Επιχειρηματικό θρίλερ με διεθνείς προεκτάσεις βρίσκεται σε εξέλιξη στο λιμάνι του Πειραιά, όπου ΟΛΠ-MSC-Cosco δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Η απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, που δικαιώνει στην προσφυγή που είχαν κάνει κατά της πρωτόδικης απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού τον ΟΛΠ και την MSC φαίνεται ότι φέρνει πιο κοντά τις δύο εταιρείες προκειμένου να συνεργαστούν σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον με τις κινήσεις των εμπορευματοκιβωτίων να είναι πεσμένες.
Πληροφορίες θέλουν τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Ανωμερίτη να βρίσκεται σε επαφή με την MSC προκειμένου να καταλήξουν σε συμφωνία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στην προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων. Κίνηση που θα δυναμώσει τον ΟΛΠ και θα αποτελεί "κτύπημα" στην Cosco, αφού η MSC αποτελεί το μεγαλύτερο πελάτη του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, ενώ με τα φορτία της που έφθασαν και τα 1,3 εκ. εμπορευματοκιβώτια τον χρόνο σε ανθηρές περιόδους, στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, έστειλε τον ΟΛΠ στη λίστα με τα 50 μεγαλύτερα εμπορικά λιμάνια.
To θέμα αναμένεται να πάρει και πολιτικές διαστάσεις αφού οι Κινέζοι θα αντιδράσουν αν δεν το έχουν κάνει ήδη.
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού είχε καταδικάσει τις δύο εταιρείες για παράβαση των κανόνων ανταγωνισμού, "μέσω απαγορευμένης σύμπραξης, που είχε ως αποτέλεσμα την παρεμπόδιση, τον περιορισμό ή τη νόθευση του ανταγωνισμού". H απόφαση της Ε.Α. είχε ληφθεί μετά τις καταγγελίες των εταιρειών Σαρλής & Αγγελόπουλος Πρακτορείο ΕΠΕ" και "Sarlis Container Services". Τους είχε επιβάλει πρόστιμο ύψους 1,2 εκ.ευρώ για καταπάτηση των κανόνων ανταγωνισμού.
Το διαμετακομιστικό φορτίοΤο μεγάλο πρόβλημα για τον ΟΛΠ είναι το διαμετακομιστικό φορτίο, αφού μέσα σε όλα τα άλλα ο τομέας της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παρουσιάζει κρίση μεγάλη.
Το βλέμμα είναι στραμμένο στον πολυεθνικό κολοσσό της MSC που παραμένει ο μεγαλύτερος πελάτης του λιμανιού του Πειραιά με συμφωνία για μίνιμουμ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων. Στόχος αυτό του ΟΛΠ είναι να προσελκύσει στο μέλλον φορτία τα ης MSC και για την προβλήτα Ι.
Οι αντιδράσεις των Κινέζων
Μετά τις εξελίξεις αυτές το θέμα είναι πως θα αντιδράσουν οι Κινέζοι που είχαν πάρει ως προίκα την πρώτη σύμβαση που είχαν υπογράψει ΟΛΠ και MSC. Σύμβαση όμως την οποία είχε καταγγείλει η MSC, λίγες ημέρες μετά την υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ ΟΛΠ και Cosco για τη διαχείριση της προβλήτας ΙΙ, με αποτέλεσμα ο κινεζικός κολοσσός να μην έχει πια την ασφάλεια που θα του παρείχαν οι 500.000 κινήσεις ετησίως που προέβλεπε το συμβόλαιο.
Η MSC στην καταγγελία της είχε προτάξει τον όρο εκείνο της σύμβασης με τον ΟΛΠ, στον οποίο αναφερόταν τα εξής: "Τυχόν μεταβολή του σημερινού αποκλειστικού καθεστώτος του ΟΛΠ και ιδίως η απόκτηση από τρίτους δικαιωμάτων εκμετάλλευσης ή συνεκμετάλλευσης με τον ΟΛΠ λιμενικών εγκαταστάσεων στην περιοχή της σημερινής δικαιοδοσίας του ή η παροχή από τον ΟΛΠ ή τρίτους υπηρεσιών παρόμοιων με αυτές που αποτελούν αντικείμενο της παρούσας σύμβασης, συνιστά σπουδαίο λόγο καταγγελίας της σύμβασης υπέρ της εταιρείας (MSC) χωρίς υποχρέωση αποζημίωσης του ΟΛΠ".
Το Θριάσιο
Ένα άλλο θέμα που προκύπτει είναι το μέλλον της συνεργασίας ΟΛΠ-Cosco για την κατασκευή και εκμετάλλευση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο. Μετά τις φερόμενες επαφές ΟΛΠ-MSC μπορεί να μην κατέβουν σε κοινοπραξία ο Οργανισμός με τους Κινέζους.
Πηγή:MariNews
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής. http://www.ektelonismos.com/
ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011
Σε ιδιώτες το 44% του ΟΛΠ !!
Η προβλήτα Ι οταν ήταν σε κατασκευή |
Μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να αναμένουμε να δοθούν σε ιδιώτες τουλάχιστον το 44% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Αυτό το συμπέρασμα συνάγεται από το γεγονός ότι η κυβέρνηση μέχρι την άνοιξη θα ενοποιήσει τα τέσσερα λιμάνια της Αττικής σε ένα, για να αυξήσει την κεφαλαιοποίηση του μεγαλύτερου Οργανισμού Λιμένα της χώρας. Με άλλα λόγια, ο ΟΛΠ και τα λιμάνια της Ραφήνας, της Ελευσίνας και του Λαυρίου θα γίνουν ένα. Με αυτόν τον τρόπο, ο ΟΛΠ, που είναι εισηγμένος στο Χρηματιστήριο, θα διαθέτει το 94% των μετοχών και όχι το 75% που κατέχει σήμερα. Στη συνέχεια, θα διαθέσει στο επενδυτικό κοινό το 44% των μετοχών του.
Ετσι, το υπουργείο Οικονομικών, που είναι βασικός μέτοχος, θα εισπράξει σημαντικά χρηματικά ποσά...
Πηγή:GSN
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. Σχόλιο: Μα το έχουμε γράψει εδώ και ένα χρόνο περίπου , Να δούμε αν θα επαληθευθούν οι κασσάνδρες
http://www.ektelonismos.com/
Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011
Στην ηλεκτρονική Εποχή πέρασε ο ΟΛΘ
Ως συνήθως το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πήρε πάλι την πρωτοπορία ξεπερνώντας ακόμα και τους Κινέζους της Cosco. Αυτή την φορά εφαρμόζοντας τις νέες τεχνολογίες. Έστησε έναν Απλό αλλά καταπληκτικό ιστότοπο ο οποίος περιέχει τα πάντα , μέχρι και έκδοση ηλεκτρονικών on line τιμολογίων για τους χρήστες πράκτορες των πλοίων.
Τι άλλο έχει ?
Και εις Ανώτερα , και στα δικά μας !!
Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Πειραιά . http://www.ektelonismos.com/
Τι άλλο έχει ?
- Έκδοση προτιμολογίου για τα Containers Εισαγωγής, εξαγωγής, Tranzit.
- Ποια Containers βρίσκονται στον χώρο ελέγχου.
- On line ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τους ελλιμενισμούς των πλοίων.
- Τις ώρες που παρέμειναν στο λιμάνι.
- Αριθμό δηλωτικού των πλοίων.
- Οι βάρδιες που εργάζονται την δεδομένη στιγμή στο λιμάνι.
- Πόσες κινήσεις έχουν κάνει τα πλοία και οι γερανογέφυρες.
- Ανοιχτή διακυβέρνηση (αποφάσεις διαφάνειας κλπ)
Και εις Ανώτερα , και στα δικά μας !!
Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Πειραιά . http://www.ektelonismos.com/
Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011
ΟΛΠ: Άρχισαν οι εργασίες ανάπτυξης του λιμανιού
Το Car Terminal του Ικονίου |
Στη φάση αυτή και προκειμένου να διατηρήσουμε τη δρομολογιακή σταθερότητα των γραμμών εσωτερικού Φ/Γ-Ο/Γ πλοίων έως ότου υπάρξει οριστική λύση, μεταφέρουμε τη δραστηριότητα αυτή στην περιοχή του Μόλου Δραπετσώνας από 01/02/2011.
Πηγή:MariNews
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί - Εισαγωγών , Εξαγωγών. http://www.ektelonismos.com/
Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011
Η αντίθεση της Cosco
H απόπειρα νέας συμφωνίας ΟΛΠ και MSC βρίσκει κάθετα αντίθετη την Cosco που διαχειρίζεται τον προβλήτα ΙΙ για τα επόμενα 35 με 40 χρόνια. Η κινέζικη κρατική εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» έχει ζητήσει από τον ΟΛΠ να μην προχωρήσει αυτόνομα σε υπογραφή σύμβασης με την MSC μέχρι τον Ιούνιο του 2012.
Ημερομηνία που λήγει η πρώτη σύμβαση που είχε υπογράψει ο ΟΛΠ με την MSC το 2002 για τον προβλήτα ΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων και που το 2008 «κληρονόμησε» από τον ΟΛΠ μέσω της σύμβασης παραχώρησης του προβλήτα, η Cosco Pacific.
Οι επικεφαλής του κινέζικου κρατικού ναυτιλιακού ομίλου προβληματίζονται έντονα, διότι στο ενδιάμεσο, με το που υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης με τον ΟΛΠ, η MSC προχώρησε σε καταγγελία της αρχικής σύμβασης που προέβλεπε ένα μίνιμουμ 500.000 κινήσεων ετησίως. Και τώρα προχωρά, όπως όλα δείχνουν σε νέα συμφωνία και πάλι με τον ΟΛΠ αυτή τη φορά για τον προβλήτα Ι.
Στον αντίποδα ο ΟΛΠ θεωρεί ότι η απαίτηση της Cosco δεν περιλαμβάνεται στη σύμβαση παραχώρησης του προβλήτα ΙΙ.Επισημαίνουν επίσης ότι η σύμβαση προέβλεπε μίνιμουμ 500.000 κινήσεων ετησίως, ενώ τα τελευταία χρόνια, πριν γίνει η καταγγελία, είχε πέσει λόγω και των πολύμηνων απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στον ΟΛΠ μέχρι και τις 18.000, κάτι που γνώριζε η Cosco.
Τέλος, αναφέρουν πηγές από τον ΟΛΠ, ότι η MSC προχώρησε σε καταγγελία της σύμβασης που «κληρονόμησε» η Cosco το Σεπτέμβριο του 2009.
Από τότε και μέχρι σήμερα η κινέζικη πλευρά δεν προέβη σε καμία ενέργεια, οπότε, επισημαίνουν, ότι η αγορά θεωρεί πως το έχει αποδεχθεί.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», η Cosco σε εξώδικο που έχει αποστείλει στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ επισημαίνει πως δεδομένης της οικονομικής ζημίας που θα υποστεί σε περίπτωση σύναψης σύμβασης ΟΛΠ-MSC προτίθεται να ζητήσει την προστασία των αρμοδίων δικαστηρίων και αρχών.
Πηγή:MariNews (απόσπασμα άρθρου)Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης, Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. http://www.ektelonismos.com/
Σχόλιο: Προβλέπεται σκληρή μάχη
"Μποναμάς" κερδών από το… πουθενά για τον ΟΛΠ
Η εντολή που έλαβε ο Γιώργος Ανωμερίτης από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ ήταν σαφής: «Ανοίξτε διαύλους επικοινωνίας με τους μεγάλους πελάτες και φέρτε νέες επικερδείς συμφωνίες». Στην κρουαζιέρα και τα containers.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται οι συζητήσεις που γίνονται ήδη με την Mediterranean Shipping Company (MSC), όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, για την υπογραφή συμφωνίας μακράς διάρκειας χρήσης του προβλήτα Ι του ΟΛΠ για τις transit μεταφορές.
Η ύπαρξη ενός service contract που θα έφερνε στον Πειραιά το διαμετακομιστικό εμπόριο της MSC συνεπάγεται σημαντική πηγή κερδών για τον διαχειριστή, εν προκειμένω τον ΟΛΠ, εάν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις, αφού στον προβλήτα Ι θα ξεφορτώνονται όλα τα container της MSC και από εκεί θα διοχετεύονται στις υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης. Όπως σχολίαζαν παράγοντες της αγοράς «ουσιαστικά αυτό θέλουμε για το λιμάνι του Πειραιά, να καταστεί επιτέλους διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο και αυτού του είδους οι συμφωνίες φέρνουν τα μεγάλα κέρδη».
Πηγές του ΟΛΠ, μιλώντας στο Capital.gr, σημείωσαν πως η νέα πολιτική marketing του Οργανισμού προβλέπει την προσέλκυση μεγάλων πελατών, ενώ για τις επαφές με την MSC σχολίασαν πως «έχουν ξεκινήσει καιρό και ελπίζουμε πως θα καταλήξουν σε συμφωνία». Τα ίδια στελέχη ανέφεραν ότι επαφές γίνονται και με άλλες εταιρείες, ουσιαστικά με όλους τους μεγάλους πελάτες του λιμανιού.
Για την περίπτωση της MSC πάντως, το πεδίο για τον ΟΛΠ δεν είναι ελεύθερο, αφού ο ιταλο-ελβετικός κολοσσός είναι πελάτης και του προβλήτα ΙΙ της Cosco, τον οποίο διαχειρίζεται η θυγατρική της ΣΕΠ ΑΕ. Όπως δε, σημείωναν πηγές που είναι σε θέση να γνωρίζουν τα τεκταινόμενα στον Πειραιά «δεν θα μας έκανε εντύπωση τις ίδιες συζητήσεις η MSC να τις κάνει παράλληλα και με την Cosco». Τι καθιστά πολύφερνη νύφη την MSC; Το γεγονός ότι είναι η μοναδική ίσως, εταιρεία στην κατηγορία της που δεν έχει κάνει επενδύσεις σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου, άρα δεν έχει μια βασική έδρα transit, οπότε μπορεί να φέρει την μεγάλη δραστηριότητά της στον Πειραιά.
Εάν αναλογιστεί κανείς πως ο όμιλος της MSC είναι ο μεγαλύτερος χρήστης του Πειραιά, τότε και οι δύο προβλήτες θα τον ήθελαν σαν βασικό πελάτη στο χαρτοφυλάκιό τους. Οπότε οι διαπραγματεύσεις για το κόστος παροχής των υπηρεσιών, τις προσφορές αλλά και τα προνόμια που θα λάβει η MSC για να συμφωνήσει με έναν εκ των ΟΛΠ – Cosco αναμένονται σκληρές και το αποτέλεσμα εξαιρετικά ενδιαφέρον για την επόμενη ημέρα του Πειραιά.
Μάλιστα, η πρώτη συμφωνία του ΟΛΠ με την MSC εν έτει 2002 –η οποία τότε είχε διάρκεια 10 χρόνων– προέβλεπε κατ’ ελάχιστον 500.000 container transit ετησίως. Μια σύμβαση που έφερε ΟΛΠ και MSC ενώπιον της Επιτροπής Ανταγωνισμού με την κατηγορία για καταστρατήγηση του ανταγωνισμού, που αν και αρχικά είχαν χάσει με αποτέλεσμα να τιμωρηθούν και με πρόστιμα, κέρδισαν τελεσίδικα στο Διοικητικό Εφετείο μόλις προ ημερών. Αλλά και μια σύμβαση που παραχωρήθηκε μαζί με την προβλήτα ΙΙ στην Cosco και στην συνέχεια λίγο καταγγέλθηκε από την MSC.
Πηγή:capital.gr
Αναδημοσίευση:Αλέξανδρος Κουρτέσης, Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com/
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται οι συζητήσεις που γίνονται ήδη με την Mediterranean Shipping Company (MSC), όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, για την υπογραφή συμφωνίας μακράς διάρκειας χρήσης του προβλήτα Ι του ΟΛΠ για τις transit μεταφορές.
Η ύπαρξη ενός service contract που θα έφερνε στον Πειραιά το διαμετακομιστικό εμπόριο της MSC συνεπάγεται σημαντική πηγή κερδών για τον διαχειριστή, εν προκειμένω τον ΟΛΠ, εάν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις, αφού στον προβλήτα Ι θα ξεφορτώνονται όλα τα container της MSC και από εκεί θα διοχετεύονται στις υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης. Όπως σχολίαζαν παράγοντες της αγοράς «ουσιαστικά αυτό θέλουμε για το λιμάνι του Πειραιά, να καταστεί επιτέλους διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο και αυτού του είδους οι συμφωνίες φέρνουν τα μεγάλα κέρδη».
Πηγές του ΟΛΠ, μιλώντας στο Capital.gr, σημείωσαν πως η νέα πολιτική marketing του Οργανισμού προβλέπει την προσέλκυση μεγάλων πελατών, ενώ για τις επαφές με την MSC σχολίασαν πως «έχουν ξεκινήσει καιρό και ελπίζουμε πως θα καταλήξουν σε συμφωνία». Τα ίδια στελέχη ανέφεραν ότι επαφές γίνονται και με άλλες εταιρείες, ουσιαστικά με όλους τους μεγάλους πελάτες του λιμανιού.
Για την περίπτωση της MSC πάντως, το πεδίο για τον ΟΛΠ δεν είναι ελεύθερο, αφού ο ιταλο-ελβετικός κολοσσός είναι πελάτης και του προβλήτα ΙΙ της Cosco, τον οποίο διαχειρίζεται η θυγατρική της ΣΕΠ ΑΕ. Όπως δε, σημείωναν πηγές που είναι σε θέση να γνωρίζουν τα τεκταινόμενα στον Πειραιά «δεν θα μας έκανε εντύπωση τις ίδιες συζητήσεις η MSC να τις κάνει παράλληλα και με την Cosco». Τι καθιστά πολύφερνη νύφη την MSC; Το γεγονός ότι είναι η μοναδική ίσως, εταιρεία στην κατηγορία της που δεν έχει κάνει επενδύσεις σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου, άρα δεν έχει μια βασική έδρα transit, οπότε μπορεί να φέρει την μεγάλη δραστηριότητά της στον Πειραιά.
Εάν αναλογιστεί κανείς πως ο όμιλος της MSC είναι ο μεγαλύτερος χρήστης του Πειραιά, τότε και οι δύο προβλήτες θα τον ήθελαν σαν βασικό πελάτη στο χαρτοφυλάκιό τους. Οπότε οι διαπραγματεύσεις για το κόστος παροχής των υπηρεσιών, τις προσφορές αλλά και τα προνόμια που θα λάβει η MSC για να συμφωνήσει με έναν εκ των ΟΛΠ – Cosco αναμένονται σκληρές και το αποτέλεσμα εξαιρετικά ενδιαφέρον για την επόμενη ημέρα του Πειραιά.
Μάλιστα, η πρώτη συμφωνία του ΟΛΠ με την MSC εν έτει 2002 –η οποία τότε είχε διάρκεια 10 χρόνων– προέβλεπε κατ’ ελάχιστον 500.000 container transit ετησίως. Μια σύμβαση που έφερε ΟΛΠ και MSC ενώπιον της Επιτροπής Ανταγωνισμού με την κατηγορία για καταστρατήγηση του ανταγωνισμού, που αν και αρχικά είχαν χάσει με αποτέλεσμα να τιμωρηθούν και με πρόστιμα, κέρδισαν τελεσίδικα στο Διοικητικό Εφετείο μόλις προ ημερών. Αλλά και μια σύμβαση που παραχωρήθηκε μαζί με την προβλήτα ΙΙ στην Cosco και στην συνέχεια λίγο καταγγέλθηκε από την MSC.
Πηγή:capital.gr
Αναδημοσίευση:Αλέξανδρος Κουρτέσης, Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com/
Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011
Δικαίωση ΟΛΠ για σύμβαση με την MSC
Με τρεις διαφορετικές αποφάσεις του το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ ΑΕ) δικαιώνει πλήρως τον Οργανισμό Λιμένος για το θέμα της σύμβασης που είχε υπογράψει με την εταιρεία MSC καθώς εναντίον της είχαν προσφύγει οι εταιρείες «Σαρλής Κοντέινερς Σερβισες ΑΕ» και «Σαρλής & Αγγελόπουλος Πρακτορείο ΕΠΕ».
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής, http://www.ektelonismos.com/
Οι δυο εταιρείες στην προσφυγή τους υποστήριζαν ότι με την συγκεκριμένη σύμβαση δημιουργούνταν συνθήκες δυσμενούς μεταχείρισης των υπόλοιπων εταιρειών από τον ΟΛΠ υπέρ της MSC. Η συγκεκριμένη υπόθεση είχε απασχολήσει και την Επιτροπή Ανταγωνισμού από το 2005.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΠ, «οι τρεις αποφάσεις που εκδόθηκαν κάνουν αποδεκτή την προσφυγή του ΟΛΠ ΑΕ απορρίπτονται οι παρεμβάσεις και προσφυγές Σαρλή, ενώ γίνονται δεκτές οι προσφυγές της MSC».
Πηγή:TheSeaNationΑναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής, http://www.ektelonismos.com/
Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011
Στο επίκεντρο ο ΟΛΠ και η Ναυπηγοεπισκευαστική
Με τον ΥΘΥΝΑΛ Γιάννη Διαμαντίδη συναντήθηκε ο νέος δήμαρχος Περάματος Παντελής Ζουμπούλης. Η συνάντηση διεξήχθη σε εγκάρδιο και εποικοδομητικό κλίμα και τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν:
* Τις σχέσεις του Δήμου Περάματος με τον ΟΛΠ
* Τη κυκλοφοριακή επιβάρυνση που υφίσταται ο Δήμος Περάματος τόσο από τη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων του ΣΕΜΠΟ όσο και από τη κίνηση των οχημάτων του Πορθμείου Περάματος - Σαλαμίνας
* Τις προοπτικές ανάπτυξης της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης
* Γενικότερα θέματα ανάπτυξης του Δήμου Περάματος και του παραλιακού μετώπου του ευρύτερου Πειραιά.
Ο υπουργός δεσμεύθηκε να συμβάλει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο για την επίλυση όλων των προβλημάτων της πόλης του Περάματος.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης - Εκτελωνιστής - http://www.ektelonismos.com/
* Τις σχέσεις του Δήμου Περάματος με τον ΟΛΠ
* Τη κυκλοφοριακή επιβάρυνση που υφίσταται ο Δήμος Περάματος τόσο από τη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων του ΣΕΜΠΟ όσο και από τη κίνηση των οχημάτων του Πορθμείου Περάματος - Σαλαμίνας
* Τις προοπτικές ανάπτυξης της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης
* Γενικότερα θέματα ανάπτυξης του Δήμου Περάματος και του παραλιακού μετώπου του ευρύτερου Πειραιά.
Ο υπουργός δεσμεύθηκε να συμβάλει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο για την επίλυση όλων των προβλημάτων της πόλης του Περάματος.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης - Εκτελωνιστής - http://www.ektelonismos.com/
Σχέδια ανάπτυξης της Ελευσίνας
Ολική αναδιαμόρφωση των λιμενικών δραστηριοτήτων σε όλο το εύρος του Λιμένα Ελευσίνας, επιχειρεί η διοίκηση του, στο πλαίσιο προσπάθειας αναζωογόνησης και ανάπτυξης κατά κύριο λόγο του εμπορικού λιμένα.
Η παρούσα διοίκηση έχει προχωρήσει σε σχεδιασμούς, παρά το γεγονός ότι διάχυτη είναι η άποψη, ότι λίαν συντόμως και αρχής γενομένης από των συζητήσεων περί του Λιμενικού Καλλικράτη, ότι θα επέλθει αναδιαμόρφωση δραστηριοτήτων, υπό την προϋπόθεση της υλοποίησης σχεδιασμών για τον περίφημο λιμενικό άξονα Ελευσίνας-Πειραιά-Λαυρίου και Ραφήνας, γνωστού και ως άξονα της Αττικής.
Ως γνωστόν ο εν λόγω άξονας αναμένεται να αποτελέσει την επίσημη πρώτη του Λιμενικού Καλλικράτη τουλάχιστον για τα λιμάνια του Λεκανοπεδίου και σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων θα συνοδευτεί από αναδιαμόρφωση δραστηριοτήτων με επίκεντρο το λιμάνι του Πειραιά.΄
Πηγή:TheSeaNations
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης, Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων, http://www.ektelonismos.com/
Η παρούσα διοίκηση έχει προχωρήσει σε σχεδιασμούς, παρά το γεγονός ότι διάχυτη είναι η άποψη, ότι λίαν συντόμως και αρχής γενομένης από των συζητήσεων περί του Λιμενικού Καλλικράτη, ότι θα επέλθει αναδιαμόρφωση δραστηριοτήτων, υπό την προϋπόθεση της υλοποίησης σχεδιασμών για τον περίφημο λιμενικό άξονα Ελευσίνας-Πειραιά-Λαυρίου και Ραφήνας, γνωστού και ως άξονα της Αττικής.
Ως γνωστόν ο εν λόγω άξονας αναμένεται να αποτελέσει την επίσημη πρώτη του Λιμενικού Καλλικράτη τουλάχιστον για τα λιμάνια του Λεκανοπεδίου και σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων θα συνοδευτεί από αναδιαμόρφωση δραστηριοτήτων με επίκεντρο το λιμάνι του Πειραιά.΄
Πηγή:TheSeaNations
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης, Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων, http://www.ektelonismos.com/
Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011
Τουρκικά τελωνεία: Έκαναν "χάρες" σε εταιρείες με...το αζημίωτο
Τελωνείο της Κων/πολης στν Βόσπορο |
Άλλα 41 πρόσωπα που ανακρίθηκαν από την αστυνομία στο πλαίσιο της έρευνας για τη διαφθορά στην τελωνειακή αρχή, αντιμετωπίζουν επίσης διώξεις, όμως αφέθηκαν ελεύθεροι εν αναμονή της δίκης τους, σύμφωνα πάντα με το κρατικό πρακτορείο.
Οι Τούρκοι παραπονούνται συχνά για διαφθορά και η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν υποσχέθηκε ότι θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
Πολιτικοί της αντιπολίτευσης, αποσκοπώντας στις βουλευτικές εκλογές του Ιουνίου, υποστηρίζουν πως η διαφθορά επεκτάθηκε στα οκτώ χρόνια που βρίσκεται στην εξουσία το Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) του Ερντογάν, παρόλο που η ίδια κατηγορία αποδιδόταν και στις προηγούμενες κυβερνήσεις.
Ο επικεφαλής της τελωνειακής υπηρεσίας της Κωνσταντινούπολης Λουτφί Εκιντζί, ο επικεφαλής των τελωνείων στο αεροδρόμιο Ατατούρκ της Κωνσταντινούπολης και δύο άλλοι αξιωματούχοι μεταφέρθηκαν σε φυλακή της πόλης.
Κατηγορούνται για δωροδοκίες και δωροληψίες και για παραβίαση του νόμου περί λαθρεμπορίου, μετέδωσε το Ανατολή.
Δικαστικοί αξιωματούχοι στην Κωνσταντινούπολη αρνήθηκαν να σχολιάσουν την πληροφορία.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η αστυνομία παρακολουθεί τα τελωνεία εδώ και έξι μήνες και υποψιάζεται ότι αξιωματούχοι δωροδοκούνταν από εταιρείες για να τις βοηθούν να αποφεύγουν τους φόρους.
Πηγή:Newpost
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνιστής , http://www.ektelonismos.com
Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011
ΠΕΙΡΑΙΑΣ !! Εμπορευματικές Μεταφορές – Logistics
Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί αναμφίβολα το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και την κύρια πύλη εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου. Η εγγύτητά του στο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας και στην πολυπληθέστερη περιφέρεια της Ελλάδας (Αττική) του προσδίδει αδιαμφισβήτητα κυρίαρχη θέση για την εξυπηρέτηση των εισαγωγών και εξαγωγών και αυτό άλλωστε αποδεικνύεται από το γεγονός ότι από τον Πειραιά περνάει το 20% των θαλασσίων εισαγωγών που αντιστοιχεί στο 16% του συνόλου των εισαγωγών της χώρας.
Στον τομέα αυτόν διαμορφώνονται νέες δυναμικές προοπτικές οι οποίες διασφαλίζουν την ανάπτυξη και την εξέλιξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια. Ισχυρά «ατού» της περιοχής μας και του κλάδου αποτελούν :
- Κατασκευή του Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου (ΕΚΘΠ).
- Κατασκευή και εξοπλισμός Προβλήτας Ι (ΣΕΜΠΟ – ΟΛΠ).
- Αναβάθμιση Υποδομών και Εξοπλισμού Προβλήτας ΙΙ (ΣΕΜΠΟ, ΣΕΠ-COSCO).
- Κατασκευή Ενιαίου Κτιρίου Τελωνείων.
Πηγή: Δημήτρης Καρύδης Βουλευτής ΠΑΣΟΚ
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης, Εκτελωνιστής http://www.ektelonismos.com/
Σχόλιο : "Ελπίζουμε Κε Καρύδη τα ποιο πάνω να μην μείνουν εξαγγελίες , πόσες φορές έχουμε ακούσει δεκάδες εξαγγελίες . Ήδη ό διαγωνισμός για το Θριάσιο έχει αναβληθεί 2 φορές αν δεν κάνω λάθος. Ίδωμεν.
Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011
Κατασχέθηκαν 3000 χαρτοκιβώτια με λαθραία τσιγάρα
Τα λαθραία τσιγάρα εντοπίστηκαν μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ασφάλειας του Λιμενικού Σώματος και με υπαλλήλους του ΣΔΟΕ Κρήτης
Τρείς χιλιάδες χαρτοκιβώτια με λαθραία τσιγάρα, μετέφερε φορτηγό πλοίο σημαίας Βολιβίας, που ήταν αγκυροβολημένο στα ανοιχτά του κόλπου του Κισσάμου στα Χανιά, με πλήρωμα εννέα άτομα. Τα λαθραία τσιγάρα εντοπίστηκαν μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ασφάλειας του Λιμενικού Σώματος και με υπαλλήλους του ΣΔΟΕ Κρήτης. Η Λιμενική Αρχή Κίσσαμου προέβη στη σύλληψη των εννέα αλλοδαπών, μελών του πληρώματος που πρόκειται να προσαχθούν ενώπιον του Εισαγγελέα, με τη διαδικασία του αυτοφώρου. Το πλοίο και το παράνομο φορτίο κατασχέθηκαν
Πηγή: Έθνος
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί . http://www.ektelonismos.com
Σχόλιο: Παιδιά του ΣΔΟΕ συγχαρητήρια
Τρείς χιλιάδες χαρτοκιβώτια με λαθραία τσιγάρα, μετέφερε φορτηγό πλοίο σημαίας Βολιβίας, που ήταν αγκυροβολημένο στα ανοιχτά του κόλπου του Κισσάμου στα Χανιά, με πλήρωμα εννέα άτομα. Τα λαθραία τσιγάρα εντοπίστηκαν μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ασφάλειας του Λιμενικού Σώματος και με υπαλλήλους του ΣΔΟΕ Κρήτης. Η Λιμενική Αρχή Κίσσαμου προέβη στη σύλληψη των εννέα αλλοδαπών, μελών του πληρώματος που πρόκειται να προσαχθούν ενώπιον του Εισαγγελέα, με τη διαδικασία του αυτοφώρου. Το πλοίο και το παράνομο φορτίο κατασχέθηκαν
Πηγή: Έθνος
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί . http://www.ektelonismos.com
Σχόλιο: Παιδιά του ΣΔΟΕ συγχαρητήρια
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010
Νέα μεγάλη αποθήκη με μαϊμούδες
Σε εξέλιξη είναι κοινή επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ., της Δημοτικής Αστυνομίας και ανδρών του ΣΔΟΕ σε αποθήκη με προϊόντα «μαϊμού» στο κέντρο της Αθήνας στην οδό Κατσικογιάννη 3 στην περιοχή του Ψυρρή. Στην αποθήκη βρέθηκαν τεράστιες ποσότητες απομιμήσεων επώνυμων ειδών, όπως ρολόγια, υποδήματα, ρούχα, τσάντες, γυαλιά και ζώνες, γνωστών οίκων του εξωτερικού.
Κάποια από τα προϊόντα θα μεταφερθούν στις αποθήκες του δήμου για να διατεθούν σε ιδρύματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς και άλλα θα καταστραφούν.
Πηγή: Εθνος
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί . http://www.ektelonismos.com/
Σχόλιο: Για όσους επιμένουν να κάνουν εισαγωγές Προϊόντων μαϊμού (Τί προβλέπει ο νόμος)
Κάποια από τα προϊόντα θα μεταφερθούν στις αποθήκες του δήμου για να διατεθούν σε ιδρύματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς και άλλα θα καταστραφούν.
Πηγή: Εθνος
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί . http://www.ektelonismos.com/
Σχόλιο: Για όσους επιμένουν να κάνουν εισαγωγές Προϊόντων μαϊμού (Τί προβλέπει ο νόμος)
Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010
ΚΙΝΑ: Βάζει πόδι για τα καλά στην Ευρώπη
Η Κίνα προτίθεται να βοηθήσει για την αποκατάσταση της οικονομικής υγείας της ευρωζώνης και θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες προσπάθειες που καταβάλει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Ρόιτερ.
Ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Εξωτερικών, Ζιάνγκ Γιού, επεσήμανε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ότι η Ευρωζώνη αποτελεί ένα σημαντικό χώρο επενδύσεων σε συνάλλαγμα για την Κίνα, σχολιάζοντας δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για τη χρηματοδοτική στήριξη της ζώνης του ευρώ από τη χώρα του.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής οικονομικής εφημερίδας Financial Times το οποίο επικαλείται ανώτερους ευρωπαίους αξιωματούχους που συναντήθηκαν πρόσφατα με τον Κινέζο πρωθυπουργό Ουάνγκ Γκισάν, η Κίνα προσφέρθηκε να αναλάβει «συντονισμένη δράση» για τη χρηματοοικονομική σταθεροποίηση της Ευρώπης.
Με άλλο δημοσίευμα, πορτογαλική εφημερίδα αποκάλυψε την Τετάρτη ότι η Κίνα προσφέρθηκε να αγοράσει ομόλογα της Πορτογαλίας ύψους 4-5 δισ. ευρώ, βοηθώντας έτσι τη χώρα αυτή να ανταπεξέλθει στις πιέσεις των αγορών.
Όπως δήλωσε Αξιωματουχος του Υπ. Εξωτερικών της Κίνας ,"Θα βάλουμε πλάτη" για την Ευρωζώνη
Πηγή : Marinews
Αναδημοσίευση : Αλεξ. Κουρτέσης Εκτελωνισμοί , http://www.ektelonismos.com/
Ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Εξωτερικών, Ζιάνγκ Γιού, επεσήμανε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ότι η Ευρωζώνη αποτελεί ένα σημαντικό χώρο επενδύσεων σε συνάλλαγμα για την Κίνα, σχολιάζοντας δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για τη χρηματοδοτική στήριξη της ζώνης του ευρώ από τη χώρα του.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής οικονομικής εφημερίδας Financial Times το οποίο επικαλείται ανώτερους ευρωπαίους αξιωματούχους που συναντήθηκαν πρόσφατα με τον Κινέζο πρωθυπουργό Ουάνγκ Γκισάν, η Κίνα προσφέρθηκε να αναλάβει «συντονισμένη δράση» για τη χρηματοοικονομική σταθεροποίηση της Ευρώπης.
Με άλλο δημοσίευμα, πορτογαλική εφημερίδα αποκάλυψε την Τετάρτη ότι η Κίνα προσφέρθηκε να αγοράσει ομόλογα της Πορτογαλίας ύψους 4-5 δισ. ευρώ, βοηθώντας έτσι τη χώρα αυτή να ανταπεξέλθει στις πιέσεις των αγορών.
Όπως δήλωσε Αξιωματουχος του Υπ. Εξωτερικών της Κίνας ,"Θα βάλουμε πλάτη" για την Ευρωζώνη
Πηγή : Marinews
Αναδημοσίευση : Αλεξ. Κουρτέσης Εκτελωνισμοί , http://www.ektelonismos.com/
Θριάσιο: Παράταση έως 7 Φεβρουαρίου στο διαγωνισμό
ΟΛΠ COSCO . Οι μεγάλοι παίκτες |
Οι ενδιαφερόμενοι για την κατασκευή του έργου προχώρησαν σε πολλές παρατηρήσεις όσον αφορά τους όρους του διαγωνισμού προκαλώντας την Τρίτη κατά σειρά παράταση της ημερομηνίας υποβολής δεσμευτικών προσφορών. Σύμφωνα με πληροφορίες στο νέο τεύχος μεταβολών της προκήρυξης, ο χρόνος για την ολοκλήρωση των κατασκευών της πρώτης περιόδου, συνολικού εμβαδού τουλάχιστον 50.000τ.μ., διαμορφώνεται σε 2 έτη. Παράλληλα η υλοποίηση των υπόλοιπων κατασκευών, ως την εξάντληση των επιτρεπόμενων όρων δόμησης, δύναται να διαμορφωθεί ελεύθερα από τον παραχωρησιούχο, ανάλογα με τις συνθήκες που θα διαμορφωθούν στην αγορά.
Αντάλλαγμα
Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση το οικονομικό αντάλλαγμα, που προβλέπει η προκήρυξη ότι θα λαμβάνει η ΓΑΙΑΟΣΕ, θα αντιστοιχεί στο τίμημα που θα καταβαλλόταν, αν υπήρχε πλήρης εκμετάλλευση του ακινήτου. Πάντως, συνεχίζει και παραμένει αποκλειστικό κριτήριο κατακύρωσης του διαγωνισμού η πιο συμφέρουσα οικονομική προσφορά.
Το έργο, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, έχει προκαλέσει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του ελληνικού επιχειρηματικού κόσμου, αλλά και διεθνώς. Υπενθυμίζεται ότι ο πρώτος διαγωνισμός για την κατασκευή του έργου του ΟΣΕ είχε προκηρυχθεί την 1η Ιουνίου 2010 και τότε 30 κοινοπραξίες είχαν πάρει το σχετικό φάκελο.
Πηγή:Marinews
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμός Εμπορευμάτων , Εσαγωγές Εξαγωγές . http://www.ektelonismos.com
Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010
Τέλος στη φημολογία για το κλείσιμο του τελωνείου Σκύδρας
Τελωνείο Σκύδρας ΦΩΤΟ: idisi.gr |
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Βασίλης Γιουματζίδης δήλωσε αποκλειστικά στην ‘’Πέλλα Τηλεόραση’’ κατά το ρεπορτάζ που κάναμε ότι: «Μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε σε σχέση με το κλείσιμο και τη μεταφορά του τελωνείου της Σκύδρας, επισκέφθηκα τον αρμόδιο Υφυπουργό Οικονομικών, Δημήτρη Κουσελά. Εκεί έγινε ρητή δήλωση από πλευράς του ότι δεν υπάρχει καμία πρόθεση ούτε για μεταφορά ούτε για κατάργηση του τελωνείου της Σκύδρας με δεδομένο ότι είναι το μοναδικό στο νομό Πέλλας. Εξάλλου, κάτι τέτοιο είναι αδύνατον και λόγω του όγκου των εργασιών που παράγει το μοναδικό τελωνείο του Νομού Πέλλας και είναι παράλογο να μιλάμε για μεταφορά αυτού στη Βέροια, αφού ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν έχει να προσφέρει στο κόστος λειτουργίας των υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών.Η μοναδική προοπτική που υπάρχει, αφορά πρώτα στις υπηρεσίες, στις οποίες δεν περιλαμβάνεται το τελωνείο της Σκύδρας. Προφανώς υπάρχει επεξεργασμένη πρόταση από πλευράς διοικητικού του Υπουργείου Οικονομικών, της Διεύθυνσης του τελωνείου, που δεν περιλαμβάνει ούτε το τελωνείο Σκύδρας ούτε αυτό της Βεροίας» ξεκαθάρισε ο κ. Γιουματζίδης.
Ο Διευθυντής Τελωνείου Σκύδρας, Φώτης Κατσάρας είπε: «Αίσθηση δική μας είναι ότι το τελωνείο μας δεν έχει κανένα πρόβλημα τουλάχιστον σε αυτή τη φάση, όσο λειτουργούν τα τελωνεία όπως λειτουργούν. Διότι προβλέπεται να εφαρμοστεί ένα σύστημα, της ηλεκτρονικής διασάφησης. Ενδεχομένως, τότε, ο εκτελωνισμός, η εισαγωγή και εξαγωγή να γίνεται στα ελληνικά σύνορα. Ίσως τότε να προκύψει θέμα για το τελωνείο Σκύδρας, που βεβαίως θα αφορά όλα τα εσωτερικά τελωνεία της χώρας. Δηλαδή, μπορεί να καταργηθούν όλα τα εσωτερικά τελωνεία της Ελλάδας και να υπάρχουν μόνο στα σύνορα και στα λιμάνια. Οι μισοί υπάλληλοι του ΣΔΟΕ είναι τελωνιακοί, οπότε είναι μία δεξαμενή που μπορεί να προωθήσει πάρα πολλούς υπαλλήλους. Οι υπάλληλοι που εργάζονται στο τελωνείο της Σκύδρας είναι 10 ενώ από τον Οργανισμό προβλέπονται 21 οργανικές θέσεις. Όσο και να απλοποιηθούν τα πράγματα, τα άτομα αυτά είναι απαραίτητα, διότι εκτός από τις εισαγωγές-εξαγωγές, έχουμε και την ενδοκοινοτική διακίνηση των αυτοκινήτων, οινοπνεύματα επίσης ελέγχονται από τα τελωνεία, πετρελαιοειδή και ενεργειακά υλικά. Όλα αυτά ελέγχονται από εμάς».
Πηγή:Λόγος της Πέλλας
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής Πειραιά. http://www.ektelonismos.com/
Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010
Αντιδρά η Ευρώπη για τα μέτρα ελέγχου στα λιμάνια
Container Scanner εν δράσει |
Την αντίθεσή της εκφράζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην υποχρέωση που προσπαθεί να επιβάλει το Αμερικανικό Κογκρέσο στην Ευρωπαϊκή Ενωση για σάρωση 100% όλων των εμπορευματοκιβωτίων σε ευρωπαϊκά λιμάνια που πραγματοποιούν εξαγωγές προς τις ΗΠΑ.
Η Ευρωπαϊκή Ενωση δεν προβλέπει την εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου δεδομένου ότι θα προκαλέσει τεχνικές και οργανωτικές δυσκολίες, με αποτέλεσμα σημαντικό κόστος, μη αποδεδειγμένο όφελος σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και τον πιθανό περιορισμό των συναλλαγών. Αυτή την απάντηση έδωσε ο επίτροπος της Ε.Ε., Algirdas Semeta, αρμόδιος για Θέματα Φορολογίας και Τελωνειακής Ενωσης, Ελέγχου και Καταπολέμησης της Απάτης σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή Κ. Πουπάκη.
Όπως είναι γνωστό, σύμφωνα με τον αμερικανικό νόμο του 2007 για τις Συστάσεις Εφαρμογής της Επιτροπής της 9ης Σεπτεμβρίου, από τον Ιούλιο του 2012 θα είναι υποχρεωτική η σάρωση όλων των εμπορευματοκιβωτίων που χρησιμοποιούνται για εξαγωγές στις ΗΠΑ με θαλάσσιες μεταφορές πριν από τη φόρτωσή τους σε πλοίο σε λιμένα της αλλοδαπής.
Η Επιτροπή εκφράζει τις ανησυχίες της για την υποχρέωση αυτή, δεδομένου ότι θα προκαλέσει τεχνικές και οργανωτικές δυσκολίες, με αποτέλεσμα σημαντικό κόστος, μη αποδεδειγμένο όφελος σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και τον πιθανό περιορισμό των συναλλαγών. Επιπλέον, η υποχρέωση σάρωσης σε ποσοστό 100 % θα οδηγήσει τελικά σε εκτροπή από τους στόχους και τις προτεραιότητες ασφάλειας της Ε.Ε. Για τους λόγους αυτούς, η Επιτροπή δεν προβλέπει την εφαρμογή της υποχρεωτικής σάρωσης σε ποσοστό 100% στους λιμένες της Ε.Ε.
Η Επιτροπή εκπόνησε τρεις συμπληρωματικές μελέτες με σκοπό να εκτιμηθούν οι πιθανές συνέπειες της υποχρεωτικής σάρωσης σε ποσοστό 100% για τις συναλλαγές της Ευρωπαϊκής Ενωσης, στις μεταφορές και στην τελωνειακή ασφάλεια. Οι εν λόγω μελέτες, σημειώνει ο επίτροπος, επιβεβαιώνουν ότι η εφαρμογή του μέτρου υποχρεωτικής σάρωσης σε ποσοστό 100% θα έχει σημαντικό κόστος.
Διετής παράτασηΣτην απάντηση προστίθεται ακόμη ότι ο αρμόδιος για την εσωτερική ασφάλεια Αμερικανός υπουργός ανακοίνωσε ότι σχεδιάζεται διετής παράταση της προθεσμίας που λήγει τον Ιούλιο του 2012 για την εφαρμογή της σάρωσης σε ποσοστό 100%. Η δυνατότητα παράτασης της προθεσμίας προβλέπεται στο νόμο για τις συστάσεις εφαρμογής της Επιτροπής της 9ης Σεπτεμβρίου, υπό τον όρο ότι πληρούνται ορισμένα τεχνικά και οργανωτικά κριτήρια. Η Επιτροπή εκφράζει την ελπίδα ότι η καθυστέρηση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα το αμερικανικό κογκρέσο να αναθεωρήσει το εν λόγω μέτρο και να ταχθεί υπέρ μιας προσέγγισης για την ασφάλεια της αλυσίδας εφοδιασμού βασιζόμενη στον κίνδυνο.
Σε σχετική του δήλωση ο Ελληνας ευρωβουλευτής υπογράμμισε ότι η εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου στη δύσκολη περίοδο που διανύει η ελληνική οικονομία θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στις ελληνικές εξαγωγές προς τις ΗΠΑ, επιβαρύνοντας με επιπλέον κόστος τους ελέγχους στα μεγάλα λιμάνια της χώρας, καθώς, σύμφωνα με μελέτες, η επιβάρυνση ανά εμπορευματοκιβώτιο ανέρχεται μέχρι και 120 ευρώ.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση:Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων. http://www.ektelonismos.com
Σχόλιο: Τόμος και δέος διακατέχει τις υπηρεσίες ασφαλείας των ΗΠΑ. Έχουν πέσει θύματα της ίδιας τους της πολιτικής για παγκοσμιοποίηση του εμπορίου , μόνο που στους σχεδιασμούς τους δεν έλαβαν υπ' όψιν τους όλους αυτούς τους αστάθμητους παράγοντες. Το Εμπόριο γιγαντώνεται , εκατομύρια container διασχίζουν τις θάλασσες με χιλιάδες αναχωρήσεις , τους τρομάζει ο μη έλεγχος ή μάλλον ο δειγματοληπτικός έλεγχος. Προσπαθούν να επιβάλλουν καθολικούς ελέγχους παντού και σε όλα . Από 1/1/2011 επέβαλλαν την αναγγελία 24 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου την γνωστοποίηση του φορτίου στο ηλεκτρονικό σύστημα, αυτό θα κρίνει με το risk analysis αν το φορτίο θα φύγει για τον προορισμό του ή θα το μπλοκάρουν. Τι άλλο θα δούμε ακόμα.
Έκλεψαν καλώδια του ΟΛΠ
Επισκευαστική Περάματος. Φωτό: Kourdistoportokali |
Σύμφωνα με τα στοιχεία συνελήφθη, στον προβλήτα Α (Ν/Ε Ζώνη Περάματος) κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών, ένας 25χρονος τη στιγμή που αφαιρούσε από ένα φρεάτιο, καλώδια ηλεκτροδότησης του Ο.Λ.Π., μήκους περίπου 27 μέτρων τα οποία χρησιμοποιούνται για την ηλεκτροδότηση προσδεδεμένων πλοίων.
Προανάκριση κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κλοπές καλωδίων τείνουν να λάβουν μορφή επιδημίας καθώς το βάρος του χαλκού που συγκεντρώνεται «αποδίδει καλή τιμή» στις «μάντρες» που ειδικεύονται στη συγκέντρωση μετάλλων.
Πηγή:MariNews
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής http://www.ektelonismos.com
Σχόλιο:Όσο μεγαλώνει η κρίση θα δούμε τα κρούσματα να αυξάνονται
Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010
2011 - Ποιό άμεση η ενημέρωση των Ευρωπαϊκών τελωνείων ....
Αλλάζει το καθεστώς ενημέρωσης των αρμοδίων αρχών για τη διακίνηση εμπορευμάτων σε επίπεδο ΕΕ. Ειδικότερα από 1/1 θα πρέπει να ανακοινώνονται προκαταβολικά ηλεκτρονικά στις τελωνειακές αρχές της ΕΕ όλα τα αγαθά που εισάγονται ή εξάγονται από την ΕΕ.
Το όλο θέμα δίνει μια νέα διάσταση στα ζητήματα που έχουν αναδυθεί από ετών αναφορικά με τα προβλήματα ταχείας διακίνησης ανάλογων δεδομένων στις διαδικασίες ναυσιπλοΐας μικρών αποστάσεων και δη μεταξύ χωρών μελών της ΕΕ και τρίτων χωρών.
Αξίζει να υπενθυμίσει κανείς ότι η ΕΕ είχε ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης των τρίτων χωρών που την περιβάλλουν με στόχο τη βελτίωση των συστημάτων ανταλλαγής πληροφοριών.
Πάντως όλο το ηλεκτρονικό σύστημα με τεράστια υποδομή εντός και εκτός Ε.Ε ,ετοιμάζετε εδώ και πολλά χρόνια , και ο προσανατολισμός του είναι καθαρά ενημερωτικός , για τον άμεσο έλεγχο των εισαγομένων και εξαγομένων εμπορευμάτων στην Ε.Ε . Η ενημέρωση θα αφορά καθαρά την ασφάλεια και την τρομοκρατία , τα ναρκωτικά , παράνομα προϊόντα (μαϊμού) κλπ.
Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων . http://www.ektelonismos.com/
Το όλο θέμα δίνει μια νέα διάσταση στα ζητήματα που έχουν αναδυθεί από ετών αναφορικά με τα προβλήματα ταχείας διακίνησης ανάλογων δεδομένων στις διαδικασίες ναυσιπλοΐας μικρών αποστάσεων και δη μεταξύ χωρών μελών της ΕΕ και τρίτων χωρών.
Αξίζει να υπενθυμίσει κανείς ότι η ΕΕ είχε ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης των τρίτων χωρών που την περιβάλλουν με στόχο τη βελτίωση των συστημάτων ανταλλαγής πληροφοριών.
Πάντως όλο το ηλεκτρονικό σύστημα με τεράστια υποδομή εντός και εκτός Ε.Ε ,ετοιμάζετε εδώ και πολλά χρόνια , και ο προσανατολισμός του είναι καθαρά ενημερωτικός , για τον άμεσο έλεγχο των εισαγομένων και εξαγομένων εμπορευμάτων στην Ε.Ε . Η ενημέρωση θα αφορά καθαρά την ασφάλεια και την τρομοκρατία , τα ναρκωτικά , παράνομα προϊόντα (μαϊμού) κλπ.
Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων . http://www.ektelonismos.com/
ΟΛΠ: Επί τριετία σταθερά τα τιμολόγια
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. Γιώργος Ανωμερίτης απέστειλε προς το Σωματείο Ναυτικών Πρακτόρων Αττικής Πειραιά την ακόλουθη επιστολή που αφορά τα τιμολόγια:
«Κύριοι,
Σχετικά με την από 30.11.2010 επιστολή σας, στην οποία αναφέρεσθε στην τιμολογιακή πολιτική του ΟΛΠ Α.Ε. θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε τα ακόλουθα:
1.Ο ΟΛΠ Α.Ε. διατηρεί από τις 07.01.2008 μέχρι και την 01.04.2011, δηλαδή επί τριετία σταθερά τα τιμολόγιά του, επωμιζόμενος εξ΄ ολοκλήρου το κόστος των λειτουργικών δαπανών του. Όπως και εσείς στην επιστολή σας παραδέχεσθε τα τιμολόγια αυτά θα έπρεπε να αυξάνονται 8-10% ετησίως.
2.Ο ΟΛΠ Α.Ε. δεν επιβάλλει τέλη. Ο ΟΛΠ Α.Ε. κοστολογεί συγκεκριμένες υπηρεσίες, τις οποίες παρέχει προς τα πλοία και κατηγορίες επιβατών, αφού προηγουμένως διεξήγαγε έρευνα αγοράς για τα κοστολογικά στοιχεία άλλων ανταγωνιστικών ευρωπαϊκών λιμένων της Μεσογείου.
3.Αυξήσεις και μάλιστα σε όλα τα τιμολόγια πράγματι θα υπάρξουν από 01.04.2011. Ο ΟΛΠ Α.Ε. είναι Ανώνυμη Εταιρία εισηγμένη στο ΧΑΑ και οφείλει να δίνει λόγο στους μετόχους τους πελάτες, τους εργαζόμενους και να εφαρμόζει μακροχρόνια επενδυτικά προγράμματα για την ανάπτυξη των υποδομών του.
4.Όλα, όσα αναγράφετε είναι ανακριβή και παραπλανητικά. Ειδικότερα:
α. Χρεώσεις επί επιβατών (transit), που είναι και ο μεγάλος αριθμός διακινούμενων με κρουαζιερόπλοια.
· Αύξηση από 0,58 λεπτά σε 0,60 λεπτά για την επιβίβαση (αύξηση 3,09%) και όχι 300% όπως γράφετε.
· Αύξηση από 0,30 λεπτά σε 0,60 λεπτά για την αποβίβαση. Πράγματι η αύξηση είναι 100%, αλλά αποκρύβεται ότι η αύξηση αυτή αφορά 0,30 μόνο λεπτά του Ευρώ!
Δηλαδή η αύξηση από 01.04.2011 οδηγεί από 0,88 λεπτά σε 1,20 ευρώ (27%), όταν στη Βαρκελώνη η χρέωση είναι 5,26 Ευρώ, στη Βαλέντσια 2,41 Ευρώ, στη Λισαβώνα 3,99 Ευρώ, στη Βενετία 3,40 Ευρώ και στη Γένοβα 6,65 Ευρώ!!
β. Χρεώσεις επί επιβατών (home port) Αφορά προς το παρόν μικρό αριθμό επιβατών.
· Από 0,58 σε 0,60 για αποβίβαση και το ίδιο ποσό για επιβίβαση (αύξηση 3,09%) και όχι 200%, όπως αναφέρετε. Για τις βαλίτσες από 4,2 ευρώ σε 6,00 Ευρώ (για τους μεταφορείς). Για τα συστήματα ελέγχου 1,80 Ευρώ σταθερό. Όλα αυτά μαζί αθροιστικά οδηγούν (από 01.04.2011) σε ένα κόστος 15 Ευρώ, από τα οποία τα 12 Ευρώ αφορούν φόρτωση και εκφόρτωση βαλιτσών, όταν υπάρχουν. Το αντίστοιχο κόστος στη Βαρκελώνη είναι 25 Ευρώ, στη Βενετία 21 Ευρώ, στη Λισσαβώνα 20,8 Ευρώ και στη Γένοβα 23 Ευρώ.
γ. Χρεώσεις επί πλοίων (για όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες συνολικά)
Στον Πειραιά ένα πλοίο θα πληρώνει από 01.04.2011 για προσόρμιση και παραβολή 5.850 Ευρώ, όταν στη Βαρκελώνη πληρώνει 11.016 Ευρώ, στην Βαλέντσια 10.771 Ευρώ, στη Βενετία 7.073 Ευρώ (ανά 1000 όμως επιβάτες) και στη Γένοβα 9.000 Ευρώ. Σημειώνεται ότι η αύξηση της παραβολής στον Πειραιά είναι μόνο 14,94% (από 1,3 Ευρώ / μέτρο σε 1,5 Ευρώ / μέτρο) και όχι 150% όπως αναφέρετε.
Ο Πειραιάς για την κρουαζιέρα είναι και θα παραμείνει και μετά την εφαρμογή των νέων τιμολογίων του από 01.04.2011 το πιο οικονομικό ευρωπαϊκό λιμάνι της Μεσογείου.
5. Ο ΟΛΠ Α.Ε. για να καταστήσει τον Πειραιά Πύλη Τουρισμού και Πολιτισμού, εκτελεί ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα, του οποίου τα σημεία τα οποία αφορούν στην κρουαζιέρα είναι:
α. Επέκταση του νότιου λιμένα για δημιουργία 6 νέων θέσεων κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς δαπάνης 230 εκατ. Ευρώ.
β. Δύο νέους σταθμούς υποδοχής επιβατών και κατασκευή δύο επιπλέον στο νέο λιμάνι με συμβάσεις παραχώρησης.
γ. Νέα θέση πρόσδεσης στον Άγιο Νικόλαο, δαπάνης 3 εκ. Ευρώ.
δ. Ανακαίνιση του υπάρχοντος terminal, δαπάνης 500.000 Ευρώ.
ε. Προμήθεια νέων μέσων (λεωφορεία, σκάλες, ταινιόδρομοι κ.λ.π.) 1 εκ. Ευρώ.
στ. Κατασκευή της “Πολιτιστικής Ακτής” στην Ηετιώνια Ακτή, με 3 μουσεία, θεματικά πάρκα, κτίρια πολιτιστικών δραστηριοτήτων και 55 στρ. ανοιχτών χώρων αναψυχής.
ζ. Μετατροπή της “Παγόδας” σε ξενοδοχείο 5*, δαπάνης 50 εκ. Ευρώ.
η. Λειτουργία σύγχρονου ελικοδρομίου στον χώρο της κρουαζιέρας.
θ. Monorail για τη μεταφορά επιβατών κρουαζιέρας στο κέντρο της πόλης δαπάνης 120 εκ. Ευρώ.
ι. Ελκυστικές περιβαλλοντικές εφαρμογές ώστε ο Πειραιάς να είναι ένα ολοκληρωμένο Eco – port.
Το σημαντικότερο σήμερα ζήτημα στα λιμάνια μας είναι η αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και όχι οι όποιες μικρές ή μεγάλες αυξήσεις ασήμαντων ποσών.
Παρά τους χαρακτηρισμούς και υπερβολές της επιστολής σας είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε καλόπιστη και τεκμηριωμένη συζήτηση. Όταν όμως το λιμάνι του Πειραιά είναι κατά 40% φθηνότερο από το μέσο όρο των τιμολογίων των ευρωπαϊκών λιμανιών της Μεσογείου, δύσκολα θα στηριχθεί μια διαφορετική πρόταση από αυτήν στην οποία κατέληξε η έρευνα αγοράς η οποία διεξήχθη το 2010 σε όλα τα λιμάνια της Μεσογείου".
Πηγή: MariNews , ΟΛΠ ,
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. http://www.ektelonismos.com/
«Κύριοι,
Σχετικά με την από 30.11.2010 επιστολή σας, στην οποία αναφέρεσθε στην τιμολογιακή πολιτική του ΟΛΠ Α.Ε. θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε τα ακόλουθα:
1.Ο ΟΛΠ Α.Ε. διατηρεί από τις 07.01.2008 μέχρι και την 01.04.2011, δηλαδή επί τριετία σταθερά τα τιμολόγιά του, επωμιζόμενος εξ΄ ολοκλήρου το κόστος των λειτουργικών δαπανών του. Όπως και εσείς στην επιστολή σας παραδέχεσθε τα τιμολόγια αυτά θα έπρεπε να αυξάνονται 8-10% ετησίως.
2.Ο ΟΛΠ Α.Ε. δεν επιβάλλει τέλη. Ο ΟΛΠ Α.Ε. κοστολογεί συγκεκριμένες υπηρεσίες, τις οποίες παρέχει προς τα πλοία και κατηγορίες επιβατών, αφού προηγουμένως διεξήγαγε έρευνα αγοράς για τα κοστολογικά στοιχεία άλλων ανταγωνιστικών ευρωπαϊκών λιμένων της Μεσογείου.
3.Αυξήσεις και μάλιστα σε όλα τα τιμολόγια πράγματι θα υπάρξουν από 01.04.2011. Ο ΟΛΠ Α.Ε. είναι Ανώνυμη Εταιρία εισηγμένη στο ΧΑΑ και οφείλει να δίνει λόγο στους μετόχους τους πελάτες, τους εργαζόμενους και να εφαρμόζει μακροχρόνια επενδυτικά προγράμματα για την ανάπτυξη των υποδομών του.
4.Όλα, όσα αναγράφετε είναι ανακριβή και παραπλανητικά. Ειδικότερα:
α. Χρεώσεις επί επιβατών (transit), που είναι και ο μεγάλος αριθμός διακινούμενων με κρουαζιερόπλοια.
· Αύξηση από 0,58 λεπτά σε 0,60 λεπτά για την επιβίβαση (αύξηση 3,09%) και όχι 300% όπως γράφετε.
· Αύξηση από 0,30 λεπτά σε 0,60 λεπτά για την αποβίβαση. Πράγματι η αύξηση είναι 100%, αλλά αποκρύβεται ότι η αύξηση αυτή αφορά 0,30 μόνο λεπτά του Ευρώ!
Δηλαδή η αύξηση από 01.04.2011 οδηγεί από 0,88 λεπτά σε 1,20 ευρώ (27%), όταν στη Βαρκελώνη η χρέωση είναι 5,26 Ευρώ, στη Βαλέντσια 2,41 Ευρώ, στη Λισαβώνα 3,99 Ευρώ, στη Βενετία 3,40 Ευρώ και στη Γένοβα 6,65 Ευρώ!!
β. Χρεώσεις επί επιβατών (home port) Αφορά προς το παρόν μικρό αριθμό επιβατών.
· Από 0,58 σε 0,60 για αποβίβαση και το ίδιο ποσό για επιβίβαση (αύξηση 3,09%) και όχι 200%, όπως αναφέρετε. Για τις βαλίτσες από 4,2 ευρώ σε 6,00 Ευρώ (για τους μεταφορείς). Για τα συστήματα ελέγχου 1,80 Ευρώ σταθερό. Όλα αυτά μαζί αθροιστικά οδηγούν (από 01.04.2011) σε ένα κόστος 15 Ευρώ, από τα οποία τα 12 Ευρώ αφορούν φόρτωση και εκφόρτωση βαλιτσών, όταν υπάρχουν. Το αντίστοιχο κόστος στη Βαρκελώνη είναι 25 Ευρώ, στη Βενετία 21 Ευρώ, στη Λισσαβώνα 20,8 Ευρώ και στη Γένοβα 23 Ευρώ.
γ. Χρεώσεις επί πλοίων (για όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες συνολικά)
Στον Πειραιά ένα πλοίο θα πληρώνει από 01.04.2011 για προσόρμιση και παραβολή 5.850 Ευρώ, όταν στη Βαρκελώνη πληρώνει 11.016 Ευρώ, στην Βαλέντσια 10.771 Ευρώ, στη Βενετία 7.073 Ευρώ (ανά 1000 όμως επιβάτες) και στη Γένοβα 9.000 Ευρώ. Σημειώνεται ότι η αύξηση της παραβολής στον Πειραιά είναι μόνο 14,94% (από 1,3 Ευρώ / μέτρο σε 1,5 Ευρώ / μέτρο) και όχι 150% όπως αναφέρετε.
Ο Πειραιάς για την κρουαζιέρα είναι και θα παραμείνει και μετά την εφαρμογή των νέων τιμολογίων του από 01.04.2011 το πιο οικονομικό ευρωπαϊκό λιμάνι της Μεσογείου.
5. Ο ΟΛΠ Α.Ε. για να καταστήσει τον Πειραιά Πύλη Τουρισμού και Πολιτισμού, εκτελεί ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα, του οποίου τα σημεία τα οποία αφορούν στην κρουαζιέρα είναι:
α. Επέκταση του νότιου λιμένα για δημιουργία 6 νέων θέσεων κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς δαπάνης 230 εκατ. Ευρώ.
β. Δύο νέους σταθμούς υποδοχής επιβατών και κατασκευή δύο επιπλέον στο νέο λιμάνι με συμβάσεις παραχώρησης.
γ. Νέα θέση πρόσδεσης στον Άγιο Νικόλαο, δαπάνης 3 εκ. Ευρώ.
δ. Ανακαίνιση του υπάρχοντος terminal, δαπάνης 500.000 Ευρώ.
ε. Προμήθεια νέων μέσων (λεωφορεία, σκάλες, ταινιόδρομοι κ.λ.π.) 1 εκ. Ευρώ.
στ. Κατασκευή της “Πολιτιστικής Ακτής” στην Ηετιώνια Ακτή, με 3 μουσεία, θεματικά πάρκα, κτίρια πολιτιστικών δραστηριοτήτων και 55 στρ. ανοιχτών χώρων αναψυχής.
ζ. Μετατροπή της “Παγόδας” σε ξενοδοχείο 5*, δαπάνης 50 εκ. Ευρώ.
η. Λειτουργία σύγχρονου ελικοδρομίου στον χώρο της κρουαζιέρας.
θ. Monorail για τη μεταφορά επιβατών κρουαζιέρας στο κέντρο της πόλης δαπάνης 120 εκ. Ευρώ.
ι. Ελκυστικές περιβαλλοντικές εφαρμογές ώστε ο Πειραιάς να είναι ένα ολοκληρωμένο Eco – port.
Το σημαντικότερο σήμερα ζήτημα στα λιμάνια μας είναι η αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και όχι οι όποιες μικρές ή μεγάλες αυξήσεις ασήμαντων ποσών.
Παρά τους χαρακτηρισμούς και υπερβολές της επιστολής σας είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε καλόπιστη και τεκμηριωμένη συζήτηση. Όταν όμως το λιμάνι του Πειραιά είναι κατά 40% φθηνότερο από το μέσο όρο των τιμολογίων των ευρωπαϊκών λιμανιών της Μεσογείου, δύσκολα θα στηριχθεί μια διαφορετική πρόταση από αυτήν στην οποία κατέληξε η έρευνα αγοράς η οποία διεξήχθη το 2010 σε όλα τα λιμάνια της Μεσογείου".
Πηγή: MariNews , ΟΛΠ ,
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. http://www.ektelonismos.com/
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)