Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Την αποχή συνεχίζουν τα φορτηγά

Η χθεσινή ημέρα σημαδεύτηκε και από ένα άσχημο για την αγορά νέο που έστειλαν οι ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών που δραστηριοποιούνται στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων. Σε έκτακτη γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν χθες οι οδηγοί φορτηγών αποφάσισαν αποχή διαρκείας από τις φορτοεκφορτώσεις στο Ικόνιο, και μάλιστα σε μία περίοδο που αναμένεται να αυξηθεί η κίνηση λόγω της επερχόμενης εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.
Όπως υποστηρίζουν το πρωτόκολλο συμφωνίας που είχαν υπογράψει στις αρχές Νοεμβρίου με την διοίκηση του ΟΛΠ αλλά και την Διεθνή Ναυτική Ένωση καταστρατηγήθηκε. Όπως υπογραμμίζουν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών, σε αυτό το διάστημα που μεσολάβησε δεν υλοποιήθηκε η αποσυμφόρηση της αποθήκης του ΣΕΜΠΟ με αποτέλεσμα οι ώρες αναμονής των οδηγών να είναι κατά μέσο όρο από 12 μέχρι 16 ώρες.
Αυτή είναι και η πραγματικότητα. (δές την ανάρτηση )
Διαβάστε τώρα τι λένε οι του οργανισμού !!.
Σε ανακοίνωσή του ο ΟΛΠ επισημαίνει ότι χθες οι μεταφορείς χωρίς καμία προειδοποίηση αποφάσισαν νέα αναιτιολόγητη αποχή, αφού είχαν προηγηθεί και άλλες δύο αποφάσεις για αποχή.
«Οι παραπάνω ενέργειες των μεταφορέων δημιούργησαν συσσώρευση των CNTRS στο ΣΕΜΠΟ του Οργανισμού, για την οποία ο ΟΛΠ Α.Ε. ουδεμία ευθύνη φέρει. Επανειλημμένες προσκλήσεις της Διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. για νέο διάλογο έμειναν χωρίς ανταπόκριση από τις Διοικήσεις των Σωματείων Μεταφορέων.
Σημειώνεται επίσης ότι επανειλημμένες προσπάθειες της Διοίκησης προς τα Σωματεία των εργαζομένων στον ΟΛΠ Α.Ε. για διευκόλυνση της αγοράς με εργασία και το Σάββατο, για κάλυψη της Χριστουγεννιάτικης αγοράς, έμειναν επίσης χωρίς αποτέλεσμα», αναφέρει ο ΟΛΠ και προσθέτει:
«Κατόπιν των παραπάνω, η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. ζητεί συγγνώμη από τους παραλήπτες των containers και υπενθυμίζει ότι ουδεμία συμβατική σχέση έχει με τους παραπάνω μεταφορείς, ότι το Λιμάνι είναι ανοιχτό και αδυνατεί να κατανοήσει τις επιδιώξεις και τους στόχους των μεταφορέων των οποίων οι εντολές δίδονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες και όχι από τον ΟΛΠ Α.Ε.
Το γεγονός τέλος ότι Σωματεία Εργαζομένων ΟΛΠ Α.Ε. και Σωματεία οδικών μεταφορών έχουν κοινή γραμμή πλέον δημιουργεί πρόσθετη απορία και ερωτηματικά τι στόχους εξυπηρετεί».
Πηγή:Ναυτεμπορική
Η Υποκρισία ζει και βασιλεύει !!
Δηλαδή όπως μας τα λένε οι του ΟΛΠ πρέπει να τους πούμε και ευχαριστώ .
Οι άνθρωποι αυτοί (οι οδηγοί) εδώ και 11 μήνες μένουν στην κυριολεξία μέσα στα αυτοκίνητα τους , εκεί τρώνε εκεί κάνουν την σωματική ανάγκη εκεί όλα . Επαναλαμβάνω 12-16 ώρες στην ουρά για παραλαβή ενός Container δεν είναι πολλές ?
Τα σχόλια είναι του γράφοντος και ο γράφων είναι Εκτελωνιστής και ζει το πρόβλημα από μέσα και δεν παίρνει το μέρος κανενός , την υποκρισία και την αδικία όμως θα την γράψω.
Ο ΟΛΠ ακολουθεί την τακτική του διαίρει και βασίλευε !!!
Μια εικόνα χίλιες λέξεις: Η πιο πάνω φωτογραφία έχει τραβηχτεί περίπου 1 Χιλιόμετρο μακριά απο το σημείο φόρτωσης των Conteiners στο ΣΕΜΠΟ και όπως βλέπετε η ουρά επεκτείνεται πίσω προς την λεωφόρο σχιστού για ακόμα άλλο 1 χιλιόμετρο . Τα συμπεράσματα δικά σας

Υπογράφεται σύντομα η σύμβαση ΟΛΠ, Cosco

Στην τελική ευθεία μπαίνει η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ Α.Ε. στην Cosco Pacific, αφού χθες, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» το Ελεγκτικό Συνέδριο με την απόφαση 274/2008 ενέκρινε τη σύμβαση που είχε καταθέσει η διοίκηση του ΟΛΠ.
Μετά την έγκριση της σύμβασης και με την ευκαιρία της επίσημης επίσκεψης στην Ελλάδα του προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στις 24 Νοεμβρίου 2008, οι δύο εταιρείες ενδέχεται να υπογράψουν την επόμενη κιόλας ημέρα την σύμβαση.
Σε περίπτωση που ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Νοεμβρίου η υπογραφή της σύμβασης, το χρονοδιάγραμμα της παραχώρησης τηρείται στο ακέραιο, και σύμφωνα με το σχεδιασμό η Cosco Pacific θα κάνει την είσοδό της στο ΣΕΜΠΟ τον Οκτώβριο του 2009. Την πρώτη περίοδο έξι συν δύο μήνες οι δύο εταιρείες θα συνυπάρχουν στο χώρο, με τον ΟΛΠ να κάνει τη διαχείριση, ενώ στη συνέχεια θα αναλάβει η Cosco.
Το σημείο «κλειδί» για την ολοκλήρωση της συμφωνίας όμως είναι η αίτηση ακύρωσης της απόφασης του δ.σ. του ΟΛΠ για το διαγωνισμό παραχώρησης, που έχουν καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ και η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος, οι οποίοι πραγματοποιούν συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις τους τελευταίους 11 μήνες, διαμαρτυρόμενοι για την παραχώρηση, αφού ζητούν το ΣΕΜΠΟ να παραμείνει υπό δημόσια διαχείριση. Η εκδίκαση της υπόθεσης που έχει αναβληθεί δύο φορές.
Πηγή:Ναυτεμπορική

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Φωτο ρεπορταζ

3









Φωτογραφίες Νο 1 & 2 . Έκτακτη γενική συνέλευση Της ΟΕΤΕ στον Χώρο των γραφείων μας στο Ε' Τελωνείο Πειραιά
Φωτογραφίες Νo 3 & 4 . Ηρθαν και τα κανάλια, το Mega ήταν πρώτο εκεί , Οι συνεντεύξεις δώσαν και πήραν .

Τέλμα πάλι το λιμάνι !!

Δεν κράτησαν πάνω απο δύο 24ωρα οι υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια του διευθυντή του ΣΕΜΠΟ Ικονίου για παραλαβή με ραντεβού περίπου 1000 - 1100 TEU το 24ωρο.
Όλα κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος , και οι εργαζόμενοι μας περιπαίζουν όλους κανονικά . Λοιπόν !!
Στην νυχτερινή παράδοση Container 10 το βράδυ με 5 το Πρωί από 10/11/08 προς 11/11/08 και ενώ οι οδηγοί περίμεναν να φορτώσουν την ώρα που αναγράφετε στο εισιτήριο εισόδου φόρτωσης και ενώ ήταν προγραμματισμένα να δοθούν περίπου 200-300 cont εδόθησαν περίπου 120 , και άντε γεια. !! Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι , έγινε χαμός , έκλεισαν πόρτες , ήρθαν κανάλια , ξεσηκώθηκε ο σύλλογος Εκτελωνιστών (κατέβηκε το προεδρείο της Ομοσπονδίας Εκτελωνιστών Ελλάδος ) .
Το δούλεμα πλέον είναι φανερό κυρίες και κύριοι αναγνώστες , και δεν ιδρώνει κανενός το αυτί πλέον . και όλοι δηλώνουν αμέτοχοι.
Τα φορτηγά έκλεισαν το λιμάνι έπ’ αόριστον με ότι αυτό συνεπάγεται .

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Αναθερμαίνεται το ενδιαφέρον για το λιμάνι της Καβάλας

Ο χαρακτηρισμός χώρου τελωνειακών αποθηκών προσωρινής εναπόθεσης containers στο νέο εμπορικό λιμάνι της Καβάλας (μόλις προ 15ήμερου), αναμένεται ότι θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον των δύο μεγάλων ξένων forwarders που στις αρχές του καλοκαιριού που πέρασε, «έκαναν τη πρώτη κρούση» για τη διακίνηση φορτίων από το «Φίλιππο Β'».
Οταν όμως είχαν γίνει οι πρώτες επαφές με τη δανέζικη Maersk και τη γαλλική CMA CGM, το νέο εμπορικό λιμάνι «Φίλιππος Β'» δεν διέθετε ακόμη τελωνειακές αποθήκες, μέγα και βασικό πρόβλημα για τη διακίνηση φορτίων προς τρίτες χώρες. Σήμερα, το θέμα εκείνο έχει διευθετηθεί, οπότε ο ΟΛΚ καθίσταται ελκυστικότερος για τη μεταφορά containers προς τη Βόρεια Ελλάδα και τη βαλκανική ενδοχώρα. Πηγή:MarineNews

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Χαμός με τα ραντεβου φόρτωσης !!!










.

Φωτογραφία πάνω Αριστερά: Αδιαχώρητο στην αίθουσα του ΟΛΠ
Φωτογραφία πάνω δεξιά: Εκατοντάδες άδειες τελωνείου με αύξοντα αριθμό περίπου 500
Φωτογραφία κάτω αριστερά: Περίπου 2,30 μμ ο ΟΛΠ κλείνει και τα χαρτιά συσκευάζονται σε κούτες για να μεταφερθούν σε ασφαλές σημείο , ούτως ώστε να πάρουν την σειρά τους την Δευτέρα το πρωί
_________________________________________________________
Παρασκευή 07/11/08 περίπου 2,30 μμ περίπου 500 άδειες τελωνείου που αντιπροσωπεύουν 1500 Conteiner (περιμένουν να πάρουν εισητήριο για φόρτωση )πακετάρονται από Συναδέλφους Εκτελωνιστές και μεταφέρονται στα γραφεία του ΟΛΠ για να τηρηθεί η σειρά προτεραιότητας την Δευτέρα 10/11/08
Τέτοιες σκηνές απείρου κάλους είχε χρόνια να δει ο κλάδος μας , κατάφερε να μας τις θυμίσει ο ΟΛΠ
Αποκλειστικές Φωτογραφίες

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

ΟΜΥΛΕ: Σημαία η αντισυνταγματικότητα της παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ

Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν σήμερα στα γραφεία της ΟΜΥΛΕ στη Δραπετσώνα , υπογράμμισαν για μία ακόμη φορά ότι η διαδικασία παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ είναι αντισυνταγματική αφού πρώτα έπρεπε να θεσπιστεί ο νόμος και μετά να γίνει η προκήρυξη ενώ τώρα έγινε ακριβώς το ανάποδο.Επίσης, επεσήμαναν ότι σε μία περίοδο παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, όπου σε όλα τα κράτη του κόσμου γίνεται κρατική παρέμβαση για να μην καταρρεύσουν οι οικονομίες, στην Ελλάδα παραχωρούνται τα λιμάνια σε ιδιώτες.Τέλος επεσήμαναν ότι δεν εξυπηρετείται το δημόσιο συμφέρον από την παραχώρηση σε ιδιώτες αφού μπορούν κάλλιστα να αναπροσαρμόσουν τις τιμές των εμπορευματοκιβωτίων αφού δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη στη συμφωνία.
Πηγή:MarineNews

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

Στίς 25 Νοεμβρίου η υπογραφή της σύμβασης ΟΛΠ - Cosco ?


Η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά διαρρέει ότι η τελική υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης θα υπογραφεί στις 25 Νοεμβρίου παρουσία του προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας κ. Χου Ζιντάο και του πρωθυπουργού κ. Κωνσταντίνου Καραμανλή. ?
Πηγή:Κέρδος

H παγκόσμια κρίση πλήττει τον τομέα των containerships

Όπως μετέδιδε από το πρωί το axiaplus, έντονο προβληματισμό για την επόμενη ημέρα στα λιμάνια έχει προκαλέσει η παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση. Μπορεί μέχρι σήμερα οι συζητήσεις να εστιάζονται σε διάφορους οικονομικούς τομείς πλην των λιμανιών, όμως οι καραμπόλες αναπόφευκτα οδηγούν και σε αυτά. Διότι "στάση εμπορίου έλλειψη χρημάτων." Η δραματική μείωση του μεταφορικού έργου παγκοσμίως έχει οδηγήσει τα επιτελεία των εταιρειών-κολοσσών στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων να αναπροσαρμόσουν τα σχέδιά τους. Και μέσα στα σχέδια αυτά περιλαμβάνονται και οι επενδύσεις στα λιμάνια. Λιγότερο εμπόρευμα προς μεταφορά, θα χρειασθεί λιγότερα πλοία άρα και τα λιμάνια θα έχουν μειωμένη κίνηση. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους "οι επιμέρους κλάδοι της ναυτιλίας βρίσκονται από τις αρχές του καλοκαιριού σε ρυθμό πιέσεων. Στην δυσμενέστερη θέση είναι αναμφίβολα ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων κάτι που καταδεικνύεται και στην ακύρωση παραγγελιών για πλοία container 10.000 TEUs και άνω, δηλαδή πλοίων μεταφορικής ικανότητας περισσοτέρων από 10.000 εμπορευματοκιβωτίων." Είναι ενδεικτικό ότι τις τελευταίες εβδομάδες, στην κατηγορία των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα λεγόμενα containerships, οι ναύλοι έχουν μειωθεί κατά 15%. Από την αρχή της κρίσης η πτώση φθάνει το 64%. Για παράδειγμα μία ναύλωση κατά μέσο όρο προς 50.000 δολάρια την ημέρα τώρα έχει πέσει στα 18.000 δολάρια, ποσοστό μείωσης 64%. Πολλοί διακρίνουν στην πτώση αυτή στοιχεία συγκυριακά που οφείλονται στην αύξηση των αποθεμάτων σε εμπορεύματα κατά την περίοδο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και στοιχηματίζουν στην άνοδο της εν λόγω αγοράς αν και η αντίστοιχη αγορά παραγώγων δεν προεξοφλεί κάτι τέτοιο.
Πηγή:AxiaPlus

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

Άρχισαν πάλι να φορτώνουν

Με νέες υποσχέσεις από τον ΟΛΠ και τους εργαζόμενους του άρχισαν τα φορτηγά να φορτώνουν από τις 12,00 το μεσημέρι σήμερα 03/11/08 .
Η αποχή έληξε μετά από θυελλώδη συνεδρίαση που έγινε στον χώρο του Ε' τελωνείου Πειραιά δημόσια, και παρουσία όλων μας.
Εκεί παρουσίασαν και τις έγγραφες υποσχέσεις από την διοίκηση του ΟΛΠ ότι θα μπει και τρίτη βάρδια νυχτερινή , έτσι να πιάσουν το "καταπληκτικό !!" νούμερο των 1000 -1100 κινήσεων το 24άωρο.
Πάντως από την ώρα που γράφονται οι γραμμές αυτές και μέχρι την πέμπτη 06/11/08 δεν θα φορτώνεται κανένα Container μέχρι να βγουν τα ήδη υπάρχοντα εκτελωνισμένα Cont.
Την Παρασκευή 07/11/08 έχει εξαγγελθεί 24άωρη απεργία των εργαζομένων στον ΟΛΠ.
Έτσι το νέο μέτρο δηλαδή η μέθοδος του "ραντεβού" θα αρχίσει να εφαρμόζεται από την δευτέρα 10/11/08, και θα φορτώνονται τα Cont που εκτελωνίστηκαν και πήραν άδεια εξόδου από την δευτέρα 03/11/08 και μετά .
Για να δούμε τι αποτελέσματα θα φέρουν τα "ραντεβουδάκια". Πάντως αν εφαρμοστούν σίγουρα θα καλυτερέψουν οι συνθήκες για όλους μας.

H παγκόσμια κρίση πλήττει τον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων

Έντονο προβληματισμό για την επόμενη ημέρα στα λιμάνια έχει προκαλέσει η παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση. Μπορεί μέχρι σήμερα οι συζητήσεις να εστιάζονται σε διάφορους οικονομικούς τομείς πλην των λιμανιών, όμως οι καραμπόλες αναπόφευκτα οδηγούν και σε αυτά. Διότι «στάση εμπορίου έλλειψη χρημάτων.» Η δραματική μείωση του μεταφορικού έργου παγκοσμίως έχει οδηγήσει τα επιτελεία των εταιρειών-κολοσσών στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων να αναπροσαρμόσουν τα σχέδιά τους. Και μέσα στα σχέδια αυτά περιλαμβάνονται και οι επενδύσεις στα λιμάνια. Λιγότερο εμπόρευμα προς μεταφορά, θα χρειασθεί λιγότερα πλοία άρα και τα λιμάνια θα έχουν μειωμένη κίνηση.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους «οι επιμέρους κλάδοι της ναυτιλίας βρίσκονται από τις αρχές του καλοκαιριού σε ρυθμό πιέσεων. Στην δυσμενέστερη θέση είναι αναμφίβολα ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων κάτι που καταδεικνύεται και στην ακύρωση παραγγελιών για πλοία container 10.000 TEUs και άνω, δηλαδή πλοίων μεταφορικής ικανότητας περισσοτέρων από 10.000 εμπορευματοκιβωτίων.» Είναι ενδεικτικό ότι τις τελευταίες εβδομάδες, στην κατηγορία των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα λεγόμενα containerships, οι ναύλοι έχουν μειωθεί κατά 15%. Από την αρχή της κρίσης η πτώση φθάνει το 64%.
Για παράδειγμα μία ναύλωση κατά μέσο όρο προς 50.000 δολάρια την ημέρα τώρα έχει πέσει στα 18.000 δολάρια, ποσοστό μείωσης 64%. Πολλοί διακρίνουν στην πτώση αυτή στοιχεία συγκυριακά που οφείλονται στην αύξηση των αποθεμάτων σε εμπορεύματα κατά την περίοδο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και στοιχηματίζουν στην άνοδο της εν λόγω αγοράς αν και η αντίστοιχη αγορά παραγώγων δεν προεξοφλεί κάτι τέτοιο.

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Η Cosco ενημερώνει για τη σύμβαση με τον ΟΛΠ το χρηματιστήριο του Χόνγκ-Κόνγκ









Πρώτη εικόνα :Η ανακοίνωση της Cosco Pacific στο επενδυτικό κοινό για την συμφωνία εξαγοράς (ενοικίασης ) του Λιμανιού του Πειραιά .
Δεύτερη εικόνα: Το Χρηματιστήριο του Χονγκ Γκονγκ
.
!! Κάντε κλίκ πάνω στις εικόνες για μεγένθυση
Πολυσέλιδο ενημερωτικό σημείωμα, κατέθεσε στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ η Cosco Pacific με το οποίο μεταξύ άλλων αναλύει τους όρους της σύμβασης που υπέγραψε με τον ΟΛΠ. Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία επισημαίνει ότι η σύμβαση εκτός από το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού εγκρίθηκε και από το δ.σ. της εταιρείας.
Πολύ Σημαντική εξέλιξη!!!
Φωτογραφίες Αλεξ. Κουρτέσης
Πηγή:MarineNews

Επενδυτικές ευκαιρίες 1,2 δισ. για τις κατασκευαστικές στα λιμάνια

Εν μέσω χρηματοπιστωτικής κρίσης στο στόχαστρο του παγκόσμιου επενδυτικού και εμπορικού ενδιαφέροντος, είναι ο εκσυγχρονισμός των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων, σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τα επενδυτικά σχέδια της Cosco της Hutchison αλλά και του ΟΛΠ, για την διαμόρφωση των νέων λιμενικών εγκαταστάσεων θα πραγματοποιθούν επενδύσεις, τόσο στον κατασκευαστικό όσο και στον μηχανολογικό τομέα άνω των 1,2 δισ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ελληνικές κατασκευαστικές είτε σε συνεργασία με ξένους κολοσσούς, είτε μόνες τους θα διεκδικήσουν τα έργα της ανέγερσης ή επέκτασης των νέων προβλητών. Την ίδια ώρα οι κινέζικες εταιρείες, έχουν το φυσικό πλεονέκτημα σε ότι αφορά την αγοραπωλησία των γερονογεφυρών αλλά και του συνοδευτικού εξοπλισμού με τον οποίο θα λειτουργήσουν τα δύο λιμάνια.Παράλληλα όμως με την «κλείσιμο» της υπόθεσης των δύο μεγάλων ελληνικών λιμανιών ανοίγει και το θέμα του λιμενικού ανταγωνισμού στην Ανατολική Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα. Τόσο σε επίπεδο συμβολαίων των ναυτιλιακών εταιρειών που διακινούν κοντεϊνερ με τα λιμάνια στην περιοχή, αλλά και σε επίπεδο σύνδεσης της Ασίας με την Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Μαύρη Θάλασσα. Οι ναυτιλιακές εταιρείες αναμένεται να εκμεταλλευτούν υπέρ τους τον ανταγωνισμό των λιμανιών, πιέζοντας τους global operators που δραστηριοποιούνται και στην Ανατολική Μεσόγειο να ρίξουν τις τιμές. Επίσης, όμως λύνονται και τα χέρια των κινέζων που αποκτούν επιτέλους εμπορική βάση στην περιοχή, μέσω της οποίας θα διακινούν τα προϊόντα τους στην Ε.Ε. χωρίς προβλήματα.
Πηγή:MarineNews

Συνεχίζονται για 11ο μήνα οι κινητοποιήσεις στα λιμάνια

Για 11ο συνεχόμενο μήνα συνεχίζουν οι εργαζόμενοι τις κινητοποιήσεις τους στα λιμάνια. Την απόφαση αυτή έλαβαν η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος, όσο και η Ένωση Λιμενεργατών ΟΛΠ. Οι κινητοποιήσεις αφορούν κυρίως αποχή από την υπερωριακή εργασία και την εργασία τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα. Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις αποφάσισαν, επίσης, να κηρύξουν 24ωρη απεργία στις 7 Νοεμβρίου 2008, ημέρα που έχει προγραμματιστεί να συζητηθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση ακύρωσης του διαγωνισμού παραχώρησης που έχουν καταθέσει.
Πληροφορίες θέλουν τη συζήτηση να αναβάλλεται.
Πηγή:MarineNews

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Έκλεισαν το λιμάνι τα φορτηγά


Πάλι έκλεισαν την είσοδο του λιμανιού του Ικονίου τα φορτηγά , με μία περίεργη νοοτροπία , όχι οτι δεν εχουν δίκιο , αλλά με την τακτική αυτή δεν πετυχένουν απολύτως τίποτα , αντίθετα έχω την άποψη ότι ρίχνουν νερό στον μύλο των εργαζομένων του ΟΛΠ .
Πάλι θα δημιουργηθούν ουρές , πάλι θα κλείσουν οι δρόμοι , πάλι οι ιδιοι θα σταθούν στην ουρά 1 και 2 εικοσιτετράωρα για να φορτώσουν 1 Container , και μετά αντε πάλι τα ίδια.
Παιδιά για σκεφτήτε το πάλι , γιατί δεν ρίχνετε το μπαλάκι πίσω στον ΟΛΠ ? Εκείνοι πρότειναν το νέο μέτρο του "ραντεβού", γιατί δεν τους αφήνετε να το δουλέψουν ?
Αν δεν "πάει" το μέτρο εκείνοι θα είναι οι χαμένοι και εσείς απο πάνω.

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

ΠΑΣΟΚ:Καταγγέλλει την κυβέρνηση για μη δημοσιοποίηση των στοιχείων του διαγωνισμού για ΟΛΠ-ΟΛΘ


Η πολιτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ελπίδα Τσουρή, σχετικά με την επανειλημμένη άρνηση του υπουργού Ναυτιλίας να καταθέσει, μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, στη Βουλή στοιχεία για τους διαγωνισμούς σε ΟΛΠ και ΟΛΘ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
-Το ΠΑΣΟΚ έχει, επανειλημμένως, ζητήσει, στα πλαίσια άσκησης κοινοβουλευτικού ελέγχου, όλα τα στοιχεία που αφορούν στη διεξαγωγή των δύο διεθνών διαγωνισμών παραχώρησης των ΣΕΜΠΟ στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας. Κατά παράβαση του Κανονισμού της Βουλής και οποιασδήποτε λογικής, η κυβέρνηση αρνείται συστηματικά τη δημοσιοποίηση των στοιχείων, χωρίς καν να μπαίνει στον κόπο να αιτιολογήσει την άρνησή της αυτή.
Το γεγονός αυτό αποτελεί ένα ακόμη δείγμα έλλειψης στοιχειώδους σεβασμού απέναντι σε δημοκρατικούς θεσμούς και διαδικασίες, αλλά και δημιουργεί υποψίες ότι κάτι «σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας».
Για ακόμη μία φορά, είμαστε υποχρεωμένοι να καταγγείλουμε δημόσια τη συστηματική παραγκώνιση και παρακώλυση του έργου της Βουλής, η οποία, βεβαίως, δεν είναι ούτε τυχαία, ούτε συμπτωματική.
Καλούμε, λοιπόν, ξανά την κυβέρνηση να απαντήσει στο ερώτημα:
«Τι έχετε να φοβηθείτε, από την κατάθεση των στοιχείων του διαγωνισμού, στη Βουλή των Ελλήνων»;
Πηγή:MarineNews
Παράλληλα τα προβλήματα συνεχίζονται με την παραλαβή των Container από το Ικόνιο.
Το νέο σύστημα παραλαβής που εφαρμόζει ο ΟΛΠ δεν αποδίδει ή μάλλον λένε οτι θα αποδώσει καλύτερα από την ερχόμενη εβδομάδα . Το νέο σύστημα είναι ο ορισμός "ραντεβού" απο το μηχανογραφικό σύστημα του ΟΛΠ αυτόματα ,δηλαδή φόρτωση και παραλαβή συγκεκριμένη μέρα και ώρα .
Τώρα αν θα μπορέσει να εφαρμοσθεί κανένας δεν ξέρει ! αδέλφια ίδωμεν

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Το Ελεγκτικό Συνέδριο θα εξετάσει τη σύμβαση ΟΛΠ-Cosco











Στο Ελεγκτικό Συνέδριο αναμένεται να κατατεθεί σήμερα το σχέδιο της σύμβασης παραχώρησης των προβλητών ΙΙ & ΙΙI του Σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ ΑΕ, στην Cosco Pacific μετά την έγκρισή του από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας. Στόχος του ΟΛΠ είναι μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου 2008 η σύμβαση να έχει κατατεθεί στη Βουλή, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Στον αντίποδα όμως η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος σχεδιάζει να καταθέσει και αυτή με την σειρά της υπόμνημα στο Ελεγκτικό Συνέδριο στοχεύοντας να προσβάλει την νομιμότητα της σύμβασης.
Παράλληλα και η Νομαρχία Πειραιά όπως έχει ήδη ανακοινώσει εμφανίζεται έτοιμη να φτάσει μέχρι και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ζητώντας την ακύρωση της σύμβασης. Παράλληλα από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις αναμένεται και η εξέταση της αίτησης ακύρωσης του διαγωνισμού που έχουν καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Η συζήτηση της υπόθεσης έχει οριστεί για τις 6 Νοεμβρίου 2008.
Πηγή:Ναυτεμπορική

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Ο ΟΛΠ θα πληρώνει, οι Κινέζοι θα εισπράττουν


Τα «μυστικά» σημεία της αποικιοκρατικής σύμβασης με την Cosco για την εκμετάλλευση του λιμανιού του Πειραιά

H κινεζική εταιρεία Cosco θα εισπράττει από την εκμετάλλευση της προβλήτας ΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού του Πειραιά και ο ΟΛΠ θα πληρώνει για τις αναγκαίες εκβαθύνσεις και τη συντήρηση των κρηπιδότοιχων.
Αυτό είναι ένα από τα «αθέατα» σημεία της σύμβασης παραχώρησης ανάμεσα στον ΟΛΠ και στην κινεζική εταιρεία, που έχουν οδηγήσει τους εργαζομένους να τη χαρακτηρίζουν ως «αποικιοκρατική» και τα κόμματα της αντιπολίτευσης ως «σκανδαλώδη».
Ωστόσο, δεν είναι το μοναδικό που η κυβέρνηση έχει κρατήσει μέχρι τώρα επιμελώς «αθέατο», προκειμένου να προχωρήσει το «μεταρρυθμιστικό» έργο της παραχώρησης για 35 χρόνια του πλέον κερδοφόρου τομέα του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.

Βασικά σημεία της σύμβασης που δεν έχουν γνωστοποιηθεί είναι ότι:

1 Ο ΟΛΠ αναλαμβάνει για όλη τη διάρκεια παραχώρησης το κόστος εκβαθύνσεων και συντήρησης των κρηπιδότοιχων «σύμφωνα με υποδείξεις της ΑΕΑΣ», που ισοδυναμεί με δαπάνες της τάξης πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
2 Ο ΟΛΠ αναλαμβάνει επίσης με έξοδα του την απομάκρυνση της προβλήτας πετρελαιοειδών, όταν πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο Δ ΚΠΣ έχει προβλεφθεί κονδύλι 11 εκατ. ευρώ για την απομάκρυνση εγκαταστάσεων πετρελαιοειδών από το Πέραμα. Ενδέχεται, δηλαδή, να δοθούν αυτά τα χρήματα για να φανεί συνεπής ο ΟΛΠ απέναντι στην κινεζική εταιρεία.
3 Απαλλάσσεται η Cosco από ανταποδοτικά τέλη φωτισμού, καθαριότητας, αντιρρύπανσης και ακίνητης περιουσίας προς τον Δήμο Περάματος, τα οποία εάν χρειαστεί θα τα επιβαρυνθεί ο ΟΛΠ.

Χωρίς να ρωτήσουν
Οι «μυστικές συμφωνίες» δεν σταματούν εδώ. Το κείμενο της σύμβασης παραχώρησης στο άρθρο 34 παράγραφος 3 προβλέπει, όπως έχει αποκαλύψει το «Εθνος», ότι εκτός από τα άρθρα 4 μέχρι 11, που αφορούν κυρίως οικονομικά θέματα, μπορούν να τροποποιηθούν με συμφωνία των δύο μερών, χωρίς να απαιτείται έγκριση της Βουλής!
Με δυο λόγια, η Βουλή θα κληθεί να εγκρίνει, μέχρι το τέλος του έτους, το κείμενο που θα έχουν συνυπογράψει ο ΟΛΠ και η Cosco, αλλά στη συνέχεια θα μπορούν να γίνονται αλλαγές σε περίπου 30 άρθρα εν αγνοία της. Ισως, και εν αγνοία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που θα κληθεί να εγκρίνει, τις επόμενες μέρες, αυτό το κείμενο...
Πάντως, από την πλευρά της κυβέρνησης και του ΟΛΠ προβάλλονται ελάχιστα σημεία της σύμβασης παραχώρησης.
Για παράδειγμα, στην πιο πρόσφατη ανακοίνωση του Οργανισμού (16/10/08) αναφέρεται ότι «το αντάλλαγμα του ΟΛΠ βασίζεται σε ποσοστό επί των ετήσιων συνολικών εσόδων της ΑΕΑΣ (σ.σ.: η εταιρεία που θα συστήσουν οι Κινέζοι για την εκμετάλλευση), το οποίο ανέρχεται σε 21% για τα πρώτα 8 χρόνια παραχώρησης και 24,5% από τον ένατο χρόνο και μετά».
Ωστόσο, δεν διευκρινίζεται ότι ένα μέρος ( ίσως το μεγαλύτερο) των εσόδων θα προέλθει από το εξασφαλισμένο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της χώρας. Ακόμα, δεν έχει γνωστοποιηθεί η πρόβλεψη του άρθρου 7 της σύμβασης παραχώρησης, που δίνει τη δυνατότητα στην κινεζική εταιρεία να εφαρμόζει από την 1η Ιουνίου 2010 δική της τιμολογιακή πολιτική για τα εμπορεύματα, γεγονός που θα επιφέρει άγνωστη επιβάρυνση στα εισαγόμενα και εξαγόμενα προϊόντα.
«Αυτή η ρύθμιση είναι νομικά και ουσιαστικά απαράδεκτη, σε μια περίοδο μάλιστα που στον ΟΛΠ γνωρίζουν ότι τα δικαστήρια δικαιώνουν τον δήμο στις διεκδικήσεις του», τονίζει ο δήμαρχος Περάματος, Γιάννης Γλύκας.
Να σημειωθεί ότι η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει πως οι Κινέζοι δεν θα έχουν συνέπειες εάν για λόγους ανώτερης βίας, όπως π.χ. θα θεωρηθεί μια δικαστική δικαίωση του Δήμου Περάματος, δεν προχωρήσουν στην κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΟΛΠ
Ενέκρινε 14 «λεπτομέρειες» που αγνοεί


Το πολυσέλιδο κείμενο της σύμβασης παραχώρησης, που δόθηκε στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΛΠ, συνοδεύεται από 14 παραρτήματα, των οποίων το περιεχόμενο είναι μέχρι τώρα άγνωστο, αφού δεν δόθηκαν σε κανέναν.
Πάντως, στη «συνεδρίαση παρωδία», όπως τη χαρακτηρίζουν οι εργαζόμενοι, της περασμένης Τετάρτης, στον επιβατικό σταθμό κρουαζιερόπλοιων, στην Ακτή Ξαβερίου, τα διορισμένα από την κυβέρνηση μέλη του ΔΣ εμφανίζονται να εγκρίνουν ακόμα και τα άγνωστα σε αυτούς παραρτήματα. «Κανένας δεν γνωρίζει ακόμη το περιεχόμενο των 14 παραρτημάτων. Το κείμενο της σύμβασης, ωστόσο, έχει και φανερά σημεία που χαρακτηρίζονται σκανδαλώδη. Οι εργαζόμενοι, νέοι και παλιοί, «εξαφανίζονται» στο νέο τοπίο που δημιουργείται. Η οικονομία και η κοινωνία του Πειραιά «κινεζοποιείται», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) Γιώργος Γεωργακόπουλος.

Πηγή:Εθνος

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Απεκατεστάθη η βλάβη στους Servers της Ε.Ε


Μετά από 30 ώρες αποκαταστάθηκε η βλάβη στους Servers της ΕΕ .
Συγχαρητήρια στα παιδιά που έκαναν ότι μπορούσαν για την αποκατάσταση της βλάβης.
Ελπίζουμε ότι όλα πλέον θα κυλήσουν ομαλά.
Υπενθυμίζουμε ότι από την πέμπτη το απόγευμα όλη η Ευρώπη είχε μείνει χωρίς On Line ενημέρωση από τους Servers του Tarif Data Base .


Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Έπεσαν οι Server της Ε.Ε

Από χθες το απόγευμα 16/10/08 περίπου στις 4.00 ώρα Ελλάδος έπεσαν οι Server της Ε.Ε αυτοί μάλιστα που υποστηρίζουν το Tarif Data Base . Χιλιάδες συναλλασσόμενοι επαγγελματίες έμειναν χωρίς υποστήριξη. Το Κακό είναι οτι δεν έγινε καμία ανακοίνωση και οι χρήστες του συγκεκριμένου Server έμειναν στο σκοτάδι.
Το Blogg για να λύση το "μυστήριο" επεχείρησε να βρει την λύση επικοινωνώντας με το EUROPE DIRECT σε Online συνομιλία και έριξε φως στην υπόθεση που προβλημάτισε δεκάδες χιλιάδες χρήστες του Server σε όλη την Ευρώπη .
Παραθέτουμε την συνομιλία μας με το DIRECT EUROP :

"2008/10/17 17:50:24.232 (agent)
Welcome to the EUROPE DIRECT web assistance service.
2008/10/17 17:50:30.123 (agent)
How can I help you?
2008/10/17 17:50:58.093
ALEX KOURTESIS :Hello from Athens Greece

2008/10/17 17:52:49.986
ALEX KOURTESIS We Have problem here with the server of TARIF data base do you know something about this problem ?
2008/10/17 17:53:06.268 (agent)
Yes.
2008/10/17 17:53:24.909 (agent)
One moment please.
2008/10/17 17:53:55.097 (agent)
The problem is known, and DG TAXUD’s technical staff are working hard to correct it. This matter is being treated with priority and the database will be available again as soon as possible.
2008/10/17 17:55:15.646
ALEX KOURTESIS Ok ! T hank you very mutch have a nice weekend Alex

2008/10/17 17:55:52.804 (agent)
Thank you for using the EUROPE DIRECT web assistance service. I hope the information provided was helpful."

Έκλεισαν το λιμάνι τα φορτηγά

Σήμερα έκλεισε το Λιμάνι του Πειραιά , όχι αυτή την φορά από τους εργάτες και τους υπαλλήλους του ΟΛΠ , αλλά από τα φορτηγά.
Το ποτήρι ξεχείλισε , 2 24άωρα στην ουρά για να φορτώσει ο άμοιρος οδηγός ένα Container.
Το Story
Προχτές οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ είχαν στάση εργασίας από τις 8,00 πμ έως 12,00 μ , οι εργαζόμενοι υποσχέθηκαν ότι μετά την λήξη της στάσης θα φορτώσουν 120 Container , αλλά εις μάτην , δεν φορτώθηκαν παρά ελάχιστα. Αυτή ήταν και η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και φτάσαμε στον σημερινό αποκλεισμό του λιμανιού του Ικονίου ". Να δούμε τι θα γίνει την δευτέρα .!!!

Έως πότε πια , έως πότε ?

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

ΟΜΥΛΕ: <Σχέδια ξεπουλήματος του Λιμανιού του Πειραιά>

Η ΟΜΥΛΕ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
>Οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ, μαζί με αντιπροσωπεία της ΓΣΕΕ με επικεφαλής τον Πρόεδρό της, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Πειραιά, καθώς και το σύνολο των κομμάτων της Αντιπολίτευσης έδωσαν μία ακόμη ηχηρή απάντηση στα σχέδια ξεπουλήματος του Λιμανιού του Πειραιά.Χθες το βράδυ, η Διοίκηση του ΟΛΠ επιχείρησε με συνοπτικές και αδιαφανείς διαδικασίες να εγκρίνει το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ/ΟΛΠ. Πρόκειται για μία αποικιοκρατική σύμβαση.
Χωρίς να έχει δοθεί στα μέλη του Δ.Σ. το πλήρες κείμενο του σχεδίου σύμβασης και τα παραρτήματα αυτής, είχαν το θράσος να επιχειρήσουν συνεδρίαση παρωδία του Δ.Σ./Ο.Λ.Π.
Η μαζική συμμετοχή όλων των εργαζομένων του Ο.Λ.Π. και η συμπαράταξη των κοινωνικών και πολιτικών φορέων ακύρωσε τη συνεδρίαση του Δ.Σ./Ο.Λ.Π.
Η δήλωση της Διοίκησης του ΟΛΠ ότι δήθεν έγινε η συνεδρίαση του Δ.Σ./Ο.Λ.Π. είναι ψευδής και θλιβερή.
Η συνάθροιση επιλεκτικά των διορισμένων μελών του Δ.Σ./Ο.Λ.Π. στην «αίθουσα αναχώρησης επιβατών» οι οποίοι με την έλευση των εκπροσώπων του Κοινοβουλίου και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, σκόρπισαν τρέχοντας, ασφαλώς δεν είναι συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τρία μέλη του Δ.Σ., ο Δήμαρχος και οι δύο εκπρόσωποι των εργαζομένων, ανέμεναν στην αίθουσα Συνεδριάσεων του Δ.Σ. στην οποία δεν εμφανίστηκε η Διοίκηση του Ο.Λ.Π.Είναι φανερό ότι χθες το βράδυ το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ ΔΕΝ έγινε.
Κάθε πράξη που θα επιχειρηθεί να στηριχθεί σε αυτό θα είναι πολιτικά και νομικά άκυρη. Οι εργαζόμενοι στα Λιμάνια θα συνεχίσουν τον ενωτικό τους αγώνα, έχοντας οικοδομήσει πλέον μία σταθερή πολιτική και κοινωνική συμμαχία, μέχρι την οριστική ανατροπή του ξεπουλήματος του Σ.ΕΜΠΟ.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους στα Λιμάνια να δώσουν μαζικό και αγωνιστικό παρόν στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ την Τρίτη 21.10.2008
Πηγή:MarineNews

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Σε τετράωρη στάση εργασίας αύριο 16/10/08 οι λιμενεργάτες

Τετράωρη στάση εργασίας από τις 8:00 έως τις 12:00 το βράδυ και στη συνέχεια συγκέντρωση έξω από τον ΟΛΠ, θα πραγματοποιήσουν αύριο οι λιμενεργάτες, μετά από σημερινή απόφαση των δ.σ. της ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών του Οργανισμού, τα μέλη των οποίων απεργούν από τις αρχές του 2008 για την παραχώρηση των ΣΕΜΠΟ Πειραιά και Θεσσαλονίκης.
Την ίδια ώρα εντός του κτιρίου του ΟΛΠ, στην Ακτή Ξαβιέρη τα μέλη της διοίκησής του θα συνεδριάζουν για δεύτερη φορά προκειμένου να επικυρώσουν την σύμβαση παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ Ν. Ικονίου στην κινεζική εταιρία Cosco.
Υπενθυμίζεται ότι η προηγούμενη συνεδρίαση της διοίκησης αναβλήθηκε όταν την περασμένη Παρασκευή οι λιμενεργάτες πραγματοποίησαν κατάληψη του κτιρίου του Οργανισμού ενώ χθες ο ΥΕΝΑΝΠ Αναστάσης Παπαληγούρας κάλεσε τους συνδικαλιστές να επιστρέψουν στην εργασία τους.
Πηγή:Ναυτεμπορική

Γ. Μίχας: «Εθνικό έγκλημα» η παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ

Την κατηγορηματική αντίθεση της Νομαρχίας Πειραιά στην παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ στην Cosco εκφράζει ο Νομάρχης Γιάννης Μίχας, χαρακτηρίζοντάς τη «καταστροφική επιλογή» και «εθνικό έγκλημα».«Τη στιγμή που διεθνώς, όλες οι κυβερνήσεις αναθεωρούν τη στρατηγική τους, προχωρώντας σε κρατικοποιήσεις οργανισμών και εταιρειών στρατηγικής σημασίας, η ελληνική κυβέρνηση επιμένει με αδιαλλαξία στην αποτυχημένη πολιτική τής άνευ όρων παράδοσης της περιουσίας των ελλήνων πολιτών σε ιδιωτικά συμφέροντα» αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο κ. Μίχας. Χαρακτηρίζοντας σκοτεινή τη σχετική σύμβαση παραχώρησης, υπενθυμίζει πως η Νομαρχία δεν έχει ακόμη καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της μηνυτήριας αναφοράς αλλά και της αναφοράς που υπέβαλε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.Τέλος, γνωστοποιεί πως το βράδυ της Τετάρτης, αντιπροσωπία της Νομαρχίας θα είναι παρούσα στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εργαζομένων, έξω από τον ΟΛΠ.
Πηγή:Ναυτεμπορική

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

Aν.Παπαληγούρας προς ΟΜΥΛΕ: Είναι ειλημμένη απόφαση η επόμενη ημέρα στα λιμάνια

Με την Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος συναντήθηκε σήμερα ο ΥΕΝ , Αναστάσης Παπαληγούρας. Οι εργαζόμενοι ανέπτυξαν στον υπουργό τις θέσεις τους και του ανέλυσαν γιατί αντιδρούν στην παραχώρηση σε ιδιώτες των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων. Ο ΥΕΝ τους απάντησε ότι πρόκειται για μία ειλημμένη απόφαση της κυβέρνησης.Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους για 10ο μήνα και πιο συγκεκριμένα μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, όπου θα συνεδριάσουν για να αποφασίσουν την επόμενη ημέρα.
Πηγή:MarineNews

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Τελωνειακοί σε σπείρα λαθραίων

Παραπέφθηκαν στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο τρεις υπάλληλοι του Γ’ Τελωνείου Θεσ/κης, για εμπλοκή τους σε υπόθεση λαθραίων τσιγάρων.
Ο υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Αντώνης Μπέζας παρέπεμψε στο αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο τρεις υπαλλήλους του Γ’ Τελωνείου Θεσσαλονίκης, λόγω της εμπλοκής τους σε υπόθεση λαθραίων τσιγάρων. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, η παραπομπή των υπαλλήλων στο αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, έγινε μετά την άσκηση ποινικής δίωξης του εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης κατά πέντε υπαλλήλων του Γ’ Τελωνείου Θεσσαλονίκης για παράβαση καθήκοντος κατ’ εξακολούθηση, λόγω εμπλοκής τους σε υπόθεση λαθραίων τσιγάρων. Από τους πέντε υπαλλήλους παραπέμφθηκαν οι τρεις, ενώ ο διευθυντής και ο πέμπτος εμπλεκόμενος έχουν εν τω μεταξύ συνταξιοδοτηθεί. Ο σχετικός φάκελλος στάλθηκε στον εισαγγελέα από τον αρμόδιο οικονομικό επιθεωρητή του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, ο οποίος διενήργησε ένορκη διοικητική εξέταση μετά από έρευνα της ελεγκτικής υπηρεσίας Τελωνείων.

Η ανακοίνωση του ΟΛΠ για την κατάληψη

Η ανακοίνωση της ΟΛΠ ΑΕ ,που έγινε με αφορμή την κατάληψη των αιθουσών οπου θα γινόταν η επικύρωση της συμφωνίας μεταξύ ΟΛΠ & COSCO , την οποία υπογράφει ο πρόεδρος της ΟΛΠ ΑΕ, Δ.Μπεχράκης αναφέρει τα εξής: <Η Διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. ανακοινώνει ότι προ της συνεδρίασης του σημερινού Διοικητικού Συμβουλίου, Βουλευτές και Πολιτευτές κομμάτων της Αντιπολίτευσης συνοδευόμενοι από Συνδικαλιστές των Σωματείων του ΟΛΠ Α.Ε. κατέλαβαν τόσο την Αίθουσα του Δ.Σ. όσο και τους λοιπούς παρακείμενους χώρους με αποτέλεσμα την αδυναμία έναρξης της Συνεδρίασης. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΛΠ Α.Ε. παρακάλεσε τους ως άνω κυρίους για απομάκρυνση εκ των χώρων, έτσι ώστε να καταστεί εφικτή η ασφαλής λειτουργία της Ανωνύμου Εταιρείας και η συνεδρίαση, πλην όμως αυτοί δήλωσαν ότι προτίθενται να παραμείνουν παρανόμως εντός των χώρων με προφανή στόχο την παρεμπόδιση της συνεδρίασης. Κατόπιν αυτού αποφασίστηκε η μη πραγματοποίηση αυτής για λόγους ασφαλείας και αποφυγής οιονδήποτε επεισοδίων.Η Διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. καταδικάζει την μέσω των αυθαιρέτων παρεμβάσεων παρεμπόδιση της ομαλής λειτουργίας καταστατικών οργάνων της Ανωνύμου Εταιρείας με επικεφαλής μάλιστα αυτούς που πρέπει πρώτοι να τηρούν τη δημοκρατική τάξη και το σεβασμό στην αρχή της πλειοψηφίας>.
Πηγή MarineNews

Αναβλήθηκε η συνεδρίαση της ΟΛΠ λογω κατάληψης

Αναβλήθηκε η προγραμματισμένη για χθές 10/10/08 το μεσημέρι συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΠ ΑΕ όπου θα επικυρωνόταν η σύμβαση παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ στην Cosco.
Αιτία ήταν η κατάληψη στις αίθουσες των συνεδριάσεων από 30 εργαζομένους στον οργανισμό και τους βουλευτές Γιάννη Διαμαντίδη του ΠΑΣΟΚ και Παναγιώτη Λαφαζάνη του ΣΥΡΙΖΑ.
Πηγή:Axiaplus

ΟΛΘ: Το αργότερο έως το τέλος του έτους η συμφωνία με Hutchison

Η ΟΛΘ ΑΕ συμμετείχε στο 3ο ετήσιο road show που διοργανώθηκε από το Χρηματιστήριο Αθηνών στο Λονδίνο στις 2 και 3 Οκτωβρίου με τη συμμετοχή 35 ελληνικών επιχειρήσεων της μεγάλης κεφαλαιοποίησης. Εκ μέρους της εταιρίας συμμετείχαν ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Λ. Καναβούρας, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δρ. Ι. Τσάρας και ο Προϊστάμενος του Τμήματος Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, κ. Μ. Αρβανιτίδης. Οι εκπρόσωποι της ΟΛΘ ΑΕ είχαν προσωπικές συναντήσεις με στελέχη οκτώ (8) επενδυτικών κεφαλαίων, μακροπρόθεσμου ορίζοντα, στους οποίους επιβεβαιώθηκε ότι η σχετική συμφωνία για την παραχώρηση του container terminal με την κοινοπραξία εταιριών "HUTCHISON PORT HOLDINGS LIMITED, HUTCHISON PORT INVESTMENTS SARL, ALAPIS ΑΕ, ΛΥΔ ΑΕ", θα ολοκληρωθεί το αργότερο έως το τέλος του έτους, καθώς οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται με ταχείς ρυθμούς και σε πολύ καλό κλίμα. Εκτέθηκαν επίσης οι ιδιαίτερα ευοίωνες προοπτικές για τη διακίνηση του συμβατικού φορτίου, μέσω του λιμένος της Θεσσαλονίκης. Αναγνωρίζοντας την υφιστάμενη θέση και τις προοπτικές της εταιρίας, επεδείχθη ιδιαίτερο επενδυτικό ενδιαφέρον από τα στελέχη των επενδυτικών κεφαλαίων για την είσοδό τους στη μετοχική σύνθεση της εταιρίας.

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

ΟΛΠ: Έως το τέλος Οκτωβρίου παρατείνουν οι εργαζόμενοι τις κινητοποιήσεις

Το Δ.Σ./ΟΜ.Υ.Λ.Ε. σε έκτακτη συνεδρίαση χθές 9.10.2008, αμέσως μετά τη μαζική και μαχητική συμμετοχή των εργαζομένων στην απεργιακή κινητοποίηση της 8.10.2008, εκτίμησε την κατάσταση, όπως έχει διαμορφωθεί, μετά την συνεχιζόμενη επίθεση της κυβέρνησης κατά των εργασιακών σχέσεων αλλά και της απόπειρας εκποίησης του Δημόσιου πλούτου. Πιο συγκεκριμένα: Την αμφισβήτηση της επιχειρησιακής ΣΣΕ και την άρνηση ένταξης των νέων εργαζομένων σε αυτή. · Την ψήφιση τροπολογίας που επιτρέπει στις ΔΕΚΟ να προχωρήσουν σε απολύσεις εργαζομένων ακόμη και χωρίς αποζημίωση. · Τη μη υπογραφή ΣΣΕ ενώ βρισκόμαστε στο τέλος του 2008. · Την προσπάθεια ξεπουλήματος των Σ.ΕΜΠΟ. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν με το Σχέδιο Σύμβασης που συζητείται στο Δ.Σ./ΟΛΠ στις 10.10.2008 επιβεβαιώνεται η θέση μας ότι πρόκειται για μία αποικιοκρατική παραχώρηση των Λιμανιών της χώρας μας. Με το σχέδιο αυτό παραδίδεται ο εθνικός πλούτος σε ιδιώτες και μάλιστα σε μία περίοδο που διεθνώς αναζητείται η ισχυρότερη παρουσία του Δημοσίου. · Τέλος, καταργείται κάθε έννοια εργασιακών σχέσεων και οι εργαζόμενοι επιστρέφουν σε ένα εργασιακό μεσαίωναΚατόπιν όλων αυτών το Δ.Σ./ΟΜ.Υ.Λ.Ε. αποφάσισε·
>Την συνέχιση της αποχής από υπερωριακή εργασία καθώς και από εργασία Σαββάτου - Κυριακής και Αργιών σε όλα τα λιμάνια μέλη της ΟΜ.Υ.Λ.Ε. μέχρι την 31.10.2008 ·
>Την κήρυξη στάσης εργασίας στον ΟΛΠ την Παρασκευή 10.10.2008 από 13.00 έως 17.00 καθώς και την πραγματοποίηση συγκέντρωσης στο Εκθεσιακό Κέντρο Ο.Λ.Π. (απέναντι από τον Αγ.Νικόλαο).
Πηγή:MarineNews

ΣΥΡΙΖΑ: Σκληρλή τοποθέτηση για την υπογραφή της σύμβασης ΟΛΠ-Cosco

- Κοινή δήλωση των Βουλευτών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Α΄ και Β΄ Πειραιά, Θοδωρή Δρίτσα και Παναγιώτη Λαφαζάνη με αφορμή την επικείμενη υπογραφή της Σύμβασης παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ. Ο.Λ.Π. μεταξύ της Ο.Λ.Π. Α.Ε. και της COSCO. H ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: <Το έγκλημα ολοκληρώνεται. Τη στιγμή που σε όλο τον κόσμο καταρρέουν οι νεοφιλελεύθερες επιλογές, κρατικοποιούνται τράπεζες-μεγαθήρια του χρηματοπιστωτικού συστήματος και η παγκόσμια οικονομία εισέρχεται σε περίοδο ύφεσης με εφιαλτικές προβλέψεις για το μέλλον, η ελληνική Κυβέρνηση, «ανέμελη» και προκλητικά ανεύθυνη, επιμένει να ξεπουλήσει το δημόσιο πλούτο, τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.Το Υπουργείο Ε.Ν.Α.Ν.Π. και η διοίκηση της Ο.Λ.Π. Α.Ε. ενώ αρνούνται να ενημερώσουν τη Βουλή, τους Βουλευτές και τα κόμματα, διαρρέουν επιλεκτικά στον Τύπο τα βασικά σημεία της συμφωνίας. Όχι μόνο αγνόησαν προκλητικά τα δικά μας αιτήματα και τα αιτήματα των εργαζομένων για διαφάνεια και πληροφόρηση, αλλά σιώπησαν ακόμα και μπροστά στο αίτημα του Προέδρου του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Αλέκου Αλαβάνου, αίτημα που διατυπώθηκε επίσημα προς τον Υπουργό μέσα στο Κοινοβούλιο. Το χειρότερο είναι ότι η συμφωνία που πρόκειται να υπογραφεί αύριο περιλαμβάνει ρυθμίσεις ακόμα πιο δυσμενείς από όσα προέβλεπε η κατάπτυστη Προκήρυξη του, όπως αποδείχθηκε, «στημένου» διαγωνισμού! Αυτό όχι μόνο είναι αυθαίρετο και παράνομο, αλλά αποδεικνύει τον ισχυρισμό μας ότι αυτή η Κυβέρνηση είναι μια Κυβέρνηση απολύτως εξαρτημένη από τα εγχώρια και διεθνή ισχυρά οικονομικά συμφέροντα. Καταγγέλλουμε την Κυβέρνηση Καραμανλή και τον Υπουργό Ε.Ν.Α.Ν.Π. και τους προειδοποιούμε ότι είναι υπόλογοι όχι μόνο για πολιτικές αλλά και για νομικές ευθύνες. Καλούμε τους εργαζόμενους στον Ο.Λ.Π. και στον Ο.Λ.Θ., μαζί με τους εργαζόμενους στην Ολυμπιακή και στον Ο.Σ.Ε. και μαζί με όλη την ελληνική κοινωνία να αντιτάξουμε τη μαζική και ανυποχώρητη διεκδίκηση μας να σταματήσουν όλες οι ιδιωτικοποιήσεις και να ξαναπεράσουν υπό δημόσιο έλεγχο όλοι οι στρατηγικού χαρακτήρα τομείς της ελληνικής οικονομίας.Συμπαρατασσόμαστε με τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον Ο.Λ.Π. και στον Ο.Λ.Θ., ζητάμε να ακυρωθεί η αναγγελθείσα υπογραφή της συμφωνίας και τα θέματα των ιδιωτικοποιήσεων να έρθουν για συζήτηση σε ειδική συνεδρίαση στη Βουλή ενταγμένη στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2009.>
Πηγή: MarineNews