Η Cosco, με επίκεντρο το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, στοχεύει να δημιουργήσει ένα δίκτυο λιμένων και πλοίων στην περιοχή για να αναπτύξει το εμπόριο από την Άπω Ανατολή στην Ευρώπη και αντίστροφα. Μάλιστα όταν ολοκληρωθούν οι επενδύσεις στο ΣΕΜΠΟ σχεδιάζεται εκτός από τα πλοία της Cosco να βάλουν ρότα για Ελλάδα και τα πλοία μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών με τις οποίες ο κινεζικός όμιλος συνεργάζεται.
Παράλληλα, χθες, ο πρόεδρος του ομίλου Cosco «άνοιξε τα χαρτιά του» και για τα σχέδια που έχει η Cosco για άλλες επενδύσεις στη χώρα. Όπως σημείωσε, χωρίς να προσδιορίσει το χρονοδιάγραμμα, ο κινεζικός όμιλος στοχεύει να κάνει και άλλα επιχειρηματικά ανοίγματα. Σε ερώτηση που του έγινε απάντησε ότι υπάρχουν σχέδια για το μέλλον για να γίνει μεταποίηση προϊόντων στη χώρα μας. Επίσης σημείωσε ότι το επόμενο επιχειρηματικό βήμα του κινεζικού ομίλου στη χώρα μας είναι ο τομέας των logistics και οι οδικές μεταφορές.
Πηγή:Ναυτεμπορική
ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008
Υπέγραψαν τη σύμβαση ΟΛΠ-Cosco ο Κ.Καραμανλής με τον τον πρόεδρο της Κίνας Χου Ζιντάο
Με τον πρόεδρο της Κίνας Χου Ζιντάο, που πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα, συναντήθηκε στις 12 το μεσημέρι ο πρωθυπουργός.Μετά τις συνομιλίες υπογράφηκαν μιά Σύμβαση Παραχώρησης του Σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, μεταξύ του ΟΛΠ και της COSCO. Στη συνέχεια και αφού ολοκληρωθούν οι δηλώσεις των δύο ηγετών, ο πρωθυπουργός θα παραθέσει γεύμα εργασίας προς τον Πρόεδρο της Κίνας.Το βράδυ, ο κ.Κ.Καραμανλής θα μιλήσει στο 19ο Ετήσιο Συνέδριο του Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου με θέμα: «Η ώρα της Ελληνικής Οικονομίας» .
Πηγή:MarineNews
Πηγή:MarineNews
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008
Τα σχέδια της Cosco στην Ελλάδα αποκάλυψε σήμερα ο πρόεδρός της cpt Wai Jiafu
Βάρος στη σχέση της Cosco με του έλληνες εργαζόμενους δίνει ο πρόεδρος του κινεζικού κολοσσού , captain Wei Jafu, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παρεχώρησε πριν από λίγο, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Επίσης τόνισε ότι η επένδυση της Cosco θα δημιουργήσει εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας, ενώ θα προσελκύσει ξένα επενδυτικά κεφάλαια στη χώρα.Ο πρόεδρος της Cosco, επεσήμανε ότι: «- Μόλις αναλάβουμε τον Οκτώβριο του 2009 τη διαχείριση του Σ.ΕΜΠΟ στον ΟΛΠ, θα καταστήσουμε την Ελλάδα κέντρο του διαμετακομιστικού εμπορίου από την Άπω Ανατολή για την ανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια.-Αυτό θα δημιουργήσει αύξηση των φορτίων, αύξηση των θέσεων εργασίας και εισροή ξένων επενδυτικών κεφαλαίων στην Ελλάδα».Σε ό,τι αφορά τα εργασιακά, ο πρόεδρος της Cosco, υπογράμμισε σε όλους τους τόνους ότι «δεν πρέπει να υπάρχει φόβος στους έλληνες εργαζόμενους. Δεν θα προσλάβουμε κινέζους εργάτες ούτε μεσαία στελέχη αλλά Έλληνες. Τους μόνους κινέζους που θα προσλάβουμε θα σταλούν από τα κεντρικά μας γραφεία και θα είναι 2-3 άτομα που θα αναλάβουν τη διοίκηση.- Πρόκειται για πάγια πολιτική της Cosco η οποία έχει εφαρμοσθεί και στις άλλες επενδύσεις που έχει κάνει ανά τον κόσμο, όπως στις ΗΠΑ, το Βέλγιο, την Ιταλία και στην Ολλανδία.»Ως παράδειγμα έφερε το λιμάνι της Μασαχουσέτης που όταν έκλεισε χάθηκαν 9.000 θέσεις εργασίας. Στη συνέχεια ανέλαβε η Cosco της διαχείριση του λιμανιού και δημιούργησε 9.000 θέσεις εργασίας με αποτέλεσμα ο ίδιος να παρασημοφορηθεί από τον κυβερνήτη της Μασαχουσέτης όσο και από τα συνδικάτα των λιμενεργατών. Προσλήψεις Ο πρόεδρος της Cosco ότι ο αριθμός των εργαζομένων που θα προσληφθούν μόλις αναλάβει τη διαχείριση του λιμανιού η εταιρεία θα εξαρτηθεί από την κίνηση που θα υπάρχει στο λιμάνι. Σύμφωνα πάντως με τα σχέδια του Ομίλου υπολογίζεται ότι ο ελάχιστος αριθμός νέων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν θα είναι 1.000. Σε ό,τι αφορά τις προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες θα γίνουν οι προσλήψεις, ξεκαθάρισε ότι θα κινηθούν με βάση τους ελληνικούς νόμους ενώ θα μιλήσουν και με τα εργατικά συνδικάτα.
Πηγή:MarineNews
Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008
Κλείνει το μικρό λιμάνι Container του Σκαραμαγκά ?
Τις τελευταίες ώρες επίμονες πληροφορίες αναφέρουν ότι το Λιμάνι του Σκαραμαγκά που τόσο βοηθά στις δύσκολες ώρες που περνά το Κεντρικό λιμάνι του Ικονίου Κλείνει .Αν επαληθευθούν οι φήμες τότε θα είναι άλλο ένα πλήγμα εν όψει των εορτών στην καλή τροφοδοσία της αγοράς. Φαίνεται οι πιέσεις για να "ανοίξει" εκ νέου το Λιμάνι του αστακού έπιασαν τόπο . Οι πιέζοντες φαίνετε ότι επικαλέστηκαν τον όρο που αναφέρεται στην συμφωνία με την Cosco ότι δεν πρέπει να υπάρχει άλλο λιμάνι εν λειτουργία σε απόσταση 100 km από το κεντρικό λιμάνι του Ικονίου .
Ίδωμεν !!! Ας το σκεφτούν καλύτερα οι αποφασίζοντες , και να λάβουν υπ όψιν τους όλες τις πιο πάνω παραμέτρους . Άλλωστε οι Κινέζοι είναι προ των Πυλών , και θα το κλείσουν εκείνοι.
Ίδωμεν !!! Ας το σκεφτούν καλύτερα οι αποφασίζοντες , και να λάβουν υπ όψιν τους όλες τις πιο πάνω παραμέτρους . Άλλωστε οι Κινέζοι είναι προ των Πυλών , και θα το κλείσουν εκείνοι.
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008
Αντιδρούν στην άφιξη στελεχών της Cosco
Να προχωρήσει σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση, την Τρίτη 25 Νοεμβρίου, αποφάσισε η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος. Την απόφαση αυτή έλαβε η ΟΜΥΛΕ, αναφέροντας ως αιτία εργασιακά θέματα, όπως οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και η κοινή υπουργική απόφαση, που διαχωρίζει τα μισθολογικά δικαιώματα των νεοπροσληφθέντων και παλαιοτέρων εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Η απεργία όμως συμπίπτει με την επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα του Προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, Χου Ζιντάο. Τον Πρόεδρο της Κίνας θα συνοδεύουν και τα ανώτατα διοικητικά στελέχη της Cosco, με επικεφαλής τον πρόεδρο του κινεζικού ομίλου Captain Wei Jiafu. Σημειώνεται ότι η Cosco έχει πλειοδοτήσει στο διαγωνισμό παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ. Οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει και έχουν εγκρίνει τη σύμβαση παραχώρησης, η οποία κρίθηκε νόμιμη πρόσφατα και από το Ελεγκτικό Συνέδριο Επίσης, σύμφωνα με το σχεδιασμό που γίνεται, ο οποίος όμως δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, την Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008 αναμένεται να υπογραφεί από τις διοικήσεις των δύο εταιρειών η σύμβαση παραχώρησης.
Στον αντίποδα, όμως, η ΟΜΥΛΕ, η οποία αντιτίθεται στην παραχώρηση και επιθυμεί όλες οι υπηρεσίες του ΟΛΠ να παραμείνουν υπό κρατική διαχείριση και έλεγχο, εξετάζουν το ενδεχόμενο να κάνουν προσφυγή κατά της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Παράλληλα, εξετάζουν και την περίπτωση, τις επόμενες ημέρες, να καταθέσουν αίτηση ακύρωσης, στο Συμβούλιο της Επικρατείας της απόφασης που έλαβε το δ.σ. του ΟΛΠ, με την οποία ενέκρινε τη σύμβαση παραχώρησης, ενώ είναι ανοικτό ακόμα το θέμα της αίτησης ακύρωσης πάλι στο ΣτΕ της αρχικής απόφασης του διοικητικού συμβουλίου του ΟΛΠ για την προκήρυξη του διαγωνισμού παραχώρησης.
Η απεργία όμως συμπίπτει με την επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα του Προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, Χου Ζιντάο. Τον Πρόεδρο της Κίνας θα συνοδεύουν και τα ανώτατα διοικητικά στελέχη της Cosco, με επικεφαλής τον πρόεδρο του κινεζικού ομίλου Captain Wei Jiafu. Σημειώνεται ότι η Cosco έχει πλειοδοτήσει στο διαγωνισμό παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ. Οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει και έχουν εγκρίνει τη σύμβαση παραχώρησης, η οποία κρίθηκε νόμιμη πρόσφατα και από το Ελεγκτικό Συνέδριο Επίσης, σύμφωνα με το σχεδιασμό που γίνεται, ο οποίος όμως δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, την Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008 αναμένεται να υπογραφεί από τις διοικήσεις των δύο εταιρειών η σύμβαση παραχώρησης.
Στον αντίποδα, όμως, η ΟΜΥΛΕ, η οποία αντιτίθεται στην παραχώρηση και επιθυμεί όλες οι υπηρεσίες του ΟΛΠ να παραμείνουν υπό κρατική διαχείριση και έλεγχο, εξετάζουν το ενδεχόμενο να κάνουν προσφυγή κατά της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Παράλληλα, εξετάζουν και την περίπτωση, τις επόμενες ημέρες, να καταθέσουν αίτηση ακύρωσης, στο Συμβούλιο της Επικρατείας της απόφασης που έλαβε το δ.σ. του ΟΛΠ, με την οποία ενέκρινε τη σύμβαση παραχώρησης, ενώ είναι ανοικτό ακόμα το θέμα της αίτησης ακύρωσης πάλι στο ΣτΕ της αρχικής απόφασης του διοικητικού συμβουλίου του ΟΛΠ για την προκήρυξη του διαγωνισμού παραχώρησης.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008
Εμπορικός Σύλλογος: Ικανοποίηση για την αναστολή αποχής των μεταφορέων
Φωτό: Ο πρόεδρος του ΕΣΠ, Βασίλης Κορκίδης
O Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με την ευκαιρία της εκτόνωσης της κατάστασης στο Λιμάνι του Πειραιά, επιθυμεί να ευχαριστήσει όλους όσους βοήθησαν με την ουσιαστική παρέμβασή τους να ανασταλεί η αποχή των μεταφορέων από τις διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης του ΣΕΜΠΟ και να αποφευχθεί την τελευταία στιγμή το κλείσιμο του λιμανιού και κατ΄επέκταση η οικονομική καταστροφή πολλών εμπορικών επιχειρήσεων, ενόψει μάλιστα της εορταστικής περιόδου.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, για να εκτονωθεί η κατάσταση, απεδέχθη, από τις 13.11.08, με σχετική επιστολή του προς τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Εταιρειών Οδικών Εθνικών Μεταφορών, την προσωρινή επιβολή ενός λογικού επικόμιστρου καθυστέρησης, για όσο χρονικό διάστημα φυσικά διαρκούν οι καθυστερήσεις, το οποίο βέβαια θα είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ εμπόρων και μεταφορέων και που σε καμία περίπτωση δεν θα υπερβαίνει το ποσό των 120 ευρώ ανά container.
O Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με την ευκαιρία της εκτόνωσης της κατάστασης στο Λιμάνι του Πειραιά, επιθυμεί να ευχαριστήσει όλους όσους βοήθησαν με την ουσιαστική παρέμβασή τους να ανασταλεί η αποχή των μεταφορέων από τις διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης του ΣΕΜΠΟ και να αποφευχθεί την τελευταία στιγμή το κλείσιμο του λιμανιού και κατ΄επέκταση η οικονομική καταστροφή πολλών εμπορικών επιχειρήσεων, ενόψει μάλιστα της εορταστικής περιόδου.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, για να εκτονωθεί η κατάσταση, απεδέχθη, από τις 13.11.08, με σχετική επιστολή του προς τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Εταιρειών Οδικών Εθνικών Μεταφορών, την προσωρινή επιβολή ενός λογικού επικόμιστρου καθυστέρησης, για όσο χρονικό διάστημα φυσικά διαρκούν οι καθυστερήσεις, το οποίο βέβαια θα είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ εμπόρων και μεταφορέων και που σε καμία περίπτωση δεν θα υπερβαίνει το ποσό των 120 ευρώ ανά container.
Πηγή:MarineNews
Οι κινέζοι, οι φορτηγατζήδες και ο… Αστακός
Στίς Φωτογραφίες:
Αριστερά :Η ουρά των φορτηγών στο λιμάνι του Ικονίου
Δεξιά: Το λιμάνι του Αστακού
Οι φορτηγατζήδες τελικά ανέστειλαν τις κινητοποιήσεις τους, έστω την ύστατη στιγμή, αλλά παραμένει ζητούμενο εάν θα επανέλθουν και κυρίως γιατί επέλεξαν να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις την συγκεκριμένη περίοδο. Κάποιοι, «έβλεπαν» πίσω απ’ τις κινητοποιήσεις του συγκεκριμένου κλάδου, τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ, που έτσι αποκτούσαν «δια της πλαγίας οδού» έναν μη δηλωμένο σύμμαχο. Αλλά κάποιοι άλλοι, έβλεπαν (και ) το λιμάνι του Αστακού πίσω απ’ τις συγκεκριμένες κινητοποιήσεις, που έπληξαν οικονομικά όχι μόνο το λιμάνι και τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις, αλλά και ολόκληρη η αγορά. Ιδίως εκείνους τους επιχειρηματίες που περίμεναν την περίοδο των εορτών για να ανεβάσουν τον τζίρο τους, αλλά είδαν τα προϊόντα τους να μην φτάνουν στην ώρα τους στις αποθήκες και τα καταστήματά τους. Σύμφωνα με την ανάλυση αυτή, είναι η λειτουργία του Αστακού εκείνη που ώθησε τους φορτηγατζήδες σε κινητοποιήσεις, καθώς λόγω της απόστασης, αυτοί εισπράττουν μεγαλύτερα κόμιστρα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, θέμα φαίνεται να προκύπτει για άλλη μια φορά με την λειτουργία του λιμανιού του Αστακού, το οποίο ενώ έχει άδεια λειτουργίας για να εξυπηρετεί την γύρω περιοχή, «απ’ το παράθυρο» και εκμεταλλευόμενο κινητοποιήσεις σε άλλα λιμάνια και κυρίως στον Πειραιά, έχει μετατραπεί σε κανονικό ιδιωτικό, ανταγωνιστικό λιμάνι.
Πηγή:PortNet
Θα συμφωνήσω εν μέρει με τον αρθρογράφο του portnews , αλλά ότι βρίσκονται οι φορτηγατζήδες σε συνεννόηση με τις ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον Αστακό είναι ένα σενάριο ,διότι αυτοί που έδωσαν εντολή να σταματήσουν τα πλοία να πηγαίνουν στο πιο πάνω λιμάνι λόγω μεγάλου κόστους , είναι οι ίδιοι οι παραλήπτες .
Πάντως δεν είναι απίθανο , άλλωστε ζούμε σε μια χώρα " μπανανία " (λίγο υπερβολικός ο όρος αλλά πότε πότε κάνεις περίεργους συνειρμούς.)
Προσανατολίζονται σε νέα 48ωρη απεργία ενόψει της άφιξης του προέδρου της Κίνας
- H λήξη της αποχής των μεταφορέων δεν λύνει το πρόβλημα επιβίωσης των εμπόρων ούτε της ομαλής διακίνησης των προϊόντων στο λιμάνι.Σε περίπου 10 ημέρες θα γνωρίζει η αγορά πόσο μεγάλες ζημιές έχει υποστεί από τις απεργιακές κινητοποιήσεις. Όπως επεσήμαναν πήγες του λιμανιού οι εργαζόμενοι προσανατολίζονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις, την άλλη εβδομάδα και πιο συγκεκριμένα, το διήμερο που θα e;iναι εδώ ο πρόεδρος της Κίνας για να υπογράψει τη σύμβαση με την ΟΛΠ για την παραχώρηση μέρους του Σ.ΕΜΠΟ στην Cosco.
Πηγή:MarineNews
Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008
"Γόνιμη" συνάντηση με τους οδικούς μεταφορείς
Με εκπροσώπους των Σωματείων Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Μεταφοράς Containers συναντήθηκαν χθές 15/11/08 στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής οι υπουργοί Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωστής Χατζηδάκης και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αναστάσης Παπαληγούρας.
Η συνάντηση, που διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα, χαρακτηρίστηκε από τους δύο υπουργούς ως γόνιμη.
Η συνάντηση, που διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα, χαρακτηρίστηκε από τους δύο υπουργούς ως γόνιμη.
Πηγή:Τα Νέα
Το διαταύτα δεν ακούσαμε ακόμη παιδιά , το κλίμα μπορεί να ήταν καλό , τι απόφαση θα πάρετε ή πήρατε δεν ακούσαμε .
Πληροφοριακά σας λέω ότι τα Container που έχουν άδεια εξόδου με ημερομηνία Παρασκευής (14/11/08) με τα σημερινά δεδομένα θα φύγουν απο το λιμάνι στις 28-29/11/08 .
Πληροφοριακά σας λέω ότι τα Container που έχουν άδεια εξόδου με ημερομηνία Παρασκευής (14/11/08) με τα σημερινά δεδομένα θα φύγουν απο το λιμάνι στις 28-29/11/08 .
Αυτά !!!
Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008
Εμμένουν στην αποχή οι οδικοί μεταφορείς!!
Σε αδιέξοδο φέρνουν οι οδικοί μεταφορείς τον εμπορικό κόσμο της χώρας λίγο πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων, οι οποίοι αποφάσισαν χθές 14/11/08 στις 16,00 μμ να συνεχίσουν την αποχή από τις φορτοεκφορτώσεις στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ. Εάν μάλιστα δεν αλλάξει κάτι τις επόμενες ημέρες, ενδέχεται τα εμπορεύματα που προορίζονται για την εορταστική περίοδο να παραμείνουν εγκλωβισμένα μέσα στο λιμάνι, στο οποίο βρίσκονται περίπου 14.000 κουτιά. Θα είναι μάλιστα η δεύτερη φορά, τα τελευταία τρία χρόνια, που η αγορά θα έρθει σε αδιέξοδο την ίδια περίοδο, αφού ανάλογο ήταν το σκηνικό και το 2006, όταν οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ κράτησαν το λιμάνι κλειστό, αντιδρώντας έτσι στο πρώτο σχέδιο παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ. Χθες, η γενική τους συνέλευση, με τέσσερις ψήφους διαφορά, απέρριψε την προφορική συμφωνία που είχε επιτευχθεί ανάμεσα στο διοικητικό συμβούλιο των μεταφορέων με τη διοίκηση του ΟΛΠ τους εργαζομένους αλλά και τον εμπορικό κόσμο της πόλης. Η συμφωνία αυτή προέβλεπε τρία βασικά σημεία. Από τη μία ο Εμπορικός Σύλλογος είχε δεχθεί να υπάρχει χρονοχρέωση μέχρι και 120 ευρώ, για να καλυφθούν οι καθυστερήσεις. Επίσης, οι υπηρεσίες του ΟΛΠ δεσμεύτηκαν να αποδίδουν 800 εμπορευματοκιβώτια την ημέρα, αλλά και να γίνει επαναρύθμιση των κουπονιών, προτεραιότητας, ανά ημέρα, ώστε να έχουν ημερολογιακή ισχύ.
Ο ΟΛΠ
Η διοίκηση του ΟΛΠ, χθες το απόγευμα, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία σημειώνει ότι: «Δυστυχώς, μετά λύπης μας διαπιστώνουμε, για δεύτερη φορά το τελευταίο διάστημα και μετά από 10 ώρες αναμονής, ότι η ανωτέρω συμφωνία δεν τηρείται από τις εταιρείες, παρά το γεγονός ότι ο Οργανισμός, από το πρωί σήμερα, διέθεσε το σύνολο των επιχειρησιακών του δυνατοτήτων για την εξυπηρέτησή των». Μάλιστα, τονίζει ότι πλέον η εταιρεία είναι υποχρεωμένη «να λάβει όλα τα νόμιμα μέτρα εναντίον των εταιρειών οδικών μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων, με σκοπό να αποκαταστήσει την αξιοπιστία του και να απαιτήσει τις ζημιές που δημιουργούνται από την παράνομη και αδικαιολόγητη αποχή και μη τήρηση της συμφωνίας από τις εν λόγω εταιρείες». Πέρα των ανωτέρω, με τα σημερινά δεδομένα, θα υποχρεωθεί περαιτέρω να προσαρμόσει τον προγραμματισμό εξυπηρέτησης αναμενόμενων πλοίων στη νέα διαμορφούμενη κατάσταση.
Ο ΕΣΠ
Τη συμπεριφορά των οδικών μεταφορέων κατάγγειλε με δηλώσεις του στη «Ν» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης. «Ο,τι ζήτησαν, τα δέχτηκε η διοίκηση του ΟΛΠ αλλά και ο εμπορικός κόσμος που απεδέχθη τη χρονοχρέωση και ενώ σήμερα (χθες) είχαν υποσχεθεί ότι θα επέστρεφαν στη δουλειά τους στις 4:30 το απόγευμα με οριακή πλειοψηφία, αποφάσισαν να συνεχίσουν την αποχή». «Θεωρούμε συνδικαλιστικά απαράδεκτη τη στάση τους. Ο εμπορικός κόσμος επιφυλάσσεται και συσκέπτεται για να καταθέσει αγωγές και να αξιώσει απαιτήσεις για διαφυγόντα κέρδη
Πηγή:Ναυτεμπορική
Ο ΟΛΠ
Η διοίκηση του ΟΛΠ, χθες το απόγευμα, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία σημειώνει ότι: «Δυστυχώς, μετά λύπης μας διαπιστώνουμε, για δεύτερη φορά το τελευταίο διάστημα και μετά από 10 ώρες αναμονής, ότι η ανωτέρω συμφωνία δεν τηρείται από τις εταιρείες, παρά το γεγονός ότι ο Οργανισμός, από το πρωί σήμερα, διέθεσε το σύνολο των επιχειρησιακών του δυνατοτήτων για την εξυπηρέτησή των». Μάλιστα, τονίζει ότι πλέον η εταιρεία είναι υποχρεωμένη «να λάβει όλα τα νόμιμα μέτρα εναντίον των εταιρειών οδικών μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων, με σκοπό να αποκαταστήσει την αξιοπιστία του και να απαιτήσει τις ζημιές που δημιουργούνται από την παράνομη και αδικαιολόγητη αποχή και μη τήρηση της συμφωνίας από τις εν λόγω εταιρείες». Πέρα των ανωτέρω, με τα σημερινά δεδομένα, θα υποχρεωθεί περαιτέρω να προσαρμόσει τον προγραμματισμό εξυπηρέτησης αναμενόμενων πλοίων στη νέα διαμορφούμενη κατάσταση.
Ο ΕΣΠ
Τη συμπεριφορά των οδικών μεταφορέων κατάγγειλε με δηλώσεις του στη «Ν» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης. «Ο,τι ζήτησαν, τα δέχτηκε η διοίκηση του ΟΛΠ αλλά και ο εμπορικός κόσμος που απεδέχθη τη χρονοχρέωση και ενώ σήμερα (χθες) είχαν υποσχεθεί ότι θα επέστρεφαν στη δουλειά τους στις 4:30 το απόγευμα με οριακή πλειοψηφία, αποφάσισαν να συνεχίσουν την αποχή». «Θεωρούμε συνδικαλιστικά απαράδεκτη τη στάση τους. Ο εμπορικός κόσμος επιφυλάσσεται και συσκέπτεται για να καταθέσει αγωγές και να αξιώσει απαιτήσεις για διαφυγόντα κέρδη
Πηγή:Ναυτεμπορική
Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008
Πρόταση για χρονοχρέωση 120 ευρώ στο ΣΕΜΠΟ !!
Την έντονη αντίδραση των φορέων της αγοράς προκαλεί η πρόσφατη απόφαση των οδικών μεταφορέων που μεταφέρουν τα εμπορευματοκιβώτιο από και προς το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ, να απέχουν επ' αόριστο από τις εργασίες τους. Μετά τη Διεθνή Ναυτική Ένωση που χαρακτήρισε «αναιτιολόγητη αυτή την αποχή», χθες παρενέβη και ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά, αλλά και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων. Στο ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ, σήμερα υπολογίζεται ότι θα έχουν μαζευτεί περίπου 14.000 εμπορευματοκιβώτια, δηλαδή η αποθηκευτική ικανότητα του ΟΛΠ θα φτάσει στην ανώτερη δυνατή τιμή της. Και αυτό λόγω των συνεχιζόμενων κινητοποιήσεων των εργαζομένων που με τον τρόπο αυτό αγωνίζονται κατά της παραχώρησης του Σταθμού στην Cosco Pacific, αλλά και από τις αποχές που έχουν κάνει το τελευταίο διάστημα οι μεταφορείς. Ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται «παγιδευμένα» στο ΣΕΜΠΟ κρίνεται πολύ μεγάλος ιδιαίτερα για την περίοδο των εορτών που πλησιάζει. Ο ΕΣΠ σε επιστολή του προς τον πρόεδρο του Πανελληνίου Συνδέσμου Εταιρειών Οδικών Εθνικών Μεταφορών Γιώργο Τζωρτζάτο επισημαίνει: «Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με αφορμή τα γνωστά προβλήματα που προκύπτουν στις διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης στο ΣΕΜΠΟ από την αποχή των μεταφορέων, σας ζητεί να αναθεωρήσετε αυτή σας την απόφαση, ώστε να περιοριστούν οι συνθήκες, που δυσχεραίνουν περαιτέρω τον ήδη προβληματικό εφοδιασμό της αγοράς».
Κόμιστρο
Ο ΕΣΠ κάνει γνωστό ότι ο εμπορικός κόσμος δέχεται να επωμιστεί ένα κόμιστρο χρονοχρέωσης ύψους των 120 ευρώ που όπως τονίζει ζητούν οι μεταφορείς , με την προϋπόθεση ότι θα αναστείλουν άμεσα την αποχή τους. «Σας παρακαλούμε να αντιμετωπίσετε τις συνθήκες αυτής της σοβαρής κρίσης με υπευθυνότητα, αναλαμβάνοντας και εσείς όπως και εμείς τις ευθύνες που σας αναλογούν, παύοντας τη δημιουργία καταστροφικών καταστάσεων στην αγορά, εν όψει μάλιστα της Χριστουγεννιάτικης περιόδου. Ευελπιστούμε στην αποδοχή του αιτήματός μας και στην άμεση εκτόνωση του αδιεξόδου, στο οποίο έχουμε όλοι περιέλθει».
ΠΣΕ
Παντελώς ανυπεράσπιστες και αδύναμες να αντέξουν τα συσσωρευμένα βάρη που δημιουργεί η κρίση -και το χειρότερο με απώλεια ξένων πελατών- δηλώνουν οι εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας και ιδιαίτερα οι ΜΜΕ, με αφορμή την αποχή των μεταφορέων.Σε επιστολή του προς τους υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ.κ. Γεώργιο Αλογοσκούφη και Αναστάση Παπαληγούρα, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων επισημαίνει «Με τον τρόπο αυτό, οι πολυετείς προσπάθειες για την προώθηση των εξαγωγών και των ξένων επενδύσεων και για την εξωστρέφεια της οικονομίας, πέφτουν στο κενό. Ύστερα από αυτά, και προς αποφυγή περαιτέρω συνεπειών, επιβάλλεται η λήψη των αναγκαίων πολιτικών πρωτοβουλιών και αποφάσεων, πριν είναι πολύ αργά για τις επιχειρήσεις και την οικονομία γενικότερα».
Πηγή:Ναυτεμπορικη
Κόμιστρο
Ο ΕΣΠ κάνει γνωστό ότι ο εμπορικός κόσμος δέχεται να επωμιστεί ένα κόμιστρο χρονοχρέωσης ύψους των 120 ευρώ που όπως τονίζει ζητούν οι μεταφορείς , με την προϋπόθεση ότι θα αναστείλουν άμεσα την αποχή τους. «Σας παρακαλούμε να αντιμετωπίσετε τις συνθήκες αυτής της σοβαρής κρίσης με υπευθυνότητα, αναλαμβάνοντας και εσείς όπως και εμείς τις ευθύνες που σας αναλογούν, παύοντας τη δημιουργία καταστροφικών καταστάσεων στην αγορά, εν όψει μάλιστα της Χριστουγεννιάτικης περιόδου. Ευελπιστούμε στην αποδοχή του αιτήματός μας και στην άμεση εκτόνωση του αδιεξόδου, στο οποίο έχουμε όλοι περιέλθει».
ΠΣΕ
Παντελώς ανυπεράσπιστες και αδύναμες να αντέξουν τα συσσωρευμένα βάρη που δημιουργεί η κρίση -και το χειρότερο με απώλεια ξένων πελατών- δηλώνουν οι εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας και ιδιαίτερα οι ΜΜΕ, με αφορμή την αποχή των μεταφορέων.Σε επιστολή του προς τους υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ.κ. Γεώργιο Αλογοσκούφη και Αναστάση Παπαληγούρα, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων επισημαίνει «Με τον τρόπο αυτό, οι πολυετείς προσπάθειες για την προώθηση των εξαγωγών και των ξένων επενδύσεων και για την εξωστρέφεια της οικονομίας, πέφτουν στο κενό. Ύστερα από αυτά, και προς αποφυγή περαιτέρω συνεπειών, επιβάλλεται η λήψη των αναγκαίων πολιτικών πρωτοβουλιών και αποφάσεων, πριν είναι πολύ αργά για τις επιχειρήσεις και την οικονομία γενικότερα».
Πηγή:Ναυτεμπορικη
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008
Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά. Ανακοίνωση
Ο Ε.Σ.Π. εξέδωσε, νωρίτερα, την ακόλουθη ανακοίνωση: Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με αφορμή τα γνωστά προβλήματα που προκύπτουν από την αποχή κάνει έκκληση στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Εταιρειών Οδικών Εθνικών Μεταφορών & Ιδιοκτητών Φορτηγών Δ.Χ., να αναθεωρήσει την απόφασή του, ώστε να σταματήσουν τώρα οι κινητοποιήσεις, που δυσχεραίνουν περαιτέρω τον ήδη προβληματικό εφοδιασμό της αγοράς. Οι εμπορικές επιχειρήσεις, το τελευταίο χρόνο, υφίστανται σοβαρά εμπόδια στην ομαλή λειτουργία τους και μεγάλες οικονομικές επιβαρύνσεις από τις κινητοποιήσεις στο Λιμάνι του Πειραιά και ως εκ τούτου μετά τον από θαλάσσης αποκλεισμό, ήλθε να προστεθεί και ο χερσαίος. Το εμπόριο, δυστυχώς, εξαρτάται από πολλούς άλλους επαγγελματικούς και κοινωνικούς φορείς και έχει πλέον συνηθίσει να λειτουργεί υπό καθεστώς ομηρίας. Οι νέες κινητοποιήσεις των Μεταφορέων Δημόσιας Χρήσης, σε συνδυασμό με την αποχή των εργαζομένων του ΟΛΠ είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσουν αρκετές επιχειρήσεις σε διακοπή λειτουργίας είτε προσωρινή, είτε μόνιμη, με απώλειες πολλών σημαντικών θέσεων εργασίας.
Πηγή:MarineNews
Κινδυνεύει να κλείσει το λιμάνι του Πειραιά αφού γέμισε με 14.000 εμπορευματοκιβώτια
-Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο το ΔΣ της ΟΛΠ ΑΕ, χωρίς να βρεθεί λύση.-Σε απόγνωση οι έμποροι εν όψει Χριστουγέννων όπου κάνουν το 70% του ετήσιου τζίρου τους. Θα μείνουν χωρίς εμπορεύματα.Ένα βήμα πριν την οικονομική καταστροφή βρίσκονται οι έμποροι μετά το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί στο λιμάνι του Πειραιά από την απεργία επ’ αόριστον των μεταφορέων και τη συνέχιση για 11ο μήνα των κινητοποιήσεων των εργαζομένων. Στο λιμάνι έχουν συσσωρευτεί 14.000 εμπορευματοκιβώτια και δεν υπάρχει χώρος για άλλα αφού έχει δυνατότητα εξυπηρέτησης 11.000. Αν και αύριο οι μεταφορείς δεν παραλάβουν εμπορευματοκιβώτια τότε το λιμάνι κινδυνεύει να κλείσει και να μην δέχεται πλοία αφού δεν θα μπορεί να δεχθεί άλλα κουτιά. Οι έμποροι δέχονται να πληρώσουν εκείνοι τον επίναυλο για κάθε κουτί που θα βγάζουν έξω τα φορτηγά οχήματα και το οποίο ανέρχεται στα 120 ευρώ. Οι ιδιοκτήτες των φορτηγών δέχονται την πρόταση των εμπόρων όμως ζητούν κάποιες εγγυήσεις για τη σωστή λειτουργία του λιμανιού από τον ΟΛΠ. Η διοίκηση όμως του Οργανισμού επιμένει ότι από την πλευρά της έχει κάνει ότι μπορεί. Πριν από λίγο ολοκληρώθηκε το έκτακτο ΔΣ της ΟΛΠ ΑΕ που προκάλεσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδη, χωρίς όμως να βρεθεί λύση. Όλα τα χριστουγεννιάτικα εμπορεύματα βρίσκονται μέσα στα εγκλωβισμένα στο λιμάνι εμπορευματοκιβώτια και εάν δεν βάλουν «πλάτη» οι λιμενεργάτες να τα ξεφορτώσουν γρήγορα τότε θα παραδοθούν στους εμπόρους τον …Ιανουάριο! Η αυριανή ημέρα θεωρείται κρίσιμη .
Πηγή:MarineNews
Πηγή:MarineNews
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008
Την αποχή συνεχίζουν τα φορτηγά
Η χθεσινή ημέρα σημαδεύτηκε και από ένα άσχημο για την αγορά νέο που έστειλαν οι ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών που δραστηριοποιούνται στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων. Σε έκτακτη γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν χθες οι οδηγοί φορτηγών αποφάσισαν αποχή διαρκείας από τις φορτοεκφορτώσεις στο Ικόνιο, και μάλιστα σε μία περίοδο που αναμένεται να αυξηθεί η κίνηση λόγω της επερχόμενης εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.
Όπως υποστηρίζουν το πρωτόκολλο συμφωνίας που είχαν υπογράψει στις αρχές Νοεμβρίου με την διοίκηση του ΟΛΠ αλλά και την Διεθνή Ναυτική Ένωση καταστρατηγήθηκε. Όπως υπογραμμίζουν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών, σε αυτό το διάστημα που μεσολάβησε δεν υλοποιήθηκε η αποσυμφόρηση της αποθήκης του ΣΕΜΠΟ με αποτέλεσμα οι ώρες αναμονής των οδηγών να είναι κατά μέσο όρο από 12 μέχρι 16 ώρες.
Αυτή είναι και η πραγματικότητα. (δές την ανάρτηση )
Διαβάστε τώρα τι λένε οι του οργανισμού !!.
Σε ανακοίνωσή του ο ΟΛΠ επισημαίνει ότι χθες οι μεταφορείς χωρίς καμία προειδοποίηση αποφάσισαν νέα αναιτιολόγητη αποχή, αφού είχαν προηγηθεί και άλλες δύο αποφάσεις για αποχή.
«Οι παραπάνω ενέργειες των μεταφορέων δημιούργησαν συσσώρευση των CNTRS στο ΣΕΜΠΟ του Οργανισμού, για την οποία ο ΟΛΠ Α.Ε. ουδεμία ευθύνη φέρει. Επανειλημμένες προσκλήσεις της Διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. για νέο διάλογο έμειναν χωρίς ανταπόκριση από τις Διοικήσεις των Σωματείων Μεταφορέων.
Σημειώνεται επίσης ότι επανειλημμένες προσπάθειες της Διοίκησης προς τα Σωματεία των εργαζομένων στον ΟΛΠ Α.Ε. για διευκόλυνση της αγοράς με εργασία και το Σάββατο, για κάλυψη της Χριστουγεννιάτικης αγοράς, έμειναν επίσης χωρίς αποτέλεσμα», αναφέρει ο ΟΛΠ και προσθέτει:
«Κατόπιν των παραπάνω, η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. ζητεί συγγνώμη από τους παραλήπτες των containers και υπενθυμίζει ότι ουδεμία συμβατική σχέση έχει με τους παραπάνω μεταφορείς, ότι το Λιμάνι είναι ανοιχτό και αδυνατεί να κατανοήσει τις επιδιώξεις και τους στόχους των μεταφορέων των οποίων οι εντολές δίδονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες και όχι από τον ΟΛΠ Α.Ε.
Το γεγονός τέλος ότι Σωματεία Εργαζομένων ΟΛΠ Α.Ε. και Σωματεία οδικών μεταφορών έχουν κοινή γραμμή πλέον δημιουργεί πρόσθετη απορία και ερωτηματικά τι στόχους εξυπηρετεί».
Πηγή:Ναυτεμπορική
Η Υποκρισία ζει και βασιλεύει !!
Δηλαδή όπως μας τα λένε οι του ΟΛΠ πρέπει να τους πούμε και ευχαριστώ .
Οι άνθρωποι αυτοί (οι οδηγοί) εδώ και 11 μήνες μένουν στην κυριολεξία μέσα στα αυτοκίνητα τους , εκεί τρώνε εκεί κάνουν την σωματική ανάγκη εκεί όλα . Επαναλαμβάνω 12-16 ώρες στην ουρά για παραλαβή ενός Container δεν είναι πολλές ?
Τα σχόλια είναι του γράφοντος και ο γράφων είναι Εκτελωνιστής και ζει το πρόβλημα από μέσα και δεν παίρνει το μέρος κανενός , την υποκρισία και την αδικία όμως θα την γράψω.
Ο ΟΛΠ ακολουθεί την τακτική του διαίρει και βασίλευε !!!
Μια εικόνα χίλιες λέξεις: Η πιο πάνω φωτογραφία έχει τραβηχτεί περίπου 1 Χιλιόμετρο μακριά απο το σημείο φόρτωσης των Conteiners στο ΣΕΜΠΟ και όπως βλέπετε η ουρά επεκτείνεται πίσω προς την λεωφόρο σχιστού για ακόμα άλλο 1 χιλιόμετρο . Τα συμπεράσματα δικά σας
Όπως υποστηρίζουν το πρωτόκολλο συμφωνίας που είχαν υπογράψει στις αρχές Νοεμβρίου με την διοίκηση του ΟΛΠ αλλά και την Διεθνή Ναυτική Ένωση καταστρατηγήθηκε. Όπως υπογραμμίζουν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών, σε αυτό το διάστημα που μεσολάβησε δεν υλοποιήθηκε η αποσυμφόρηση της αποθήκης του ΣΕΜΠΟ με αποτέλεσμα οι ώρες αναμονής των οδηγών να είναι κατά μέσο όρο από 12 μέχρι 16 ώρες.
Αυτή είναι και η πραγματικότητα. (δές την ανάρτηση )
Διαβάστε τώρα τι λένε οι του οργανισμού !!.
Σε ανακοίνωσή του ο ΟΛΠ επισημαίνει ότι χθες οι μεταφορείς χωρίς καμία προειδοποίηση αποφάσισαν νέα αναιτιολόγητη αποχή, αφού είχαν προηγηθεί και άλλες δύο αποφάσεις για αποχή.
«Οι παραπάνω ενέργειες των μεταφορέων δημιούργησαν συσσώρευση των CNTRS στο ΣΕΜΠΟ του Οργανισμού, για την οποία ο ΟΛΠ Α.Ε. ουδεμία ευθύνη φέρει. Επανειλημμένες προσκλήσεις της Διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. για νέο διάλογο έμειναν χωρίς ανταπόκριση από τις Διοικήσεις των Σωματείων Μεταφορέων.
Σημειώνεται επίσης ότι επανειλημμένες προσπάθειες της Διοίκησης προς τα Σωματεία των εργαζομένων στον ΟΛΠ Α.Ε. για διευκόλυνση της αγοράς με εργασία και το Σάββατο, για κάλυψη της Χριστουγεννιάτικης αγοράς, έμειναν επίσης χωρίς αποτέλεσμα», αναφέρει ο ΟΛΠ και προσθέτει:
«Κατόπιν των παραπάνω, η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. ζητεί συγγνώμη από τους παραλήπτες των containers και υπενθυμίζει ότι ουδεμία συμβατική σχέση έχει με τους παραπάνω μεταφορείς, ότι το Λιμάνι είναι ανοιχτό και αδυνατεί να κατανοήσει τις επιδιώξεις και τους στόχους των μεταφορέων των οποίων οι εντολές δίδονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες και όχι από τον ΟΛΠ Α.Ε.
Το γεγονός τέλος ότι Σωματεία Εργαζομένων ΟΛΠ Α.Ε. και Σωματεία οδικών μεταφορών έχουν κοινή γραμμή πλέον δημιουργεί πρόσθετη απορία και ερωτηματικά τι στόχους εξυπηρετεί».
Πηγή:Ναυτεμπορική
Η Υποκρισία ζει και βασιλεύει !!
Δηλαδή όπως μας τα λένε οι του ΟΛΠ πρέπει να τους πούμε και ευχαριστώ .
Οι άνθρωποι αυτοί (οι οδηγοί) εδώ και 11 μήνες μένουν στην κυριολεξία μέσα στα αυτοκίνητα τους , εκεί τρώνε εκεί κάνουν την σωματική ανάγκη εκεί όλα . Επαναλαμβάνω 12-16 ώρες στην ουρά για παραλαβή ενός Container δεν είναι πολλές ?
Τα σχόλια είναι του γράφοντος και ο γράφων είναι Εκτελωνιστής και ζει το πρόβλημα από μέσα και δεν παίρνει το μέρος κανενός , την υποκρισία και την αδικία όμως θα την γράψω.
Ο ΟΛΠ ακολουθεί την τακτική του διαίρει και βασίλευε !!!
Μια εικόνα χίλιες λέξεις: Η πιο πάνω φωτογραφία έχει τραβηχτεί περίπου 1 Χιλιόμετρο μακριά απο το σημείο φόρτωσης των Conteiners στο ΣΕΜΠΟ και όπως βλέπετε η ουρά επεκτείνεται πίσω προς την λεωφόρο σχιστού για ακόμα άλλο 1 χιλιόμετρο . Τα συμπεράσματα δικά σας
Υπογράφεται σύντομα η σύμβαση ΟΛΠ, Cosco
Στην τελική ευθεία μπαίνει η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ Α.Ε. στην Cosco Pacific, αφού χθες, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» το Ελεγκτικό Συνέδριο με την απόφαση 274/2008 ενέκρινε τη σύμβαση που είχε καταθέσει η διοίκηση του ΟΛΠ.
Μετά την έγκριση της σύμβασης και με την ευκαιρία της επίσημης επίσκεψης στην Ελλάδα του προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στις 24 Νοεμβρίου 2008, οι δύο εταιρείες ενδέχεται να υπογράψουν την επόμενη κιόλας ημέρα την σύμβαση.
Σε περίπτωση που ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Νοεμβρίου η υπογραφή της σύμβασης, το χρονοδιάγραμμα της παραχώρησης τηρείται στο ακέραιο, και σύμφωνα με το σχεδιασμό η Cosco Pacific θα κάνει την είσοδό της στο ΣΕΜΠΟ τον Οκτώβριο του 2009. Την πρώτη περίοδο έξι συν δύο μήνες οι δύο εταιρείες θα συνυπάρχουν στο χώρο, με τον ΟΛΠ να κάνει τη διαχείριση, ενώ στη συνέχεια θα αναλάβει η Cosco.
Σε περίπτωση που ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Νοεμβρίου η υπογραφή της σύμβασης, το χρονοδιάγραμμα της παραχώρησης τηρείται στο ακέραιο, και σύμφωνα με το σχεδιασμό η Cosco Pacific θα κάνει την είσοδό της στο ΣΕΜΠΟ τον Οκτώβριο του 2009. Την πρώτη περίοδο έξι συν δύο μήνες οι δύο εταιρείες θα συνυπάρχουν στο χώρο, με τον ΟΛΠ να κάνει τη διαχείριση, ενώ στη συνέχεια θα αναλάβει η Cosco.
Το σημείο «κλειδί» για την ολοκλήρωση της συμφωνίας όμως είναι η αίτηση ακύρωσης της απόφασης του δ.σ. του ΟΛΠ για το διαγωνισμό παραχώρησης, που έχουν καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ και η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος, οι οποίοι πραγματοποιούν συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις τους τελευταίους 11 μήνες, διαμαρτυρόμενοι για την παραχώρηση, αφού ζητούν το ΣΕΜΠΟ να παραμείνει υπό δημόσια διαχείριση. Η εκδίκαση της υπόθεσης που έχει αναβληθεί δύο φορές.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008
Τέλμα πάλι το λιμάνι !!
Δεν κράτησαν πάνω απο δύο 24ωρα οι υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια του διευθυντή του ΣΕΜΠΟ Ικονίου για παραλαβή με ραντεβού περίπου 1000 - 1100 TEU το 24ωρο.
Όλα κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος , και οι εργαζόμενοι μας περιπαίζουν όλους κανονικά . Λοιπόν !!
Στην νυχτερινή παράδοση Container 10 το βράδυ με 5 το Πρωί από 10/11/08 προς 11/11/08 και ενώ οι οδηγοί περίμεναν να φορτώσουν την ώρα που αναγράφετε στο εισιτήριο εισόδου φόρτωσης και ενώ ήταν προγραμματισμένα να δοθούν περίπου 200-300 cont εδόθησαν περίπου 120 , και άντε γεια. !! Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι , έγινε χαμός , έκλεισαν πόρτες , ήρθαν κανάλια , ξεσηκώθηκε ο σύλλογος Εκτελωνιστών (κατέβηκε το προεδρείο της Ομοσπονδίας Εκτελωνιστών Ελλάδος ) .
Το δούλεμα πλέον είναι φανερό κυρίες και κύριοι αναγνώστες , και δεν ιδρώνει κανενός το αυτί πλέον . και όλοι δηλώνουν αμέτοχοι.
Τα φορτηγά έκλεισαν το λιμάνι έπ’ αόριστον με ότι αυτό συνεπάγεται .
Όλα κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος , και οι εργαζόμενοι μας περιπαίζουν όλους κανονικά . Λοιπόν !!
Στην νυχτερινή παράδοση Container 10 το βράδυ με 5 το Πρωί από 10/11/08 προς 11/11/08 και ενώ οι οδηγοί περίμεναν να φορτώσουν την ώρα που αναγράφετε στο εισιτήριο εισόδου φόρτωσης και ενώ ήταν προγραμματισμένα να δοθούν περίπου 200-300 cont εδόθησαν περίπου 120 , και άντε γεια. !! Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι , έγινε χαμός , έκλεισαν πόρτες , ήρθαν κανάλια , ξεσηκώθηκε ο σύλλογος Εκτελωνιστών (κατέβηκε το προεδρείο της Ομοσπονδίας Εκτελωνιστών Ελλάδος ) .
Το δούλεμα πλέον είναι φανερό κυρίες και κύριοι αναγνώστες , και δεν ιδρώνει κανενός το αυτί πλέον . και όλοι δηλώνουν αμέτοχοι.
Τα φορτηγά έκλεισαν το λιμάνι έπ’ αόριστον με ότι αυτό συνεπάγεται .
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008
Αναθερμαίνεται το ενδιαφέρον για το λιμάνι της Καβάλας
Ο χαρακτηρισμός χώρου τελωνειακών αποθηκών προσωρινής εναπόθεσης containers στο νέο εμπορικό λιμάνι της Καβάλας (μόλις προ 15ήμερου), αναμένεται ότι θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον των δύο μεγάλων ξένων forwarders που στις αρχές του καλοκαιριού που πέρασε, «έκαναν τη πρώτη κρούση» για τη διακίνηση φορτίων από το «Φίλιππο Β'».
Οταν όμως είχαν γίνει οι πρώτες επαφές με τη δανέζικη Maersk και τη γαλλική CMA CGM, το νέο εμπορικό λιμάνι «Φίλιππος Β'» δεν διέθετε ακόμη τελωνειακές αποθήκες, μέγα και βασικό πρόβλημα για τη διακίνηση φορτίων προς τρίτες χώρες. Σήμερα, το θέμα εκείνο έχει διευθετηθεί, οπότε ο ΟΛΚ καθίσταται ελκυστικότερος για τη μεταφορά containers προς τη Βόρεια Ελλάδα και τη βαλκανική ενδοχώρα. Πηγή:MarineNews
Οταν όμως είχαν γίνει οι πρώτες επαφές με τη δανέζικη Maersk και τη γαλλική CMA CGM, το νέο εμπορικό λιμάνι «Φίλιππος Β'» δεν διέθετε ακόμη τελωνειακές αποθήκες, μέγα και βασικό πρόβλημα για τη διακίνηση φορτίων προς τρίτες χώρες. Σήμερα, το θέμα εκείνο έχει διευθετηθεί, οπότε ο ΟΛΚ καθίσταται ελκυστικότερος για τη μεταφορά containers προς τη Βόρεια Ελλάδα και τη βαλκανική ενδοχώρα. Πηγή:MarineNews
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008
Χαμός με τα ραντεβου φόρτωσης !!!
.
Φωτογραφία πάνω Αριστερά: Αδιαχώρητο στην αίθουσα του ΟΛΠ
Φωτογραφία πάνω δεξιά: Εκατοντάδες άδειες τελωνείου με αύξοντα αριθμό περίπου 500
Φωτογραφία κάτω αριστερά: Περίπου 2,30 μμ ο ΟΛΠ κλείνει και τα χαρτιά συσκευάζονται σε κούτες για να μεταφερθούν σε ασφαλές σημείο , ούτως ώστε να πάρουν την σειρά τους την Δευτέρα το πρωί
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Παρασκευή 07/11/08 περίπου 2,30 μμ περίπου 500 άδειες τελωνείου που αντιπροσωπεύουν 1500 Conteiner (περιμένουν να πάρουν εισητήριο για φόρτωση )πακετάρονται από Συναδέλφους Εκτελωνιστές και μεταφέρονται στα γραφεία του ΟΛΠ για να τηρηθεί η σειρά προτεραιότητας την Δευτέρα 10/11/08
Τέτοιες σκηνές απείρου κάλους είχε χρόνια να δει ο κλάδος μας , κατάφερε να μας τις θυμίσει ο ΟΛΠ
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008
ΟΜΥΛΕ: Σημαία η αντισυνταγματικότητα της παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ
Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν σήμερα στα γραφεία της ΟΜΥΛΕ στη Δραπετσώνα , υπογράμμισαν για μία ακόμη φορά ότι η διαδικασία παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ είναι αντισυνταγματική αφού πρώτα έπρεπε να θεσπιστεί ο νόμος και μετά να γίνει η προκήρυξη ενώ τώρα έγινε ακριβώς το ανάποδο.Επίσης, επεσήμαναν ότι σε μία περίοδο παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, όπου σε όλα τα κράτη του κόσμου γίνεται κρατική παρέμβαση για να μην καταρρεύσουν οι οικονομίες, στην Ελλάδα παραχωρούνται τα λιμάνια σε ιδιώτες.Τέλος επεσήμαναν ότι δεν εξυπηρετείται το δημόσιο συμφέρον από την παραχώρηση σε ιδιώτες αφού μπορούν κάλλιστα να αναπροσαρμόσουν τις τιμές των εμπορευματοκιβωτίων αφού δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη στη συμφωνία.
Πηγή:MarineNews
Πηγή:MarineNews
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)