Η χθεσινή ημέρα σημαδεύτηκε και από ένα άσχημο για την αγορά νέο που έστειλαν οι ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών που δραστηριοποιούνται στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων. Σε έκτακτη γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν χθες οι οδηγοί φορτηγών αποφάσισαν αποχή διαρκείας από τις φορτοεκφορτώσεις στο Ικόνιο, και μάλιστα σε μία περίοδο που αναμένεται να αυξηθεί η κίνηση λόγω της επερχόμενης εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.
Όπως υποστηρίζουν το πρωτόκολλο συμφωνίας που είχαν υπογράψει στις αρχές Νοεμβρίου με την διοίκηση του ΟΛΠ αλλά και την Διεθνή Ναυτική Ένωση καταστρατηγήθηκε. Όπως υπογραμμίζουν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών, σε αυτό το διάστημα που μεσολάβησε δεν υλοποιήθηκε η αποσυμφόρηση της αποθήκης του ΣΕΜΠΟ με αποτέλεσμα οι ώρες αναμονής των οδηγών να είναι κατά μέσο όρο από 12 μέχρι 16 ώρες.
Αυτή είναι και η πραγματικότητα. (
δές την ανάρτηση )
Διαβάστε τώρα τι λένε οι του οργανισμού !!.
Σε ανακοίνωσή του ο ΟΛΠ επισημαίνει ότι χθες οι μεταφορείς χωρίς καμία προειδοποίηση αποφάσισαν νέα αναιτιολόγητη αποχή, αφού είχαν προηγηθεί και άλλες δύο αποφάσεις για αποχή.
«Οι παραπάνω ενέργειες των μεταφορέων δημιούργησαν συσσώρευση των CNTRS στο ΣΕΜΠΟ του Οργανισμού, για την οποία ο ΟΛΠ Α.Ε. ουδεμία ευθύνη φέρει. Επανειλημμένες προσκλήσεις της Διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. για νέο διάλογο έμειναν χωρίς ανταπόκριση από τις Διοικήσεις των Σωματείων Μεταφορέων.
Σημειώνεται επίσης ότι επανειλημμένες προσπάθειες της Διοίκησης προς τα Σωματεία των εργαζομένων στον ΟΛΠ Α.Ε. για διευκόλυνση της αγοράς με εργασία και το Σάββατο, για κάλυψη της Χριστουγεννιάτικης αγοράς, έμειναν επίσης χωρίς αποτέλεσμα», αναφέρει ο ΟΛΠ και προσθέτει:
«Κατόπιν των παραπάνω, η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. ζητεί συγγνώμη από τους παραλήπτες των containers και υπενθυμίζει ότι ουδεμία συμβατική σχέση έχει με τους παραπάνω μεταφορείς, ότι το Λιμάνι είναι ανοιχτό και αδυνατεί να κατανοήσει τις επιδιώξεις και τους στόχους των μεταφορέων των οποίων οι εντολές δίδονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες και όχι από τον ΟΛΠ Α.Ε.
Το γεγονός τέλος ότι Σωματεία Εργαζομένων ΟΛΠ Α.Ε. και Σωματεία οδικών μεταφορών έχουν κοινή γραμμή πλέον δημιουργεί πρόσθετη απορία και ερωτηματικά τι στόχους εξυπηρετεί».
Πηγή:Ναυτεμπορική
Η Υποκρισία ζει και βασιλεύει !!
Δηλαδή όπως μας τα λένε οι του ΟΛΠ πρέπει να τους πούμε και ευχαριστώ .
Οι άνθρωποι αυτοί (οι οδηγοί) εδώ και 11 μήνες μένουν στην κυριολεξία μέσα στα αυτοκίνητα τους , εκεί τρώνε εκεί κάνουν την σωματική ανάγκη εκεί όλα . Επαναλαμβάνω 12-16 ώρες στην ουρά για παραλαβή ενός Container δεν είναι πολλές ?
Τα σχόλια είναι του γράφοντος και ο γράφων είναι Εκτελωνιστής και ζει το πρόβλημα από μέσα και δεν παίρνει το μέρος κανενός , την υποκρισία και την αδικία όμως θα την γράψω.
Ο ΟΛΠ ακολουθεί την τακτική του διαίρει και βασίλευε !!!
Μια εικόνα χίλιες λέξεις: Η πιο πάνω φωτογραφία έχει τραβηχτεί περίπου 1 Χιλιόμετρο μακριά απο το σημείο φόρτωσης των Conteiners στο ΣΕΜΠΟ και όπως βλέπετε η ουρά επεκτείνεται πίσω προς την λεωφόρο σχιστού για ακόμα άλλο 1 χιλιόμετρο . Τα συμπεράσματα δικά σας