Με εκπροσώπους της Global Business Development και τον εμπορικό ακόλουθο της πρεσβείας της Κορέας στην Αθήνα, συναντήθηκαν χθες, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Γ. Ανωμερίτης και στελέχη του οργανισμού.
Σύμφωνα με τον ΟΛΠ, στις συναντήσεις αυτές έγιναν ενημερώσεις σχετικά με τη νέα μετοχική σύνθεση της εισηγμένης εταιρείας καθώς και για τα έργα τα οποία έχουν ενταχθεί στο αναπτυξιακό της πρόγραμμα.
Σαγκάη
Εξάλλου την επόμενη Δευτέρα θα επισκεφθεί τα γραφεία του ΟΛΠ αντιπροσωπία του Γραφείου Λιμενικών Υποθέσεων του Δήμου Σαγκάης. Το βασικό ενδιαφέρον της κινεζικής αντιπροσωπίας, με βάση τον ΟΛΠ, εστιάζεται στη λειτουργία των πολυτροπικών μεταφορικών δυνατοτήτων της εφοδιαστικής αλυσίδας και τη λειτουργία του λιμένα του Πειραιά από κοινού με άλλα λιμάνια.
Seatoland
Χθες, στο μεταξύ, στα γραφεία του οργανισμού έγινε η τέταρτη συνάντηση των εταίρων του ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου έργου Seatoland.
Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη στρατηγικών σχεδίων δράσης με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας και την καλύτερη διασύνδεση των λιμένων με την ενδοχώρα μέσω έργων υποδομής, αλλά και μέσω δημιουργίας δικτύων με παράλληλη ενσωμάτωση περιβαλλοντικών δράσεων σε λιμενικές δραστηριότητες. Στην τέταρτη συνάντηση συζητήθηκαν τεχνικά θέματα σχετικά με την πορεία του έργου και παρουσιάστηκαν προτάσεις για την ανάπτυξη νέων δικτύων και διαδρομών, αλλά και τη βελτίωση των υφιστάμενων για τη διασύνδεση των λιμένων με την πόλη και την ενδοχώρα.
Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΛΠ, ο οργανισμός στοχεύει στην υλοποίηση νέων τεχνικών υποδομών δικτύων μεταφοράς και στην αναβάθμιση των υφιστάμενων για την ασφαλή διακίνηση των επιβατών εντός του λιμένα καθώς και τη διευκόλυνση της πρόσβασής τους στην πόλη.
Πηγή:Ημερησία
Αναδημοσίευση:Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011
Υψηλή κερδοφορία εμφανίζει ο ΟΛΠ
Αναλυτικότερα, όπως προκύπτει από την εισήγηση του για τις ενδιάμεσες συνοπτικές οικονομικές καταστάσεις:
α. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 9.807.668 ευρώ (έναντι 2.777.203 την αντίστοιχη περίοδο του 2010), ποσοστό αύξησης 353%
β. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 5.554.138 ευρώ (έναντι 1.865.200 του εννιαμήνου 2010), ποσοστό αύξησης 298%
γ. Κέρδη ανά μετοχή 0,2222 (έναντι 0,0746 του εννιαμήνου 2010)
Τα αναλυτικά στοιχεία της έκθεσης προς το Διοικητικό συμβούλιο θα εγκριθούν στις 28-11-2011 κατά την τακτική συνεδρίαση του Δ.Σ. του Οργανισμού.
Οι αναλυτικές οικονομικές καταστάσεις εννιαμήνου θα δημοσιευθούν στο site της εταιρείας και του Χρηματιστηρίου την 28-11-2011 μετά τη λήξη της συνεδρίασης και θα δημοσιευθούν στον τύπο την επόμενη μέρα
Πηγή:TheSeaNation
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011
Το Δημοτικό Θέατρο «επιστρέφει» στους Πειραιώτες
Το Φεβρουάριο του 2012 αναμένεται να γίνει η παράδοση του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά για να ανοίξει και πάλι τις πύλες του για το κοινό.
Το έργο αποκατάστασής του ξεκίνησε το 2006 και το κόστος ανακαίνισης του θεάτρου εκτιμάται ότι θα ανέλθει τελικά στα 39.000.000 ευρώ.
Το ποσό αυτό καλύφθηκε από το Γ’ ΚΠΣ και το ΕΣΠΑ και το έργο έχει αναλάβει η Διεύθυνση Αναστήλωσης Νεώτερων και Σύγχρονων Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος μάλιστα, έχει θέσει ως βασική προτεραιότητα του το κομμάτι του πολιτισμού ως αντίδοτο στην κρίση κάτι που αναμένεται να καταστήσει το Δημοτικό Θέατρο κυριολεκτικά κέντρο πολιτισμού για τον πειραϊκό λαό.
Πηγή:Prionokordela.gr
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Το έργο αποκατάστασής του ξεκίνησε το 2006 και το κόστος ανακαίνισης του θεάτρου εκτιμάται ότι θα ανέλθει τελικά στα 39.000.000 ευρώ.
Το ποσό αυτό καλύφθηκε από το Γ’ ΚΠΣ και το ΕΣΠΑ και το έργο έχει αναλάβει η Διεύθυνση Αναστήλωσης Νεώτερων και Σύγχρονων Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος μάλιστα, έχει θέσει ως βασική προτεραιότητα του το κομμάτι του πολιτισμού ως αντίδοτο στην κρίση κάτι που αναμένεται να καταστήσει το Δημοτικό Θέατρο κυριολεκτικά κέντρο πολιτισμού για τον πειραϊκό λαό.
Πηγή:Prionokordela.gr
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ Ε.ΛΙΜ.Ε ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η ένωση λιμένων Ελλάδος έβγαλε την ποιο κάτω ανακοίνωση :
"Σας ενημερώνουμε ότι από σήμερα 11 Νοεμβρίου 2011, η Ένωση Λιμένων Ελλάδος διαθέτει την δική της ιστοσελίδα στο διαδίκτυο στη διεύθυνση www.elime.gr.
Η ιστοσελίδα μας έχει σκοπό να αποτελέσει τον κοινό τόπο παρουσίασης των δραστηριοτήτων της Ένωσης και των μελών της, των λιμανιών της χώρας μας, αλλά και κοινό σημείο συνάντησης όλων των εμπλεκόμενων φορέων στη Λιμενική βιομηχανία. Πρόθεσή μας είναι η ιστοσελίδα της ΕΛΙΜΕ να γίνει ένας ζωντανός οργανισμός έκφρασης απόψεων και καταγραφής δραστηριοτήτων που αφορούν την Λιμενική βιομηχανία σε Εθνικό και Διεθνές επίπεδο, προς όφελος των λιμανιών της χώρας μας και της Εθνικής Οικονομίας."
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
"Σας ενημερώνουμε ότι από σήμερα 11 Νοεμβρίου 2011, η Ένωση Λιμένων Ελλάδος διαθέτει την δική της ιστοσελίδα στο διαδίκτυο στη διεύθυνση www.elime.gr.
Η ιστοσελίδα μας έχει σκοπό να αποτελέσει τον κοινό τόπο παρουσίασης των δραστηριοτήτων της Ένωσης και των μελών της, των λιμανιών της χώρας μας, αλλά και κοινό σημείο συνάντησης όλων των εμπλεκόμενων φορέων στη Λιμενική βιομηχανία. Πρόθεσή μας είναι η ιστοσελίδα της ΕΛΙΜΕ να γίνει ένας ζωντανός οργανισμός έκφρασης απόψεων και καταγραφής δραστηριοτήτων που αφορούν την Λιμενική βιομηχανία σε Εθνικό και Διεθνές επίπεδο, προς όφελος των λιμανιών της χώρας μας και της Εθνικής Οικονομίας."
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011
Απενεμήθη στον Ο.Λ.Π. Α.Ε. το Ευρωπαϊκό Πρότυπο Περιβαλλοντικής Διαχείρισης
Η πιστοποίηση PERS καλύπτει το σύνολο των λιμενικών δραστηριοτήτων και υπηρεσιών του Ο.Λ.Π. Α.Ε. (εμπορικό λιμάνι, car-terminal, κρουαζιέρα, ακτοπλοΐα).
Για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται ότι το λιμάνι του Πειραιά έχει εντάξει στον στρατηγικό του σχεδιασμό την προστασία του περιβάλλοντος και η πιστοποίηση αυτή μαζί με άλλες δράσεις που έχει ξεκινήσει και εφαρμόζει όπως η ενίσχυση του πρασίνου, η εγκατάσταση αγωγών συλλογής λυμάτων από πλοία, η εφαρμογή προγραμμάτων παρακολούθησης της ποιότητας ακουστικού και θαλάσσιου περιβάλλοντος καθώς και η συνεχής λειτουργία Σταθμού Παρακολούθησης Ατμοσφαιρικού Περιβάλλοντος, παράλληλα με τη δημιουργία σχεδίων αντιμετώπισης της ρύπανσης και την εναλλακτική διαχείριση των απορριμμάτων, αποδεικνύουν τη σταθερή προσήλωση του στον παραπάνω στόχο. Στα πλαίσια αυτά έχουν ήδη εκπονηθεί και εγκριθεί μελέτες από το Διοικητικό Συμβούλιο για εγκατάσταση δύο φωτοβολταϊκών πάρκων, των οποίων οι προκηρύξεις για την κατασκευή τους αναμένεται να εγκριθούν στο επόμενο Δ.Σ.
Ο ΟΛΠ συμπεριλαμβάνεται στα 12 ecoports της Ευρώπης
Πηγή:ΟΛΠ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011
Λαθρεμπόριο τσιγάρων: Στο κύκλωμα λιμενικοί και τελωνειακοί
Φωτό Αρχείου |
Σημειώνεται πως το κύκλωμα εισήγαγε τσιγάρα λαθραία και τα προωθούσε εκτός της Ελλάδας και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
Έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη σε Αττική, Πάτρα και Ιωάννινα ,ενώ οι Αρχές εντόπισαν και μία μεγάλη αποθήκη στον Ασπρόπυργο, όπου βρέθηκαν χιλιάδες πακέτα λαθραίων τσιγάρων.
Πηγή : Τύπος
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011
Σχεδόν έτοιμες οι αποθήκες Groupaz στο Ικόνιο
Δημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
Κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011
Διαύγεια: Αναρτήσεις Υπ. Οικονομικών / Τελωνείων
Αναρτήσεις Υπουργείου Οικονομικών.
Εδώ αναρτώνται και αποφάσεις που αφορούν τα τελωνεία.
Αναρτήθηκε από : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogger.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Εδώ αναρτώνται και αποφάσεις που αφορούν τα τελωνεία.
Αναρτήθηκε από : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogger.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Διαύγεια: Κερατσίνι Δραπετσώνα , Πειραιάς
Λίγα λόγια για το Πρόγραμμα Διαύγεια:
→ Ο Πολίτης μπορεί να έχει πρόσβαση, από ένα σημείο, στο σύνολο των νόμων και αποφάσεων που εκδίδουν τα κυβερνητικά όργανα, οι φορείς του στενού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα και οι Ανεξάρτητες Αρχές.
Από 15/3/2011 θα ενταχθούν στο Πρόγραμμα Δι@ύγεια και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού
Οι λειτουργίες προβολής και αναζήτησης αποφάσεων ανά δημόσιο φορέα παρέχονται μέσω του κεντρικού δικτυακού τόπου του Εθνικού Τυπογραφείου που λειτουργεί στην διεύθυνση et.diavgeia.gov.gr.
Αναρτήθηκε από: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogger.com
email:kourtesisa@hotmail.com
→ Εισάγεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα η υποχρέωση ανάρτησης των αποφάσεων των κυβερνητικών οργάνων και της διοίκησης στο Διαδίκτυο
→ Όλες οι αποφάσεις δεν εκτελούνται αν δεν αναρτηθούν στον δικτυακό τόπο et.diavgeia.gov.gr. Mε την ολοκλήρωση της ανάρτησης η κάθε απόφαση αποκτά έναν μοναδικό αριθμό Αριθμό Διαδικτυακής Ανάρτησης (ΑΔΑ), ο οποίος την πιστοποιεί.Οι λειτουργίες προβολής και αναζήτησης αποφάσεων ανά δημόσιο φορέα παρέχονται μέσω του κεντρικού δικτυακού τόπου του Εθνικού Τυπογραφείου που λειτουργεί στην διεύθυνση et.diavgeia.gov.gr.
Αναρτήθηκε από: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogger.com
email:kourtesisa@hotmail.com
ΟΛΠ: Μετεγκατάσταση του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά
Σχολή λιμενοφυλάκων Photo Costa Garda |
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. ενέκρινε ομόφωνα την παραχώρηση του κτιρίου, στο οποίο στεγαζόταν η Σχολή Λιμενοφυλάκων (Χατζηκυριάκειο) στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να μεταφερθεί και στεγασθεί το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά και άλλες Υπηρεσίες του Υπουργείου.
Όπως είναι γνωστό, ο λιμενικός χώρος της περιοχής Αγίου Νικολάου και της Ακτής Μιαούλη μετατρέπεται σε ελεύθερη ζώνη κρουαζιερόπλοιων με νέα κρηπιδώματα και κτίρια. Στον ίδιο επίσης χώρο η «Παγόδα» μετατρέπεται σε ξενοδοχείο 5*.
Το παραχωρούμενο κτίριο, το οποίο την τελευταία τριετία δεν χρησιμοποιείτο από το ΥΕΝ στο οποίο είχε παραχωρηθεί, έχει έκταση 4.500 τ.μ., και παραχωρείται στο Υπουργείο για δέκα χρόνια με το συμβολικό αντάλλαγμα 1000 Ευρώ ετησίως.
Ήδη οι αρμόδιες υπηρεσίες του Κ.Λ.Πειραιά και του Ο.Λ.Π. Α.Ε. συγκρότησαν επιτροπή για την ανακαίνιση του κτιρίου και την άμεση μεταστέγαση των Υπηρεσιών του Κ.Λ.Π. σ’ αυτό.
Όπως είναι γνωστό, με ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Ο.Λ.Π. Α.Ε. τον Ιούνιο του 2010, ο χώρος και τα κτίρια της περιοχής Αγίου Νικολάου παρεχωρήθησαν από το δημόσιο στον Ο.Λ.Π. Α.Ε.
Για το θέμα αυτό είχαν ήδη συναντηθεί και συμφωνήσει ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστος Παπουτσής και ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης στα πλαίσια της συνεργασίας Λιμενικού Σώματος και Ο.Λ.Π. Α.Ε., ως Αρχής Λιμένος.
Η απόφαση αυτή αποτελεί τμήμα των γενικότερων επαναρρυθμίσεων και νέων έργων στο Λιμάνι του Πειραιά και διευκολύνει τόσο τις Υπηρεσίες του Κ.Λ.Π., το οποίο θα αποκτήσει επαρκείς και σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις, όσο και τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. στην εφαρμογή του επενδυτικού του προγράμματος.
Πηγή: ΟΛΠ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων . http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011
Έφυγε ο Λεωνίδας Ανδριανόπουλος
«Φτωχότερη» είναι από την Τρίτη (25/10) η «οικογένεια» του Ολυμπιακού, καθώς άφησε την τελευταία του πνοή ο Λεωνίδας Ανδριανόπουλος, ο τελευταίος από τα θρυλικά αδέρφια που αγωνίστηκαν με την πρώτη φανέλα των «ερυθρόλευκων».
Ο Λεωνίδας Ανδριανόπουλος γεννήθηκε το 1911 και ήταν ο μικρότερος από τα εννιά αδέρφια (8 αγόρια και 1 κορίτσι) της οικογένειας. Τα ονόματα των πέντε εξ αυτών, όμως, έμελε να μείνουν χαραγμένα στους Έλληνες φιλάθλους, λόγω της συμμετοχής τους στην πρώτη ομάδα του Ολυμπιακού.
Ο «στραβοσουγιάς», όπως ήταν το παρατσούκλι του Λεωνίδα Ανδριανόπουλου, ξεκίνησε την σταδιοδρομία του ως αθλητής στίβου, όμως στη συνέχεια αντιλήφθηκε ότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο να παρεκκλίνει της πορείας των μεγαλύτερων αδερφών του, Γιάννη, Γιώργο, Ντίνου, Βασίλη, Αριστείδη (πέθανε σε ηλικία 18 ετών), Σταύρου και Στέλιου.
Πηγή: NewsBomb
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Ο Λεωνίδας Ανδριανόπουλος γεννήθηκε το 1911 και ήταν ο μικρότερος από τα εννιά αδέρφια (8 αγόρια και 1 κορίτσι) της οικογένειας. Τα ονόματα των πέντε εξ αυτών, όμως, έμελε να μείνουν χαραγμένα στους Έλληνες φιλάθλους, λόγω της συμμετοχής τους στην πρώτη ομάδα του Ολυμπιακού.
Ο «στραβοσουγιάς», όπως ήταν το παρατσούκλι του Λεωνίδα Ανδριανόπουλου, ξεκίνησε την σταδιοδρομία του ως αθλητής στίβου, όμως στη συνέχεια αντιλήφθηκε ότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο να παρεκκλίνει της πορείας των μεγαλύτερων αδερφών του, Γιάννη, Γιώργο, Ντίνου, Βασίλη, Αριστείδη (πέθανε σε ηλικία 18 ετών), Σταύρου και Στέλιου.
Πηγή: NewsBomb
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011
Λάρισα, η πρωταθλήτρια των Καγιέν !!
Άσχετο αλλά ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ !!!
Η πρωτεύουσα των Πόρσε Καγιέν δεν είναι λοιπόν ούτε το Λονδίνο, ούτε η Νέα Υόρκη, αλλά η Λάρισα, μια πόλη 250.000 κατοίκων, "γεγονός που έχει μετατραπεί σε προσφιλές θέμα συζήτησης στην Στουτγγάρδη, το λίκνο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας" γράφει ο Ηρακλής Πολεμαρχάκις στο περιοδικό του βρετανικού πανεπιστημίου Γουόρικ όπου και διδάσκει.
Ο καθηγητής επισημαίνει το αυτονόητο:
Ότι το συγκεκριμένο ρεκόρ είναι μάλλον περίεργο για μια αγροτική περιοχή, πόσω μάλλον εάν κανείς αναλογιστεί ότι ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα κάθε άλλο παρά ανθηρός μπορεί να χαρακτηρισθεί, δεδομένου ότι η αγροτική παραγωγή αποτελεί μόλις το 3,2% του ακαθάριστου εθνικού προϊόντος (στοιχεία 2009) από 6,65% που ήταν το 2000 ενώ τα κονδύλια και οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνιστούν περίπου το μισό του εθνικού αγροτικού εισοδήματος.
"Πριν από ένα - δυο χρόνια ο αριθμός των Πόρσε Καγιέν που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα, ήταν μεγαλύτερος από τον αριθμό των Ελλήνων που δήλωναν εισόδημα άνω των 50.000 ευρώ και πλήρωναν τους αντίστοιχους φόρους", υπογραμμίζει ο κ. Πολεμαρχάκις, επισημαίνοντας ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο κόστος αγοράς του πολυτελούς οχήματος.
"Η σουρεαλιστική περίπτωση της Λάρισας αποτελεί βεβαίως και μία αναλογία της δύσκολης θέσης στην οποία έχει περιέλθει η ίδια η Ελλάδα", αναφέρει ο καθηγητής στο άρθρο του, τμήμα του οποίου αναδημοσίευσε η Athens News.
"Η χώρα", προσθέτει ο ίδιος, "βρίσκεται σε οικτρή θέση εξαιτίας του εύκολου χρήματος, κληροδότημα των τεράστιων πιστώσεων που προσέφερε σε δημόσιο και ιδιώτες η ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη και εξαιτίας ενός συνδυασμού άλλων παραγόντων, μεταξύ των οποίων η διαφθορά, η ξοφλημένη πολιτική κουλτούρα και το εκπαιδευτικό σύστημα που δεν μπόρεσε να παράσχει στους πολίτες τις απαιτούμενες δεξιότητες".
Πηγή: e-go
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Η πρωτεύουσα των Πόρσε Καγιέν δεν είναι λοιπόν ούτε το Λονδίνο, ούτε η Νέα Υόρκη, αλλά η Λάρισα, μια πόλη 250.000 κατοίκων, "γεγονός που έχει μετατραπεί σε προσφιλές θέμα συζήτησης στην Στουτγγάρδη, το λίκνο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας" γράφει ο Ηρακλής Πολεμαρχάκις στο περιοδικό του βρετανικού πανεπιστημίου Γουόρικ όπου και διδάσκει.
Ο καθηγητής επισημαίνει το αυτονόητο:
Ότι το συγκεκριμένο ρεκόρ είναι μάλλον περίεργο για μια αγροτική περιοχή, πόσω μάλλον εάν κανείς αναλογιστεί ότι ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα κάθε άλλο παρά ανθηρός μπορεί να χαρακτηρισθεί, δεδομένου ότι η αγροτική παραγωγή αποτελεί μόλις το 3,2% του ακαθάριστου εθνικού προϊόντος (στοιχεία 2009) από 6,65% που ήταν το 2000 ενώ τα κονδύλια και οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνιστούν περίπου το μισό του εθνικού αγροτικού εισοδήματος.
Εδώ το δημοσίευμα από την AthensNews |
"Η σουρεαλιστική περίπτωση της Λάρισας αποτελεί βεβαίως και μία αναλογία της δύσκολης θέσης στην οποία έχει περιέλθει η ίδια η Ελλάδα", αναφέρει ο καθηγητής στο άρθρο του, τμήμα του οποίου αναδημοσίευσε η Athens News.
"Η χώρα", προσθέτει ο ίδιος, "βρίσκεται σε οικτρή θέση εξαιτίας του εύκολου χρήματος, κληροδότημα των τεράστιων πιστώσεων που προσέφερε σε δημόσιο και ιδιώτες η ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη και εξαιτίας ενός συνδυασμού άλλων παραγόντων, μεταξύ των οποίων η διαφθορά, η ξοφλημένη πολιτική κουλτούρα και το εκπαιδευτικό σύστημα που δεν μπόρεσε να παράσχει στους πολίτες τις απαιτούμενες δεξιότητες".
Πηγή: e-go
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Οι ιδιοκτήτες των φορτηγών προειδοποιούν με απεργία διαρκείας
Νέα πρόταση προς την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αναμένεται να καταθέσουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. οι οποίοι υποστηρίζουν ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο «είναι καταδικαστικές για τον κλάδο αφού συμπληρώνουν και ολοκληρώνουν την πλήρη ισοπέδωσή του».
«Σε περίπτωση που και αυτή η προσπάθεια δεν βρει ανταπόκριση από τον υπουργό, ο κλάδος θα αντιδράσει με μαζική καθολική απεργία διαρκείας σε χρόνο που θα ανακοινωθεί από την ηγεσία του όπως με συντριπτική πλειοψηφία αποφασίστηκε στη μυστική ψηφοφορία που διενεργήθηκε», επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του κλάδου.
Πηγή: Εκτελωνιστική Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
«Σε περίπτωση που και αυτή η προσπάθεια δεν βρει ανταπόκριση από τον υπουργό, ο κλάδος θα αντιδράσει με μαζική καθολική απεργία διαρκείας σε χρόνο που θα ανακοινωθεί από την ηγεσία του όπως με συντριπτική πλειοψηφία αποφασίστηκε στη μυστική ψηφοφορία που διενεργήθηκε», επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του κλάδου.
Πηγή: Εκτελωνιστική Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011
Επενδύσεις στον Πειραιά, στρατηγικού χαρακτήρα
«Deal» 550 εκατ. ευρώ για Ελλάδα - Κίνα
Στην ακόμη μεγαλύτερη ενδυνάμωση των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδος και Κίνας αποβλέπει η ελληνική κυβέρνηση τόσο στον τομέα της Ναυτιλίας όσο και στη λιμενική πολιτική. Αυτό επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης , ο οποίος υποδέχτηκε τον πρόεδρο της κινεζικής Γερουσίας (National Consultative Assembly of China), Jia Qinglin στο λιμάνι της Cosco στον Πειραιά.
Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων ο Κινέζος αξιωματούχος υπενθύμισε στον υπουργό ότι στην Κινεζική Τράπεζα Ανάπτυξης σε ειδικό λογαριασμό βρίσκονται πέντε δισεκατομμύρια δολάρια για να δοθούν ως χρηματοδότηση σε Έλληνες πλοιοκτήτες που θέλουν να «χτίσουν» νέα πλοία στα κινεζικά ναυπηγεία.
«Η επένδυση στον Πειραιά, είναι επένδυση στρατηγικού χαρακτήρα τόσο για τους ίδιους τους Κινέζους όσο και για εμάς, μιας και θέλουμε να δημιουργήσουμε, εδώ στον Πειραιά, μια μεγάλη ναυτιλιακή πρωτοβουλία, προκειμένου να προσελκύσουμε ναυτιλιακό συνάλλαγμα, σε ναυτιλιακές και παρα-ναυτιλιακές επενδύσεις» δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
Σημείωσε ακόμη ότι «με την κινέζικη κυβέρνηση χτίζουμε σταθερά και συστηματικά, τη Συμμαχία για την Ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες επενδύσεις από την πλευρά της Κίνας αρχίζουν και στρέφονται προς τη χώρα μας» και πρόσθεσε: «Φέτος, συμβαίνει κάτι πολύ σημαντικό σε σχέση με τις ελληνικές εξαγωγές προς την Κίνα: αν και αντιπροσωπεύουν μόνο το 1% των ελληνικών εξαγωγών, φέτος παρουσιάζουν μια αύξηση πάνω από 50%.
Πιστεύω ότι σε λίγο καιρό οι ελληνικές εξαγωγές προς την Κίνα, θα αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μερίδιο των ελληνικών εξαγωγών, οι οποίες αυξήθηκαν έτσι και αλλιώς, κατά περίπου 40-45%».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε επίσης: «Οι προοπτικές της ελληνοκινεζικής συνεργασίας είναι μεγάλες. Αφορούν επενδύσεις στρατηγικού χαρακτήρα, μα κυρίως αφορούν την πραγματική οικονομία, γιατί διαμορφώνουν θέσεις εργασίας, που είναι και το μεγάλο ζητούμενο αυτή τη στιγμή στη χώρα μαζί με την ανάπτυξη».
Το βράδυ ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας θα απευθύνει χαιρετισμό σε εκδήλωση που διοργανώνει το Ελληνοκινεζικό Εμπορικό Επιμελητήριο.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Χρυσοχοΐδης θα υπογράψει με τον υφυπουργό Εμπορίου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, κ. Ζονγκ Σαν, Μνημόνιο Οικονομικής Συνεργασίας Ελλάδας - Κίνας.
Παράλληλα, υπογράφηκαν τέσσερις επιχειρηματικές συμφωνίες μεταξύ κινεζικών και ελληνικών επιχειρήσεων, που αφορούν κυρίως εξαγωγές προς την Κίνα, ύψους περίπου 550 εκατ. ευρώ.
Στο περιθώριο της επίσκεψης, θα πραγματοποιηθούν επιχειρηματικές συναντήσεις ελληνικών και κινεζικών επιχειρήσεων, που έχουν ως κύριο στόχο να διερευνήσουν τις επενδυτικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες που υπάρχουν στη χώρα μας, σε κλάδους όπως οι
Εν τω μεταξύ με τον αντιπρόεδρο, Guoping Chen και πενταμελή αντιπροσωπεία αξιωματούχων του λιμανιού της Σαγκάης συναντήθηκαν χθες ο διευθυντής διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε., Σταύρος Χατζάκος και επιτελικά στελέχη του Οργανισμού, στα κεντρικά γραφεία του ΟΛΠ Α.Ε.
Μετά την παρουσίαση του λιμανιού του Πειραιά και κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τομέα της κρουαζιέρας και τα προγραμματισμένα έργα για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών.
Ακολούθησε επίσκεψη-ξενάγηση στο Cruιse Terminal, όπου οι επισκέπτες έμειναν εντυπωσιασμένοι από τους χώρους αναμονής, την εξυπηρέτηση και τα μέτρα ασφαλείας.
Άλλες δημοσιεύσεις για το θέμα Εδώ & εδώ
Πηγή: Πρώτο θέμα , Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Στην ακόμη μεγαλύτερη ενδυνάμωση των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδος και Κίνας αποβλέπει η ελληνική κυβέρνηση τόσο στον τομέα της Ναυτιλίας όσο και στη λιμενική πολιτική. Αυτό επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης , ο οποίος υποδέχτηκε τον πρόεδρο της κινεζικής Γερουσίας (National Consultative Assembly of China), Jia Qinglin στο λιμάνι της Cosco στον Πειραιά.
Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων ο Κινέζος αξιωματούχος υπενθύμισε στον υπουργό ότι στην Κινεζική Τράπεζα Ανάπτυξης σε ειδικό λογαριασμό βρίσκονται πέντε δισεκατομμύρια δολάρια για να δοθούν ως χρηματοδότηση σε Έλληνες πλοιοκτήτες που θέλουν να «χτίσουν» νέα πλοία στα κινεζικά ναυπηγεία.
«Η επένδυση στον Πειραιά, είναι επένδυση στρατηγικού χαρακτήρα τόσο για τους ίδιους τους Κινέζους όσο και για εμάς, μιας και θέλουμε να δημιουργήσουμε, εδώ στον Πειραιά, μια μεγάλη ναυτιλιακή πρωτοβουλία, προκειμένου να προσελκύσουμε ναυτιλιακό συνάλλαγμα, σε ναυτιλιακές και παρα-ναυτιλιακές επενδύσεις» δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
Σημείωσε ακόμη ότι «με την κινέζικη κυβέρνηση χτίζουμε σταθερά και συστηματικά, τη Συμμαχία για την Ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες επενδύσεις από την πλευρά της Κίνας αρχίζουν και στρέφονται προς τη χώρα μας» και πρόσθεσε: «Φέτος, συμβαίνει κάτι πολύ σημαντικό σε σχέση με τις ελληνικές εξαγωγές προς την Κίνα: αν και αντιπροσωπεύουν μόνο το 1% των ελληνικών εξαγωγών, φέτος παρουσιάζουν μια αύξηση πάνω από 50%.
Πιστεύω ότι σε λίγο καιρό οι ελληνικές εξαγωγές προς την Κίνα, θα αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μερίδιο των ελληνικών εξαγωγών, οι οποίες αυξήθηκαν έτσι και αλλιώς, κατά περίπου 40-45%».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε επίσης: «Οι προοπτικές της ελληνοκινεζικής συνεργασίας είναι μεγάλες. Αφορούν επενδύσεις στρατηγικού χαρακτήρα, μα κυρίως αφορούν την πραγματική οικονομία, γιατί διαμορφώνουν θέσεις εργασίας, που είναι και το μεγάλο ζητούμενο αυτή τη στιγμή στη χώρα μαζί με την ανάπτυξη».
Το βράδυ ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας θα απευθύνει χαιρετισμό σε εκδήλωση που διοργανώνει το Ελληνοκινεζικό Εμπορικό Επιμελητήριο.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Χρυσοχοΐδης θα υπογράψει με τον υφυπουργό Εμπορίου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, κ. Ζονγκ Σαν, Μνημόνιο Οικονομικής Συνεργασίας Ελλάδας - Κίνας.
Παράλληλα, υπογράφηκαν τέσσερις επιχειρηματικές συμφωνίες μεταξύ κινεζικών και ελληνικών επιχειρήσεων, που αφορούν κυρίως εξαγωγές προς την Κίνα, ύψους περίπου 550 εκατ. ευρώ.
Στο περιθώριο της επίσκεψης, θα πραγματοποιηθούν επιχειρηματικές συναντήσεις ελληνικών και κινεζικών επιχειρήσεων, που έχουν ως κύριο στόχο να διερευνήσουν τις επενδυτικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες που υπάρχουν στη χώρα μας, σε κλάδους όπως οι
- τηλεπικοινωνίες,
- τραπεζικές υπηρεσίες,
- αυτοκινητοβιομηχανία,
- σιδηροδρομικός εξοπλισμός,
- τσιμεντοβιομηχανία,
- Real Estate,
- ζυθοποιία,
- μηχανήματα και ηλεκτρονικά προϊόντα,
- ένδυση και τα
- υαλικά.
Μετά την παρουσίαση του λιμανιού του Πειραιά και κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τομέα της κρουαζιέρας και τα προγραμματισμένα έργα για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών.
Ακολούθησε επίσκεψη-ξενάγηση στο Cruιse Terminal, όπου οι επισκέπτες έμειναν εντυπωσιασμένοι από τους χώρους αναμονής, την εξυπηρέτηση και τα μέτρα ασφαλείας.
Άλλες δημοσιεύσεις για το θέμα Εδώ & εδώ
Πηγή: Πρώτο θέμα , Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
ΟΛΠ - Cosco ΜΑΖΙ για το Θριάσιο
«Σφραγίστηκε» η από κοινού συμμετοχή του ΟΛΠ και της Cosco σε σχήμα που θα διεκδικήσει την κατασκευή και λειτουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο
«Σφραγίστηκε» η από κοινού συμμετοχή του ΟΛΠ και της Cosco σε σχήμα που θα διεκδικήσει την κατασκευή και λειτουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ ΑΕ) Γιώργος Ανωμερίτης, μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου, υπογράμμισε ότι «οι δύο πλευρές έχουμε συμφωνήσει ότι θα πάμε μαζί, αφού άλλωστε είμαστε χρήστες του ίδιου προϊόντος».
Οπως αποκάλυψε ο κ. Ανωμερίτης η συμφωνία είχε κλείσει από τον περασμένο Μάιο, σε προηγούμενο ταξίδι στη χώρα μας του προέδρου της Cosco κάπτεν Γουέι Τζιαφού, και αυτές τις ημέρες στο πλαίσιο των διαδικασιών που έχει καθορίσει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών τέθηκαν από κάθε πλευρά 12 ερωτήματα στα οποία δόθηκαν ικανοποιητικές απαντήσεις.
Διαγωνισμός
«Ο διαγωνισμός είναι προσανατολισμένος στους χρήστες που θα βρεθούν σε έναν χώρο με τρένο, λιμάνι, εθνικό δρόμο» υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, αναφέροντας ότι «στο εταιρικό σχήμα φυσικά μπορούν να πάρουν μέρος και άλλοι».
Να σημειωθεί ότι η ανάδοχος εταιρεία, που θα προκύψει από τον διεθνή διαγωνισμό, θ’ αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση και λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου ύψους περίπου 150 εκατομμυρίων ευρώ.
Οπως είπε, ακόμα, ο κ. Ανωμερίτης μέσα στο 2011 θα έχει ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, στο Ικόνιο με το Θριάσιο Πεδίο.
Ο ίδιος ανακοίνωσε, ακόμα, ότι ο ΟΛΠ προχωράει σε έργα και παρεμβάσεις για τον διπλασιασμό του χώρου του τομέα αυτοκινήτων (car terminal), επειδή πρόκειται για μια κερδοφόρα δραστηριότητα με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Μάλιστα, φέτος, αν και περίοδος παγκόσμιας κρίσης η διαμετακόμιση οχημάτων κατέγραψε αύξηση 60%.
Πηγή: Έθνος
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
«Σφραγίστηκε» η από κοινού συμμετοχή του ΟΛΠ και της Cosco σε σχήμα που θα διεκδικήσει την κατασκευή και λειτουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ ΑΕ) Γιώργος Ανωμερίτης, μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου, υπογράμμισε ότι «οι δύο πλευρές έχουμε συμφωνήσει ότι θα πάμε μαζί, αφού άλλωστε είμαστε χρήστες του ίδιου προϊόντος».
Οπως αποκάλυψε ο κ. Ανωμερίτης η συμφωνία είχε κλείσει από τον περασμένο Μάιο, σε προηγούμενο ταξίδι στη χώρα μας του προέδρου της Cosco κάπτεν Γουέι Τζιαφού, και αυτές τις ημέρες στο πλαίσιο των διαδικασιών που έχει καθορίσει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών τέθηκαν από κάθε πλευρά 12 ερωτήματα στα οποία δόθηκαν ικανοποιητικές απαντήσεις.
Διαγωνισμός
«Ο διαγωνισμός είναι προσανατολισμένος στους χρήστες που θα βρεθούν σε έναν χώρο με τρένο, λιμάνι, εθνικό δρόμο» υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, αναφέροντας ότι «στο εταιρικό σχήμα φυσικά μπορούν να πάρουν μέρος και άλλοι».
Να σημειωθεί ότι η ανάδοχος εταιρεία, που θα προκύψει από τον διεθνή διαγωνισμό, θ’ αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση και λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου ύψους περίπου 150 εκατομμυρίων ευρώ.
Οπως είπε, ακόμα, ο κ. Ανωμερίτης μέσα στο 2011 θα έχει ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, στο Ικόνιο με το Θριάσιο Πεδίο.
Ο ίδιος ανακοίνωσε, ακόμα, ότι ο ΟΛΠ προχωράει σε έργα και παρεμβάσεις για τον διπλασιασμό του χώρου του τομέα αυτοκινήτων (car terminal), επειδή πρόκειται για μια κερδοφόρα δραστηριότητα με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Μάλιστα, φέτος, αν και περίοδος παγκόσμιας κρίσης η διαμετακόμιση οχημάτων κατέγραψε αύξηση 60%.
Πηγή: Έθνος
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Εξυπνες συσκευές-ντέντεκτιβ στις διεθνείς μεταφορές
Συγκεκριμένα, στο άμεσο μέλλον αναμένεται να χρησιμοποιηθούν τα λεγόμενα «Container Security Devices» (CSDs), τα οποία θα παρακολουθούν τη θέση, την κατάσταση και το περιεχόμενο των μετακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων.
Η χρήση των συσκευών αυτών θα επιτρέψει με τη σειρά της να καθιερωθούν οι λεγόμενες «πράσινες λωρίδες» διέλευσης στα τελωνεία, μέσω των οποίων θα γίνεται ελεύθερη διέλευση των κοντέινερς, που είναι εξοπλισμένα με CSDs.
Ήδη, βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος μεταξύ των τελωνειακών αρχών μεγάλων χωρών του κόσμου (Μ. Βρετανία, ΗΠΑ, Κίνα, Βέλγιο, κ.α.) και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Γενική Διεύθυνση Φορολογικής και Τελωνειακής Ένωσης), με σκοπό οι «πράσινες λωρίδες» να επεκταθούν και να καθιερωθούν στο μέλλον σε όλα τα τελωνεία.
Τα παραπάνω επισημάνθηκαν κατά το 4ο πανευρωπαϊκό συνέδριο νέων τεχνολογιών στις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics (ECITL), το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκε και μια σειρά από εξειδικευμένες διαδικτυακές «πλατφόρμες παροχής πληροφοριών και διάδρασης », οι οποίες σύντομα αναμένεται να μπουν σε γενική εφαρμογή.
Οι συνεργατικές αυτές πλατφόρμες θα διευκολύνουν όσους ασχολούνται με τις μεταφορές στην
α) παρακολούθηση των φορτίων,
β) εύρεση φορτίων επιστροφής και αξιοποίηση των κενών φορτηγών,
γ) ανταλλαγή εγγράφων μεταφοράς με τις αρχές και άλλους εμπλεκομένους φορείς και
δ) εκμετάλλευση άλλων γενικών υπηρεσιών όπως τιμολόγηση, ειδικά λογισμικά, κλπ.
Ανάμεσα στις καινοτομίες που παρουσιάστηκαν περιλαμβάνονταν οι τεχνολογίες παρακολούθησης ειδικών και «επικίνδυνων» φορτίων, αλλά και βελτιστοποίησης της δρομολόγησης οχημάτων διανομών, νέες μορφές επιχειρηματικών σχημάτων και τρόποι δράσης για τη μεταφορά των ερευνητικών αποτελεσμάτων στην πράξη.
Τοπικός διοργανωτής φορέας του Συνεδρίου ήταν το Ελληνικό Ινστιτούτο Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΜΕΤ/ ΕΚΕΤΑ), με συνδιοργανωτή το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών University of Applied Sciences Vorarlberg GmbH (FHV) της Αυστρίας.
Πηγή: Kathimerini
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011
Κινεζικό ενδιαφέρον για το «Ελευθέριος Βενιζέλος»
Φουντώνει το κινεζικό ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», καθώς επίκειται η υπογραφή συμφωνίας για την παράταση της σύμβασης παραχώρησής του από την κυβέρνηση, στο πλαίσιο του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων.
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «The Sunday Times» του Λονδίνου, με τίτλο "China to land Greek airport" ο κινεζικός όμιλος HNA προέκυψε προχθές ως επικρατέστερος για να αναλάβει το αεροδρόμιο της Αθήνας. Ο κινεζικός όμιλος είναι ένας από τους δύο εναπομείναντες ενδιαφερόμενους για την απόκτηση της γερμανικής Hochtief, η οποία κατέχει το 40% του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο άλλος είναι η γαλλική Vinci.
Ο ΗΝΑ διαχειρίζεται 13 αεροδρόμια στην Κίνα καθώς και την τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική αεροπορική εταιρεία, την Hainan. Επίσης συνδέεται μέσω συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας με τη Shenzen Airoport, η οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για το «Ελευθέριος Βενιζέλος», με επιστολή της στον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στις 30 Μαΐου, όπως είχαν αποκαλύψει «ΤΑ ΝΕΑ».
Η Shenzen Airport διαχειρίζεται το ομώνυμο αεροδρόμιο του Shenzen, που είναι το τέταρτο μεγαλύτερο στην Κίνα και το πρώτο που εξυπηρετεί συνδυασμένες μεταφορές θαλάσσης, ξηράς και αέρος. Κάτι που παραπέμπει σε σχέδια συνεργασίας με την Cosco, στο λιμάνι του Πειραιά.
Eφόσον η Hochtief κλείσει τελικά τη συμφωνία με τους Κινέζους, το ποσοστό της στον Αερολιμένα Αθηνών θα περάσει σε κινεζικά χέρια. Ετσι, η παράταση της σύμβασης που διαπραγματεύεται η κυβέρνηση θα αφορά πλέον τον κινεζικό όμιλο.
Οπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση συζητά επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την περίοδο 2026-2046.
Σχόλιο: "Μ'αεροπλάνα και βαπόρια " Με την Cosco πήρε τα λιμάνια , τώρα θα πάρει τα Αεροδρόμια
Πηγή: Τα Νέα, Εκτ. Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. Εισαγωγές Εξαγωγές.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «The Sunday Times» του Λονδίνου, με τίτλο "China to land Greek airport" ο κινεζικός όμιλος HNA προέκυψε προχθές ως επικρατέστερος για να αναλάβει το αεροδρόμιο της Αθήνας. Ο κινεζικός όμιλος είναι ένας από τους δύο εναπομείναντες ενδιαφερόμενους για την απόκτηση της γερμανικής Hochtief, η οποία κατέχει το 40% του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο άλλος είναι η γαλλική Vinci.
Ο ΗΝΑ διαχειρίζεται 13 αεροδρόμια στην Κίνα καθώς και την τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική αεροπορική εταιρεία, την Hainan. Επίσης συνδέεται μέσω συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας με τη Shenzen Airoport, η οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για το «Ελευθέριος Βενιζέλος», με επιστολή της στον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στις 30 Μαΐου, όπως είχαν αποκαλύψει «ΤΑ ΝΕΑ».
Η Shenzen Airport διαχειρίζεται το ομώνυμο αεροδρόμιο του Shenzen, που είναι το τέταρτο μεγαλύτερο στην Κίνα και το πρώτο που εξυπηρετεί συνδυασμένες μεταφορές θαλάσσης, ξηράς και αέρος. Κάτι που παραπέμπει σε σχέδια συνεργασίας με την Cosco, στο λιμάνι του Πειραιά.
Eφόσον η Hochtief κλείσει τελικά τη συμφωνία με τους Κινέζους, το ποσοστό της στον Αερολιμένα Αθηνών θα περάσει σε κινεζικά χέρια. Ετσι, η παράταση της σύμβασης που διαπραγματεύεται η κυβέρνηση θα αφορά πλέον τον κινεζικό όμιλο.
Οπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση συζητά επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την περίοδο 2026-2046.
Σχόλιο: "Μ'αεροπλάνα και βαπόρια " Με την Cosco πήρε τα λιμάνια , τώρα θα πάρει τα Αεροδρόμια
Πηγή: Τα Νέα, Εκτ. Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. Εισαγωγές Εξαγωγές.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011
Ξεκινά η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά
Κάντε Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση |
Το έργο, προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει τους εξής σταθμούς:
-Aγία Βαρβάρα (λεωφόρ. Ελ. Βενιζέλου, Αγ. Ελεούσα),
-Κορυδαλλός (πλ. Ελευθερίας)
-Νίκαια (πλ. Ελ. Βενιζέλου)
-Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη)
-Το λιμάνι του Πειραιά (κοντά στον ΗΣΑΠ)
-Το Δημοτικό Θέατρο
Η λειτουργία της επέκτασης προβλέπεται σε χρονικό διάστημα 60 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης του έργου.
Πηγή: TheSeaNation , Αττικό Μετρό
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Απεργία Τελωνειακών . Αγώνας μέχρι τέλους
Το Κτήριο του ΤΕΖ με το πανό του αγώνα των τελωνειακών |
Είναι πρώτη φορά στα 30 τόσα χρόνια παρουσίας μου στα τελωνεία που βλέπω τόση μεγάλη αποφασιστικότητα στον απεργιακό αγώνα των τελωνειακών.
Ήδη προχωράνε στην τρίτη κατά σειράν ημέρα απεργίας και έπονται ακόμα άλλες δύο. Τα μέτρα είναι σκληρά , οι Τελώνες χάνουν με τα νέα μέτρα πάνω από το 50% των εσόδων τους. Οικογένειες έχουν αρχίσει και καταρρέουν διότι οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί τινάζονται στον αέρα.
Κουράγιο.
Δημοσίευση :Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής εμπορευμάτων.
Http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Ήδη προχωράνε στην τρίτη κατά σειράν ημέρα απεργίας και έπονται ακόμα άλλες δύο. Τα μέτρα είναι σκληρά , οι Τελώνες χάνουν με τα νέα μέτρα πάνω από το 50% των εσόδων τους. Οικογένειες έχουν αρχίσει και καταρρέουν διότι οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί τινάζονται στον αέρα.
Κουράγιο.
Δημοσίευση :Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής εμπορευμάτων.
Http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011
Νέες Απεργιακές Κινητοποιήσεις Προκήρυξαν οι Τελωνειακοί !!
Κάντε Click στην εικόνα να διαβάσετε την ανακοίνωση
Πηγή: ΟΤΥΕ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email: kourtesisa@hotmail.com
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)