Σε ανακοίνωσή της η Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ αναφέρονται τα εξής:
«Συμμετέχουμε μαζικά στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη 5 Μαΐου 2010 απέναντι στην πιο βάρβαρη επίθεση των τελευταίων δεκαετιών σε βάρος των κατακτήσεών μας που κερδήθηκαν με αίμα και θυσίες.
Η κυβέρνηση με την επιλογή της να προσφύγει στο «μηχανισμό στήριξης» ΕΕ-ΔΝΤ οδηγεί την οικονομία και την κοινωνία σε κατεδάφιση.
Τους παραδίδει άνευ όρων τα κλειδιά της χώρας να καθορίσουν το μέλλον της και να την οδηγήσουν σε μια άνευ προηγουμένου οικονομική και κοινωνική οπισθοδρόμηση, με σκληρά μέτρα σε βάρος των εργαζομένων και συνταξιούχων όπως:
• Κόβονται ο 13ος και 14ος μισθός στο δημόσιο
• Παγώνουν οι μισθοί για τρία χρόνια στο δημόσιο
• Στον ιδιωτικό τομέα οι 14 μισθοί γίνονται 12
• Καταργούνται οι Συλλογικές Συμβάσεις
• Διευκολύνονται οι απολύσεις
• Η διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος, με μείωση των συντάξεων μέχρι και 30%, πρόσθετο φόρο από 5%-9% για συντάξεις πάνω από 1400 ευρώ, κατάργηση των ειδικών ορίων ηλικίας, ανατροπή στα βαρέα-ανθυγιεινά (35ετία, 37ετία χωρίς όριο ηλικίας κλπ) εξίσωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης των γυναικών-ανδρών, το οδηγούν στην πλήρη κατεδάφισή του και στην μετατροπή του σε ιδιωτικό
• Περικόπτεται η 13η και 14η Σύνταξη σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
• Περιορίζονται οι αποζημιώσεις απολύσεων
• Καταργείται η δεύτερη δόση του επιδόματος αλληλεγγύης
• Ο Φ.Π.Α. φτάνει στο 23% και οι ειδικοί φόροι σε ποτά, τσιγάρα, καύσιμα αυξάνονται εκ νέου
• Ξεπουλιούνται όλες οι Δημόσιες Επιχειρήσεις
Σ’ αυτό το νέο τοπίο η κατάσταση στα Λιμάνια, τα οποία δοκιμάστηκαν από την πολιτική των εκποιήσεων, γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη.
Στον ΟΛΠ το ξεπούλημα του προβλήτα ΙΙ, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει το Οργανισμό σε δυσχερή οικονομική θέση. Η Διοίκηση του Οργανισμού, ενώ θα έπρεπε να έχει ως πρώτο στόχο την προσέλκυση φορτίων για τον προβλήτα Ι και τον περιορισμό των δαπανών στις απολύτως αναγκαίες, αναλώνεται σε μακροχρόνιους και επικίνδυνους σχεδιασμούς. Δημιουργεί θυγατρικές με διαδικασίες express, χωρίς οικονομικό όφελος για τον Οργανισμό, π.χ. Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη.
Συνολικά, οι εργαζόμενοι και η κοινωνία καλούνται να πληρώσουν για άλλη μια φορά τη κρίση που άλλοι δημιούργησαν και αφού λήστευαν και θησαύρισαν για χρόνια σε βάρος της οικονομίας και της κοινωνίας μένουν στο απυρόβλητο.
Υπάρχει άλλος δρόμος αλλά πρέπει όλοι μας να βρεθούμε στον αγώνα.
• Για να απεμπλακούμε από τους «μηχανισμούς στήριξης»
• Για να στηθεί ασπίδα κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης με μέτρα που θα καταπολεμούν την ανεργία και θα τονώνουν την ανάπτυξη.
• Για την υπεράσπιση των εργασιακών σχέσεων και την προστασία των Συλλογικών Συμβάσεων.
• Για την προστασία των ανέργων.
• Για την ενίσχυση των κατώτερων μισθών και συντάξεων
• Για την χρηματοδότηση του ασφαλιστικού συστήματος και την ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα του.
• Για πραγματικά δίκαιο φορολογικό σύστημα.
Έχουμε ιστορικές ευθύνες, για μας και τα παιδιά μας, να προστατέψουμε και να διευρύνουμε τα δικαιώματά μας και να εμποδίσουμε την ισοπέδωση της κοινωνίας.
Οι εργαζόμενοι δεν οφείλουμε σε κανέναν τίποτα.
Να βάλουμε εμείς πάνω από τα κέρδη τους τις δικές μας ζωές.
Με τους αγώνες μας ενωτικά και μαζικά να ακυρώσουμε τα αντεργατικά σχέδια, να αποκρούσουμε την επίθεση του κεφαλαίου.
Να μην αφήσουμε να περάσουν τα αντιλαϊκά - αντεργατικά μέτρα της Κυβέρνησης, ΕΕ, ΔΝΤ. Ανεξάρτητα από ενστάσεις, επιφυλάξεις ή και διαφορετικές απόψεις για τη στάση του συνδικαλιστικού κινήματος η επιτυχία της απεργίας πρέπει να γίνει υπόθεση όλων μας.
Πηγή: MariNews
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής . http://www.ektelonismos.com/
2 σχόλια:
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ .ΟΠΟΤΕ ΤΙ ???
Αγαπητέ cmark θα δούμε σήμερα , είναι κάτι καινούργιο . Και εξηγώ :
Στο λιμάνι δεν υπάρχουν Κινέζοι , όλοι είναι Έλληνες (μόνο 4-5 κινέζοι διευθυντές) , οι Νέοι εργάτες και χειριστές που προσέλαβαν οι Κινέζοι δουλεύουν παράλληλα με τους παλιούς του ΟΛΠ , μία "Επικίνδυνη" μίξη . Θα δούμε σήμερα. Πρόβλεψη μου είναι ότι οι νέοι θα δουλέψουν δεν τους παίρνει και αλλιώς
Δημοσίευση σχολίου