Ημερομηνία που λήγει η πρώτη σύμβαση που είχε υπογράψει ο ΟΛΠ με την MSC το 2002 για τον προβλήτα ΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων και που το 2008 «κληρονόμησε» από τον ΟΛΠ μέσω της σύμβασης παραχώρησης του προβλήτα, η Cosco Pacific.
Οι επικεφαλής του κινέζικου κρατικού ναυτιλιακού ομίλου προβληματίζονται έντονα, διότι στο ενδιάμεσο, με το που υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης με τον ΟΛΠ, η MSC προχώρησε σε καταγγελία της αρχικής σύμβασης που προέβλεπε ένα μίνιμουμ 500.000 κινήσεων ετησίως. Και τώρα προχωρά, όπως όλα δείχνουν σε νέα συμφωνία και πάλι με τον ΟΛΠ αυτή τη φορά για τον προβλήτα Ι.
Στον αντίποδα ο ΟΛΠ θεωρεί ότι η απαίτηση της Cosco δεν περιλαμβάνεται στη σύμβαση παραχώρησης του προβλήτα ΙΙ.Επισημαίνουν επίσης ότι η σύμβαση προέβλεπε μίνιμουμ 500.000 κινήσεων ετησίως, ενώ τα τελευταία χρόνια, πριν γίνει η καταγγελία, είχε πέσει λόγω και των πολύμηνων απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στον ΟΛΠ μέχρι και τις 18.000, κάτι που γνώριζε η Cosco.
Τέλος, αναφέρουν πηγές από τον ΟΛΠ, ότι η MSC προχώρησε σε καταγγελία της σύμβασης που «κληρονόμησε» η Cosco το Σεπτέμβριο του 2009.
Από τότε και μέχρι σήμερα η κινέζικη πλευρά δεν προέβη σε καμία ενέργεια, οπότε, επισημαίνουν, ότι η αγορά θεωρεί πως το έχει αποδεχθεί.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», η Cosco σε εξώδικο που έχει αποστείλει στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ επισημαίνει πως δεδομένης της οικονομικής ζημίας που θα υποστεί σε περίπτωση σύναψης σύμβασης ΟΛΠ-MSC προτίθεται να ζητήσει την προστασία των αρμοδίων δικαστηρίων και αρχών.
Πηγή:MariNews (απόσπασμα άρθρου)Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης, Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. http://www.ektelonismos.com/
Σχόλιο: Προβλέπεται σκληρή μάχη
1 σχόλιο:
Αφου πηρε την προβλητα ΙΙ με "διαγωνισμο" τωρα απαιτει απο τον ΟΛΠ,μια εταιρεια εισηγμενη στο χρηματιστηριο,να μην διαπραγματευεται με μεγαλους πελατες!!!Αυτη ειναι η ανταγωνιστικοτητα που θελουν,για να μην αναφερθω στους εργολαβους και τις ατομικες συμβασεις εργασιας με τους απαραδεκτους ορους...
Δημοσίευση σχολίου