«Σφραγίστηκε» η από κοινού συμμετοχή του ΟΛΠ και της Cosco σε σχήμα που θα διεκδικήσει την κατασκευή και λειτουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο
«Σφραγίστηκε» η από κοινού συμμετοχή του ΟΛΠ και της Cosco σε σχήμα που θα διεκδικήσει την κατασκευή και λειτουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ ΑΕ) Γιώργος Ανωμερίτης, μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου, υπογράμμισε ότι «οι δύο πλευρές έχουμε συμφωνήσει ότι θα πάμε μαζί, αφού άλλωστε είμαστε χρήστες του ίδιου προϊόντος».
Οπως αποκάλυψε ο κ. Ανωμερίτης η συμφωνία είχε κλείσει από τον περασμένο Μάιο, σε προηγούμενο ταξίδι στη χώρα μας του προέδρου της Cosco κάπτεν Γουέι Τζιαφού, και αυτές τις ημέρες στο πλαίσιο των διαδικασιών που έχει καθορίσει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών τέθηκαν από κάθε πλευρά 12 ερωτήματα στα οποία δόθηκαν ικανοποιητικές απαντήσεις.
Διαγωνισμός
«Ο διαγωνισμός είναι προσανατολισμένος στους χρήστες που θα βρεθούν σε έναν χώρο με τρένο, λιμάνι, εθνικό δρόμο» υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, αναφέροντας ότι «στο εταιρικό σχήμα φυσικά μπορούν να πάρουν μέρος και άλλοι».
Να σημειωθεί ότι η ανάδοχος εταιρεία, που θα προκύψει από τον διεθνή διαγωνισμό, θ’ αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση και λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου ύψους περίπου 150 εκατομμυρίων ευρώ.
Οπως είπε, ακόμα, ο κ. Ανωμερίτης μέσα στο 2011 θα έχει ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, στο Ικόνιο με το Θριάσιο Πεδίο.
Ο ίδιος ανακοίνωσε, ακόμα, ότι ο ΟΛΠ προχωράει σε έργα και παρεμβάσεις για τον διπλασιασμό του χώρου του τομέα αυτοκινήτων (car terminal), επειδή πρόκειται για μια κερδοφόρα δραστηριότητα με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Μάλιστα, φέτος, αν και περίοδος παγκόσμιας κρίσης η διαμετακόμιση οχημάτων κατέγραψε αύξηση 60%.
Πηγή: Έθνος
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Εξυπνες συσκευές-ντέντεκτιβ στις διεθνείς μεταφορές
Συγκεκριμένα, στο άμεσο μέλλον αναμένεται να χρησιμοποιηθούν τα λεγόμενα «Container Security Devices» (CSDs), τα οποία θα παρακολουθούν τη θέση, την κατάσταση και το περιεχόμενο των μετακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων.
Η χρήση των συσκευών αυτών θα επιτρέψει με τη σειρά της να καθιερωθούν οι λεγόμενες «πράσινες λωρίδες» διέλευσης στα τελωνεία, μέσω των οποίων θα γίνεται ελεύθερη διέλευση των κοντέινερς, που είναι εξοπλισμένα με CSDs.
Ήδη, βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος μεταξύ των τελωνειακών αρχών μεγάλων χωρών του κόσμου (Μ. Βρετανία, ΗΠΑ, Κίνα, Βέλγιο, κ.α.) και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Γενική Διεύθυνση Φορολογικής και Τελωνειακής Ένωσης), με σκοπό οι «πράσινες λωρίδες» να επεκταθούν και να καθιερωθούν στο μέλλον σε όλα τα τελωνεία.
Τα παραπάνω επισημάνθηκαν κατά το 4ο πανευρωπαϊκό συνέδριο νέων τεχνολογιών στις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics (ECITL), το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκε και μια σειρά από εξειδικευμένες διαδικτυακές «πλατφόρμες παροχής πληροφοριών και διάδρασης », οι οποίες σύντομα αναμένεται να μπουν σε γενική εφαρμογή.
Οι συνεργατικές αυτές πλατφόρμες θα διευκολύνουν όσους ασχολούνται με τις μεταφορές στην
α) παρακολούθηση των φορτίων,
β) εύρεση φορτίων επιστροφής και αξιοποίηση των κενών φορτηγών,
γ) ανταλλαγή εγγράφων μεταφοράς με τις αρχές και άλλους εμπλεκομένους φορείς και
δ) εκμετάλλευση άλλων γενικών υπηρεσιών όπως τιμολόγηση, ειδικά λογισμικά, κλπ.
Ανάμεσα στις καινοτομίες που παρουσιάστηκαν περιλαμβάνονταν οι τεχνολογίες παρακολούθησης ειδικών και «επικίνδυνων» φορτίων, αλλά και βελτιστοποίησης της δρομολόγησης οχημάτων διανομών, νέες μορφές επιχειρηματικών σχημάτων και τρόποι δράσης για τη μεταφορά των ερευνητικών αποτελεσμάτων στην πράξη.
Τοπικός διοργανωτής φορέας του Συνεδρίου ήταν το Ελληνικό Ινστιτούτο Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΜΕΤ/ ΕΚΕΤΑ), με συνδιοργανωτή το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών University of Applied Sciences Vorarlberg GmbH (FHV) της Αυστρίας.
Πηγή: Kathimerini
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011
Κινεζικό ενδιαφέρον για το «Ελευθέριος Βενιζέλος»
Φουντώνει το κινεζικό ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», καθώς επίκειται η υπογραφή συμφωνίας για την παράταση της σύμβασης παραχώρησής του από την κυβέρνηση, στο πλαίσιο του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων.
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «The Sunday Times» του Λονδίνου, με τίτλο "China to land Greek airport" ο κινεζικός όμιλος HNA προέκυψε προχθές ως επικρατέστερος για να αναλάβει το αεροδρόμιο της Αθήνας. Ο κινεζικός όμιλος είναι ένας από τους δύο εναπομείναντες ενδιαφερόμενους για την απόκτηση της γερμανικής Hochtief, η οποία κατέχει το 40% του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο άλλος είναι η γαλλική Vinci.
Ο ΗΝΑ διαχειρίζεται 13 αεροδρόμια στην Κίνα καθώς και την τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική αεροπορική εταιρεία, την Hainan. Επίσης συνδέεται μέσω συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας με τη Shenzen Airoport, η οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για το «Ελευθέριος Βενιζέλος», με επιστολή της στον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στις 30 Μαΐου, όπως είχαν αποκαλύψει «ΤΑ ΝΕΑ».
Η Shenzen Airport διαχειρίζεται το ομώνυμο αεροδρόμιο του Shenzen, που είναι το τέταρτο μεγαλύτερο στην Κίνα και το πρώτο που εξυπηρετεί συνδυασμένες μεταφορές θαλάσσης, ξηράς και αέρος. Κάτι που παραπέμπει σε σχέδια συνεργασίας με την Cosco, στο λιμάνι του Πειραιά.
Eφόσον η Hochtief κλείσει τελικά τη συμφωνία με τους Κινέζους, το ποσοστό της στον Αερολιμένα Αθηνών θα περάσει σε κινεζικά χέρια. Ετσι, η παράταση της σύμβασης που διαπραγματεύεται η κυβέρνηση θα αφορά πλέον τον κινεζικό όμιλο.
Οπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση συζητά επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την περίοδο 2026-2046.
Σχόλιο: "Μ'αεροπλάνα και βαπόρια " Με την Cosco πήρε τα λιμάνια , τώρα θα πάρει τα Αεροδρόμια
Πηγή: Τα Νέα, Εκτ. Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. Εισαγωγές Εξαγωγές.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «The Sunday Times» του Λονδίνου, με τίτλο "China to land Greek airport" ο κινεζικός όμιλος HNA προέκυψε προχθές ως επικρατέστερος για να αναλάβει το αεροδρόμιο της Αθήνας. Ο κινεζικός όμιλος είναι ένας από τους δύο εναπομείναντες ενδιαφερόμενους για την απόκτηση της γερμανικής Hochtief, η οποία κατέχει το 40% του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο άλλος είναι η γαλλική Vinci.
Ο ΗΝΑ διαχειρίζεται 13 αεροδρόμια στην Κίνα καθώς και την τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική αεροπορική εταιρεία, την Hainan. Επίσης συνδέεται μέσω συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας με τη Shenzen Airoport, η οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για το «Ελευθέριος Βενιζέλος», με επιστολή της στον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στις 30 Μαΐου, όπως είχαν αποκαλύψει «ΤΑ ΝΕΑ».
Η Shenzen Airport διαχειρίζεται το ομώνυμο αεροδρόμιο του Shenzen, που είναι το τέταρτο μεγαλύτερο στην Κίνα και το πρώτο που εξυπηρετεί συνδυασμένες μεταφορές θαλάσσης, ξηράς και αέρος. Κάτι που παραπέμπει σε σχέδια συνεργασίας με την Cosco, στο λιμάνι του Πειραιά.
Eφόσον η Hochtief κλείσει τελικά τη συμφωνία με τους Κινέζους, το ποσοστό της στον Αερολιμένα Αθηνών θα περάσει σε κινεζικά χέρια. Ετσι, η παράταση της σύμβασης που διαπραγματεύεται η κυβέρνηση θα αφορά πλέον τον κινεζικό όμιλο.
Οπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση συζητά επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την περίοδο 2026-2046.
Σχόλιο: "Μ'αεροπλάνα και βαπόρια " Με την Cosco πήρε τα λιμάνια , τώρα θα πάρει τα Αεροδρόμια
Πηγή: Τα Νέα, Εκτ. Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. Εισαγωγές Εξαγωγές.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011
Ξεκινά η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά
Κάντε Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση |
Το έργο, προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει τους εξής σταθμούς:
-Aγία Βαρβάρα (λεωφόρ. Ελ. Βενιζέλου, Αγ. Ελεούσα),
-Κορυδαλλός (πλ. Ελευθερίας)
-Νίκαια (πλ. Ελ. Βενιζέλου)
-Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη)
-Το λιμάνι του Πειραιά (κοντά στον ΗΣΑΠ)
-Το Δημοτικό Θέατρο
Η λειτουργία της επέκτασης προβλέπεται σε χρονικό διάστημα 60 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης του έργου.
Πηγή: TheSeaNation , Αττικό Μετρό
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Απεργία Τελωνειακών . Αγώνας μέχρι τέλους
Το Κτήριο του ΤΕΖ με το πανό του αγώνα των τελωνειακών |
Είναι πρώτη φορά στα 30 τόσα χρόνια παρουσίας μου στα τελωνεία που βλέπω τόση μεγάλη αποφασιστικότητα στον απεργιακό αγώνα των τελωνειακών.
Ήδη προχωράνε στην τρίτη κατά σειράν ημέρα απεργίας και έπονται ακόμα άλλες δύο. Τα μέτρα είναι σκληρά , οι Τελώνες χάνουν με τα νέα μέτρα πάνω από το 50% των εσόδων τους. Οικογένειες έχουν αρχίσει και καταρρέουν διότι οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί τινάζονται στον αέρα.
Κουράγιο.
Δημοσίευση :Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής εμπορευμάτων.
Http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Ήδη προχωράνε στην τρίτη κατά σειράν ημέρα απεργίας και έπονται ακόμα άλλες δύο. Τα μέτρα είναι σκληρά , οι Τελώνες χάνουν με τα νέα μέτρα πάνω από το 50% των εσόδων τους. Οικογένειες έχουν αρχίσει και καταρρέουν διότι οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί τινάζονται στον αέρα.
Κουράγιο.
Δημοσίευση :Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής εμπορευμάτων.
Http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011
Νέες Απεργιακές Κινητοποιήσεις Προκήρυξαν οι Τελωνειακοί !!
Κάντε Click στην εικόνα να διαβάσετε την ανακοίνωση
Πηγή: ΟΤΥΕ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email: kourtesisa@hotmail.com
Και οι Λιμενεργάτες σε 48ωρη απεργία !!!!
Πρόγραμμα κινητοπιήσεων 19-20.10.11
ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους στη 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ 19 & 20.10.11 και τη δυναμική συμμετοχή στις συγκεντρώσεις να δυναμώσουν τον αγώνα του Εργατικού Κινήματος για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της νεοφιλελεύθερης Κυβέρνησης.
ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Πειραιάς 17.10.2011
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Καλούμε όλους τους συναδέλφους στη 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ 19 & 20.10.11 και τη δυναμική συμμετοχή στις συγκεντρώσεις να δυναμώσουν τον αγώνα του Εργατικού Κινήματος για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της νεοφιλελεύθερης Κυβέρνησης.
ΤΕΤΑΡΤΗ 19.10.11
Προσυγκέντρωση στις 10:45 π.μ. στην πλατεία Βικτωρίας
Συγκέντρωση στις 11:00 π.μ. στο Πεδίο Άρεως
ΠΕΜΠΤΗ 20.10.11
Προσυγκέντρωση στις 10:45 π.μ. Σταδίου & Καραγιώργη Σερβίας
Συγκέντρωση στις 11:00 π.μ. στην πλατεία Συντάγματος
Ο εκβιασμός στην Κοινωνία δεν θα αφήσουμε να περάσει.
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
Πηγή: "ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ"
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
email: kourtesisa@hotmail.com
Λιμάνια: Η κυβέρνηση «πνίγηκε» στα σχέδια μετοχοποίησης
Ο Προβλήτας Ι στο Ικόνιο |
Αυτός είναι άλλωστε ο βασικός λόγος που έχει καθυστερήσει και η προβλεπόμενη περαιτέρω μετοχοποίηση των Οργανισμών Λιμένων Πειραιώς και Θεσσαλονίκης κατά 23,1%, που ήταν προγραμματισμένη για το τέταρτο και τρίτο τρίμηνο του έτους αντίστοιχα.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», υπάρχει ενδιαφέρον από μεγάλους ομίλους του εξωτερικού να επενδύσουν στα ελληνικά λιμάνια, όπως η κινέζικη Cosco αλλά και η International Container Terminal Services από τις Φιλιππίνες, αλλά πρώτα θα πρέπει να έχουν ξεκαθαρίσει με σαφή τρόπο τα σχέδια της κυβέρνησης, ώστε να επιτευχθεί η πλέον επικερδής διαδικασία, τόσο για το ελληνικό δημόσιο, όσο και για τους επενδυτές.
Τα θέματα που παραμένουν ανοικτά είναι ακόμα πολλά.
Από τις αγκυλώσεις που έχουν στη λειτουργία τους τα ελληνικά λιμάνια, λόγω εμπλοκής του ελληνικού δημοσίου και της γραφειοκρατίας, ο έλεγχος του management, τα εργασιακά, η αποτίμηση της αξίας των λιμανιών, η κατάρτιση του εθνικού λιμενικού συστήματος, οι επενδύσεις που θα αποφασιστούν να γίνουν, αλλά και η διασφάλιση του κοινωνικού συμφέροντος που προασπίζονται μέχρι σήμερα τα λιμάνια ως δημόσιοι οργανισμοί. Το δύσκολο αλλά ουσιαστικά και το κλειδί για τη σύνθεση του παζλ, είναι ότι οποιαδήποτε απόφαση για τον κάθε............
Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011
Τελωνειακοί : Αλλαγή αιτημάτων ΝΕΑ ΑΠΕΡΓΙΑ
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Το Γενικό Συμβούλιο της Ο.Τ.Υ.Ε κατά την συνεδρίαση του στις
15-10-2011, λαμβάνοντας υπόψη τις δύσκολες συνθήκες εργασίας των Τελωνειακών Υπαλλήλων στα περισσότερα Τελωνεία της χώρας, λόγω των σοβαρών ελλείψεων προσωπικού, αποφάσισε την προκήρυξη 24ωρης απεργίας για την Δευτέρα 17-10-2011 αρχής γενομένης από ώρας 07.00 π.μ.,με αίτημα την άμεση πρόσληψη των επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμούτου Α.Σ.Ε.Π. του 2008, ενώ εξουσιοδότησε την Εκτελεστική Επιτροπή για άλλες δύο (2) 24ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις
σταθμίζοντας τα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Πηγη: Εκτελωνιστική Συσπείρωση , ΟΤΥΕ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom brokers.blogspot.com
email: akourtesisa@yahoo.com
Εβδομάδα μαζικών απεργιακών κινητοποιήσεων
Παραλύει από αύριο ο ιδιωτικός και δημόσιος τομέας, ως αντίδραση στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για την εργασιακή εφεδρεία, το νέο μισθολόγιο και τις νέες φορολογικές κλίμακες.
Οι κινητοποιήσεις θα κορυφωθούν με την απεργία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη και την Πέμπτη.
Πηγή: Διαδίκτυο
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης. Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom brokers.blogspot.com email:akourtesisa@yahoo.com
Οι κινητοποιήσεις θα κορυφωθούν με την απεργία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη και την Πέμπτη.
- Απέχουν από τα καθήκοντα τους όλη την εβδομάδα οι υπάλληλοι του υπουργείου Οικονομικών και οι γιατροί του ΙΚΑ.
- Την προκήρυξη 24ωρης απεργίας για τη Δευτέρα 16/11/2011 από τις 7.00 π.μ. αποφάσισαν και οι τελωνειακοί.
- Από αύριο έως και την Πέμπτη 16-19/11/2011 απεργούν οι εφοριακοί και οι εργαζόμενοι στην ΠΟΕ ΟΤΑ, έως την Τετάρτη οι δικηγόροι.
- Η ΠΝΟ απεργεί Δευτέρα και Τρίτη, χειρόφρενο τραβούν την Τετάρτη τα βυτιοφόρα Δημόσιας Χρήσης.
- Χωρίς ταξί την Τετάρτη και την Πέμπτη.
- Οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ απέχουν από την εργασία τους
- Δευτέρα 16/10/2011 και την Τρίτη απεργούν οι λοιποί δημοσιογράφοι.
- Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη (16-17-18-/11/2011δεν θα κυκλοφορούν τρένα και προαστιακός,
- Τετάρτη και Πέμπτη 17-18/11/2011 απεργούν οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας.
- Στις 19 του μηνός θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στις 11:00 στο Πεδίον του Αρεως, ενώ στις 20 του μηνός η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στις 11:00 στο Σύνταγμα.
- Στην κινητοποίηση θα μετάσχει και η ΟΜΕ-ΟΤΕ, ενώ κλειστά θα είναι με απόφαση της ΕΣΕΕ τα εμπορικά καταστήματα.
- Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Τετάρτη οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.
- Κλειστό θα παραμείνει όλη την ερχόμενη εβδομάδα το ΤΕΙ Αθήνας, καθώς δεν έχει εγκριθεί ακόμα ο απαραίτητος αριθμός έκτακτου επιστημονικού προσωπικού ώστε να λειτουργήσει στοιχειωδώς το ίδρυμα.
Πηγή: Διαδίκτυο
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης. Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom brokers.blogspot.com email:akourtesisa@yahoo.com
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011
Αναστολή της απεργίας των τελωνειακών
Επί του πιεστηρίου !!
Σαββάτο 15/10/2011 ώρα 21,25
Αναστολή της απεργίας τους αποφάσισαν οι τελωνειακοί μετά την δικαστική απόφαση που την έκρινε παράνομη και καταχρηστική.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων είχε αποφασίσει 48ωρες απεργιακές κινητοποιήσεων από την Παρασκευή έως και την Τρίτη, σε συνεδρίασή της την περασμένη Τετάρτη.
Σύμφωνα με την Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών η νέα απεργία είχε αποφασιστεί λόγω της επίσπευσης της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου για το μισθολόγιο - βαθμολόγιο και την εργασιακή εφεδρεία.
Υπενθυμίζεται ότι λόγω της απεργίας των τελωνειακών η κυβέρνηση προχώρησε στην επιβολή πλαφόν στη τιμή των καυσίμων, κάτι που προκάλεσε την αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ).
Πηγή: Σκαι
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com ,
email: kourtesisa@hotmail.com
Σαββάτο 15/10/2011 ώρα 21,25
Αναστολή της απεργίας τους αποφάσισαν οι τελωνειακοί μετά την δικαστική απόφαση που την έκρινε παράνομη και καταχρηστική.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων είχε αποφασίσει 48ωρες απεργιακές κινητοποιήσεων από την Παρασκευή έως και την Τρίτη, σε συνεδρίασή της την περασμένη Τετάρτη.
Σύμφωνα με την Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών η νέα απεργία είχε αποφασιστεί λόγω της επίσπευσης της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου για το μισθολόγιο - βαθμολόγιο και την εργασιακή εφεδρεία.
Υπενθυμίζεται ότι λόγω της απεργίας των τελωνειακών η κυβέρνηση προχώρησε στην επιβολή πλαφόν στη τιμή των καυσίμων, κάτι που προκάλεσε την αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ).
Πηγή: Σκαι
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com ,
email: kourtesisa@hotmail.com
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011
Παράνομη κηρύχθηκε η απεργία των τελωνειακών
Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών η απεργία των τελωνειακών.
Σύμφωνα με την απόφαση, για κάθε παραβίαση δικαστικής απόφασης θα τιμωρούνται με 1.000 ευρώ πρόστιμο !!.
Πηγή: Τα Νέα
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων . http://www.ektelonismos.com , email:kourtesisa@hotmail.com
Σύμφωνα με την απόφαση, για κάθε παραβίαση δικαστικής απόφασης θα τιμωρούνται με 1.000 ευρώ πρόστιμο !!.
Πηγή: Τα Νέα
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων . http://www.ektelonismos.com , email:kourtesisa@hotmail.com
Προσφυγή στα δικαστήρια για την απεργία των τελωνειακών
Πηγή: ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμός εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΕΣ : 24ωρη Αποχή Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011
Την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011 καλούνται οι Εκτελωνιστές μαζί με όλους τους επαγγελματίες της χώρας σε 24ωρη αποχή από τις εργασίες .
Σύμφωνα με επιστολή της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
προς τους Ομόσπονδους Συλλόγους Μέλη της ΟΕΤΕ
Επίσης η ΟΕΤΕ εξέδωσε έκτακτη ανακοίνωση για την απεργία των τελωνειακών.Πρωτότυπο εδώ
Σύμφωνα με επιστολή της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
προς τους Ομόσπονδους Συλλόγους Μέλη της ΟΕΤΕ
Επίσης η ΟΕΤΕ εξέδωσε έκτακτη ανακοίνωση για την απεργία των τελωνειακών.Πρωτότυπο εδώ
Πηγή : ΟΕΤΕ .ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
Μεταθέτει τις κινητοποιήσεις η ΟΜΥΛΕ
Λόγω των εξελίξεων στη διαδικασία συζήτησης του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή, η ΟΜΥΛΕ αποφάσισε την μετάθεση της 24ωρης απεργίας που είχε ορισθεί αρχικά για τις 18 Οκτωβρίου, στις 20 του μηνός.
Όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση η Ομοσπονδία, “κατόπιν αυτού διαμορφώνεται 48ωρη απεργία ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ 19 & 20.10.2011, στην οποία συναντώνται ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι της χώρας.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, εργαζόμενοι του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, το διήμερο 19 & 20.10.2011 θα δώσουν τη ΜΑΧΗ για την ακύρωση της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου, το οποίο βάζει ταφόπλακα στους μισθούς και τις συντάξεις, καταργεί τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και επιβάλλει ληστρικούς και δυσβάσταχτους φόρους και χαράτσια.
Καλούμε τους εργαζόμενους στα Λιμάνια με την καθολική τους συμμετοχή στη 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ και τη δυναμική συμμετοχή στις συγκεντρώσεις να δυναμώσουν τον αγώνα του Εργατικού Κινήματος για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της νεοφιλελεύθερης Κυβερνητικής και Τροϊκανής πολιτικής.
Ο εκβιασμός στη Κοινωνία δεν θα αφήσουμε να περάσει
ΟΛΟΙ στη συγκέντρωση που διοργανώνουν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ στο Πεδίο του Άρεως την Τετάρτη 19.10.2011 στις 11 πμ και στο Σύνταγμα στις 20.10.2011 στις 11 πμ.
ΟΛΟΙ στις κατά τόπους συγκεντρώσεις σ’ όλες τις πόλεις της Ελλάδας.”
Πηγή: MariNews
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com/
email:kourtesisa@hotmail.com
Όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση η Ομοσπονδία, “κατόπιν αυτού διαμορφώνεται 48ωρη απεργία ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ 19 & 20.10.2011, στην οποία συναντώνται ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι της χώρας.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, εργαζόμενοι του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, το διήμερο 19 & 20.10.2011 θα δώσουν τη ΜΑΧΗ για την ακύρωση της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου, το οποίο βάζει ταφόπλακα στους μισθούς και τις συντάξεις, καταργεί τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και επιβάλλει ληστρικούς και δυσβάσταχτους φόρους και χαράτσια.
Καλούμε τους εργαζόμενους στα Λιμάνια με την καθολική τους συμμετοχή στη 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ και τη δυναμική συμμετοχή στις συγκεντρώσεις να δυναμώσουν τον αγώνα του Εργατικού Κινήματος για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της νεοφιλελεύθερης Κυβερνητικής και Τροϊκανής πολιτικής.
Ο εκβιασμός στη Κοινωνία δεν θα αφήσουμε να περάσει
ΟΛΟΙ στη συγκέντρωση που διοργανώνουν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ στο Πεδίο του Άρεως την Τετάρτη 19.10.2011 στις 11 πμ και στο Σύνταγμα στις 20.10.2011 στις 11 πμ.
ΟΛΟΙ στις κατά τόπους συγκεντρώσεις σ’ όλες τις πόλεις της Ελλάδας.”
Πηγή: MariNews
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com/
email:kourtesisa@hotmail.com
Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011
ΟΜΥΛΕ :ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
( ΟΜ.Υ.Λ.Ε )
Πειραιάς 13.10.2011
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η – Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α
Η ΟΜ. Υ . Λ. Ε, με τις δυναμικές κινητοποιήσεις της, ΑΝΤΙΔΡΑ στις συνεχείς μειώσεις των μισθών, στη κατάργηση των ΣΣΕ, στην εφεδρεία, στη φορολογική επιδρομή και στα κάθε είδους χαράτσια.
Ιδιαίτερα, το χαράτσι Τέλους Ακινήτων, που επιβάλλεται μέσω της ΔΕΗ στην κάθε είδους μικροϊδιοκτησία, πλήττει τα μικρά εισοδήματα, τους ανέργους και τους μικροσυνταξιούχους και τους απειλεί να τους βυθίσει στο σκοτάδι.
Συμπαραστεκόμαστε σε κάθε αγωνιστική παρέμβαση, όπως αυτή των συνδικάτων της ΔΕΗ, για να προστατευτούν όλοι αυτοί που δοκιμάζονται οικονομικά από το άδικο χαράτσι και τη ληστρική φοροεπιδρομή.
Πηγή: ΟΜ.Υ.Λ.Ε
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
email:kourtesisa@hotmail.com
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
( ΟΜ.Υ.Λ.Ε )
Πειραιάς 13.10.2011
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η – Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α
Η ΟΜ. Υ . Λ. Ε, με τις δυναμικές κινητοποιήσεις της, ΑΝΤΙΔΡΑ στις συνεχείς μειώσεις των μισθών, στη κατάργηση των ΣΣΕ, στην εφεδρεία, στη φορολογική επιδρομή και στα κάθε είδους χαράτσια.
Ιδιαίτερα, το χαράτσι Τέλους Ακινήτων, που επιβάλλεται μέσω της ΔΕΗ στην κάθε είδους μικροϊδιοκτησία, πλήττει τα μικρά εισοδήματα, τους ανέργους και τους μικροσυνταξιούχους και τους απειλεί να τους βυθίσει στο σκοτάδι.
Συμπαραστεκόμαστε σε κάθε αγωνιστική παρέμβαση, όπως αυτή των συνδικάτων της ΔΕΗ, για να προστατευτούν όλοι αυτοί που δοκιμάζονται οικονομικά από το άδικο χαράτσι και τη ληστρική φοροεπιδρομή.
Πηγή: ΟΜ.Υ.Λ.Ε
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
email:kourtesisa@hotmail.com
ΠΣΕ: Επιστολή στον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Οικονομικών για την απεργία των τελωνειακών
Επιστολή με την οποία υπογραμμίζει την πάγια θέση των Ελλήνων Εξαγωγέων για ανεμπόδιστη, ελεύθερη διακίνηση αγαθών, απέστειλε στον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Οικονομικών, κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων, με αφορμή την ανακοίνωση απεργιακών κινητοποιήσεων των Τελωνειακών.
Στην επιστολή, αναφέρεται η κρισιμότητα και η συμβολή των εξαγωγών στην ελληνική οικονομία, ειδικά εν μέσω ύφεσης,ενώ κατατίθενται και συγκεκριμένες προτάσεις για την όσο το δυνατόν πιο ομαλή διακίνηση προϊόντων και πρώτων υλών από και προς τη χώρα μας.
Πηγή: ΠΣΕ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Στην επιστολή, αναφέρεται η κρισιμότητα και η συμβολή των εξαγωγών στην ελληνική οικονομία, ειδικά εν μέσω ύφεσης,ενώ κατατίθενται και συγκεκριμένες προτάσεις για την όσο το δυνατόν πιο ομαλή διακίνηση προϊόντων και πρώτων υλών από και προς τη χώρα μας.
Πηγή: ΠΣΕ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011
Κλειστά απο την Παρασκευή 14/10/11 τα Τελωνεία
Αρ. Πρωτ. 323 Αθήνα: 12-10-2011
ΔΥΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 48ΩΡΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΕΙ
Συνάδελφοι,
Όπως γνωρίζετε, το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας, κατά την συνεδρίασή του στις
Όπως γνωρίζετε, το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας, κατά την συνεδρίασή του στις
07-10-2011 εξουσιοδότησε την Εκτελεστική Επιτροπή για την προκήρυξη δύο (2) επιπλέον 48ωρων απεργιών σταθμίζοντας τις τρέχουσες εξελίξεις και τα γεγονότα.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας, κατά τη σημερινή συνεδρίασή της, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι επισπεύδεται, κατά παράβαση του Κανονισμού της Βουλής, η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου για το μισθολόγιο-βαθμολόγιο, την εργασιακή εφεδρεία κ.λ.π., αποφάσισε
την προκήρυξη δύο (2) 48ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων αρχής γενομένης από το πρωί της Παρασκευής 14 Οκτωβρίου 2011 (07.00) μέχρι και το πρωί της Τρίτης 18 Οκτωβρίου (07.00).
ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ
Περαιτέρω μειώσεις στις αποδοχές μας, που θα έχουν ως αποτέλεσμα την οικονομική μας εξαθλίωση,
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
• Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για το νέο μισθολόγιο-βαθμολόγιο και την εργασιακή εφεδρεία. Σε διαφορετική περίπτωση:
• Nα διασφαλισθεί ότι οι συνολικές ονομαστικές αποδοχές μας θα παραμείνουν στα σημερινά τουλάχιστον επίπεδα.
• Να διατηρηθούν οι πρόσθετες αμοιβές των Τελωνειακών Υπαλλήλων, οι οποίες συνίστανται σε ποσοστό επί των πραγματοποιούμενων εισπράξεων των Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (Δ.Ε.Τ.Ε.).
• Να μην εφαρμοσθεί η εργασιακή εφεδρεία στους Τελωνειακούς Υπαλλήλους, διότι το υπάρχον μειωμένο προσωπικό, ήδη υπολείπεται των αναγκών για τη σωστή λειτουργία της Τελωνειακής Υπηρεσίας.
• Να μην καταργηθεί το σύνολο των κενών οργανικών θέσεων της Τελωνειακής Υπηρεσίας, καθώς υπάρχει επιτακτική ανάγκη πλήρωσης οργανικών θέσεων κι όχι κατάργησής τους ως δήθεν πλεοναζουσών.
• Να μην εφαρμοσθεί ο θεσμός του κρατικού υπαλλήλου, λόγω της ιδιαιτερότητας και της εξειδίκευσης του αντικειμένου μας.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ
ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ
ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ (5) 48ΩΡΕΣ
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ
ΑΠΕΡΓΙΕΣ
ΑΠΟ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011
Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Ο.Τ.Υ.Ε.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΡΙΜΠΟΝΙΑΣ ΕΛΕΝΗ ΡΕΤΣΙΝΑ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων
email:kourtesisa@hotmail.com
Εξοργίζει ο αιφνιδιασμός των απεργιών
Για αιφνιδιασμό κάνουν λόγο κύκλοι της αγοράς, κύκλοι των παραγωγικών τάξεων αλλά και των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων, καθώς υπήρξαν πληροφορίες ότι αιφνιδίως οι συνδικαλιστικοί φορείς των τελωνειακών επισπεύδουν το κύκλο των κινητοποιήσεων, λόγω των γενικότερων συζητήσεων των σχετικών ν/σ στη Βουλή.
Οι απόψεις συντάσσονται με την ανακοίνωση της ΔΝΕ, η οποία επεσήμανε τους κινδύνους για την κρουαζιέρα, το εξαγωγικό αλλά και το εισαγωγικό εμπόριο της χώρας.
Αναλυτικότερα στην ανακοίνωση της ΔΝΕ αναφέρονται τα εξής:
"Σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος, έχουν προκηρυχθεί τρείς 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των Τελωνειακών Υπαλλήλων για την 18-19/10/11, 20-21/10/11 και 22-23/10/11, γεγονός που θα προκαλέσει προβλήματα αφ’ ενός μεν στην απρόσκοπτη προσέγγιση των κρουαζιεροπλοίων και των εμπορικών εν γένει πλοίων στα λιμάνια, αφ’ ετέρου δε στην διακίνηση και ομαλή ροή των εμπορευμάτων από και προς την Χώρα μας.
Επισημαίνουμε ότι ιδιαιτέρως σοβαρά προβλήματα θα προκληθούν κατά την εξαγωγική διαδικασία, λαμβανομένου υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα της Χώρας ευρίσκεται ήδη σε έξαρση με συνέπεια, όπως αντιλαμβάνεσθε, οι απεργιακές κινητοποιήσεις των Τελωνειακών Υπαλλήλων να επιφέρουν καίρια πλήγματα προς αυτή την κατεύθυνση και μάλιστα αυτήν την συγκεκριμένη περίοδο.
Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούμε κ. Διευθυντά για τις άμεσες ενέργειες και παρεμβάσεις σας στις Τελωνειακές Υπηρεσίες προς την κατεύθυνση όχι μόνον της πρόβλεψης και συγκρότησης του αναγκαίου προσωπικού ασφαλείας Τελωνειακών Υπαλλήλων, για την εξυπηρέτηση της απρόσκοπτης προσέγγισης και ελευθεροεπικοινωνίας των κρουαζιεροπλοίων και των εμπορικών εν γένει πλοίων κατά τις ως άνω ημερομηνίες, αλλά και της επίδειξης στη κρίσιμη αυτή φάση ιδιαίτερης ευαισθησίας προς εξυπηρέτηση της διεκπεραίωσης και του εκτελωνισμού των προς εξαγωγή εμπορευμάτων σε όλη την Επικράτεια".
Αξίζει τέλος να υπενθυμιστεί ότι και στις προηγούμενες κινητοποιήσεις των τελωνειακών υπαλλήλων η ΔΝΕ είχε επισημάνει την αναγκαιότητα ύπαρξης προσωπικού ασφαλείας.
Οι απόψεις συντάσσονται με την ανακοίνωση της ΔΝΕ, η οποία επεσήμανε τους κινδύνους για την κρουαζιέρα, το εξαγωγικό αλλά και το εισαγωγικό εμπόριο της χώρας.
Αναλυτικότερα στην ανακοίνωση της ΔΝΕ αναφέρονται τα εξής:
"Σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος, έχουν προκηρυχθεί τρείς 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των Τελωνειακών Υπαλλήλων για την 18-19/10/11, 20-21/10/11 και 22-23/10/11, γεγονός που θα προκαλέσει προβλήματα αφ’ ενός μεν στην απρόσκοπτη προσέγγιση των κρουαζιεροπλοίων και των εμπορικών εν γένει πλοίων στα λιμάνια, αφ’ ετέρου δε στην διακίνηση και ομαλή ροή των εμπορευμάτων από και προς την Χώρα μας.
Επισημαίνουμε ότι ιδιαιτέρως σοβαρά προβλήματα θα προκληθούν κατά την εξαγωγική διαδικασία, λαμβανομένου υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα της Χώρας ευρίσκεται ήδη σε έξαρση με συνέπεια, όπως αντιλαμβάνεσθε, οι απεργιακές κινητοποιήσεις των Τελωνειακών Υπαλλήλων να επιφέρουν καίρια πλήγματα προς αυτή την κατεύθυνση και μάλιστα αυτήν την συγκεκριμένη περίοδο.
Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούμε κ. Διευθυντά για τις άμεσες ενέργειες και παρεμβάσεις σας στις Τελωνειακές Υπηρεσίες προς την κατεύθυνση όχι μόνον της πρόβλεψης και συγκρότησης του αναγκαίου προσωπικού ασφαλείας Τελωνειακών Υπαλλήλων, για την εξυπηρέτηση της απρόσκοπτης προσέγγισης και ελευθεροεπικοινωνίας των κρουαζιεροπλοίων και των εμπορικών εν γένει πλοίων κατά τις ως άνω ημερομηνίες, αλλά και της επίδειξης στη κρίσιμη αυτή φάση ιδιαίτερης ευαισθησίας προς εξυπηρέτηση της διεκπεραίωσης και του εκτελωνισμού των προς εξαγωγή εμπορευμάτων σε όλη την Επικράτεια".
Αξίζει τέλος να υπενθυμιστεί ότι και στις προηγούμενες κινητοποιήσεις των τελωνειακών υπαλλήλων η ΔΝΕ είχε επισημάνει την αναγκαιότητα ύπαρξης προσωπικού ασφαλείας.
Πηγή:TheSeaNations
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Ανησυχία για την Cosco
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, τρία πλοία της Cosco κρατούνται λόγω μη καταβολής ναύλων από την κινεζική εταιρεία, η οποία επιζητεί μείωση των συμφωνηθέντων ναύλων σε χαμηλότερα επίπεδα, γεγονός που επέδρασε στη διαθεσιμότητα πλοίων.
Όπως επισημαίνει ο ναυλομεσιτικός οίκος Weberseas, θετικά στο βασικό δείκτη επέδρασε και η πορεία των ναύλων των πλοίων τύπου panamax οι οποίοι αυξήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, καθώς ενισχύθηκαν οι εξαγωγές δημητριακών από τις ΗΠΑ, ενώ συνεχίσθηκαν οι εισαγωγές άνθρακα από την Κίνα.
Οι ναύλοι στα panama από Ατλαντικό για Απω Ανατολή έφθασαν τα 25.000 δολ. την ημέρα σημειώνει ο ίδιος ναυλομεσιτικός οίκος. Η κινεζική ζήτηση για εισαγωγές άνθρακα ενισχύθηκαν, κυρίως, από τις χαμηλότερες διεθνείς τιμές και τη μείωση των αποθεμάτων στα λιμάνια, αναφέρει ο νορβηγικός οίκος Pareto σύμφωνα με τον Bloomberg.
Επισημαίνεται ότι ο δείκτης των panamax, ο BPI, σημείωσε άνοδο κατά 10,8% σε σύγκριση με την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και έκλεισε στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας στις 1.913 μονάδες το υψηλότερο σημείο από τις αρχές Αυγούστου.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η υπερπροσφορά πλοίων παραμένει η αχίλλειος πτέρνα της ναυτιλίας και η πίεση εξ αυτού του λόγου στη ναυλαγορά ξηρού φορτίου αναμένεται να παραμείνει και το επόμενο διάστημα παρά τις αυξομειώσεις των ναύλων λόγω συγκυρίων.
«Η υπερβάλλουσα χωρητικότητα δεν εξαλείφει τη μεταβλητότητα στους ναύλους εκτιμά η Barclays και προσθέτει ότι βραχυπρόθεσμο ράλι δεν συνιστά θεμελιώδη αλλαγή στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Επισημαίνεται σύμφωνα με στοιχεία της Intermodal ότι, ο υφιστάμενος στόλος των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου φθάνει τους 575,8 εκατ. dwt, ενώ τα υπό ναυπήγηση πλοία έχουν συνολική μεταφορική ικανότητα 224,1 εκατ. dwt, αποτελούν δηλαδή το 39% του υφιστάμενου στόλου.
Το ενθαρρυντικό στοιχείο βέβαια είναι ότι σε σύγκριση με το Σεπτέμβριο του 2009 η μεταφορική ικανότητα τού υπό ναυπήγηση στόλου ξηρού φορτίου αποτελούσε το 68% του υφιστάμενου τότε στόλου, η μεταφορική ικανότητα του οποίου ήταν 434,3 εκατ. dwt, ενώ του υπό ναυπήγηση 296,6 εκατ.
Πηγή: Ναυτεμπορική, MariNews
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
Http://www.ektelonismos.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Όπως επισημαίνει ο ναυλομεσιτικός οίκος Weberseas, θετικά στο βασικό δείκτη επέδρασε και η πορεία των ναύλων των πλοίων τύπου panamax οι οποίοι αυξήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, καθώς ενισχύθηκαν οι εξαγωγές δημητριακών από τις ΗΠΑ, ενώ συνεχίσθηκαν οι εισαγωγές άνθρακα από την Κίνα.
Οι ναύλοι στα panama από Ατλαντικό για Απω Ανατολή έφθασαν τα 25.000 δολ. την ημέρα σημειώνει ο ίδιος ναυλομεσιτικός οίκος. Η κινεζική ζήτηση για εισαγωγές άνθρακα ενισχύθηκαν, κυρίως, από τις χαμηλότερες διεθνείς τιμές και τη μείωση των αποθεμάτων στα λιμάνια, αναφέρει ο νορβηγικός οίκος Pareto σύμφωνα με τον Bloomberg.
Επισημαίνεται ότι ο δείκτης των panamax, ο BPI, σημείωσε άνοδο κατά 10,8% σε σύγκριση με την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και έκλεισε στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας στις 1.913 μονάδες το υψηλότερο σημείο από τις αρχές Αυγούστου.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η υπερπροσφορά πλοίων παραμένει η αχίλλειος πτέρνα της ναυτιλίας και η πίεση εξ αυτού του λόγου στη ναυλαγορά ξηρού φορτίου αναμένεται να παραμείνει και το επόμενο διάστημα παρά τις αυξομειώσεις των ναύλων λόγω συγκυρίων.
«Η υπερβάλλουσα χωρητικότητα δεν εξαλείφει τη μεταβλητότητα στους ναύλους εκτιμά η Barclays και προσθέτει ότι βραχυπρόθεσμο ράλι δεν συνιστά θεμελιώδη αλλαγή στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Επισημαίνεται σύμφωνα με στοιχεία της Intermodal ότι, ο υφιστάμενος στόλος των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου φθάνει τους 575,8 εκατ. dwt, ενώ τα υπό ναυπήγηση πλοία έχουν συνολική μεταφορική ικανότητα 224,1 εκατ. dwt, αποτελούν δηλαδή το 39% του υφιστάμενου στόλου.
Το ενθαρρυντικό στοιχείο βέβαια είναι ότι σε σύγκριση με το Σεπτέμβριο του 2009 η μεταφορική ικανότητα τού υπό ναυπήγηση στόλου ξηρού φορτίου αποτελούσε το 68% του υφιστάμενου τότε στόλου, η μεταφορική ικανότητα του οποίου ήταν 434,3 εκατ. dwt, ενώ του υπό ναυπήγηση 296,6 εκατ.
Πηγή: Ναυτεμπορική, MariNews
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
Http://www.ektelonismos.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)