Οι νέες γερανογέφυρες στον νέο προβλήτα Ι (αριστερά)
Συνάντηση παρουσίασης του νέου Προβλήτα Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ ΑΕ (Προβλήτας Ι) στους παρόχους και τις εταιρείες διεθνών μεταφορών πραγματοποιήθηκε στα Γραφεία του ΟΛΠ Α.Ε., στο πλαίσιο της προετοιμασίας λειτουργίας του Προβλήτα Ι την 1η Ιουνίου.
Όπως είναι γνωστό, μετά την παραχώρηση του Προβλήτα ΙΙ στην εταιρεία ΣΕΠ Α.Ε. (Cosco) μέσω σύμβασης μακροχρόνιας παραχώρησης, ο ΟΛΠ Α.Ε. θα δραστηριοποιηθεί στο χώρο διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μέσω του Προβλήτα Ι, η οποία βρίσκεται επίσης στο εμπορικό λιμάνι του Ν. Ικονίου.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ ΑΕ κ. Γιώργος Ανωμερίτης
• Η Προβλήτα Ι θα λειτουργεί επιχειρηματικά από την 1η Ιουνίου 2010, ενώ η δοκιμαστική λειτουργία του θα αρχίσει ένα μήνα νωρίτερα.
• Η ετήσια προβλεπόμενη δυναμικότητα θα είναι 1.000.000 εμπορευματοκιβώτια (TEU’s) ετησίως.
• Η Προβλήτα Ι θα εξυπηρετείται με σύγχρονο και καινούριο εξοπλισμό, μεταξύ του οποίου και 7 Γερανογέφυρες ανυψωτικής ικανότητας 65 tn τύπου Super Post Panamax και Panamax.
• Η Προβλήτα Ι θα εξυπηρετείται με ένα νέο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα μέσω διαδικτύων, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα προς τους πελάτες απευθείας συναλλαγών.
• Από την 1η Απριλίου θα αρχίσει τη λειτουργία του ο νέος τομέας marketing και προώθησης σχέσεων.
• Η Προβλήτα Ι θα είναι απόλυτα συμβατός με το νέο επιλιμένιο σιδηροδρομικό σταθμό Ν. Ικονίου, με πρόθεση αποτελεσματικής συλλειτουργίας με το Εμπορευματικό Κέντρο Συνδυασμένων Μεταφορών στο Θριάσιο Πεδίο της Ελευσίνας καί της νέας υπό ίδρυση Εταιρείας του οργανισμού (LOGISTICS ΟΛΠ Α.Ε).
• Ο ΟΛΠ για τη λειτουργία του Προβλήτα Ι καταρτίζει σε στενή συνεργασία με τους εκπροσώπους των εργαζομένων ένα νέο Κανονισμό Λειτουργίας, προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα του έργου.
Ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης υποστήριξε ότι ο ΟΛΠ μετά τον κλονισμό που υπέστη τα δύο προηγούμενα χρόνια, επανέρχεται στους κανονικούς του ρυθμούς, παρά τη διεθνή οικονομική κρίση στον χώρο των θαλασσίων μεταφορών, επενδύοντας σε νέα έργα υποδομών και εκσυγχρονισμού, τόσο στο χώρο διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων όσο και στους λοιπούς χώρους εξυπηρέτησης της επιβατηγού ναυτιλίας, της κρουαζιέρας και του car terminal.
Πηγή:Marinews
Αναδημοσίευση:Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί http://www.ektelonismos.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου