Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

Maersk: Η θαλάσσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων θα αυξηθεί 4%-6%

Η MAERSK Line έχασε, το πρώτο τρίμηνο του 2012, όσα έχασε όλη την περσινή χρονιά, καθώς συνέχισε να “αγωνίζεται” με την πτώση των ναύλων, όπου ήταν 21% χαμηλότερα στο κρίσιμο εμπόριο Ασίας-Ευρώπης, σε σχέση με τη μέση τιμή του 2011.
Η μητρική εταιρία AP Moller-Maersk ανακοίνωσε κέρδη 1,17 δισ. δολ. ΗΠΑ για την περίοδο, 1% πάνω από το α’ τρίμηνο του 2011, παρά τη μείωση των εσόδων κατά 1%.
Ωστόσο, το κέρδος ήταν μηδενικό, αν δεν συμπεριληφθούν τα κέρδη εκποίησης και ενός εφάπαξ φορολογικού διακανονισμού από διαφωνίες της Αλγερίας.
Η Maersk Line έχασε 599 εκατ. δολ. ΗΠΑ στο άνοιγμα των τριών μηνών, από κέρδη 424 εκατ. δολ. ΗΠΑ της αντίστοιχης περιόδου του 2011.
Ο όμιλος έχασε 600 εκατ. δολ. ΗΠΑ από πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containers) όλη τη χρονιά 2011, έχοντας κάνει 2,6 δισ. δολ. ΗΠΑ το 2010.
Οι προοπτικές για το έτος, όσο αφορά την Mark Line και τις άλλες ναυτιλιακές δραστηριότητες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι από αρνητικές ως ουδέτερες, ο όμιλος δήλωσε, βασιζόμενος στην υπόθεση ότι ο ρυθμός αποκατάστασης μέχρι τον Μάρτιο θα συνεχιστεί.
Η παγκόσμια ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων αναμένεται να αυξηθεί 4%-6% το 2012, με χαμηλότερη αύξηση στο εμπόριο Ασίας-Ευρώπης, αλλά μεγαλύτερη ανάπτυξη στις συναλλαγές του Βορρά-Νότου.
Στις υπόλοιπες δραστηριότητες του ομίλου, η APM Terminal αύξησε τα κέρδη της από 141 εκατ. δολ. ΗΠΑ σε 235 εκατ. δολ. ΗΠΑ, με συνολική απόδοση έως και 10% παρά την υποχώρηση του όγκου πωλήσεων στην Ευρώπη.
Η Maersk Tankers παρέμεινε στο "κόκκινο" με την απώλεια των 28 εκατ. δολ. ΗΠΑ, έναντι κέρδους 4 εκατ. δολ. ΗΠΑ τους ίδιους τρεις μήνες του 2011.
Πηγή: metaforespress
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709