Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ να «κλείσει» το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά ύστερα από 10 ημέρες, λόγω της αποχής των οδικών μεταφορέων από την παραλαβή και παράδοση εμπορευματοκιβωτίων, οδήγησε χθες σε «θρίλερ» διαπραγματεύσεων. Σύμφωνα με τα όσα παρατήρησε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ , Νίκος Αναστασόπουλος, προχθές, μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου του ΥΕΝΑΝΠ, Γιώργου Βουλγαράκη, αν δεν αλλάξουν τα πράγματα το αργότερο σε 10 ημέρες οι αποθηκευτικοί χώροι του ΣΕΜΠΟ θα έχουν γεμίσει ασφυκτικά και αναγκαστικά θα σταματήσει να λειτουργεί.Σημειώνεται ότι, μέχρι σήμερα, οι αποθηκευτικοί χώροι του ΣΕΜΠΟ, χωρητικότητας 25.000 teu, έχουν περισσότερα από 17.000 containers. Ουσιαστικά, αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσει να εξυπηρετείται σε ένα βαθμό το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο.Οι ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών, από την πλευρά τους, έχουν αποφασίσει να απέχουν επ' αόριστον από τις εργασίες τους στο ΣΕΜΠΟ, αφού θεωρούν ότι παραμένουν για ώρες στο λιμάνι άσκοπα χωρίς να εξυπηρετούνται, με βασική αιτία τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων που αντιτίθενται στο σχέδιο της κυβέρνησης για παραχώρηση των ΣΕΜΠΟ Πειραιά και Θεσσαλονίκης σε ιδιώτες με διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό. Για το λόγο αυτό, ζητούν από τη διοίκηση του ΟΛΠ να τους εγγυηθεί ότι θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν σε καθημερινή βάση ένα μίνιμουμ αριθμό κινήσεων, που προσδιορίζεται σε 400 με 500. Προχθές το βράδυ, συναντήθηκαν με το διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ και του εξέθεσαν τις θέσεις τους.Χθες, πραγματοποίησαν διοικητικό συμβούλιο και αποφάσισαν να ζητήσουν από το διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ να εγγυηθεί για τις κινήσεις αυτές και να επιστρέψουν οι οδηγοί στο ΣΕΜΠΟ.
Παράλληλα, οι δύο συνδικαλιστικοί φορείς έχουν προγραμματίσει για σήμερα στις 06:30 το απόγευμα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Πλατεία Κοραή στον Πειραιά.
Συνέχεια στην Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου