Πηγή:Κέρδος
ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008
Συνεχίζουν την απεργία οι τελωνειακοί, ταλαιπωρία σε όλους τους τομείς
Κλειστά παραμένουν από χθες διυλιστήρια, σύνορα, λιμάνια και αεροδρόμια προκαλώντας ταλαιπωρία για εκατομμύρια πολίτες και επιχειρήσεις, εξαιτίας των κυλιόμενων 48ωρων απεργιών των τελωνειακών υπαλλήλων, οι οποίοι εμφανίζονται αποφασισμένοι να φθάσουν στα άκρα. Όπως προκύπτει από στοιχεία της Ένωσης Τελωνειακών Υπαλλήλων, χθες, πρώτη μέρα των κινητοποιήσεων, πανελλαδικά συμμετείχε το 99% των τελωνειακών με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα τροφοδοσίας. Αιτία των κινητοποιήσεων αποτελεί η κατάργηση των Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ) και ένταξής τους στον κρατικό προϋπολογισμό την τελευταία στιγμή. Αδύνατη είναι η διακίνηση εμπορευμάτων από και προς τη χώρα μας μέσω λιμανιών, αεροδρομίων και συνοριακών τελωνειακών σταθμών με αποτέλεσμα το πάγωμα των εισαγωγών και εξαγωγών προϊόντων. Οι κινητοποιήσεις, μάλιστα, των τελωνειακών υπαλλήλων έρχονται να προστεθούν στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά που δημιουργούν εδώ και μήνες αναστάτωση στους επιχειρηματίες.
ΠΑΣΟΚ: Ζητάει την κατάθεση των εγγράφων για τους διαγωνισμούς σε ΟΛΠ & ΟΛΘ
Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κατέθεσε, σήμερα, η Ελπίδα Τσουρή Βουλευτής Νομού Χίου(φωτό) με θέμα: <Φάκελοι προσφορών για την εκχώρηση των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ και ΟΛΘ>.Στην αίτησή της η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ αναφέρει: <Με πρόσχημα ότι οι διαγωνισμοί παραχώρησης των ΣΕΜΠΟ στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης βρίσκονται σε εξέλιξη, η Κυβέρνηση είχε αρνηθεί, κατά παράβαση του Κανονισμού της Βουλής και οποιασδήποτε λογικής, να καταθέσει, στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου, στοιχεία που αφορούν στους δύο διαγωνισμούς. Δεδομένου ότι οι διαγωνισμοί έχουν ολοκληρωθεί και το πρόσχημα της «μυστικότητας» πλέον δεν υφίσταται, επαναφέρουμε το αίτημα μας, για άμεση κατάθεση στη Βουλή, όλων των τεχνικών και οικονομικών προσφορών, των ενστάσεων, και των πρακτικών των επιτροπών διεξαγωγής των διεθνών διαγωνισμών για την εκχώρηση του Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ και ΟΛΘ. >Πηγή:MarineNews
Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008
Διαζύγιο Αλογοσκούφη - τελωνειακών και 48ωρες
Με την ψήφιση του τελευταίου φορολογικού νόμου φαίνεται να μπήκε οριστικό τέλος στις καλές σχέσεις των τελωνειακών με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών. Αρχικά ο υπουργός τους υποσχέθηκε να αφήσει εκτός προϋπολογισμού τα ΔΕΤΕ και μετά τη ΔΕΘ άλλαξε γνώμη και τα έβαλε εντός, όπως και των υπολοίπων υπαλλήλων του Δημοσίου.
Τα πισωγυρίσματά του προκάλεσαν την μήνιν των τελωνειακών που διευκρινίζουν ότι τα ΔΕΤΕ δεν είναι κοινωνικός πόρος αλλά συνδρομές των δικαιούχων, όπως κρίθηκε τελεσίδικα και από το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Από τις 7.00 σήμερα το πρωί οι τελωνειακοί είναι σε απεργία και τα τελωνεία λειτουργούν μόνο με προσωπικό ασφαλείας, για εισαγωγή και εξαγωγή ευπαθών, ζωτικής ή εθνικής σημασίας, προϊόντων. Συνιστούν επίσης στους ιδιοκτήτες οχημάτων να μεριμνήσουν για καύσιμα, λόγω έλλειψής τους από τον μη εκτελωνισμό.
Δεν θα εισάγεται και δεν θα εξάγεται τίποτα, όπως φρέσκα ή κατεψυγμένα ψάρια και κρέατα, νωπά φρούτα και γάλατα, παγωτά, γιαούρτια, λουλούδια κ.λπ., δεν θα διεξάγονται φορτώσεις-εκφορτώσεις εμπορευμάτων, δεν θα διενεργούνται αφίξεις και αναχωρήσεις πλοίων, δεν θα πραγματοποιούνται εφοδιασμοί πλοίων και αεροσκαφών με τροφοεφόδια και δεν θα γίνεται έλεγχος στις αποσκευές επιβατών.
Πηγή:Ελευθεροτυπία
Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008
OΛΠ: Στην τελική ευθεία οι διαπραγματεύσεις
Oλοκληρώνονται μέσα στην επόμενη εβδομάδα οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του OΛΠ και της Cosco Pacific για τη σύμβαση παραχώρησης του ΣEMΠO στον κινεζικό όμιλο.
H διοίκηση του οργανισμού είχε χθες σύσκεψη με τον υπουργό, Aν. Παπαληγούρα, τον οποίο ενημέρωσε για την πορεία των διαπραγματεύσεων. Eπίσης, για την πορεία των διαπραγματεύσεων ενημερώθηκε και το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί από την κυβέρνηση, πρέπει το αργότερο έως τις 15 Δεκεμβρίου οι δύο πλευρές να έχουν προχωρήσει στην υπογραφή της τελικής σύμβασης. O διευθύνων σύμβουλος του OΛΠ, N. Aναστασόπουλος, αναμένεται να παρουσιάσει το κείμενο της σύμβασης στο Δ.Σ. του οργανισμού μέσα στις πρώτες μέρες του Oκτωβρίου προκειμένου στη συνέχεια να περάσει από το Eλεγκτικό Συνέδριο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο χρόνος «συγκατοίκησης» μεταξύ OΛΠ - Cosco στο ΣEMΠO περιορίζεται στη σύμβαση από 18 μήνες που προέβλεπε η προκήρυξη σε 6 + 2. Στα ανοικτά θέματα των διαπραγματεύσεων περιλαμβάνεται η προβλήτα III.
Πηγή:Ημερησία
H διοίκηση του οργανισμού είχε χθες σύσκεψη με τον υπουργό, Aν. Παπαληγούρα, τον οποίο ενημέρωσε για την πορεία των διαπραγματεύσεων. Eπίσης, για την πορεία των διαπραγματεύσεων ενημερώθηκε και το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί από την κυβέρνηση, πρέπει το αργότερο έως τις 15 Δεκεμβρίου οι δύο πλευρές να έχουν προχωρήσει στην υπογραφή της τελικής σύμβασης. O διευθύνων σύμβουλος του OΛΠ, N. Aναστασόπουλος, αναμένεται να παρουσιάσει το κείμενο της σύμβασης στο Δ.Σ. του οργανισμού μέσα στις πρώτες μέρες του Oκτωβρίου προκειμένου στη συνέχεια να περάσει από το Eλεγκτικό Συνέδριο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο χρόνος «συγκατοίκησης» μεταξύ OΛΠ - Cosco στο ΣEMΠO περιορίζεται στη σύμβαση από 18 μήνες που προέβλεπε η προκήρυξη σε 6 + 2. Στα ανοικτά θέματα των διαπραγματεύσεων περιλαμβάνεται η προβλήτα III.
Πηγή:Ημερησία
Σε πανελλαδική απεργία ο Τελωνειακός Κλάδος
Σε απεργία κατεβαίνει από την Δευτέρα 22/09/08 σύσσωμος ο Τελωνειακός κλάδος με άγνωστη λήξη (κυλιόμενες 48ώρες) .
Το αίτημα είναι η μη φορολόγηση των Δ.Ε.Τ.Ε (Να το πούμε απλά για να το καταλάβει Ο κόσμος) . Έτσι ο κλάδος μας (Εκτελωνιστικός) μπαίνει σε νέες περιπέτειες , διότι όλα τα εμπορεύματα που θα συσσωρευθούν στα λιμάνια και τα αεροδρόμια όλες τις μέρες που θα κρατήσει η απεργία , θα προσπαθήσουμε να τα παραλάβουμε όλα την ημέρα που θα λήξη (ως συνήθως) με την αφόρητη πίεση των πελατών μας βέβαια!!! .
Παρακαλάτε να μην κάνουν απεργία .
Σήμερα στα τελωνεία έγινε το αδιαχώρητο , όλοι προσπαθούσαν να προλάβουν την απεργία που έρχεται.
Σήμερα στα τελωνεία έγινε το αδιαχώρητο , όλοι προσπαθούσαν να προλάβουν την απεργία που έρχεται.
Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008
Συνέχιση των κινητοποιήσεων για 10ο μήνα στα λιμάνια αποφάσισε η ΟΜΥΛΕ
Το Δ.Σ./ΟΜ.Υ.Λ.Ε., στη συνεδρίασή του σήμερα 18.9.2008, αφού εκτίμησε την κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί στα λιμάνια • με την επιχειρούμενη παγίωση διαχωρισμού των εργαζομένων σε νέους και παλιούς• την άρνηση εφαρμογής της επιχειρησιακής ΣΣΕ για τους νεοπροσλαμβανόμενους εργαζόμενους• την άμεση σύνδεση των παραπάνω με την επιχειρούμενο ξεπούλημα των Σ.ΕΜΠΟ, αλλά και γενικότερα των ιδιωτικοποιήσεων των Λιμανιών με την οποία έχουμε έντονη διαφωνία λόγω των δραματικών επιπτώσεων που θα υπάρχουν για τους εργαζόμενους, την κοινωνία και την οικονομική ζωή.
Αποφάσισε: Την συνέχιση της αποχής από υπερωριακή εργασία καθώς και την εργασία Σαββάτου-Κυριακής και αργιών μέχρι την επόμενη συνεδρίασή του ΔΣ/ΟΜΥΛΕ που θα πραγματοποιηθεί στις 10.10.2008.
Την εξουσιοδότηση του προεδρείου για την προκήρυξη απεργιακής κινητοποίησης μέχρις της 10.10.2008 και την παράλληλη διοργάνωση απεργιακών εκδηλώσεων.
Πηγή:MarineNews
Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008
Συνάντηση ΥEN με τον Κινέζο Υφυπουργό Μεταφορών για τα λιμάνια
Άμεση συνάντηση με τον ΥΕΝ φρόντισαν να πραγματοποιήσουν οι κινέζοι οι οποίοι καίγονται να ολοκληρωθεί η συμφωνά για τα λιμάνια ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Αναστάσης Παπαληγούρας, συναντήθηκε χθες με τον Υφυπουργό Μεταφορών της Κίνας κ. Xu Zuyuan παρουσία του Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής καθηγητή κ. Ιωάννη Τζωάνου, του Γενικού Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής κ. Γεωργίου Βλάχου και Υπηρεσιακών παραγόντων.Κατά τη διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε σε άριστο κλίμα συζητήθηκαν επίκαιρα θέματα ναυτιλιακού ενδιαφέροντος και θέματα που αφορούν στις εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών. Επίσης αντηλλάγησαν απόψεις για τη συνεργασία των δύο χωρών στους διεθνείς οργανισμούς και σε θέματα διμερών σχέσεων ναυτιλιακού και λιμενικού ενδιαφέροντος.
Πηγή:MarineNews
Ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Αναστάσης Παπαληγούρας, συναντήθηκε χθες με τον Υφυπουργό Μεταφορών της Κίνας κ. Xu Zuyuan παρουσία του Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής καθηγητή κ. Ιωάννη Τζωάνου, του Γενικού Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής κ. Γεωργίου Βλάχου και Υπηρεσιακών παραγόντων.Κατά τη διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε σε άριστο κλίμα συζητήθηκαν επίκαιρα θέματα ναυτιλιακού ενδιαφέροντος και θέματα που αφορούν στις εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών. Επίσης αντηλλάγησαν απόψεις για τη συνεργασία των δύο χωρών στους διεθνείς οργανισμούς και σε θέματα διμερών σχέσεων ναυτιλιακού και λιμενικού ενδιαφέροντος.
Πηγή:MarineNews
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008
Τι ζητούν οι διεθνείς όμιλοι από τις διοικήσεις των δύο λιμανιών
Σε κρίσιμο σημείο για την πορεία της μεταρρυθμιστικής πολιτικής της κυβέρνησης στη λιμενική βιομηχανία της χώρας, αναλαμβάνει σήμερα τα καθήκοντά του σαν υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής ο Αναστάσης Παπαληγούρας στη θέση του Γιώργου Βουλγαράκη. Ο νέος υπουργός θα χρειαστεί «εντατικά μαθήματα». Ενδεικτικό είναι ότι ο υφυπουργός Μεταφορών της Κίνας έρχεται αύριο στην Ελλάδα και έχει ζητήσει να συναντηθεί με τον ΥΕΝΑΝΠ, για να συζητήσουν το θέμα των παραχωρήσεων.Από τη μία, οι διαπραγματεύσεις για την υπογραφή σύμβασης παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ μεταξύ της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης με την κοινοπραξία Hutchison - Alapis έχουν ξεκινήσει.Από την άλλη, για το ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ, οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά με την Cosco Pacific έχουν μπει στην τελική ευθεία και έχουν επισημανθεί σημεία στα οποία σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν θέματα που πρέπει να λυθούν πριν «πέσουν» οι υπογραφές. Κοινό σημείο στις διαπραγματεύσεις στα δύο λιμάνια είναι το θέμα του ανταγωνισμού.Αίτημα των δύο εταιρειών να υπάρξει μία εύλογη ακτίνα, από 100 μέχρι 300 χιλιόμετρα, στην οποία δεν θα μπορεί να υπάρχει άλλος Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων. Οι συγκεκριμένες υποθέσεις είναι εκτός δικαιοδοσίας των διοικήσεων των δύο λιμανιών και χρειάζονται πολιτική απόφαση, η οποία αν καθυστερήσει είναι πολύ πιθανό να έχει επιπτώσεις και στο χρονοδιάγραμμα παραχώρησης των ΣΕΜΠΟ. Παράλληλα, είναι και το θέμα των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στα δύο λιμάνια, που με τον τρόπο αυτό αντιδρούν στις διαδικασίες παραχώρησης, ενώ έχουν καταθέσει προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως και ο δήμος Περάματος ο οποίος πρόσφατα κατέθεσε και αγωγή κατά του ΟΛΠ.
Οι διαπραγματεύσεις
Στον ΟΛΘ τα πράγματα δείχνουν πιο απλά αφού η προσφορά είναι συγκεκριμένη, ενώ παραχωρείται μόνο ο ένας προβλήτας που υπάρχει και το θέμα που τίθεται περισσότερο, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, είναι το αν θα δεχθούν οι εργαζόμενοι τελικά να εργαστούν για λογαριασμό της κοινοπραξίας ή θα παραμείνουν στον ΟΛΘ.Στον αντίποδα για το ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ, η υπόθεση είναι περισσότερο πολύπλοκη από ότι στον ΟΛΘ, αφού παραχωρούνται ο προβλήτας ΙΙ που είναι έτοιμος και ο προβλήτας ΙΙΙ που θα πρέπει να κατασκευαστεί, ενώ ο ΟΛΠ θα κρατήσει στη διαχείρισή του τον πρώτο προβλήτα ο οποίος την περίοδο αυτή βρίσκεται υπό κατασκευή και αναμένεται να είναι έτοιμος μέχρι το τέλος του 2009. Στις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», υπάρχουν τρία σημεία στα οποία ακόμα δεν έχει βρεθεί «άκρη». Τα δύο αφορούν την κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ και το άλλο τους εργαζόμενους του ΟΛΠ. Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού εάν ο προβλήτας ΙΙΙ δεν έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, ο ΟΛΠ θα μπορεί να κάνει χρήση στις ρήτρες που προβλέπονται στο διαγωνισμό. Στη μία περίπτωση, τα στελέχη του κινεζικού ομίλου έχουν αναρωτηθεί, απευθυνόμενοι στη διοίκηση του ΟΛΠ, για το τι θα συμβεί εάν η κατασκευή του καθυστερήσει με ευθύνη τρίτων. Ενα παράδειγμα είναι μια ενδεχόμενη απόφαση του ΣτΕ κατά της κατασκευής του για περιβαλλοντικούς λόγους μετά την προσφυγή που έχει κάνει ο δήμος Περάματος. Στη δεύτερη περίπτωση, ο κινεζικός όμιλος φαίνεται ότι προβληματίζεται και για το χρονοδιάγραμμα της κατασκευής του τρίτου προβλήτα. Οι Κινέζοι γνωρίζουν ότι σε περίπτωση καθυστέρησης της κατασκευής ο ΟΛΠ θα έχει το δικαίωμα μέχρι και να καταγγείλει εις βάρος της Cosco τη σύμβαση.Το θέμα αυτό εξετάζουν προσεκτικά τα στελέχη της εταιρείας, αφού θεωρούν ότι μια τέτοια κατασκευή μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα στην πορεία που δεν μπορούν να προβλεφθούν από τώρα και επισημαίνουν τις ανησυχίες τους για τυχόν καθυστερήσεις από αναπάντεχα προβλήματα.Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» στο τραπέζι έχει πέσει και η πρόταση, για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και εφόσον χρειαστεί ο κινεζικός όμιλος να καλύπτει από τον προβλήτα ΙΙ τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων που προβλέπεται και για τις δύο προβλήτες.
Οι ρήτρες
Για κάθε ημέρα καθυστέρησης της εκτέλεσης των φάσεων του έργου με βάση το συμφωνημένο χρονοδιάγραμμα, η εταιρεία θα καταβάλλει 50.000 ευρώ τον πρώτο μήνα και 80.000 ευρώ ανά ημέρα μετά τον πρώτο μήνα και μέχρι 5% επί του κόστους επένδυσης.Σε περίπτωση υπέρβασης του 5% ο ΟΛΠ έχει δικαίωμα καταγγελίας. Εχει προβλεφθεί ρήτρα ελάχιστης διακίνησης ίσης με το 65% της εγγυημένης δυναμικότητας που καθορίζεται από τον ΟΛΠ ανά προβλήτα. Στη περίπτωση που ο παραχωρησιούχος επί τρία διαδοχικά έτη δεν επιτύχει την ελάχιστη διακίνηση, δικαιούται ο ΟΛΠ να τον κηρύξει έκπτωτο.Επίσης, ο παραχωρησιούχος καταβάλει αποζημίωση 18 ευρώ ανά μονάδα που υπολείπεται της διακίνησης του 60% της ετήσιας εγγυημένης δυναμικότητας ανά προβλήτα.
Οι εργαζόμενοι
Το τρίτο σημείο αιχμής στις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στην διοίκηση του ΟΛΠ και της Cosco είναι οι εργαζόμενοι. Και αυτό για δύο λόγους.Πρώτον, υπάρχει ένα διάστημα στο οποίο οι δύο εταιρείες θα «συγκατοικήσουν» στον προβλήτα ΙΙ, υπό τη διαχείριση του ΟΛΠ και με έξοδα της Cosco, μέχρι να ετοιμαστεί ο προβλήτας Ι αλλά και να μάθουν και οι Κινέζοι τα «μυστικά» του ΣΕΜΠΟ.Μέχρι στιγμής, το διάστημα της συγκατοίκησης «παίζει» από τρεις μέχρι εννέα μήνες, ενώ μετά το τέλος του χρόνου αυτού δίνεται το δικαίωμα στην Cosco να προσλάβει όσους από τους εργαζόμενους στο ΣΕΜΠΟ το θελήσουν.Ομως από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να εργαστούν για λογαριασμό του κινεζικού ομίλου και συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους. Το γεγονός αυτό δυσχεραίνει την κατάσταση τόσο για το διάστημα συγκατοίκησης, αφού η Cosco θέτει ως όρο κάποια μίνιμουμ απόδοσης που θα την διασφαλίζουν, αλλά και την μετέπειτα πορεία, αφού τουλάχιστον σε πρώτη φάση, θα χρειαστεί ορισμένους χειριστές που να γνωρίζουν που δουλεύουν τα μηχανήματα στο ΣΕΜΠΟ. Τέλος, βέβαια, ανοικτό είναι ακόμα και το θέμα της προσφυγής που έχουν κάνει οι εργαζόμενοι στο ΣτΕ κατά των αποφάσεων των διοικητικών συμβουλίων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για τους; διαγωνισμούς παραχώρησης των ΣΕΜΠΟ, η συζήτηση των οποίων θα γίνει στις 7 Νοεμβρίου 2008. Σημειώνεται ότι η αίτηση που είχαν καταθέσει οι εργαζόμενοι στο ΣτΕ και με την οποία ζητούσαν να σταματήσει η διαδικασία του διαγωνισμού μέχρι να συζητηθεί η υπόθεση, απορρίφθηκε.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008
Έντονη η αντίδραση της ΟΕΤΕ στη φορολογική εξουθένωση των εκτελωνιστών
Διαβάστε Εδώ την επιστολή της ΟΕΤΕ (ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ )προς τον Υπουργό Οικονομικών για την φορολογική επιδρομή η οποία πλήττει άμεσα τον Εκτελωνιστικό κλάδο.
Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008
Ήτανε στραβό το κλίμα..................!!!
Δέν φθάνανε τα τόσα προβλήματα που τραβάνε οι δύσμοιροι έμποροι, εισαγωγείς , βιομήχανοι , και Εκτελωνιστές από την υπολειτουργία των λιμανιών και την διασπορά των εμπορευμάτων σε άλλα λιμάνια εκτός Αττικής , ήρθε τώρα και το κερασάκι στην τούρτα . Η απεργία των τελωνειακών που βρίσκεται σε εξέλιξη λόγω ΔΕΤΕ θα δημιουργήσει αλυσιδωτά προβλήματα στην λειτουργία του κράτους . Ήδη σχηματίστηκαν τεράστιες ουρές στα σύνορα από φορτηγά που περιμένουν να κάνουν Τελωνείο , εμπορεύματα στα λιμάνια μένουν ατελώνιστα , οι επιβάτες στα Αεροδρόμια δεν ελέγχονται, και το κυριότερο απ' όλα , υστέρηση στα έσοδα του κράτους !!!.
Η 24ωρη απεργία ολοκληρώθηκε το Σαββατο (13/09/08) το πρωί, αλλά από 22/9 η Ομοσπονδία έχει εξαγγείλει νέες 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις.
Διαβάστε εδώ και εδώ η Ιστορία έχει Παρελθόν , Ας είναι καλά το αρχείο μας
Αν κρατήσει μερικές μέρες ακόμα ,μας βλέπω να πάμε για επιτάξεις , όπως παλιά .
"Τελώνες και Φαρισαίοι"
Η 24ωρη απεργία ολοκληρώθηκε το Σαββατο (13/09/08) το πρωί, αλλά από 22/9 η Ομοσπονδία έχει εξαγγείλει νέες 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις.
Διαβάστε εδώ και εδώ η Ιστορία έχει Παρελθόν , Ας είναι καλά το αρχείο μας
Αν κρατήσει μερικές μέρες ακόμα ,μας βλέπω να πάμε για επιτάξεις , όπως παλιά .
"Τελώνες και Φαρισαίοι"
Προβλήματα στα λιμάνια από την απεργία τελωνειακών
Σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία των λιμανιών αναμένεται να δημιουργηθούν από τις απεργιακές κινητοποιήσεις που άρχισαν την Παρασκευή 11/09/08 οι τελωνειακοί υπάλληλοι. Η απεργία αναγγέλθηκε την Πέμπτη στις 11,30 π.μ απροειδοποίητα και στις 12,00 το μεσημέρι τα Τελωνεία έκλεισαν, στα μεγαλύτερα Τελωνεία της Ελλάδος δημιουργήθηκαν σκηνές "απείρου κάλλους"
H Διεθνής Nαυτική Ένωση με επιστολή της στον υπουργό Oικονομίας, Γιώργο Aλογοσκούφη, σημειώνει ότι οι κινητοποιήσεις αυτές σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα λιμάνια υπολειτουργούν από τον Iανουάριο λόγω των κινητοποιήσεων της OMYΛE, έχουν φέρει σε απόγνωση τον κλάδο των ναυτιλιακών πρακτόρων.
Το Story :
Ύστερα από γραπτή διαβεβαίωση του Υπουργείου την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου για ικανοποίηση των αιτημάτων των τελωνιακών και συγκεκριμένα για την εξαίρεση των Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ) από το νέο σχέδιο νόμου, η απεργία που είχαν προγραμματίσει οι τελωνιακοί αναστάλθηκε, αφού το αίτημά τους φαινόταν ότι θα ικανοποιηθεί. Πριν δύο μέρες όμως, το βράδυ της Τετάρτης οι τελωνιακοί βρέθηκαν προ εκπλήξεως, βλέποντας τελικά στη Βουλή ότι ο Υπουργός δεν εξαιρεί το ΔΕΤΕ από το νέο νομοσχέδιο. «Ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γ. Αλογοσκούφης δεν σεβάστηκε ούτε την υπογραφή του», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος (Ο.Τ.Υ.Ε.). Το ΔΕΤΕ ξεκίνησε το 1831 ενώ από το 1917 μέχρι και σήμερα καθιερώθηκε με νόμο. Πρόκειται στην ουσία για το ταμείο που αποτελεί αποζημιώσεις των τελωνειακών υπαλλήλων ανταποδοτικού χαρακτήρα που καταβάλλουν οι συναλλασσόμενοι με τα τελωνεία για την εξυπηρέτησή τους σε 24ωρη βάση, σύμφωνα με τις διατάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Προβλήματα αναμένεται να αντιμετωπίσουν έτσι οι συναλλασσόμενοι με τα Τελωνεία από σήμερα. Σύμφωνα με ανακοίνωση δεν θα τελωνίζονται-παραδίδονται, τα παρακάτω είδη που ενδεικτικά αναφέρονται:
Φρέσκα ψάρια και κρέατα, κατεψυγμένα ψάρια και κρέατα
Νωπά φρούτα και γάλατα, παγωτά, γιαούρτια, λουλούδια κ.λ.π.
Επίσης , δεν θα πραγματοποιούνται εξαγωγές νωπών φρούτων, λαχανικών κ.ο.κ
Ειδικά στους μεθοριακούς σταθμούς Ευζώνων Κιλκίς και στον Προμαχώνα Σερρών δεν πραγματοποιούνται εκτελωνισμοί εμπορευμάτων και τα τελωνεία λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας. Έτσι, από τις οδικές εισόδους της χώρας διακινούνται μόνο στρατιωτικά εφόδια, υγειονομικό υλικό και καύσιμα (για τις ανάγκες των νοσοκομείων), ζώα, κ.α. εμπορεύματα πρώτης ανάγκης, με αποτέλεσμα να σχηματιστούν ουρές, κυρίως φορτηγών αυτοκινήτων.
H Διεθνής Nαυτική Ένωση με επιστολή της στον υπουργό Oικονομίας, Γιώργο Aλογοσκούφη, σημειώνει ότι οι κινητοποιήσεις αυτές σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα λιμάνια υπολειτουργούν από τον Iανουάριο λόγω των κινητοποιήσεων της OMYΛE, έχουν φέρει σε απόγνωση τον κλάδο των ναυτιλιακών πρακτόρων.
Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008
ΟΛΠ-Cosco: Το παρασκήνιο των επαφών
Εν μέσω των συνεχιζόμενων για 9ο μήνα κινητοποιήσεων των εργαζομένων και με τις ζημιές να στοιχειώνουν τα οικονομικά στοιχεία του β' εξαμήνου η ΟΛΠ ΑΕ και οι κινέζοι της Cosco έχουν σκληρύνει τις μεταξύ τους διαπραγματεύσεις για την ολοκλήρωση της συμφωνίας παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι κινέζοι πιέζουν να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις, χωρίς να πληγούν οι εργαζόμενοι όμως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στον ορίζοντα.
Οι κινέζοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ έχουν την τεχνογνωσία για να συμβάλουν, τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια, στην ανάπτυξη της κολοσσιαίας επένδυσης που έχουν κάνει στο λιμάνι του Πειραιά.
Εάν οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ αρνηθούν να εργαστούν για τους κινέζους, αφού για 18 μήνες ΟΛΠ και Cosco θα συνυπάρχουν, βάσει της σύμβασης, στην προβλήτα ΙΙ, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο ο κινεζικός κολοσσός να καθυστερήσει μέχρι και δύο χρόνια, καταστρέφοντας τα σχέδιά τους για ανάπτυξη στην Ευρώπη.
Στο τραπέζι έπεσε η ιδέα να προχωρήσουν σε νέες προσλήψεις. Και αυτό το δέχτηκε ο ΟΛΠ. Όμως η Cosco δεν μπορεί να βρει κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό που να έχει την δυνατότητα να λειτουργήσει το λιμάνι.
Το κόλπο με την προβλήτα ΙΙΙ
Όσο αφορά στα επενδυτικά σχέδια της Cosco, οι κινέζοι θέλουν να θέσουν σε εφαρμογή για το λιμάνι του Πειραιά σχέδιο το οποίο θα αναπτυχθείς σε τρεις φάσεις.
Στο πρώτο στάδιο εκσυγχρονίζουν την προβλήτα ΙΙ με μηχανολογικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό αξίας περίπου 100 εκατ. ευρώ, ώστε να έχει την ικανότητα το terminal διακίνησης περίπου 2,5 εκατ. teu ετησίως.
Όμως το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σχέδια για την προβλήτα ΙΙΙ. Ο κινέζικος όμιλος θα επιχειρήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, εφόσον ξεπεράσει τις ενστάσεις που έχει κάνει ο Δήμος Περάματος στο Συμβούλιο της Επικρατείας, να κατασκευάσει όχι μόνο την μισή προβλήτα ΙΙΙ, που προβλέπει η διακήρυξη του ΟΛΠ, αλλά ολόκληρο την ΙΙΙ.
Η κίνηση αυτή θα του δώσει επιπλέον χώρους 150 με 200 στρέμματα. Τον επιπλέον χώρο οι κινέζοι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν, όχι για διακίνηση containers, αλλά σαν μεταποιητική βάση. Ως ελεύθερη ζώνη που θα είναι, θα έχουν την δυνατότητα με μία τελική προσθήκη στα προϊόντα που θα φέρνουν από την Κίνα, να τα μετατρέπουν σε ευρωπαϊκά από κινέζικα. "Είναι μια τακτική που ακολουθούν πάνω από 10 χρόνια οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις".
Για τον ίδιο σκοπό δεν αποκλείεται σε τρίτο στάδιο να διεκδικήσουν και το logistic center που αναμένεται να δημιουργηθεί στο Θριάσειο. Το λιμάνι του Πειραιά θα χρησιμοποιηθεί ως διαμετακομιστικό, αφού τα εμπορεύματα θα μοιράζονται στην συνέχεια με μικρότερα πλοία στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες του Νότου.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι κινέζοι πιέζουν να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις, χωρίς να πληγούν οι εργαζόμενοι όμως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στον ορίζοντα.
Οι κινέζοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ έχουν την τεχνογνωσία για να συμβάλουν, τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια, στην ανάπτυξη της κολοσσιαίας επένδυσης που έχουν κάνει στο λιμάνι του Πειραιά.
Εάν οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ αρνηθούν να εργαστούν για τους κινέζους, αφού για 18 μήνες ΟΛΠ και Cosco θα συνυπάρχουν, βάσει της σύμβασης, στην προβλήτα ΙΙ, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο ο κινεζικός κολοσσός να καθυστερήσει μέχρι και δύο χρόνια, καταστρέφοντας τα σχέδιά τους για ανάπτυξη στην Ευρώπη.
Στο τραπέζι έπεσε η ιδέα να προχωρήσουν σε νέες προσλήψεις. Και αυτό το δέχτηκε ο ΟΛΠ. Όμως η Cosco δεν μπορεί να βρει κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό που να έχει την δυνατότητα να λειτουργήσει το λιμάνι.
Το κόλπο με την προβλήτα ΙΙΙ
Όσο αφορά στα επενδυτικά σχέδια της Cosco, οι κινέζοι θέλουν να θέσουν σε εφαρμογή για το λιμάνι του Πειραιά σχέδιο το οποίο θα αναπτυχθείς σε τρεις φάσεις.
Στο πρώτο στάδιο εκσυγχρονίζουν την προβλήτα ΙΙ με μηχανολογικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό αξίας περίπου 100 εκατ. ευρώ, ώστε να έχει την ικανότητα το terminal διακίνησης περίπου 2,5 εκατ. teu ετησίως.
Όμως το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σχέδια για την προβλήτα ΙΙΙ. Ο κινέζικος όμιλος θα επιχειρήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, εφόσον ξεπεράσει τις ενστάσεις που έχει κάνει ο Δήμος Περάματος στο Συμβούλιο της Επικρατείας, να κατασκευάσει όχι μόνο την μισή προβλήτα ΙΙΙ, που προβλέπει η διακήρυξη του ΟΛΠ, αλλά ολόκληρο την ΙΙΙ.
Η κίνηση αυτή θα του δώσει επιπλέον χώρους 150 με 200 στρέμματα. Τον επιπλέον χώρο οι κινέζοι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν, όχι για διακίνηση containers, αλλά σαν μεταποιητική βάση. Ως ελεύθερη ζώνη που θα είναι, θα έχουν την δυνατότητα με μία τελική προσθήκη στα προϊόντα που θα φέρνουν από την Κίνα, να τα μετατρέπουν σε ευρωπαϊκά από κινέζικα. "Είναι μια τακτική που ακολουθούν πάνω από 10 χρόνια οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις".
Για τον ίδιο σκοπό δεν αποκλείεται σε τρίτο στάδιο να διεκδικήσουν και το logistic center που αναμένεται να δημιουργηθεί στο Θριάσειο. Το λιμάνι του Πειραιά θα χρησιμοποιηθεί ως διαμετακομιστικό, αφού τα εμπορεύματα θα μοιράζονται στην συνέχεια με μικρότερα πλοία στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες του Νότου.
Πηγή:Axiaplus
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008
ΟΛΠ: Η Επιτροπή του ΣτΕ απέρριψε προσφυγή των εργαζομένων
Η Επιτροπή του Συμβουλίου της Επικρατείας απέρριψε την προσφυγή των εργαζομένων που είχε κατατεθεί εναντίον της διοίκησης του ΟΛΠ, και με την οποία ζητούσαν προκειμένου να επιβληθούν ασφαλιστικά μέτρα στο διαγωνισμό για την ανάθεση του ΣΕΜΠΟ σε ιδιώτες. Εκκρεμεί η αρχική προσφυγή των εργαζομένων στην ΟΛΠ ΑΕ κατά της νομιμότητας της όλης διαδικασίας παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ σε ιδιώτες. Για την υπόθεση αυτή θα συνεδριάσει η ολομέλεια του ΣτΕ στις 7 Νοεμβρίου. Οι συζητήσεις μεταξύ ΟΛΠ και Cosco για να καταλήξουν στο τελικό κείμενο και την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης συνεχίζονται.
Πηγή:MarineNews
Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008
Κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός για το ΣΕΜΠΟ του ΟΛΘ
Ολοταχώς για υπογραφή σύμβασης παραχώρησης στην Hutchison
«Πρόσω ολοταχώς» για την υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) στην κοινοπραξία Hutchison Port Holdings Limited - Hutchison Port Investment Sarl (αμφότερες κινεζο-βρετανικών συμφερόντων) - Alapis ΑΒΕΕ-ΛΥΔ Α.Ε. (αμφότερες συμφερόντων Λ. Λαυρεντιάδη) «πλέει» η ΟΛΘ Α.Ε., μετά τη χθεσινή απόφαση του δ.σ. της εταιρείας να κατακυρώσει το σχετικό διαγωνισμό στην εν λόγω κοινοπραξία, ανακηρύσσοντάς την και επισήμως «προσωρινό ανάδοχο».
Μετά τις 28-29 Αυγούστου ξεκινά μια ελαφρά διαπραγμάτευση με τον προσωρινό ανάδοχο. Τα βασικά σημεία της σύμβασης παραχώρησης αποτελούσαν μέρος της προκήρυξης και τα εναπομείναντα προς διαπραγμάτευση ζητήματα αφορούν καθαρά τεχνικά ζητήματα, όπως λ.χ. ποιος θα βγάλει την άδεια για το τεχνικό έργο, για έργα ηλεκτροφωτισμού κ.ο.κ. και τώρα που τα ξαναβλέπω πιο αναλυτικά πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί διάστημα μεγαλύτερο του ενός-ενάμιση μήνα. Πιθανόν να πάμε και πιο γρήγορα. Επί της ουσίας, θεωρώ ότι έχουμε τελειώσει», επισημαίνει σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Παράταση των κινητοποιήσεων στα λιμάνια έως τις 17 Σεπτεμβρίου
Σήμερα η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος αποφάσισε την συνέχιση των κινητοποιήσεων έως και τις 17 Σεπτεμβρίου όποτε και θα ξανασυνδριάσει.
Δηλαδή τι προτείνετε ρε παιδιά για πέστε και σε μας να καταλάβουμε που το πάτε ?
Παράλληλα ,Πρόταση για να βρεθεί λύση για ένα ακόμη αγκάθι που υπάρχει μεταξύ της Διοίκησης της ΟΛΠ ΑΕ και των εργαζομένων θα καταθέσει η ΟΜΥΛΕ. Αφορά τη διάρκεια της συγκατοίκησης ΟΛΠ και Cosco για 18 μήνες στην προβλήτα ΙΙ όπως προβλέπεται από τη σύμβαση.Η ΟΜΥΛΕ σύμφωνα με πληροφορίες του Marinews ζητάει να μην υπάρξει καθόλου συγκατοίκηση. Είναι εάν θέμα που προβληματίζει και τους κινέζους και το έθεσαν στην πρώτη συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Ε.Ν., Γιώργο Βουλγαράκη. Ειδικότερα, στο διάστημα των 18 μηνών μάξιμουμ που θα διαρκέσει η συγκατοίκηση ΟΛΠ και Cosco στον προβλήτα ΙΙ του Σ.ΕΜΠΟ πριν τον αναλάβει ολοκληρωτικά ο όμιλος που έχει έδρα την Σαγκάη, σύμφωνα με την σύμβαση θα καλύψουν τις ανάγκες οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ. Τι θα γίνει όμως εάν αρνηθούν; Πως θα λειτουργήσει το λιμάνι; Ακόμα και σε προσλήψεις να προχωρήσουν μέχρι οι νέοι να μάθουν τα κόλπα της δουλειάς θα έχει χαθεί πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και η Cosco θα μπαίνει μέσα.
Δηλαδή τι προτείνετε ρε παιδιά για πέστε και σε μας να καταλάβουμε που το πάτε ?
Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008
Αποθηκευτικά: Επιμένει ο ΟΛΠ για τη μείωση των εκπτώσεων
Επιμένει ο ΟΛΠ στην απόφασή του για τη μείωση των εκπτώσεων κατά 50% στα αποθηκευτικά δικαιώματα στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων που προσφέρει στους χρήστες. Η Διεθνής Ναυτική Ενωση αντέδρασε στην απόφαση αυτή και ζήτησε οι εκπτώσεις να επανέλθουν στο προηγούμενο καθεστώς.Υποστήριξε ότι ο λόγος για τον οποίο δίνονται, δηλαδή οι καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των φορτίων με αιτία τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων, δεν έχει βελτιωθεί ειδικά σε ό,τι αφορά το εξαγωγικό φορτίο και τα κενά εμπορευματοκιβώτια. Ομως, η διοίκηση του ΟΛΠ επανήλθε χθες εμμένοντας στις απόψεις της. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ Νίκο Αναστασόπουλο, στο δεύτερο τρίμηνο του 2008 καταγράφηκε βελτίωση στο μέσο αριθμό ημερών παραμονής των εμπορευματοκιβωτίων σε αποθήκευση κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους στις 9,6 μέρες από 12,1 στο τέλος Μαρτίου και 16,6 τον Ιανουάριο, όμως απέχει από τις 6,3 ημέρες που ήταν κατά το έτος 2007 με συνθήκες ομαλής λειτουργίας.Επιπλέον, από τα ημερήσια δελτία παρακολούθησης του αριθμού εισερχομένων-εξερχόμενων εμφόρτων εμπορευματοκιβωτίων στην πλατεία του ΣΕΜΠΟ, συμπληρώνει ο κ. Αναστασόπουλος, προκύπτει ότι ενώ κατά τους πρώτους δύο μήνες εξυπηρετούνταν περίπου 900 ημερησίως, τώρα έχει φθάσει στα 1.500, ενώ ο αριθμός των κουτιών που παραμένουν στην αυλή κυμαίνεται στα 4.000 κουτιά από περίπου 8.000. «Με τις δρομολογηθείσες λειτουργικές παρεμβάσεις (προσλήψεις προσωπικού, ρύθμιση επικούρων, επαναφορά νυχτερινής βάρδιας), θα ενισχυθεί η διαθέσιμη εργατική δύναμη, που σε συνδυασμό με το χαμηλό όγκο διακίνησης, ομαλοποιούν σχετικά τη ροή των φορτίων», αναφέρει και προσθέτει:«Συνεπώς αναμένεται περαιτέρω βελτίωση του μέσου αριθμού ημερών παραμονής των εμπορευματοκιβωτίων με αντίστοιχη θετική επίπτωση στις χρεώσεις των αποθήκευτρων, πράγμα που επιβάλει τη συνέχιση μεν των χορηγουμένων εκπτώσεων, αλλά με μείωση του ποσοστού».
Πηγή Ναυτεμπορική
Πηγή Ναυτεμπορική
ΟΛΠ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ
Έκλεισε σήμερα από τις 12,00 μ μέχρι τις 4,00 μμ και το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά λόγω της συμμετοχής των εργαζομένων στην στάση εργασίας για τον θάνατο των εργαζομένων στο στην Ναυπηγοεπισκευαστική Βάση Περάματος .
Α.Κ
Συνέχιση κινητοποιήσεων και τον Αύγουστο στο λιμάνι του Πειραιά
Για όγδοο μήνα θα συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά, που σημαίνει απόχη από υπερωρίες, αργίες και Σαββατοκύριακα. Στην απόφαση αυτή κατέληξε η ΟΜΥΛΕ.
Πηγή:MarineNews
Τρίτη 22 Ιουλίου 2008
ΟΜΥΛΕ: «Ξεκίνησε η δημιουργία μίας ιδιότυπης China Town»
Λόγο για κατάκτηση μίας «αρνητικής πανευρωπαϊκής πρωτιάς, με την εκχώρηση των δύο σημαντικότερων λιμανιών της χώρας σε ξένα κρατικά συμφέροντα» κάνει η ΟΜΥΛΕ με αφορμή την ανάδειξη της Hutschison ως πλειοδότη στη Θεσσαλονίκη. Οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο και για δημιουργία μίας ιδιότυπης China Town στη λιμενική βιομηχανία της χώρας.Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: "Σήμερα στη Θεσσαλονίκη, με την ανάδειξη του προσωρινού πλειοδότη στο λιμάνι ξεκίνησε η δημιουργία μιας ιδιότυπης china town." Τα λιμάνια της Ελλάδας παραδίδονται σε εταιρίες Κινέζικων συμφερόντων. Η Hutschison, που αναδείχθηκε πλειοδότης στη Θεσσαλονίκη, είναι η εταιρία που σε πλήρη συνεργασία με τη Cosco, κατέθεσε την προσφορά «λαγό» στον Πειραιά.Το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών στη Θεσσαλονίκη κλείνει την αυλαία και επαληθεύει πλήρως το σενάριο που «έδινε» τα λιμάνια της Ελλάδας δώρο στους Κινέζους (υπόσχεση του πρωθυπουργού κατά την επίσκεψη του στην Κίνα το 2005).Η κυβέρνηση και οι διοικήσεις των δύο λιμανιών αντί να απολογούνται, πανηγυρίζουν. Για άλλη μία φορά πετύχαμε μία αρνητική πανευρωπαϊκή πρωτιά, με την εκχώρηση των δύο σημαντικότερων λιμανιών της χώρας σε ξένα κρατικά συμφέροντα. Με την υποθήκευση της ανεκτίμητης άυλης αξίας τους και του ρόλου τους στην ανάπτυξη της εγχώριας οικονομίας. Με την υποθήκευση των όρων και των θέσεων εργασίας. Όμως είναι σίγουρο πως πριν «αλέκτωρ λαλήσει τρις» θα αποκαλυφθεί το στημένο σκηνικό.
Πηγή:Marinews
Η Hutschison τη μεγαλύτερη προσφορά στα 419 εκ.ευρώ για την ΟΛΘ ΑΕ
ΤΟ MARINEWS μας ενημερώνει για τις εξελίξεις στο διαγωνισμό του ΟΛΘ, και ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ τα ακριβή ποσά των οικονομικών προσφορών. Άνοιξαν, πριν από λίγο (13,55), οι φάκελλοι με τις οικονομικές προσφορές των εταιρειών για τον ΟΛΘ. Τη μεγαλύτερη έδωσε η κινεζικών συμφερόντων Hutschison και φθάνει τα 419 εκ.ευρώ, επιβεβαιώνοντας παλαιότερα δημοσιεύματα του Marinews αλλά και αναρτήσεις και σχόλια του δικου μας Blog , όπως το σημερινό δημοσίευμα του Marinews . Ακολουθεί η Cosco με 131 εκατομμύρια και η Dubai Ports με 68 εκ. Πρόκειται για την καθαρή παρούσα αξία και σε αυτή δεν υπολογίζονται οι προκαταβολές των 40 εκ.ευρώ και τα ενοίκια.
Το είχαμε άλλωστε και σε παλαιότερη ανάρτηση μας , ένας Κινέζος το ένα και ο Άλλος το άλλο , και ας κάνανε τους Κινέζους !!!
Φαινόταν άλλωστε από μακριά τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια.
Το είχαμε άλλωστε και σε παλαιότερη ανάρτηση μας , ένας Κινέζος το ένα και ο Άλλος το άλλο , και ας κάνανε τους Κινέζους !!!
Φαινόταν άλλωστε από μακριά τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)