Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Παραγγελίες αξίας 1,5 δισ. δολ. από την Cosco


Επισημοποιήθηκε από τον κινεζικό ναυτιλιακό όμιλο Cosco η παραγγελία για την κατασκευή νεότευκτων containerships αξίας 1,51 δισ. δολ.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, ο όμιλος Cosco συμφώνησε με κινεζικά ναυπηγεία για την κατασκευή 11 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 19.000 TEU το κάθε ένα.
Εξι πλοία θα κατασκευασθούν στα ναυπηγεία θυγατρικής της Cosco και τα άλλα πέντε θα ναυπηγηθούν από την China Shipbuilding Industry Corp και την China State Shipbuilding Corp.
Και τα 11 πλοία θα παραδοθούν μέχρι το 2018.
Σημειώνεται ότι τα υπό παραγγελία πλοία είναι τα μεγαλύτερα που θα διαχειρισθεί στην ιστορία της η Cosco, καθώς μέχρι τώρα ο εν ενεργεία στόλος της εταρείας περιλαμβάνει containerships μεταφορικής ικανότητας 13.350 TEU, ενώ ναυπηγεί ήδη άλλα πέντε μεταφορικής ικανότητας 14.500 TEU.
Οι νέες κατασκευές επιδοτούνται από το κινεζικό κράτος στην κατεύθυνση τόσο της ενίσχυσης των κινεζικών ναυπηγείων όσο και της ανανέωσης του στόλου των ναυτιλιακών εταιρειών.

Πηγή: Ναυτεμπορική
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

ΣΔΟΕ , ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΣΙΓΑΡΩΝ ΣΤΟ Ε' ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.

Στo πλαίσιο της στρατηγικής ελέγχων που έχει αναπτύξει  η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, για την αντιμετώπιση των διασυνοριακών κυκλωμάτων που δραστηριοποιούνται στο λαθρεμπόριο καπνικών προϊόντων, το Ε΄ Τελωνείο Πειραιά σε συνεργασία με το ΣΔΟΕ,  προέβη σε έλεγχο και κατάσχεση, ενός εμπορευματοκιβωτίου με περιεχόμενο 12.700.000 τεμάχια τσιγάρα που φέρουν σήματα "CAPITAL” και "CAPITAL SLIMS”.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι αναλογούντες δασμοί και φόροι ανέρχονται στο ποσό των 2.323.881,54 €.
Ως τελικός προορισμός του εμπορευματοκιβωτίου φερόταν η Ελλάδα ενώ το δηλωθέν περιεχόμενο ήταν έπιπλα, ώστε να παραπλανηθούν  οι Τελωνειακές Αρχές.
Πηγή:Capital
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Ισοτιμίες EURO για δασμούς, ΦΠΑ, ΣΕΜΠΤΕΒΡΙΟΥ 2015

Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα ΣΕΜΠΤΕΒΡΙΟΥ 2015
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες των νομισμάτων έναντι Ευρώ € για το 2014
Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2015) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email: kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709 

Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Ισοτιμίες EURO για δασμούς, ΦΠΑ, ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015

Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015 
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες των νομισμάτων έναντι Ευρώ € για το 2014
Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2015) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email: kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709 

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Cosco & ΟΛΠ : Έκπτωση 30% των χρεώσεων αποθήκευσης εμπορευμάτων

Σε έκπτωση των χρεώσεων αποθήκευσης των εμπορευμάτων στο λιμάνι του Πειραιά κατά 30% προχώρησε ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά  θυγατρική της Cosco, καθώς και ο γειτονικός ΟΛΠ αφού τα προβλήματα που προκάλεσε η τραπεζική αργία στη διακίνηση κεφαλαίων το προηγούμενο διάστημα είχε ως αποτέλεσμα δεκάδες κοντέινερ να παραμένουν «αποκλεισμένα» στο λιμάνι.
Αυτή τη στιγμή στις εγκαταστάσεις του ΣΕΠ βρίσκονται περίπου 1.200 με 1.500 εμπορευματοκιβώτια, ενώ το κόστος αποθήκευσής τους ανά ημέρα από το σταθμό ανέρχεται σε 7,5 ευρώ για το μικρό εμπορευματοκιβώτιο και 14 ευρώ για το μεγάλο.
Σημειωτέον ότι η έκπτωση αυτή αφορά αποκλειστικά και μόνο τα εμπορευματοκιβώτια που αφίχθησαν στο λιμάνι από τις 29 Ιουνίου και έπειτα, δηλαδή από την επιβολή της τραπεζικής αργίας και μετά.
Αντιθέτως, δεν αφορά τα εμπορευματοκιβώτια που βρίσκονται στους χώρους αποθήκευσης του λιμανιού από τις αρχές Μαΐου ή Ιουνίου.
Πηγή:eniconomia.gr
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Σύσταση κινητών μονάδων ελέγχων στα τελωνεία

Στο πλαίσιό της θεσμικής μεταρρύθμισης και εκσυγχρονισμού της Τελωνειακής Υπηρεσίας, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων εξέδωσε απόφαση, για την έναρξη της πρώτης φάσης αναδιοργάνωσης.

Οι σημαντικότερες οργανωτικές αλλαγές που επέρχονται, με βάση την στόχευση και την επιδίωξη που εξυπηρετείται από το περιεχόμενό τους, κατηγοριοποιούνται στους παρακάτω τομείς: 
Α.  Ενίσχυση των εκ των υστέρων και προληπτικών τελωνειακών ελέγχων, καθώς και της αύξησης της αποτελεσματικότητάς τους για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου και της δασμοφοροδιαφυγής. 
1.    Συστήνονται Γραφεία Κινητών Ομάδων Ελέγχου (ΚΟΕ) στα Τελωνεία: 
Α΄ Θεσσαλονίκης, 
Σερρών και 
ΣΤ΄ Τελωνείου Πειραιά
Οι ΚΟΕ θα λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο και θα πραγματοποιούν προληπτικούς ελέγχους και δίωξη κατά την διακίνηση αγαθών και προϊόντων, για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου στον ΕΦΚ (καπνικά, αλκοολούχα, ενεργειακά προϊόντα), για την ασφάλεια και προστασία (όπλα, ναρκωτικά, παραποιημένα είδη κλπ) και γενικότερα την πάταξη των παραβάσεων του Τελωνειακού Κώδικα.  
2.    Η ΕΛΥΤ Αττικής καθίσταται κέντρο λήψης και διαβίβασης πληροφοριών ελέγχου προς τα Τελωνεία και τις Κινητές Ομάδες Ελέγχου, η οποία πέρα του ελεγκτικού της έργου, θα παρέχει  πληροφορίες μέσω ανάλυσης κινδύνου, στα τμήματα εκ των υστέρων ελέγχων, παραποιημένων και δίωξης των τελωνείων καθώς και στις Κινητές Ομάδες Ελέγχου που ανήκουν σε αυτά.
3.    Συστήνεται στην ΕΛΥΤ Αττικής, Τμήμα Θαλασσίων Ομάδων Ελέγχων (ΘΟΕ), στο οποίο μεταφέρεται η επιχειρησιακή χρήση των δύο αντιλαθρεμπορικών πλοίων της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και ΕΦΚ. Οι Θ.Ο.Ε. θα λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο και θα είναι επιφορτισμένες με τη διεξαγωγή τελωνειακών ελέγχων και την εν γένει δίωξη του οικονομικού εγκλήματος, στα ελληνικά χωρικά ύδατα,  στην παράκτια ζώνη, καθώς και σε όλες τις περιοχές των "λιμένων". 
Β.  Δημιουργία οικονομιών κλίμακας για την καλύτερη αξιοποίηση του προσωπικού και για την συνολική βελτίωση της αποτελεσματικότητας των οργανικών μονάδων, με την συγχώνευση των Α΄ και Β΄ Τελωνείων Θεσσαλονίκης, σε νέες εγκαταστάσεις στο λιμένα Θεσσαλονίκης από τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους.
Πηγή:Capital
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Ισοτιμίες EURO για δασμούς, ΦΠΑ, ΙΟΥΛΙΟΥ 2015

Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα ΙΟΥΛΙΟΥ 2015 
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες των νομισμάτων έναντι Ευρώ € για το 2014
Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2015) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email: kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709 

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Πώς μπορεί η Ελλάδα να μπει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη των μεταφορών ??


Παρά τα βήματα προόδου που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια, η χώρα δεν έχει καταφέρει ακόμη να αξιοποιήσει στο έπακρο τα πλεονεκτήματά της, με αποτέλεσμα να βρίσκεται χαμηλά στην παγκόσμια κατανομή του διεθνούς διαμετακομιστικού εμπορίου.
Γιατί συμβαίνει αυτό   Πώς μπορεί η Ελλάδα να μπει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη των μεταφορών και να καταλάβει τη θέση που πραγματικά της αξίζει ; Στα ερωτήματα αυτά επιχείρησαν να απαντήσουν κορυφαία στελέχη της αγοράς στο πλαίσιο του συνεδρίου που διοργάνωση το Ινστιτούτο Διεθνών Σχέσεων με θέμα την ανασυγκρότηση της ελληνικής οικονομίας.
 Όλοι συμφώνησαν πως το σημαντικότερο απ’ όλα είναι η δημιουργία των απαραίτητων υποδομών που θα διευκολύνουν και θα μειώσουν το κόστος στη διακίνηση των προϊόντων και εν συνεχεία η άρτια λειτουργία τους.
Από αυτά ξεχώρισαν τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, την αξιοποίηση του Θριασίου Πεδίου και την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, κινήσεις που συνδυαστικά μπορεί να ανεβάσουν κατακόρυφα την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας και να συμβάλουν στην ανάδειξη της χώρας σε διεθνή κόμβο.
 Ο ρόλος του Πειραιά στην ανάπτυξη
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην πώληση του ΟΛΠ σε ιδιώτες επενδυτές, η οποία εκτιμάται πως μπορεί να ενισχύσει τη δυναμική του Πειραιά και να αυξήσει την εμπορευματική κίνηση στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Ως παράδειγμα χρησιμοποίησαν την Cosco, η οποία συνέβαλε καταλυτικά στην αναβάθμιση της εικόνας του Πειραιά και στην προσέλκυση νέων ναυτιλιακών εταιρειών.
Όπως ανέφερε ο εμπορικός διευθυντής της κινέζικης εταιρείας στην Ελλάδα, Τάσος Βαμβακίδης, «μέσα σε λίγα χρόνια από την έλευσή μας καταφέραμε να φέρουμε τον Πειραιά στην 42η θέση των κορυφαίων λιμανιών του κόσμου, όταν πριν από εμάς δεν ήταν στη λίστα των εκατό μεγαλύτερων, και παράλληλα συμβάλλαμε στην κατακόρυφη άνοδο της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων», ενώ τόνισε ότι «μόλις ολοκληρωθούν τα έργα που είναι σε εξέλιξη, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων θα ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια TEU’s τον χρόνο, από περίπου 3,6 εκατ. ΤEU’s που είναι σήμερα». Επιπλέον, στο διάστημα που είναι παρούσα η Cosco στην ελληνική αγορά, το λιμάνι του Πειραιά πέτυχε να εμφανίσει καλύτερους χρόνους εξυπηρέτησης των εμπορευμάτων απ’ όλα τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης και πλέον ανταγωνίζεται ευθέως τα λιμάνια της Ασίας.
Οι επιδόσεις, όπως είπε ο κ. Βαμβακίδης, θα ήταν ακόμη καλύτερες εάν το κομμάτι του λιμανιού που ελέγχεται από το Δημόσιο ακολουθούσε τους ρυθμούς της Cosco, και δεν καθυστερούσε στην υλοποίηση των απαραίτητων υποδομών. Συνολικά, στα οκτώ χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η Cosco έχει επενδύσει περισσότερα από 600 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας του νέου προβλήτα στο δυτικό τμήμα του λιμανιού που βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ παράλληλα δρομολογεί νέες επενδύσεις, μεταξύ των οποίων την κατασκευή μιας καινούργιας αποθήκης έκτασης 25.000 τ.μ.
Dragon Mart - Dubai UAE
«Dragon Mart» στο Θριάσιο όπως στο Ντουμπάι
Σύμφωνα με τον κ. Βαμβακίδη, απαραίτητη είναι και η δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο στα πρότυπα του «Dragon Mart» του Ντουμπάι, στο οποίο θα συναρμολογούνται τα κινέζικα προϊόντα προτού διατεθούν στις διάφορες αγορές της περιοχής.
Αυτό θα συμβάλει στην προσέλκυση και άλλων εταιρειών στην Ελλάδα, οι οποίες θα θελήσουν να εκμεταλλευθούν την ευκαιρία αυτή για να μειώσουν το κόστος τους, αφού θα είναι εγγύτερα στους πελάτες τους. Τα Dragon Mart ή Dragon City αποτελούν αχανή εμπορικά κέντρα χονδρικής για κινεζικές μεγάλες αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Γνωστότερο όλων είναι το 50 στρεμμάτων και μήκους 1,2 χιλιομέτρων Dragon Mart στο Ντουμπάι, που έχει κοστίσει, στις δύο φάσεις ανάπτυξής του, πάνω από 500 εκατ. δολάρια. Ανάλογα εμπορικά κέντρα από τον ίδιο όμιλο αναπτύχθηκαν στο Κατάρ και στο Μπαχρέιν, ενώ επένδυση 180 εκατ. δολάρια δρομολογείται και στο Κανκούν στο Μεξικό. Απαραίτητη, τέλος, θεωρείται η επένδυση στον κλάδο των logistics στο πλαίσιο μιας εθνικής στρατηγικής, η οποία θα στοχεύει στην ορθολογική και οργανωμένη ανάπτυξή του. Με την κατάλληλη στήριξη, μπορεί να γίνει βασικός μοχλός για την ανάκαμψη της χώρας, ενώ όπως λέει ο κ. Βαμβακίδης «εάν η Ελλάδα υιοθετήσει το μοντέλο της Ολλανδίας για την αξιοποίηση των logistics, τότε ο κλάδος αυτός θα συνεισφέρει τριπλάσια έσοδα στο ΑΕΠ από ό,τι προσφέρει σήμερα ο τουρισμός».
Εν ανομονή της συμφωνίας η Cosco
Θριάσιο πεδίο. Το φιλέτο
Με ιδιαίτερη αγωνία, όπως άλλωστε το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, παρακολουθεί η πλευρά της Cosco τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους πιστωτές της, καθώς η κατάληξή τους θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την τύχη της διαδικασίας πώλησης του ΟΛΠ σε ιδιώτες επενδυτές.
Το ενδιαφέρον των Κινέζων για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου παραμένει ισχυρό, παρά την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης που είναι σε εξέλιξη και τις παλινωδίες του Μαξίμου αναφορικά με τον ρόλο του Δημοσίου στην «επόμενη ημέρα» του Οργανισμού.
Το λιμάνι του Πειραιά και ο απόλυτος έλεγχός του αποτελεί βασικό κρίκο στα σχέδια που έχει η Cosco για την επέκταση της παρουσίας στην ευρύτερη περιοχή, που απλώνεται από τη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική και τη Νοτιανατολική Ευρώπη. Και αυτό γιατί πέρα από τη μοναδική γεωγραφική θέση και τα σημαντικά πλεονεκτήματα που διαθέτει σε σχέση με άλλα λιμάνια της Μεσογείου, όπως η δυνατότητα εξυπηρέτησης πλοίων μεγάλου μεγέθους λόγω του βαθύ πυθμένα, δρομολογούνται σημαντικές υποδομές, όπως η αξιοποίηση του Θριασίου πεδίου και ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου, που θα μετατρέψουν την Ελλάδα σε πραγματικό κόμβο για τη μεταφορά των εμπορευμάτων από και προς τις αγορές της Ασίας.
Όσον αφορά στον ανταγωνισμό από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τα στελέχη της Cosco ξεκαθαρίζουν πως «δεν βλέπουμε ανταγωνιστικά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο σήμερα υστερεί σημαντικά σε υποδομές αλλά και δυναμικότητα σε σύγκριση με τον Πειραιά. Απεναντίας θεωρούν πως ακόμη και αν προχωρήσει η αποκρατικοποίησή του δεν πρόκειται να επηρεάσει τις εργασίες της, και τονίζουν πως αυτά τα δύο ελληνικά λιμάνια πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά.
Πηγή: Ημερησία
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Gioia Tauro (Τζόια Τάουρο)... το ιταλικό λιμάνι της κοκαΐνης

Ένας λιμένας της Καλαβρίας, μιας φτωχής επαρχίας της Ιταλίας, έχει γίνει γνωστός για τις τεράστιες ποσότητες ναρκωτικών που διακινούνται από το συνδικάτο του εγκλήματος. «Το λιμάνι, η Τζόια Τάουρο, γεννήθηκε με την προπατορική αμαρτία» εξηγεί ο δικαστικός και ερευνητής Ρομπέρτο ντι Πάλμα σε συνέντευξή του στο Αλ Τζαζίρα. Το προπατορικό αμάρτημα δεν είναι άλλο από την Ντρανγκέτα, την ισχυρότερη ομάδα οργανωμένου εγκλήματος παγκοσμίως, πιο επικίνδυνη και με μεγαλύτερη επιρροή από τη Μαφία της Σικελίας.
Ο παράκτιος δρόμος προς το λιμάνι περνά δίπλα από εγκαταλελειμμένες αποθήκες και χωράφια. Αλλωστε στην Καλαβρία, τα έσοδα από παράνομες δραστηριότητες είναι περισσότερα από αυτά της νόμιμης οικονομίας. Η Τζόια Τάουρο χρησιμοποιείται ως ενδιάμεσος σταθμός. Κάθε χρόνο 3,6 εκατ. εμπορευματοκιβώτια φτάνουν. Είναι τόσα πολλά που ούτε οι εταιρείες ούτε οι 25 αστυνομικοί της περιοχής μπορούν να τα ελέγξουν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την DIA, την ιταλική διωκτική αρχή για τις υποθέσεις οργανωμένου εγκλήματος, ανάμεσα στο 2011 και το 2014 κατασχέθηκαν 5,5 τόνοι κοκαΐνης. Αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον άλλοι 50 τόνοι λευκού ναρκωτικού διακινήθηκαν μέσω του λιμένα. Ο Βιντσέντζο Καρούζο, υπεύθυνος ασφάλειας του λιμένα και αντισυνταγματάρχης της Οικονομικής Αστυνομίας, επισημαίνει ότι η κοκαΐνη που φτάνει στο λιμάνι είναι συνήθως καθαρή κατά 90%, γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί να «κοπεί» ακόμα και τέσσερις φορές πριν καταλήξει στην αγορά. Η υπολογιζόμενη αξία αγοράς της κοκαΐνης που πέρασε από την Τζόια Τάουρο, φτάνει τα 30-35 δισ.
Σύμφωνα με την ιταλική αστυνομία, η Ντρανγκέτα ελέγχει το 60-80% της ευρωπαϊκής αγοράς κοκαΐνης. Ετησίως το εμπόριο ναρκωτικών αλλά και οι οικοδομικές δραστηριότητες, το εμπόριο λαθραίων όπλων και η διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων φέρνουν στα ταμεία της οργάνωσης περίπου 56 δισ. δολάρια.
Η νέα τεχνική που χρησιμοποιεί η οργάνωση λέγεται «rip-off», δηλ. εξαπάτηση και βρίσκεται στο επίκεντρο του βιβλίου «Oro Bianco» των Νίκολα Γκρατέρι και Αντόνιο Νικάζο, των βασικών ερευνητών σε θέματα συνδικάτου του εγκλήματος στην Καλαβρία.
Πριν από μερικά χρόνια, το λαθρεμπόριο κοκαΐνης γινόταν με τη βοήθεια πλασματικών μεταφορικών εταιρειών που ελέγχονταν από την Nτρανγκέτα. Σήμερα το συνδικάτο του εγκλήματος βασίζεται σε άνδρες που τοποθετεί σε διάφορα λιμάνια πάνω στον «δρόμο των ναρκωτικών».
Ενα μέλος που βρίσκεται σε κάποιο λιμάνι ανοίγει το κοντέινερ που έχει προορισμό την Τζόια Τάουρο και βάζει μέσα τα πακέτα. Στη συνέχεια πληροφορεί τον συνεργό του στον προορισμό για τον αριθμό του εμπορευματοκιβωτίου. Οταν καταπλεύσει, το συνδικάτο του εγκλήματος αδειάζει το κοντέινερ, πριν η αστυνομία προλάβει να ελέγξει. Στην εξέλιξη των πραγμάτων παίζει ρόλο και η κρίση, καθώς ο αριθμός των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Τζόια Τάουρο κινδύνευσαν με λουκέτο και η Ντρανγκέτα τους δάνεισε, λαμβάνοντας τον έλεγχο, χωρίς να το πάρει κανείς είδηση.
 Πηγή:Καθημερινή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Ισοτιμίες EURO για δασμούς, ΦΠΑ, ΙΟΥΝΙΟΥ 2015

Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα ΙΟΥΝΙΟΥ 2015
Εδώ όλες οι
Ισοτιμίες του 2015


Εδώ όλες οι Ισοτιμίες των νομισμάτων έναντι Ευρώ € για το 2014
Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2015) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709