Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Πρόταση για τα τελωνεία έκανε ο Κος Αναστασόπουλος

Το αναπτυξιακό πρόγραμμα που σχεδιάζει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά Α.Ε. για να περάσει στη νέα εποχή μετά την παραχώρηση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στην Cosco Pacific, ανέλυσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Νίκος Αναστασόπουλος.
Οι επενδύσεις που θα γίνουν τα επόμενα χρόνια στον ΟΛΠ προσεγγίζουν τα 720 εκατ. ευρώ, τα 220 εκατ. ευρώ θα είναι επενδύσεις της εταιρείας και τα υπόλοιπα 500 αυτοχρηματοδοτούμενα έργα. Έργα που θα φέρουν το λιμάνι του Πειραιά στη νέα εποχή της λιμενικής βιομηχανίας.
Πρόταση για τα τελωνεία
Στα 160 εκατ. ευρώ ανέρχεται το επενδυτικό για την κατασκευή και τον εξοπλισμό του προβλήτα Ι του ΣΕΜΠΟ που θα διαχειρίζεται ο ΟΛΠ. Όπως τονίστηκε ο νέος προβλήτας θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει conainerships της νέας γενιάς.
Αναφορικά με το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ ο κ. Αναστασόπουλος στάθηκε ιδιαίτερα στη συμμαχία με την Cosco η οποία όπως είπε θα δώσει στον ΟΛΠ τη δυνατότητα σε μία περίοδο παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, να προχωρήσει σε έργα που θα του επιτρέψουν να καταστεί ανταγωνιστικός. Σημειώνεται ότι ο ΟΛΠ έχει εγγυημένο εισόδημα για τα επόμενα 35 χρόνια από την παραχώρηση των προβλητών ΙΙ και του προς κατασκευή ΙΙΙ προβλήτα του ΣΕΜΠΟ στην Cosco, ύψους 3,4 δισ. ευρώ.
Παράλληλα ο κ. Αναστασόπουλος τόνισε ότι έχει προχωρήσει και το θέμα της ανάπτυξης του car terminal. Όπως υπογράμμισε αφού δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος θα κατασκευαστεί ένα τετραώροφο κτήριο που θα αυξήσει τη δυναμική του terminal κατά 150.000 αυτοκίνητα ετησίως.
Δίνοντας συνέχεια στο θέμα των ελεύθερων χώρων στο εμπορικό λιμάνι υπογράμμισε ότι αναμένεται μέσα στο 2009 να φτάσει και η γραμμή του ΟΣΕ και προσέθεσε ότι αυτό συνεπάγεται μεταφορά δραστηριοτήτων της ΟΛΠ Α.Ε. σε άλλες περιοχές. Πρότεινε μάλιστα στο υπουργείο Οικονομίας με χρηματοδότηση του ΟΛΠ να μεταφέρει όλα τα τελωνεία που στεγάζονται μέσα στο λιμάνι (πέντε στο σύνολο) σε ένα κτήριο που θα βρει ο ΟΛΠ. «Αυτό θα είναι θετικό και για την εξυπηρέτηση των χρηστών, για τα ίδια τα τελωνεία, αλλά και για τον ΟΛΠ», τόνισε.
Καταλήγοντας αναφορικά με το εμπορικό λιμάνι δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο λιμάνι του Αστακού. «Δημιουργεί στον ΟΛΠ έναν ανταγωνισμό που δεν μπορώ να τον πω ανταγωνιστικό», υπογράμμισε ο κ. Αναστασόπουλος και προσέθεσε ότι κοιτάζουν το φάκελο οι νομικοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: