Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Η Ρωσία "έκλεισε" τα σύνορα στα Ευρωπαικά αγροτικά Προιόντα.

Πολύ μεγάλο το πλήγμα για τις Ελληνικές Εξαγωγές.
Τον αντίκτυπο των ανακοινώσεων του Ρώσου Προέδρου για εμπάργκο στα προϊόντα της ΕΕ εξετάζουν οι αρμόδιοι του υπουργείου - Πόσο εκτιμάται ότι θα επηρεαστεί η ελληνική οικονομία.
Εκτελωνισμοί Αλεξάνδρος Κουρτέσης
Έκτακτη σύσκεψη στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης συγκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης, μετά τις ανακοινώσεις Πούτιν περί εμπάργκο στις εισαγωγές γεωργικών προϊόντων στη Ρωσία.
Η απόφαση αυτή εκτιμάται ότι θα έχει άμεσο αντίκτυπο και στην ελληνική οικονομία καθώς θα σταματήσει η εξαγωγή προς τη Ρωσία γεωργικών προϊόντων που παράγονται στη χώρα μας.
Το διάταγμα της ρωσικής προεδρίας αφορά στο σύνολο των χωρών-μελών της ΕΕ και δεν εξαιρεί την Ελλάδα.
Ο ρώσος πρόεδρος έδωσε εντολή στην κυβέρνησή του να καταρτίσει τον κατάλογο με τα προϊόντα που θα σταματήσουν να εισάγονται και τα οποία παράγονται στις χώρες που επέβαλαν κυρώσεις στη Ρωσία λόγω της κρίσης στην Ουκρανία, όπως διευκρίνισε στην ανακοίνωσή του το Κρεμλίνο.
Πηγή:Πρώτο Θέμα
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Περίπου 36 εκατ. προϊόντα «μαϊμού» το 2013 στα τελωνεία της Ε.Ε


 Περίπου 36 εκατομμύρια προϊόντα «μαϊμούδες», κυρίως είδη ένδυσης και φάρμακα, κατακράτησαν το 2013 οι τελωνειακές αρχές της ΕΕ, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
Η έκθεση αναφέρει ότι η αξία των παρακρατηθέντων προϊόντων-εμπορευμάτων παραποίησης/απομίμησης υπερβαίνει τα 760 εκατ. ευρώ το 2013, σημειώνοντας ωστόσο ότι ο αριθμός αυτός είναι μικρότερος από τον αριθμό των προηγούμενων ετών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, οι κυριότερες κατηγορίες εμπορευμάτων απομίμησης που κατάσχονται είναι τα
  • είδη ένδυσης (12% όλων των κατακρατηθέντων ειδών) και τα 
  • φάρμακα (10%). Ακολουθούν τα 
  • τσιγάρα (9%), τα 
  • υλικά συσκευασίας (8,8%) και τα 
  • παιχνίδια (7,6%).
Ο πλέον συνηθισμένος τρόπος μεταφοράς των προϊόντων απομίμησης είναι το ταχυδρομείο και οι ταχυμεταφορές (70% των τελωνειακών παρεμβάσεων), με το 19% των κατασχεθέντων ταχυδρομικών δεμάτων να αφορούν φάρμακα.
Ειδικότερα για τα κατακρατηθέντα φάρμακα, η έκθεση αναφέρει ότι αφορούν κυρίως
  • διαιτητικά χάπια
  • χάπια τύπου Viagra, αλλά και 
  • ασπιρίνες, 
  • διουρητικά, 
  • αντιβιοτικά, καθώς και μεγάλες ποσότητες 
  • ψεύτικων προφυλακτικών. ?????
  • Η Κίνα εξακολουθεί να είναι η κύρια πηγή προϊόντων παραποίησης/απομίμησης, δεδομένου ότι 
  • το 66 % όλων των κατακρατηθέντων προϊόντων προέρχονται από εκεί και 
  • το 13 % από το Χονγκ Κονγκ. 
  • Το 5,8% των κατακρατηθέντων προϊόντων προέρχεται από την Ελλάδα (κυρίως εξαρτήματα κινητών τηλεφώνων), 
  • το 3,7% από την Τουρκία και 
  • το 2,5% από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. 
 Τα προϊόντα απομίμησης που προέρχονται από την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ αφορούν κυρίως
  • είδη περιποίησης σώματος
  • κινητά τηλέφωνα
  • κάρτες μνήμης, 
  • μελάνια για εκτυπωτές και
  • ηλεκτρικές συσκευές.

    Άλλες χώρες, ωστόσο, ήταν η βασικότερη πηγή προέλευσης συγκεκριμένων κατηγοριών προϊόντων, όπως για παράδειγμα, η Τουρκία για αρώματα και καλλυντικά και η Αίγυπτος για τρόφιμα.
Το 90% περίπου όλων των κατακρατηθέντων εμπορευμάτων είτε καταστράφηκαν είτε αποτέλεσαν αντικείμενο δικαστικής διαδικασίας για τον προσδιορισμό της παράβασης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ετήσια έκθεση της Επιτροπής για τις δραστηριότητες των τελωνείων δημοσιεύεται από το 2000, με σκοπό την προστασία των Δικαιωμάτων Διανοητικής Ιδιοκτησίας (ΔΔΙ) και βασίζεται σε στοιχεία που διαβιβάζουν οι εθνικές τελωνειακές διοικήσεις στην Επιτροπή. «Η αποτελεσματική επιβολή των ΔΔΙ αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο για την υγεία και την ασφάλεια, επειδή ορισμένα προϊόντα απομίμησης/παραποίησης (π.χ. τρόφιμα, προϊόντα περιποίησης σώματος, παιχνίδια κ.α.) παραγόμενα σε περιβάλλον που δεν υπόκειται σε ρυθμίσεις μπορεί να αποτελέσουν σοβαρή απειλή για τους πολίτες», υπογραμμίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή..
Πηγή: Διαδίκτυο,Καθημερινή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

ΟΛΠ: Έφθασε η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με σιτηρά

Εκτελωνισμοι ΚουρτέσηςΣχόλιο :Έπρεπε να περάσουν δεκαετίες και να μπει ο Ιδιώτης (Βλέπε Cosco) για να γίνει το αυτονόητο

Η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έφτασε στον εμπορικό επιλιμένιο σιδηροδρομικό σταθμό της ΟΛΠ Α.Ε. στο Ν. Ικόνιο.
Ξεφόρτωσε σιτηρά για την αλευροβιομηχανία “Σαραντόπουλος Α.Ε.” και σηματοδότησε τη διασύνδεση του λιμανιού με αγροτικές περιοχές της χώρας για τη μεταφορά αγροτικών προϊόντων.
 Μετά την κατασκευή του δικτύου και του σιδηροδρομικού σταθμού containers για τις ανάγκες του ΟΛΠ και της ΣΕΠ-Cosco, κατασκευάσθηκε και παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ και ο δεύτερος σιδηροδρομικός τερματικός σταθμός για τις ανάγκες του car- terminal  δηλαδή μεταφορά από και προς το λιμάνι του Πειραιά αυτοκινήτων και τις εμπορικές δραστηριότητες βιομηχανιών του Πειραιά,  οι οποίες εκτελούνται αποκλειστικά από τον ΟΛΠ Α.Ε.
Η μεταφορά αυτοκινήτων και μηχανημάτων μέσω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο με δρομολόγια από την Ευρώπη και τα Βαλκάνια προς χώρες της Άπω Ανατολής, Ασίας και Αφρικής και αντιστρόφως από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες των ηπείρων αυτών μέσω Πειραιά προς τις χώρες της Ευρώπης.
«Μια ακόμη σημαντική δραστηριότητα του ΟΛΠ Α.Ε. μπήκε κυριολεκτικά “σε τροχιά”. Μετά το σιδηροδρομικό container terminal του ΟΣΕ/ ΟΛΠ/ ΣΕΠ, άρχισε να λειτουργεί και ο β’ σιδηροδρομικός σταθμός ΟΣΕ/ ΟΛΠ μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτίων» δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης και προσέθεσε: «Το car-terminal του ΟΛΠ  είναι το μεγαλύτερο της Αν. Μεσογείου, αφού μέσω αυτού διακινούνται ετησίως 400.000-500.000 αυτοκίνητα- εμπορεύματα, παρά την κρίση.
Ήδη το car-terminal επεκτείνει τις δραστηριότητές του μέσω υπόγειας σήραγγας προς το γειτονικό χώρο ιδιοκτησίας ΟΛΠ ΑΕ έκτασης 90.000 τ.μ. Υπενθυμίζεται ότι με το νέο έργο οι διαθέσιμοι χώροι θα αυξηθούν στα 280.000 τ.μ., για να ολοκληρωθούν σε δυο χρόνια (2016) στα 300.000 τ.μ. μετά την αναμόρφωση του προβλήτα «Ηρακλέους».
Πηγή:ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

ok !! από ΕΕ για την επένδυση της Cosco στον Πειραιά

«Πράσινο φως» άναψε η Ευρώπη στην Ελλάδα για τη νέα επένδυση της Cosco στον Πειραιά. Ειδικότερα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού και η Επιτροπή Εσωτερικού Ελέγχου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενέκριναν το φιλικό διακανονισμό μεταξύ της θυγατρικής της Cosco και της ΟΛΠ ΑΕ.
Πρόκειται για τη συμφωνία της ΣΕΠ ΑΕ με τον ΟΛΠ, με την οποία δρομολογείται επένδυση, επιπλέον 230 εκατομμυρίων ευρώ.
Η επένδυση αυτή αποδίδει τεράστια οφέλη για την χώρα μας.
Διπλασιάζει όχι μόνο το ύψος της επένδυσής, αλλά και τις θέσεις εργασίας, δημιουργώντας άμεσα 700 νέες και άλλες περίπου 1.500 έμμεσες, ανθρώπων, δηλαδή, που θα απασχοληθούν γύρω από τη λειτουργία αυτής της επένδυσης.
Πηγή: Το Βήμα
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Προσχέδιο τελωνειακής ένωσης μεταξύ Τουρκίας και Ρωσίας

Κατά τη συνεδρίαση των  υπουργών εμπορίου  των G-20 στο Σίδνεϋ, ο Ρώσος υπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης Alexei Ουλιουκάιεφ δήλωσε ότι ο υπουργός Οικονομίας της Τουρκίας Νιχάτ Zeybekci πρότεινε  την καθιέρωση ενός συστήματος που θα άρει τα εμπόδια στο εμπόριο μεταξύ των δύο μερών, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti .

"Έχουμε συζητήσει την πιθανότητα συνεργασίας μεταξύ μας, συμπεριλαμβανομένου του σχηματισμού μιας ζώνης ελεύθερου εμπορίου μεταξύ της Τελωνειακής Ένωσης Ρωσίας, Λευκορωσίας και Καζακστάν και της Τουρκίας. « Έχουμε συμφωνήσει να δημιουργήσουμε μια ομάδα εργασίας και να ξεκινήσουμε μια πιο λεπτομερή συζήτηση για αυτήν την δυνατότητα και την προοπτική φέτος τον Σεπτέμβριο», φέρεται να είπε ο κ. Ουλιουκάιεφ.
Πηγή:Balcan
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709 
Η Άγκυρα υπέβαλε σχέδιο για να δημιουργήσει ζώνη ελεύθερου εμπορίου με την Τελωνειακή Ένωση της Ρωσίας, της Λευκορωσίας και του Καζακστάν, φέρεται να είπε ο Ρώσος υπουργός Οικονομίας μετά από συνομιλίες με τον Τούρκο ομόλογό του, εν μέσω της δυσφορίας της Τουρκίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση πάνω σε ένα παρόμοιο σύστημα.

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Το είδαμε και αυτό ......


Έληξε η απεργία των εργαζόμενων στην CoscoΠοιος να το φανταζόταν πριν μερικά χρόνια όταν το λιμάνι πέρναγε στο χέρια της Cosco ή ΣΕΠ ή Διακίνησης ότι θα έφτανε η στιγμή που οι εργαζόμενοι θα "κλείδωναν έξω" τους εργοδότες και θα "καταλάμβαναν" το λιμάνι. Το Μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας έμεινε κλειστό  για 40 ώρες μετά από περίπου 5 χρόνια και ελπίζουμε η τελευταία .

Για εμάς που ζούμε  στο λιμάνι , μας  ήταν γνωστά σαν φήμες ή πληροφορίες  από πολύ καιρό πολλά από τα αιτήματα των εργαζομένων , αλλά ποτέ δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι κάποια στιγμή θα έφτανε η στιγμή της "έκρηξης".
Ως φαίνεται τα αιτήματα ήταν πολύ σοβαρά  οι εργολάβοι που έχουν αναλάβει την διαχείριση του λιμανιού μετά από πιέσεις και μπροστά στο αδιέξοδο που βρέθηκαν δέχθηκαν τα περισσότερα από τα αιτήματα των εργατών .
Έτσι σήμερα το μεσημέρι 19/07/14 στις 12 ή άτυπη κατάληψη  έληξε και οι εργαζόμενοι γύρισαν στις εργασίες τους .
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Παρουσίαση στο Med College: Εξαγωγές "Νέα φιλοσοφία"

Στις 28/06/2014 μετά από πρόσκληση του Mediterranean College Of Athens έκανα μία παρουσίαση (εδώ σε pdf ) στους φοιτητές του με θέμα τις Εξαγωγές και τις τελωνειακές διαδικασίες .
Το Ακροατήριο ήταν νέοι άνθρωποι φοιτητές στην πλειοψηφία , οι οποίοι ζητούσαν να μάθουν τις διαδικασίες , τις ιδιαιτερότητες, αλλά και κάθε τι που αφορά τις εξαγωγές αλλά και ιδιαίτερα τις διαδικασίες του Τελωνείου.
Μέσα στον λίγο χρόνο προετοιμασίας που διέθετα  εξήγησα και  επισήμανα, την σπουδαιότητα των εξαγωγών για την Χώρα μας αλλά και  γενικά για το Ελληνικό επιχειρείν .
Προσπάθησα σε όλους τους τόνους να αφυπνίσω του φοιτητές , πολλοί απο τους οποίους είναι ήδη εξαγωγείς , να σηκωθούν απο τον "Καναπέ" και να προσπαθήσουν .
Ευχαριστίες : Θα ήθελα μέσα από αυτήν την δημοσίευση να ευχαριστήσω συναδέλφους , τελωνειακούς , την κόρη μου Χρύσα ,τον Βασίλη Γκονόπουλο για την πρόσκληση του και ιδιαίτερα τον φίλο Δημήτρη Βιρβίλη για τις συμβουλές τους.
Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Ασπίδα κατά του λαθρεμπορίου τα τελωνεία

Ο ρόλος των τελωνείων στην αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου και του οργανωμένου εγκλήματος ήταν μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν στις εργασίες της σύσκεψης της  Ομάδας Εργασίας των χερσαίων συνοριακών Τελωνείων της Κοινότητας, που αποτελείται  από εκπροσώπους 15 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης  και λειτουργεί στα πλαίσια του προγράμματος «Τελωνεία 2020».
Το ρόλο του οικοδεσπότη είχε το τελωνείο Κακαβιάς ως εκπρόσωπος των χερσαίων συνοριακών Τελωνείων της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με τη Διευθύντρια του Μαρία Καρανίκα να αναφέρεται στο σκοπό της Ομάδας. «Σκοπός της Ομάδας αυτής είναι η ενασχόληση της με θέματα που αφορούν τα εξωτερικά σύνορα της Κοινότητας.
Παρακολουθούνται οι αλλαγές της νομοθεσίας, λαμβάνονται αποφάσεις για κοινές δράσεις για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου, παρουσιάζεται η χαρτογράφηση των χερσαίων συνόρων σχετικά με τις διελεύσεις οχημάτων, εμπορευμάτων, σχετικά με το προσωπικό και υλικοτεχνικό εξοπλισμό των συνοριακών τελωνείων, σε μια προσπάθεια  καταγραφής  και βελτίωσης των αδύναμων τελωνείων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στον Μεθοριακό Σταθμό Κακαβιάς έχουν καταγραφεί τα τελευταία χρόνια σημαντικές επιτυχίες που αφορούν την κατάσχεση ναρκωτικών, αναβολικών, παραποιημένων εμπορευμάτων, λαθραίου καπνού, πυρομαχικών, επικίνδυνων υλικών, ρευστού και κλεμμένων οχημάτων, χωρίς βέβαια να λείπουν και τα προβλήματα που συνίστανται στην έλλειψη προσωπικού και τεχνολογικών μέσων
Ιδιαίτερη  αναφορά έκανε η κα. Καρανίκα στη συνεργασία των υπηρεσιών των συνόρων και ιδιαίτερα τόνισε τη συνεργασία του Τελωνείου με το Αστυνομικό Τμήμα Κακαβιάς. «Παρά τα διαφορετικά αντικείμενα των δύο υπηρεσιών των συνόρων,  έχουν ένα κοινό στόχο, την διασφάλιση των συμφερόντων του δημοσίου, την πάταξη του οργανωμένου εγκλήματος», σημείωσε.
Κλείνοντας την ομιλία της ζήτησε την συνδρομή των αρμόδιων υπηρεσιών προκειμένου τα Τελωνεία των Συνόρων να αποτελέσουν την ασπίδα, για την πάταξη του  λαθρεμπορίου και  την προστασία της κοινωνίας.
 Πηγή:inEPIRUS
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΤΑΙΠΕΔ: 5 ενδιαφερόμενοι στη β΄φάση για τον ΟΛΠ


Το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε, την Πέμπτη, τα πέντε επενδυτικά σχήματα, που εισέρχονται στη Β” φάση του διαγωνισμού για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς ΑΕ:
Τα σχήματα είναι:
  • APM Terminals, B.V.
  • COSCO (Hong Kong) Group Limited
  • International Container Terminal Services, Inc
  • Ports America Group Holdings
  • Utilico Emerging Markets Limited
Κατά τη Β” Φάση, οι προεπιλεγέντες επενδυτές θα αποκτήσουν πρόσβαση σε λεπτομερή στοιχεία για το περιουσιακό στοιχείο και τους σχετικούς όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Εξάλλου, με την εκδήλωση ενδιαφέροντος από 8 επενδυτικά σχήματα έληξε σήμερα Πέμπτη, η προθεσμία υποβολής εκδηλώσεων ενδιαφέροντος για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ.:
Τα σχήματα είναι:
  • APM Terminals, B.V.
  • Deutsche Invest Equity Partners, GmbH
  • DufercoParticiption Holding, SA
  • International Container Terminal Services, Inc
  • Mitsui & Co., Ltd.
  • P&O Steam Navigation Company (DP World)
  • Russian Railways JSC / GEK TERNA S.A.
  • Yilport Holding,Inc
Στο αμέσως επόμενο διάστημα, οι σύμβουλοι αξιοποίησης θα αξιολογήσουν τις υποβληθείσες αιτήσεις και θα υποβάλουν την εισήγησή τους στο διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στην επόμενη φάση του διαγωνισμού.
 Πηγή:NERIT
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Κατατέθηκε νομοσχέδιο για τα Logistics στη Βουλή

Δεν χωρά αμφιβολία , δεν επιδέχεται αμφισβήτηση , δίνει τα πάντα στα Logistic (γη και ύδωρ )






Εδώ οι  βασικές διατάξεις του νομοσχεδίου: 
  • Αποσαφηνίζεται το πλαίσιο λειτουργίας για τις επιχειρήσεις που ανήκουν στον κλάδο των Logistics και ορίζονται οι επιχειρήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας (3PL – Third Party Logistics) για να ξεπεραστούν προβλήματα στην επαφή των επιχειρήσεων του κλάδου με το δημόσιο.
  • Επιτρέπεται η ελεύθερη άσκηση μιας ή περισσότερων δραστηριοτήτων logistics ταυτόχρονα (π.χ. κάποιος που διαχειρίζεται μια αποθήκη μπορεί να κάνει και μεταφορικό έργο) για να αντιμετωπιστούν διάφορα νομικά προβλήματα και για να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακος .
  •  Επιταχύνεται η διαδικασία για την εγκατάσταση «Κέντρων αποθήκευσης και Διανομής» με κριτήριο την προστασία του περιβάλλοντος και με βάση τις αρχές της αυτοσυμμόρφωσης.
  •  Εξισώνονται οι όροι δόμησης των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής με αυτούς που ισχύουν για τα βιομηχανικά κτίρια και καταργείται ο διαχωρισμός βιομηχανικής και εμπορικής αποθήκης
  •  Εισάγεται το πλαίσιο για την αστική μεταφορά και τη διανομή εμπορευμάτων (Urban Logistics) για τη δημιουργία συγκεκριμένων χώρων στις πόλεις για τη στάθμευση των φορτηγών και την προσωρινή συγκέντρωση όλων των προϊόντων που πρόκειται να διανεμηθούν. Επίσης, προωθείται η πράσινη εφοδιαστική (Green Logistics) μέσω και της πρόβλεψης για καθιέρωση συστήματος καταγραφής αποτυπώματος άνθρακα για τις επιχειρήσεις αυτές.
  • Προβλέπεται η δημιουργία Επιχειρηματικών Πάρκων Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας. Τα πάρκα αυτά θα είναι ειδικά για logistics, θα εγκαθίστανται σε έκταση τουλάχιστον 500 στρεμμάτων και θα υπάγονται στις διαδικασίες fast track, λόγω της στρατηγικής τους σημασίας, ώστε να διευκολύνεται η προσέλκυση μεγάλων επενδυτών. Με το νόμο αυτό μπορούν να αναπτυχθούν Επιχειρηματικά Πάρκα Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας στην περιοχή του Θριασίου στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη στο πρώην στρατοπέδο Γκόνου.
  • Προωθείται η διαδικασία της τυποποίησης και προτυποποίησης στα ελληνικά Logistics από το Εθνικό Σύστημα Υποδομών Ποιότητας (ΕΣΥΠ) όπως π.χ. σε θέματα μοναδοποίησης φορτίων (unit loads), σήμανσης φορτίων, ανταλλαγής πληροφοριών, διαστάσεων μεταφορικών μέσων κλπ. Αυτό είναι απαραίτητο για λόγους ελέγχων στη λειτουργία των επιχειρήσεων αλλά και διασφάλισης της ποιότητας.
  •  Καταργείται η απαίτηση για πινακίδες όλων των ανυψωτικών μηχανημάτων (περονοφόρα) που κυκλοφορούν σε κλειστούς χώρους.
  •  Δημιουργείται σταθερή μονάδα στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτυών για την προώθηση των θεμάτων Εφοδιαστικής, με τη μορφή άμισθου Συμβουλίου και τη συμμετοχή φορέων του κλάδου.
Διαβάστε όλες τις βασικές διατάξεις του προσχεδίου του  νόμου που κατατέθηκε στην Βουλή . εδώ 

Πηγή:Taxhaven , Υπ. Οικονομικών
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Γιατί έρχεται ξανά ο Κινέζος Πρωθυπουργός ?

Ένα χρόνο μετά την επίσημη ανακοίνωση της νέας επένδυσης ύψους 230 εκατ. ευρώ από την Cosco στον Πειραιά φαίνεται ότι η ελληνική κυβέρνηση εξασφάλισε την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το φιλικό διακανονισμό που συνοδεύει την εν λόγω συμφωνία.

Σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, τόσο ο Επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, όσο και ο Επίτροπος Ανταγωνισμού στους οποίους είχε φτάσει το θέμα μετά από πολιτικές παρεμβάσεις του προεδρεύοντος Μιλτιάδη Βαρβιτισιώτη, αποδεσμεύουν την ελληνική πλευρά να προχωρήσει.

Υπενθυμίζεται ότι η επένδυση αφορά την κατασκευή του δυτικού τμήματος του προβλήτα ΙΙΙ που διαχειρίζεται ήδη η Cosco. Η εξέλιξη αναμένεται να αποτελέσει κεντρικό θέμα της επίσκεψης του Κινέζουν πρωθυπουργού στις 20 Ιουνίου στην Αθήνα και δεν συνδέεται με το διαγωνισμό πώλησης του 67% των μετοχών της ΟΛΠ ΑΕ στον οποίο επίσης συμμετέχει η Cosco (Μπα καλέ !!).

Παράγοντες της λιμενικής βιομηχανίας που παρακολουθούν τις εξελίξεις σημειώνουν με νόημα πως η εξέλιξη αυτή σημαίνει ότι οι Κινέζοι, ακόμη κι αν δεν επικρατήσουν στο διαγωνισμό, θα μπορούν να ανεβάσουν τη δυναμικότητα του Πειραιά και να συνεχίσουν προς το στόχο τους να αποτελέσει ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού τον
μεγαλύτερο στη Μεσόγειο εντός της επόμενης τριετίας.
Πηγή:Capital
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Ισοτιμίες ΙΟΥΝΙΟΥ του EURO για το ΦΠΑ .

Τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και
φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α για τον μήνα Ιούνιο .
Κλίκ εδώ
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Ελευθέριος Βενιζέλος: Τελωνειακοί κατέσχεσαν 18,2 κιλά ηρωίνη


Σε αποσκευή επιβάτη προερχόμενου από τη Ντόχα βρέθηκαν δύο συσκευασίες με ηρωίνη συνολικού βάρους 18,250 κιλών. Ο επιβάτης συνελήφθη και προσήχθη στον αρμόδιο εισαγγελέα.


Μεγάλη ποσότητα ηρωίνης εντόπισαν και κατέσχεσαν τελωνειακοί του Αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος» κατά τη διάρκεια ελέγχου στις 21/05/2014.
Σε αποσκευή επιβάτη προερχόμενου από τη Ντόχα βρέθηκαν δύο συσκευασίες με ηρωίνη συνολικού βάρους 18,250 κιλών, αναφέρει σε ανακοίνωση το υπουργείο οικονομικών.
Η ναρκωτική ουσία εντοπίστηκε από σκύλο ανιχνευτή της Υπηρεσίας ΔΙΑΣ, στο πλαίσιο δειγματοληπτικών ελέγχων που διενεργούνταν στην αίθουσα αφίξεων επιβατών πτήσεων από χώρες υψηλού κινδύνου, όπως Κολομβία, Πακιστάν, Κατάρ, Βραζιλία κ.α.
Ο επιβάτης συνελήφθη και προσήχθη στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Οι συσκευασίες με την ηρωίνη στάλθηκαν στο Γενικό Χημείο του Κράτους για χημική ανάλυση, ενώ είναι σε εξέλιξη και προανάκριση για την υπόθεση.
Πηγή:Euro2day
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Μερική διαθεσιμότητα συστήματος Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης - ΕΦΚ

Η γενική γραμματεία Πληροφοριακών συστημάτων   εξέδωσε την πιο κάτω ανακοίνωση :

Σας ενημερώνουμε οτι η εφαρμογή των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης - ΕΦΚ στο ICISnet δεν είναι διαθέσιμη στα τελωνεία Δράμας, Ε Θεσσαλονίκης, Καλαμάτας, Ξάνθης, Α Πειραιά μέχρι νεωτέρας.

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Να γιατί οι Κινέζοι δεν αποκαλουν την ελλαδα GREECE

Http://www.ektelonismos.com
Όταν οι Κινέζοι άκουσαν τη λέξη Hellas, προσπάθησαν να την αποδώσουν στη γλώσσα τους.
Για να.. τη γράψουν, χρησιμοποίησαν δύο ιδεογράμματα (希臘) τα οποία επέλεξαν με βάση την προφορά.
Δηλαδή πήραν ένα ιδεόγραμμα που προφέρεται «σι», άλλο ένα που προφέρεται «λα», τα ένωσαν
για να φτιάξουν τη λέξη «Σι-Λα» με την οποία προσδιορίζουν την Ελλάδα.
Το πρώτο ιδεόγραμμα σημαίνει «ελπίδα» και το δεύτερο αντιστοιχεί στον Mήνα Δεκέμβριο του παραδοσιακού κινεζικού ημερολογίου.
Και τα δύο όμως μαζί, όταν ενωθούν, σημαίνουν «ο άλλος μεγάλος πολιτισμός».
Αυτό για να δείτε με πόσο σεβασμό αντιμετωπίζουν τη χώρα μας.
Δεν είναι καθόλου άσχημος αυτός ο συμβολισμός για μια χώρα, όπως λένε, τόσο ταλαιπωρημένη και παράλληλα τόσο πλούσια σε Ιστορία και πολιτισμό, όπως η δική μας.
Οι Κινέζοι άλλωστε είναι ίσως ο μοναδικός λαός στον κόσμο που δεν αποκαλεί την Ελλάδα «Greece» ή κάτι παρόμοιο.

Περίπου το 1/5 του παγκόσμιου πληθυσμού που ομιλεί κινεζικά αποκαλεί την Ελλάδα (希腊) «Σι-Λα».


Βάλτε στο google τα ιδεογράμματα 希臘 να δείτε τα αποτελέσματα.
Επίσης στην Κινέζικη έκδοση της  wikipedia πατήστε το Link -->  http://zh.wikipedia.org/
Πηγή: proteus-protos.blogspot.gr/
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Αρνητική για τις ελληνικές εξαγωγές η Τελωνειακή σύνδεση Ε.Ε.-Τουρκίας

Εκτελωνισμοί Πειραιά Α.Κουρτέσης
Σε 1 δις ευρώ περίπου υπολογίζονται οι δυνητικές απώλειες των ελληνικών εξαγωγών για την τελευταία δεκαετία, σύμφωνα με ομιλία του κ. Παναγιώτη Μίχαλου κατά την Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων. (Κάντε κλίκ αριστερά στην εικόνα να κατεβάσετε την έκθεση της Ελ Στατ. για το 2014 )

Για αυτό το δεδομένο σύμφωνα με το κ. Μίχαλο, αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η Συμφωνία Τελωνειακή Σύνδεσης Ε.Ε.-Τουρκίας που υπογράφτηκε το 1996 και εμποδίζει την ελεύθερη πρόσβαση τροφίμων στην τούρκικη αγορά.
Οι απώλειες των ελληνικών εξαγωγών ετησίως υπολογίζονται σε 140 εκατομμύρια ευρώ.
Στη συνέχεια της τοποθέτησης του ο κ. Μίχαλος αναφέρθηκε στη μεγάλη συνεισφορά της βιομηχανίας τροφίμων στις ελληνικές εξαγωγές και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, υπογραμμίζοντας ότι υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες με την εκμετάλλευση του πλεονεκτήματος που λέγεται "Μεσογειακή διατροφή".
Παράλληλα
 Μείωση 5,5% κατέγραψαν οι εξαγωγές στο δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2014, ενώ κατά 4,1% υποχώρησαν οι εισαγωγές.
Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2014 ανήλθε σε 3,60 δισ. ευρώ, έναντι 3,68 δισ. ευρώ κατά το ίδιο διάστημα του έτους 2013, παρουσιάζοντας μείωση 2,4%. Η αντίστοιχη μεταβολή χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 430,4 εκατ. ευρώ, δηλαδή 20,2%.

Η συνολική αξία των εξαγωγών - αποστολών κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2014 ανήλθε στο ποσό των 4,18 δισ. ευρώ, έναντι 4,42,5 δισ. ευρώ  κατά το ίδιο διάστημα του 2013, παρουσιάζοντας μείωση 5,5%. Η αντίστοιχη μεταβολή χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 127 εκατ. ευρώ, δηλαδή 4,8%.

Η συνολική αξία των εισαγωγών - αφίξεων κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2014 ανήλθε στο ποσό των 7,78 δισ. ευρώ, έναντι 8,116 δισ. ευρώ κατά το ίδιο διάστημα του 2013, παρουσιάζοντας μείωση 4,1%. Η αντίστοιχη μεταβολή χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 303,4 εκατ. ευρώ, δηλαδή 6,3%

Διαβάστε , ή κατεβάστε τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ για την Ελληνική οικονομία 2014 .

Πηγή:AgroNews,Βήμα
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Τα δύο "πρόσωπα" του Πειραιά . Ένα αποκαλυπτικό άρθρο !!!

www.ektelonismos.com
 Η Cosco, που συνάντησε τόσα εμπόδια για την έλευση της στην Ελλάδα, πλέον ενισχύει τον ΟΛΠ με έσοδα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ !!!

Δύο διαφορετικοί κόσμοι συνυπάρχουν σε λίγα τετραγωνικά χιλιόμετρα γης. Οργανισμοί Λιμένος Πειραιώς και COSCO δουλεύουν δίπλα-δίπλα στον Πειραιά σταθμούς μεταφόριωσης εμπορευματοκιβωτίων, όχι μόνο με διαφορετικές επιχειρηματικές και πολιτισμικές νοοτροπίες, αλλά και με πολύ διαφορετικής προέλευσης αποτελέσματα.
Η θυγατρική της κινεζικής COSCO στην Ελλάδα, η Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ Α.Ε.), έχει εκτοξεύσει την κίνηση στους προβλήτες II και III, που η ίδια διαχειρίζεται, ενώ έχει φέρει στο λιμάνι κολοσσούς όπως τη ZTE Corporation, τη Huawei και τη Hewlett-Packard, οι οποίοι όχι μόνο εγκαθιστούν εδώ τα ευρωπαϊκά κέντρα διανομής τους, αλλά και δρομολογούν μεσοπρόθεσμα τη δημιουργία κέντρων συναρμολόγησης τελικών προϊόντων τους.
Η δραστηριότητα αυτή έχει αναστήσει και το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ενώ, πάνω από όλα, έχει βάλει στον χάρτη και πάλι τον Πειραιά ως πύλη της Ευρώπης για τις προερχόμενες από την Ασία εισαγωγές και εμπόριο.
www.ektelonismos.comΤην ίδια ώρα, τα μεγέθη του ΟΛΠ σε επίπεδο κίνησης εμφανίζονται στάσιμα ή και συρρικνούμενα. Στην ετήσια έκθεση της ΟΛΠ Α.Ε., που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες, γίνεται σαφές ότι η κινεζική εταιρεία απέδωσε, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, έσοδα ύψους 34,33 εκατ. ευρώ στην ελληνική εισηγμένη, (όποιος διαθέτει αναλυτικά  αυτά τα στοιχεία παρακαλώ να μας τα κοινοποιήσει ) σημαντικά αυξημένα σε σχέση με όλα τα προηγούμενα έτη και πολύ υψηλότερα από το ελάχιστο εγγυημένο τίμημα, βοηθώντας, έτσι, την ΟΛΠ να εμφανίσει καθαρά κέρδη της τάξης των 8,045 εκατ. ευρώ.
Η συνύπαρξη των δύο κόσμων στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αποτυπώνεται όχι μόνο στις δραστηριότητες των εταιρειών, αλλά και στη φιλοσοφία των επικεφαλής τους.

Υ.Γ Σχόλιο : Το τέως Λιμάνι του ΟΛΠ απαξιώθηκε σκόπιμα όλα αυτά τα χρόνια , μέχρι να ωριμάσει η στιγμή για την πώληση του στούς Κινέζους . Τώρα επαναλαμβάνετε το ίδιο σκηνικό για το υπόλοιπο φιλέτο. !!!! 

Πηγή:www.capital.gr
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΟΜΥΛΕ : Στάση εργασίας & Απεργιακές κινητοποιήσεις στά λιμάνια

Σήμερα 07/04/2014 : Στάση εργασίας από τις 7 έως τις 11 το πρωί πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).
Στο πλαίσιο της στάσης προγραμματίζεται συγκέντρωση στα κεντρικά γραφεία του ΟΛΠ.
Η κινητοποίηση οργανώνεται από την Ομοσπονδία Εργαζομένων Λιμένων Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και την Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ.
Αύριο 08/04/2014: Η ΟΜΥΛΕ έχει εξαγγείλει επίσης 24ωρη απεργία , ημέρα που αναμένεται να συζητηθεί στη Βουλή η επίμαχη διάταξη.
Την ίδια ημέρα στις 16:00 προγραμματίζεται συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος και στη συνέχεια πορεία στη Βουλή.
Σε ανακοίνωσή της η ΟΜΥΛΕ κάνει λόγο γα «αιφνιδιασμό» από την πλευρά της κυβέρνησης και υποστηρίζει ότι «η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων όλους τους Λιμενικούς Οργανισμούς της χώρας».
Μεθαύριο 09/04/2014 : Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια θα συμμετέχουν και στην 24ωρη γενική απεργία ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη.
Την ίδια ημέρα οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 10:30 π.μ. στο χώρο μπροστά από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και πορεία στο κέντρο της πόλης με κατάληξη στο κτήριο του ΟΛΠ.
Πηγή: Ναυτεμπορική
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής πρωτοτύπων ή επικυρωμένων αντιγράφων εγγράφων

http://www.ektelonismos.com
Σας πληροφορούμε ότι δημοσιεύθηκε ο νόμος 4250/2014 (ΦΕΚ 74 /Α’/26-3-2014) «Διοικητικές Απλουστεύσεις-Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα-Τροποποίηση Διατάξεων του π.δ. 318/1992 (Α΄161) και λοιπές ρυθμίσεις», όπου, μεταξύ των λοιπών ρυθμίσεων, περιλαμβάνονται σημαντικές διοικητικές απλουστεύσεις, με τις οποίες βελτιώνονται οι διοικητικές διαδικασίες και καθίστανται περισσότερο ευέλικτες και αποδοτικές και επιτυγχάνεται η ταχύτερη, αποτελεσματικότερη και χωρίς κόστος εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων.
Εδώ ολόκληρη η εγκύκλιος μπορείτε να την διαβάσετε ή να την κατεβάσετε .
Πηγή: Υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709 

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Με αιχμή του δόρατος την PCT καταθέτει αίτηση ενδιαφέροντος για τον ΟΛΠ η COSCO

Κουρτέσης Αλέξανδρος Με ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του

  • 32%, κατά τους πρώτους μήνες του 2014, μετά το 
  • 19,5% του 2013 και το 
  • 77,4% του 2012, 

«καλπάζει» η Pacific, θυγατρική της Cosco στον Πειραιά, προς την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΠ Α.Ε. στις 28 Απριλίου.
Για την ίδια ιδιωτικοποίηση, ωστόσο, έχουν εκφράσει ενδιαφέρον

  • μια κοινοπραξία νεοζηλανδικών συμφερόντων, της Morrison & Co με την ICM Limited, 
  • καθώς και οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι RZhD.

Προφανώς, η ανάδειξη του Πειραιά σε αιχμή του δόρατος της κερδοφορίας για την Cosco Pacific λειτουργεί ως... δόλωμα. Ωστόσο η ίδια η Cosco Pacific «έχει κάνει σημαία των διεθνών δραστηριοτήτων της τη θυγατρική της στην Ελλάδα και δύσκολα θα αφήσει το λιμάνι στα χέρια οιουδήποτε τρίτου», αναφέρουν πηγές της διεθνούς βιομηχανίας των μεταφορών. Και μάλλον έχουν δίκιο.
Τα τελευταία στοιχεία από τη λειτουργία των σταθμών εμπορευματοκιβωτίων που ελέγχει εδώ είναι ενδεικτικά, ειδικά σ’ ένα μακροοικονομικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την παρατεταμένη ύφεση. Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο ο ΣΕΠ διακίνησε στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ 464.600 εμπορευματοκιβώτια, 32,8% περισσότερα σε σχέση με το πρώτο δίμηνο του 2013.
Παράλληλα στα οικονομικά της αποτελέσματα για τη χρήση του 2013, που ανακοινώθηκαν πριν από λίγες ημέρες, η Cosco Pacific εμφάνισε αύξηση κύκλου εργασιών στον Πειραιά της τάξης του 15,3%, στα 155,43 εκατ. δολάρια.
Εκτελωνισμοί ΚουρτέσηςΕύλογο είναι, κατά συνέπεια, να δίνει έμφαση στην λειτουργία του Πειραιά ως ραγδαία αναπτυσσομένης ευρωπαϊκής πύλης, κάτι που έχει φέρει, άλλωστε, στους ντόκους του ΣΕΠ συμβόλαια με εταιρείες όπως η

  • Hewlett Packard, η 
  • Hwaey, η 
  • ZTE Corporation κ.ά. 

Σε αυτήν ακριβώς τη στρατηγική ανάπτυξης εντάσσεται και η επιμονή στη νέα επένδυση των 230 εκατ. ευρώ στο δυτικό τμήμα του λιμανιού, η συμφωνία για την οποία (φιλικός διακανονισμός) έχει συναντήσει τις γνωστές ενστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Επένδυση που κρίνεται απαραίτητη, καθώς ο ΣΕΠ λειτουργεί ήδη στα όρια που του επιτρέπει η υπάρχουσα δυναμικότητα των υποδομών.
Σημειώνεται πως η Cosco Pacific λειτουργεί 22 λιμάνια στην Κίνα και διεθνώς και ο Πειραιάς παραμένει το ταχύτερα αναπτυσσόμενο μετά το κινεζικό Guangzhou South China Oceangate Terminal. Στην ευρύτερη περιφέρεια της Ευρώπης, η Cosco επίσης διαχειρίζεται ή συμμετέχει σε κοινοπραξίες που διαχειρίζονται το Suez Canal Container Terminal SAE στην Αίγυπτο και το Antwerp Gateway NV στην Αμβέρσα στο Βέλγιο.
Πηγή: Καθημερινή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709