ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011
Σχεδόν έτοιμες οι αποθήκες Groupaz στο Ικόνιο
Δημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
Κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011
Διαύγεια: Αναρτήσεις Υπ. Οικονομικών / Τελωνείων
Αναρτήσεις Υπουργείου Οικονομικών.
Εδώ αναρτώνται και αποφάσεις που αφορούν τα τελωνεία.
Αναρτήθηκε από : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogger.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Εδώ αναρτώνται και αποφάσεις που αφορούν τα τελωνεία.
Αναρτήθηκε από : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogger.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Διαύγεια: Κερατσίνι Δραπετσώνα , Πειραιάς
Λίγα λόγια για το Πρόγραμμα Διαύγεια:
→ Ο Πολίτης μπορεί να έχει πρόσβαση, από ένα σημείο, στο σύνολο των νόμων και αποφάσεων που εκδίδουν τα κυβερνητικά όργανα, οι φορείς του στενού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα και οι Ανεξάρτητες Αρχές.
Από 15/3/2011 θα ενταχθούν στο Πρόγραμμα Δι@ύγεια και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού
Οι λειτουργίες προβολής και αναζήτησης αποφάσεων ανά δημόσιο φορέα παρέχονται μέσω του κεντρικού δικτυακού τόπου του Εθνικού Τυπογραφείου που λειτουργεί στην διεύθυνση et.diavgeia.gov.gr.
Αναρτήθηκε από: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogger.com
email:kourtesisa@hotmail.com
→ Εισάγεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα η υποχρέωση ανάρτησης των αποφάσεων των κυβερνητικών οργάνων και της διοίκησης στο Διαδίκτυο
→ Όλες οι αποφάσεις δεν εκτελούνται αν δεν αναρτηθούν στον δικτυακό τόπο et.diavgeia.gov.gr. Mε την ολοκλήρωση της ανάρτησης η κάθε απόφαση αποκτά έναν μοναδικό αριθμό Αριθμό Διαδικτυακής Ανάρτησης (ΑΔΑ), ο οποίος την πιστοποιεί.Οι λειτουργίες προβολής και αναζήτησης αποφάσεων ανά δημόσιο φορέα παρέχονται μέσω του κεντρικού δικτυακού τόπου του Εθνικού Τυπογραφείου που λειτουργεί στην διεύθυνση et.diavgeia.gov.gr.
Αναρτήθηκε από: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogger.com
email:kourtesisa@hotmail.com
ΟΛΠ: Μετεγκατάσταση του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά
Σχολή λιμενοφυλάκων Photo Costa Garda |
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. ενέκρινε ομόφωνα την παραχώρηση του κτιρίου, στο οποίο στεγαζόταν η Σχολή Λιμενοφυλάκων (Χατζηκυριάκειο) στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να μεταφερθεί και στεγασθεί το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά και άλλες Υπηρεσίες του Υπουργείου.
Όπως είναι γνωστό, ο λιμενικός χώρος της περιοχής Αγίου Νικολάου και της Ακτής Μιαούλη μετατρέπεται σε ελεύθερη ζώνη κρουαζιερόπλοιων με νέα κρηπιδώματα και κτίρια. Στον ίδιο επίσης χώρο η «Παγόδα» μετατρέπεται σε ξενοδοχείο 5*.
Το παραχωρούμενο κτίριο, το οποίο την τελευταία τριετία δεν χρησιμοποιείτο από το ΥΕΝ στο οποίο είχε παραχωρηθεί, έχει έκταση 4.500 τ.μ., και παραχωρείται στο Υπουργείο για δέκα χρόνια με το συμβολικό αντάλλαγμα 1000 Ευρώ ετησίως.
Ήδη οι αρμόδιες υπηρεσίες του Κ.Λ.Πειραιά και του Ο.Λ.Π. Α.Ε. συγκρότησαν επιτροπή για την ανακαίνιση του κτιρίου και την άμεση μεταστέγαση των Υπηρεσιών του Κ.Λ.Π. σ’ αυτό.
Όπως είναι γνωστό, με ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Ο.Λ.Π. Α.Ε. τον Ιούνιο του 2010, ο χώρος και τα κτίρια της περιοχής Αγίου Νικολάου παρεχωρήθησαν από το δημόσιο στον Ο.Λ.Π. Α.Ε.
Για το θέμα αυτό είχαν ήδη συναντηθεί και συμφωνήσει ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστος Παπουτσής και ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης στα πλαίσια της συνεργασίας Λιμενικού Σώματος και Ο.Λ.Π. Α.Ε., ως Αρχής Λιμένος.
Η απόφαση αυτή αποτελεί τμήμα των γενικότερων επαναρρυθμίσεων και νέων έργων στο Λιμάνι του Πειραιά και διευκολύνει τόσο τις Υπηρεσίες του Κ.Λ.Π., το οποίο θα αποκτήσει επαρκείς και σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις, όσο και τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. στην εφαρμογή του επενδυτικού του προγράμματος.
Πηγή: ΟΛΠ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων . http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011
Έφυγε ο Λεωνίδας Ανδριανόπουλος
«Φτωχότερη» είναι από την Τρίτη (25/10) η «οικογένεια» του Ολυμπιακού, καθώς άφησε την τελευταία του πνοή ο Λεωνίδας Ανδριανόπουλος, ο τελευταίος από τα θρυλικά αδέρφια που αγωνίστηκαν με την πρώτη φανέλα των «ερυθρόλευκων».
Ο Λεωνίδας Ανδριανόπουλος γεννήθηκε το 1911 και ήταν ο μικρότερος από τα εννιά αδέρφια (8 αγόρια και 1 κορίτσι) της οικογένειας. Τα ονόματα των πέντε εξ αυτών, όμως, έμελε να μείνουν χαραγμένα στους Έλληνες φιλάθλους, λόγω της συμμετοχής τους στην πρώτη ομάδα του Ολυμπιακού.
Ο «στραβοσουγιάς», όπως ήταν το παρατσούκλι του Λεωνίδα Ανδριανόπουλου, ξεκίνησε την σταδιοδρομία του ως αθλητής στίβου, όμως στη συνέχεια αντιλήφθηκε ότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο να παρεκκλίνει της πορείας των μεγαλύτερων αδερφών του, Γιάννη, Γιώργο, Ντίνου, Βασίλη, Αριστείδη (πέθανε σε ηλικία 18 ετών), Σταύρου και Στέλιου.
Πηγή: NewsBomb
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Ο Λεωνίδας Ανδριανόπουλος γεννήθηκε το 1911 και ήταν ο μικρότερος από τα εννιά αδέρφια (8 αγόρια και 1 κορίτσι) της οικογένειας. Τα ονόματα των πέντε εξ αυτών, όμως, έμελε να μείνουν χαραγμένα στους Έλληνες φιλάθλους, λόγω της συμμετοχής τους στην πρώτη ομάδα του Ολυμπιακού.
Ο «στραβοσουγιάς», όπως ήταν το παρατσούκλι του Λεωνίδα Ανδριανόπουλου, ξεκίνησε την σταδιοδρομία του ως αθλητής στίβου, όμως στη συνέχεια αντιλήφθηκε ότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο να παρεκκλίνει της πορείας των μεγαλύτερων αδερφών του, Γιάννη, Γιώργο, Ντίνου, Βασίλη, Αριστείδη (πέθανε σε ηλικία 18 ετών), Σταύρου και Στέλιου.
Πηγή: NewsBomb
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011
Λάρισα, η πρωταθλήτρια των Καγιέν !!
Άσχετο αλλά ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ !!!
Η πρωτεύουσα των Πόρσε Καγιέν δεν είναι λοιπόν ούτε το Λονδίνο, ούτε η Νέα Υόρκη, αλλά η Λάρισα, μια πόλη 250.000 κατοίκων, "γεγονός που έχει μετατραπεί σε προσφιλές θέμα συζήτησης στην Στουτγγάρδη, το λίκνο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας" γράφει ο Ηρακλής Πολεμαρχάκις στο περιοδικό του βρετανικού πανεπιστημίου Γουόρικ όπου και διδάσκει.
Ο καθηγητής επισημαίνει το αυτονόητο:
Ότι το συγκεκριμένο ρεκόρ είναι μάλλον περίεργο για μια αγροτική περιοχή, πόσω μάλλον εάν κανείς αναλογιστεί ότι ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα κάθε άλλο παρά ανθηρός μπορεί να χαρακτηρισθεί, δεδομένου ότι η αγροτική παραγωγή αποτελεί μόλις το 3,2% του ακαθάριστου εθνικού προϊόντος (στοιχεία 2009) από 6,65% που ήταν το 2000 ενώ τα κονδύλια και οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνιστούν περίπου το μισό του εθνικού αγροτικού εισοδήματος.
"Πριν από ένα - δυο χρόνια ο αριθμός των Πόρσε Καγιέν που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα, ήταν μεγαλύτερος από τον αριθμό των Ελλήνων που δήλωναν εισόδημα άνω των 50.000 ευρώ και πλήρωναν τους αντίστοιχους φόρους", υπογραμμίζει ο κ. Πολεμαρχάκις, επισημαίνοντας ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο κόστος αγοράς του πολυτελούς οχήματος.
"Η σουρεαλιστική περίπτωση της Λάρισας αποτελεί βεβαίως και μία αναλογία της δύσκολης θέσης στην οποία έχει περιέλθει η ίδια η Ελλάδα", αναφέρει ο καθηγητής στο άρθρο του, τμήμα του οποίου αναδημοσίευσε η Athens News.
"Η χώρα", προσθέτει ο ίδιος, "βρίσκεται σε οικτρή θέση εξαιτίας του εύκολου χρήματος, κληροδότημα των τεράστιων πιστώσεων που προσέφερε σε δημόσιο και ιδιώτες η ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη και εξαιτίας ενός συνδυασμού άλλων παραγόντων, μεταξύ των οποίων η διαφθορά, η ξοφλημένη πολιτική κουλτούρα και το εκπαιδευτικό σύστημα που δεν μπόρεσε να παράσχει στους πολίτες τις απαιτούμενες δεξιότητες".
Πηγή: e-go
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Η πρωτεύουσα των Πόρσε Καγιέν δεν είναι λοιπόν ούτε το Λονδίνο, ούτε η Νέα Υόρκη, αλλά η Λάρισα, μια πόλη 250.000 κατοίκων, "γεγονός που έχει μετατραπεί σε προσφιλές θέμα συζήτησης στην Στουτγγάρδη, το λίκνο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας" γράφει ο Ηρακλής Πολεμαρχάκις στο περιοδικό του βρετανικού πανεπιστημίου Γουόρικ όπου και διδάσκει.
Ο καθηγητής επισημαίνει το αυτονόητο:
Ότι το συγκεκριμένο ρεκόρ είναι μάλλον περίεργο για μια αγροτική περιοχή, πόσω μάλλον εάν κανείς αναλογιστεί ότι ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα κάθε άλλο παρά ανθηρός μπορεί να χαρακτηρισθεί, δεδομένου ότι η αγροτική παραγωγή αποτελεί μόλις το 3,2% του ακαθάριστου εθνικού προϊόντος (στοιχεία 2009) από 6,65% που ήταν το 2000 ενώ τα κονδύλια και οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνιστούν περίπου το μισό του εθνικού αγροτικού εισοδήματος.
Εδώ το δημοσίευμα από την AthensNews |
"Η σουρεαλιστική περίπτωση της Λάρισας αποτελεί βεβαίως και μία αναλογία της δύσκολης θέσης στην οποία έχει περιέλθει η ίδια η Ελλάδα", αναφέρει ο καθηγητής στο άρθρο του, τμήμα του οποίου αναδημοσίευσε η Athens News.
"Η χώρα", προσθέτει ο ίδιος, "βρίσκεται σε οικτρή θέση εξαιτίας του εύκολου χρήματος, κληροδότημα των τεράστιων πιστώσεων που προσέφερε σε δημόσιο και ιδιώτες η ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη και εξαιτίας ενός συνδυασμού άλλων παραγόντων, μεταξύ των οποίων η διαφθορά, η ξοφλημένη πολιτική κουλτούρα και το εκπαιδευτικό σύστημα που δεν μπόρεσε να παράσχει στους πολίτες τις απαιτούμενες δεξιότητες".
Πηγή: e-go
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Οι ιδιοκτήτες των φορτηγών προειδοποιούν με απεργία διαρκείας
Νέα πρόταση προς την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αναμένεται να καταθέσουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. οι οποίοι υποστηρίζουν ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο «είναι καταδικαστικές για τον κλάδο αφού συμπληρώνουν και ολοκληρώνουν την πλήρη ισοπέδωσή του».
«Σε περίπτωση που και αυτή η προσπάθεια δεν βρει ανταπόκριση από τον υπουργό, ο κλάδος θα αντιδράσει με μαζική καθολική απεργία διαρκείας σε χρόνο που θα ανακοινωθεί από την ηγεσία του όπως με συντριπτική πλειοψηφία αποφασίστηκε στη μυστική ψηφοφορία που διενεργήθηκε», επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του κλάδου.
Πηγή: Εκτελωνιστική Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
«Σε περίπτωση που και αυτή η προσπάθεια δεν βρει ανταπόκριση από τον υπουργό, ο κλάδος θα αντιδράσει με μαζική καθολική απεργία διαρκείας σε χρόνο που θα ανακοινωθεί από την ηγεσία του όπως με συντριπτική πλειοψηφία αποφασίστηκε στη μυστική ψηφοφορία που διενεργήθηκε», επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του κλάδου.
Πηγή: Εκτελωνιστική Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011
Επενδύσεις στον Πειραιά, στρατηγικού χαρακτήρα
«Deal» 550 εκατ. ευρώ για Ελλάδα - Κίνα
Στην ακόμη μεγαλύτερη ενδυνάμωση των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδος και Κίνας αποβλέπει η ελληνική κυβέρνηση τόσο στον τομέα της Ναυτιλίας όσο και στη λιμενική πολιτική. Αυτό επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης , ο οποίος υποδέχτηκε τον πρόεδρο της κινεζικής Γερουσίας (National Consultative Assembly of China), Jia Qinglin στο λιμάνι της Cosco στον Πειραιά.
Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων ο Κινέζος αξιωματούχος υπενθύμισε στον υπουργό ότι στην Κινεζική Τράπεζα Ανάπτυξης σε ειδικό λογαριασμό βρίσκονται πέντε δισεκατομμύρια δολάρια για να δοθούν ως χρηματοδότηση σε Έλληνες πλοιοκτήτες που θέλουν να «χτίσουν» νέα πλοία στα κινεζικά ναυπηγεία.
«Η επένδυση στον Πειραιά, είναι επένδυση στρατηγικού χαρακτήρα τόσο για τους ίδιους τους Κινέζους όσο και για εμάς, μιας και θέλουμε να δημιουργήσουμε, εδώ στον Πειραιά, μια μεγάλη ναυτιλιακή πρωτοβουλία, προκειμένου να προσελκύσουμε ναυτιλιακό συνάλλαγμα, σε ναυτιλιακές και παρα-ναυτιλιακές επενδύσεις» δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
Σημείωσε ακόμη ότι «με την κινέζικη κυβέρνηση χτίζουμε σταθερά και συστηματικά, τη Συμμαχία για την Ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες επενδύσεις από την πλευρά της Κίνας αρχίζουν και στρέφονται προς τη χώρα μας» και πρόσθεσε: «Φέτος, συμβαίνει κάτι πολύ σημαντικό σε σχέση με τις ελληνικές εξαγωγές προς την Κίνα: αν και αντιπροσωπεύουν μόνο το 1% των ελληνικών εξαγωγών, φέτος παρουσιάζουν μια αύξηση πάνω από 50%.
Πιστεύω ότι σε λίγο καιρό οι ελληνικές εξαγωγές προς την Κίνα, θα αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μερίδιο των ελληνικών εξαγωγών, οι οποίες αυξήθηκαν έτσι και αλλιώς, κατά περίπου 40-45%».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε επίσης: «Οι προοπτικές της ελληνοκινεζικής συνεργασίας είναι μεγάλες. Αφορούν επενδύσεις στρατηγικού χαρακτήρα, μα κυρίως αφορούν την πραγματική οικονομία, γιατί διαμορφώνουν θέσεις εργασίας, που είναι και το μεγάλο ζητούμενο αυτή τη στιγμή στη χώρα μαζί με την ανάπτυξη».
Το βράδυ ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας θα απευθύνει χαιρετισμό σε εκδήλωση που διοργανώνει το Ελληνοκινεζικό Εμπορικό Επιμελητήριο.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Χρυσοχοΐδης θα υπογράψει με τον υφυπουργό Εμπορίου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, κ. Ζονγκ Σαν, Μνημόνιο Οικονομικής Συνεργασίας Ελλάδας - Κίνας.
Παράλληλα, υπογράφηκαν τέσσερις επιχειρηματικές συμφωνίες μεταξύ κινεζικών και ελληνικών επιχειρήσεων, που αφορούν κυρίως εξαγωγές προς την Κίνα, ύψους περίπου 550 εκατ. ευρώ.
Στο περιθώριο της επίσκεψης, θα πραγματοποιηθούν επιχειρηματικές συναντήσεις ελληνικών και κινεζικών επιχειρήσεων, που έχουν ως κύριο στόχο να διερευνήσουν τις επενδυτικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες που υπάρχουν στη χώρα μας, σε κλάδους όπως οι
Εν τω μεταξύ με τον αντιπρόεδρο, Guoping Chen και πενταμελή αντιπροσωπεία αξιωματούχων του λιμανιού της Σαγκάης συναντήθηκαν χθες ο διευθυντής διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε., Σταύρος Χατζάκος και επιτελικά στελέχη του Οργανισμού, στα κεντρικά γραφεία του ΟΛΠ Α.Ε.
Μετά την παρουσίαση του λιμανιού του Πειραιά και κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τομέα της κρουαζιέρας και τα προγραμματισμένα έργα για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών.
Ακολούθησε επίσκεψη-ξενάγηση στο Cruιse Terminal, όπου οι επισκέπτες έμειναν εντυπωσιασμένοι από τους χώρους αναμονής, την εξυπηρέτηση και τα μέτρα ασφαλείας.
Άλλες δημοσιεύσεις για το θέμα Εδώ & εδώ
Πηγή: Πρώτο θέμα , Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Στην ακόμη μεγαλύτερη ενδυνάμωση των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδος και Κίνας αποβλέπει η ελληνική κυβέρνηση τόσο στον τομέα της Ναυτιλίας όσο και στη λιμενική πολιτική. Αυτό επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης , ο οποίος υποδέχτηκε τον πρόεδρο της κινεζικής Γερουσίας (National Consultative Assembly of China), Jia Qinglin στο λιμάνι της Cosco στον Πειραιά.
Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων ο Κινέζος αξιωματούχος υπενθύμισε στον υπουργό ότι στην Κινεζική Τράπεζα Ανάπτυξης σε ειδικό λογαριασμό βρίσκονται πέντε δισεκατομμύρια δολάρια για να δοθούν ως χρηματοδότηση σε Έλληνες πλοιοκτήτες που θέλουν να «χτίσουν» νέα πλοία στα κινεζικά ναυπηγεία.
«Η επένδυση στον Πειραιά, είναι επένδυση στρατηγικού χαρακτήρα τόσο για τους ίδιους τους Κινέζους όσο και για εμάς, μιας και θέλουμε να δημιουργήσουμε, εδώ στον Πειραιά, μια μεγάλη ναυτιλιακή πρωτοβουλία, προκειμένου να προσελκύσουμε ναυτιλιακό συνάλλαγμα, σε ναυτιλιακές και παρα-ναυτιλιακές επενδύσεις» δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
Σημείωσε ακόμη ότι «με την κινέζικη κυβέρνηση χτίζουμε σταθερά και συστηματικά, τη Συμμαχία για την Ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες επενδύσεις από την πλευρά της Κίνας αρχίζουν και στρέφονται προς τη χώρα μας» και πρόσθεσε: «Φέτος, συμβαίνει κάτι πολύ σημαντικό σε σχέση με τις ελληνικές εξαγωγές προς την Κίνα: αν και αντιπροσωπεύουν μόνο το 1% των ελληνικών εξαγωγών, φέτος παρουσιάζουν μια αύξηση πάνω από 50%.
Πιστεύω ότι σε λίγο καιρό οι ελληνικές εξαγωγές προς την Κίνα, θα αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μερίδιο των ελληνικών εξαγωγών, οι οποίες αυξήθηκαν έτσι και αλλιώς, κατά περίπου 40-45%».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε επίσης: «Οι προοπτικές της ελληνοκινεζικής συνεργασίας είναι μεγάλες. Αφορούν επενδύσεις στρατηγικού χαρακτήρα, μα κυρίως αφορούν την πραγματική οικονομία, γιατί διαμορφώνουν θέσεις εργασίας, που είναι και το μεγάλο ζητούμενο αυτή τη στιγμή στη χώρα μαζί με την ανάπτυξη».
Το βράδυ ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας θα απευθύνει χαιρετισμό σε εκδήλωση που διοργανώνει το Ελληνοκινεζικό Εμπορικό Επιμελητήριο.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Χρυσοχοΐδης θα υπογράψει με τον υφυπουργό Εμπορίου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, κ. Ζονγκ Σαν, Μνημόνιο Οικονομικής Συνεργασίας Ελλάδας - Κίνας.
Παράλληλα, υπογράφηκαν τέσσερις επιχειρηματικές συμφωνίες μεταξύ κινεζικών και ελληνικών επιχειρήσεων, που αφορούν κυρίως εξαγωγές προς την Κίνα, ύψους περίπου 550 εκατ. ευρώ.
Στο περιθώριο της επίσκεψης, θα πραγματοποιηθούν επιχειρηματικές συναντήσεις ελληνικών και κινεζικών επιχειρήσεων, που έχουν ως κύριο στόχο να διερευνήσουν τις επενδυτικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες που υπάρχουν στη χώρα μας, σε κλάδους όπως οι
- τηλεπικοινωνίες,
- τραπεζικές υπηρεσίες,
- αυτοκινητοβιομηχανία,
- σιδηροδρομικός εξοπλισμός,
- τσιμεντοβιομηχανία,
- Real Estate,
- ζυθοποιία,
- μηχανήματα και ηλεκτρονικά προϊόντα,
- ένδυση και τα
- υαλικά.
Μετά την παρουσίαση του λιμανιού του Πειραιά και κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τομέα της κρουαζιέρας και τα προγραμματισμένα έργα για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών.
Ακολούθησε επίσκεψη-ξενάγηση στο Cruιse Terminal, όπου οι επισκέπτες έμειναν εντυπωσιασμένοι από τους χώρους αναμονής, την εξυπηρέτηση και τα μέτρα ασφαλείας.
Άλλες δημοσιεύσεις για το θέμα Εδώ & εδώ
Πηγή: Πρώτο θέμα , Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
ΟΛΠ - Cosco ΜΑΖΙ για το Θριάσιο
«Σφραγίστηκε» η από κοινού συμμετοχή του ΟΛΠ και της Cosco σε σχήμα που θα διεκδικήσει την κατασκευή και λειτουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο
«Σφραγίστηκε» η από κοινού συμμετοχή του ΟΛΠ και της Cosco σε σχήμα που θα διεκδικήσει την κατασκευή και λειτουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ ΑΕ) Γιώργος Ανωμερίτης, μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου, υπογράμμισε ότι «οι δύο πλευρές έχουμε συμφωνήσει ότι θα πάμε μαζί, αφού άλλωστε είμαστε χρήστες του ίδιου προϊόντος».
Οπως αποκάλυψε ο κ. Ανωμερίτης η συμφωνία είχε κλείσει από τον περασμένο Μάιο, σε προηγούμενο ταξίδι στη χώρα μας του προέδρου της Cosco κάπτεν Γουέι Τζιαφού, και αυτές τις ημέρες στο πλαίσιο των διαδικασιών που έχει καθορίσει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών τέθηκαν από κάθε πλευρά 12 ερωτήματα στα οποία δόθηκαν ικανοποιητικές απαντήσεις.
Διαγωνισμός
«Ο διαγωνισμός είναι προσανατολισμένος στους χρήστες που θα βρεθούν σε έναν χώρο με τρένο, λιμάνι, εθνικό δρόμο» υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, αναφέροντας ότι «στο εταιρικό σχήμα φυσικά μπορούν να πάρουν μέρος και άλλοι».
Να σημειωθεί ότι η ανάδοχος εταιρεία, που θα προκύψει από τον διεθνή διαγωνισμό, θ’ αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση και λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου ύψους περίπου 150 εκατομμυρίων ευρώ.
Οπως είπε, ακόμα, ο κ. Ανωμερίτης μέσα στο 2011 θα έχει ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, στο Ικόνιο με το Θριάσιο Πεδίο.
Ο ίδιος ανακοίνωσε, ακόμα, ότι ο ΟΛΠ προχωράει σε έργα και παρεμβάσεις για τον διπλασιασμό του χώρου του τομέα αυτοκινήτων (car terminal), επειδή πρόκειται για μια κερδοφόρα δραστηριότητα με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Μάλιστα, φέτος, αν και περίοδος παγκόσμιας κρίσης η διαμετακόμιση οχημάτων κατέγραψε αύξηση 60%.
Πηγή: Έθνος
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
«Σφραγίστηκε» η από κοινού συμμετοχή του ΟΛΠ και της Cosco σε σχήμα που θα διεκδικήσει την κατασκευή και λειτουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ ΑΕ) Γιώργος Ανωμερίτης, μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου, υπογράμμισε ότι «οι δύο πλευρές έχουμε συμφωνήσει ότι θα πάμε μαζί, αφού άλλωστε είμαστε χρήστες του ίδιου προϊόντος».
Οπως αποκάλυψε ο κ. Ανωμερίτης η συμφωνία είχε κλείσει από τον περασμένο Μάιο, σε προηγούμενο ταξίδι στη χώρα μας του προέδρου της Cosco κάπτεν Γουέι Τζιαφού, και αυτές τις ημέρες στο πλαίσιο των διαδικασιών που έχει καθορίσει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών τέθηκαν από κάθε πλευρά 12 ερωτήματα στα οποία δόθηκαν ικανοποιητικές απαντήσεις.
Διαγωνισμός
«Ο διαγωνισμός είναι προσανατολισμένος στους χρήστες που θα βρεθούν σε έναν χώρο με τρένο, λιμάνι, εθνικό δρόμο» υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, αναφέροντας ότι «στο εταιρικό σχήμα φυσικά μπορούν να πάρουν μέρος και άλλοι».
Να σημειωθεί ότι η ανάδοχος εταιρεία, που θα προκύψει από τον διεθνή διαγωνισμό, θ’ αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση και λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου ύψους περίπου 150 εκατομμυρίων ευρώ.
Οπως είπε, ακόμα, ο κ. Ανωμερίτης μέσα στο 2011 θα έχει ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, στο Ικόνιο με το Θριάσιο Πεδίο.
Ο ίδιος ανακοίνωσε, ακόμα, ότι ο ΟΛΠ προχωράει σε έργα και παρεμβάσεις για τον διπλασιασμό του χώρου του τομέα αυτοκινήτων (car terminal), επειδή πρόκειται για μια κερδοφόρα δραστηριότητα με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Μάλιστα, φέτος, αν και περίοδος παγκόσμιας κρίσης η διαμετακόμιση οχημάτων κατέγραψε αύξηση 60%.
Πηγή: Έθνος
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Εξυπνες συσκευές-ντέντεκτιβ στις διεθνείς μεταφορές
Συγκεκριμένα, στο άμεσο μέλλον αναμένεται να χρησιμοποιηθούν τα λεγόμενα «Container Security Devices» (CSDs), τα οποία θα παρακολουθούν τη θέση, την κατάσταση και το περιεχόμενο των μετακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων.
Η χρήση των συσκευών αυτών θα επιτρέψει με τη σειρά της να καθιερωθούν οι λεγόμενες «πράσινες λωρίδες» διέλευσης στα τελωνεία, μέσω των οποίων θα γίνεται ελεύθερη διέλευση των κοντέινερς, που είναι εξοπλισμένα με CSDs.
Ήδη, βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος μεταξύ των τελωνειακών αρχών μεγάλων χωρών του κόσμου (Μ. Βρετανία, ΗΠΑ, Κίνα, Βέλγιο, κ.α.) και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Γενική Διεύθυνση Φορολογικής και Τελωνειακής Ένωσης), με σκοπό οι «πράσινες λωρίδες» να επεκταθούν και να καθιερωθούν στο μέλλον σε όλα τα τελωνεία.
Τα παραπάνω επισημάνθηκαν κατά το 4ο πανευρωπαϊκό συνέδριο νέων τεχνολογιών στις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics (ECITL), το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκε και μια σειρά από εξειδικευμένες διαδικτυακές «πλατφόρμες παροχής πληροφοριών και διάδρασης », οι οποίες σύντομα αναμένεται να μπουν σε γενική εφαρμογή.
Οι συνεργατικές αυτές πλατφόρμες θα διευκολύνουν όσους ασχολούνται με τις μεταφορές στην
α) παρακολούθηση των φορτίων,
β) εύρεση φορτίων επιστροφής και αξιοποίηση των κενών φορτηγών,
γ) ανταλλαγή εγγράφων μεταφοράς με τις αρχές και άλλους εμπλεκομένους φορείς και
δ) εκμετάλλευση άλλων γενικών υπηρεσιών όπως τιμολόγηση, ειδικά λογισμικά, κλπ.
Ανάμεσα στις καινοτομίες που παρουσιάστηκαν περιλαμβάνονταν οι τεχνολογίες παρακολούθησης ειδικών και «επικίνδυνων» φορτίων, αλλά και βελτιστοποίησης της δρομολόγησης οχημάτων διανομών, νέες μορφές επιχειρηματικών σχημάτων και τρόποι δράσης για τη μεταφορά των ερευνητικών αποτελεσμάτων στην πράξη.
Τοπικός διοργανωτής φορέας του Συνεδρίου ήταν το Ελληνικό Ινστιτούτο Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΜΕΤ/ ΕΚΕΤΑ), με συνδιοργανωτή το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών University of Applied Sciences Vorarlberg GmbH (FHV) της Αυστρίας.
Πηγή: Kathimerini
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011
Κινεζικό ενδιαφέρον για το «Ελευθέριος Βενιζέλος»
Φουντώνει το κινεζικό ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», καθώς επίκειται η υπογραφή συμφωνίας για την παράταση της σύμβασης παραχώρησής του από την κυβέρνηση, στο πλαίσιο του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων.
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «The Sunday Times» του Λονδίνου, με τίτλο "China to land Greek airport" ο κινεζικός όμιλος HNA προέκυψε προχθές ως επικρατέστερος για να αναλάβει το αεροδρόμιο της Αθήνας. Ο κινεζικός όμιλος είναι ένας από τους δύο εναπομείναντες ενδιαφερόμενους για την απόκτηση της γερμανικής Hochtief, η οποία κατέχει το 40% του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο άλλος είναι η γαλλική Vinci.
Ο ΗΝΑ διαχειρίζεται 13 αεροδρόμια στην Κίνα καθώς και την τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική αεροπορική εταιρεία, την Hainan. Επίσης συνδέεται μέσω συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας με τη Shenzen Airoport, η οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για το «Ελευθέριος Βενιζέλος», με επιστολή της στον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στις 30 Μαΐου, όπως είχαν αποκαλύψει «ΤΑ ΝΕΑ».
Η Shenzen Airport διαχειρίζεται το ομώνυμο αεροδρόμιο του Shenzen, που είναι το τέταρτο μεγαλύτερο στην Κίνα και το πρώτο που εξυπηρετεί συνδυασμένες μεταφορές θαλάσσης, ξηράς και αέρος. Κάτι που παραπέμπει σε σχέδια συνεργασίας με την Cosco, στο λιμάνι του Πειραιά.
Eφόσον η Hochtief κλείσει τελικά τη συμφωνία με τους Κινέζους, το ποσοστό της στον Αερολιμένα Αθηνών θα περάσει σε κινεζικά χέρια. Ετσι, η παράταση της σύμβασης που διαπραγματεύεται η κυβέρνηση θα αφορά πλέον τον κινεζικό όμιλο.
Οπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση συζητά επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την περίοδο 2026-2046.
Σχόλιο: "Μ'αεροπλάνα και βαπόρια " Με την Cosco πήρε τα λιμάνια , τώρα θα πάρει τα Αεροδρόμια
Πηγή: Τα Νέα, Εκτ. Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. Εισαγωγές Εξαγωγές.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «The Sunday Times» του Λονδίνου, με τίτλο "China to land Greek airport" ο κινεζικός όμιλος HNA προέκυψε προχθές ως επικρατέστερος για να αναλάβει το αεροδρόμιο της Αθήνας. Ο κινεζικός όμιλος είναι ένας από τους δύο εναπομείναντες ενδιαφερόμενους για την απόκτηση της γερμανικής Hochtief, η οποία κατέχει το 40% του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο άλλος είναι η γαλλική Vinci.
Ο ΗΝΑ διαχειρίζεται 13 αεροδρόμια στην Κίνα καθώς και την τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική αεροπορική εταιρεία, την Hainan. Επίσης συνδέεται μέσω συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας με τη Shenzen Airoport, η οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για το «Ελευθέριος Βενιζέλος», με επιστολή της στον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στις 30 Μαΐου, όπως είχαν αποκαλύψει «ΤΑ ΝΕΑ».
Η Shenzen Airport διαχειρίζεται το ομώνυμο αεροδρόμιο του Shenzen, που είναι το τέταρτο μεγαλύτερο στην Κίνα και το πρώτο που εξυπηρετεί συνδυασμένες μεταφορές θαλάσσης, ξηράς και αέρος. Κάτι που παραπέμπει σε σχέδια συνεργασίας με την Cosco, στο λιμάνι του Πειραιά.
Eφόσον η Hochtief κλείσει τελικά τη συμφωνία με τους Κινέζους, το ποσοστό της στον Αερολιμένα Αθηνών θα περάσει σε κινεζικά χέρια. Ετσι, η παράταση της σύμβασης που διαπραγματεύεται η κυβέρνηση θα αφορά πλέον τον κινεζικό όμιλο.
Οπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση συζητά επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την περίοδο 2026-2046.
Σχόλιο: "Μ'αεροπλάνα και βαπόρια " Με την Cosco πήρε τα λιμάνια , τώρα θα πάρει τα Αεροδρόμια
Πηγή: Τα Νέα, Εκτ. Συσπείρωση
Αναδημοσίευση: Κουρτέσης Αλέξανδρος . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. Εισαγωγές Εξαγωγές.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011
Ξεκινά η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά
Κάντε Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση |
Το έργο, προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει τους εξής σταθμούς:
-Aγία Βαρβάρα (λεωφόρ. Ελ. Βενιζέλου, Αγ. Ελεούσα),
-Κορυδαλλός (πλ. Ελευθερίας)
-Νίκαια (πλ. Ελ. Βενιζέλου)
-Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη)
-Το λιμάνι του Πειραιά (κοντά στον ΗΣΑΠ)
-Το Δημοτικό Θέατρο
Η λειτουργία της επέκτασης προβλέπεται σε χρονικό διάστημα 60 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης του έργου.
Πηγή: TheSeaNation , Αττικό Μετρό
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Απεργία Τελωνειακών . Αγώνας μέχρι τέλους
Το Κτήριο του ΤΕΖ με το πανό του αγώνα των τελωνειακών |
Είναι πρώτη φορά στα 30 τόσα χρόνια παρουσίας μου στα τελωνεία που βλέπω τόση μεγάλη αποφασιστικότητα στον απεργιακό αγώνα των τελωνειακών.
Ήδη προχωράνε στην τρίτη κατά σειράν ημέρα απεργίας και έπονται ακόμα άλλες δύο. Τα μέτρα είναι σκληρά , οι Τελώνες χάνουν με τα νέα μέτρα πάνω από το 50% των εσόδων τους. Οικογένειες έχουν αρχίσει και καταρρέουν διότι οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί τινάζονται στον αέρα.
Κουράγιο.
Δημοσίευση :Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής εμπορευμάτων.
Http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Ήδη προχωράνε στην τρίτη κατά σειράν ημέρα απεργίας και έπονται ακόμα άλλες δύο. Τα μέτρα είναι σκληρά , οι Τελώνες χάνουν με τα νέα μέτρα πάνω από το 50% των εσόδων τους. Οικογένειες έχουν αρχίσει και καταρρέουν διότι οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί τινάζονται στον αέρα.
Κουράγιο.
Δημοσίευση :Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής εμπορευμάτων.
Http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email:kourtesisa@hotmail.com
Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011
Νέες Απεργιακές Κινητοποιήσεις Προκήρυξαν οι Τελωνειακοί !!
Κάντε Click στην εικόνα να διαβάσετε την ανακοίνωση
Πηγή: ΟΤΥΕ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email: kourtesisa@hotmail.com
Και οι Λιμενεργάτες σε 48ωρη απεργία !!!!
Πρόγραμμα κινητοπιήσεων 19-20.10.11
ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους στη 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ 19 & 20.10.11 και τη δυναμική συμμετοχή στις συγκεντρώσεις να δυναμώσουν τον αγώνα του Εργατικού Κινήματος για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της νεοφιλελεύθερης Κυβέρνησης.
ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Πειραιάς 17.10.2011
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Καλούμε όλους τους συναδέλφους στη 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ 19 & 20.10.11 και τη δυναμική συμμετοχή στις συγκεντρώσεις να δυναμώσουν τον αγώνα του Εργατικού Κινήματος για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της νεοφιλελεύθερης Κυβέρνησης.
ΤΕΤΑΡΤΗ 19.10.11
Προσυγκέντρωση στις 10:45 π.μ. στην πλατεία Βικτωρίας
Συγκέντρωση στις 11:00 π.μ. στο Πεδίο Άρεως
ΠΕΜΠΤΗ 20.10.11
Προσυγκέντρωση στις 10:45 π.μ. Σταδίου & Καραγιώργη Σερβίας
Συγκέντρωση στις 11:00 π.μ. στην πλατεία Συντάγματος
Ο εκβιασμός στην Κοινωνία δεν θα αφήσουμε να περάσει.
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
Πηγή: "ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ"
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης . Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων.
email: kourtesisa@hotmail.com
Λιμάνια: Η κυβέρνηση «πνίγηκε» στα σχέδια μετοχοποίησης
Ο Προβλήτας Ι στο Ικόνιο |
Αυτός είναι άλλωστε ο βασικός λόγος που έχει καθυστερήσει και η προβλεπόμενη περαιτέρω μετοχοποίηση των Οργανισμών Λιμένων Πειραιώς και Θεσσαλονίκης κατά 23,1%, που ήταν προγραμματισμένη για το τέταρτο και τρίτο τρίμηνο του έτους αντίστοιχα.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», υπάρχει ενδιαφέρον από μεγάλους ομίλους του εξωτερικού να επενδύσουν στα ελληνικά λιμάνια, όπως η κινέζικη Cosco αλλά και η International Container Terminal Services από τις Φιλιππίνες, αλλά πρώτα θα πρέπει να έχουν ξεκαθαρίσει με σαφή τρόπο τα σχέδια της κυβέρνησης, ώστε να επιτευχθεί η πλέον επικερδής διαδικασία, τόσο για το ελληνικό δημόσιο, όσο και για τους επενδυτές.
Τα θέματα που παραμένουν ανοικτά είναι ακόμα πολλά.
Από τις αγκυλώσεις που έχουν στη λειτουργία τους τα ελληνικά λιμάνια, λόγω εμπλοκής του ελληνικού δημοσίου και της γραφειοκρατίας, ο έλεγχος του management, τα εργασιακά, η αποτίμηση της αξίας των λιμανιών, η κατάρτιση του εθνικού λιμενικού συστήματος, οι επενδύσεις που θα αποφασιστούν να γίνουν, αλλά και η διασφάλιση του κοινωνικού συμφέροντος που προασπίζονται μέχρι σήμερα τα λιμάνια ως δημόσιοι οργανισμοί. Το δύσκολο αλλά ουσιαστικά και το κλειδί για τη σύνθεση του παζλ, είναι ότι οποιαδήποτε απόφαση για τον κάθε............
Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011
Τελωνειακοί : Αλλαγή αιτημάτων ΝΕΑ ΑΠΕΡΓΙΑ
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Το Γενικό Συμβούλιο της Ο.Τ.Υ.Ε κατά την συνεδρίαση του στις
15-10-2011, λαμβάνοντας υπόψη τις δύσκολες συνθήκες εργασίας των Τελωνειακών Υπαλλήλων στα περισσότερα Τελωνεία της χώρας, λόγω των σοβαρών ελλείψεων προσωπικού, αποφάσισε την προκήρυξη 24ωρης απεργίας για την Δευτέρα 17-10-2011 αρχής γενομένης από ώρας 07.00 π.μ.,με αίτημα την άμεση πρόσληψη των επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμούτου Α.Σ.Ε.Π. του 2008, ενώ εξουσιοδότησε την Εκτελεστική Επιτροπή για άλλες δύο (2) 24ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις
σταθμίζοντας τα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Πηγη: Εκτελωνιστική Συσπείρωση , ΟΤΥΕ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com
http://custom brokers.blogspot.com
email: akourtesisa@yahoo.com
Εβδομάδα μαζικών απεργιακών κινητοποιήσεων
Παραλύει από αύριο ο ιδιωτικός και δημόσιος τομέας, ως αντίδραση στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για την εργασιακή εφεδρεία, το νέο μισθολόγιο και τις νέες φορολογικές κλίμακες.
Οι κινητοποιήσεις θα κορυφωθούν με την απεργία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη και την Πέμπτη.
Πηγή: Διαδίκτυο
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης. Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom brokers.blogspot.com email:akourtesisa@yahoo.com
Οι κινητοποιήσεις θα κορυφωθούν με την απεργία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη και την Πέμπτη.
- Απέχουν από τα καθήκοντα τους όλη την εβδομάδα οι υπάλληλοι του υπουργείου Οικονομικών και οι γιατροί του ΙΚΑ.
- Την προκήρυξη 24ωρης απεργίας για τη Δευτέρα 16/11/2011 από τις 7.00 π.μ. αποφάσισαν και οι τελωνειακοί.
- Από αύριο έως και την Πέμπτη 16-19/11/2011 απεργούν οι εφοριακοί και οι εργαζόμενοι στην ΠΟΕ ΟΤΑ, έως την Τετάρτη οι δικηγόροι.
- Η ΠΝΟ απεργεί Δευτέρα και Τρίτη, χειρόφρενο τραβούν την Τετάρτη τα βυτιοφόρα Δημόσιας Χρήσης.
- Χωρίς ταξί την Τετάρτη και την Πέμπτη.
- Οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ απέχουν από την εργασία τους
- Δευτέρα 16/10/2011 και την Τρίτη απεργούν οι λοιποί δημοσιογράφοι.
- Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη (16-17-18-/11/2011δεν θα κυκλοφορούν τρένα και προαστιακός,
- Τετάρτη και Πέμπτη 17-18/11/2011 απεργούν οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας.
- Στις 19 του μηνός θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στις 11:00 στο Πεδίον του Αρεως, ενώ στις 20 του μηνός η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στις 11:00 στο Σύνταγμα.
- Στην κινητοποίηση θα μετάσχει και η ΟΜΕ-ΟΤΕ, ενώ κλειστά θα είναι με απόφαση της ΕΣΕΕ τα εμπορικά καταστήματα.
- Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Τετάρτη οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.
- Κλειστό θα παραμείνει όλη την ερχόμενη εβδομάδα το ΤΕΙ Αθήνας, καθώς δεν έχει εγκριθεί ακόμα ο απαραίτητος αριθμός έκτακτου επιστημονικού προσωπικού ώστε να λειτουργήσει στοιχειωδώς το ίδρυμα.
Πηγή: Διαδίκτυο
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης. Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom brokers.blogspot.com email:akourtesisa@yahoo.com
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011
Αναστολή της απεργίας των τελωνειακών
Επί του πιεστηρίου !!
Σαββάτο 15/10/2011 ώρα 21,25
Αναστολή της απεργίας τους αποφάσισαν οι τελωνειακοί μετά την δικαστική απόφαση που την έκρινε παράνομη και καταχρηστική.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων είχε αποφασίσει 48ωρες απεργιακές κινητοποιήσεων από την Παρασκευή έως και την Τρίτη, σε συνεδρίασή της την περασμένη Τετάρτη.
Σύμφωνα με την Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών η νέα απεργία είχε αποφασιστεί λόγω της επίσπευσης της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου για το μισθολόγιο - βαθμολόγιο και την εργασιακή εφεδρεία.
Υπενθυμίζεται ότι λόγω της απεργίας των τελωνειακών η κυβέρνηση προχώρησε στην επιβολή πλαφόν στη τιμή των καυσίμων, κάτι που προκάλεσε την αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ).
Πηγή: Σκαι
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com ,
email: kourtesisa@hotmail.com
Σαββάτο 15/10/2011 ώρα 21,25
Αναστολή της απεργίας τους αποφάσισαν οι τελωνειακοί μετά την δικαστική απόφαση που την έκρινε παράνομη και καταχρηστική.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων είχε αποφασίσει 48ωρες απεργιακές κινητοποιήσεων από την Παρασκευή έως και την Τρίτη, σε συνεδρίασή της την περασμένη Τετάρτη.
Σύμφωνα με την Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών η νέα απεργία είχε αποφασιστεί λόγω της επίσπευσης της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου για το μισθολόγιο - βαθμολόγιο και την εργασιακή εφεδρεία.
Υπενθυμίζεται ότι λόγω της απεργίας των τελωνειακών η κυβέρνηση προχώρησε στην επιβολή πλαφόν στη τιμή των καυσίμων, κάτι που προκάλεσε την αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ).
Πηγή: Σκαι
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων.
http://www.ektelonismos.com ,
email: kourtesisa@hotmail.com
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011
Παράνομη κηρύχθηκε η απεργία των τελωνειακών
Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών η απεργία των τελωνειακών.
Σύμφωνα με την απόφαση, για κάθε παραβίαση δικαστικής απόφασης θα τιμωρούνται με 1.000 ευρώ πρόστιμο !!.
Πηγή: Τα Νέα
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων . http://www.ektelonismos.com , email:kourtesisa@hotmail.com
Σύμφωνα με την απόφαση, για κάθε παραβίαση δικαστικής απόφασης θα τιμωρούνται με 1.000 ευρώ πρόστιμο !!.
Πηγή: Τα Νέα
Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων . http://www.ektelonismos.com , email:kourtesisa@hotmail.com
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)