Τα φορτηγά αρνούνται να φορτώσουν container λόγω των πολύ αργών ρυθμών φόρτωσης που έχει επιβάλλει το λιμάνι της ΣΕΠ.
Όπως είχαμε επισημάνει και σε προηγούμενη ανάρτηση , η COSCO επέλεξε άλλον δρόμο για την εξυπηρέτηση του λιμανιού , και ενώ στο υπαλληλικό τα πήγε καλά , στο εργατικό σκάλωσε . Παραδίδει 300 container την ημέρα , αντί 1000 plus που παρ έδιδε ο ΟΛΠ , με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί έμφραγμα στο μεγάλο λιμάνι .
Υπάρχουν δε και φήμες για παραιτήσεις χειριστών , εργατών , λόγω χαμηλών ημερομισθίων από τον Υπεργολάβο που έχει αναλάβει την διαχείριση του ανθρώπινου εργατικού δυναμικού.
Επίσης φήμες επιμένουν ότι οι αποχωρήσαντες εργάτες του ΟΛΠ έκαναν δολιοφθορά στα μηχανήματα (beloti )που παρέδωσαν στην COSCO , Αλήθεια ; Ας απαντήσει κάποιος .
Δύο μηχανήματα είναι στην φόρτωση και δύο στα πλοία . Τα υπόλοιπα είναι παροπλισμένα . Γιατί άραγε ?
Πάντως το πρόβλημα είναι υπαρκτό και έντονο και δεν ακούω τώρα κανένα από τα επιμελητήρια να κάνουν παραστάσεις διαμαρτυρίας , ούτε τα μέσα ενημέρωσης να ασχολούνται με το θέμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι φουκαριάρηδες οι φορτηγατζήδες θέλουν 24 ώρες στην ουρά το λιγότερο για να φορτώσουν ένα (1) ναι ένα CONTAINER .
Πόσο να αντέξουν και αυτοί οι άνθρωποι.
Κύριοι της ΣΕΠ βρείτε λύση τώρα και αφήστε τις τσιγουνιές , το λιμάνι δεν μπορείς να το δουλέψεις με ψέματα . Οι άλλοι που έφυγαν είχαν τρομακτική εμπειρία και έπαιρναν τα διπλάσια και τριπλάσια χρήματα από τους νέους και Άπειρους συναδέλφους τους . Μετά από απεργίες , και ζήσαμε πολλές τα τελευταία χρόνια , το λιμάνι εύρισκε τους ρυθμούς του σε 24 ώρες και με την διπλάσια δουλειά .
Λοιπόν δώστε χρήματα να λυθεί το πρόβλημα εδώ και τώρα.
Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνιστής http://www.ektelonismos.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου