Υπάρχει μια πληροφορία που εφ’ όσον αληθεύει, δίνει ίσως εξήγηση στο ερώτημα γιατί η κυβέρνηση προσπαθεί με οποιονδήποτε τρόπο να κλείσει το θέμα των φορτηγατζήδων εδώ και τώρα και σε κάθε περίπτωση πριν την άφιξη στην Ελλάδα του κινέζου πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη πληροφορία αυτή στον Πειραιά, στα γραφεία της Κινεζικής COSCO, έχουν έρθει 5 προσφορές για Pan European Transportation Contracts από 3 ξένες και 2 Ελληνικές εταιρείες. Να – αν είναι έτσι - γιατί βιάζεται η κυβέρνηση να ανοίξει το επάγγελμα. Το θέμα είναι αν θα τα καταφέρει.
Η διεθνής πείρα πάντως δείχνει ότι οι φορτηγατζήδες είναι «σκληρά καρύδια» και όποια κυβέρνηση ήρθε σε μετωπική σύγκρουση μαζί τους τα βρήκε σκούρα. Πρόσφατο είναι το παράδειγμα της Αργεντινής. Το 1999 όλη η Αργεντινή βράζει. Το κράτος και το ΔΝΤ αποφασίζει να βάλει φόρους στους φορτηγατζήδες. Τρείς μέρες απεργία γονάτισαν την χώρα. Η πρόταση αποσύρθηκε.
Η ελληνική κυβέρνηση άραγε θα τα καταφέρει καλύτερα;
Πηγή: "ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ"
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων σε εισαγωγές εξαγωγές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου