Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

«Πάρτι» λαθρεμπόρων στα σύνορα

  • Ένα εμπεριστατωμένο άρθρο που δείχνει με το δάχτυλο τα οργανωμένα συμφέροντα. Λίγο ακόμα και θα πει το όνομα τους . Ποιοι είναι αυτοί που κρύβονται από πίσω  ? τι ποσά ξεπλένουν ?  Γιατί το οργανωμένο κράτος επί δεκαετίες τώρα "Αδυνατεί" να βάλει φρένο.
  • Διαβάστε την τελευταία παράγραφο με τα Scanner, ίσως καταλάβετε .
  • Αυτό το Blogg έχει δημοσιεύσει πολλά ποστ ειδικά για το θέμα των Scanner και των παραποιημένων . Φυσικά δεν Ιδρώνει το αυτάκι κανενός. 
  • Ελπίζαμε ότι τώρα που το κράτος μας έχει φτάσει στον γκρεμό κάτι θα γινόταν , αλλά εις μάτην,  φοβάμαι ότι δεν θα γίνει τίποτε . Άλλες δυνάμεις ανώτερες ,είναι αυτές που μας οδήγησαν σ' αυτήν την κατάσταση. AK
Παραθέτω το άρθρο αυτούσιο 

Διαστάσεις «τσουνάμι» λαμβάνει το λαθρεμπόριο που έχει στηθεί στα σύνορα της χώρας από κυκλώματα τα οποία συνεχίζουν να «θησαυρίζουν», πλασάροντας παράνομα προϊόντα στην ελληνική αγορά.
Καύσιμα, αλκοολούχα ποτά και τσιγάρα είναι μονάχα μερικά από τα αγαθά που περνούν παράνομα από τους τελωνειακούς σταθμούς στην ελληνική αγορά, ζημιώνοντας το Δημόσιο με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, καθώς οι ελεγκτικοί μηχανισμοί αδυνατούν -ή αδιαφορούν- να αντιμετωπίσουν τη «μαφία» των λαθρεμπόρων.
Ενδεικτικό της οικονομικής ζημίας που προκαλείται στα ταμεία του κράτους είναι το γεγονός ότι μόνο από το λαθρεμπόριο καυσίμων χάνεται πάνω από 1 δις ευρώ ετησίως, ενώ η ζημία από τις παράνομες εισαγωγές εμπορευμάτων από Βουλγαρία, Ιταλία και Τουρκία αγγίζει τα 6 δις ευρώ τον χρόνο.
«Χρυσός» τα λαθραία καύσιμα
Τεράστιες είναι οι ποσότητες καυσίμων που καταλήγουν στις γειτονικές βαλκανικές χώρες (Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία, Μαυροβούνιο) μέσω «εικονικών» εξαγωγών, εξηγεί στη zougla.gr ο καθηγητής του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, κ. Δημήτρης Μάρδας.

«Όσον αφορά στις εικονικές εξαγωγές, παρατηρούμε δύο φαινόμενα. Στην πρώτη περίπτωση δείχνουμε ότι εξάγουμε πάρα πολλά καύσιμα, ενώ η απέναντι χώρα δείχνει ότι εισάγει πάρα πολύ λίγα. Αυτό το φαινόμενο παρατηρείται κυρίως στα χερσαία σύνορα.
Για παράδειγμα, στα Σκόπια εξηγάγαμε το 2009 καύσιμα 120.000.000 δολαρίων και αυτοί δήλωσαν ότι εισήγαγαν καύσιμα 20.000.000 δολαρίων. Οι διαφορές είναι τεράστιες» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, ένα άλλο φαινόμενο το οποίο παρατηρείται στις εικονικές συναλλαγές είναι να δηλώνονται τεράστιες εξαγωγές, ενώ στην πραγματικότητα η αξία των εισαγωγών είναι πολύ μικρότερη.
«Για παράδειγμα, στην Τουρκία, εμείς δηλώνουμε ότι εξάγουμε καύσιμα αξίας 135.000.000 δολαρίων και αυτοί λένε ότι εισάγουν από εμάς καύσιμα αξίας 545.000.000 δολαρίων. Η διαφορά και σε αυτήν την περίπτωση είναι τεράστια.
Ο Ο.Η.Ε. προσπάθησε να εξηγήσει το φαινόμενο λέγοντας ότι ίσως να ευθύνεται η ταξινόμηση των προϊόντων σε κωδικούς. Δηλαδή, να ταξινομούνται τα καύσιμα σε διαφορετικό κωδικό και να δίνεται άλλη ερμηνεία» σημειώνει ο καθηγητής.
Χαρακτηριστική είναι η περιγραφή που δίνει ο κ. Μάρδας σε μελέτη του για το λαθρεμπόριο καυσίμων, περιγράφοντας τους τρόπους με τους οποίους αυτό πραγματοποιείται.

Μερικοί από αυτούς είναι:

  • - ο Έλληνας οδηγός του βυτιοφόρου βενζινών δηλώνει το προς εξαγωγή ποσό στα σύνορα και κατόπιν, αντί να βρεθεί στα απέναντι φυλάκια της γειτονικής χώρας, κάνει μια στροφή και επιστρέφει στη βάση του στην Ελλάδα με ένα φορτίο που δήθεν εξήχθη
  • - ένα απλό επιβατικό αυτοκίνητο σταματά στα σύνορα, σφραγίζει τα τιμολόγια του εικονικού φορτίου των καυσίμων που δήθεν εξάγονται και ο οδηγός επιστρέφει στο σπίτι του
  • - το βυτιοφόρο δηλώνει στα ελληνικά σύνορα την αξία των καυσίμων προς εξαγωγή που αντιστοιχούν σε ένα πλήρες φορτίο, ενώ μεταφέρει τη μισή ποσότητα, η οποία δηλώνεται ακολούθως στο απέναντι φυλάκιο
  • - το βυτιοφόρο δηλώνει την αξία των καυσίμων προς εξαγωγή που πράγματι φέρει και κατόπιν ο οδηγός κατευθύνεται στο γειτονικό τελωνείο - ενδιάμεσα το βυτιοφόρο εξαφανίζεται
  • - μεταφορές transit. Μια μεταφορά transit καυσίμων προς το Μαυροβούνιο δηλώνεται στην Ελλάδα ως «εξαγωγή», ενώ στην ΠΓΔΜ δηλώνεται ως «transit» και όχι ως εισαγωγή.

Εκτός όμως από το λαθρεμπόριο καυσίμων, «πάρτι» εκατομμυρίων έχει στηθεί και όσον αφορά στις παράνομες εισαγωγές τσιγάρων και αλκοολούχων ποτών, δραστηριότητα η οποία, ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις.
Αφορμή έχουν σταθεί οι -σημαντικά- χαμηλότερες τιμές στις οποίες πωλούνται τα συγκεκριμένα προϊόντα στις γειτονικές βαλκανικές χώρες, με αποτέλεσμα να είναι πολλοί εκείνοι που δείχνουν επιρρέπεια και τολμούν να αναλάβουν το ρίσκο της εμπλοκής τους στην έκνομη δραστηριότητα.
Από τη μεριά τους, οι αρμόδιοι φορείς φέρονται να τηρούν ρόλο παρατηρητή, καθώς, παρόλο που υπάρχει η δυνατότητα το φαινόμενο να καταπολεμηθεί μέσω ειδικών μηχανημάτων σάρωσης, ακόμα δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες διαδικασίες απόκτησής τους.
Πρόκειται για ειδικά μηχανήματα ακτινών Χ, που μπορούν να «σκανάρουν» το εσωτερικό των εμπορευματοκιβωτίων κατά τη διακίνησή τους στα λιμάνια και των οχημάτων στους χερσαίους μεθοριακούς σταθμούς, περιορίζοντας τη δυνατότητα εισόδου λαθραίων εμπορευμάτων στη χώρα.
Μάλιστα, για το συγκεκριμένο θέμα έχει καταθέσει ερώτηση στη Βουλή ο βουλευτής της Δημοκρατικής  Αριστεράς, κ. Βασίλης Οικονόμου. Ο ίδιος, μιλώντας στη zougla.gr, επεσήμανε ότι πρόκειται για μία προμήθεια η οποία έχει προταθεί από το 2003, δηλαδή πριν από εννέα ολόκληρα χρόνια, χωρίς ωστόσο να έχει ακόμα πραγματοποιηθεί.
«Εδώ και εννέα χρόνια προσπαθεί το Δημόσιο να κάνει τη συγκεκριμένη αγορά, πάντα όμως κάπου σκοντάφτει. Αυτή η κατάσταση πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα, γιατί αυτή η αδυναμία να εξοπλιστούμε με τα απαραίτητα μηχανήματα επιφέρει στα δημόσια ταμεία τεράστια οικονομική ζημιά» αναφέρει μεταξύ άλλων ο βουλευτής.
Πηγή: Zougla
Παλαιότερες αναρτήσεις απ' το blogg μας :
19/11/12 http://ektelonistis.blogspot.gr/2011/09/blog-post.html
22/05/11 http://ektelonistis.blogspot.gr/2011/05/blog-post_9424.html
09/01/12 http://ektelonistis.blogspot.gr/2012/01/blog-post_09.html
19/09/11 http://ektelonistis.blogspot.gr/2011/09/blog-post.html
17/07/09 http://ektelonistis.blogspot.gr/2009/06/blog-post_17.html
17/05/09 http://ektelonistis.blogspot.gr/2009/05/blog-post_18.html
23/12/08 http://ektelonistis.blogspot.gr/2008/12/blog-post_23.html
18/12/05 http://ektelonistis.blogspot.gr/2005/12/blog-post_18.html
29/09/12 http://ektelonistis.blogspot.gr/2012/09/scanner.html
07/03/12 http://ektelonistis.blogspot.gr/2012/03/x-ray.html
03/02/12 http://ektelonistis.blogspot.gr/2012/02/blog-post_03.html
10/12/10 http://ektelonistis.blogspot.gr/2010/12/blog-post_10.html
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Οι αρχαίοι νεώσοικοι του Πειραιά στο φως

Έξι μνημειώδεις νεώσοικους, που χρονολογούνται στα τέλη του 6ου - αρχές του 5ου π. Χ αιώνα και επτά μη στεγασμένα νεωλκεία (ναυπηγεία) ανέσκαψαν στα αρχαία λιμάνια της Ζέας και της Μουνιχίας (σημερινό Μικρολίμανο) οι αρχαιολόγοι του Δανέζικου Ινστιτούτου υπό την εποπτεία της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων κατά την περίοδο 2010-2012.
Οπως έδειξε η έρευνα οι νεώσοικοι της Μουνιχίας εκτείνονται σε απόσταση 35 μέτρων περίπου από τη σημερινή ακτογραμμή και βρίσκονται σε βάθος μεγαλύτερο των 2 μέτρων. Κι αυτό, γιατί η ανύψωση της στάθμης της θάλασσας είχε καλύψει ήδη από το τέλος της αρχαιότητας μεγάλο μέρος από τις αρχαίες λιμενικές εγκαταστάσεις καθώς και τις μεταγενέστερες, υστερορωμαϊκές προβλήτες. Το πλάτος των νεώσοικων πάντως, που φθάνει τα 6,2 μέτρα τους καθιστά μεγαλειώδεις τόσο όσον αφορά το μέγεθος όσο και ως προς την κατασκευή τους. Αποκαλύφθηκε μάλιστα και πλευρικός τοίχος σε μήκος 10,3 μέτρων και πλάτος 1,6 μέτρων ενώ οι κιονοστοιχίες που χώριζαν τους νεώσοικους _κάθε βάση κίονα έχει διαστάσεις 1,6 x 1.6 μέτρα_ συνεχίζουν σε απόσταση 27,2 μέτρων.
Στο αρχαίο λιμάνι της Ζέας εξάλλου, ανασκάφηκαν και τα κατάλοιπα των επτά νεωλκείων (πλάτους περίπου 8 μέτρων έκαστο) που αποτελούσαν κατά πάσα πιθανότητα τους χώρους για την αποθήκευση των μεγαλυτέρων πλοίων (πεντήρεις). Αυτά τα επιβλητικά πολεμικά πλοία, τα οποία υπολογίζεται πως είχαν μήκος περίπου 45 μέτρων και πλήρωμα 377 ανδρών, εισήχθησαν στο Αθηναϊκό ναυτικό περίπου στα 320 π. Χ, στην αυγή της χρυσής εποχής του.
Οι νεώσοικοι είναι τα αρχαιότερα δημόσια κτήρια του Πειραιά, κατά τον Πλάτωνα μάλιστα οι πρώτες μόνιμες εγκαταστάσεις οφείλονται στον Θεμιστοκλή. Υπολογίζεται έτσι, ότι το σύνολό τους στα τρία λιμάνια ήταν 378 από τους οποίους οι 83 βρίσκονταν στη Μουνιχία, οι 196 στη Ζέα και οι 94 στον Κάνθαρο. Πίσω από τους νεώσοικους εξάλλου υπήρχαν διοικητικές εγκαταστάσεις και σκευοθήκες ενώ ολόκληρη η περιοχή του ναυστάθμου προστατευόταν από περίβολο.
Ανά δύο οι νεώσοικοι αποτελούσαν ένα επίμηκες υπόστεγο, που καλυπτόταν από μία δίρριχτη στέγη και έκλεινε στο πίσω μέρος του με τοίχο. Τα υπόστεγα ήταν οργανωμένα σε ομάδες των 10 νεώσοικων ενώ σε καθένα από αυτούς ανελκυόταν μία μόνο τριήρης _ ή δύο μικρότερα πλοία _ πάνω σε επικλινή «σκάρα», που έπρεπε να εκτείνεται μερικά μέτρα μέσα στη θάλασσα και εκτός του στεγασμένου χώρου. Η σκάρα αποτελούνταν από δύο παράλληλα και χαμηλά τοιχία, πάνω στα οποία στερεωνόταν ένα ξύλινο δάπεδο, που αλειφόταν με λίπος κατά μήκος του άξονα στον οποίο γλιστρούσε η ράχη της καρένας (τρόπις).
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός τέλος, ότι οι νεώσοικοι του Πειραιά κατασκευάστηκαν κατά τα πρώιμα χρόνια του δημοκρατικού πολιτεύματος της Αθήνας έτσι η πιθανότητα ορισμένες από τις τριήρεις που πήραν μέρος στη ναυμαχία της Σαλαμίνας εναντίον των Περσών το 480 π. Χ. καθώς και εκείνες που ανήκαν στη Δηλιακή Συμμαχία να στεγάζονταν σε αυτούς...

Πηγή:Το Βήμα
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Επιστολή στο ΧΑΑ για το θέμα των κρατικών ενισχύσεων επί της Σύμβασης Παραχώρησης ΟΛΠ & ΣΕΠ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

 Ο ΟΛΠ Α.Ε. απέστειλε στο ΧΑΑ την ακόλουθη επιστολή σχετικά με το εγερθέν θέμα των κρατικών ενισχύσεων επί της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ Α.Ε. και ΣΕΠ Α.Ε. :
 “Η ΟΛΠ Α.Ε. γνωστοποιεί ότι από την Πρόσκληση υποβολής παρατηρήσεων που εξέδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή – Γενική Δ/νση Ανταγωνισμού (C 301/55), δεν επηρεάζεται κατ’ ουδένα τρόπο η Σύμβαση μεταξύ ΟΛΠ ΑΕ – ΣΕΠ ΑΕ (άρθρο 1 Ν. 3755/2009) για την Παραχώρηση των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, καθώς σύμφωνα με όσα γίνονται δεκτά, δεν εγείρονται σχετικά με αυτή ζητήματα κρατικών ενισχύσεων.
Με την ανωτέρω Πρόσκληση, η Επιτροπή θεωρεί, ότι ορισμένα φορολογικά πλεονεκτήματα που προέβλεψε το Ελληνικό Δημόσιο για τη ΣΕΠ ΑΕ και τα οποία περιλαμβάνονται στα επόμενα άρθρα 2 και 3 του Ν. 3755/2009, αποτελούν κρατική ενίσχυση και ζητά από το Ελληνικό Δημόσιο να υποβάλλει τις παρατηρήσεις του”.
  Όπως δήλωσε ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «η διερευνώμενη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπόθεση δεν έχει καμία επίπτωση επί των σχέσεων και των εργασιών των δύο Προβλητών, που διαχειρίζονται ο ΟΛΠ Α.Ε. και η ΣΕΠ Α.Ε. Η όλη υπόθεση δεν αφορά το άρθρο 1 του νόμου, το οποίο ορίζει μεταξύ άλλων και τις οικονομικές σχέσεις των δύο μερών».

Πηγή:ΟΛΠ
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

New York Times: Η Cosco θέλει όλο τον Πειραιά

Το ενδιαφέρον του να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για τον πρώτο προβλήτα του ΟΛΠ εκδήλωσε εμέσως σε δημοσίευμα αμερικανικής εφημερίδας ο επικεφαλής της Cosco στον Πειραιά κάπτεν Fu Cheng Qiu.
Σε εκτενέστατο ρεπορτάζ των New York Times για την θυγατρική της κινεζικής εταιρείας στην Ελλάδα που διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στον ΟΛΠ, Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Α.Ε. (ΣΕΠ Α.Ε.) ο Fu Cheng Qiu φέρεται να δηλώνει πως θα ήθελε πολύ η Cosco να αναλάβει τη διαχείριση ολόκληρου του λιμανιού εφόσον η κυβέρνηση αποφασίσει να προχωρήσει στην παραχώρησή του.
Απόσπασμα από την συνέντευξη στους NYT 
"As the Greek government contemplates shedding state-owned assets to help pay down staggering debts, it might be tempting to consider leasing or even selling the rest of the port to China."

Τα όσα αναγράφονται στη στήλη είναι προιόν δημοσιογραφικής έρευνας
και δεν αποτελούν προτροπή αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών.
Πηγή: capital, NYT
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Στατιστικά εισαγωγών - εξαγωγών Αυγούστου

Ο ιστότοπος μας θα  δημοσιεύει , όποτε είναι δυνατόν , τα μηνιαία στατιστικά στοιχεία εισαγωγών και εξαγωγών της χώρας μας , όπως δίνονται από την Ελληνική στατιστική αρχή.

  Statistic 8 12


Πηγή: Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Απάντηση της Cosco σχετικά με τα φορολογικά προνόμια


Υπόνοιες για προσπάθεια δημιουργίας αντιεπενδυτικού κλίματος .

Χθες αργά το βράδυ πήρα το ποιο κάτω email από ανώτατο στέλεχος της εταιρείας.
Το μεταφέρω αυτούσιο:


"Σε ότι αφορά την ουσία θέλω να διευκρινίσω ορισμένα σημαντικά θέματα σε σχέση με το ζήτημα της έρευνας που άνοιξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφορικά με τις φορολογικές διατάξεις του Νόμου με τον οποίο κυρώθηκε η Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ COSCO και Ελληνικού Δημοσίου (Ν. 3755/2009 ΦΕΚ 52Α/30-3-2009). Το πρώτο πράγμα που πρέπει να διευκρινίσω είναι ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) πράγματι επιλήφθηκε καταγγελιών που της έκαναν, όχι παράγοντες της αγοράς, ούτε ανταγωνίστριες της COSCO εταιρείες, αλλά ο Νομάρχης Πειραιά κος Μίχας και το Σωματείο των Λιμενεργατών σε σχέση με τους όρους της Σύμβασης Παραχώρησης (που αποτελούσε και τον κύριο όγκο των καταγγελιών) και με τις φορολογικού χαρακτήρα διατάξεις του πιο πάνω κυρωτικού νόμου.
Μετά από προκαταρκτική έρευνα που διενήργησε η Επιτροπή επικοινωνώντας αποκλειστικά με την Ελληνική Κυβέρνηση, η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι καταγγελίες σχετικά με τους όρους της Σύμβασης Παραχώρησης και για μία από τις φορολογικές διατάξεις του κυρωτικού Νόμου είναι τελείως αβάσιμες αλλά θεώρησε -εσφαλμένα κατά την άποψη της εταιρείας μας- ότι θα πρέπει να ερευνηθεί περαιτέρω το κατά πόσον οι φορολογικές διατάξεις του κυρωτικού Νόμου έχουν τον χαρακτήρα κρατικής ενίσχυσης στην επενδυτική δραστηριότητα της COSCO με βάση την Σύμβαση Παραχώρησης.
Κατά την άποψη μου το πρώτο πράγμα που πρέπει να επισημανθεί είναι η απόφαση της Επιτροπής να ανοίξει επίσημη έρευνα για να διερευνηθεί το κατά πόσον οι πιο πάνω διατάξεις συνιστούν κρατική ενίσχυση στα πλαίσια της συνθήκης για την λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή όχι και συνεπώς οι σκέψεις της Επιτροπής που περιλαμβάνονται στην πιο πάνω απόφασή της να ανοίξει επίσημη έρευνα για το θέμα, δεν αποτελούν συμπέρασμα και τελεσίδικη απόφαση αλλά τη βάση πάνω στην οποία θα διεξαχθεί η έρευνα.
Επί της ουσίας και είναι πάντα κατά την άποψη μου προφανές, ότι το βασικό σφάλμα στο σκεπτικό της Επιτροπής βάσει του οποίου θα διεξάγεται η πιο πάνω έρευνα είναι ότι οι φορολογικές διατάξεις του κυρωτικού Νόμου δεν αποτελούν εξαίρεση που ισχύει μόνο για την επένδυση της COSCO, αλλά τον κανόνα σε όλες τις συμβάσεις παραχώρησης έργων υποδομής στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια, στις οποίες ο Παραχωρησιούχος αναλαμβάνει να κατασκευάσει και μετά να εκμεταλλευθεί τη συγκεκριμένη υποδομή (αεροδρόμιο, αυτοκινητοδρόμους, γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, κλπ), καθώς και για τα έργα ΣΔΙΤ. Πρέπει να σημειωθεί ότι τόσο ο νόμος για τα ΣΔΙΤ (που περιέχει αντίστοιχες φορολογικές διατάξεις) όσο και οι συμβάσεων παραχώρησης μεγάλων έργων στην Ελλάδα, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται ρυθμίσεις ίδιες με τις διατάξεις του Κυρωτικού νόμου για την Σύμβαση Παραχώρησης της COSCO, έχουν ελεγχθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και έχουν εγκριθεί χωρίς παρατηρήσεις και συνεπώς θα ήταν παράλογο η επίσημη έρευνα της Επιτροπής ειδικά για τις διατάξεις του Κυρωτικού νόμου για την Σύμβαση Παραχώρησης της COSCO να καταλήξει σε αντίθετο συμπέρασμα.
 Ενημερωτικά παραθέτω πιο κάτω κατάλογο των Κυρωτικών νόμων των συμβάσεων παραχώρησης μεγάλων έργων υποδομής στην Ελλάδα που περιλαμβάνουν ίδιες ή παρόμοιες διατάξεις με τις διατάξεις του Κυρωτικού νόμου για την Σύμβαση Παραχώρησης της COSCO που αποτελούν αντικείμενο της έρευνας της Επιτροπής.

Ειδικότερα, όμοιες νομοθετικές διατάξεις υιοθετήθηκαν ως μέρος :-
-                 του Νόμου 2338/1995[1] - σχετικά με την παραχώρηση για τον «Διεθνή Αερολιμένα        Αθηνών»·
-                 του Νόμου 2395/1996[2] - σχετικά με την παραχώρηση για την «Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου»·
-                 του Νόμου 2445/1996[3] σχετικά με την παραχώρηση για την «Αττικής Οδού
-                 του Νόμου 2714/1999[4] – σχετικά με την παραχώρηση για το «Μετρό Θεσσαλονίκης»·
-                 του Νόμου 3555/2007[5] - σχετικά με την παραχώρηση για την «Ιόνια Οδό»·
-                 του Νόμου 3621/2007[6] - σχετικά με την παραχώρηση για τον «Αυτοκινητόδρομο Ελευσίνας – Τσακώνας»·
Στο ίδιο πνεύμα, το άρθρο 5
                  του Νόμου 1955/1991[7], με τον οποίο κυρώθηκε η σύμβαση δημόσιων έργων που ανατέθηκε για την κατασκευή του Μετρό της Αθήνας, περιείχε διατάξεις παρόμοιες με μερικές από εκείνες του άρθρου 2, οι οποίες αφορούσαν, μεταξύ άλλων, απαλλαγές από φόρο κεφαλαίου και από τέλη χαρτοσήμου στις συμβάσεις δανείων καθώς και μια μέθοδο απόσβεσης πάγιων στοιχείων, η οποία θεσπίσθηκε ως εναλλακτική της συνήθους μεθόδου που προβλέπεται στη γενική ελληνική φορολογική νομοθεσία.
Τέλος ο Νόμος 3389/2005[8] σχετικά με τις Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα[9] περιέχει παρόμοιες φορολογικές διατάξεις."
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Έρευνα της ΕΕ για τα φορολογικά προνόμια της Cosco

Αλέξανδρος Κουρτέσης - Εκτελωνισμοί
Εντόπισε αθέμιτες κρατικές ενισχύσεις

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε εξηγήσεις από τις ελληνικές Αρχές για τα φορολογικά πλεονεκτήματα που δίνει στην κινεζική Cosco η σύμβαση παραχώρησης των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ από τον ΟΛΠ.
Η Επιτροπή, σε επιστολή της προς την ελληνική κυβέρνηση, σημειώνει ότι, όταν μια παροχή που χορηγείται από κράτος μέλος ενισχύει τη θέση μιας επιχείρησης έναντι άλλων ανταγωνιστριών επιχειρήσεων στην εσωτερική αγορά, τότε πρέπει να θεωρείται ότι η εσωτερική αγορά επηρεάζεται από αυτή την ενίσχυση.
«Κατά πάγια νομολογία, για να νοθεύει ή να απειλεί να νοθεύσει τον ανταγωνισμό ένα μέτρο, αρκεί ο αποδέκτης της ενίσχυσης να ανταγωνίζεται με άλλες επιχειρήσεις σε αγορές, οι οποίες είναι ανοικτές στον ανταγωνισμό. Συνεπώς, φαίνεται ότι τα υπό εξέταση επιλεκτικά φορολογικά πλεονεκτήματα, που παρασχέθηκαν στον ΣΕΠ, θα νοθεύσουν ή υπάρχει κίνδυνος να νοθεύσουν τον ανταγωνισμό και να επηρεάσουν τις μεταξύ των κρατών-μελών συναλλαγές», τονίζεται στη σχετική επιστολή προς τις ελληνικές Αρχές.
Η Επιτροπή αξιολόγησε τα εξής φορολογικά πλεονεκτήματα:
  •  Απαλλαγή από το φόρο εισοδήματος επί δεδουλευμένων τόκων.
  •  Ευνοϊκές διατάξεις όσον αφορά την επιστροφή του πιστωθέντος ΦΠΑ.
  •  Μεταφορά ζημιών εις νέον χωρίς χρονικό περιορισμό.
  •  Επιλογή μεταξύ 3 μεθόδων απόσβεσης.
  •  Απαλλαγή από το φόρο εισοδήματος εταιρειών για αγαθά, έργα και υπηρεσίες που παρέχονται στην Cosco εκτός Ελλάδος από εταιρείες ή κοινοπραξίες εκτός Ελλάδος, σε περίπτωση διμερούς φορολογικής συμφωνίας.
  •  Απαλλαγή από τέλη χαρτοσήμου επί συμφωνιών δανειοδότησης, καθώς και οποιασδήποτε συμπληρωματικής συμφωνίας για τη χρηματοδότηση του επενδυτικού σχεδίου.
  •  Απαλλαγή από φόρους, τέλη χαρτοσήμου, συνεισφορές και τυχόν δικαιώματα υπέρ του Δημοσίου ή τρίτων για τις συμβάσεις μεταξύ δανειστών των δανειακών συμβάσεων, βάσει των οποίων μεταβιβάζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτές.
  •  Απαλλαγή από τα τέλη χαρτοσήμου για κάθε οικονομική αντιστάθμιση που καταβάλλεται από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) στην PCT, στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης.
  •  Προστασία που προβλέπεται στο νομοθετικό διάταγμα 2687/53 για την επένδυση της σύμβασης παραχώρησης και απαλλαγή από τους κανόνες αναγκαστικής απαλλοτρίωσης σε περίπτωση οφειλών προς το Δημόσιο.
Η Επιτροπή θεωρεί ότι οι ειδικές φορολογικές διατάξεις αποτελούν κρατική ενίσχυση, που νοθεύει ή μπορεί να νοθεύσει τον ανταγωνισμό, ενώ αφήνει αιχμές για το κατά πόσον ήταν διαφανής η όλη διαδικασία, αφού συμπεραίνει ότι οι υποψήφιοι δεν είχαν λάβει υπόψη τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, όταν κατέθεταν τις προσφορές τους.
Πηγή: Τα Νέα

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εδώ  Το τεύχος C 301/05/10/12  όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων και που στην παράγραφο 6 διαβάζουμε .

"6. ΑΠΟΦΑΣΗ
Συνεπώς, η Επιτροπή αποφάσισε ότι οι διαφορές μεταξύ της σύμβασης παραχώρησης και της διακήρυξης δεν συνιστούν κρατική ενίσχυση. Το φορολογικό μέτρο όσον αφορά την απαλλαγή από τον εταιρικό φόρο εισοδήματος για υλικά, εργασίες και υπηρεσίες που παρέχονται στον ΣΕΠ εκτός Ελλάδας δεν συνιστά ούτε αυτό κρατική ενίσχυση.

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Κόντρες για τις πρώτες παραχωρήσεις ΟΛΠ και ΟΛΘ !!

ΠΡΟΒΛΗΤΑ Ι ΟΛΠ 

Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι διεργασίες στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου και στο ΤΑΙΠΕΔ για την προκήρυξη του διαγωνισμού παραχωρήσεων του ΟΛΘ και του ΟΛΠ εντός των επόμενων εβδομάδων και, πάντως, πολύ πριν την εκπνοή του 2012, ενώ οι αναμένονται και διαξιφισμοί μεταξύ ξένων επιχειρήσεων που φέρονται ως ενδιαφερόμενοι.
Με την μνημονιακή υποχρέωση για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ να δείχνει προθεσμία για την προκήρυξη τα τέλη Οκτωβρίου και τους συμβούλους του δημοσίου, που είναι η Morgan Stanley και η Τράπεζα Πειραιώς, να ολοκληρώνουν το σχέδιο Ποσειδών (αφορά τα 12 μεγαλύτερα λιμάνια -περιλαμβάνει δηλαδή Πειραιά και Θεσσαλονίκη- ενώ το δεύτερο σχέδιο που επεξεργάζονται με την ονομασία Νηρηίδες, αφορά τα υπόλοιπα μικρότερα λιμάνια) οι εξελίξεις αναμένονται ραγδαίες.
Ήδη ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, παρέδωσε προ ολίγων ημερών στον πρωθυπουργό το σχέδιο για τη λιμενική βιομηχανία της χώρας όπως αυτό προκύπτει με βάση τόσο τις μνημονιακές υποχρεώσεις στης χώρας όσο και από την πολιτική απόφαση για την δημιουργία ρυθμιστικής αρχής λιμένων.
Με βάση τους σχεδιασμούς αυτούς προάγεται στην μεν Θεσσαλονίκη η παραχώρηση του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων και οχημάτων, της διαχείρισης λειτουργιών που αφορούν την κρουαζιέρα, το χύδην ξηρό φορτίο, τη δημιουργία εμπορικού κέντρου και την κατασκευή μαρίνας. Ο διαγωνισμός για τον ΟΛΘ εκτιμάται, από ανθρώπους που είναι σε θέση να γνωρίζουν τις εξελίξεις, πως είναι πιθανόν να προκηρυχθεί πρώτος.
ΟΛΘ - ΠΡΟΒΛΉΤΑ
Στον Πειραιά προς παραχώρηση οδεύουν ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων Ι, το car terminal και η κρουαζιέρα. Την ίδια ώρα το πρόκριμα της Cosco τίθεται εν αμφιβόλω τόσο εξαιτίας της υπάρχουσας σύμβασης σε Σ.ΕΜΠΟ ΙΙ και ΙΙΙ όσο και εξαιτίας προφανούς ενδιαφέροντος ανταγωνιστικών εταιρειών όπως η ιταλο-ελβετική MSC Mediterranean Shipping Company.
Για το car terminal ακούγονται οψίμως τα ονόματα όλων των μεγάλων εταιρειών μεταφοράς οχημάτων στα οποία περιλαμβάνεται ασφαλώς και ο όμιλος Grimaldi, ο οποίος είναι παγκοσμίως γνωστός περισσότερο για τον κλάδο αυτόν και όχι για την ακτοπλοΐα. Η παρουσία του στην ελληνική αγορά με Minoan, συμμετοχή στην HSW και τώρα με εμπορική συμφωνία με την ΝΕΛ στην Αδριατική στηρίζει την εκτίμηση ότι ενδέχεται να «χτυπήσει» το διαγωνισμό.
Ήδη στο car terminal πολύ ενεργοί είναι οι πράκτορες Neptune και το Σκανδιναβικό ενώ μεγάλοι Έλληνες αντιπρόσωποι ξεκαθαρίζουν στο Capital.gr πως παρά την κατάρρευση της ελληνικής αγοράς η διαμετακομιστική λειτουργία βαίνει αυξανόμενη στον Πειραιά.
Για τη Θεσσαλονίκη αναφέρονται επίσης ως ενδιαφερόμενοι τόσο η Hutchison Port Holdings που είχε προσφέρει 419 εκατομμύρια ευρώ λίγο πριν ξεσπάσει η κρίση το φθινόπωρο του 2008, όπως και η Cosco Pacific LTD που είχε τότε επίσης προσφέρει 131 εκατ. ευρώ. Ακόμα εταιρείες ισραηλινών και φιλιππινέζικων συμφερόντων θεωρούνται από την βιομηχανία ως υποψήφιοι.

Πηγή: Capital
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012



ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
( ΟΜ.Υ.Λ.Ε )

Πειραιάς 07.10.2012


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Τρίτη 9 Οκτωβρίου έρχεται στην Αθήνα η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ.
Η επίσκεψη αυτή αποτελεί πρόκληση για τους Έλληνες εργαζόμενους και ολόκληρο τον ελληνικό λαό που βιώνουν την πιο αντιλαϊκή, υφεσιακή πολιτική της Κυβέρνησης και της Τρόϊκα.
Για το λόγο αυτό ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ προκήρυξαν 3ωρη Παναττική Στάση Εργασίας την Τρίτη 9 Οκτωβρίου, στο τέλος της πρωινής βάρδιας και συλλαλητήριο στις 13:00 στο Σύνταγμα.
Η ΟΜ.Υ.Λ.Ε καλεί τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ και στα άλλα Λιμάνια της Αττικής να πάρουν μαζικά μέρος στην Στάση Εργασίας από τις 12:00 έως το τέλος της πρωινής βάρδιας και στο συλλαλητήριο στο Σύνταγμα.

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΤΡΙΤΗ 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, ΩΡΑ 13:00

Πηγή:ΟΜΥΛΕ
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709



Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

hp - Μέσω Θριασίου στην Κεντρική Ευρώπη


Από το λιμάνι του Πειραιά θα περνάει η Hewlett Packard τα φορτία της για την Κεντρική Ευρώπη. Η επικείμενη συμφωνία θα είναι η πρώτη που θα αξιοποιεί τις ελληνικές υποδομές συνδυασμένων μεταφορών.

Μεγάλη συμφωνία για την εμπορική κίνηση εμπορευματοκιβωτίων (containers) χαρακτηρίζεται από την πειραϊκή ναυτική κοινότητα οι διαπραγματεύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Cosco με την Hewlett Packard για την σιδηροδρομική διαμεταφορά τουλάχιστον 20 χιλιάδων containers στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των ενδιαφερομένων πλευρών, στις οποίες περιλαμβάνεται και η Hyundai για την μεταφορά αυτοκινήτων, βρίσκονται κοντά στην τελική συμφωνία, που αναμένεται στο τέλος του μηνός. Η σημασία της συμφωνίας για την ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σημαντική αυτή την περίοδο, καθώς οι πωλήσεις μεταφορικών υπηρεσιών έχουν πέσει στα 24 εκατ. ευρώ, οι οποίες θα διπλασιαστούν μόνο με αυτή την συμφωνία.
Παράλληλα, αν ληφθεί υπόψη ότι η δυναμικότητα του λιμανιού του Πειραιά είναι ικανή να γεμίσει 20 - 40 τρένα την ημέρα, τότε εκτιμάται ότι δεν είναι ουτοπικό για την εταιρεία να προσδοκά τζίρο ακόμη και άνω των 100 εκατ. ευρώ το χρόνο, μετακινώντας με τρένα περίπου το 1/3 των εμπορευμάτων που φτάνουν στον Πειραιά. Ανάλογου τύπου είναι και η συμφωνία με τη Hyundai, αν και δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα ο αριθμός των κοντέινερ. 
Προϋπόθεση η γραμμή Ικόνιο - Θριάσιο 
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ολοκληρωθεί η συμφωνία είναι η ολοκλήρωση και η λειτουργία των σιδηροδρομικών έργων που θα συνδέσουν το λιμάνι του Ικονίου με το Θριάσιο και η σύνδεσή τους με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Η λειτουργία της νέας γραμμής, που αναμένεται τον Νοέμβριο, θα περιοριστεί χρονικά κατά 1/3 ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων και από τις 15 μέρες θα πέσει στις πέντε με μεγάλη μείωση του κόστους. Η λειτουργία της νέας γραμμής θα πολλαπλασιάσει τις εμπορευματικές μεταφορές και θα αυξήσει κατακόρυφα την ανταγωνιστικότητα του λιμένος του Πειραιά. 
Μέχρι σήμερα το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας δεν έχει απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση, (παγκόσμιο παράδοξο) με αποτέλεσμα τα εμπορεύματα που φτάνουν στην Ελλάδα, κυρίως από χώρες της Ανατολής, να μεταφορτώνονται σε μικρότερα πλοία τα οποία κατευθύνονται σε λιμάνια της βόρειας Ευρώπης, κυρίως στην Αμβέρσα, στο Ρότερνταμ, στο Αμβούργου και τελευταία σε λιμάνια της τέως Γιουγκοσλαβίας που αξιοποιούν τις ελληνικές λιμενικές αδυναμίες.
 Σύμμαχος στην κίνηση αυτή είναι και η κινεζική Cosco, επιτελείς της οποίας αναζητούν λύσεις στην υλοποίηση της συνεργασίας και στην επιτάχυνση των σιδηροδρομικών εργασιών, οι οποίες βρίσκονται στο τελικό στάδιο. Σημειωτέον πως ο Πειραιάς βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των container terminals της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη για το τρέχον έτος, με αύξηση του διακινούμενου φορτίου που ξεπερνά το 100%. Από την ολοκλήρωση της συμφωνίας και της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής προκύπτουν μεγάλα οφέλη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ενισχύεται σημαντικά εν όψει της αποκρατικοποίησής της. 
Σχετικά με την διαδικασία της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκης τόνισε πως "πρώτα πρέπει να ξεπεράσουμε τα όποια νομικά εμπόδια υπάρχουν στα ζητήματα κρατικών ενισχύσεων για τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και να γίνει το πλάνο οργανωτικής αναδιάρθρωσης. Αναμένουμε αποτελέσματα τους αμέσως επόμενους μήνες. 
Μετά την αποσαφήνιση του τοπίου, δρομολογούμε την ιδιωτικοποίηση της ROSCO, εταιρείας για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, κατά τα πρότυπα άλλων χωρών, για να διευκολυνθεί στη συνέχεια και η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Κατόπιν, η περιουσία της ΓΑΙΑΟΣΕ μεταφέρεται στο Δημόσιο, όπως εξαρχής προβλεπόταν, εφόσον το Δημόσιο ανέλαβε την περιουσία αυτή ως αντάλλαγμα για την ανάληψη χρέους του ΟΣΕ".
Για το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσιάζει έσοδα 82,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 5,77 εκατ. σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει μικρή κερδοφορία, προ φόρων, 96 χιλιάδων ευρώ.
Πηγή:ICT
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709


Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Συνεργασία Cosco - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Με πυρετώδεις ρυθμούς προχωρούν τα έργα υποδομών στον προβλήτα ΙΙ που θα επιτρέπουν τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, μέσα από το λιμάνι, με τρένο. Κατά πληροφορίες οι συζητήσεις της κινεζικής Cosco με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε προχωρημένο στάδιο, καθώς ως γνωστό μέχρι τα τέλη του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί, εκτός απροόπτου, οι διαδικασίες σύνδεσης του λιμένος με το διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο.


Η Cosco, διαμέσου της θυγατρικής της εταιρείας ΣΕΠ Α.Ε., στοχεύει στην ανάπτυξη των υποδομών που θα επιτρέψουν τον συνδυασμό μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων γενικότερα προς τα Βαλκάνια και την ανατολική Ευρώπη σιδηροδρομικώς και για φορτία transit που θα φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά. «Αναπτύσσοντας τον σιδηρόδρομο θα καταφέρουμε να καλύψουμε αγορές στην Κεντρική Ευρώπη, αλλά και λίγο ανατολικότερα, όπως η Ουγγαρία, η Ρουμανία και άλλες χώρες ταχύτερα και οικονομικότερα για όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές», ανέφεραν στην «Κ» κύκλοι της ΣΕΠ Α.Ε.
Εκτιμάται ότι με τη λειτουργία του σιδηροδρόμου θα περιοριστεί περίπου στο 1/3 ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων (από τις 15 μέρες θα μειωθεί στις πέντε).

Πηγή: Καθημερινή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Cosco A' Εξάμηνο 12: Ο Πειραιάς μας απέφερε έσοδα 69,5 εκατ. $


Mέσα σε ένα χρόνο ο κινεζικός όμιλος της Cosco, πέτυχε να διπλασιάσει σχεδόν το φορτίο που διακίνησε μέσω του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του στο λιμάνι του Πειραιά και ουσιαστικά να εκπληρώσει τέσσερις μήνες νωρίτερα τη συμβατική του υποχρέωση το 2012, να έχει διακινήσει από την Ελλάδα 1,4 εκατ. teus.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Cosco Pacific που διαχειρίζεται το ΣΕΜΠΟ, στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου μέσω του Πειραιά διακινήθηκαν 1.387.000 κοντέινερ, ενώ στο αντίστοιχο διάστημα το 2011 είχαν διακινηθεί περί τις 700.000, πρόκειται για αύξηση 98,4%.
Δεν είναι τυχαίο ότι με βάση τα στοιχεία του εξαμήνου του 2012 που ανακοίνωσαν πρόσφατα οι Κινέζοι, ο Πειραιάς τους απέφερε έσοδα 69,5 εκατ. δολαρίων όταν από όλα τα τέρμιναλ τα έσοδά τους ανέρχονταν στα 165 εκατ. δολάρια. Μάλιστα η Cosco στην παρουσίαση των οικονομικών της στοιχείων είχε επισημάνει τη συνεισφορά του Πειραιά αν και στελέχη της είχαν σπεύσει να διευκρινίσουν ότι αυτή η επιτυχία δεν πρόκειται να σημάνει περισσότερες επενδύσεις πέραν αυτών που είναι προγραμματισμένες από την ίδια τη σύμβαση παραχώρησης η οποία έχει υπογραφεί με τον ΟΛΠ. Τα ίδια στελέχη ανέφεραν μάλιστα ότι η Cosco είναι πολύ προσεκτική στις κινήσεις της και επικεντρώνει το ενδιαφέρον της μόνο όπου διαθέτει τον πλήρη έλεγχο.
Το μεγαλύτερο κέντρο
Ο Πειραιάς πάντως αναδεικνύεται στο μεγαλύτερο κοντέινερ τέρμιναλ των Κινέζων στην Ευρώπη για το 2012 καθώς το τέρμιναλ της Νάπολης εμφανίζει στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου αύξηση 21,7% έναντι 98,4% του Πειραιά ενώ το αντίστοιχο της Αμβέρσας εμφανίζει μείωση 12,6% στο διακινούμενο φορτίο. Σε απόλυτους αριθμούς μέσω της Νάπολης στο διάστημα αυτό διακινήθηκαν 858.000 κοντέινερ και μέσω της Αμβέρσας 716.000 κοντέινερ. Μείωση 7,3% σημείωσε η διακίνηση φορτίου και από το σταθμό του Σουέζ ο οποίος ωστόσο παραμένει το μεγαλύτερο υπερπόντιο κοντέινερ τέρμιναλ της Cosco. Aπό την Αίγυπτο η Cosco στους πρώτους οκτώ μήνες του 2012 διακίνησε περί τα 2 εκατ. κοντέινερ.

Πηγή:Ημερησία
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Η Νέα φορολογική δήλωση των Ελευθέρων Επαγγελματιών

ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ
Το νέο απλοποιημένο έντυπο της φορολογικής δήλωσης για ελεύθερους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις.
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΓΙΑ SCANNER ΣΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ !!

25/09/12
Ο Νικήτας Κακλαμάνης κατέθεσε επερώτηση στην βουλή προς τον Υπουργό  Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Κωστή Χατζηδάκη σχετικά με την πάταξη του παραεμπορίου και των παραποιημένων προϊόντων
Συγκεκριμένα διερωτάται «γιατί μέχρι σήμερα δεν έχουν τοποθετηθεί τα γιγαντιαία scanner στις πύλες εισόδου (Ηγουμενίτσα, Πάτρα, Πειραιά, Έβρο), όπως γίνεται σε πολλές άλλες χώρες, ως το πιο αποτελεσματικό όπλο στην καταπολέμηση του παραεμπορίου;»
Ταυτόχρονα, ζητά να πληροφορηθεί επισήμως πόσα είναι τα χρήματα που χάνονται από το παρεμπόριο.

Σχόλιο: Το θέμα έρχεται και παρέρχεται , εξαγγέλλεται εδώ και μερικά χρόνια , συγκεκριμένα από το 2004   , μετά το τέλος των Ολυμπιακών αγώνων, από τότε που οι Αμερικάνοι πήραν πίσω το Scanner που είχαν δανείσει στο λιμάνι του Πειραιά.
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

27/09/2012 Η εικόνα των τελωνείων Σήμερα !!

E' Τελωνείο Πειραιά - Το μεγαλύτερο της χώρας Άδειο !!!
Συνεχίστηκε σήμερα η καθολική Πανελλαδική απεργία των Τελωνειακών !!
Η Συμμετοχή είναι 100%

Μετά από πολλά χρόνια , είναι η πρώτη φορά που η συμμετοχή των τελωνειακών είναι τόσο μαζική .
Φαίνεται ότι δεν πάει άλλο . Φαίνεται ότι  έβαλαν το χέρι βαθιά στην Τσέπη του Τελωνειακού.
Έπεται συνέχεια αύριο 28/09.........

Παράλληλα με αγωνιστικό παλμό σύσσωμοι οι Εκτελωνιστές έλαβαν μέρος στην Χτεσινή κινητοποίηση της ΓΕΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ  ΓΣΕΒΕΕ 
Προσφορά του Συναδέλφου
Π. Μελιγκοτσίδη



Επιμέλεια Φωτογράφιση  : Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Τελωνεία - Λιμάνια :Νέκρωσαν τα πάντα !!!

Αυτήν την Εικόνα παρουσίαζαν σήμερα τα Τελωνεία , και οι λιμενικές Εγκαταστάσεις του ΟΛΠ .

Η συμμετοχή τουλάχιστον στα Τελωνεία του Πειραιά τα οποία επισκέφτηκα , ήταν καθολική.

Τα μέτρα είναι σκληρά για να μπορέσει κανείς να μείνει αμέτοχος, να μπορέσει κάποιος να τα καταπιεί εύκολα, και έπεται Συνέχεια  . Υπενθυμίζω ότι οι Τελωνειακοί έχουν εξαγγείλει 1 48άωρη απεργία που αρχίζει αύριο 27/09/12 

ΣΤ' Τελωνείο Πειραιά Γραφεία  


Επιμέλεια Φωτογράφιση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Μείωση των εξαγωγών προς τις Τρίτες Χώρες - Αύξηση εισαγωγών από χώρες εκτός της Ε.Ε.

Ανατροπή δεδομένων σχετικά με την πορεία του εξωτερικού εμπορίου της χώρας κατά το επτάμηνο του 2012, προκαλούν τα στοιχεία εξαγωγών και εισαγωγών από Τρίτες Χώρες, σύμφωνα με ανάλυση τού Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΠΣΕ), του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ για τον περασμένο Ιούνιο. Επιβεβαιώνεται το γεγονός της μείωσης των εξαγωγών -για πρώτη φορά τους τελευταίους 20 μήνες- προς τις Τρίτες Χώρες, ενώ σημειώνεται σημαντική αύξηση των εισαγωγών από αγορές εκτός Ε.Ε.

Θετικό επτάμηνο εξωστρέφειας
Παρά τη μείωση των εξαγωγών κατά τον περασμένο Ιούλιο, τόσο προς τις χώρες της Ε.Ε. (-1,5%), όσο και προς τις Τρίτες Χώρες (-1,1%), η συνολική επίδραση της μηνιαίας αυτής υποχώρησης (-1,3% αντί αρχικών εκτιμήσεων 1,1%) δεν ανέτρεψε την ανοδική πορεία των ελληνικών εξαγωγών σε επίπεδο 7μηνου 2012.
Συγκεκριμένα, η συνολική αξία των εξαγωγών - αποστολών, χωρίς τα πετρελαιοειδή, κατά τον μήνα Ιούλιο 2012, ανήλθε στο ποσό των 1.417,3 εκατ. ευρώ (1.747,0 εκατ. δολάρια) έναντι 1.436,3 εκατ. ευρώ (2.055,1 εκατ. δολάρια) κατά τον ίδιο μήνα του έτους 2011 παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 1,3%. Ωστόσο, σε επίπεδο 7μηνου, η συνολική αξία των εξαγωγών - αποστολών, χωρίς πετρελαιοειδή, ανήλθε στο ποσό των 9.862,9 εκατ. ευρώ (12.727,4 εκατ. δολάρια) έναντι 9.292,0 εκατ. ευρώ (13.127,0 εκατ. δολάρια) κατά το ίδιο διάστημα του έτους 2011, παρουσιάζοντας αύξηση, σε ευρώ, 6,1%.
Μάλιστα, το ποσοστό αυτό υπερβαίνει τις αρχικές εκτιμήσεις, που έκαναν λόγο για αύξηση -σε ετήσια βάση- μεταξύ 4-6%. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός, ότι εξαιτίας της υποχώρησης των εξαγωγών προς Τρίτες Χώρες, το μερίδιο των εξαγωγών προς τις χώρες της Ε.Ε. ανήλθε στο 64,5% (μη συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών).
Οι εισαγωγές
Αρνητικά συνεχίζουν να κινούνται οι εισαγωγές, παρά τη σημαντική αύξηση που σημειώθηκε τον περασμένο Ιούλιο από τις Τρίτες Χώρες (10,1%). Η συνολική αξία των εισαγωγών - αφίξεων, χωρίς τα πετρελαιοειδή, κατά τον μήνα Ιούλιο 2012 ανήλθε στο ποσό των 2.554,5 εκατ. ευρώ (3.129,7 εκατ. δολάρια) έναντι 2.607,6 εκατ. ευρώ (3.708,3 εκατ. δολάρια) κατά τον ίδιο μήνα του έτους 2011, παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 2,0%.
Από πλευράς σύνθεσης των εισαγωγών, ποσοστό 66,8% προέρχεται από χώρες της Ε.Ε., έναντι 33,2% από Τρίτες Χώρες.
Σε επίπεδο 7μήνου, η συνολική αξία των εισαγωγών - αφίξεων, χωρίς πετρελαιοειδή, ανήλθε στο ποσό των 17.828,8 εκατ. ευρώ (22.881,5 εκατ. δολάρια) έναντι 19.467,6 εκατ. ευρώ (27.301,6 εκατ. δολάρια) κατά το ίδιο διάστημα του έτους 2011, παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 8,4%.
Ως αποτέλεσμα αυτών των κινήσεων, το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου, χωρίς πετρελαιοειδή, κατά το μήνα Ιούλιο 2012 ανήλθε σε 1.137,2 εκατ. ευρώ (1.382,7 εκατ. δολάρια) έναντι 1.171,3 εκατ. ευρώ (1.653,2 εκατ. δολάρια) κατά τον ίδιο μήνα του έτους 2011, παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 2,9%.
Στο επτάμηνο τού 2012, το έλλειμμα τού εμπορικού ισοζυγίου μειώθηκε στα 7.965,9 εκατ. ευρώ (10.154,1 εκατ. δολάρια) από 10.175,6 εκατ. ευρώ (14.174,6 εκατ. δολάρια) κατά το ίδιο διάστημα τού έτους 2011, παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 21,7%.
Πηγή: Απόσπασμα απο το Κέρδος
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Κλεστά και τα λιμάνια στις 26/09/12

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
( ΟΜ.Υ.Λ.Ε )
---------------------------------------------------------------
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συνάδελφοι,
Εδώ και τρία χρόνια ζούμε ένα εφιαλτικό σκηνικό με συνεχείς και δραματικές περικοπές στους μισθούς, τις συντάξεις και τις κοινωνικές δαπάνες, με παρατεταμένη ύφεση, εκρηκτική ανεργία και ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας.
Βρισκόμαστε τώρα μπροστά σε μια νέα πιο άγρια επίθεση, αφού σχεδιάζεται να περικοπούν 11,5 δις αποκλειστικά από μισθούς, συντάξεις και κοινωνικές δαπάνες.
Ετοιμάζεται νέα επίθεση σε ότι έχει απομείνει από τις εργασιακές σχέσεις και τις κατακτήσεις μετατρέποντας τελειωτικά σε ζούγκλα την αγορά εργασίας. Επιχειρούν να ανεβάσουν τα όρια συνταξιοδότησης στα 67 εν μέσω παρατεταμένης ανεργίας. Σχεδιάζουν την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας και ότι έχει απομείνει από τις Δημόσιες Επιχειρήσεις.
Αυτή η σκληρή μονεταριστική νεοφιλελεύθερη πολιτική στοχεύει αποκλειστικά στην υποτίμηση της οικονομίας, σε εξαθλίωση των πολιτών και σε νέα αναβαθμισμένη κερδοφορία του κεφαλαίου.
Τα Λιμάνια βρίσκονται στον κατάλογο των προς εκποίηση Δημόσιων Επιχειρήσεων. Επικαλούνται τις διαρθρωτικές πολιτικές, όμως η μόνη λιμενική πολιτική της κυβέρνησης είναι οι επιλογές των Τροϊκανών, των δανειστών και των τοκογλύφων.
Στις Δημόσιες Επιχειρήσεις, μετά τις περικοπές στις μέσες ονομαστικές αποδοχές κατά 35%, τώρα σχεδιάζουν μεγαλύτερες μειώσεις μέσα από το «ενιαίο μισθολόγιο» για τις Δημόσιες Επιχειρήσεις.
Δεν υπάρχουν περιθώρια για αναμονή και ενασχόληση με δευτερεύουσες μικροαντιθέσεις.
Την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια της Πανεργατικής Απεργίας που κήρυξε η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ επιβάλλεται να δοθεί ένα αποφασιστικό και σαφές μήνυμα προς την Κυβέρνηση και την Τρόϊκα να σταματήσουν αυτή την καταστροφική πολιτική.
Οι εργαζόμενοι στα Λιμάνια καλούνται σε καθολική 
συμμετοχή στην
 ΑΠΕΡΓΙΑ της 26/9 και στις συγκεντρώσεις σ’ όλες τις πόλεις.
Μία πετυχημένη πανελλαδική κινητοποίηση τη Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου θα οδηγήσει σε κλιμάκωση του ΑΓΩΝΑ για την οριστική ΑΝΑΤΡΟΠΗ αυτής της πολιτικής.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ
Να σταματήσουμε τα μέτρα εξαθλίωσης.
Να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική.
Η κεντρική απεργιακή συγκέντρωση των συνδικάτων στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί την ΤΕΤΑΡΤΗ 26/9 και ΩΡΑ 11:00 στο ΠΕΔΙΟ ΑΡΕΩΣ.
ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ για τους εργαζόμενους του ΟΛΠ στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ, ΩΡΑ 10:45.

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Κλειστά τα τελωνεία στις 26 , 27 , 28 , Σεπτεμβρίου .



Η ΟΤΥΕ (Ομοσπονδία Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδας ) εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση.


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 26-9-12

48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ Ο.Τ.Υ.Ε.
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 27-9-2012ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28-9-2012

     Συνάδελφοι,

       Στις 18-09-2012 συγκλήθηκε το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας, προκειμένου να επανεκτιμήσει την κατάσταση, μετά την τετράωρη στάση εργασίας την Πέμπτη 13-09-12 και την πορεία προς το Υπουργείο Οικονομικών και να καθορίσει τον τρόπο των αγωνιστικών κινητοποιήσεων ενόψει της σχεδιαζόμενης νέας βάρβαρης επίθεσης της Κυβέρνησης σε βάρος εργαζομένων και συνταξιούχων.
       Το Γενικό Συμβούλιο καταγγέλλει για πολλοστή φορά τη συνεχιζόμενη πολιτική λιτότητας της Κυβέρνησης που στόχο έχει την καταβαράθρωση του βιοτικού μας επιπέδου, μέσω της κατάργησης των δώρων Χριστουγέννων-Πάσχα και του επιδόματος αδείας και της  μείωσης της υπερβάλλουσας διαφοράς (κατά το 1/3 από 1/11/12). Περαιτέρω, η σχεδιαζόμενη νέα εργασιακή εφεδρεία σε συνδυασμό με την αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης θα καταφέρουν το τελειωτικό χτύπημα στην Τελωνειακή Υπηρεσία, η υποστελέχωση της οποίας διαρκώς εντείνεται.
       Μετά τις περικοπές του 2010 και την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου, οι Τελωνειακοί Υπάλληλοι έχουν ήδη απωλέσει το 50% των αποδοχών τους και  από 1/11/12, με τη μείωση της υπερβάλλουσας διαφοράς, η συνολική μείωση  θα φτάσει το 55%. Παράλληλα, δεν έχει καταβληθεί καμία υπερωρία ως και καμία αμοιβή για νυχτερινή απασχόληση και για εργασία Κυριακών και λοιπών εξαιρέσιμων από  1-11-2011 σε κανέναν συνάδελφο.
      Μετά την εργασιακή εφεδρεία που εφαρμόστηκε το 2011 και τις μαζικές συνταξιοδοτήσεις των συναδέλφων, ως απόρροια αυτής, οι περισσότερες τελωνειακές μονάδες έχουν σοβαρά προβλήματα ομαλής λειτουργίας και οι συνάδελφοι υπερβάλλουν εαυτούς προκειμένου να επιτελέσουν τα καθήκοντά τους.
      Για όλους τους παραπάνω λόγους το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ

-        Τη συμμετοχή, με όλες μας τις δυνάμεις, στην Πανελλαδική –Πανεργατική απεργία που κήρυξαν από κοινού Γ.Σ.Ε.Ε.-Α.Δ.Ε.Δ.Υ για την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012, προκειμένου το σύνολο των εργαζομένων να δώσει στην Κυβέρνηση ένα  ηχηρό μήνυμα ανατροπής των νέων μέτρων.

 -       Την κήρυξη 48ωρης απεργίας για την Πέμπτη 27 και Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012.

-         Την εξουσιοδότηση της Εκτελεστικής Επιτροπής για περαιτέρω απεργιακές κινητοποιήσεις  και συγκεκριμένα μία (1) 48ωρη απεργία, δύο (2) 24ωρες και πέντε (5) νυχτερινές, πέντε (5) απογευματινές  και πέντε (5) απογευματινές-νυχτερινές απεργιακές κινητοποιήσεις πέραν του προβλεπόμενου ωραρίου λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών ανάλογα με τις  εξελίξεις και τα γεγονότα.

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ω Ν Τ Α Σ

-Τη διασφάλιση αμοιβών αξιοπρεπούς διαβίωσης με τη διατήρηση τουλάχιστον  των σημερινών αποδοχών μας,  μέσω της μη περαιτέρω μείωσης της υπερβάλλουσας διαφοράς και της μη κατάργησης των δώρων Χριστουγέννων-Πάσχα και του επιδόματος αδείας.
-Την επέκταση της ρύθμισης για την υπερβάλλουσα διαφορά στους πρόσφατα διορισθέντες υπαλλήλους της κατηγορίας ΠΕ καθώς και στους συναδέλφους του πρώην Ο.Δ.Δ.Υ.  
-Την άμεση πρόσληψη υπαλλήλων για την στελέχωση κυρίως των τελωνειακών μονάδων στις προβληματικές  και παραμεθόριες περιοχές, όπου υπάρχουν σοβαρά προβλήματα λειτουργίας.
-Τη μη εφαρμογή οποιασδήποτε μορφής εργασιακής εφεδρείας στο Δημόσιο και ειδικότερα στην Τελωνειακή Υπηρεσία, η οποία την τελευταία δεκαετία έχει συρρικνωθεί στο ήμισυ του έμψυχου δυναμικού της.
-Τη μη περαιτέρω αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
-Την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων υπερωριών καθώς και των αμοιβών από νυχτερινή απασχόληση και εργασία τις Κυριακές και λοιπές εξαιρέσιμες.
-Τη σύνδεση των ανωτέρω οικονομικών παροχών και αποζημιώσεων κάθε τελωνειακού υπαλλήλου είτε με τα καταβαλλόμενα από τους συναλλασσόμενους ποσά για την εκτέλεση τελωνειακών εργασιών είτε από τους ιδίους πόρους της κοινότητας που παρακρατούνται από τη χώρα μας ως δαπάνες είσπραξης αυτών - Θέσπιση ειδικού μισθολογίου. 

     Σας καλούμε να στηρίξετε τις αποφάσεις του Γενικού Συμβουλίου, όπως το έχετε πράξει μέχρι σήμερα, γιατί δεν αντέχουμε άλλες θυσίες που οδηγούν στη φτώχεια και την εξαθλίωση και γιατί κάποια στιγμή πρέπει να πληρώσουν κι αυτοί που ευθύνονται για τη σημερινή κατάσταση κι όχι μόνο τα συνήθη θύματα, εργαζόμενοι και συνταξιούχοι.
     
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 26-09-2012

ΣΤΙΣ 11.00 ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ

        
                        Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Ο.Τ.Υ.Ε.

     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                        Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
 
     ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΡΙΜΠΟΝΙΑΣ                                ΕΛΕΝΗ ΡΕΤΣΙΝΑ
------------------------------------------------------------------------------------------------

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709