Με πρόσχημα ότι ο διαγωνισμός παραχώρησης των ΣΕΜΠΟ στο λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται σε εξέλιξη, η κυβέρνηση αρνείται, κατά παράβαση του Κανονισμού της Βουλής και οποιασδήποτε λογικής, να καταθέσει, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές, καθώς επίσης, την ένσταση, και τα πρακτικά του διαγωνισμού», αναφέρει η κα. Τσουρή και προσθέτει: «Αντίθετα, πιστή στην επικοινωνιακή της και μόνο τακτική, προτιμά την ανεύθυνη, επιλεκτική και παραπλανητική ανακοίνωση αποσπασματικών και ασαφών οικονομικών μεγεθών για το διαγωνισμό». Η Ελπίδα Τσουρή τονίζει ότι: «Είμαστε υποχρεωμένοι να καταγγείλουμε δημόσια, ως ένα επιπλέον δείγμα έλλειψης στοιχειώδους σεβασμού απέναντι σε δημοκρατικούς θεσμούς και διαδικασίες, τη συστηματική παραγκώνιση και παρακώλυση του έργου της Βουλής, η οποία, όπως αποδεικνύεται, ούτε τυχαία είναι, ούτε συμπτωματική», και καταλήγει: «Ρωτάμε, λοιπόν, ευθέως τον κ. υπουργό: Τι έχετε να φοβηθείτε, κ. υπουργέ, από την κατάθεση των στοιχείων του διαγωνισμού, στη Βουλή των Ελλήνων;».
ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Σάββατο 5 Ιουλίου 2008
Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008
ΟΛΘ: Αναμένονται προσφορές -ρεκόρ για το λιμάνι
«Την μπάνκα στον αέρα» υπολογίζουν ότι θα τινάξει ο ΟΛΘ το διεθνή διαγωνισμό αφού οι προσφορές αναλογικά με το μέγεθος του έργου που θα γίνει αναμένεται να είναι μεγαλύτερες από τις αντίστοιχες που κατατέθηκαν στον Πειραιά. Οι προσφορές αναμένεται να είναι αναλογικά μεγαλύτερες για δύο βασικούς λόγους. Πρώτων υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός. Σε αντίθεση με τον Πειραιά που το Σ.ΕΜΠΟ διεκδίκησαν δύο όμιλοι, στον ΟΛΘ οι όμιλοι είναι τρεις. Επίσης η τιμή του ανταλλάγματος για τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ενισχύει και η αγορά των Βαλκανίων, στην οποία θα καταλήγει μεγάλο μέρος των εμπορευμάτων που θα φτάνουν στο Σ.ΕΜΠΟ. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να αποφασισθεί η τύχη των ενστάσεων οι οποίες ενδέχεται να έχουν την τύχη εκείνων που κατατέθηκαν στον ΟΛΠ, δηλαδή να απορριφθούν Ο πλειοδότης, και εφόσον δεν υπάρξουν δικαστικές προστριβές ανάμεσα στους τρεις διεκδικητές, Dubai Ports World, Cosco και Hutchison, υπολογίζεται ότι θα κριθεί με αντάλλαγμα σε καθαρά παρούσα αξία πάνω από 400 εκατ. ευρώ χωρίς να υπολογίζονται τα ενοίκια και η προκαταβολή των 40 εκατ. ευρώ. Και αυτό παρόλο που η δυναμικότητα της Θεσσαλονίκης εκτιμάται ότι θα είναι στο ένα τρίτο της αντίστοιχης του Πειραιά.
Πηγή:MarineNews
Λιμάνια: Κινητοποιήσεις για έβδομο μήνα
ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ των κινητοποιήσεών τους για έβδομο συνεχή μήνα στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης αποφάσισε η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος. Τόσο η ΟΜΥΛΕ όσο και οι: Ένωση Λιμενεργατών ΟΛΠ και ο Σύνδεσμος Εποπτών και Αρχιεργατών αποφάσισαν τη συνέχιση της αποχής από την υπερωριακή εργασία, καθώς και την εργασία στις αργίες και τα Σαββατοκύριακα και τον Ιούλιο 2008.Όπως επισημαίνουν οι συνδικαλιστικοί φορείς των εργαζομένων τα προβλήματα στα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας εντείνονται. «Ο διαχωρισμός των εργαζομένων και η μη εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για τους νεοπροσλαμβανόμενους συνεχίζεται. Το γεγονός αυτό συνδέεται με την επιχειρούμενη εκχώρηση - ξεπούλημα των Σ.ΕΜΠΟ στην οποία οι εργαζόμενοι έχουν καταθέσει την έντονη αντίδρασή τους».Επίσης το δ.σ. της ΟΜΥΛΕ εξουσιοδότησε το προεδρείο της Ομοσπονδίας, ώστε να προγραμματίσει και απεργιακές κινητοποιήσεις.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2008
Τα «κακώς κείμενα» του λιμανιού - Σημεία των Καιρών
«ΕΠΙΘΕΣΗ σε τρία μέτωπα» εξαπέλυσε χθες από το βήμα της γενικής συνέλευσης του ΟΛΠ, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νίκος Αναστασόπουλος. Στο «στόχαστρο» του διευθύνοντος βρέθηκε το λιμάνι του Αστακού, το νέο κτήριο του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, αλλά και τα πλοία τύπου ro - ro.
Ειδικά για το λιμάνι του Αστακού ο Κος Αναστασόπουλος χαρακτήρισε παράνομη την λειτουργία του ιδιωτικού λιμανιού. Καλώντας τους εργαζόμενους, οι οποίοι συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους κατά της παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ για έκτο μήνα, να επιστρέψουν κανονικά στις εργασίες τους, τόνισε μεταξύ άλλων ότι με τον τρόπο αυτό επωφελείται και το λιμάνι του Αστακού. «Η αρνητική πορεία του Οργανισμού είναι δυνατόν να ανατραπεί εφόσον οι εργαζόμενοι εγκαταλείψουν τη μέχρι σήμερα αδιάλλακτη στάση και επαναφέρουν άμεσα το λιμάνι σε πλήρη λειτουργία, επ' ωφελεία του Οργανισμού, των ιδίων και της Εθνικής οικονομίας εν γένει, ανακόπτοντας επιτέλους την πορεία ενός ιδιωτικού λιμανιού που χτίστηκε με κρατική χρηματοδότηση και λειτουργεί παράνομα πραγματοποιώντας αθέμιτο ανταγωνισμό.
Θυμίζω δε ότι κατά τη διάρκεια της υπολειτουργίας του Πειραιά ο Αστακός έχει πραγματοποιήσει πάνω από 100.000 κινήσεις με παραγωγικότητα 50% υψηλότερη του Πειραιά», τόνισε.
Ειδικά για το λιμάνι του Αστακού ο Κος Αναστασόπουλος χαρακτήρισε παράνομη την λειτουργία του ιδιωτικού λιμανιού. Καλώντας τους εργαζόμενους, οι οποίοι συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους κατά της παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ για έκτο μήνα, να επιστρέψουν κανονικά στις εργασίες τους, τόνισε μεταξύ άλλων ότι με τον τρόπο αυτό επωφελείται και το λιμάνι του Αστακού. «Η αρνητική πορεία του Οργανισμού είναι δυνατόν να ανατραπεί εφόσον οι εργαζόμενοι εγκαταλείψουν τη μέχρι σήμερα αδιάλλακτη στάση και επαναφέρουν άμεσα το λιμάνι σε πλήρη λειτουργία, επ' ωφελεία του Οργανισμού, των ιδίων και της Εθνικής οικονομίας εν γένει, ανακόπτοντας επιτέλους την πορεία ενός ιδιωτικού λιμανιού που χτίστηκε με κρατική χρηματοδότηση και λειτουργεί παράνομα πραγματοποιώντας αθέμιτο ανταγωνισμό.
Θυμίζω δε ότι κατά τη διάρκεια της υπολειτουργίας του Πειραιά ο Αστακός έχει πραγματοποιήσει πάνω από 100.000 κινήσεις με παραγωγικότητα 50% υψηλότερη του Πειραιά», τόνισε.
"Φλερτάρουν με Αστακό, Λαύριο
Σοβαρές ελλείψεις υπάρχουν, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των εμπορικών συλλόγων, στα κατεψυγμένα προϊόντα, τα βιομηχανικά και ναυτιλιακά είδη, ενώ τεράστια είναι τα προβλήματα στα πολυκαταστήματα. Οι ελλείψεις καταναλωτικών αγαθών οδήγησαν φυσικά τους παραλήπτες των κοντέινερ να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις που δεν είναι άλλες από τον Αστακό και το Λαύριο. Για να καταπλεύσουν, όμως, εκεί τα μεγάλα conteinerships χρειάζεται απαραίτητα και η άδεια της κυβέρνησης, αφού και τα δύο λιμάνια δεν έχουν τις κατάλληλες υποδομές για τόσο μεγάλα φορτηγά πλοία, ενώ ο Αστακός -που είναι και καθαρά ιδιωτικό λιμάνι- δεν έχει και την άδεια για την παραλαβή κοντέινερ που έχουν προορισμό όλη την επικράτεια."
Σοβαρές ελλείψεις υπάρχουν, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των εμπορικών συλλόγων, στα κατεψυγμένα προϊόντα, τα βιομηχανικά και ναυτιλιακά είδη, ενώ τεράστια είναι τα προβλήματα στα πολυκαταστήματα. Οι ελλείψεις καταναλωτικών αγαθών οδήγησαν φυσικά τους παραλήπτες των κοντέινερ να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις που δεν είναι άλλες από τον Αστακό και το Λαύριο. Για να καταπλεύσουν, όμως, εκεί τα μεγάλα conteinerships χρειάζεται απαραίτητα και η άδεια της κυβέρνησης, αφού και τα δύο λιμάνια δεν έχουν τις κατάλληλες υποδομές για τόσο μεγάλα φορτηγά πλοία, ενώ ο Αστακός -που είναι και καθαρά ιδιωτικό λιμάνι- δεν έχει και την άδεια για την παραλαβή κοντέινερ που έχουν προορισμό όλη την επικράτεια."
--Βέβαια η άδεια δόθηκε άρον άρον και ο Αστακός γιγαντώθηκε , τώρα βέβαια έγινε ανταγωνιστικός και πρέπει να κλείσει ή να απαξιωθεί σιγά σιγά.
Σημεία των καιρών
Σ.ΕΜΠΟ του ΟΛΠ: Προσωρινός ανάδοχος η Cosco
ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ της Cosco Pasific σε προσωρινό ανάδοχο του διαγωνισμού παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ και την κατακύρωση του διαγωνισμού υπέρ της, αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού.
Το δ.σ. του ΟΛΠ έλαβε τη συγκεκριμένη απόφαση αφού μελέτησε και ενέκρινε το πρακτικό της επιτροπής αξιολόγησης του διαγωνισμού. Η επόμενη φάση του διαγωνισμού προβλέπει τη διαδικασία διαπραγμάτευσης ΟΛΠ και Cosco, με απώτερο στόχο τους επόμενους μήνες να υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 35 ετών.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την προσφορά που έχει καταθέσει η κινεζική εταιρεία, ο ΟΛΠ θα έχει εξασφαλισμένα έσοδα ύψους 3,4 δισ. ευρώ σε βάθος 35ετίας, ενώ ενδέχεται να φτάσουν και τα 4,3 δισ. ευρώ εάν η Cosco αναπτύξει πλήρως το οικονομικό μοντέλο που περιέχει ο φάκελος της. Πηγή:Ναυτεμπορική
Το δ.σ. του ΟΛΠ έλαβε τη συγκεκριμένη απόφαση αφού μελέτησε και ενέκρινε το πρακτικό της επιτροπής αξιολόγησης του διαγωνισμού. Η επόμενη φάση του διαγωνισμού προβλέπει τη διαδικασία διαπραγμάτευσης ΟΛΠ και Cosco, με απώτερο στόχο τους επόμενους μήνες να υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 35 ετών.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την προσφορά που έχει καταθέσει η κινεζική εταιρεία, ο ΟΛΠ θα έχει εξασφαλισμένα έσοδα ύψους 3,4 δισ. ευρώ σε βάθος 35ετίας, ενώ ενδέχεται να φτάσουν και τα 4,3 δισ. ευρώ εάν η Cosco αναπτύξει πλήρως το οικονομικό μοντέλο που περιέχει ο φάκελος της. Πηγή:Ναυτεμπορική
Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008
Καταλυτικός ο ρόλος της MSC για το μέλλον της Cosco στον ΟΛΠ
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού και ο ιταλο-ελβετικός κολοσσός MSC είναι τα δύο κλειδιά στην επόμενη φάση του διεθνούς διαγωνισμού για την παραχώρηση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΠ ΑΕ στους κινέζους της Cosco, η οποία έχει ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος.
Η Mediterranean Shipping Company που είναι ο αιμοδότης του μεγάλου λιμανιού θα καθορίσει τις τύχες του εγχειρήματος, αφού με αυτή θα πρέπει να διαπραγματευθεί ο κινέζος ανάδοχος.
Η προβλήτα ΙΙ η οποία είναι έτοιμη και θα χρειαστεί επενδύσεις σε σύγχρονα μηχανήματα, «ζει» από την σύμβαση που έχει με την MSC. Η προβλήτα ΙΙΙ θα πρέπει να κατασκευαστεί, εφόσον το επιτρέψει το ΣτΕ μετά την προσφυγή που έχει κάνει ο Δήμος Περάματος, Ο ιταλοελβετικός ναυτιλιακός γίγαντας διακινεί από την προβλήτα ΙΙ το ελάχιστο 500.000 εμπορευματοκιβώτια τον χρόνο ενώ έχει την δυνατότητα να φτάσει και το 1,5 εκατ.
Η σημασία του όγκου των κινήσεων που κάνει η MSC φαίνεται περισσότερο, όταν συγκριθεί με τους υπόλοιπους δύο – τρεις μεγάλους πελάτες του ΟΛΠ, οι οποίοι δεν διακινούν ούτε 150.000 κοντέινερ ο καθένας ετησίως.
Ο πλειοδότης λοιπόν, δηλαδή η Cosco για να πιάσει το ελάχιστο των κινήσεων που της επιβάλει ο ΟΛΠ, περίπου 2,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια από το 2015 και μετά, θα στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στη σύμβαση της MSC η οποία λήγει το 2012. Η Cosco μόλις πέσουν οι τελικές υπογραφές θα πάρει «προίκα», όπως προβλέπει ο διαγωνισμός, τη σύμβαση που έχει η ΟΛΠ ΑΕ με την MSC. Αυτό σημαίνει ότι η κινέζικη εταιρεία από την πρώτη ημέρα θα έχει εξασφαλισμένα τουλάχιστον ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια, γεγονός που θα τη βοηθήσει τα πρώτα πέντε με επτά χρόνια της ενοικίασης του Σ.ΕΜΠΟ να μην έχει χασούρα.
Πηγή:MarineNews
Η Mediterranean Shipping Company που είναι ο αιμοδότης του μεγάλου λιμανιού θα καθορίσει τις τύχες του εγχειρήματος, αφού με αυτή θα πρέπει να διαπραγματευθεί ο κινέζος ανάδοχος.
Η προβλήτα ΙΙ η οποία είναι έτοιμη και θα χρειαστεί επενδύσεις σε σύγχρονα μηχανήματα, «ζει» από την σύμβαση που έχει με την MSC. Η προβλήτα ΙΙΙ θα πρέπει να κατασκευαστεί, εφόσον το επιτρέψει το ΣτΕ μετά την προσφυγή που έχει κάνει ο Δήμος Περάματος, Ο ιταλοελβετικός ναυτιλιακός γίγαντας διακινεί από την προβλήτα ΙΙ το ελάχιστο 500.000 εμπορευματοκιβώτια τον χρόνο ενώ έχει την δυνατότητα να φτάσει και το 1,5 εκατ.
Η σημασία του όγκου των κινήσεων που κάνει η MSC φαίνεται περισσότερο, όταν συγκριθεί με τους υπόλοιπους δύο – τρεις μεγάλους πελάτες του ΟΛΠ, οι οποίοι δεν διακινούν ούτε 150.000 κοντέινερ ο καθένας ετησίως.
Ο πλειοδότης λοιπόν, δηλαδή η Cosco για να πιάσει το ελάχιστο των κινήσεων που της επιβάλει ο ΟΛΠ, περίπου 2,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια από το 2015 και μετά, θα στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στη σύμβαση της MSC η οποία λήγει το 2012. Η Cosco μόλις πέσουν οι τελικές υπογραφές θα πάρει «προίκα», όπως προβλέπει ο διαγωνισμός, τη σύμβαση που έχει η ΟΛΠ ΑΕ με την MSC. Αυτό σημαίνει ότι η κινέζικη εταιρεία από την πρώτη ημέρα θα έχει εξασφαλισμένα τουλάχιστον ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια, γεγονός που θα τη βοηθήσει τα πρώτα πέντε με επτά χρόνια της ενοικίασης του Σ.ΕΜΠΟ να μην έχει χασούρα.
Πηγή:MarineNews
Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008
Τελωνειακοί, φύλακες και αστυνομικοί μέλη σπείρας που έκλεβε αυτοκίνητα
Συνοριακοί φύλακες, αστυνομικοί, μία τελωνειακός και ιδιώτες Έλληνες και Αλβανοί, ήταν μέλη σπείρας που διακινούσε κλεμμένα αυτοκίνητα στα ελληνοαλβανικά σύνορα και με αμοιβή διευκόλυναν Αλβανούς λαθρομετανάστες να περάσουν παράνομα στην Ελλάδα. Από τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων σε συνεργασία με την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ιωαννίνων, ύστερα από πολύμηνη έρευνα, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος εννέα Αλβανών, τριών συνοριακών φυλάκων, δύο κατώτερων αστυνομικών εκ των οποίων ο ένας απόστρατος, πέντε ημεδαπών ιδιωτών, ενός ανώτερου αξιωματικού της ΕΛ.ΑΣ. σε αποστρατεία και μιας τελωνειακού υπαλλήλου, κατηγορουμένων για συγκρότηση εγκληματικής ομάδας με δομημένη και διαρκή δράση, που ενεργούσαν κατ’ επάγγελμα, διακινώντας με κλεμμένα αυτοκίνητα μέσω της ελληνοαλβανικής μεθορίου στο Νομό Ιωαννίνων στο εσωτερικό της χώρας, λαθρομετανάστες από την Αλβανία με αμοιβές που εισέπρατταν και κυμαίνονταν από 1.000 έως 2.000 ευρώ κατ’ άτομο.
Πηγή:apn
Πηγή:apn
Σάββατο 14 Ιουνίου 2008
«Άστεγο» το Τελωνείο της Πάτρας
Σοβαρές επιπτώσεις στη λειτουργία του λιμανιού της Πάτρας και των επιχειρήσεων που εξυπηρετούνται, σε επίπεδο εισαγωγών και εξαγωγών, έχει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τη στέγαση του Τελωνείου της Πάτρας, μετά το χαρακτηρισμό ως κατεδαφιστέου του Κτιρίου Υπηρεσιών Λιμένα. Ο πρόσφατος σεισμός άφησε τους τελωνειακούς άστεγους, ενώ, όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος του Συλλόγου Τελωνειακών της Περιφέρειας, Θανάσης Ψυχάρης, «οι αποθήκες στις οποίες θέλουν να μεταστεγάσουν το Τελωνείο είναι κλειστές για μια δεκαετία και γεμάτες ποντίκια». «Αυτή τη στιγμή οι δραστηριότητες έχουν παγώσει και απευθύνουμε έκκληση στο υπουργείο Οικονομικών να δώσει άμεση λύση, σεβόμενο και τους όρους υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων» τονίζει ο κ. Ψυχάρης, υποστηρίζοντας ακόμη ότι, αν δε δοθεί λύση, οι εταιρείες θα κάνουν τους εκτελωνισμούς τους από άλλα λιμάνια, στερώντας από την Πάτρα τη δυνατότητα αυτή. Στο μεταξύ, χθες, ο Σύλλογος Εκτελωνιστών Πατρών απέστειλε ανοικτή επιστολή προς το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών και τον αρμόδιο υφυπουργό κ. Μπέζα.Στην επιστολή με θέμα το Τελωνείο, ο Σύλλογος καταγγέλλει ότι «ενώ οι υπόλοιπες Υπηρεσίες (ΟΛΠΑ, Λιμεναρχείο κ.τ.λ.), με υπεράνθρωπες προσπάθειες του προσωπικού τους και φορέων της Πάτρας, τουλάχιστον υπολειτουργούν, βρίσκοντας τους κατάλληλους χώρους, δεν συμβαίνει το ίδιο με το Τελωνείο της Πάτρας». «Μετά λύπης μας δεν βλέπουμε να δίνεται λύση, ούτε άμεση που είναι μεγάλη ανάγκη, αλλά ούτε και μακροπρόθεσμη, διότι λείπει η πολιτική βούληση για να πάρει αποφάσεις και να δαπανηθούν τα απαραίτητα χρήματα για την άμεση επαναλειτουργία του Τελωνείου της Πάτρας, μιας Υπηρεσίας που πρόσφερε καθημερινά στον κρατικό κορβανά χιλιάδες ευρώ» αναφέρει ο πρόεδρος του Συλλόγου Τάκης Καϊάφας.«Κύριε Υφυπουργέ, σαν άμεση λύση της λειτουργίας του Τελωνείου, διότι οτιδήποτε άλλο είναι προφάσεις, να αποσταλούν το γρηγορότερο δυνατόν και να εγκατασταθούν λυόμενα κοντέινερς με πλήρη καλωδίωση, για να λειτουργήσει το σύστημα ICIS ΣΥΖΕΥΞΙΣ προκειμένου να εξυπηρετηθεί η οικονομική ζωή της πόλης» καταλήγει η επιστολή του Συλλόγου προς τον κ. Μπέζα.Π.ΣΑΚ.
Το τελωνείο Πάτρας Έδωσε τα νέα τηλ Επικοινωνίας με το Κοινό
Γραφείο Διευθυντού : Τηλ 2610312402 Fax 2610312401
Τ.Δ.Υ : Τηλ 2610339869 Fax: 2610331658
Πηγή:ΗΜΕΡΑ
Το τελωνείο Πάτρας Έδωσε τα νέα τηλ Επικοινωνίας με το Κοινό
Γραφείο Διευθυντού : Τηλ 2610312402 Fax 2610312401
Τ.Δ.Υ : Τηλ 2610339869 Fax: 2610331658
Πηγή:ΗΜΕΡΑ
Προβλήματα από το σεισμό παρουσιάζει το κτίριο του Λιμένα Πατρών
Ο γενικός γραμματέας Λιμένων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Γεώργιος Βλάχος επισκέφθηκε την Πάτρα και ενημερώθηκε για τα προβλήματα που προκάλεσε ο σεισμός της 8ης Ιουνίου στο Κτήριο Υπηρεσιών Λιμένα Πατρών, όπου συστεγάζονταν ο Οργανισμός Λιμένα Πατρών, το Λιμεναρχείο, το Χημείο του Κράτους, το Τελωνείο καθώς και η Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου.
«Θα πρέπει άμεσα να γίνουν ενέργειες ώστε να μεταστεγαστούν οι υπηρεσίες του Οργανισμού Λιμένα και του Κεντρικού Λιμεναρχείου, και να μπορούν να συνεργάζονται για την εύρυθμη λειτουργία του Λιμένα της Πάτρας», δήλωσε ο Γ. Βλάχος, ο οποίος ενημερώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠΑ Σωτήρη Μαμμάση, για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
Συγκεκριμένα ενημερώθηκε για το πρόβλημα του κτηρίου του Οργανισμού, το οποίο η πρώτη αυτοψία το έκρινε ως ακατάλληλο, για καθιζήσεις 10 εκατοστών που καταγράφηκαν στην προβλήτα της Αγίου Νικολάου, καθώς και για κατασκευαστικά προβλήματα σε μια από τις αποθήκες του Οργανισμού.
Μετά την ενημέρωση ο Γιώργος. Βλάχος αφού χαρακτήρισε το λιμάνι της Πάτρας το πιο σημαντικό λιμάνι της χώρας στην επιβατική κίνηση, μετά από αυτό του Πειραιά τόνισε: «Είναι ανάγκη να αντιμετωπιστούν άμεσα τα προβλήματα από τον σεισμό της περασμένης Κυριακής, ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα. Μας ενδιαφέρει πάρα πολύ να εφαρμόζονται τα συστήματα ασφαλείας και αξιόπιστης κίνησης των σκαφών στην περιοχή».
Σε ότι αφορά το Κτήριο του Οργανισμού Λιμένα, που έχει εγκαταλειφθεί, είπε πως αναμένεται το οριστικό πόρισμα της δεύτερης αυτοψίας, την ερχόμενη εβδομάδα. Αν είναι ίδιο με το πρώτο πόρισμα, τότε το κτήριο θα κατεδαφιστεί και θα γίνει μεταστέγαση των Υπηρεσιών.
ΠΗΓΉ:Καθημερινή
«Θα πρέπει άμεσα να γίνουν ενέργειες ώστε να μεταστεγαστούν οι υπηρεσίες του Οργανισμού Λιμένα και του Κεντρικού Λιμεναρχείου, και να μπορούν να συνεργάζονται για την εύρυθμη λειτουργία του Λιμένα της Πάτρας», δήλωσε ο Γ. Βλάχος, ο οποίος ενημερώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠΑ Σωτήρη Μαμμάση, για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
Συγκεκριμένα ενημερώθηκε για το πρόβλημα του κτηρίου του Οργανισμού, το οποίο η πρώτη αυτοψία το έκρινε ως ακατάλληλο, για καθιζήσεις 10 εκατοστών που καταγράφηκαν στην προβλήτα της Αγίου Νικολάου, καθώς και για κατασκευαστικά προβλήματα σε μια από τις αποθήκες του Οργανισμού.
Μετά την ενημέρωση ο Γιώργος. Βλάχος αφού χαρακτήρισε το λιμάνι της Πάτρας το πιο σημαντικό λιμάνι της χώρας στην επιβατική κίνηση, μετά από αυτό του Πειραιά τόνισε: «Είναι ανάγκη να αντιμετωπιστούν άμεσα τα προβλήματα από τον σεισμό της περασμένης Κυριακής, ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα. Μας ενδιαφέρει πάρα πολύ να εφαρμόζονται τα συστήματα ασφαλείας και αξιόπιστης κίνησης των σκαφών στην περιοχή».
Σε ότι αφορά το Κτήριο του Οργανισμού Λιμένα, που έχει εγκαταλειφθεί, είπε πως αναμένεται το οριστικό πόρισμα της δεύτερης αυτοψίας, την ερχόμενη εβδομάδα. Αν είναι ίδιο με το πρώτο πόρισμα, τότε το κτήριο θα κατεδαφιστεί και θα γίνει μεταστέγαση των Υπηρεσιών.
ΠΗΓΉ:Καθημερινή
Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008
Ανεστάλησαν οι κινητοποιήσεις στο Δήμο Πειραιά μετά την παρέμβαση του Γ.Αλογοσκούφη
Ανεστάλησαν οι κινητοποιήσεις στο δήμο Πειραιά που είχαν προγραμματιστεί για την Παρασκευή, μετά τη συμφωνία μεταξύ του υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών Γιώργου Αλογοσκούφη και του δημάρχου Πειραιά Παναγιώτη Φασούλα για τα οικονομικά του δήμου. Σε συνάντησή τους στο υπουργείο, συμφωνήθηκε η αναστολή οφειλών για δώδεκα μήνες του δήμου Πειραιά προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Επίσης αποφασίστηκε η προώθηση νομοθετικής ρύθμισης, εντός του Ιουλίου, για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος των υπερχρεωμένων δήμων. Ο δήμαρχος Πειραιά είχε προειδοποιήσει ότι εάν δεν υπάρχουν δεσμεύσεις από πλευράς του υπουργού, ο Δήμος θα προχωρήσει στην προγραμματισμένη κινητοποίηση στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Να έχει ο δήμαρχος Πειραιά «την ίδια μεταχείριση που είχε επί εποχής του προηγουμένου δημάρχου κ. Αγραπίδη, στελέχους της Νέας Δημοκρατίας» είχε ζητήσει εξάλλου ο τέως πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης.
Πηγή:MarineNews
Έως τα τέλη Σεπτεμβρίου θα έχει υπογραφεί η σύμβαση με την Cosco
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ, με την σημερινή απόφασή του, ενέκρινε το Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού, το οποίο, με βάση τον πίνακα κατάταξης, αναδεικνύει ως προσωρινό πλειοδότη την εταιρεία COSCO Pacific Ltd. Η εταιρεία καλείται, να υποβάλλει τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά (ασφαλιστικής-φορολογικής ενημερότητας & μη πτώχευσης), ώστε να ανακηρυχθεί προσωρινός Ανάδοχος και να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις για την υπογραφή της Σύμβασης. Μέχρι τέλους Σεπτεμβρίου αναμένεται η ολοκλήρωσή της, ενώ έπεται η έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και η κύρωση της Βουλής. Σύμφωνα με το αρχικό μας χρονοδιάγραμμα, στο οποίο μέχρι σήμερα ήμασταν απολύτως συνεπείς, αναμένεται ότι, αρχές του 2009 θα υπάρχει ο Ανάδοχος για την παραχώρηση του προβλήτα ΙΙ του ΣΕΜΠΟ δήλωσε ο Γιώργος Βουλγαράκης.
Πηγή:MarineNews
Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008
ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ !! ΚΛΕΙΝΕΙ ΑΥΡΙΟ 12-06-08 ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
Αύριο 12-06-08 και από τις 9,30 πμ μέχρι τις 13,00μμ το Εμπορικό λιμάνι του Πειραιά θα κλείσει λόγω της συμμετοχής των εργαζομένων στην Γενική τους συνέλευση . Έλεος πια , μία η πτώση του συστήματος , μία οι γενικές συνελεύσεις ..........
Απορώ τι περιμένουν πια οι εργαζόμενοι , πολλοί μάλιστα αστειευόμενοι μεταξύ τους ισχυρίζονται ότι μαθαίνουν Κινέζικα . Όλα δείχνουν ότι οι πάντες το έχουν πάρει απόφαση , εκτός από τις συνδικαλιστικές ηγεσίες τους .
Άντε να δούμε
Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008
ΟΛΘ: Δεν δούλεψαν ούτε οι λιμενεργάτες
Ενταση επικράτησε το Σαββατοκύριακο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης όταν λιμενεργάτες, που σταμάτησαν τις απεργιακές κινητοποιήσεις, πήγαν να δουλέψουν αλλά απεργοί χειριστές και συνδικαλιστές της ΟΜΥΛΕ δεν τους επέτρεψαν να χρησιμοποιήσουν τους γερανούς. Εσπευσαν ισχυρές δυνάμεις του Λιμενικού, χωρίς όμως να προκληθούν επεισόδια, και οι λιμενεργάτες δεν κατάφεραν να εργαστούν.
Πηγή:Ελευθεροτυπία
Aγκάθι το ΣτΕ στη συμφωνία ΟΛΠ ΑΕ με Cosco
Την Πέμπτη αποφασίζει η Διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ για τον προσωρινό ανάδοχο του Σ.ΕΜΠΟ , που αναμένεται να είναι η Cosco.Η Cosco θα είναι ο προσωρινός μειοδότης, όπως αναμενόταν για τον διεθνή διαγωνισμό για την παραχώρηση του Σ.ΕΜΠΟ της ΟΛΠ Α.Ε. Την περασμένη Παρασκευή η Επιτροπή Αξιολόγησης έστειλε την εισήγησή της στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΠ ΑΕ, προκρίνοντας την Cosco. Το ΔΣ θα πάρει την τελική απόφαση την προσεχή Πέμπτη. Από εκείνη την ημέρα και εφόσον η Hutschison δεν καταθέσει ένσταση, αρχίζουν τα δύσκολα, αφού θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις. Το πιο σημαντικό σημείο που θα πρέπει να ξεκαθαρίσει στη διάρκεια των διαπραγματεύσεων είναι τι θα συμβεί εάν δεν καταστεί δυνατόν να κατασκευαστεί η προβλήτα ΙΙΙ εφόσον το ΣτΕ δεκτή την προσφυγή του Δήμου Περάματος για περιβαλλοντικούς λόγους.Και αυτό γιατί η Cosco στην προσφορά της αναφέρει ότι το εγγυημένο αντάλλαγμα θα δοθεί ανεξαρτήτως τελικού ύψους εσόδων και πορείας επενδυτικών σχεδίων. Μένει να απασαφηνισθεί στη διάρκεια των διαπραγματεύσεων εάν το αντίτιμο θα καταβληθεί και στην περίπτωση που το ΣτΕ αποτρέψει την κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ.
Πηγή:MarineNews
Πηγή:MarineNews
Κυριακή 8 Ιουνίου 2008
Χάος πάλι στο Λιμάνι.!!!
Η Φωτό είναι από τις ουρές των φορτηγών που δημιουργήθηκαν την Παρασκευή 6/6/08 , αμέσως μετά την Πτώση του συστήματος ,
Πάλι χάος δημιουργήθηκε στο Κεντρικό Λιμάνι μας μετά από πτώση ;;;; του συστήματος από τις 9,10 πμ τις Παρασκευής . Μέχρι τις 14,00 μμ που φύγαμε από τον Χώρο των γραφείων του ΟΛΠ το σύστημα δεν είχε επανέλθει .
Τα φορτηγά είχαν δημιουργήσει ουρές χιλιομέτρων περιμένοντας την φόρτωση , και οι συνάδελφοι Εκτελωνιστές με Ιώβεια υπομονή στις ουρές των γκισέ του ΟΛΠ.
Τα φορτηγά είχαν δημιουργήσει ουρές χιλιομέτρων περιμένοντας την φόρτωση , και οι συνάδελφοι Εκτελωνιστές με Ιώβεια υπομονή στις ουρές των γκισέ του ΟΛΠ.
Λεπτομέρειες των προσφορών έδωσε στη δημοσιότητα ο ΟΛΠ
ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ των προσφορών Cosco και Hutchison, για την παραχώρηση των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων για περίοδο 35 ετών, έδωσε χθες στη δημοσιότητα, μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε τις προηγούμενες ημέρες.
Συγκεκριμένα, η προσφορά της Cosco για το εγγυημένο αντάλλαγμα είναι 3,388 δισ. ευρώ σε τρέχουσες τιμές σε βάθος 35ετίας και 664,74 εκατ. ευρώ σε καθαρά παρούσα αξία (NPV). Αντίστοιχα, η κοινοπραξία της Hutchison με την Alapis για το εγγυημένο αντάλλαγμα είναι 3,036 δισ. ευρώ σε τρέχουσες τιμές σε βάθος 35ετίας, και 582,77 εκατ. ευρώ σε καθαρά παρούσα αξία.
Αντιστοιχία, το πλήρες αντάλλαγμα της Cosco είναι 4,3 δισ. ευρώ σε τρέχουσες τιμές σε βάθος 35ετίας και 830,75 εκατ. ευρώ σε καθαρά παρούσα αξία (Net Present Value). Τα ποσά για την Hutchison είναι 4,063 δισ. ευρώ και 779,6 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Αντιστοιχία, το πλήρες αντάλλαγμα της Cosco είναι 4,3 δισ. ευρώ σε τρέχουσες τιμές σε βάθος 35ετίας και 830,75 εκατ. ευρώ σε καθαρά παρούσα αξία (Net Present Value). Τα ποσά για την Hutchison είναι 4,063 δισ. ευρώ και 779,6 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008
Όλη η αλήθεια για το deal του ΟΛΠ
"Λες και μας άκουσαν , και έβγαλαν ανακοίνωση"
Οι αναλυτές μπερδεύτηκαν, οι του ΟΛΠ ήθελαν να παρουσιάσουν φουσκωμένη στο μέγιστο δυνατό προσφορά και οι Κινέζοι ανακοίνωσαν την προσφορά σε τρέχουσες αξίες.
Το κακό ξεκίνησε όταν αναλυτής εκτίμησε το net present value της προσφοράς της Cosco στα 900 εκατ. ευρώ, ενώ στην πραγματικότητα ήταν τα 500 εκατ. ευρώ που δήλωσαν οι Κινέζοι.
Οι του ΟΛΠ και του υπουργείου Ναυτιλίας θέλησαν να πανηγυρίσουν και αναφέρθηκαν στα συνολικά έσοδα του ΟΛΠ στα 35 χρόνια που θα διαρκέσει η σύμβαση. Δεν είπαν ψέματα. Απλώς θέλησαν να το παρουσιάσουν όσο πιο εντυπωσιακά μπορούσαν.
Η ουσία είναι ότι πράγματι ο ΟΛΠ θα εισπράξει τα 4,3 δισ. ευρώ σε 35 χρόνια. Αυτό υπολογίζεται κατά μέσο όρο σε 122 εκατ. ευρώ το χρόνο. Τα λεφτά σε πρώτη φάση δεν θα είναι τόσα και υπολογίζονται σε περίπου 80 εκατ. ευρώ το χρόνο, προοδευτικά αυξανόμενα ειδικά μετά την πρώτη διετία, όπου θα πραγματοποιηθεί η πρώτη φάση της επένδυσης που προβλέπει ο διαγωνισμός. Βέβαια, τον πρώτο χρόνο θα εισπραχθεί το εφάπαξ ποσό των 50 εκατ. ευρώ. (Δείτε την επίσημη ανακοίνωση του ΟΛΠ , η δεύτερη μέσα στην ημέρα)
Ο συντελεστής προεξόφλησης που επιλέχθηκε βρίσκεται στο 9% και θεωρείται συντηρητικός.
Πηγή:MarineNews , Axiaplus ,
Οι αναλυτές μπερδεύτηκαν, οι του ΟΛΠ ήθελαν να παρουσιάσουν φουσκωμένη στο μέγιστο δυνατό προσφορά και οι Κινέζοι ανακοίνωσαν την προσφορά σε τρέχουσες αξίες.
Το κακό ξεκίνησε όταν αναλυτής εκτίμησε το net present value της προσφοράς της Cosco στα 900 εκατ. ευρώ, ενώ στην πραγματικότητα ήταν τα 500 εκατ. ευρώ που δήλωσαν οι Κινέζοι.
Οι του ΟΛΠ και του υπουργείου Ναυτιλίας θέλησαν να πανηγυρίσουν και αναφέρθηκαν στα συνολικά έσοδα του ΟΛΠ στα 35 χρόνια που θα διαρκέσει η σύμβαση. Δεν είπαν ψέματα. Απλώς θέλησαν να το παρουσιάσουν όσο πιο εντυπωσιακά μπορούσαν.
Η ουσία είναι ότι πράγματι ο ΟΛΠ θα εισπράξει τα 4,3 δισ. ευρώ σε 35 χρόνια. Αυτό υπολογίζεται κατά μέσο όρο σε 122 εκατ. ευρώ το χρόνο. Τα λεφτά σε πρώτη φάση δεν θα είναι τόσα και υπολογίζονται σε περίπου 80 εκατ. ευρώ το χρόνο, προοδευτικά αυξανόμενα ειδικά μετά την πρώτη διετία, όπου θα πραγματοποιηθεί η πρώτη φάση της επένδυσης που προβλέπει ο διαγωνισμός. Βέβαια, τον πρώτο χρόνο θα εισπραχθεί το εφάπαξ ποσό των 50 εκατ. ευρώ. (Δείτε την επίσημη ανακοίνωση του ΟΛΠ , η δεύτερη μέσα στην ημέρα)
Ο συντελεστής προεξόφλησης που επιλέχθηκε βρίσκεται στο 9% και θεωρείται συντηρητικός.
Πηγή:MarineNews , Axiaplus ,
H Cosco και η "Θεωρία του Χάους"
Τρικυμία στο υπουργείο Ναυτιλίας, στη διοίκηση του ΟΛΠ και στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης προκαλεί η διάψευση όλων από την Cosco. Η τελευταία ανακοίνωσε ότι προσφέρει 500 εκατ. ευρώ αντί για 4,3 δισ. δολ. που είχε ανακοινωθεί επισήμως από την κυβέρνηση. Υποχώρησαν σημαντικά οι μετοχές ΟΛΠ (-6,10%) και ΟΛΘ (-4,88%).
Προβληματισμός από τις ανακοινώσεις της Cosco
Η Cosco ανέφερε χθες το βράδι σε ανακοίνωσή της προς το χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ ότι κατέθεσε προσφορά της τάξεως των 500 εκατ. ευρώ για τον διαγωνισμό του ΟΛΠ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 1/10 του ποσού των 4,3 δισ. ευρώ που ανακοίνωσε ο ΟΛΠ στις 3 Ιουνίου, επισημαίνει σε δημοσίευμά του το πρακτορείο Bloomberg.
Μάλιστα, η εκπρόσωπος Τύπου της Cosco, Σαρλοτ Σο, δήλωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία δεν μπορεί να εξηγήσει πού οφείλεται η διαφορά μεταξύ των δύο ποσών.
Εν τω μεταξύ, η μετοχή της εταιρείας δέχθηκε σημαντική πίεση, σημειώνοντας μεγάλη υποχώρηση στη συνεδρίαση του Χονγκ Κονγκ -τη μεγαλύτερη των τελευταίων επτά εβδομάδων- λόγω της ανησυχίας ότι μπορεί να αναγκαστεί να εκδώσει νέες μετοχές για να μπορέσει να πληρώσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ.
Η μετοχή υποχώρησε 5,2%, στα 13,78 δολάρια Χονγκ Κονγκ, καταγράφοντας τις μεγαλύτερες απώλειες από τις μετοχές του δείκτη Hang Seng.
H Cosco σχεδιάζει να καλύψει την προσφορά της για τον ΟΛΠ με μετοχικά κεφάλαια και εξωτερικό δανεισμό 250 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωσή της.
«Τα κέρδη ανά μετοχή θα μειωθούν αν η εταιρεία αντλήσει κεφάλαια με την έκδοση νέων μετοχών», δήλωσε ο αναλυτής της Quam, Ρέιμοντ Σιου. «Η αγορά δεν ξέρει ακόμη αν η προσφορά της εταιρείας είναι υπερτιμημένη», πρόσθεσε.
Σημειώνεται ότι η διαπραγμάτευση της μετοχής της Cosco ξανάρχισε κανονικά, μετά την προσωρινή αναστολή της την 4η Ιουνίου.
Πηγή:Ημερησία
Τώρα ωρέ Αδέλφια που είναι η αλήθεια και που είναι το ψέμα ; Aς βγει ένας Οικονομικός αναλυτής να μας εξηγήσει τι συμβαίνει. Πολλά τα χρήματα και ζαλιστήκαμε
Προβληματισμός από τις ανακοινώσεις της Cosco
Η Cosco ανέφερε χθες το βράδι σε ανακοίνωσή της προς το χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ ότι κατέθεσε προσφορά της τάξεως των 500 εκατ. ευρώ για τον διαγωνισμό του ΟΛΠ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 1/10 του ποσού των 4,3 δισ. ευρώ που ανακοίνωσε ο ΟΛΠ στις 3 Ιουνίου, επισημαίνει σε δημοσίευμά του το πρακτορείο Bloomberg.
Μάλιστα, η εκπρόσωπος Τύπου της Cosco, Σαρλοτ Σο, δήλωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία δεν μπορεί να εξηγήσει πού οφείλεται η διαφορά μεταξύ των δύο ποσών.
Εν τω μεταξύ, η μετοχή της εταιρείας δέχθηκε σημαντική πίεση, σημειώνοντας μεγάλη υποχώρηση στη συνεδρίαση του Χονγκ Κονγκ -τη μεγαλύτερη των τελευταίων επτά εβδομάδων- λόγω της ανησυχίας ότι μπορεί να αναγκαστεί να εκδώσει νέες μετοχές για να μπορέσει να πληρώσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ.
Η μετοχή υποχώρησε 5,2%, στα 13,78 δολάρια Χονγκ Κονγκ, καταγράφοντας τις μεγαλύτερες απώλειες από τις μετοχές του δείκτη Hang Seng.
H Cosco σχεδιάζει να καλύψει την προσφορά της για τον ΟΛΠ με μετοχικά κεφάλαια και εξωτερικό δανεισμό 250 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωσή της.
«Τα κέρδη ανά μετοχή θα μειωθούν αν η εταιρεία αντλήσει κεφάλαια με την έκδοση νέων μετοχών», δήλωσε ο αναλυτής της Quam, Ρέιμοντ Σιου. «Η αγορά δεν ξέρει ακόμη αν η προσφορά της εταιρείας είναι υπερτιμημένη», πρόσθεσε.
Σημειώνεται ότι η διαπραγμάτευση της μετοχής της Cosco ξανάρχισε κανονικά, μετά την προσωρινή αναστολή της την 4η Ιουνίου.
Πηγή:Ημερησία
Τώρα ωρέ Αδέλφια που είναι η αλήθεια και που είναι το ψέμα ; Aς βγει ένας Οικονομικός αναλυτής να μας εξηγήσει τι συμβαίνει. Πολλά τα χρήματα και ζαλιστήκαμε
ΟΛΘ : ΑΝΑΣΤΟΛΗ των κινητοποιήσεών ..............
ΑΝΑΣΤΟΛΗ των κινητοποιήσεών τους αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, που από σήμερα θα επιστρέψει στους φυσιολογικούς ρυθμούς του, ενώ ο διαγωνισμός για την ανάθεση της εκμετάλλευσής του εξελίσσεται σε ντέρμπι, με τους... τρεις ενδιαφερόμενους να υποβάλουν υψηλές προσφορές, αλλά και να στρέφονται με ενστάσεις ο ένας κατά του άλλου. Κύκλοι των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων εκτιμούν ότι οι οικονομικές προσφορές των κοινοπρακτικών σχημάτων για τον ΟΛΘ (Dubai Ρorts, Cosco, Ηutchison) θα είναι αναλογικά υψηλότερες από αυτές για τον ΟΛΠ, καθώς η Θεσσαλονίκη έχει υπερτοπικά φορτία από τις γύρω βαλκανικές χώρες, που αποτελούν θέλγητρο για τα ενδιαφερόμενα σχήματα. Το προσεχές 15νθήμερο αναμένεται να ανακηρυχθεί από την ΟΛΠ Α.Ε. ο προσωρινός ανάδοχος στον διαγωνισμό για την αξιοποίηση του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) στον Πειραιά- ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο κινεζικός γίγαντας Cosco- αφού δίνει τίμημα άνω των 4,5 δισ. ευρώ. Οι εργαζόμενοι στον Πειραιά πάντως, σε αντίθεση με αυτούς της Θεσσαλονίκης, επιμένουν στις κινητοποιήσεις τους και εξήγγειλαν χθες ότι παρατείνουν τη αποχή από την υπερωριακή τους εργασία μέχρι νεωτέρας.
Τρίτη 3 Ιουνίου 2008
ΜΕΡΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
ΤΟ λιμάνι του Πειραιά θα έχει εξασφαλισμένα κέρδη με την ενοικίαση μέρους μίας μόνο δραστηριότητας 4,3 δις € σε 35 χρόνια. Δηλαδή ετήσια κέρδη 120 εκατ. ευρώ όταν τα αντίστοιχα σήμερα από την άσκηση της ίδιας δραστηριότητας δεν ξεπερνούν τα 7 εκ € το χρόνο, που σημαίνει 17 φορές περισσότερα. Για να γίνει αντιληπτό το ύψος του προσφερομένου τιμήματος, αρκεί να επισημανθεί πως αυτό είναι 7 φορές μεγαλύτερο από την τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία του ΟΛΠ, η οποία υπολογίζεται στα 600 εκ. €. Στο τίμημα δεν συμπεριλαμβάνονται οι επενδύσεις στις υποδομές, που θα γίνουν την επόμενη 5ετία, ύψους 620 εκ €. Συνολικά είναι η μεγαλύτερη προσφορά, που καταβλήθηκε ποτέ σε παγκόσμιο επίπεδο για ανάλογη δραστηριότητα. Τα οφέλη που έχει το δημόσιο, η εθνική οικονομία και τελικά ο κάθε πολίτης ξεχωριστά είναι προφανή. Ο Ο.Λ.Π. μπαίνει σε ρότα ανάπτυξης και αποκτά τη δυνατότητα για μεγάλες επενδύσεις στις υπόλοιπες δραστηριότητες, όπως είναι η εξυπηρέτηση των επιβατών της ακτοπλοΐας, της κρουαζιέρας και των λοιπών λιμενικών υπηρεσιών. Ταυτόχρονα, αναβαθμίζεται η γεωστρατηγική σημασία της χώρας μας, που μπαίνει στο χάρτη του παγκόσμιου εμπορίου, γίνεται κόμβος για τις θαλάσσιες μεταφορές και πύλη εισόδου προς την Ευρώπη, ενώ διευρύνονται οι οικονομικές μας σχέσεις με την Κίνα, που αποτελεί μία σταθερά ανερχόμενη παγκόσμια δύναμη. Η ανάπτυξη του λιμένα θα έχει πολλαπλά οφέλη για την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, την τοπική κοινωνία και τους χρήστες.
Παράλληλα ο Υπουργός εμπορικής Ναυτιλίας Κος Βουλγαράκης κάλεσε τους εργαζόμενους να επανέλθουν στους κανονικούς ρυθμούς εργασίας .
Συναφή άρθρα:
Με ελληνική σημαία το μεγαλύτερο πλοίο κοντέινερ
Κόκκινος Δράκος Η Ελλάδα
Η… συνδεσμολογία μεταξύ των «μνηστήρων»
Οι μνηστήρες του ΟΛΠ στην τελική ευθεία (Προφητικό !!)
Παράλληλα ο Υπουργός εμπορικής Ναυτιλίας Κος Βουλγαράκης κάλεσε τους εργαζόμενους να επανέλθουν στους κανονικούς ρυθμούς εργασίας .
Συναφή άρθρα:
Με ελληνική σημαία το μεγαλύτερο πλοίο κοντέινερ
Κόκκινος Δράκος Η Ελλάδα
Η… συνδεσμολογία μεταξύ των «μνηστήρων»
Οι μνηστήρες του ΟΛΠ στην τελική ευθεία (Προφητικό !!)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)