Προχωρά ολοταχώς με ορίζοντα τη διαγωνιστική διαδικασία στα τέλη του μήνα για το θριάσιο ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς.
Σύμφωνα με αποχρώσες ενδείξεις, η συμμετοχή θα έχει τη μορφή της πολυσυζητημένης από κοινού διεκδίκησης με την θυγατρική της «Logistics Ο.Λ.Π. Α.Ε.», η οποία, όπως ανακοινώθηκε νωρίτερα σήμερα, μετεξελίσσεται σε «Εταιρία Διαχείρισης Συνδυασμένων Μεταφορών και Λιμενικών Τουριστικών Υπηρεσιών Α.Ε.» .
Η υπόθεση του θριασίου έχει «εξιτάρει» το επιχειρηματικό και επιχειρησιακό ενδιαφέρον μεγάλων ομίλων και ναυτιλιακών εταιριών που, μεταξύ των άλλων, ειδικεύονται και στον τομέα των Logistics, τομέα που θα διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο για την μετέπειτα πορεία και λειτουργίες του εμπορικού λιμένα του Πειραιά υπό μία βασική προϋπόθεση. Αυτή της ολοκλήρωσης της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Πειραιά με το Θριάσιο και εν επεκτάσει με το διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο.
Όπως νωρίτερα ανέφερε το “Theseanation”, καθοριστική των εξελίξεων αναφορικά με την συμμετοχή Κινεζικών εταιριών εκτιμάται ότι θα είναι η επίσκεψη του υπουργού ΘΥΝΑΛ στην Κίνα στα τέλη της εβδομάδας όπου και στο πλαίσιο των εκεί επαφών αναμένεται ένα πρώτο ξεκαθάρισμα των από ελληνικής πλευράς προθέσεων για επενδύσεις Κινεζικών κεφαλαίων στους τομείς των μεταφορών και δη των συνδυασμένων με προτεραιότητα στην υπόθεση του Θριασίου.
Παρά το γεγονός ότι οι ενδιαφερόμενοι προσπαθούν να «κρατήσουν κλειστά τα χαρτιά τους» για ευνόητους λόγους μέχρι το «παρά πέντε» του διαγωνισμού, εκτιμήσεις κύκλων των χρηστών, οι οποίες μάλιστα έχουν αποτελέσει και τη βάση εκτιμήσεων διπλωματικών κύκλων, εικάζουν τα «ζευγάρια» που θα λάβουν μέρος. Θέτοντας όμως ερωτηματικά για το αν και κατά πόσο βασικές παράμετροι, που επίσης έχουν συζητηθεί sotto voce (κατ' ιδίαν, σε χαμηλούς τόνους) ,έχουν έρθει προς τα ζητούμενα εκ των ενδιαφερόμενων πλευρών. Βέβαια δεν αποκλείονται και οι εκπλήξεις αλλά κατά τα σενάρια ο ορίζοντας θα «δείξει» κατά την επίσκεψη Διαμαντίδη στην Κίνα.
Τα οφέλη
Από ενδεχόμενη συμμετοχή του στο εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου, ο ΟΛΠ αναμένει αύξηση της εμπορευματικής κίνησής του η οποία θα προκύψει λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρονται από τη συνδυασμένη μεταφορά φορτηγό - τρένο -πλοίο, αλλά και τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που θα αναπτυχθούν και θα παρέχονται στο Κέντρο.
Πιο συγκεκριμένα, η συνδυασμένη μεταφορά θα οδηγήσει στην προσφορά ανταγωνιστικότερων τιμών και κατά συνέπεια σε αύξηση του μεριδίου του ΟΛΠ στις θαλάσσιες μεταφορές.
Επιπλέον, η συμμετοχή του ΟΛΠ σε μια κερδοφόρα επιχείρηση, σε συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις του χώρου, θα οδηγήσει σε θετική επίδραση στα ενοποιημένο οικονομικά αποτελέσματά και αύξηση της κερδοφορίας του ΟΛΠ και της χρηματιστηριακής του αξίας.
Παράλληλα αναμένει διεύρυνση και αύξηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας του ΟΛΠ μέσω της στρατηγικής συνεργασίας του με εταιρείες παροχής υπηρεσιών logistics και μεγάλες μεταφορικές εταιρείες.
Πηγή:TheSeaNation , MariNews
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνιστής. http://www.ektelonismos.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου