Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Φουντώνει η αντιπαράθεση μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων στον ΟΛΠ

ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ στην πράξη περνάει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά, απέναντι στους εργαζόμενους. Η διοίκηση του ΟΛΠ θεωρεί ότι οι εργαζόμενοι εκτός από τις απεργίες και την αποχή από τις υπερωρίες που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι ως αντίδραση στο σχέδιο της κυβέρνησης για την παραχώρηση των ΣΕΜΠΟ σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη σε ιδιώτες, παρουσιάζουν και «ηθελημένη μείωση αποδοτικότητας», ή «λευκή απεργία».Μετά τις προειδοποιητικές επιστολές του περασμένου Σαββάτου ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Νίκος Αναστασόπουλος κάλεσε σε απολογία τους λιμενεργάτες στο car terminal. Στο σκεπτικό του ο διευθύνων σύμβουλος αναφέρει: «Σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό σύνθεσης και απόδοσης των εργατικών ομάδων, που αφορά τα μέλη του Σωματείου σας, προβλέπεται ως ελάχιστο όριο απόδοσης κατά τη φορτοεκφόρτωση αυτοκινήτων, ο αριθμός των 29 αυτοκινήτων ανά εργάτη και ανά βάρδια», αναφέρει και προσθέτει: «το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει διαπιστωθεί αναιτιολόγητη απόκλιση των οδηγών εργατών από το ελάχιστο προβλεπόμενο». Από την πλευρά της η Ένωση Λιμενεργατών ΟΛΠ κάλεσε τους εργαζόμενους να μην παραλάβουν την κλίση για απολογία, ενώ κάνει λόγο για προσπάθεια εκφοβισμού των εργαζομένων.
Ο ΥΕΝΑΝΠ
Για τη μεταρρύθμιση στα λιμάνια ο ΥΕΝΑΝΠ Γιώργος Βουλγαράκης στη Νέα Υόρκη δήλωσε ότι με αυτό τον τρόπο ότι: «Ευελπιστούμε να αλλάξουμε τους δρόμους των θαλασσίων μεταφορών όχι μόνο στην ΝΑ Ευρώπη, αλλά και στην Ευρώπη γενικότερα και γιατί όχι, ακόμη πιο μακριά. Οι εισαγωγές και οι εξαγωγές από και προς την Ελλάδα μπορούν να γίνουν πιο γρήγορες, φθηνότερες και καλύτερης ποιότητας», και προσέθεσε:
«Το ανταγωνιστικό περιβάλλον ευνοεί την αυτοδυναμία και βελτιώνει την ποιότητα των υπηρεσιών για τους χρήστες των λιμένων ενώ ταυτόχρονα συνδράμει στη δημιουργία επενδυτικών ευκαιριών για τον επιχειρηματικό κόσμο. Εάν εκμεταλλευτούμε τις περιστάσεις, πιστεύουμε ότι θα προσελκύσουμε σημαντικό αριθμό πλοίων».
Εν τω μεταξύ χθες παρενέβη η Διεθνής Ναυτική Ένωση για το θέμα των αποθηκευτικών στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά. Η ΔΝΕ θεωρεί ότι ο εμπορικός κόσμος της χώρας πρέπει να απαλλαχτεί από τις επιπλέον χρεώσεις αποθηκευτικών τελών τόσο στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων όσο και στο Car terminal, οι οποίες οφείλονται στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων. Πηγή Ναυτεμπορική

Δεν υπάρχουν σχόλια: