Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Δημ.Διακόπουλος: Ανοικτή η Cosco σε διάλογο με ΟΛΠ και κυβέρνηση

Δημήτρης Διακόπουλος, νομικός σύμβουλος της ΣΕΠ θυγατρικής της Cosco δήλωσε στο ΣΚΑΪ ότι η απεργία των λιμενεργατών στρέφεται κατά του ΟΛΠ και είπε ότι η COSCO δεν μπορεί να προχωρήσει σε συζητήσεις με τους εργαζόμενους γιατί δεν είναι υπάλληλοί της. Ωστόσο, είχε προσθέσει πως η εταιρία είναι ανοικτή σε διάλογο με τον ΟΛΠ και την ελληνική κυβέρνηση.
Πηγή:MarineNews
Επεξεργασία: http://ektelonismos.com

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις οι λιμενεργάτες

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ Η ΟΜΥΛΕ
Επιβεβαιώθηκε πριν από λίγο, ύστερα από απόφαση της διοίκησης της ΟΜΥΛΕ, 3ημερη απεργιακή κινητοποίηση και αποχή από απασχόληση το σαββατοκύριακο που ακολουθεί.
Πρόκειται για κλιμάκωση η οποία στέλνει ένα ευθύ μήνυμα στη κυβέρνηση, ενόψει της συνάντησης που έχει αυτήν την ώρα η κ. Κατσέλη με τους συνδικαλιστές , το αποτέλεσμα της οποίας εναγωνίως περιμένει η αγορά. Υπενθυμίζεται ότι χθες βράδυ στο παραταθέν μίνι άτυπο υπουργικό συμβούλιο, οι κ.κ Παπανδρέου, Κατσέλη και Πάγκαλος εξέτασαν τις εξελίξεις γύρω από τα θέματα της ναυτιλίας και ειδικότερα το θέμα των χειρισμών αναφορικά με την εμμονή των συνδικαλιστών να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις, πράγμα το οποίο επιβεβαιώθηκε πριν από λίγο.
Διαβάστε πιο κάτω την κοινή ανακοίνωση που εξέδωσε η ΟΜΥΛΕ και η Ένωση Λιμενεργατών ΟΛΠ







ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(ΟΜ.Υ.Λ.Ε.)

ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Πειραιάς 13.10.2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τα ΔΣ της ΟΜ.Υ.Λ.Ε. και της Ένωσης Λιμενεργατών στις σημερινές τους συνεδριάσεις

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ
την κήρυξη Τριήμερης Απεργίας 14-15-16/10/2009
και
αποχή από εργασία Σαββάτου-Κυριακής στις 17-18/10/2009

Καλούμε την Κυβέρνηση να παγώσει την εγκατάσταση της COSCO στο Σ.ΕΜΠΟ
Η αποικιοκρατική και λεόντειος σύμβαση εκποίησης του Σ.ΕΜΠΟ (προβλήτας ΙΙ) πρέπει να σταματήσει και να μην υπάρξουν τετελεσμένα.
Οι εργαζόμενοι αναμένουν να υπάρξει θετική ανταπόκριση της κυβέρνησης στη συνάντησή της με τις Συνδικαλιστικές Οργανώσεις
Με συνέπεια συνεχίζουμε τον ΑΓΩΝΑ μέχρι την τελική ΝΙΚΗ
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΛΙΜAΝIΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΟΜ. Υ. Λ. Ε)
ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
Πηγή:TheSeaNation
Επεξεργασία Σχόλιο: http://ektelonismos.com/ (A.K)

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Ξεκίνησε διάλογος για την υλοποίηση της σύμβασης ΟΛΠ-Cosco

Συμφωνία διαλόγου με την ΣΕΠ.ΑΕ και τον ΟΛΠ για ζητήματα της υφιστάμενης συμβάσεως μεταξύ ΟΛΠ-Cosco ξεκινάει ύστερα από τη σειρά συναντήσεων που είχαν οι προαναφερθέντες με την ηγεσία του υπουργείου Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και ειδικότερα με την υπουργό κ. Κατσέλη.
Η υπουργός με δήλωση της, αναφέρεται στα του διαλόγου στον οποίο εμπλέκονται και οι εργαζόμενοι, ενώ διευκρίνισε πως ότι συμφωνηθεί στο πλαίσιο αυτού του διαλόγου, θα έχει αναδρομική ισχύ από 1 /10.
Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν θα είναι και η συνεργασία των προβλητών Ι και ΙΙ, δηλαδή του προβλήτα ΙΙ που έχει αναλάβει η ΣΕΠ.ΑΕ και του προβλήτα Ι που παραμένει υπό τον ελέγχο του ΟΛΠ.
Τα νέα δεδομένα, πλέον ρίχνουν το βάρος των εξελίξεων στους συνδικαλιστικούς φορείς των λιμενεργατών που αναμένεται να τοποθετηθούν τις επόμενες ώρες απέναντι στα δηλωθέντα από την υπουργό.
Στη δήλωση της, η υπουργός κ. Κατσέλη αναφορικά με τα του λιμένος ανέφερε τα ακόλουθα:
"Όσον αφορά στη σύμβαση παραχώρησης των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ στην παραχωρησιούχο – θυγατρική της COSCO εταιρία – Σ.Ε.Π. Α.Ε. και στις απεργιακές κινητοποιήσεις, επιδίωξή μας είναι μέσω του διαλόγου να αντιμετωπισθούν όλα τα ζητήματα, να αποκατασταθεί η ηρεμία και η εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού καθώς και να προαχθεί το δημόσιο συμφέρον. Βρισκόμαστε σε συνεχείς συζητήσεις με όλα τα μέρη.
Ήδη έχει συμφωνηθεί με τους εκπροσώπους της Σ.Ε.Π. Α.Ε. να ξεκινήσει άμεσα ουσιαστικός διάλογος σχετικά με όλα τα ζητήματα της παραχώρησης. Τα αποτελέσματα του διαλόγου θα ισχύσουν αναδρομικά από την 1.10.2009.
Επίσης συμφωνήθηκε να ξεκινήσει συζήτηση σε νέα βάση μεταξύ της Ο.Λ.Π. Α.Ε. και της Σ.Ε.Π. Α.Ε. με αντικείμενο τη λειτουργία των προβλητών Ι και ΙΙ, με ενεργό συμμετοχή των εργαζομένων και προς αμοιβαίο συμφέρον των μερών. Η σχετική συμφωνία θα τεθεί υπό έγκριση των αρμοδίων αρχών (Επιτροπή Ανταγωνισμού κ.λ.π.)."
Κύκλοι των παραγωγικών τάξεων σε γνώση των οποίων περιήλθαν οι δηλώσεις της υπουργού εξέφραζαν την ελπίδα ότι θα πρυτανεύσει η λογική στους συνδικαλιστικούς φορείς των λιμενεργατών και θα μπουν σε διάλογο χωρίς να είναι μπλοκαρισμένο το λιμάνι του Πειραιά.
Ερωτηθέντες οι συνδικαλιστικοί φορείς από τo TheSeaNation, δήλωσαν ότι αναμένουν επακριβώς τη δήλωση της υπουργού προκειμένου μετά την ανάγνωσή της να τοποθετηθούν.
Πηγή:TheSeaNation
Επεξεργασία Σχόλιο: Α.Κ http://ektelonismos.com/

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Απεργίας & αδιεξόδου συνέχεια...

Με νέα 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση απάντησαν όπως αναμενόταν οι συνδικαλιστικοί φορείς των λιμενεργατών στο βεβαιωθέν αδιέξοδο της απόπειράς έναρξης διαλόγου με την κυβέρνηση σχετικά με τα της εφαρμογής της κεκαλυμμένης νόμου σύμβασης μεταξύ ΟΛΠ- COSCO.
Η ανακοίνωση της παράτασης των κινητοποιήσεων δεν αιφνιδίασε τις ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και οχημάτων καθώς νωρίτερα της Παρασκευής πιθανολογούνταν το ναυάγιο των συνομιλιών που διαφαίνονταν στον ορίζοντα δεδομένης της χαώδους αποστάσεως των δύο βασικών εμπλεκόμενων πλευρών και της «αμηχανίας» της κυβέρνησης που στην παρούσα φάση εμφανίζεται «παγιδευμένη» στις προεκλογικές της δηλώσεις για το συγκεκριμένο θέμα.
Τούτου δοθέντος μονόδρομός εμφανίζεται και η υλοποίηση της πρόθεσης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς να προσφύγει στη Δικαιοσύνη εντός της εβδομάδας προκειμένου να διαφυλάξει τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα των μετόχων της ΟΛΠ ΑΕ δεδομένου ότι ο Οργανισμός είναι εισηγμένος στο ΧΑΑ και εν πολλοίς η διοίκηση του Οργανισμού υπέχει, ούτως ή άλλως, νομικών ευθυνών αν δεν προασπίσει τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα των μετόχων έναντι απωλειών που επίσης εν πολλοίς «βαρύνουν» στον απολογισμό στο πλαίσιο γενικής συνέλευσης τη διοίκηση έναντι των μετόχων αλά
Διαβλέποντας το αδιέξοδο επιτελικά στελέχη εταιριών φαίνεται πως ήδη έχουν σχηματοποιήσει τα σενάρια με τις εναλλακτικές προσεγγίσεις αντί του Πειραιά το προσεχές διάστημα γεγονός που έχοντας περιέλθει σε γνώση των εκ Ελλάδι αντιπροσώπων που είναι εγκατεστημένοι στον Πειραιά επιτείνει την αγωνία τους για τις συνέπειες στις αυτού καθ εαυτού ναυτιλιακές επιχειρήσεις και κατά συναγωγή στην τοπική και κατ επέκταση στην εθνική οικονομία.
Των εξελίξεων φαίνεται να επιβεβαιώνονται και οι φόβοι των παραγωγικών τάξεων της χώρας που για πρώτη φορά στην ιστορία των λιμενεργατικών κινητοποιήσεων συνέταξαν κοινό ανακοινωθέν ζητώντας να επικρατήσει η λογική και μάλιστα σε χρονική στιγμής κρίσιμη για την εθνική οικονομία λόγω των διεθνών εξελίξεων αλλά και εκ του γεγονότος ότι η κυβέρνηση παντοιοτρόπως επιχειρεί «επανεκκίνηση» της οικονομίας

Πηγή:TheSeaNation
Σχόλιο , Επεξεργασία:Alejander Kourtesis (Τελικά δεν εχω καταλάβει που το πάνε το πράμα Πραγματικά προσπαθώ αλλά δεν.... Δηλαδή υπάρχει άνθρωπος που να πιστεύει ότι θα πάρουν το λιμάνι πίσω . )

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Cosco go home?

Από την πρώτη στιγμή, και προτού καν ορκιστεί, η νέα κυβέρνηση βρίσκεται μπροστά στην ανάγκη να αντιμετωπίσει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα: την απεργία των λιμενεργατών στον Πειραιά. Που θέλουν την ανατροπή της σύμβασης με τους Κινέζους της κρατικής εταιρείας Cosco.
Το πρόβλημα αυτό είναι σοβαρό κοινωνικά και οικονομικά. Είναι όμως και πολιτικά: τα συνδικάτα απαιτούν (από τη νέα κυβέρνηση φυσικά) να καταργήσει μια σημαντική συμφωνία της προηγούμενης κυβέρνησης με τη μεγάλη αλλά και συνάμα, σε πολλά, που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη δημοκρατία, απεχθή Κίνα. Που δεν είναι η Μποτσουάνα, με όλον τον σεβασμό για την άξια αυτή χώρα.
Αν η νέα κυβέρνηση ενδώσει, θα δημιουργηθεί ένα προηγούμενο αμφισβήτησης της «συνέχειας του κράτους» αλλά και μια σχέση υποτέλειας απέναντι σε ορισμένα δυναμικά συνδικάτα. Προσθέτοντας σε όλες τις τεράστιες δυσκολίες που συναντούν οι όποιοι ξένοι και ντόπιοι επενδυτές και την ενδεχόμενη ανάγκη να αξιώνουν όταν συναλλάσσονται με το ελληνικό Δημόσιο και την υπογραφή όλων των κομμάτων της Βουλής.
Αν η νέα κυβέρνηση δεν ενδώσει, θα επιτρέψει στην Αριστερά να ισχυρίζεται ότι δεν διαφέρει σε τίποτε από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και στους ηγέτες της ότι «μας τα έλεγαν». Και ότι θα μας τα πουν στους δρόμους...
Αν κρίνει κανείς από το κεντρικό σύνθημα των συνδικάτων «Cosco, go home» που κοσμεί την είσοδο των εγκαταστάσεων στο Νέο Ικόνιο, το ζητούμενο δεν είναι λίγες ή πολλές εγγυήσεις για τους εργαζομένους αλλά ο επαναπατρισμός των Κινέζων. Κάτι τέτοιο θα ήταν ένα σημαντικό μήνυμα για τους Γερμανούς του ΟΤΕ και για τους νέους ιδιοκτήτες της Ολυμπιακής.
Και υπάρχει και το ερώτημα που αφορά την ουσία: Η σύμβαση αυτή _ και αρκετές άλλες _ είναι ή όχι συμφέρουσα για την οικονομία της χώρας; Και σε τελευταία ανάλυση, πώς η νέα κυβέρνηση αντιμετωπίζει μετεκλογικά την «υπαρκτή παγκοσμιοποίηση»;
Το δύσκολο αυτό θέμα θα το διαχειριστούν η (εθνοκεντρική) υπουργός Οικονομικών (και Ναυτιλίας) κυρία Λούκα Κατσέλη, ο υπερσυντονιστής αντιπρόεδρος Θ. Πάγκαλος, οι άμεσοι συνεργάτες του Πρωθυπουργού, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός ή μήπως ο υπουργός Απασχόλησης κ. Ανδρέας Λοβέρδος; Κάποιος ασφαλώς ή όλοι μαζί. Το πολιτικά σημαντικό είναι όμως για την αξιοπιστία της νέας κυβέρνησης να γίνει κάτι γρήγορα. Και να είναι από κάθε άποψη πειστικό.
Γιατί διαφορετικά τα ανάλογα κρούσματα θα πολλαπλασιαστούν και μια κυβέρνηση σοσιαλιστική θα κληθεί να τα βγάλει πέρα, χωρίς «κοινωνικό συμβόλαιο», με κάποιες αριστερές μειοψηφίες με αντιστρόφως ανάλογη επιρροή στους «αγώνες».
Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ Συντάκτης : Ριχάρδος Σωμερίτης
Επεξεργασία : Αλέξανδρος Κουρτέσης

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Πλήρες αδιέξοδο στο λιμάνι του Πειραιά

Οχυρωμένες” στις θέσεις τους παραμένουν όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές που εν πολλοίς προσδιορίζουν τις λειτουργίες του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά.
Οι μέχρι τώρα πληροφορίες δείχνουν ότι οι συνδικαλιστές λιμενεργάτες δεν πρόκειται να υπαναχωρήσουν σε μια ένδειξη καλής θέλησης προκειμένου να δοθεί το χρονικό περιθώρο στη νέα κυβέρνηση να αποδείξει εν τοις πράγμασι τις προεκλογικές της δηλώσεις στο συγκεκριμένο θέμα που αφορά στη σύμβαση ΟΛΠ-Cosco.
Η αγορά, εκτιμώντας το αδιάλλακτο των θέσεων των εμπλεκομένων πλευρών, καταγράφει τον προβληματισμό της, ο οποίος πολύ σύντομα θα προσλάβει άλλη μορφή, αφού ήδη τα πρώτα προβλήματα στις εμπορικές ροές είναι ορατά.
Άλλωστε μέσα στο λιμάνι του Πειραιά και στο χώρο εναπόθεσης παραμένουν παγιδευμένα περισσότερα από 5.000 έμφορτα εμπορευματοκιβώτια και κάπου 9.000 κενά, τα οποία επρόκειτο τα μεν να αποδοθούν στην εσωτερική αγορά, τα δε να φορτωθούν σε πλοία στο πλαίσιο της ανακύκλωσης και διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων για την πλήρωση τους με άλλα εμπορεύματα.
Μέχρι τώρα στο λιμάνι του Πειραιά δεν εκτελείται καμία διαδικασία φορτοεκφόρτωσης ενώ η αγορά που δηλώνει απελπισμένη περιμένει μια ένδειξη καλής θέλησης από τους συνδικαλιστές για ένα εύλογο χρονικό διάστημα ούτως ώστε να δοθεί η ευκαιρία στη νέα κυβέρνηση να “βρει το βηματισμό της” και εξετάσει, με όποιον τρόπο, εξετάσει, το θέμα που υφίσταται η σημασία του οποίου προσλαμβάνει μείζονα λόγο στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που η κυβέρνηση θα επιχειρήσει παντοιοτρόπως να τηρήσει τα υπεσχημένα δηλαδή να επανεκκινήσει την αγορά.
Ωστόσο κατά τους φορείς των παραγωγικών τάξεων η επανεκκίνηση της αγοράς είναι αδύνατη αφού το “κλειδί” το κρατούν οι συνδικαλιστές λιμενεργάτες.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις κύκλων της αγοράς, το όλο ζήτημα προσλαμβάνει και πολιτική χροιά καθώς μένει στην κυβέρνηση, και σε φάση που δεν υφίσταται και αντιπολίτευση να δώσει δείγματα γραφής για το τι ακριβώς θέλει.
Πηγή:TheSeaNation
Σχόλιο Επεξεργασία :Αλέξανδρος Κουρτέσης (Αμάν ρε παιδιά ακόμα να καταλάβετε .... "Ετελείωσεν"...!!!!!

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Πανστρατιά παραγωγικών τάξεων κατά της απεργίας των λιμενεργατών

Πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα χαρακτηρίζεται η κινητοποίηση των παραγωγικών τάξεων όλης της χώρας καθώς οι εκπρόσωποί τους συνυπέγραψαν επίσης για πρώτη φορά κοινή ανακοίνωση στην οποία επισημαίνουν τα προβλήματα που δημιουργούν οι νέες λιμενεργατικές κινητοποιήσεις, ο ορίζοντας των οποίων παραμένει άγνωστος.
Σε κοινή τους ανακοίνωση,την οποία υπογράφουν οι Πρόεδροι κ.κ Κασιμάτης, Μίχαλος, Κορκίδης, Αρμενάκης, Μαθιός, Παγκάκης, Παντελάκης, Αρβανίτης, Σαμψωνάκης και Λυμπουσάκης, οι Διοικήσεις:
-της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος
-του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών
-του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς,
-του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς,
-της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου,
-του Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής – Πειραιώς,
-του Πανελληνίου Συλλόγου Εφοδιαστών πλοίων,
-της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Αττικής- Ομόρων Νομών & Νήσων Αιγαίου,
-του Συνδέσμου Εμπορικών Αντιπροσώπων Πειραιώς,
-της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως,
-του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Μεταφοράς & Logistics Ελλάδος,
-της Ενώσεως Πλοιοκτητών Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών πλοίων,
-της Ενώσεως Πλοιοκτητών Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών πλοίων ο «Αγ. Νικόλαος»,
-του Πανελληνίου Συνδέσμου Εταιρειών Εθνικών Οδικών Μεταφορών καθώς και όλος ο εμπορικός κόσμος,
“εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους για την συνέχιση των από 01-10-09 απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά (ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ), με αίτημα όπως αναφέρουν «το πάγωμα της εγκατάστασης της COSCO (ΣΕΠ) στην προβλήτα ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά καθώς και την ακύρωση της Σύμβασης παραχώρησης η οποία έχει κυρωθεί από την Βουλή και αποτελεί Νόμο του Κράτους.Οι εξαγγελθείσες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια, μετά και τις πρόσφατες επί 14μηνο κινητοποιήσεις αυτών, κρίνονται αδιανόητες και απαράδεκτες και βρίσκουν αντίθετες όλες τις παραγωγικές τάξεις αλλά και τους απασχολουμένους στον κλάδο της Ναυτιλίας καθώς και σε όλο τον εμπορικό κόσμο, λαμβανομένου ιδιαίτερα υπόψη αφ’ ενός μεν της χρονικής συγκυρίας εν μέσω εκλογών, αφ’ ετέρου δε και της σοβούσας διεθνούς και τοπικής οικονομικής κρίσης. Οι πρακτικές αυτές όπως είναι φυσικό δυναμιτίζουν τις όποιες προσπάθειες για την επαναφορά των λιμένων σε ομαλούς ρυθμούς εργασίας μετά τις πρόσφατες επί 14μηνο περίπου κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια, οι οποίες δημιούργησαν σοβαρά προβλήματα και έχουν κυριολεκτικά εξουθενώσει τις επιχειρήσεις μας, ενώ παράλληλα πολλές Εταιρείες έχουν απωλέσει το αντικείμενό τους και επιπρόσθετα πολλές θέσεις εργασίας έχουν οριστικά χαθεί.Για άλλη μία φορά βρισκόμαστε όμηροι καταστάσεων που φαλκιδεύουν τις δραστηριότητες των Εταιρειών μας, αλλά και όλου του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου της Χώρας, όταν οι Νόμοι σε αυτήν την Χώρα όπως διαφαίνεται δεν εφαρμόζονται.
Πηγή:TheseaNation
Επεξεργασία , Σχόλιο :Alexander Kourtesis

ΟΜΥΛΕ: Δεν αναστέλλονται οι κινητοποιήσεις

Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) και η Ενωση Λιμενεργατών ΟΛΠ μετά από σημερινή τους απόφαση.
Ειδικότερα, δεν αναστέλλουν την 48ωρη απεργία που είχαν προκηρύξει και ανακοινώνουν αποχή από την εργασία το Σαββατοκύριακο.
Σημειώνεται ότι αύριο θα συζητηθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας η προσφυγή που έχουν καταθέσει με το Δήμο Περάματος για να κριθεί αντισυνταγματική η σύμβαση παραχώρησης.
Η ανακοίνωση
Οι συνδικαλιστές σε ανακοίνωσή τους επισημαίνουν:
Η Διοίκηση του ΟΛΠ μέχρι την τελευταία στιγμή επιχειρεί με κάθε τρόπο να πραγματοποιήσει το έγκλημα του ξεπουλήματος του Σ.ΕΜΠΟ. Οι εργαζόμενοι ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ, καταδίκασαν την πολιτική της προηγούμενη κυβέρνησης και στέλνουν ένα ηχηρό μήνυμα στη νέα κυβέρνηση: ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟ Σ.ΕΜΠΟ Τα Δ.Σ. της ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Λιμενεργατών όπως είχαν ανακοινώσει συνεδρίασαν σήμερα 8.10.2009 και αφού εκτίμησαν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μετά τις εκλογές της 4.10.2009.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ
24ωρη Απεργιακή Κινητοποίηση στις 9 Οκτωβρίου 2009 Αποχή από εργασία Σαββάτου και Κυριακής στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2009 Νέα συνεδρίαση την Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009 Καλούμε τη Νέα Κυβέρνηση να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες και να δώσει λύση, ώστε να αναστραφεί η κατάσταση στο Λιμάνι>.
Πηγή:Marinews
Επεξεργασία , Σχόλιο:Alexander Kourtesis

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

Αγωνιούν για την συνέχιση των κινητοποιήσεων

Φόβους, ότι οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο λιμάνι του Πειραιά θα συνεχίσουν μέχρις ότου αποφασίσει, αν τούτο συμβεί, το νέο κυβερνητικό σχήμα να ανοίξει το φάκελο λιμάνι Πειραιάς-σύμβαση Cosco, εξέφρασαν φορείς των παραγωγικών τάξεων και των χρηστών, που παρέθεσαν νωρίτερα στη τελετή παράδοσης-παραλαβής του τέως ΥΕΝΑΝΠ . Η εκτενής αναφορά του τέως υπουργού κ. Αναστάση Παπαληγούρα στο θέμα της λιμενικής πολιτικής αλλά και του τέως υφυπουργού Πάνου Καμμένου έδωσαν μεταξύ άλλων τον τόνο για το συγκεκριμένο θέμα που εξελίσσεται σε ακανθώδες, καθώς οι εταιρείες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων τροποποιούν τα δρομολόγια τους αφήνοντας τον Πειραιά απ 'εξω γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα επιτείνει την αγωνία, κυρίως των εισαγωγέων, που βλέπουν α στενεύουν τα χρονικά περιθώρια μέχρι εκκίνησης εφοδιασμού της αγοράς με τα εποχικά-χριστουγεννιάτικα και άλλα είδη.
Πηγή:TheSeaNation
Σχόλιο Επεξεργασία: Αλέξανδρος Κουρτέσης (Δεν καταλαβαίνω την Νοοτροπία ορισμένων συνδικαλιστών βρέ παιδιά , Η υπόθεση τέλειωσε παραδεχτήτε οτι χάσατε . Εκτός αν θέλετε να πέσετε υπέρ πίστεως . Επίσης κάντε και μία άλλη σκέψη ,οτι υπάρχουν και χειρότερα Π.Χ Ασπίς πρόνοια , αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν ψυχή ?)

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Συνεχίζουν οι λιμενεργάτες

Την συνέχιση των κινητοποιήσεων αποφάσισαν τα Διοικητικά Συμβούλια της ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Λιμενεργατών, κατά την προγραμματισμένη τους συνεδρίαση που ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα. Αναλυτικότερα, τα Δ.Σ της ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Λιμενεργατών, έχοντας συνεκτιμήσει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μετά τις εκλογές της 4.10.2009 αποφάσισαν να προβούν σε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση στις 7 και 8 Οκτωβρίου ενώ νέα συνεδρίαση έχει οριστεί για την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009.
Πηγή:TheSeaNation
Επεξεργασία Σχόλιο :Alexander Kourtesis

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Αποφάσεις παίρνουν οι συνδικαλιστικοί φορείς των λιμενεργατών

Αύριο το μεσημέρι, κατά πάσα πιθανότητα, πρόκειται να αποφασίσουν οι συνδικαλιστικοί φορείς των λιμενεργατών τη περεταίρω στάση τους, όσον αφορά τις κινητοποιήσεις που αποσκοπούν στην ανάσχεση της διαδικασίας που έχει ενεργοποιηθεί με νόμο από τον Αύγουστο, για την ανάληψη από την PCT του 2ου προβλήτα του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ. Τα πρόσφατα εκλογικά αποτελέσματα αναπτέρωσαν το ηθικό των συνδικαλιστών οι οποίοι ως γνωστόν έχουν διατηρήσει για περισσότερο από ενάμιση χρόνο, σταθερή στάση έναντι των επιλογών της προηγούμενης κυβέρνησης. Το κρίσιμο όμως ερώτημα “τι μέλλεται να πράξουν με τη νέα κυβέρνηση”, αναμένεται να απαντηθεί αύριο, καθώς όπως προαναφέρθηκε κατά πάσα πιθανότητα θα συνεδριάσουν οι συνδικαλιστικοί φορείς. Κύκλοι της αγοράς εκτιμούσαν πάντως ότι οι συνδικαλιστές θα αρθούν στο ύψος των περιστάσεων δίνοντας πίστωση χρόνου στη νέα κυβέρνηση και με δεδομένο ότι είναι σύνηθες οι συνδικαλιστικοί φορείς να περιμένουν τις προγραμματικές δηλώσεις για να τοποθετηθούν αρμοδίως. Σε κοινή ανακοίνωση τους πάντως, ΟΜΥΛΕ και Ένωση Λιμενεργατών, αναφέρουν τα εξής: “Ο αγώνας των εργαζομένων στα Λιμάνια ξεκίνησε πριν 3 χρόνια και θα συνεχιστεί μέχρι την ΤΕΛΙΚΗ νίκη. Η χθεσινή καταδίκη της κυβέρνησης της Ν.Δ. η οποία ιδιαίτερα στον Πειραιά πήρε μορφή χιονοστιβάδας έστειλε το μήνυμα της κοινωνίας προς κάθε κατεύθυνση ότι: Το ξεπούλημα του Λιμανιού είναι καταστροφικό για την οικονομική ζωή, την τοπική κοινωνία, τους εργαζόμενους και δεν πρέπει να περάσει.Η πρωτόγνωρη βιασύνη της απερχόμενης κυβέρνησης και της Διοίκησης του ΟΛΠ να διευθετήσουν με νομικές και θεσμικές ακροβασίες σοβαρά θέματα και να «ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ» το ΣΕΜΠΟ στην COSCO δεν ανεχόμαστε να δημιουργήσει τετελεσμένα.Οι εργαζόμενοι αισιόδοξοι και αποφασισμένοι δυναμώνουν τη φωνή τους ενάντια στο ξεπούλημα”.

Πηγή:TheSeaNations

Επεξεργασία , Σχόλιο: Αλεξ. Κουρτέσης

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Απεργία Λιμενεργατών: Ούτε υγειονομικό υλικό δεν εξυπηρετούν

Εγκλωβισμένο στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά παραμένε μέχρι σήμερα το πρωί κοντέινερ με υγειονομικό υλικό του υπουργείου Υγείας, το οποίο αρνούνται οι λιμενεργάτες της βάρδιας ασφαλείας να φορτώσουν από χθες, οπότε και ολοκληρώθηκε ο έλεγχος του από τις Τελωνειακές Αρχές. Το υπουργείο Υγείας κάλεσε άμεσα το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, την παρέμβαση του οποίου ζήτησε προκειμένου οι απεργοί εργαζόμενοι να απελευθερώσουν το εν λόγω κοντέινερ στο οποίο βρίσκεται απαραίτητο υγειονομικό υλικό και συγκεκριμένα νοσοκομειακές μάσκες που προορίζονταν για τα σχολεία της Αττικής. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του TheSeaNation, οι απεργοί αρνούνταν να αφήσουν το κοντέινερ να εξέλθει από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Ν. Ικονίου, προκαλώντας την έντονη αντίδραση του υπουργείου Υγείας.Τελικά, επικράτησε η σοβαρότητα και έτσι το κοντέινερ πήρε το δρόμο του για τα σχολεία σήμερα το πρωί
Επεξεργασία ,Σχόλιο:Α.Κ
Πηγή: TheseaNation

PCT Cosco: Κόπηκαν και τα πρώτα τιμολόγια

Κανονικά και χωρίς προβλήματα συνεχίζει η νέα εταιρία διαχείρισης του προβλήτας ΙΙ του εμπορικού τέρμιναλ PCT της Cosco, τη δραστηριότητας και ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες έχει κόψει μέχρι τώρα περισσότερα από δέκα τιμολόγια πολλά εκ των οποίων τα έχει ήδη εισπράξει. Μέχρι τώρα, αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, δεν έχει υπάρξει κανένα πρόβλημα εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στο τέρμιναλ και όλα εξελίσσονται ομαλά για τη νέα εταιρία. Την ίδια ώρα το τέρμιναλ παραμένει νεκρωμένο εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων, πλην όμως δεν έχουν καταγραφεί προβλήματα καθώς οι λιμενεργάτες είχαν φροντίσει εγκαίρως να μην αφήσουν πλοίο χωρίς να έχουν ολοκληρώσει την φορτοεκφόρτωση του πριν την έναρξη των κινητοποιήσεων τους. Όλες οι εταιρίες έχουν ήδη αλλάξει τα δρομολόγια των πλοίων τους και προσεγγίζουν πλέον στην Τουρκία, την Ιταλία και άλλες γειτονικές χώρες.
Πηγή:TheSeaNation
Σχολιασμός Επεξεργασία : Α.Κ

ΣΥΝΔΔΕ&L: «Οχι απεργία»

Την έντονη διαμαρτυρία του για την απόφαση της ΟΜΥΛΕ να κατέλθει σε πολυήμερες απεργιακές κινητοποιήσεις με στόχο το πάγωμα της εγκατάστασης της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά συνδέοντας μάλιστα την απεργία τους με τις εθνικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου, εκφράζει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L).«Θεωρούμε», αναφέρεται στην ανακοίνωση που υπογράφει ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Σταύρος Σαμψωνάκης, «ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο στην ελληνική οικονομία να υποστεί περαιτέρω ζημιές από τη νέα απεργία της ΟΜΥΛΕ η οποία με βεβαιότητα οδηγεί σε εθνική οικονομική συρρίκνωση, αφού πλήττονται οι ελληνικές εξαγωγές, εισαγωγές, εμπορικές δραστηριότητες διαμεταφορικές και μεταφορικές επιχειρήσεις.Θα συνιστούσαμε στη διοίκηση της ΟΜΥΛΕ να δείξει αυτοσυγκράτηση λόγω της δυσμενούς διεθνούς συγκυρίας και του κινδύνου περαιτέρω καθίζησης της οικονομίας μας και να αναθεωρήσει την απόφασή της για εν γένει απεργιακές κινητοποιήσεις που σαν αποτέλεσμα θα έχουν την απαξίωση του Λιμένος Πειραιώς και τη βλάβη του διαμετακομιστικού εμπορίου».Τέλος ο ΣΥΝΔΔΕ&L διαβεβαιώνει ότι θα συμπαρασταθεί στην ΟΜΥΛΕ σε κάθε δίκαιο αίτημά της μέσα από ένα διαφορετικό πλαίσιο διεκδίκησης.
Πηγή:Ναυτεμπορική , MariNews
Επεξεργασία , Σχόλιο Α.Κ

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

ΟΛΠ: Οι καραμπόλες από την επίσημη είσοδο της Cosco


Αποκλειστκή Φωτόγραφία απο την Απέργία στις 1/10/2009

Ήγγικεν η ώρα για την είσοδο των κινέζων στο λιμάνι του Πειραιά. Σήμερα Πέμπτη, 1η Οκτωβρίου, μόλις τρεις ημέρες πριν τη διενέργεια των βουλευτικών εκλογών οι κινέζοι μπαίνουν επισήμως στο λιμάνι του Πειραιά. (Εδώ απόσπασμα απο το πρωτόκολο παράδoσης παραλαβής οπως δημοσιεύτηκε απο το TheSeaNation) Όμως η υπόθεση αυτή όλα δείχνουν ότι θα έχει… ουρά. Πρόκειται για έναν φάκελο ο οποίος εφόσον έρθει στην κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ θα τον ανοίξει και πάλι.
Άλλωστε πρόσφατα ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Παπανδρέου έκανε αναφορά σε επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης παραχώρησης.
Παραχώρηση που έχει προκαλέσει έντονες πολιτικές συγκρούσεις μεταξύ της ΝΔ που συνέταξε τον νόμο και που επί κυβερνήσεώς της υπεγράφη η σύμβαση και του ΠΑΣΟΚ.
Η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου θα βρεθεί αντιμέτωπη με την απεργία των εργαζομένων και των λιμενεργατών του ΟΛΠ.
Στις 6 Οκτωβρίου η ΟΜΥΛΕ και η Ενωση Λιμενεργατών θα συνεδριάσουν εκ νέου για να επανακαθορίσουν την στάση τους.
Όπως έχουν ξεκαθαρίσει οι συνδικαλιστές, αν δεν λάβουν ικανοποιητικές απαντήσεις στις καταγγελίες που έχουν κάνει κατά της σύμβασης ΟΛΠ - Cosco, είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις.
Το θέμα της σύμβασης παραχώρησης μέρος του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΠ ΑΕ στην κινεζική Cosco έχει φθάσει μέχρι την Ευρωπαϊκή Επιτροπή που εξετάζει καταγγελίες ευρωβουλευτών και συνδικαλιστών οι οποίες αφορούν το ειδικό φορολογικό καθεστώς που θα απολαμβάνει, βάσει του νόμου που κυρώθηκε στη Βουλή, η κινεζική εταιρεία σε σχέση και με τον ΟΛΠ.
Εφόσον η Επιτροπή κρίνει ότι υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός προς όφελος των κινέζων τότε υπάρχουν δύο δρόμοι. Είτε θα δοθούν τα ίδια προνόμοια και στον ΟΛΠ, που είναι μία εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία όπως και η Cosco είτε θα καλέσει η νέα κυβέρνηση τους κινέζους για επαναδιαπραγμάτευση.
Όπως έχει επισημάνει ο επίτροπος τρόπου Antonio Tajani η ύπαρξη μέτρων προς όφελος της Cosco θα ελεγχθεί στο πλαίσιο αυτό και, εφόσον συντρέχει περίπτωση, τα σχετικά μέτρα θα αναλυθούν με βάση τις ισχύουσες διατάξεις στον τομέα των κρατικών ενισχύσεων .
Τα φορολογικά προνόμια
Σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες τα φορολογικά μέτρα που συνοδεύουν τη σύμβαση παραχώρησης των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ από τον ΟΛΠ στην Cosco βάζουν σε πλεονεκτική θέση στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων της Cosco Pacific έναντι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ
Ειδικότερα τονίζουν τα βασικότερα σημεία σύμφωνα με τα οποία:
- Προβλέπεται ότι η θυγατρική εταιρεία που ίδρυσε στον Πειραιά η Cosco Pacific για τη διαχείριση του Σ.ΕΜΠΟ θα έχει, κατά κύριο λόγο, την δυνατότητα να λαμβάνει επιστροφή ΦΠΑ από το ελληνικό δημόσιο μέσα σε 60 ημέρες από την υποβολή αίτησής της εταιρείας.
- Σε περίπτωση που το κράτος καθυστερήσει την επιστροφή θα καταβάλλει στην εταιρεία διαχείρισης και τόκο υπερημερίας επί του προς επιστροφή ποσού.
Το θέμα που ανακύπτει είναι ότι ανάλογα φορολογικά προνόμια δεν απολαμβάνει η εισηγμένη στο χρηματιστήριο ΟΛΠ ΑΕ. Στον Οργανισμό η επιστροφή ΦΠΑ γίνεται άτοκη και όχι εντός προβλεπόμενου διαστήματος 60 ημερών.
Επιπλέον, η ΟΛΠ ΑΕ δεν μπορεί να αντισταθμίσει τη διαφορά στα φορολογικά μέτρα, με πιθανή ενίσχυση από κρατικούς πόρους δεδομένου ότι σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο ανταγωνισμού, κάτι τέτοιο θα αποτελούσε απαγορευμένη κρατική ενίσχυση.
Φορολογία και επενδύσεις
Όμως το θέμα αυτό έχει προεκτάσεις. Και αυτό γιατί ο ΦΠΑ έχει άμεση σχέση με τις επενδύσεις που θα κάνουν οι δύο εταιρείες στις προβλήτες των δύο Σ.ΕΜΠΟ.
Η Cosco θα έχει την προβλήτα ΙΙ και θα κατασκευάσει την προβλήτα ΙΙΙ.
Από την πλευρά του, ο ΟΛΠ κατασκευάζει και θα διαχειρίζεται την προβλήτα Ι.
Η Cosco μέσα στην επόμενη πενταετία προβλέπεται ότι θα κάνει επενδύσεις ύψους 300 εκατ. ευρώ στις προβλήτες του νέου Σ.ΕΜΠΟ. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι υπολογίζοντας το ΦΠΑ στο 20% θα λάβει πίσω άμεσα ή ακόμα και με τόκους υπερημερίας το ποσό των 60 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα ο ΟΛΠ ο οποίος κατασκευάζει την ίδια περίοδο την προβλήτα Ι, προϋπολογίζει επενδύσεις ύψους 160 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το ύψος των επενδύσεων που προϋπολογίζονται θα πρέπει να του επιστραφεί ΦΠΑ 32 εκατ. ευρώ, για το οποίο όμως δεν προβλέπεται ότι θα τα λάβει από το κράτος μέσα στα ίδια χρονικά περιθώρια ή με τόκο υπερημερίας.
Άλλες περιπτώσεις
Κάποιοι μπορεί να υποστηρίξουν ότι ανάλογες ρυθμίσεις φορολογικών μέτρων υπέρ επενδύσεων που γίνονται με συμβάσεις παραχώρησης προβλέπονται και σε άλλα μεγάλα έργα, όπως είναι το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και η γέφυρα Ρίου - Αντίρριου .
Όμως οι περιπτώσεις αυτές διαφέρουν σε δύο σημεία από τη σύμβαση παραχώρησης των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του Σ.ΕΜΠΟ του ΟΛΠ στη Cosco:
1. Στα δύο πρώτα έργα συμβαλλόμενοι είναι το Δημόσιο με ιδιωτικές εταιρείες, ενώ στην περίπτωση ΟΛΠ-Cosco οι συμβαλλόμενοι είναι δύο εισηγμένες εταιρείες με βασικό μέτοχο το ελληνικό δημόσιο για τον ΟΛΠ και τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας για την Cosco.
2. Ο ΟΛΠ και η Cosco θα προσφέρουν ανταγωνιστικές υπηρεσίες στην εξυπηρέτηση των εμπορευματοκιβωτίων η μία δίπλα στη άλλη ενώ αυτό δεν συμβαίνει με το αεροδρόμιο και τη γέφυρα.
Πηγή: MariNews
Επεξεργασία , Σχόλιο , Φωτό : Α.Κ ( Σήμερα λοιπόν Η Κα Βάσω Παπανδρέου έδωσε συνέντευξη στο Κανάλι 1 του Πειραιά , εκεί τόνισε: "Δεν μπορούμε να καταργήσουμε την υπάρχουσα συμφωνία με την Cosco για το λιμάνι του Πειραιά αλλά μπορούμε να την βελτιώσουμε υπέρ της χώρας" . Όχι για να μήν κοροιδευόμαστε σ'αυτήν την χώρα μεταξύ μας. )

Υπεγράφη σήμερα το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής του Σ.ΕΜΠΟ

Πρίν Τώρα
Η ΟΛΠ ΑΕ προέβη σήμερα, 1η Οκτωβρίου στην παράδοση του χώρου εγκατάστασης του Νέου ΣΕΜΠΟ, όπως προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης.Το πρωτόκολλο υπέγραψε ο Νίκος Αναστασόπουλος διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ ΑΕ και ο Li Keqiang για λογαριασμό της εταιρείας Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά ΑΕ, θυγατρική της Cosco .
Πηγή:MariNews
Επεξεργασία , Σχόλιο: Α.Κ (Και ο Θεός βοηθός )

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Καταγγελία για παράνομη μεταφορά προσωπικού στην Cosco εν μέσω εκλογών


VS

H ΟΜΥΛΕ και η Ένωση Λιμενεργατών ΟΛΠ εξέδωσαν ανακοίνωση κάνοντας λόγο για παράδοση του Σ.ΕΜΠΟ στην Cosco …»με το έτσι θέλω».
Ειδικότερα επισημαίνουν:
Τα Δ.Σ της ΟΜ. Υ. Λ. Ε και της Ένωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ απαντούν δυναμικά στις Προκλητικές, Αυταρχικές και Παράνομες Πράξεις της Διοίκησης του ΟΛΠ, που στοχεύουν να παραδώσουν με το «έτσι θέλω» το Σ. ΕΜΠΟ στην COSCO.
Συγκεκριμένα η Διοίκηση του ΟΛΠ :
• Μεταφέρει το προσωπικό του ΟΛΠ παράνομα και εν μέσω προεκλογικής περιόδου στην COSCO.
• Μεθόδευσε τη λήψη προσωρινής άδειας Τελωνείου από την COSCO, την τελευταία στιγμή, με ελάχιστες εγγυήσεις.
• Κλείνει προκαταβολικά το Λιμάνι για να «τακτοποιήσει» την όπως-όπως παράδοσή του στην COSCO.
Σε όλα αυτά ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.
Έχουμε εξαγγείλει, 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ στις 1 & 2 /10/2009,
ΑΠΟΧΗ από εργασία στις 3 & 4 /10/2009 και 48ωρη
ΑΠΕΡΓΙΑ στις 5 & 6 /10/2009.
Είμαστε σε πλήρη ετοιμότητα να αποτρέψουμε κάθε παράνομη πράξη διευκόλυνσης του ξεπουλήματος.>
Πηγή:Marinews
Επεξεργασία , Σχόλιο:Α.Κ (Ο Θεός να βάλει το χέρι του !!. Τι έχουμε να τραβήξουμε πάλι εμείς οι χρήστες του μεγάλου μας λιμανιού )

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Σε φάση εξοπλισμού ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ

Ο ΟΛΠ ΑΕ ήδη παρέλαβε τα πρώτα μέρη των νέων υπερσύγχρονων γερανογεφυρών στοιβασίας RMG. Ήδη οι βάσεις έχουν τοποθετηθεί και σύντομα τα πορτοκαλί εντυπωσιακά μηχανήματα θα δεσπόζουν στην περιοχή του ΣΕΜΠΟ με τον όγκο τους.Το λιμάνι του Πειραιά ετοιμάζεται το Νοέμβριο να υποδεχτεί και τις νέες γερανογέφυρες φορτοεκφόρτωσης τύπου Super Post Panamax οι οποίες έρχονται δια θαλάσσης. Σημειώνεται ότι το λιμάνι του Πειραιά δεν διαθέτει παρόμοιες γερανογέφυρες και αυτές θα είναι οι πρώτες που θα μπορούν να εξυπηρετούν τα πλοία νέας γενιάς άνω των 10000TEU. Το σύνολο των έργων του Προβλήτα Ι προϋπολογισμού 160εκ. ευρώ προχωράει εντός του χρονοδιαγράμματος που έχει θέσει η Διοίκηση και εντός του δευτέρου τριμήνου του νέου έτους θα ξεκινήσουν δοκιμαστικές λειτουργίες.
Πηγή:TheSeaNations
Επεξεργασία , Σχόλιο: Α.Κ " Και οι άλλοι κάνουν απεργία , Τι να πει κανείς . Το κακό είναι οτι τους κοροϊδεύουν όλοι , κόμματα πολιτικοί , συνδικαλιστές ."

ΕΣΠ: Mήνυμα χωρίς αποδέκτη οι κινητοποιήσεις στον ΟΛΠ

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με αφορμή τις απεργιακές κινητοποιήσεις που εξήγγειλαν η ΟΜΥΛΕ και η ΄Ενωση Λιμενεργατών Ελλάδας για τις 1, 2, 5 και 7 Οκτωβρίου και πιστεύοντας ότι οι κινητοποιήσεις αυτές- λίγες μέρες πριν από τις εκλογές- είναι μήνυμα χωρίς παραλήπτη, αφού ούτε η απερχόμενη, ούτε η νέα Κυβέρνηση που θα σχηματιστεί μπορούν να απαντήσουν άμεσα στα αιτήματα των εργαζομένων, απέστειλε στον Πρόεδρο της ΟΜΥΛΕ κ. Γ. Γεωργακόπουλο την ακόλουθη επιστολή:
«Σεβόμενοι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σας, με ιδιαίτερη ανησυχία και αγωνία πληροφορηθήκαμε τις προγραμματισμένες για τις 1, 2, 5 και 7 Οκτωβρίου απεργιακές κινητοποιήσεις σας.
Δεδομένης της ιδιαίτερα δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που βιώνουμε και του οικονομικού αδιεξόδου που έχει περιέλθει η αγορά, αλλά και του κινδύνου διατάραξης της οικονομικής ζωής της πόλης μας και των τεράστιων προβλημάτων που θα δημιουργηθούν στην επιχειρηματική δραστηριότητα, παρακαλούμε όπως επανεξετάσετε το ενδεχόμενο αναβολής των εν λόγω κινητοποιήσεων, τουλάχιστον μέχρι τον σχηματισμό της νέας Κυβέρνησης, προκειμένου να αποφευχθούν οι άκρως ανησυχητικές συνέπειες αυτών».
Ο εμπορικός κόσμος της πόλης μας αγωνιά για τις σοβαρές οικονομικές συνέπειες που θα έχει στο εμπόριο και την αγορά ο αποχαιρετισμός της παλαιάς Κυβέρνησης και η υποδοχή της νέας από τους εργαζόμενους στο λιμάνι του Πειραιά, με νέες απεργιακές κινητοποιήσεις».
Πηγή:Marinews
Επεξεργασία , Σχόλιο: Α.Κ "Σύμφωνα με πληροφορίες του Blogg την Τετάρτη 30/09/09 το απόγευμα η ΟΜΥΛΕ θα συνεδριάσει για να επανακαθορίσει την στάση του . Οι πληροφορίες λένε ότι η απεργία αναστέλλεται και θα πραγματοποιηθεί στις 6/10/09"

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

“Αδιανόητες και απαράδεκτες οι κινητοποιήσεις” λέει η ΔΝΕ


Στήν Φωτό Ο Πρόεδρος Της ΔΝΕ (Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης ) Κος Αρβανίτης

Ανακοίνωση με καυστικό περιεχόμενο εξ αφορμής των εξαγγελθέντων κινητοποιήσεων στο λιμάνι του Πειραιά εξέδωσε προ ολίγου η Διεθνής Ναυτική Ένωση, η οποία και εκφράζει στη συντριπτική τους πλειοψηφία τους χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων του ΟΛΠ και όχι μόνο. Στην ανακοίνωση της ΔΝΕ που υπογράφουν ο Πρόεδρος της Ένωσης κ. Αρβανίτης και ο Γενικός Γραμματέας κ. Χατζηαντωνίου, σχολιάζονται οι κινητοποιήσεις, ενώ γίνεται λόγος για ιδιότυπη ομηρεία των ναυτιλιακών επιχειρήσεων και του εμπορικού κόσμου σε μια κρίσιμη οικονομικά συγκυρία.
Πηγή:TheSeaNation
Επεξεργασία , Σχόλιο: Α.Κ