Ο Πειραιάς σε ένα χρόνο θα είναι το Νο 1 Λιμάνι της μεσογείου , με επενδύσεις πέραν της προβλεπόμενης σύμβασης της Cosco με το Ελληνικό δημόσιο.
με αύξηση φορτίων και με νέα μηχανήματα τύπου ERTG (Electrified Rubber-Tired Gantry Cranes)
με αύξηση της διακίνησης κατά 600,000 teu ήτοι 3,2 εκατ. ετησίως από 2,6 που έχει συμβατική υποχρέωση.
Όταν μπει σε λειτουργία τον Ιούνιο ο νέος προβλήτας ΙΙΙ είναι σχεδιασμένος να έχει 1 εκ teu δυναμικότητα . Όταν ολοκληρωθεί θα έχει 1,5 εκ teu . Η δυναμικότητα αυτή θα οφείλετε στις νέας τεχνολογίας γερανογέφυρες που έχουν σχεδιαστεί για πλοία που μεταφέρουν cont. με πλάτος 26 κουτιά , δηλαδή πλοία 3 γενιές μπροστά,
Με βάση αυτόν τον σχεδιασμό η cosco σχεδιάζει να ανακοινώσει γύρω στο Πάσχα την νέα μεγάλη της συμφωνία .
Όλες αυτές οι επενδύσεις κάνουν τον Πειραιά το πλέον σύγχρονο λιμάνι της Μεσογείου αλλά και το πλέον ανταγωνιστικό.
Π.Χ
Όταν μπει σε λειτουργία το σιδηροδρομικό δίκτυο .
Ένα φορτίο
Στα σχέδια της εταιρείας είναι επίσης και η επέκταση της ήδη υπάρχουσας αποθήκης (PCDC) από τα 7000 τμ στα 35000 τμ τουλάχιστον για να μπορεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση αποθηκευτικού χώρου από την hp και όχι μόνο η οποία σε πρώτη φάση θα προωθεί 20000,00 Container προς την Κεντρική Ευρώπη.
Απόσπασμα από το δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709
με αύξηση φορτίων και με νέα μηχανήματα τύπου ERTG (Electrified Rubber-Tired Gantry Cranes)
με αύξηση της διακίνησης κατά 600,000 teu ήτοι 3,2 εκατ. ετησίως από 2,6 που έχει συμβατική υποχρέωση.
Όταν μπει σε λειτουργία τον Ιούνιο ο νέος προβλήτας ΙΙΙ είναι σχεδιασμένος να έχει 1 εκ teu δυναμικότητα . Όταν ολοκληρωθεί θα έχει 1,5 εκ teu . Η δυναμικότητα αυτή θα οφείλετε στις νέας τεχνολογίας γερανογέφυρες που έχουν σχεδιαστεί για πλοία που μεταφέρουν cont. με πλάτος 26 κουτιά , δηλαδή πλοία 3 γενιές μπροστά,
Με βάση αυτόν τον σχεδιασμό η cosco σχεδιάζει να ανακοινώσει γύρω στο Πάσχα την νέα μεγάλη της συμφωνία .
Όλες αυτές οι επενδύσεις κάνουν τον Πειραιά το πλέον σύγχρονο λιμάνι της Μεσογείου αλλά και το πλέον ανταγωνιστικό.
Π.Χ
Όταν μπει σε λειτουργία το σιδηροδρομικό δίκτυο .
Ένα φορτίο
- από την Σαγκάη για Βουδαπέστη μέσω Πειραιά θα κάνει περίπου 23 ημέρες.
- Το ίδιο φορτίο μέσω Τεργέστης 28 ημέρες
- Και μέσω Αμβούργου 33 ημέρες.
Επίσης
- Από Σαγκάη για Βαρσοβία μέσω Πειραιά 24 ημέρες.
- Μέσω Gdansk 36 ημέρες
- Και μέσω Αμβούργου 25 ημέρες
Στα σχέδια της εταιρείας είναι επίσης και η επέκταση της ήδη υπάρχουσας αποθήκης (PCDC) από τα 7000 τμ στα 35000 τμ τουλάχιστον για να μπορεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση αποθηκευτικού χώρου από την hp και όχι μόνο η οποία σε πρώτη φάση θα προωθεί 20000,00 Container προς την Κεντρική Ευρώπη.
Απόσπασμα από το δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709