ΤΟ λιμάνι του Πειραιά θα έχει εξασφαλισμένα κέρδη με την ενοικίαση μέρους μίας μόνο δραστηριότητας 4,3 δις € σε 35 χρόνια. Δηλαδή ετήσια κέρδη 120 εκατ. ευρώ όταν τα αντίστοιχα σήμερα από την άσκηση της ίδιας δραστηριότητας δεν ξεπερνούν τα 7 εκ € το χρόνο, που σημαίνει 17 φορές περισσότερα. Για να γίνει αντιληπτό το ύψος του προσφερομένου τιμήματος, αρκεί να επισημανθεί πως αυτό είναι 7 φορές μεγαλύτερο από την τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία του ΟΛΠ, η οποία υπολογίζεται στα 600 εκ. €. Στο τίμημα δεν συμπεριλαμβάνονται οι επενδύσεις στις υποδομές, που θα γίνουν την επόμενη 5ετία, ύψους 620 εκ €. Συνολικά είναι η μεγαλύτερη προσφορά, που καταβλήθηκε ποτέ σε παγκόσμιο επίπεδο για ανάλογη δραστηριότητα. Τα οφέλη που έχει το δημόσιο, η εθνική οικονομία και τελικά ο κάθε πολίτης ξεχωριστά είναι προφανή. Ο Ο.Λ.Π. μπαίνει σε ρότα ανάπτυξης και αποκτά τη δυνατότητα για μεγάλες επενδύσεις στις υπόλοιπες δραστηριότητες, όπως είναι η εξυπηρέτηση των επιβατών της ακτοπλοΐας, της κρουαζιέρας και των λοιπών λιμενικών υπηρεσιών. Ταυτόχρονα, αναβαθμίζεται η γεωστρατηγική σημασία της χώρας μας, που μπαίνει στο χάρτη του παγκόσμιου εμπορίου, γίνεται κόμβος για τις θαλάσσιες μεταφορές και πύλη εισόδου προς την Ευρώπη, ενώ διευρύνονται οι οικονομικές μας σχέσεις με την Κίνα, που αποτελεί μία σταθερά ανερχόμενη παγκόσμια δύναμη. Η ανάπτυξη του λιμένα θα έχει πολλαπλά οφέλη για την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, την τοπική κοινωνία και τους χρήστες.
Παράλληλα ο Υπουργός εμπορικής Ναυτιλίας Κος Βουλγαράκης κάλεσε τους εργαζόμενους να επανέλθουν στους κανονικούς ρυθμούς εργασίας .
Συναφή άρθρα:
Με ελληνική σημαία το μεγαλύτερο πλοίο κοντέινερ
Κόκκινος Δράκος Η Ελλάδα
Η… συνδεσμολογία μεταξύ των «μνηστήρων»
Οι μνηστήρες του ΟΛΠ στην τελική ευθεία (Προφητικό !!)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου