Η ιστορία με την σύμβαση του ΟΛΠ με την MSC όλα δείχνουν ότι κλείνει με έναν τρόπο που κανείς δεν μπορεί να βγει χαμένος. Ούτε ο ΟΛΠ και η MSC αφού η σύμβαση η οποία προβλέπει 500.000 κινήσεις τον χρόνο στο ΣΕΜΠΟ μίνιμουμ θα συνεχίσει να υπάρχει, αλλά και η πλευρά που έκανε τις καταγγελίες φαίνεται ότι δικαιώνεται ως ένα βαθμό. Την σύμβαση με την MSC όμως δεν θα την διαχειρίζεται στο προσεχές μέλλον ο ΟΛΠ. Διότι αφορά τον προβλήτα ΙΙ ο οποίος έχει παραχωρηθεί στην Cosco, με αποτέλεσμα από το τέλος του 2009 διάστημα κατά το οποίο ο κινέζικος όμιλος σχεδιάζεται να αναλάβει την διαχείριση του προβλήτα ΙΙ, η σύμβαση με την MSC δίνεται σαν «προίκα» στην Cosco. Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά θα διαχειρίζεται την προβλήτα Ι η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα είναι έτοιμη μέχρι το 2010, και θα έχει απέναντί της την ανταγωνιστική προβλήτα ΙΙ η οποία θα έχει και το πλεονέκτημα της σύμβασης με την MSC. Και αυτό σε μια περίοδο παρατεταμένης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, που θα μας κάνει όπως λένε χαρακτηριστικά στην Ακτή Μιαούλη «και στο Ικόνιο να βλέπουμε τα πλοία και τα εμπορεύματα με το «κιάλι». Σύμφωνα με τους πρώτους πρόχειρους υπολογισμούς η εμπορευματική κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά θα είναι μικρότερη από το 2008 ακόμα και αν οι εργαζόμενοι σταματήσουν άμεσα τις κινητοποιήσεις. Και οι εργαζόμενοι είναι το δεύτερο μεγάλο θέμα που καλείτε να αντιμετωπίσει η εταιρεία. Τους τελευταίους 13 μήνες βρίσκονται σε διαρκείς απεργιακές κινητοποιήσεις εκδηλώνοντας με τον τρόπο αυτό την πλήρη αντίθεσή τους στην παραχώρηση του προβλήτα ΙΙ και ΙΙΙ που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί, στην Cosco. Οι συνδικαλιστές επιμένουν ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους μέχρι τέλους, ενώ στον ΟΛΠ υπολογίζουν ότι εάν κερδίσουν την δίκη στο Συμβούλιο της Επικρατείας στο οποίο έχουν καταφύγει οι συνδικαλιστικές Οργανώσεις των λιμανιών της χώρας, θα μεταπειστούν και θα επιστρέψουν σταδιακά στις εργασίες τους. Στον ΟΛΠ «καίγονται» να επιστρέψουν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι ανακοίνωσαν τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους έως και τις 15 Φεβρουαρίου, αφού τον Οκτώβριο παραδίδουν τον προβλήτα στην Cosco, και πρέπει να λειτουργήσει κανονικά και να μην παραλάβουν οι κινέζοι το «χάος».
Πηγή:MariNews