την κινεζική εταιρεία Lenovo να μελετά τον τρόπο επένδυσης της στην Ελλάδα μετά και την πρόσφατη κίνηση της ανταγωνίστριας της Hewlett Packard να χρησιμοποιήσει το λιμάνι του Πειραιά ως μεταφορική βάση για την κεντρική Ευρώπη.
Πληροφορίες του «newmoney» αναφέρονται σε μελέτη ενός ελληνικού σχεδίου δράσης που η φιλόδοξη εταιρεία από την Κίνα εκπονεί, με στόχο να προωθηθεί πιο δυναμικά στην ανατολική Ευρώπη. Η προοπτική λοιπόν συνεργασίας με την Cosco στον Πειραιά θα της δώσει πέρασμα στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου και των Βαλκανίων, μια αναδυόμενη δηλαδή αγορά στον χώρο της πληροφορικής.
Ήδη η διοίκηση της Lenovo έχει έλθει σε κατ’ αρχήν επαφές με την διοίκηση της Cosco ενώ παράλληλα σε ανακοινώσεις θα προβεί και για άλλα θέματα η πολυεθνική την προσεχή Τρίτη.

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


1 δισ.από την Cosco για το υπόλοιπο λιμάνι του Πειραιά

Επενδυτική πρόταση ύψους περίπου ενός δισ. ευρώ για το λιμάνι του ΟΛΠ και την ίδια την εισηγμένη εταιρεία, φέρεται να σχεδιάζει να καταθέσει ο κινεζικός όμιλος της Cosco μόλις η ελληνική κυβέρνηση αποφασίσει τις διαδικασίες που θα ακολουθήσει για την αποκρατικοποίηση των δύο μεγαλύτερων λιμένων της χώρας, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Η πρόταση των Κινέζων φέρεται να αφορά έναν συνδυασμό καταβολής τιμήματος και ανάληψης επενδυτικών δράσεων.
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες ο κινεζικός όμιλος θα ενδιαφερόταν να αποκτήσει στον ΟΛΠ ένα ποσοστό της τάξεως του 60%, ενώ ήδη το 25% των μετοχών του βρίσκεται στο Χρηματιστήριο.
Στα μέσα Δεκεμβρίου του 2012 πολυμελής αντιπροσωπία του Κινεζικού Οργανισμού Διαχείρισης Κεφαλαίων Μεγάλων Επιχειρήσεων της SASAC -η οποία είναι ο κύριος μέτοχος της Cosco- είχε επισκεφθεί τα γραφεία του ΟΛΠ και είχε συζητήσει με τη διοίκησή του τα επενδυτικά σχέδια τα οποία υπάρχουν για τα ελληνικά λιμάνια.
Το ενδιαφέρον της Cosco για τον Πειραιά έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα, με την εταιρεία να μεταφέρει συνεχώς νέα φορτία στον εμπορευματικό του σταθμό.
Σύμφωνα όμως με δημοσιεύματα  το οικονομικό επιτελείο προβληματίζεται αν θα πρέπει να είναι ένας μόνο μεγάλος «παίκτης» στο λιμάνι ή πρέπει να μπουν και άλλοι ανταγωνιστές (πχ Ρώσοι κλπ).

Κοντέινερ
Το 2012 διακίνησε μέσω της προβλήτας της 2,1 εκατ. κοντέινερ. Για το 2013 έχει θέσει ένα στόχο της τάξεως των 2,5 εκατ. κοντέινερ, ενώ προετοιμάζεται ώστε την 1η Ιουνίου του τρέχοντος έτους να εγκαινιάσει τη νέα της επένδυση στο λιμάνι η οποία αφορά την πρώτη φάση της προβλήτας ΙΙΙ.
Ο Πειραιάς μετατρέπεται έτσι για την Cosco στη βασική πύλη για την προώθηση των φορτίων της προς τις αγορές της κεντρικής Ευρώπης, της Μαύρης Θάλασσας και της Ανατολικής Μεσογείου.
Αν και η βασική κατεύθυνση της λιμενικής πολιτικής της κυβέρνησης είναι τα λιμάνια να αποκρατικοποιηθούν μέσω παραχωρήσεων, ωστόσο, ειδικά για τον ΟΛΠ και τον ΟΛΘ έχει γίνει ένας διαχωρισμός λόγω της σημασίας τους.
Από την άλλη πλευρά και η ναυτιλιακή κοινότητα έχει τεθεί υπέρ της πλήρους αποχώρησης του Δημοσίου από τα μεγάλα λιμάνια διότι θεωρεί ότι τέτοιες βιομηχανίες δεν είναι δυνατό να δουλεύουν και να αντιμετωπίζουν το διεθνή ανταγωνισμό με ρυθμούς «δημοσιοϋπαλληλικούς».
Το ΤΑΙΠΕΔ αναμένεται πάντως να καταθέσει το Φεβρουάριο τις τελικές του προτάσεις για τα λιμάνια της χώρας, ενώ σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας έχει ήδη εκδηλωθεί σημαντικό ενδιαφέρον από περισσότερους του ενός επενδυτές για περίπου δώδεκα λιμενικές δραστηριότητες οι οποίες σήμερα ασκούνται από τους δημόσιους οργανισμούς.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εκδηλώνεται για τα εμπορευματοκιβώτια, τη διακίνηση οχημάτων, την κρουαζιέρα, την ακίνητη περιουσία των λιμανιών και για την παροχή υπηρεσιών όπως η καθαριότητα, η διαχείριση αποβλήτων, η παροχή δικτύων.
Πηγή:Ημερησία
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ήρθη ο Αποκλεισμός του Λιμανιού

Μετά από διαπραγματεύσεις μεταξύ των ενδιαφερομένων μερών  ήρθη ο αποκλεισμός του Λιμανιού από τους αυτοκινητιστές .
Μετά από απόφαση του Υπουργού δόθηκε  το το επιπλέον βάρος (2,00 t ) που ζητούσαν.
Έτσι το μέγιστο μικτό επιτρεπόμενο μικτό βάρος διαμορφώνετε στους 42,00 t  .
Η διαδικασία εκκένωσης  των υπέρβαρων Containers άρχισε να ισχύει ουσιαστικά  από σήμερα 15/01/13
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709 

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Έκλεισαν το λιμάνι τα φορτηγά !!

 Με αφορμή την έναρξη της απαγόρευσης εξόδου των υπέρβαρων containers από το λιμάνι του Πειραιά .Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτ/των Τελωνείων & Ελεύθερης Ζώνης Πειραιά έκλεισε την είσοδο του  εμπορικού Λιμανιού στο Ικόνιο  και απαγόρευσε την  στα μέλη του την φορτοεκφόρτωση Containers .
Ο σύλλογος ενημέρωσε   το επιμελητήριο Πειραιά , και βρίσκετε σε διαπραγματεύσεις με την διοίκηση της ΣΕΠ για να μπορέσουν να βρουν την χρυσή τομή στο μεγάλο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί .
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτ/των αντιδρά: μεταξύ άλλων
στο μέτρο ζύγισης όλων των Containers και την είσπραξη αντιτίμου  12,00 euro, είτε είναι υπέρβαρα είτε όχι.
Στον τρόπο ερμηνείας της υπάρχουσας νομοθεσίας (ν.3446) η οποία προβλέπει μικρό διοικητικό πρόστιμο για τα υπέρβαρα Container. Και βέβαια δεν προβλέπει καμία συνυπευθυνότητα του φορτωτή ούτε στο διοικητικό πρόστιμο ούτε στην ποινική ευθύνη. 


Τελευταία νυχτερινή εξέλιξη : Κλείστηκε ραντεβού με την διοίκηση της ΣΕΠ Α.Ε για αύριο ( 15/01/13) το μεσημέρι για συνέχιση των διαπραγματεύσεων .
Αύριο το πρωί ( 15/01/13) τα μέλη του συλλόγου θα εξετάσουν και την άρση του αποκλεισμού του λιμανιού για τα εμπορεύματα που προορίζονται για εξαγωγή.  




Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Προθεσμία κατάθεσης της Υπ. Δήλωσης του Ν. 718/77, προς την Διεύθυνση τελωνείων

Αγαπητοί συνάδελφοι 
Σύμφωνα με το άρθρο 21 του Νέου  Ν. 718/77, οι Εκτελωνιστές πρέπει να καταθέσουν την γνωστή υπεύθυνη δήλωση του νόμου περί μη δίωξης για κάποιο παράπτωμα.
Επειδή υπάρχει η πληροφόρηση ότι η προθεσμία για την υποβολή των δηλώσεων θα λήξει απαρεγκλίτως την 31η Ιανουαρίου 2013 και δεν θα δοθεί παράταση, καλούνται οι συνάδελφοι να μεριμνήσουν για την έγκαιρη υποβολή της στο αρμόδιο γραφείο της Διεύθυνσης Τελωνείων Πειραιά, προς αποφυγήν δυσμενών εξελίξεων.
Εδώ η ανακοίνωση του ΣΕΠΑ

Εδώ το απόσπασμα από τον Νέο τροποποιημένο 718/77

α. Η παράγραφος 2 του άρθρου 21 του ν. 718/1977 αντικαθίσταται ως εξής:
     «2. Προς εφαρμογή των διατάξεων της προηγουμένης παραγράφου, οι εκτελωνιστές υποχρεούνται να υποβάλουν στην οικεία τους Τελωνειακή Περιφέρεια, εντός του μηνός Ιανουαρίου κάθε έτους υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/1986 ότι δεν καταδικάσθηκαν, ούτε έχουν παραπεμφθεί στο ακροατήριο δικαστηρίου για αδικήματα της παρ. 1 του παρόντος άρθρου και ότι εξακολουθούν να συγκεντρώνουν όλα τα προσόντα που προβλέπονται από το άρθρο 7.».
β. Η παράγραφος 3 του άρθρου 21 του ν. 718/1977 αντικαθίσταται ως εξής:
    «3. Όσοι εκτελωνιστές δεν υποβάλλουν εντός της τασσόμενης προθεσμίας την υπεύθυνη δήλωση, με απόφαση στερούνται αυτοδικαίως και προσωρινώς το δικαίωμα άσκησης του επαγγέλματός του εκτελωνιστή μέχρι την προσκόμισή της αρμοδίως στην οικεία τους Τελωνειακή Περιφέρεια.».

Πηγή: Σ.Ε.ΠΑ , Σ.Ε.Θεσσαλονίκης 
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Διαδικασία Ζύγισης Εμφόρτων στο λιμάνι του Πειραιά

Σε συνέχεια της προηγούμενης (04/01/13) δημοσίευσης του Blogg μας . Η ΣΕΠ Α.Ε έδωσε στην δημοσιότητα την διαδικασία ζύγισης και εξόδου των εμφόρτων containers από το λιμάνι που διαχειρίζεται .

Παραθέτουμε την διαδικασία όπως την δημοσίευσε στον Ιστότοπο της













Υπενθυμίζουμε ότι απο 14/1/2013 κανένα από τα υπέρβαρα containers που φθάνουν στο λιμάνι του Πειραιά δεν θα εξέρχεται από αυτό. Για όλα τα containers θα ακολουθείται η πιο πάνω διαδικασία .

Διαβάστε λεπτομέρειες στο προηγούμενο άρθρο μας (04/01/13)

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

ΟΛΠ / ΣΕΠ : ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ εξόδου σε Υπέρβαρα Containers απο 14/01/2013


Για τα εμπορευματοκιβώτια τα οποία μετά τη ζύγισή τους ξεπερνούν το όριο του μέγιστου αποδεκτού βάρους   επί εμφόρτου οχήματος,  όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, ακυρώνεται η έξοδος τους από την πύλη και υποχρεωτικά θα επιστρέφουν στο χώρο του Σταθμού όπου θα εναποτίθενται σε ειδική περιοχή στο προαύλιό του. Η κενή νταλίκα εξέρχεται από την πύλη.
Ταυτόχρονα  υπάρχει άμεση ενημέρωση του παραλήπτη του φορτίου για το γεγονός και συνεννόηση για τον προγραμματισμό των επόμενων διαδικασιών. Δίνεται έγγραφη εντολή από τον παραλήπτη για τις επόμενες κινήσεις του υπέρβαρου εμπορευματοκιβωτίου .

Συνοπτικά τα επιτρεπόμενα βάρη ανά Container είναι:


  • Μικτό βάρος φορτίου και Νταλίκας: μέχρι 40,00t
  • Καθαρό βάρος Φορτίου: όχι άνω των 22,00t
  • Μικτό Βάρος φορτίου και Container: όχι άνω των 26,00t
Μετά την απόφαση του Υπουργού το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος εξόδου /  Container διαμορφώνετε στους 42,00 t  (15/01/13)


  • Στο Τέλος της δημοσίευσης θα δείτε τις διαστάσεις τα απόβαρα καθώς την χωρητικότητά σε m³ των δύο ποιο πολύ συχνά χρησιμοποιούμενων Containers 


Αναλόγως λοιπόν του φορτίου του εμπορευματοκιβωτίου υπάρχουν οι εξής δυνατότητες :

α) Η μερική άμεση εκκένωση μέρους του φορτίου του εμπορευματοκιβωτίου σε άλλο οδικό μέσο.  Η διαδικασία αυτή θα διεξάγεται με τη μεταφορά αυτού με μηχανικά μέσα και ανθρώπινο δυναμικό του  ΟΛΠ,  στο χώρο της αποθήκης Γ4 όπου τώρα πραγματοποιείται ο Τελωνειακός ΄Ελεγχος. Καταβάλλονται τα δικαιώματα της μερικής εκκένωσης, των δυο κινήσεων και των αναλογούντων αποθηκευτικών δικαιωμάτων με βάση το ισχύον τιμολόγιο του Οργανισμού.  Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας το έμφορτο εμπορευματοκιβώτιο επαναζυγίζεται κατά την έξοδό του από την πύλη.

β) Σε περίπτωση που για διάφορους λόγους δεν είναι εφικτή η μερική άμεση εκκένωση μέρους του φορτίου σε άλλο οδικό μέσο και το εμπορευματοκιβώτιο πρέπει να εκκενωθεί μερικώς ή ολικώς σε αποθήκη, μέχρι την ολοκλήρωση των προγραμματισμένων εργασιών διαμόρφωσης της αποθήκης Γ4 από τον ΟΛΠ, η διαδικασία αυτή θα διεξάγεται σε συνεργασία με τον έτερο διαχειριστή (ΣΕΠ).  Σε αυτή την περίπτωση, το υπέρβαρο εμπορευματοκιβώτιο θα παραδίδεται από τον ΟΛΠ μέσω της ενδιάμεσης Θύρας επικοινωνίας που υπάρχει εντός του Terminal μετά από συνεννόηση των δυο διαχειριστών και αφού καταβληθούν από τον παραλήπτη τα δικαιώματα των δυο κινήσεων και των αναλογούντων αποθηκευτικών με βάση το ισχύον τιμολόγιο του Οργανισμού.

 γ) Τέλος αν λόγω είδους φορτίου δεν υπάρχει η δυνατότητα μερικής ή ολικής εκκκένωσής του , τότε ο πελάτης θα υποχρεούται να παραλάβει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος το υπέρβαρο εμπορευματοκιβώτιο με ειδικό μέσο μεταφοράς, αφού καταβληθούν από τον παραλήπτη τα δικαιώματα των δυο κινήσεων και τα αναλογούντα αποθηκευτικά με βάση το ισχύον τιμολόγιο του Οργανισμού.
 Γνώμονάς μας πάντα θα είναι αφενός η πιστή τήρηση χωρίς καμία παρέκκλισή της νομιμότητας σε κάθε στάδιο των διαδικασιών διαχείρισης των υπέρβαρων εμπορευματοκιβωτίων και αφετέρου η εκφρασμένη πρόθεσή μας για την επιβάρυνση του φορτίου με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Δείτε εδώ την διαδικασία παραλαβής  εμφόρτων & Υπέρβαρων Container όπως την δημοσίευσε το blogg μας
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

20' Standard Dry Container

Exterior Dimensions (foot)
Length
Width
Height

20'
8'
8' 6''
Interior Dimensions (mm)
Length
Width
Height

5,898
2,352
2,393
Door Openings (mm)

Width
Height


2,340
2,280
Weights (kg)
Gross
Tare
Payload

24000
2237
21763
Volume (m³)


33.29



40' Standard Dry Container

Exterior Dimensions (foot) 
Length
Width
Height

40'
8'
8' 6''
Interior Dimensions (mm)
Length
Width
Height

12,032
2,352
2,393
Door Openings (mm)

Width
Height


2,340
2,280
Weights (kg)
Gross
Tare
Payload

30500
3800
28700
Volume (m³)


67.34


Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Τα 2,5 εκατ. κοντέινερ ο στόχος της Cosco το 2013


ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2 ΕΚΑΤ. ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΤΟ 2012

Ο Πειραιάς αναδείχθηκε το 2012 στο νούμερο έναν ευρωπαϊκό σταθμό διακίνησης κοντέινερ για τον όμιλο της Cosco υπερβαίνοντας κατά 700.000 κοντέινερ περίπου τις συμβατικές υποχρεώσεις του που απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης η οποία έχει υπογραφεί με τον ΟΛΠ.
Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας διαχείρισης του εμπορευματικού του σταθμού (ΣΕΠ) το 2012 οι Κινέζοι διακίνησαν μέσω του Πειραιά προς την Ευρώπη, τις αγορές της Μαύρης Θάλασσας και την Ανατολική Μεσόγειο περισσότερα από 2 εκατ. κοντέινερ, συγκεκριμένα 2,108 εκατ. κοντέινερ έναντι 1,188 εκατ. το 2011, αύξηση 76,5%.
Υπολογίζεται ότι ο ΟΛΠ από τη δραστηριότητα της ΣΕΠ εισέπραξε σε ενοίκια το ποσό των 28 εκατ. ευρώ.

Κορυφή 

Στόχος των στελεχών της Cosco είναι το 2013 να διακινήσουν από το σταθμό τους στην Ελλάδα περί τα 2,4 - 2,5 εκατ. κοντέινερ. Εφόσον οι στόχοι αυτοί επιτευχθούν τότε το λιμάνι θα βρεθεί στην κορυφή των υπερπόντιων σταθμών εμπορευματοκιβωτίων του κινεζικού ομίλου μαζί με το τέρμιναλ που διαχειρίζεται στο Σουέζ.
Από την 1η Ιουνίου του 2013 η Cosco θα ξεκινήσει να λειτουργεί στο τέρμιναλ της στον Πειραιά και την πρώτη φάση της νέας της προβλήτας ΙΙΙ. Η προβλήτα ΙΙΙ είναι η μεγαλύτερη επένδυση που περιλήφθηκε στη συμφωνία παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ από τον ΟΛΠ στους Κινέζους.
Στη συμφωνία προβλέπεται ότι με την ολοκλήρωση των υποδομών η Cosco θα διακινεί περί τα 3,7 εκατ. κοντέινερ προς τις αγορές της Ευρώπης. Ο όγκος αυτός αφορά τις συμβατικές υποχρεώσεις της Cosco οι οποίες ξεπεράστηκαν για το 2012.
Στελέχη της διαχειρίστριας ΣΕΠ εκτιμούν ότι ο Πειραιάς θα ενισχυθεί σημαντικά από νέες συμφωνίες όπως αυτή της HP καθώς δίνει τη δυνατότητα στις διεθνείς εταιρείες να μεταφέρουν τα προϊόντά τους προς την Ευρώπη σε μικρότερους χρόνους και χαμηλότερες τιμές.

Στοιχεία 

Το γεγονός ότι οι Κινέζοι αναδεικνύουν το συγκεκριμένο τους σταθμό σε βασικό τους τέρμιναλ προκύπτει και από τα συγκριτικά στοιχεία που υπάρχουν για την περίοδο Ιανουαρίου - Νοεμβρίου 2012. Στο διάστημα αυτό από τον Πειραιά διακινήθηκαν 1,909 εκατ. κοντέινερ αύξηση 81,9%, από τη Νάπολη στην Ιταλία 1,139 εκατ. αύξηση 14,2%, από την Αμβέρσα 1,079 εκατ. μείωση 7,9% και από το σταθμό του Σουέζ στην Αίγυπτο 2,597 εκατ. μείωση 11,9%. Παράλληλα η Cosco σε υψηλό επίπεδο δεν έχει εκφράσει το ενδιαφέρον της να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της διακίνησης κοντέινερ στον Πειραιά εφόσον η κυβέρνηση πάρει την απόφαση να παραχωρήσει και την προβλήτα Ι την οποία διατηρεί στην ιδιοκτησία του ο ΟΛΠ.

Πηγή:ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Τελωνεία: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ΕΕ, και η προστασία των πολιτών της ΕΕ στον 21ο αιώνα

Ο Αlgirdas Šemeta, Επίτροπος για τη φορολογία, τελωνειακή ένωση, την καταπολέμηση της απάτης και ελέγχου, δήλωσε τα εξής:
"Η τελωνειακή ένωση είναι ο θεμέλιος λίθος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για πάνω από 4 δεκαετίες, και ένας αξιόπιστος θεματοφύλακας της εσωτερικής αγοράς. Σήμερα, καθώς προσπαθούμε να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ,  από την  αποτροπή νέων κινδύνων για την ασφάλεια και την προστασία μας, οι υπηρεσίες που παρέχουν τα τελωνεία της ΕΕ   είναι πιο σημαντικές από ποτέ. Η προστασία των πολιτών μας, η ευημερία των επιχειρήσεών μας και η προώθηση του εμπορίου της ΕΕ εξαρτώνται απο τις  υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που παρέχονται από την απρόσκοπτη  λειτουργία της τελωνειακής ένωσης. Αυτό  σκοπεύουμε να παραδώσουμε. "





Κάθε χρόνο, τα τελωνεία της ΕΕ, προχωρούν σε  διαδικασία (εκτελωνισμού) .......

  • δισεκατομμυρίων τόνων αγαθών αξίας € 3 300 δισ. ευρώ, και 
  • εισπράττουν € 16,6 δισεκατομμύρια σε τελωνειακούς δασμούς. 

Ωστόσο, τα τελωνεία της ΕΕ είναι σήμερα κάτι περισσότερο από εισπρακτικός μηχανισμός εσόδων. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 4 δεκαετιών, η τελωνειακή ένωση έχει εξελιχθεί σε ένα πολυ-λειτουργικό φορέα παροχής υπηρεσιών, παρέχοντας υπηρεσίες  τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στην κοινωνία στο σύνολό της. Τα Τελωνεία δεν εξασφαλίζουν μόνο την ομαλή ροή του εμπορίου και την προστασία από κινδύνους και την ασφάλεια ,  βοηθούν επίσης στην επιβολή  πολιτικών, όπως η 

  • δημόσια υγεία, η 
  • προστασία των καταναλωτών, τα 
  • δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, του 
  • περιβάλλοντος και 
  • της γεωργίας.

Το μήνυμα εδώ όπως δημοσιεύτηκε στην Ιστοσελίδα της Ε.Ε
Πηγή:Ε.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες ΦΠΑ

ΦΠΑ ΝΕΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Από την 1η Ιανουαρίου 2013, εφαρμόζονται νέοι κανόνες της ΕΕ για το Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) που θα έχουν ως στόχο να διευκολύνουν και θα εξοικονομούν μεγάλα ποσά για τις επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη.
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση θα αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως η έντυπη τιμολόγηση, επιτρέποντας στις εταιρείες να επιλέξουν τη λύση τιμολόγησης ΦΠΑ που λειτουργεί καλύτερα για αυτές.
Το μέτρο αυτό έχει τη δυνατότητα να εξοικονομήσει από τις επιχειρήσεις μέχρι και €18 δισ. το χρόνο που οφείλεται σε μείωση του κόστους διαχείρισης.
Τα ηλεκτρονικά και έντυπα τιμολόγια, στο πλαίσιο της οδηγίας, τοποθετούνται επί ίσοις όροις με κοινούς κανόνες, προκειμένου να προωθηθεί η υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

  • Τα κράτη μέλη δεν θα μπορούν πλέον να ορίζουν προϋποθέσεις για τη χρήση των ηλεκτρονικών τιμολογίων, όπως για παράδειγμα ηλεκτρονικές υπογραφές, και τα τιμολόγια θα έχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύονται με ηλεκτρονικά μέσα. 
  • Δεύτερον, οι επιχειρήσεις των κρατών μελών, με κύκλο εργασιών κάτω από €2 εκατομμύρια το χρόνο, δεν θα πρέπει να πληρώνουν το ΦΠΑ μέχρι την εξόφληση του τιμολογίου, αποφεύγοντας έτσι προβλήματα ταμειακής ροής για αυτούς. 

Λόγω της μεγάλης καθυστέρησης που μπορεί να προκύψει μεταξύ τιμολόγησης του πελάτη και της λήψης της πληρωμής, ιδίως για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αυτό θα τους προσφέρει ανακούφιση στο θέμα της ταμειακής ροής. 
Η μεταφορά στο εθνικό δίκαιο των κανόνων τιμολόγησης ΦΠΑ στην ΕΕ των 27 κρατών μελών είναι επίσης μια βασική δράση στο πλαίσιο του ψηφιακού θεματολογίου για την Ευρώπη.
Ο κ. Algirdas Semeta, Επίτροπος για τη φορολογία, τα τελωνεία, την καταπολέμηση της απάτης και ελέγχου, δήλωσε: «Οι νέοι κανόνες για το ΦΠΑ αντικατοπτρίζουν τις σημερινές πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων με πιο απλές διαδικασίες και μείωση του κόστους λειτουργίας των επιχειρήσεων».

Πηγή:Ε.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Κινητά από την Τουρκία στο Επίκεντρο της φοροδιαφυγής !!

Τα μέτρα άρχισαν να αποδίδουν ,και ίσως άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι.



Όπως αναφέρεται στο έγγραφο του ΣΔΟΕ, μπαίνουν από την Τουρκία  στην Ελλάδα 3.000 φορτία τον μήνα με κινητά τηλέφωνα από κομμάτια συναρμολογούμενα αξίας 5 δισ. ευρώ και η αξία του ΦΠΑ που χάνεται εκτιμάται στο 1 δισ. ευρώ τον μήνα
Πώς γίνεται η απάτη
Η απάτη πραγματοποιείται ως εξής:
  1. Ο προορισμός των φορτίων είναι χώρες της Ευρώπης και ως εκ τούτου υπάρχει αναστολή καταβολής του ΦΠΑ.
  2. Τα εμπορεύματα δεν πάνε ποτέ στις χώρες προορισμού αλλά πωλούνται σε εμπόρους και σε παζάρια χωρίς τιμολόγια.
  3. Από το τελωνείο Πειραιά εξάγονται φορτία (κοντέινερ) με προορισμό Αλβανία - Βουλγαρία - Ρουμανία - Σκόπια κ.α.
  4. Η Cosco φωτογραφίζει τα κοντέινερ με τον μοναδικό αριθμό που έχουν κατά την εξαγωγή και την  εισαγωγή.(εδώ κρύβετε το μυστικό της αποκάλυψης της απάτης ,και εδώ γίνεται η διασταύρωση των στοιχείων )
Η πληροφόρηση είναι η εξής:
  1. Τα κοντέινερ βγαίνουν για τους παραπάνω προορισμούς ώρα 10 το πρωί και ξαναμπαίνουν στις 5 το απόγευμα. Εκκρεμεί έλεγχος για το θέμα από τον Ιούνιο.(Δηλαδή φεύγουν για Αλβανία στις 10 το πρωί και επιστρέφουν στις 5 το Απόγευμα ?????)
  2. Όλα τα εμπορεύματα εκφορτώνονται στον Ασπρόπυργο και πωλούνται σε εμπόρους και σε αθίγγανους χωρίς τιμολόγια.
Προτάσεις

Άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών: 
  • Να συνεχιστεί και να ενταθεί το άνοιγμα των λογαριασμών για φυσικά και νομικά πρόσωπα. Προς τούτο απαιτείται η κατάλληλη στελέχωση του ΣΔΟΕ με προσωπικό.
  • Ήδη ως σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 230 υποθέσεις με πρόστιμα και φόρους πάνω από 700 εκατ. ευρώ.
  • Επίσης στην ΠΔ Αττικής λόγω της έλλειψης προσωπικού εκκρεμούν 119 υποθέσεις για να συνταχθούν οι αντίστοιχες εκθέσεις ελέγχου.
Δήμευση κινητών - ακινήτων - χρημάτων: 
  • Στις περιπτώσεις ανοίγματος λογαριασμών κατά τις οποίες διαπιστώνονται διαφορές χρημάτων που δεν καλύπτονται από τα φορολογηθέντα εισοδήματα να δεσμεύονται - φρονώ να δημεύονται - κινητά, ακίνητα και χρήματα.
  • Αυτό θα σηματοδοτήσει κοινωνική δικαιοσύνη διότι, αν ως κράτος αρκούμαστε στην καταβολή του 50%, τότε νομιμοποιούμε (ξεπλένουμε) το υπόλοιπο 50%.
Παροχή στοιχείων από τράπεζες: 
  • Αποστολή σε ηλεκτρονική μορφή αρχείων στα οποία αρχικά να αποτυπώνονται τα στοιχεία φυσικών προσώπων που διαθέτουν ή διέθεταν από 1.1.2000 ως και σήμερα, ατομικά ή κοινά, πάσης φύσεως τραπεζικούς λογαριασμούς (εκτός  όψεως), για τους οποίους πρέπει να συντρέχουν,  οι κάτωθι προϋποθέσεις:
α) Κίνηση ενός τουλάχιστον λογαριασμού του οποίου οι συνολικές πιστώσεις ή χρεώσεις σε ένα τουλάχιστον έτος υπερέβησαν τις 300.000 ευρώ.
β) Αποστολή τουλάχιστον μία φορά κεφαλαίων στο εξωτερικό, μέσω πάσης φύσεως εντολών, εμβασμάτων, καναλιών ηλεκτρονικού χρήματος ή/και εταιρειών παροχής διαμεσολάβησης, με αξία συναλλαγής μεγαλύτερη των 100.000 ευρώ.
  • Αυτονόητο είναι ότι για τα φυσικά πρόσωπα που συντρέχουν οι ως  άνω προϋποθέσεις θα καταγραφούν στα υπόψη αρχεία οι κινήσεις όλων των λογαριασμών τους από 1.1.2000 ως και σήμερα.
  • Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η Τράπεζα της Ελλάδος γνωρίζει από το 2000 και μετά το χρήμα που πήγε στο εξωτερικό. Το κλειδί είναι η ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας και η φορολόγησή του με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Έλεγχος στις offshore εταιρείες: Μέσω της ΓΓΠΣ διαπιστώσαμε τον Σεπτέμβριο του 2011 ότι δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα 18.300 offshore εταιρείεςΈλεγχος δεν έχει γίνει καθόλου ως σήμερα. Ενδεικτικά σημειώνεται ότι: Μία offshore στη Χαλκιδική οφείλει 29 εκατ. ευρώ ληξιπρόθεσμους φόρους.
Πηγή: Απόσπασμα απο το Βήμα
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Χρόνια Πολλά

Το Ιστιολόγιο μας εύχεται σε όλους τους συναδέλφους  χρόνια πολλά , Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο 2013 , με υγεία και χωρίς προβλήματα, και με δουλειά .


Κουρτέσης Αλέξανδρος
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Μάχη Ρωσίας Κίνας για σιδηροδρόμους Λιμάνια

Που θα κάτσει η μπίλια ? Ανώτατα  στελέχη των δύο κολοσσών πηγαινοέρχονται στην Ελλάδα . Αιτία το μεγάλο Deal που έκλεισε η Cosco με την hp , άνοιξε η όρεξη και το ενδιαφέρον του Βόρειου Γίγαντα (RZD) με το αχανές σιδηροδρομικό δίκτυο.  Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο την άλλη μάλλον θα διασπασθεί σε "κομμάτια" και θα πουληθεί σε όποιον δείξει την καλύτερη "διαγωγή".

Διαβάστε ποιό κάτω το Άρθρο που δημοσίευσε το Εθνος σχετικά με το θέμα

Ένας Ρώσος κοσμοναύτης πάτησε το πόδι του στην... Αθήνα, βάζοντας τους κρατικούς σιδηροδρόμους της Ρωσίας (RZD) σε «τροχιά» διεκδίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το ενδιαφέρον της Μόσχας για τον ελληνικό οργανισμό σιδηροδρόμων παραμένει ζεστό και αυτό γίνεται αντιληπτό από το γεγονός ότι ήρθε στην Αθήνα ο αντιπρόεδρος του ρωσικού κολοσσού, Ολεγκ Ατκοφ, πρώην κοσμοναύτης που παρέμεινε το 1983 σε τροχιά στο Διάστημα για 237 μέρες με το ρωσικό διαστημόπλοιο Soyuz T-10. 
Νωρίτερα είχε καταφθάσει στη χώρα μας τεχνικό κλιμάκιο της εταιρείας, προκειμένου να επιθεωρήσουν την κατάσταση του δικτύου και του τροχαίου υλικού.

Για τους ρωσικούς σιδηροδρόμους που αποτελούν τον μεγαλύτερο μεταφορικό οργανισμό στον κόσμο με ένα αχανές δίκτυο γραμμών μήκους 55.000 μιλίων, το ενδιαφέρον για τον ελληνικό ΟΣΕ εκδηλώθηκε για πρώτη φορά την περασμένη άνοιξη. Το γεγονός, όμως, που μοιάζει να συνέβαλε στην αναθέρμανση του ενδιαφέροντος εκ μέρους των Ρώσων, είναι η συμφωνία της αμερικανικής Hewlett Packard με την κινεζική Cosco, που περιλαμβάνει τη διακίνηση των προϊόντων της HP από το λιμάνι του Πειραιά με τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Θα μπορούσε να υποθέσει κανείς ότι αυτό που αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον των Ρώσων είναι ότι το deal με τους Κινέζους της Cosco και τη HP δίνει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σημαντικό εμπορευματικό έργο που μπορεί να της εξασφαλίσει σταθερή ροή εσόδων και κερδοφορία.
Άλλωστε, η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί «προπομπό» και νέων συμφωνιών με πολυεθνικές εταιρείες που παράγουν στην Ασία και εξάγουν στην Ευρώπη, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο την αξία της.

Η κινεζική Cosco θέλει να γίνει το αφεντικό των μεταφορών προϊόντων προς της ΕΕ. Μόνο τυχαίο, εξάλλου, δεν είναι ότι η πρώτη συμφωνία έγινε με αμερικανικό κολοσσό. Η πύλη της Ευρώπης για την Cosco άνοιξε όταν πήρε τα ηνία του Πειραιά και πλέον ο κινεζικός δράκος διεκδικεί και τον δρόμο διά ξηράς.
Με τη συμφωνία μεταφοράς των προϊόντων της HP προς την Ευρώπη με τον στόλο της Cosco και τη διοχέτευσή τους στις ευρωπαϊκές αγορές με τα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το σχέδιο άρχισε να υλοποιείται. Στόχος είναι πριν από το τέλος του χρόνου να ξεκινήσει η διοχέτευση προϊόντων της HP μέσω του ελληνικού σιδηροδρόμου στην Κεντρική Ευρώπη. Επόμενο βήμα και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης που εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό. Μόνο που οι Ρώσοι θέλησαν να μπουν σφήνα διεκδικώντας και εκείνοι το λιμάνι, μαζί με το σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ.

Το γεγονός βέβαια ότι οι Ρώσοι δεν διαθέτουν σήμερα εφοδιαστική αλυσίδα στην Ευρώπη, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι λόγοι που έχουν βάλει στο στόχαστρο τους σιδηροδρόμους και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, δεν είναι μόνο οικονομικοί αλλά και στρατηγικοί.
Αυτό πάντως που περιγράφεται στην πρόθεση εξαγοράς των ελληνικών σιδηροδρόμων εκ μέρους των Ρώσων, είναι η πρόβλεψη διασύνδεσης με το σύνολο των ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και με το σύνολο του αχανούς δικτύου των σιδηροδρόμων της Ρωσίας, που το 2011 μετέφεραν 992,4 εκατ. επιβάτες και 1,2 δισ. τόνους εμπορευμάτων.

Το σενάριο που δείχνει να κερδίζει έδαφος για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η υιοθέτηση του μοντέλου απόσχισης κλάδων με σκοπό να μπορούν να παραχωρηθούν ξεχωριστά δραστηριότητες της εταιρείας σε ιδιώτες, όπως οι εμπορευματικές μεταφορές.
Σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει από τις εμπορευματικές μεταφορές κύκλο εργασιών που φτάνει τα 24 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη της στο εννεάμηνο του 2012 έφτασαν στα 190.000 ευρώ.
Στη Θεσσαλονίκη: Κόντρα με τους Κινέζους για το λιμάνι


Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Ρώσοι δεν ορέγονται μόνο τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, αλλά και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το δικαίωμα εκμετάλλευσης του οποίου όμως διεκδικούν και οι Κινέζοι της Cosco. Όπως  εξάλλου, ανέφερε παράγοντας της αγοράς, μια ενδεχόμενη εξαγορά των ελληνικών σιδηροδρόμων από τους Ρώσους δεν θα ήταν και τόσο καλοδεχούμενη από τους Κινέζους.
Το ενδιαφέρον των Ρώσων εστιάζεται στην εμπορική εκμετάλλευση του λιμένα Θεσσαλονίκης με σιδηροδρομική σύνδεση.
Οι Ρώσοι αποκτούν πρόσβαση στο Αιγαίο, έχοντας τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια εφοδιαστική αλυσίδα που θα ενώνει τον Ειρηνικό και την Ασία με την Ευρώπη. Όπως πολύ χαρακτηριστικά είχε σημειώσει πρόσφατα υψηλόβαθμο στέλεχος της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων, με αφορμή το ενδεχόμενο εξαγοράς του ΟΣΕ «θα μπορεί κάποιος να επιβιβάζεται στην Αθήνα και να φτάνει μέχρι το Βλαδιβοστόκ στον Ειρηνικό Ωκεανό». Πέραν πάντως της Θεσσαλονίκης, στη λίστα των λιμανιών που ενδιαφέρουν τους Ρώσους είναι η Καβάλα και η Αλεξανδρούπολη.

Πηγή: Έθνος
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709




Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Δελτία χημείου κατά την εισαγωγή & Εξαγωγή . Νέες Διαδικασίες

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της Κυβέρνησης  Δεύτερο Τεύχος, Αριθμός φύλου 3256/06/12/12
Η νέα διαδικασία δειγματοληψίας κατά την εισαγωγή και εξαγωγή.

Επίσης στο ίδιο έγγραφο στο Άρθρο 9 Παρ 2 καταργείτε το προσωρινό Δελτίο Χημικής Ανάλυσης κατά την Εξαγωγή.
Η δειγματοληψία γίνετε κανονικά.

Εδώ το έγγραφο  (Μπορείτε να το κατεβάσετε)


 ΔΕΛΤΙΑ ΧΗΜΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ & ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
                         

Πηγή:Υπουργείο Οικονομικών
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709