Το δημοσιεύουμε όπως είναι
"nomizo oti o sholiastis tou blog anaferete stous ergazomenous tou olp.i mersc kai i zim stamatisan tin metafora containers apo ameriki kai canada .sto melon tha stamatisoun kai ales ti tha gini meta .? ego an imoun kivernisi tha tous iha apolisi olous .na poulithoun ta limania mbas kai doume aspri mera eleos.
freight forwarder in montreal "
Απάντηση σχόλιο
Την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στα Ελληνικά Λιμάνια την δημιούργησαν όλες οι Ελληνικές Κυβερνήσεις με την πελατειακή πολιτική των Λιμανιών που ακολουθούσαν εδώ και πολλές δεκαετίες και τώρα την πολιτική αυτή την βρίσκουν μπροστά τους.
Π.Χ Όλοι οι υπάλληλοι και οι εργάτες του Ο.Λ.Π είναι μόνιμοι , δεν μπορεί καμία κυβέρνηση να του διώξει.
Ο στόχος να πουληθεί το λιμάνι του Πειραιά έχει μπει εδώ και πολλά χρόνια ίσως και 15 , επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ έγινε Α.Ε με στόχο την μετοχοποίηση του και την πώληση του στους Ιδιώτες . Οι ιδιώτες όμως αγοραστές με τόσο προσωπικό και με τέτοιες εργασιακές συμφωνίες (συλλογικές συμβάσεις )δεν ήταν δυνατόν να το αγοράσουν γι’αυτό έβαλαν ορό μείωσης του προσωπικού του Οργανισμού . Εδώ και 15 χρόνια περίπου λοιπόν ο ΟΛΠ δεν προσλαμβάνει εργάτες και υπαλλήλους , δουλεύουν οι ίδιοι σε 2πλες και 3πλές βάρδιες και υπερωρίες Σάββατα εορτές και Κυριακές (γι’αυτό έχουν και τόσο πολύ υψηλούς μισθούς ). Οι δε συλλογικές συμβάσεις εργασίας είναι υπογεγραμμένες από το κράτος και ισχύουν από την εποχή που εμφανίστηκαν τα πρώτα Container και ContainerShips . Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί ενώ δουλεύουν , δεν κάνουν υπερωρίες , οι συλλογικές συμβάσεις απόδοσης είναι παλαιές , και δουλεύουν σύμφωνα με αυτές. Παράλληλα όταν τα λιμάνια τα πάρει ο Ιδιώτης όλους αυτούς θα τους απολύσει και πρέπει το κράτος να τους μεταθέσει σε άλλες Δημόσιες υπηρεσίες , όπως έχει υποχρέωση να κάνει , αλλά δεν βλέπω το πως και το πότε. Ίδωμεν !!!. Αυτό είναι με λίγα λόγια το Story της υπόθεσης. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν Φίλοι αναγνώστες και σχολιαστές , αν μπορούσε το κράτος να τους διώξει, θα το είχε κάνει από πολύ καιρό . Είναι όμως δέσμιο (το κράτος) των επιλογών που έκανε τόσες δεκαετίες .
"nomizo oti o sholiastis tou blog anaferete stous ergazomenous tou olp.i mersc kai i zim stamatisan tin metafora containers apo ameriki kai canada .sto melon tha stamatisoun kai ales ti tha gini meta .? ego an imoun kivernisi tha tous iha apolisi olous .na poulithoun ta limania mbas kai doume aspri mera eleos.
freight forwarder in montreal "
Απάντηση σχόλιο
Την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στα Ελληνικά Λιμάνια την δημιούργησαν όλες οι Ελληνικές Κυβερνήσεις με την πελατειακή πολιτική των Λιμανιών που ακολουθούσαν εδώ και πολλές δεκαετίες και τώρα την πολιτική αυτή την βρίσκουν μπροστά τους.
Π.Χ Όλοι οι υπάλληλοι και οι εργάτες του Ο.Λ.Π είναι μόνιμοι , δεν μπορεί καμία κυβέρνηση να του διώξει.
Ο στόχος να πουληθεί το λιμάνι του Πειραιά έχει μπει εδώ και πολλά χρόνια ίσως και 15 , επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ έγινε Α.Ε με στόχο την μετοχοποίηση του και την πώληση του στους Ιδιώτες . Οι ιδιώτες όμως αγοραστές με τόσο προσωπικό και με τέτοιες εργασιακές συμφωνίες (συλλογικές συμβάσεις )δεν ήταν δυνατόν να το αγοράσουν γι’αυτό έβαλαν ορό μείωσης του προσωπικού του Οργανισμού . Εδώ και 15 χρόνια περίπου λοιπόν ο ΟΛΠ δεν προσλαμβάνει εργάτες και υπαλλήλους , δουλεύουν οι ίδιοι σε 2πλες και 3πλές βάρδιες και υπερωρίες Σάββατα εορτές και Κυριακές (γι’αυτό έχουν και τόσο πολύ υψηλούς μισθούς ). Οι δε συλλογικές συμβάσεις εργασίας είναι υπογεγραμμένες από το κράτος και ισχύουν από την εποχή που εμφανίστηκαν τα πρώτα Container και ContainerShips . Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί ενώ δουλεύουν , δεν κάνουν υπερωρίες , οι συλλογικές συμβάσεις απόδοσης είναι παλαιές , και δουλεύουν σύμφωνα με αυτές. Παράλληλα όταν τα λιμάνια τα πάρει ο Ιδιώτης όλους αυτούς θα τους απολύσει και πρέπει το κράτος να τους μεταθέσει σε άλλες Δημόσιες υπηρεσίες , όπως έχει υποχρέωση να κάνει , αλλά δεν βλέπω το πως και το πότε. Ίδωμεν !!!. Αυτό είναι με λίγα λόγια το Story της υπόθεσης. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν Φίλοι αναγνώστες και σχολιαστές , αν μπορούσε το κράτος να τους διώξει, θα το είχε κάνει από πολύ καιρό . Είναι όμως δέσμιο (το κράτος) των επιλογών που έκανε τόσες δεκαετίες .
Ελπίζουμε και εμείς σαν Εκτελωνιστικός κλάδος που πλήττετε από την αυτήν την άτυπη "απεργία" να τελειώσει κάποτε αυτή η ταλαιπωρία , με οποιοδήποτε τρόπο, να βρούμε και εμείς του φυσιολογικούς ρυθμούς μας.
Σχόλιο : Α.Κ