Απόσπάσματα απο την ενδιαφέρουσα συνέντευξη που έδωσε ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΣΕΠ ΑΕ θυγατρική της Cosco στην Ημερησία. (Γιώργο Μανέττα)
Προβληματισμό για τον βαθμό που η πολιτική αβεβαιότητα επηρεάζει τους πελάτες της εταιρείας εκφράζει ο διευθύνων σύμβουλος του ΣΕΠ, τονίζοντας πως οι επιχειρήσεις θέλουν ένα σταθερό πολιτικό περιβάλλον στις χώρες που δραστηριοποιούνται. Ο κάπτεν Fu Cheng Qiu, στην πρώτη του συνέντευξη μετά την επικύρωση του Φιλικού Διακανονισμού με τον ΟΛΠ από τη Βουλή σημειώνει πως δεν βλέπει τον λόγο που μια μελλοντική κυβέρνηση θα έθετε θέμα επανεξέτασης της συμφωνίας και προσθέτει πως η Cosco θα συνεργαστεί και με τη νέα κυβέρνηση, προκειμένου να καταστεί ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου και διαμετακομιστικός κόμβος για τα Βαλκάνια και την Ευρώπη.
Εάν τεθεί θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της συμφωνίας από επόμενη κυβέρνηση της χώρας, τι προτίθεστε να κάνετε; Και το λέω αυτό, γιατί έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιες καταστάσεις στο παρελθόν στη χώρα μας, όταν είχε τεθεί θέμα επανεξέτασης της σύμβασης από κόμμα που διεκδικούσε την εξουσία...
Καταρχάς, πρέπει να πω ότι δεν έχουμε αντιμετωπίσει πότε παρόμοια κατάσταση στο παρελθόν. Παρόλα αυτά, πραγματικά δεν βλέπω το λόγο η κυβέρνηση να μπει σε μια τέτοια διαδικασία, τη στιγμή που η συμφωνία μεταξύ των δυο εταιρειών (ΟΛΠ και ΣΕΠ) έχει επικυρωθεί από την ελληνική Βουλή μετά και την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων νομικών διαδικασιών στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αμέσως μετά την κύρωση της σύμβασης από το ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώσατε πως θα ξεκινήσατε άμεσα τις επενδύσεις ύψους 230 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού στον Πειραιά. Πότε αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες κατασκευής και ποιο το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των επενδύσεων;
Όπως έχω υποσχεθεί, θα ξεκινήσουμε τις επενδύσεις για την αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών του Πειραιά, δηλαδή την κατασκευή του Δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ μέσα στον Ιανουαρίου και εκτιμούμε ότι θα έχει ολοκληρωθεί νωρίτερα από το 2018.
Αρκετοί ξένοι επιχειρηματίες εκφράζουν την ανησυχία τους για την πολιτική αβεβαιότητα και την επόμενη ημέρα της ελληνικής οικονομίας. Εσάς, πόσο σας προβληματίζει η πολιτική κατάσταση στη χώρα;
Είναι προφανές ότι μας ενδιαφέρει η πολιτική κατάσταση στη χώρα, και πώς αυτή επηρεάζει ή θα επηρεάσει μελλοντικά τους πελάτες μας, οι οποίοι θέλουν ένα σταθερό πολιτικό και θρησκευτικό περιβάλλον στις χώρες που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά.
Εμείς, και τα πέντε χρόνια που είμαστε παρόντες στην Ελλάδα μάθαμε να συνεργαζόμαστε με την κυβέρνηση και να συμμορφωνόμαστε πλήρως με τους νόμους και την ελληνική νομοθεσία. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και με την επόμενη κυβέρνηση της χώρας, με στόχο μια αμοιβαία επωφελής συνεργασία για το καλό του Πειραιά και της Ελλάδας συνολικά. Το όραμά μας είναι να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου, κόμβος για το θαλάσσιο εμπόριο αλλά και διαμετακομιστικό κέντρο για τα Βαλκάνια και την Ευρώπη. Ένα διεθνές κέντρο διανομής που προσφέρει υψηλής προστιθέμενης αξίας μεταφορικές υπηρεσίες αλλά και κόμβος για τα εμπορεύματα που διακινούνται μέσω Ελλάδας.
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709
Προβληματισμό για τον βαθμό που η πολιτική αβεβαιότητα επηρεάζει τους πελάτες της εταιρείας εκφράζει ο διευθύνων σύμβουλος του ΣΕΠ, τονίζοντας πως οι επιχειρήσεις θέλουν ένα σταθερό πολιτικό περιβάλλον στις χώρες που δραστηριοποιούνται. Ο κάπτεν Fu Cheng Qiu, στην πρώτη του συνέντευξη μετά την επικύρωση του Φιλικού Διακανονισμού με τον ΟΛΠ από τη Βουλή σημειώνει πως δεν βλέπει τον λόγο που μια μελλοντική κυβέρνηση θα έθετε θέμα επανεξέτασης της συμφωνίας και προσθέτει πως η Cosco θα συνεργαστεί και με τη νέα κυβέρνηση, προκειμένου να καταστεί ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου και διαμετακομιστικός κόμβος για τα Βαλκάνια και την Ευρώπη.
Εάν τεθεί θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της συμφωνίας από επόμενη κυβέρνηση της χώρας, τι προτίθεστε να κάνετε; Και το λέω αυτό, γιατί έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιες καταστάσεις στο παρελθόν στη χώρα μας, όταν είχε τεθεί θέμα επανεξέτασης της σύμβασης από κόμμα που διεκδικούσε την εξουσία...
Καταρχάς, πρέπει να πω ότι δεν έχουμε αντιμετωπίσει πότε παρόμοια κατάσταση στο παρελθόν. Παρόλα αυτά, πραγματικά δεν βλέπω το λόγο η κυβέρνηση να μπει σε μια τέτοια διαδικασία, τη στιγμή που η συμφωνία μεταξύ των δυο εταιρειών (ΟΛΠ και ΣΕΠ) έχει επικυρωθεί από την ελληνική Βουλή μετά και την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων νομικών διαδικασιών στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αμέσως μετά την κύρωση της σύμβασης από το ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώσατε πως θα ξεκινήσατε άμεσα τις επενδύσεις ύψους 230 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού στον Πειραιά. Πότε αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες κατασκευής και ποιο το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των επενδύσεων;
Όπως έχω υποσχεθεί, θα ξεκινήσουμε τις επενδύσεις για την αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών του Πειραιά, δηλαδή την κατασκευή του Δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ μέσα στον Ιανουαρίου και εκτιμούμε ότι θα έχει ολοκληρωθεί νωρίτερα από το 2018.
Αρκετοί ξένοι επιχειρηματίες εκφράζουν την ανησυχία τους για την πολιτική αβεβαιότητα και την επόμενη ημέρα της ελληνικής οικονομίας. Εσάς, πόσο σας προβληματίζει η πολιτική κατάσταση στη χώρα;
Είναι προφανές ότι μας ενδιαφέρει η πολιτική κατάσταση στη χώρα, και πώς αυτή επηρεάζει ή θα επηρεάσει μελλοντικά τους πελάτες μας, οι οποίοι θέλουν ένα σταθερό πολιτικό και θρησκευτικό περιβάλλον στις χώρες που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά.
Εμείς, και τα πέντε χρόνια που είμαστε παρόντες στην Ελλάδα μάθαμε να συνεργαζόμαστε με την κυβέρνηση και να συμμορφωνόμαστε πλήρως με τους νόμους και την ελληνική νομοθεσία. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και με την επόμενη κυβέρνηση της χώρας, με στόχο μια αμοιβαία επωφελής συνεργασία για το καλό του Πειραιά και της Ελλάδας συνολικά. Το όραμά μας είναι να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου, κόμβος για το θαλάσσιο εμπόριο αλλά και διαμετακομιστικό κέντρο για τα Βαλκάνια και την Ευρώπη. Ένα διεθνές κέντρο διανομής που προσφέρει υψηλής προστιθέμενης αξίας μεταφορικές υπηρεσίες αλλά και κόμβος για τα εμπορεύματα που διακινούνται μέσω Ελλάδας.
- «Ξεκινήσαμε το 2010, διακινώντας αρχικά 685.000 TEUS και στο τέλος του 2014, διαχειριστήκαμε σχεδόν 3.000.000 TEUS (εμπορευματοκιβώτια). Στόχος μας είναι όταν ολοκληρωθεί και ο άλλος Προβλήτας, να φθάσουμε να διακινούμε συνολικά 6.000.000 TEUS (κοντέινερ) από το λιμάνι του Πειραιά».
- «Τα χρόνια που είμαστε στην Ελλάδα μάθαμε να συνεργαζόμαστε με την κυβέρνηση και να συμμορφωνόμαστε πλήρως με τους νόμους και τη νομοθεσία. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και με την επόμενη κυβέρνηση της χώρας»
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου