Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Εμπορικός Σύλλογος: Ικανοποίηση για την αναστολή αποχής των μεταφορέων

Φωτό: Ο πρόεδρος του ΕΣΠ, Βασίλης Κορκίδης

O Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με την ευκαιρία της εκτόνωσης της κατάστασης στο Λιμάνι του Πειραιά, επιθυμεί να ευχαριστήσει όλους όσους βοήθησαν με την ουσιαστική παρέμβασή τους να ανασταλεί η αποχή των μεταφορέων από τις διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης του ΣΕΜΠΟ και να αποφευχθεί την τελευταία στιγμή το κλείσιμο του λιμανιού και κατ΄επέκταση η οικονομική καταστροφή πολλών εμπορικών επιχειρήσεων, ενόψει μάλιστα της εορταστικής περιόδου.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, για να εκτονωθεί η κατάσταση, απεδέχθη, από τις 13.11.08, με σχετική επιστολή του προς τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Εταιρειών Οδικών Εθνικών Μεταφορών, την προσωρινή επιβολή ενός λογικού επικόμιστρου καθυστέρησης, για όσο χρονικό διάστημα φυσικά διαρκούν οι καθυστερήσεις, το οποίο βέβαια θα είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ εμπόρων και μεταφορέων και που σε καμία περίπτωση δεν θα υπερβαίνει το ποσό των 120 ευρώ ανά container.
Πηγή:MarineNews

Οι κινέζοι, οι φορτηγατζήδες και ο… Αστακός








Στίς Φωτογραφίες:
Αριστερά :Η ουρά των φορτηγών στο λιμάνι του Ικονίου
Δεξιά: Το λιμάνι του Αστακού
Οι φορτηγατζήδες τελικά ανέστειλαν τις κινητοποιήσεις τους, έστω την ύστατη στιγμή, αλλά παραμένει ζητούμενο εάν θα επανέλθουν και κυρίως γιατί επέλεξαν να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις την συγκεκριμένη περίοδο. Κάποιοι, «έβλεπαν» πίσω απ’ τις κινητοποιήσεις του συγκεκριμένου κλάδου, τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ, που έτσι αποκτούσαν «δια της πλαγίας οδού» έναν μη δηλωμένο σύμμαχο. Αλλά κάποιοι άλλοι, έβλεπαν (και ) το λιμάνι του Αστακού πίσω απ’ τις συγκεκριμένες κινητοποιήσεις, που έπληξαν οικονομικά όχι μόνο το λιμάνι και τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις, αλλά και ολόκληρη η αγορά. Ιδίως εκείνους τους επιχειρηματίες που περίμεναν την περίοδο των εορτών για να ανεβάσουν τον τζίρο τους, αλλά είδαν τα προϊόντα τους να μην φτάνουν στην ώρα τους στις αποθήκες και τα καταστήματά τους. Σύμφωνα με την ανάλυση αυτή, είναι η λειτουργία του Αστακού εκείνη που ώθησε τους φορτηγατζήδες σε κινητοποιήσεις, καθώς λόγω της απόστασης, αυτοί εισπράττουν μεγαλύτερα κόμιστρα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, θέμα φαίνεται να προκύπτει για άλλη μια φορά με την λειτουργία του λιμανιού του Αστακού, το οποίο ενώ έχει άδεια λειτουργίας για να εξυπηρετεί την γύρω περιοχή, «απ’ το παράθυρο» και εκμεταλλευόμενο κινητοποιήσεις σε άλλα λιμάνια και κυρίως στον Πειραιά, έχει μετατραπεί σε κανονικό ιδιωτικό, ανταγωνιστικό λιμάνι.
Πηγή:PortNet
Θα συμφωνήσω εν μέρει με τον αρθρογράφο του portnews , αλλά ότι βρίσκονται οι φορτηγατζήδες σε συνεννόηση με τις ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον Αστακό είναι ένα σενάριο ,διότι αυτοί που έδωσαν εντολή να σταματήσουν τα πλοία να πηγαίνουν στο πιο πάνω λιμάνι λόγω μεγάλου κόστους , είναι οι ίδιοι οι παραλήπτες .
Πάντως δεν είναι απίθανο , άλλωστε ζούμε σε μια χώρα " μπανανία " (λίγο υπερβολικός ο όρος αλλά πότε πότε κάνεις περίεργους συνειρμούς.)

Προσανατολίζονται σε νέα 48ωρη απεργία ενόψει της άφιξης του προέδρου της Κίνας


- H λήξη της αποχής των μεταφορέων δεν λύνει το πρόβλημα επιβίωσης των εμπόρων ούτε της ομαλής διακίνησης των προϊόντων στο λιμάνι.Σε περίπου 10 ημέρες θα γνωρίζει η αγορά πόσο μεγάλες ζημιές έχει υποστεί από τις απεργιακές κινητοποιήσεις. Όπως επεσήμαναν πήγες του λιμανιού οι εργαζόμενοι προσανατολίζονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις, την άλλη εβδομάδα και πιο συγκεκριμένα, το διήμερο που θα e;iναι εδώ ο πρόεδρος της Κίνας για να υπογράψει τη σύμβαση με την ΟΛΠ για την παραχώρηση μέρους του Σ.ΕΜΠΟ στην Cosco.
Πηγή:MarineNews

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

"Γόνιμη" συνάντηση με τους οδικούς μεταφορείς









Με εκπροσώπους των Σωματείων Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Μεταφοράς Containers συναντήθηκαν χθές 15/11/08 στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής οι υπουργοί Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωστής Χατζηδάκης και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αναστάσης Παπαληγούρας.
Η συνάντηση, που διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα, χαρακτηρίστηκε από τους δύο υπουργούς ως γόνιμη.
Πηγή:Τα Νέα

Το διαταύτα δεν ακούσαμε ακόμη παιδιά , το κλίμα μπορεί να ήταν καλό , τι απόφαση θα πάρετε ή πήρατε δεν ακούσαμε .
Πληροφοριακά σας λέω ότι τα Container που έχουν άδεια εξόδου με ημερομηνία Παρασκευής (14/11/08) με τα σημερινά δεδομένα θα φύγουν απο το λιμάνι στις 28-29/11/08 .

Αυτά !!!

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

Εμμένουν στην αποχή οι οδικοί μεταφορείς!!

Σε αδιέξοδο φέρνουν οι οδικοί μεταφορείς τον εμπορικό κόσμο της χώρας λίγο πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων, οι οποίοι αποφάσισαν χθές 14/11/08 στις 16,00 μμ να συνεχίσουν την αποχή από τις φορτοεκφορτώσεις στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ. Εάν μάλιστα δεν αλλάξει κάτι τις επόμενες ημέρες, ενδέχεται τα εμπορεύματα που προορίζονται για την εορταστική περίοδο να παραμείνουν εγκλωβισμένα μέσα στο λιμάνι, στο οποίο βρίσκονται περίπου 14.000 κουτιά. Θα είναι μάλιστα η δεύτερη φορά, τα τελευταία τρία χρόνια, που η αγορά θα έρθει σε αδιέξοδο την ίδια περίοδο, αφού ανάλογο ήταν το σκηνικό και το 2006, όταν οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ κράτησαν το λιμάνι κλειστό, αντιδρώντας έτσι στο πρώτο σχέδιο παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ. Χθες, η γενική τους συνέλευση, με τέσσερις ψήφους διαφορά, απέρριψε την προφορική συμφωνία που είχε επιτευχθεί ανάμεσα στο διοικητικό συμβούλιο των μεταφορέων με τη διοίκηση του ΟΛΠ τους εργαζομένους αλλά και τον εμπορικό κόσμο της πόλης. Η συμφωνία αυτή προέβλεπε τρία βασικά σημεία. Από τη μία ο Εμπορικός Σύλλογος είχε δεχθεί να υπάρχει χρονοχρέωση μέχρι και 120 ευρώ, για να καλυφθούν οι καθυστερήσεις. Επίσης, οι υπηρεσίες του ΟΛΠ δεσμεύτηκαν να αποδίδουν 800 εμπορευματοκιβώτια την ημέρα, αλλά και να γίνει επαναρύθμιση των κουπονιών, προτεραιότητας, ανά ημέρα, ώστε να έχουν ημερολογιακή ισχύ.
Ο ΟΛΠ
Η διοίκηση του ΟΛΠ, χθες το απόγευμα, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία σημειώνει ότι: «Δυστυχώς, μετά λύπης μας διαπιστώνουμε, για δεύτερη φορά το τελευταίο διάστημα και μετά από 10 ώρες αναμονής, ότι η ανωτέρω συμφωνία δεν τηρείται από τις εταιρείες, παρά το γεγονός ότι ο Οργανισμός, από το πρωί σήμερα, διέθεσε το σύνολο των επιχειρησιακών του δυνατοτήτων για την εξυπηρέτησή των». Μάλιστα, τονίζει ότι πλέον η εταιρεία είναι υποχρεωμένη «να λάβει όλα τα νόμιμα μέτρα εναντίον των εταιρειών οδικών μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων, με σκοπό να αποκαταστήσει την αξιοπιστία του και να απαιτήσει τις ζημιές που δημιουργούνται από την παράνομη και αδικαιολόγητη αποχή και μη τήρηση της συμφωνίας από τις εν λόγω εταιρείες». Πέρα των ανωτέρω, με τα σημερινά δεδομένα, θα υποχρεωθεί περαιτέρω να προσαρμόσει τον προγραμματισμό εξυπηρέτησης αναμενόμενων πλοίων στη νέα διαμορφούμενη κατάσταση.
Ο ΕΣΠ
Τη συμπεριφορά των οδικών μεταφορέων κατάγγειλε με δηλώσεις του στη «Ν» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης. «Ο,τι ζήτησαν, τα δέχτηκε η διοίκηση του ΟΛΠ αλλά και ο εμπορικός κόσμος που απεδέχθη τη χρονοχρέωση και ενώ σήμερα (χθες) είχαν υποσχεθεί ότι θα επέστρεφαν στη δουλειά τους στις 4:30 το απόγευμα με οριακή πλειοψηφία, αποφάσισαν να συνεχίσουν την αποχή». «Θεωρούμε συνδικαλιστικά απαράδεκτη τη στάση τους. Ο εμπορικός κόσμος επιφυλάσσεται και συσκέπτεται για να καταθέσει αγωγές και να αξιώσει απαιτήσεις για διαφυγόντα κέρδη
Πηγή:Ναυτεμπορική

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Πρόταση για χρονοχρέωση 120 ευρώ στο ΣΕΜΠΟ !!

Την έντονη αντίδραση των φορέων της αγοράς προκαλεί η πρόσφατη απόφαση των οδικών μεταφορέων που μεταφέρουν τα εμπορευματοκιβώτιο από και προς το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ, να απέχουν επ' αόριστο από τις εργασίες τους. Μετά τη Διεθνή Ναυτική Ένωση που χαρακτήρισε «αναιτιολόγητη αυτή την αποχή», χθες παρενέβη και ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά, αλλά και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων. Στο ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ, σήμερα υπολογίζεται ότι θα έχουν μαζευτεί περίπου 14.000 εμπορευματοκιβώτια, δηλαδή η αποθηκευτική ικανότητα του ΟΛΠ θα φτάσει στην ανώτερη δυνατή τιμή της. Και αυτό λόγω των συνεχιζόμενων κινητοποιήσεων των εργαζομένων που με τον τρόπο αυτό αγωνίζονται κατά της παραχώρησης του Σταθμού στην Cosco Pacific, αλλά και από τις αποχές που έχουν κάνει το τελευταίο διάστημα οι μεταφορείς. Ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται «παγιδευμένα» στο ΣΕΜΠΟ κρίνεται πολύ μεγάλος ιδιαίτερα για την περίοδο των εορτών που πλησιάζει. Ο ΕΣΠ σε επιστολή του προς τον πρόεδρο του Πανελληνίου Συνδέσμου Εταιρειών Οδικών Εθνικών Μεταφορών Γιώργο Τζωρτζάτο επισημαίνει: «Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με αφορμή τα γνωστά προβλήματα που προκύπτουν στις διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης στο ΣΕΜΠΟ από την αποχή των μεταφορέων, σας ζητεί να αναθεωρήσετε αυτή σας την απόφαση, ώστε να περιοριστούν οι συνθήκες, που δυσχεραίνουν περαιτέρω τον ήδη προβληματικό εφοδιασμό της αγοράς».
Κόμιστρο
Ο ΕΣΠ κάνει γνωστό ότι ο εμπορικός κόσμος δέχεται να επωμιστεί ένα κόμιστρο χρονοχρέωσης ύψους των 120 ευρώ που όπως τονίζει ζητούν οι μεταφορείς , με την προϋπόθεση ότι θα αναστείλουν άμεσα την αποχή τους. «Σας παρακαλούμε να αντιμετωπίσετε τις συνθήκες αυτής της σοβαρής κρίσης με υπευθυνότητα, αναλαμβάνοντας και εσείς όπως και εμείς τις ευθύνες που σας αναλογούν, παύοντας τη δημιουργία καταστροφικών καταστάσεων στην αγορά, εν όψει μάλιστα της Χριστουγεννιάτικης περιόδου. Ευελπιστούμε στην αποδοχή του αιτήματός μας και στην άμεση εκτόνωση του αδιεξόδου, στο οποίο έχουμε όλοι περιέλθει».
ΠΣΕ
Παντελώς ανυπεράσπιστες και αδύναμες να αντέξουν τα συσσωρευμένα βάρη που δημιουργεί η κρίση -και το χειρότερο με απώλεια ξένων πελατών- δηλώνουν οι εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας και ιδιαίτερα οι ΜΜΕ, με αφορμή την αποχή των μεταφορέων.Σε επιστολή του προς τους υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ.κ. Γεώργιο Αλογοσκούφη και Αναστάση Παπαληγούρα, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων επισημαίνει «Με τον τρόπο αυτό, οι πολυετείς προσπάθειες για την προώθηση των εξαγωγών και των ξένων επενδύσεων και για την εξωστρέφεια της οικονομίας, πέφτουν στο κενό. Ύστερα από αυτά, και προς αποφυγή περαιτέρω συνεπειών, επιβάλλεται η λήψη των αναγκαίων πολιτικών πρωτοβουλιών και αποφάσεων, πριν είναι πολύ αργά για τις επιχειρήσεις και την οικονομία γενικότερα».
Πηγή:Ναυτεμπορικη

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά. Ανακοίνωση


Ο Ε.Σ.Π. εξέδωσε, νωρίτερα, την ακόλουθη ανακοίνωση: Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με αφορμή τα γνωστά προβλήματα που προκύπτουν από την αποχή κάνει έκκληση στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Εταιρειών Οδικών Εθνικών Μεταφορών & Ιδιοκτητών Φορτηγών Δ.Χ., να αναθεωρήσει την απόφασή του, ώστε να σταματήσουν τώρα οι κινητοποιήσεις, που δυσχεραίνουν περαιτέρω τον ήδη προβληματικό εφοδιασμό της αγοράς. Οι εμπορικές επιχειρήσεις, το τελευταίο χρόνο, υφίστανται σοβαρά εμπόδια στην ομαλή λειτουργία τους και μεγάλες οικονομικές επιβαρύνσεις από τις κινητοποιήσεις στο Λιμάνι του Πειραιά και ως εκ τούτου μετά τον από θαλάσσης αποκλεισμό, ήλθε να προστεθεί και ο χερσαίος. Το εμπόριο, δυστυχώς, εξαρτάται από πολλούς άλλους επαγγελματικούς και κοινωνικούς φορείς και έχει πλέον συνηθίσει να λειτουργεί υπό καθεστώς ομηρίας. Οι νέες κινητοποιήσεις των Μεταφορέων Δημόσιας Χρήσης, σε συνδυασμό με την αποχή των εργαζομένων του ΟΛΠ είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσουν αρκετές επιχειρήσεις σε διακοπή λειτουργίας είτε προσωρινή, είτε μόνιμη, με απώλειες πολλών σημαντικών θέσεων εργασίας.
Πηγή:MarineNews

Κινδυνεύει να κλείσει το λιμάνι του Πειραιά αφού γέμισε με 14.000 εμπορευματοκιβώτια

-Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο το ΔΣ της ΟΛΠ ΑΕ, χωρίς να βρεθεί λύση.-Σε απόγνωση οι έμποροι εν όψει Χριστουγέννων όπου κάνουν το 70% του ετήσιου τζίρου τους. Θα μείνουν χωρίς εμπορεύματα.Ένα βήμα πριν την οικονομική καταστροφή βρίσκονται οι έμποροι μετά το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί στο λιμάνι του Πειραιά από την απεργία επ’ αόριστον των μεταφορέων και τη συνέχιση για 11ο μήνα των κινητοποιήσεων των εργαζομένων. Στο λιμάνι έχουν συσσωρευτεί 14.000 εμπορευματοκιβώτια και δεν υπάρχει χώρος για άλλα αφού έχει δυνατότητα εξυπηρέτησης 11.000. Αν και αύριο οι μεταφορείς δεν παραλάβουν εμπορευματοκιβώτια τότε το λιμάνι κινδυνεύει να κλείσει και να μην δέχεται πλοία αφού δεν θα μπορεί να δεχθεί άλλα κουτιά. Οι έμποροι δέχονται να πληρώσουν εκείνοι τον επίναυλο για κάθε κουτί που θα βγάζουν έξω τα φορτηγά οχήματα και το οποίο ανέρχεται στα 120 ευρώ. Οι ιδιοκτήτες των φορτηγών δέχονται την πρόταση των εμπόρων όμως ζητούν κάποιες εγγυήσεις για τη σωστή λειτουργία του λιμανιού από τον ΟΛΠ. Η διοίκηση όμως του Οργανισμού επιμένει ότι από την πλευρά της έχει κάνει ότι μπορεί. Πριν από λίγο ολοκληρώθηκε το έκτακτο ΔΣ της ΟΛΠ ΑΕ που προκάλεσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδη, χωρίς όμως να βρεθεί λύση. Όλα τα χριστουγεννιάτικα εμπορεύματα βρίσκονται μέσα στα εγκλωβισμένα στο λιμάνι εμπορευματοκιβώτια και εάν δεν βάλουν «πλάτη» οι λιμενεργάτες να τα ξεφορτώσουν γρήγορα τότε θα παραδοθούν στους εμπόρους τον …Ιανουάριο! Η αυριανή ημέρα θεωρείται κρίσιμη .
Πηγή:MarineNews

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Την αποχή συνεχίζουν τα φορτηγά

Η χθεσινή ημέρα σημαδεύτηκε και από ένα άσχημο για την αγορά νέο που έστειλαν οι ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών που δραστηριοποιούνται στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων. Σε έκτακτη γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν χθες οι οδηγοί φορτηγών αποφάσισαν αποχή διαρκείας από τις φορτοεκφορτώσεις στο Ικόνιο, και μάλιστα σε μία περίοδο που αναμένεται να αυξηθεί η κίνηση λόγω της επερχόμενης εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.
Όπως υποστηρίζουν το πρωτόκολλο συμφωνίας που είχαν υπογράψει στις αρχές Νοεμβρίου με την διοίκηση του ΟΛΠ αλλά και την Διεθνή Ναυτική Ένωση καταστρατηγήθηκε. Όπως υπογραμμίζουν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών, σε αυτό το διάστημα που μεσολάβησε δεν υλοποιήθηκε η αποσυμφόρηση της αποθήκης του ΣΕΜΠΟ με αποτέλεσμα οι ώρες αναμονής των οδηγών να είναι κατά μέσο όρο από 12 μέχρι 16 ώρες.
Αυτή είναι και η πραγματικότητα. (δές την ανάρτηση )
Διαβάστε τώρα τι λένε οι του οργανισμού !!.
Σε ανακοίνωσή του ο ΟΛΠ επισημαίνει ότι χθες οι μεταφορείς χωρίς καμία προειδοποίηση αποφάσισαν νέα αναιτιολόγητη αποχή, αφού είχαν προηγηθεί και άλλες δύο αποφάσεις για αποχή.
«Οι παραπάνω ενέργειες των μεταφορέων δημιούργησαν συσσώρευση των CNTRS στο ΣΕΜΠΟ του Οργανισμού, για την οποία ο ΟΛΠ Α.Ε. ουδεμία ευθύνη φέρει. Επανειλημμένες προσκλήσεις της Διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. για νέο διάλογο έμειναν χωρίς ανταπόκριση από τις Διοικήσεις των Σωματείων Μεταφορέων.
Σημειώνεται επίσης ότι επανειλημμένες προσπάθειες της Διοίκησης προς τα Σωματεία των εργαζομένων στον ΟΛΠ Α.Ε. για διευκόλυνση της αγοράς με εργασία και το Σάββατο, για κάλυψη της Χριστουγεννιάτικης αγοράς, έμειναν επίσης χωρίς αποτέλεσμα», αναφέρει ο ΟΛΠ και προσθέτει:
«Κατόπιν των παραπάνω, η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. ζητεί συγγνώμη από τους παραλήπτες των containers και υπενθυμίζει ότι ουδεμία συμβατική σχέση έχει με τους παραπάνω μεταφορείς, ότι το Λιμάνι είναι ανοιχτό και αδυνατεί να κατανοήσει τις επιδιώξεις και τους στόχους των μεταφορέων των οποίων οι εντολές δίδονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες και όχι από τον ΟΛΠ Α.Ε.
Το γεγονός τέλος ότι Σωματεία Εργαζομένων ΟΛΠ Α.Ε. και Σωματεία οδικών μεταφορών έχουν κοινή γραμμή πλέον δημιουργεί πρόσθετη απορία και ερωτηματικά τι στόχους εξυπηρετεί».
Πηγή:Ναυτεμπορική
Η Υποκρισία ζει και βασιλεύει !!
Δηλαδή όπως μας τα λένε οι του ΟΛΠ πρέπει να τους πούμε και ευχαριστώ .
Οι άνθρωποι αυτοί (οι οδηγοί) εδώ και 11 μήνες μένουν στην κυριολεξία μέσα στα αυτοκίνητα τους , εκεί τρώνε εκεί κάνουν την σωματική ανάγκη εκεί όλα . Επαναλαμβάνω 12-16 ώρες στην ουρά για παραλαβή ενός Container δεν είναι πολλές ?
Τα σχόλια είναι του γράφοντος και ο γράφων είναι Εκτελωνιστής και ζει το πρόβλημα από μέσα και δεν παίρνει το μέρος κανενός , την υποκρισία και την αδικία όμως θα την γράψω.
Ο ΟΛΠ ακολουθεί την τακτική του διαίρει και βασίλευε !!!
Μια εικόνα χίλιες λέξεις: Η πιο πάνω φωτογραφία έχει τραβηχτεί περίπου 1 Χιλιόμετρο μακριά απο το σημείο φόρτωσης των Conteiners στο ΣΕΜΠΟ και όπως βλέπετε η ουρά επεκτείνεται πίσω προς την λεωφόρο σχιστού για ακόμα άλλο 1 χιλιόμετρο . Τα συμπεράσματα δικά σας

Υπογράφεται σύντομα η σύμβαση ΟΛΠ, Cosco

Στην τελική ευθεία μπαίνει η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ Α.Ε. στην Cosco Pacific, αφού χθες, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» το Ελεγκτικό Συνέδριο με την απόφαση 274/2008 ενέκρινε τη σύμβαση που είχε καταθέσει η διοίκηση του ΟΛΠ.
Μετά την έγκριση της σύμβασης και με την ευκαιρία της επίσημης επίσκεψης στην Ελλάδα του προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στις 24 Νοεμβρίου 2008, οι δύο εταιρείες ενδέχεται να υπογράψουν την επόμενη κιόλας ημέρα την σύμβαση.
Σε περίπτωση που ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Νοεμβρίου η υπογραφή της σύμβασης, το χρονοδιάγραμμα της παραχώρησης τηρείται στο ακέραιο, και σύμφωνα με το σχεδιασμό η Cosco Pacific θα κάνει την είσοδό της στο ΣΕΜΠΟ τον Οκτώβριο του 2009. Την πρώτη περίοδο έξι συν δύο μήνες οι δύο εταιρείες θα συνυπάρχουν στο χώρο, με τον ΟΛΠ να κάνει τη διαχείριση, ενώ στη συνέχεια θα αναλάβει η Cosco.
Το σημείο «κλειδί» για την ολοκλήρωση της συμφωνίας όμως είναι η αίτηση ακύρωσης της απόφασης του δ.σ. του ΟΛΠ για το διαγωνισμό παραχώρησης, που έχουν καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ και η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος, οι οποίοι πραγματοποιούν συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις τους τελευταίους 11 μήνες, διαμαρτυρόμενοι για την παραχώρηση, αφού ζητούν το ΣΕΜΠΟ να παραμείνει υπό δημόσια διαχείριση. Η εκδίκαση της υπόθεσης που έχει αναβληθεί δύο φορές.
Πηγή:Ναυτεμπορική

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Φωτο ρεπορταζ

3









Φωτογραφίες Νο 1 & 2 . Έκτακτη γενική συνέλευση Της ΟΕΤΕ στον Χώρο των γραφείων μας στο Ε' Τελωνείο Πειραιά
Φωτογραφίες Νo 3 & 4 . Ηρθαν και τα κανάλια, το Mega ήταν πρώτο εκεί , Οι συνεντεύξεις δώσαν και πήραν .

Τέλμα πάλι το λιμάνι !!

Δεν κράτησαν πάνω απο δύο 24ωρα οι υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια του διευθυντή του ΣΕΜΠΟ Ικονίου για παραλαβή με ραντεβού περίπου 1000 - 1100 TEU το 24ωρο.
Όλα κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος , και οι εργαζόμενοι μας περιπαίζουν όλους κανονικά . Λοιπόν !!
Στην νυχτερινή παράδοση Container 10 το βράδυ με 5 το Πρωί από 10/11/08 προς 11/11/08 και ενώ οι οδηγοί περίμεναν να φορτώσουν την ώρα που αναγράφετε στο εισιτήριο εισόδου φόρτωσης και ενώ ήταν προγραμματισμένα να δοθούν περίπου 200-300 cont εδόθησαν περίπου 120 , και άντε γεια. !! Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι , έγινε χαμός , έκλεισαν πόρτες , ήρθαν κανάλια , ξεσηκώθηκε ο σύλλογος Εκτελωνιστών (κατέβηκε το προεδρείο της Ομοσπονδίας Εκτελωνιστών Ελλάδος ) .
Το δούλεμα πλέον είναι φανερό κυρίες και κύριοι αναγνώστες , και δεν ιδρώνει κανενός το αυτί πλέον . και όλοι δηλώνουν αμέτοχοι.
Τα φορτηγά έκλεισαν το λιμάνι έπ’ αόριστον με ότι αυτό συνεπάγεται .

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Αναθερμαίνεται το ενδιαφέρον για το λιμάνι της Καβάλας

Ο χαρακτηρισμός χώρου τελωνειακών αποθηκών προσωρινής εναπόθεσης containers στο νέο εμπορικό λιμάνι της Καβάλας (μόλις προ 15ήμερου), αναμένεται ότι θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον των δύο μεγάλων ξένων forwarders που στις αρχές του καλοκαιριού που πέρασε, «έκαναν τη πρώτη κρούση» για τη διακίνηση φορτίων από το «Φίλιππο Β'».
Οταν όμως είχαν γίνει οι πρώτες επαφές με τη δανέζικη Maersk και τη γαλλική CMA CGM, το νέο εμπορικό λιμάνι «Φίλιππος Β'» δεν διέθετε ακόμη τελωνειακές αποθήκες, μέγα και βασικό πρόβλημα για τη διακίνηση φορτίων προς τρίτες χώρες. Σήμερα, το θέμα εκείνο έχει διευθετηθεί, οπότε ο ΟΛΚ καθίσταται ελκυστικότερος για τη μεταφορά containers προς τη Βόρεια Ελλάδα και τη βαλκανική ενδοχώρα. Πηγή:MarineNews

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Χαμός με τα ραντεβου φόρτωσης !!!










.

Φωτογραφία πάνω Αριστερά: Αδιαχώρητο στην αίθουσα του ΟΛΠ
Φωτογραφία πάνω δεξιά: Εκατοντάδες άδειες τελωνείου με αύξοντα αριθμό περίπου 500
Φωτογραφία κάτω αριστερά: Περίπου 2,30 μμ ο ΟΛΠ κλείνει και τα χαρτιά συσκευάζονται σε κούτες για να μεταφερθούν σε ασφαλές σημείο , ούτως ώστε να πάρουν την σειρά τους την Δευτέρα το πρωί
_________________________________________________________
Παρασκευή 07/11/08 περίπου 2,30 μμ περίπου 500 άδειες τελωνείου που αντιπροσωπεύουν 1500 Conteiner (περιμένουν να πάρουν εισητήριο για φόρτωση )πακετάρονται από Συναδέλφους Εκτελωνιστές και μεταφέρονται στα γραφεία του ΟΛΠ για να τηρηθεί η σειρά προτεραιότητας την Δευτέρα 10/11/08
Τέτοιες σκηνές απείρου κάλους είχε χρόνια να δει ο κλάδος μας , κατάφερε να μας τις θυμίσει ο ΟΛΠ
Αποκλειστικές Φωτογραφίες

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

ΟΜΥΛΕ: Σημαία η αντισυνταγματικότητα της παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ

Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν σήμερα στα γραφεία της ΟΜΥΛΕ στη Δραπετσώνα , υπογράμμισαν για μία ακόμη φορά ότι η διαδικασία παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ είναι αντισυνταγματική αφού πρώτα έπρεπε να θεσπιστεί ο νόμος και μετά να γίνει η προκήρυξη ενώ τώρα έγινε ακριβώς το ανάποδο.Επίσης, επεσήμαναν ότι σε μία περίοδο παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, όπου σε όλα τα κράτη του κόσμου γίνεται κρατική παρέμβαση για να μην καταρρεύσουν οι οικονομίες, στην Ελλάδα παραχωρούνται τα λιμάνια σε ιδιώτες.Τέλος επεσήμαναν ότι δεν εξυπηρετείται το δημόσιο συμφέρον από την παραχώρηση σε ιδιώτες αφού μπορούν κάλλιστα να αναπροσαρμόσουν τις τιμές των εμπορευματοκιβωτίων αφού δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη στη συμφωνία.
Πηγή:MarineNews

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

Στίς 25 Νοεμβρίου η υπογραφή της σύμβασης ΟΛΠ - Cosco ?


Η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά διαρρέει ότι η τελική υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης θα υπογραφεί στις 25 Νοεμβρίου παρουσία του προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας κ. Χου Ζιντάο και του πρωθυπουργού κ. Κωνσταντίνου Καραμανλή. ?
Πηγή:Κέρδος

H παγκόσμια κρίση πλήττει τον τομέα των containerships

Όπως μετέδιδε από το πρωί το axiaplus, έντονο προβληματισμό για την επόμενη ημέρα στα λιμάνια έχει προκαλέσει η παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση. Μπορεί μέχρι σήμερα οι συζητήσεις να εστιάζονται σε διάφορους οικονομικούς τομείς πλην των λιμανιών, όμως οι καραμπόλες αναπόφευκτα οδηγούν και σε αυτά. Διότι "στάση εμπορίου έλλειψη χρημάτων." Η δραματική μείωση του μεταφορικού έργου παγκοσμίως έχει οδηγήσει τα επιτελεία των εταιρειών-κολοσσών στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων να αναπροσαρμόσουν τα σχέδιά τους. Και μέσα στα σχέδια αυτά περιλαμβάνονται και οι επενδύσεις στα λιμάνια. Λιγότερο εμπόρευμα προς μεταφορά, θα χρειασθεί λιγότερα πλοία άρα και τα λιμάνια θα έχουν μειωμένη κίνηση. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους "οι επιμέρους κλάδοι της ναυτιλίας βρίσκονται από τις αρχές του καλοκαιριού σε ρυθμό πιέσεων. Στην δυσμενέστερη θέση είναι αναμφίβολα ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων κάτι που καταδεικνύεται και στην ακύρωση παραγγελιών για πλοία container 10.000 TEUs και άνω, δηλαδή πλοίων μεταφορικής ικανότητας περισσοτέρων από 10.000 εμπορευματοκιβωτίων." Είναι ενδεικτικό ότι τις τελευταίες εβδομάδες, στην κατηγορία των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα λεγόμενα containerships, οι ναύλοι έχουν μειωθεί κατά 15%. Από την αρχή της κρίσης η πτώση φθάνει το 64%. Για παράδειγμα μία ναύλωση κατά μέσο όρο προς 50.000 δολάρια την ημέρα τώρα έχει πέσει στα 18.000 δολάρια, ποσοστό μείωσης 64%. Πολλοί διακρίνουν στην πτώση αυτή στοιχεία συγκυριακά που οφείλονται στην αύξηση των αποθεμάτων σε εμπορεύματα κατά την περίοδο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και στοιχηματίζουν στην άνοδο της εν λόγω αγοράς αν και η αντίστοιχη αγορά παραγώγων δεν προεξοφλεί κάτι τέτοιο.
Πηγή:AxiaPlus

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

Άρχισαν πάλι να φορτώνουν

Με νέες υποσχέσεις από τον ΟΛΠ και τους εργαζόμενους του άρχισαν τα φορτηγά να φορτώνουν από τις 12,00 το μεσημέρι σήμερα 03/11/08 .
Η αποχή έληξε μετά από θυελλώδη συνεδρίαση που έγινε στον χώρο του Ε' τελωνείου Πειραιά δημόσια, και παρουσία όλων μας.
Εκεί παρουσίασαν και τις έγγραφες υποσχέσεις από την διοίκηση του ΟΛΠ ότι θα μπει και τρίτη βάρδια νυχτερινή , έτσι να πιάσουν το "καταπληκτικό !!" νούμερο των 1000 -1100 κινήσεων το 24άωρο.
Πάντως από την ώρα που γράφονται οι γραμμές αυτές και μέχρι την πέμπτη 06/11/08 δεν θα φορτώνεται κανένα Container μέχρι να βγουν τα ήδη υπάρχοντα εκτελωνισμένα Cont.
Την Παρασκευή 07/11/08 έχει εξαγγελθεί 24άωρη απεργία των εργαζομένων στον ΟΛΠ.
Έτσι το νέο μέτρο δηλαδή η μέθοδος του "ραντεβού" θα αρχίσει να εφαρμόζεται από την δευτέρα 10/11/08, και θα φορτώνονται τα Cont που εκτελωνίστηκαν και πήραν άδεια εξόδου από την δευτέρα 03/11/08 και μετά .
Για να δούμε τι αποτελέσματα θα φέρουν τα "ραντεβουδάκια". Πάντως αν εφαρμοστούν σίγουρα θα καλυτερέψουν οι συνθήκες για όλους μας.

H παγκόσμια κρίση πλήττει τον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων

Έντονο προβληματισμό για την επόμενη ημέρα στα λιμάνια έχει προκαλέσει η παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση. Μπορεί μέχρι σήμερα οι συζητήσεις να εστιάζονται σε διάφορους οικονομικούς τομείς πλην των λιμανιών, όμως οι καραμπόλες αναπόφευκτα οδηγούν και σε αυτά. Διότι «στάση εμπορίου έλλειψη χρημάτων.» Η δραματική μείωση του μεταφορικού έργου παγκοσμίως έχει οδηγήσει τα επιτελεία των εταιρειών-κολοσσών στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων να αναπροσαρμόσουν τα σχέδιά τους. Και μέσα στα σχέδια αυτά περιλαμβάνονται και οι επενδύσεις στα λιμάνια. Λιγότερο εμπόρευμα προς μεταφορά, θα χρειασθεί λιγότερα πλοία άρα και τα λιμάνια θα έχουν μειωμένη κίνηση.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους «οι επιμέρους κλάδοι της ναυτιλίας βρίσκονται από τις αρχές του καλοκαιριού σε ρυθμό πιέσεων. Στην δυσμενέστερη θέση είναι αναμφίβολα ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων κάτι που καταδεικνύεται και στην ακύρωση παραγγελιών για πλοία container 10.000 TEUs και άνω, δηλαδή πλοίων μεταφορικής ικανότητας περισσοτέρων από 10.000 εμπορευματοκιβωτίων.» Είναι ενδεικτικό ότι τις τελευταίες εβδομάδες, στην κατηγορία των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα λεγόμενα containerships, οι ναύλοι έχουν μειωθεί κατά 15%. Από την αρχή της κρίσης η πτώση φθάνει το 64%.
Για παράδειγμα μία ναύλωση κατά μέσο όρο προς 50.000 δολάρια την ημέρα τώρα έχει πέσει στα 18.000 δολάρια, ποσοστό μείωσης 64%. Πολλοί διακρίνουν στην πτώση αυτή στοιχεία συγκυριακά που οφείλονται στην αύξηση των αποθεμάτων σε εμπορεύματα κατά την περίοδο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και στοιχηματίζουν στην άνοδο της εν λόγω αγοράς αν και η αντίστοιχη αγορά παραγώγων δεν προεξοφλεί κάτι τέτοιο.

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Η Cosco ενημερώνει για τη σύμβαση με τον ΟΛΠ το χρηματιστήριο του Χόνγκ-Κόνγκ









Πρώτη εικόνα :Η ανακοίνωση της Cosco Pacific στο επενδυτικό κοινό για την συμφωνία εξαγοράς (ενοικίασης ) του Λιμανιού του Πειραιά .
Δεύτερη εικόνα: Το Χρηματιστήριο του Χονγκ Γκονγκ
.
!! Κάντε κλίκ πάνω στις εικόνες για μεγένθυση
Πολυσέλιδο ενημερωτικό σημείωμα, κατέθεσε στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ η Cosco Pacific με το οποίο μεταξύ άλλων αναλύει τους όρους της σύμβασης που υπέγραψε με τον ΟΛΠ. Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία επισημαίνει ότι η σύμβαση εκτός από το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού εγκρίθηκε και από το δ.σ. της εταιρείας.
Πολύ Σημαντική εξέλιξη!!!
Φωτογραφίες Αλεξ. Κουρτέσης
Πηγή:MarineNews

Επενδυτικές ευκαιρίες 1,2 δισ. για τις κατασκευαστικές στα λιμάνια

Εν μέσω χρηματοπιστωτικής κρίσης στο στόχαστρο του παγκόσμιου επενδυτικού και εμπορικού ενδιαφέροντος, είναι ο εκσυγχρονισμός των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων, σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τα επενδυτικά σχέδια της Cosco της Hutchison αλλά και του ΟΛΠ, για την διαμόρφωση των νέων λιμενικών εγκαταστάσεων θα πραγματοποιθούν επενδύσεις, τόσο στον κατασκευαστικό όσο και στον μηχανολογικό τομέα άνω των 1,2 δισ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ελληνικές κατασκευαστικές είτε σε συνεργασία με ξένους κολοσσούς, είτε μόνες τους θα διεκδικήσουν τα έργα της ανέγερσης ή επέκτασης των νέων προβλητών. Την ίδια ώρα οι κινέζικες εταιρείες, έχουν το φυσικό πλεονέκτημα σε ότι αφορά την αγοραπωλησία των γερονογεφυρών αλλά και του συνοδευτικού εξοπλισμού με τον οποίο θα λειτουργήσουν τα δύο λιμάνια.Παράλληλα όμως με την «κλείσιμο» της υπόθεσης των δύο μεγάλων ελληνικών λιμανιών ανοίγει και το θέμα του λιμενικού ανταγωνισμού στην Ανατολική Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα. Τόσο σε επίπεδο συμβολαίων των ναυτιλιακών εταιρειών που διακινούν κοντεϊνερ με τα λιμάνια στην περιοχή, αλλά και σε επίπεδο σύνδεσης της Ασίας με την Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Μαύρη Θάλασσα. Οι ναυτιλιακές εταιρείες αναμένεται να εκμεταλλευτούν υπέρ τους τον ανταγωνισμό των λιμανιών, πιέζοντας τους global operators που δραστηριοποιούνται και στην Ανατολική Μεσόγειο να ρίξουν τις τιμές. Επίσης, όμως λύνονται και τα χέρια των κινέζων που αποκτούν επιτέλους εμπορική βάση στην περιοχή, μέσω της οποίας θα διακινούν τα προϊόντα τους στην Ε.Ε. χωρίς προβλήματα.
Πηγή:MarineNews

Συνεχίζονται για 11ο μήνα οι κινητοποιήσεις στα λιμάνια

Για 11ο συνεχόμενο μήνα συνεχίζουν οι εργαζόμενοι τις κινητοποιήσεις τους στα λιμάνια. Την απόφαση αυτή έλαβαν η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος, όσο και η Ένωση Λιμενεργατών ΟΛΠ. Οι κινητοποιήσεις αφορούν κυρίως αποχή από την υπερωριακή εργασία και την εργασία τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα. Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις αποφάσισαν, επίσης, να κηρύξουν 24ωρη απεργία στις 7 Νοεμβρίου 2008, ημέρα που έχει προγραμματιστεί να συζητηθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση ακύρωσης του διαγωνισμού παραχώρησης που έχουν καταθέσει.
Πληροφορίες θέλουν τη συζήτηση να αναβάλλεται.
Πηγή:MarineNews

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Έκλεισαν το λιμάνι τα φορτηγά


Πάλι έκλεισαν την είσοδο του λιμανιού του Ικονίου τα φορτηγά , με μία περίεργη νοοτροπία , όχι οτι δεν εχουν δίκιο , αλλά με την τακτική αυτή δεν πετυχένουν απολύτως τίποτα , αντίθετα έχω την άποψη ότι ρίχνουν νερό στον μύλο των εργαζομένων του ΟΛΠ .
Πάλι θα δημιουργηθούν ουρές , πάλι θα κλείσουν οι δρόμοι , πάλι οι ιδιοι θα σταθούν στην ουρά 1 και 2 εικοσιτετράωρα για να φορτώσουν 1 Container , και μετά αντε πάλι τα ίδια.
Παιδιά για σκεφτήτε το πάλι , γιατί δεν ρίχνετε το μπαλάκι πίσω στον ΟΛΠ ? Εκείνοι πρότειναν το νέο μέτρο του "ραντεβού", γιατί δεν τους αφήνετε να το δουλέψουν ?
Αν δεν "πάει" το μέτρο εκείνοι θα είναι οι χαμένοι και εσείς απο πάνω.

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

ΠΑΣΟΚ:Καταγγέλλει την κυβέρνηση για μη δημοσιοποίηση των στοιχείων του διαγωνισμού για ΟΛΠ-ΟΛΘ


Η πολιτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ελπίδα Τσουρή, σχετικά με την επανειλημμένη άρνηση του υπουργού Ναυτιλίας να καταθέσει, μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, στη Βουλή στοιχεία για τους διαγωνισμούς σε ΟΛΠ και ΟΛΘ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
-Το ΠΑΣΟΚ έχει, επανειλημμένως, ζητήσει, στα πλαίσια άσκησης κοινοβουλευτικού ελέγχου, όλα τα στοιχεία που αφορούν στη διεξαγωγή των δύο διεθνών διαγωνισμών παραχώρησης των ΣΕΜΠΟ στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας. Κατά παράβαση του Κανονισμού της Βουλής και οποιασδήποτε λογικής, η κυβέρνηση αρνείται συστηματικά τη δημοσιοποίηση των στοιχείων, χωρίς καν να μπαίνει στον κόπο να αιτιολογήσει την άρνησή της αυτή.
Το γεγονός αυτό αποτελεί ένα ακόμη δείγμα έλλειψης στοιχειώδους σεβασμού απέναντι σε δημοκρατικούς θεσμούς και διαδικασίες, αλλά και δημιουργεί υποψίες ότι κάτι «σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας».
Για ακόμη μία φορά, είμαστε υποχρεωμένοι να καταγγείλουμε δημόσια τη συστηματική παραγκώνιση και παρακώλυση του έργου της Βουλής, η οποία, βεβαίως, δεν είναι ούτε τυχαία, ούτε συμπτωματική.
Καλούμε, λοιπόν, ξανά την κυβέρνηση να απαντήσει στο ερώτημα:
«Τι έχετε να φοβηθείτε, από την κατάθεση των στοιχείων του διαγωνισμού, στη Βουλή των Ελλήνων»;
Πηγή:MarineNews
Παράλληλα τα προβλήματα συνεχίζονται με την παραλαβή των Container από το Ικόνιο.
Το νέο σύστημα παραλαβής που εφαρμόζει ο ΟΛΠ δεν αποδίδει ή μάλλον λένε οτι θα αποδώσει καλύτερα από την ερχόμενη εβδομάδα . Το νέο σύστημα είναι ο ορισμός "ραντεβού" απο το μηχανογραφικό σύστημα του ΟΛΠ αυτόματα ,δηλαδή φόρτωση και παραλαβή συγκεκριμένη μέρα και ώρα .
Τώρα αν θα μπορέσει να εφαρμοσθεί κανένας δεν ξέρει ! αδέλφια ίδωμεν

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Το Ελεγκτικό Συνέδριο θα εξετάσει τη σύμβαση ΟΛΠ-Cosco











Στο Ελεγκτικό Συνέδριο αναμένεται να κατατεθεί σήμερα το σχέδιο της σύμβασης παραχώρησης των προβλητών ΙΙ & ΙΙI του Σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ ΑΕ, στην Cosco Pacific μετά την έγκρισή του από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας. Στόχος του ΟΛΠ είναι μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου 2008 η σύμβαση να έχει κατατεθεί στη Βουλή, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Στον αντίποδα όμως η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος σχεδιάζει να καταθέσει και αυτή με την σειρά της υπόμνημα στο Ελεγκτικό Συνέδριο στοχεύοντας να προσβάλει την νομιμότητα της σύμβασης.
Παράλληλα και η Νομαρχία Πειραιά όπως έχει ήδη ανακοινώσει εμφανίζεται έτοιμη να φτάσει μέχρι και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ζητώντας την ακύρωση της σύμβασης. Παράλληλα από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις αναμένεται και η εξέταση της αίτησης ακύρωσης του διαγωνισμού που έχουν καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Η συζήτηση της υπόθεσης έχει οριστεί για τις 6 Νοεμβρίου 2008.
Πηγή:Ναυτεμπορική

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Ο ΟΛΠ θα πληρώνει, οι Κινέζοι θα εισπράττουν


Τα «μυστικά» σημεία της αποικιοκρατικής σύμβασης με την Cosco για την εκμετάλλευση του λιμανιού του Πειραιά

H κινεζική εταιρεία Cosco θα εισπράττει από την εκμετάλλευση της προβλήτας ΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού του Πειραιά και ο ΟΛΠ θα πληρώνει για τις αναγκαίες εκβαθύνσεις και τη συντήρηση των κρηπιδότοιχων.
Αυτό είναι ένα από τα «αθέατα» σημεία της σύμβασης παραχώρησης ανάμεσα στον ΟΛΠ και στην κινεζική εταιρεία, που έχουν οδηγήσει τους εργαζομένους να τη χαρακτηρίζουν ως «αποικιοκρατική» και τα κόμματα της αντιπολίτευσης ως «σκανδαλώδη».
Ωστόσο, δεν είναι το μοναδικό που η κυβέρνηση έχει κρατήσει μέχρι τώρα επιμελώς «αθέατο», προκειμένου να προχωρήσει το «μεταρρυθμιστικό» έργο της παραχώρησης για 35 χρόνια του πλέον κερδοφόρου τομέα του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.

Βασικά σημεία της σύμβασης που δεν έχουν γνωστοποιηθεί είναι ότι:

1 Ο ΟΛΠ αναλαμβάνει για όλη τη διάρκεια παραχώρησης το κόστος εκβαθύνσεων και συντήρησης των κρηπιδότοιχων «σύμφωνα με υποδείξεις της ΑΕΑΣ», που ισοδυναμεί με δαπάνες της τάξης πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
2 Ο ΟΛΠ αναλαμβάνει επίσης με έξοδα του την απομάκρυνση της προβλήτας πετρελαιοειδών, όταν πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο Δ ΚΠΣ έχει προβλεφθεί κονδύλι 11 εκατ. ευρώ για την απομάκρυνση εγκαταστάσεων πετρελαιοειδών από το Πέραμα. Ενδέχεται, δηλαδή, να δοθούν αυτά τα χρήματα για να φανεί συνεπής ο ΟΛΠ απέναντι στην κινεζική εταιρεία.
3 Απαλλάσσεται η Cosco από ανταποδοτικά τέλη φωτισμού, καθαριότητας, αντιρρύπανσης και ακίνητης περιουσίας προς τον Δήμο Περάματος, τα οποία εάν χρειαστεί θα τα επιβαρυνθεί ο ΟΛΠ.

Χωρίς να ρωτήσουν
Οι «μυστικές συμφωνίες» δεν σταματούν εδώ. Το κείμενο της σύμβασης παραχώρησης στο άρθρο 34 παράγραφος 3 προβλέπει, όπως έχει αποκαλύψει το «Εθνος», ότι εκτός από τα άρθρα 4 μέχρι 11, που αφορούν κυρίως οικονομικά θέματα, μπορούν να τροποποιηθούν με συμφωνία των δύο μερών, χωρίς να απαιτείται έγκριση της Βουλής!
Με δυο λόγια, η Βουλή θα κληθεί να εγκρίνει, μέχρι το τέλος του έτους, το κείμενο που θα έχουν συνυπογράψει ο ΟΛΠ και η Cosco, αλλά στη συνέχεια θα μπορούν να γίνονται αλλαγές σε περίπου 30 άρθρα εν αγνοία της. Ισως, και εν αγνοία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που θα κληθεί να εγκρίνει, τις επόμενες μέρες, αυτό το κείμενο...
Πάντως, από την πλευρά της κυβέρνησης και του ΟΛΠ προβάλλονται ελάχιστα σημεία της σύμβασης παραχώρησης.
Για παράδειγμα, στην πιο πρόσφατη ανακοίνωση του Οργανισμού (16/10/08) αναφέρεται ότι «το αντάλλαγμα του ΟΛΠ βασίζεται σε ποσοστό επί των ετήσιων συνολικών εσόδων της ΑΕΑΣ (σ.σ.: η εταιρεία που θα συστήσουν οι Κινέζοι για την εκμετάλλευση), το οποίο ανέρχεται σε 21% για τα πρώτα 8 χρόνια παραχώρησης και 24,5% από τον ένατο χρόνο και μετά».
Ωστόσο, δεν διευκρινίζεται ότι ένα μέρος ( ίσως το μεγαλύτερο) των εσόδων θα προέλθει από το εξασφαλισμένο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της χώρας. Ακόμα, δεν έχει γνωστοποιηθεί η πρόβλεψη του άρθρου 7 της σύμβασης παραχώρησης, που δίνει τη δυνατότητα στην κινεζική εταιρεία να εφαρμόζει από την 1η Ιουνίου 2010 δική της τιμολογιακή πολιτική για τα εμπορεύματα, γεγονός που θα επιφέρει άγνωστη επιβάρυνση στα εισαγόμενα και εξαγόμενα προϊόντα.
«Αυτή η ρύθμιση είναι νομικά και ουσιαστικά απαράδεκτη, σε μια περίοδο μάλιστα που στον ΟΛΠ γνωρίζουν ότι τα δικαστήρια δικαιώνουν τον δήμο στις διεκδικήσεις του», τονίζει ο δήμαρχος Περάματος, Γιάννης Γλύκας.
Να σημειωθεί ότι η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει πως οι Κινέζοι δεν θα έχουν συνέπειες εάν για λόγους ανώτερης βίας, όπως π.χ. θα θεωρηθεί μια δικαστική δικαίωση του Δήμου Περάματος, δεν προχωρήσουν στην κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΟΛΠ
Ενέκρινε 14 «λεπτομέρειες» που αγνοεί


Το πολυσέλιδο κείμενο της σύμβασης παραχώρησης, που δόθηκε στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΛΠ, συνοδεύεται από 14 παραρτήματα, των οποίων το περιεχόμενο είναι μέχρι τώρα άγνωστο, αφού δεν δόθηκαν σε κανέναν.
Πάντως, στη «συνεδρίαση παρωδία», όπως τη χαρακτηρίζουν οι εργαζόμενοι, της περασμένης Τετάρτης, στον επιβατικό σταθμό κρουαζιερόπλοιων, στην Ακτή Ξαβερίου, τα διορισμένα από την κυβέρνηση μέλη του ΔΣ εμφανίζονται να εγκρίνουν ακόμα και τα άγνωστα σε αυτούς παραρτήματα. «Κανένας δεν γνωρίζει ακόμη το περιεχόμενο των 14 παραρτημάτων. Το κείμενο της σύμβασης, ωστόσο, έχει και φανερά σημεία που χαρακτηρίζονται σκανδαλώδη. Οι εργαζόμενοι, νέοι και παλιοί, «εξαφανίζονται» στο νέο τοπίο που δημιουργείται. Η οικονομία και η κοινωνία του Πειραιά «κινεζοποιείται», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) Γιώργος Γεωργακόπουλος.

Πηγή:Εθνος

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Απεκατεστάθη η βλάβη στους Servers της Ε.Ε


Μετά από 30 ώρες αποκαταστάθηκε η βλάβη στους Servers της ΕΕ .
Συγχαρητήρια στα παιδιά που έκαναν ότι μπορούσαν για την αποκατάσταση της βλάβης.
Ελπίζουμε ότι όλα πλέον θα κυλήσουν ομαλά.
Υπενθυμίζουμε ότι από την πέμπτη το απόγευμα όλη η Ευρώπη είχε μείνει χωρίς On Line ενημέρωση από τους Servers του Tarif Data Base .