Φωτό:Ο πρόεδρος της Hutchison Whampoa, Li Ka-shing (αριστερά), ο πρόεδρος και δ.σ. του ομίλου Cosco, Capt. Wei jiafu (δεξιά).
Η Επιτροπή Αξιολόγησης άνοιξε σήμερα το πρωί, παρουσία των εκπροσώπων της Cosco και της Hutschison, τους φακέλους με τα δικαιολογητικά που είχαν καταθέσει οι εταιρείες. Τις επόμενες ημέρες η Επιτροπή θα αξιολογήσει τους δύο φακέλους και αποφάσεις αναμένονται το νωρίτερο την ερχόμενη Παρασκευή και το αργότερο την άλλη εβδομάδα.
Τα κριτήρια
Τα κριτήρια τα οποία πρέπει να πληροί ο ανάδοχος είναι καταρχήν η εμπειρία λειτουργίας λιμένων διαχείρισης άνω των πέντε εκατ. teu σε ετήσια, την τελευταία τριετία.
Τα έσοδα πρέπει να υπερβαίνουν τα 300 εκατ. ευρώ, ενώ η καθαρή του θέση να είναι μεγαλύτερη των 500 εκατ. ευρώ.
Ο ανάδοχος θα πρέπει να καταβάλει αρχικά το ποσό των 50 εκατ. ευρώ και ενοίκιο ανά έτος. Το ενοίκιο θα είναι μεταβλητό ανάλογα με τα έσοδά του.
Διάρκεια παραχώρησης 30 + 5 έτη + 5, σύνολο 40 ετών.
Επίσης, υπάρχει πρόβλεψη για καταβολή εγγυημένου τιμήματος ανεξάρτητα της μελλοντικής διακύμανσης των εσόδων του αναδόχου κατά 70% του επιχειρηματικού μοντέλου που υπέβαλε.
Ο ανάδοχος θα λάβει όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ώστε να έχει σε ετοιμότητα το 65% της εκάστοτε δυναμικότητας του λιμανιού. Σε αντίθετη περίπτωση θα καταπίπτουν ρήτρες και θα απομακρύνεται αν δεν τηρεί τον όρο της ετοιμότητας για περισσότερα από τρία έτη.
Κυρίαρχο στοιχείο στις υποχρεώσεις του αναδόχου είναι η αναβάθμιση του ηλεκτρομηχανολογικού του προβλήτα ΙΙ και η κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ με παράλληλο εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας.
Ο ΟΛΠ έχει ως στόχο για την παραχώρηση των ΣΕΜΠΟ σε ιδιώτες να γίνουν επενδύσεις 450 εκατ. ευρώ και δυνατότητα διακίνησης 4,7 εκατ. teu έως το 2015.
Πηγή: MarineNews
Σχόλιο Α.Κ "Φήμες θέλουν την Cosco να πλειοδοτεί στον Πειραιά , και την Hatchinson στην Θεσσαλονίκη"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου