Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Πώς έσπασε η διεθνής εφοδιαστική αλυσίδα και γιατί θα αργήσει να φτιαχτεί

 

Οι τρεις κανόνες της αλυσίδας

Τί είναι, όμως, με απλά λόγια η αλυσίδα εφοδιασμού και πόσο σημαντική είναι για τις οικονομίες; Είναι η “αόρατη” πλευρά της παγκόσμιας οικονομίας, που συνδέει τους παραγωγούς αγαθών και υπηρεσιών με τους καταναλωτές.
Μπορεί η συνολική αξία της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας να μοιάζει σχετικά μικρή σε μέγεθος (15,85 δισ. δολάρια), αλλά αποτελεί τον πυρήνα της παγκόσμιας οικονομίας.
 Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, είναι ένα κεντρικό σύστημα με χιλιάδες υποσυστήματα, με τα οποία ιδιώτες, οργανισμοί και κράτη διακινούν πρώτες ύλες και πόρους για να επιτευχθεί η παραγωγή αγαθών, τα οποία κατόπιν διοχετεύουν στις αγορές με σκοπό την διάθεσή τους στους καταναλωτές. 
 Η εφοδιαστική αλυσίδα αναπτύσσεται και λειτουργεί με βάση τρεις σταθερές: 
  •  Η πρώτη εκφράζεται με δύο αριθμούς: “24/7“! Οι εφοδιαστικές αλυσίδες λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα. Δεν υπάρχουν αργίες. 
Όσοι ασχολούνται με τον παγκόσμιο εφοδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών δεν κλείνουν ποτέ, εργάζονται πάντοτε τρεις βάρδιες για να καλύπτουν όλο το 24ωρο. 
  • Η δεύτερη σταθερά στην λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι γνωστή ως “just-in-time”!
 Δηλαδή, τα προϊόντα, πρέπει να φτάσουν στον προορισμό τους, ακριβώς την ώρα που πρέπει, την στιγμή που τα χρειάζεται ο επιχειρηματίας. Ούτε με καθυστέρηση γιατί η γραμμή παραγωγής θα πάει πίσω αλλά ούτε και πιο πριν από ό,τι τα θέλει, γιατί δεν θα έχει πού να τα αποθηκεύσει.
  •  Η τρίτη σταθερά είναι “the more vulnerable-the higher the priority”,
 δηλαδή «όσο πιο ευπαθή, τόσο μεγαλύτερη προτεραιότητα»! 
Στην εφοδιαστική αλυσίδα, υπάρχει σαφέστατη ταξινόμηση των αγαθών και πρώτα στη λίστα είναι αυτά που έχουν μικρή ημερομηνία λήξης, όπως τα διατροφικά αγαθά, ενώ οι μεταφορές ζώντων ζώων έχουν από τους μεγαλύτερους βαθμούς προτεραιότητας.
  •  Πώς έσπασε η εφοδιαστική αλυσίδα 
Προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα υπήρχαν πάντα. 
Οι κρίκοι της αλυσίδας ήταν πάντοτε ευάλωτοι σε γεγονότα όπως οι φυσικές καταστροφές, πυρκαγιές σε εγκαταστάσεις, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κτλ. 
Όμως, η ανθεκτικότητα της αλυσίδας αντιμετώπιζε σχεδόν πάντα με επιτυχία όλες τις διαταραχές. 
Οι σπασμένοι κρίκοι επιδιορθώνονταν άμεσα. Μέχρι και το 2019 η εφοδιαστική αλυσίδα έδειχνε να μεγαλώνει και να είναι ο πρωταγωνιστής που οδηγεί την κούρσα της ανάπτυξης του παγκοσμίου ΑΕΠ.

  • Τα lockdown ουσιαστικά ερήμωσαν τις επιχειρήσεις εφοδιασμού, αφού ο πρώτος εγκλεισμός, έστειλε σπίτι τους εκατομμύρια εργαζόμενους κι αποδυνάμωσε την παραγωγικότητά της!
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν η Κίνα άρχισε να μετατοπίζει την παραγωγή της σε ιατρικό εξοπλισμό, σε στολές και μάσκες.
Η πανδημία άλλαξε τις προτεραιότητες στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Ακόμα και κοντέινερ με ευπαθή προϊόντα, τοποθετούνταν σε απόμακρα μέρη μιας και τα κινεζικά εργοστάσια παρήγαγαν αγαθά για τον ιό που προορίζονταν για την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οι οποίες είχαν μεγάλη ανάγκη από μάσκες κ.α.

Παράλληλα, δημιουργήθηκε και πρόβλημα στην διαθεσιμότητα εμπορευματοκιβωτίων
Άρχισε, λοιπόν, να διαταράσσεται τόσο ο κανόνας “vulnerable-priority”, όσο και ο κανόνας “just-in-time”. 
Και ξεκίνησε ένα χάος στις παραδόσεις των υπολοίπων αγαθών. 
Επιπρόσθετα, διαταράχτηκε για πρώτη φορά η ισορροπία προσφοράς και ζήτησης αγαθών γιατί ένα 14% των παραδόσεων παγκοσμίως καθυστέρησε πάρα πολύ να παραδοθεί ενώ ένα άλλο 25% παρουσίασε μικρότερες χρονικές καθυστερήσεις. 
Καθώς οι χώρες εξέρχονταν από το πρώτο lockdown, η ζήτηση αυξανόταν, αλλά τα εμπορευματοκιβώτια γίνονταν ακόμη πιο σπάνια με αποτέλεσμα να αρχίσει να παρατηρείται μια ασυνήθιστη έκρηξη στα μεταφορικά κόστη.
Το δεύτερο lockdown ήταν καταλυτικό. Ακόμη κι όταν ανακοινώθηκαν τα πρώτα εμβόλια, τα μεγάλα ΜΜΕ, αντί να δημιουργούν κλίμα ασφάλειας στους πολίτες, σκόρπισαν τον πανικό με τις μεταλλάξεις του ιού. Και τελικά ο φόβος φώλιασε για τα καλά σε όλους, εμβολιασμένους και μη. Η διασπορά πανικού είναι η γενεσιουργός αιτία που σήμερα διαλύεται η εφοδιαστική αλυσίδα.

  • Το κόστος των κοντέινερ
Το πρόβλημα πλέον γίνεται πολύ ορατό σε προηγμένες χώρες όπως οι ΗΠΑ όπου ξεκινούν ακόμη και απεργίες. Εδώ και μήνες, σε λιμάνια της Ανατολικής και Δυτικής Ακτής υπάρχει κομφούζιο και ουρές πλοίων στη “ράδα”, πολύ απλά διότι το προσωπικό δεν επαρκεί για να λειτουργήσουν οι βάρδιες με τον κανόνα “24/7”, το δε εναπομείναν προσωπικό εργάζεται υπό καθεστώς αφόρητης πίεσης.

Κομφούζιο επικρατεί πλέον σε όλα τα μεγάλα λιμάνια της Βρετανίας, της Ασίας, της Αυστραλίας κτλ, με αποτέλεσμα να πηγαίνουν τα πλοία σε μικρότερα λιμάνια όπου και εκεί πλέον δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο. Το πρόβλημα της υποστελέχωσης καλύπτει πλέον όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας και χτύπησε ακόμα και την αγορά του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ειδικά σε Αυστραλία και Περσικό

  • Θα αργήσει να λυθεί το πρόβλημα 
Όσοι λένε ότι το πρόβλημα στην εφοδιαστική αλυσίδα είναι πρόσκαιρο που θα επιδιορθωθεί ως το τέλος του έτους, τρέφουν φρούδες ελπίδες. Η ζημιά είναι δομική και γι’ αυτό όχι γρήγορα αναστρέψιμη. Η αποστελέχωση της εφοδιαστικής αλυσίδας από πολύπειρα στελέχη πρώτου και δεύτερου βαθμού, δεν καλύπτεται άμεσα γιατί πρόκειται για υπερ-εξειδικευμένες θέσεις εργασίας που για να αναπληρωθούν χρειάζονται στελέχη με εμπειρία.

Αποσπάσματα από ένα εξαιρετικό άρθρο του Γιώργου Αδαλή που εξηγεί απλά και κατανοητά τι συμβαίνει στην Παγκόσμια αγορά εφοδιασμού . Συνέχεια (SL Press.gr) 

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
http://www.ektelonismos.com
info@ektelonismos.com
kourtesisa@hotmail.com
6977636709
Tel : 210 4005656 
Tel : 2130 370035

 

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

Sold out τα πλοία μεταφοράς containers, έμφραγμα στην αγορά

Ούτε για... δείγμα δε βρίσκουν οι ενδιαφερόμενοι διαθέσιμο για ναύλωση πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κι ενώ παραμένουν τα σοβαρά προβλήματα συμφόρησης που καταγράφονται στους λιμένες διεθνώς τους τελευταίους μήνες.
 "Φυσικά κλείνουν ακόμη μερικές συμφωνίες ναυλώσεων, αλλά η ενεργή ναυλαγορά συρρικνώνεται όλο και περισσότερο" επισημαίνει στο Capital.gr ο senior αναλυτής της Alphaliner, Jan Tiedemann.
 "Τα περισσότερα μεγέθη πλοίων είναι… sold out" προσθέτει. "Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ορισμένα μικρά και παλιά containerships ναυλώνονται για 150.000 - 200.000 δολάρια την ημέρα για ταξίδια 30-45 ημερών" αναφέρει στο Capital.gr από την πλευρά του ο αναλυτής της Jefferies, Randy Giveans.
 Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ. Tiedemann, το 2022 η δραστηριότητα ναυλώσεων θα υποχωρήσει σημαντικά, καθώς ήδη περίπου 250 πλοία έχουν πουληθεί σε εταιρείες τακτικών γραμμών (αυτές που μεταφέρουν τα containers), ενώ αρκετά ακόμη έχουν ναυλωθεί για 3+ χρόνια, όπερ σημαίνει ότι δε θα είναι ξανά διαθέσιμα πριν το 2024.
 Παράλληλα, ο ίδιος επισημαίνει ότι η έλλειψη διαθέσιμου προς ναύλωση τονάζ, το ιδιαίτερα "αλμυρό" τίμημα των ναυλώσεων και οι απαιτήσεις των εφοπλιστών για πολυετείς - 3+ ετών - ναυλώσεις, οδηγούν τους ναυλωτές και συγκεκριμένα τις εταιρείες τακτικών γραμμών στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων για να μεταφέρουν τα φορτία.
 Μάλιστα, παρότι οι τιμές των second hand βαποριών έχουν "εκτοξευτεί", σε ορισμένες περιπτώσεις η αγορά ενός τέτοιου containership είναι φθηνότερη από τη ναύλωσή του, την "ενοικίασή" του, δηλαδή, από τον πλοιοκτήτη, λέει ο αναλυτής.
 Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η δεύτερη - τη δεδομένη στιγμή - μεγαλύτερη εταιρεία τακτικών γραμμών, η Mediterranean Shipping Company (MSC), έχει αποκτήσει περίπου 120 μεταχειρισμένα πλοία τις τελευταίες 365 ημέρες.
"Άνευ προηγουμένου αριθμός" τονίζει ο κ. Tiedemann.
 Κρίση στα λιμάνια
Την ίδια ώρα, η συσσωρευμένη καταναλωτική ζήτηση λόγω πανδημίας, οι άσχημες καιρικές συνθήκες στην Κίνα και τα lockdowns είναι οι βασικοί λόγοι πίσω από τη συμφόρηση στα λιμάνια, γεγονός που μειώνει έτι περισσότερο το διαθέσιμο τονάζ.
 Με βάση τους υπολογισμούς του οίκου VesselsValue, συνολικά 334 containerships, συνολικής χωρητικότητας 2,2 εκατ. TEUs, βρίσκονται έξω από τερματικούς, περιμένοντας να εξυπηρετηθούν. Πρόκειται για αριθμό που αντιστοιχεί στο 10% του στόλου στο νερό.
 Αυτές οι συνθήκες δεν επιτρέπουν αισιόδοξες εκτιμήσεις για την αποκλιμάκωση των ναύλων, παρότι στη spot καταγράφηκε πτώση την προηγούμενη εβδομάδα (μέχρι 14 Οκτωβρίου).
Συγκεκριμένα, τα στοιχεία του οίκου Drewry κατέδειξαν εβδομαδιαία μείωση από 1% έως και 7% στις περισσότερες θαλάσσιες διαδρομές.
 Ωστόσο, το μεταφορικό κόστος παραμένει δυσθεώρητο, με αυξήσεις έως και 565% σε ορισμένες διαδρομές, σε σχέση με τις τιμές που καταγράφονταν το ίδιο διάστημα πέρυσι.
 Τι θα γίνει το 2022
"Τα ναύλα στην αγορά μεταφοράς containers κινούνται ανοδικά για 71 διαδοχικές εβδομάδες" υπογραμμίζει ο Randy Giveans. "Αναμένουμε μία πτώση στο πρώτο τρίμηνο του 2022, καθώς θα μειώνονται οι καταναλωτικές δαπάνες, η συμφόρηση θα υποχωρεί και η παραγωγή από την Κίνα θα επιβραδύνει λόγω της κινεζικής πρωτοχρονιάς και των χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Πεκίνο" προσθέτει.
 Ωστόσο, συνεχίζει, "προβλέπουμε αύξηση των ναύλων ξανά στη διάρκεια του 2022, λόγω της αναμενόμενα ανοδικής πορείας της ζήτησης για αγαθά, ιδιαίτερα από επιχειρήσεις που θέλουν να αναπληρώσουν τα αποθέματά τους".
 Άλλωστε, καταλήγει, εταιρείες τακτικών γραμμών κλείνουν χρονοναυλώσεις για πλοία, με αφετηρία το δεύτερο τρίμηνο του 2022, δείγμα των προσδοκιών για διατήρηση της ζήτησης σε υψηλά επίπεδα και το επόμενο έτος. 

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
http://www.ektelonismos.com
info@ektelonismos.com
kourtesisa@hotmail.com
6977636709
Tel : 210 4005656 
Tel : 2130 370035

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

Ισοτιμίες του EURO για ΔΑΣΜΟΥΣ & ΦΠΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021

 Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα 

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2021 



ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε 
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος 
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
http://www.ektelonismos.com 
info@ektelonismos.com 
kourtesisa@hotmail.com 
6977636709 
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Κυριακή 29 Αυγούστου 2021

Ισοτιμίες του EURO για ΔΑΣΜΟΥΣ & ΦΠΑ ΣΕΜΠΤΕΒΡΙΟΥ 2021

 Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2014

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015
Εδώ ολες οι Ισοτιμίες του 2016
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2017
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2018
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2019

Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2017) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Η εκρηκτική πορεία των ναύλων θέτει σε κίνδυνο την παγκόσμια ανάπτυξη

 

Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

Ισοτιμίες του EURO για ΔΑΣΜΟΥΣ & ΦΠΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2021

  Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα  

Αύγουστος 2021

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2014
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015
Εδώ ολες οι Ισοτιμίες του 2016
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2017
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2018
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2019

Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2017) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

Η παγκόσμια μάχη των containers και τα ελληνικά λιμάνια

Mε τη μάχη κ
όντρα στην πανδημία να συνεχίζεται, το δια θαλάσσης εμπόριο αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία για την παγκόσμια οικονομία ενώ οι χώρες-κλειδιά στις διαμεταφορές ενισχύουν τη θέση τους. Μεταξύ αυτών και η Ελλάδα με τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις οι όγκοι του παγκόσμιου εμπορίου αναμένεται να αυξηθούν κατά 
  • 8,4% το 2021 και επιπλέον 
  • 6,5% το 2022.
Όμως το κόστος των ναύλων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ιδιαίτερα από την Άπω Ανατολή προς την Ευρώπη διατηρείται σε υψηλά επίπεδα δημιουργώντας οικονομικά προβλήματα στις επιχειρήσεις.

 Ειδικά το κόστος θαλάσσιας μεταφοράς από την Ασία έχει υπερτριπλασιαστεί και αυτό έχει δημιουργήσει ανησυχίες στην Ευρώπη, που βλέπει να ενδυναμώνεται συνεχώς ο ρόλος που διαδραματίζει η Κίνα στην παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας.
 Το κόστος μεταφοράς ενός κοντέινερ 40 ποδών από την Ασία στην Ευρώπη έχει αυξηθεί από τα 2.000 δολάρια τον Νοέμβριο του 2020 σε περισσότερα από 9.000 δολάρια και αυτό οφείλεται στη μεγάλη έλλειψη κοντέινερ.
Δεν υπάρχουν εμπορευματοκιβώτια άδεια για να μεταφέρουν τον ολοένα αυξανόμενο εμπορικό όγκο.
Οι εισαγωγείς και οι εξαγωγείς αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα από το αυξημένο κόστος ενώ έχουν διαταραχθεί οι αλυσίδες εφοδιασμού,
Την ίδια ώρα, η Ελλάδα έχει σημειώσει σημαντική άνοδο στην προσπάθειά της να εξελιχθεί σε διεθνές εμπορευματικό κέντρο και κόμβο logistics.
 Η ανάπτυξη αυτή οφείλεται κυρίως σε εξελίξεις στους κλάδους της ναυτιλίας και της ναυτιλιακής εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς και στις οδικές υποδομές, καταλήγοντας ότι θα απαιτηθεί εντατικότερη προσπάθεια σε ό,τι αφορά τις
  • σιδηροδρομικές και
  • αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές,
  • τις υποδομές logistics της ενδοχώρας (hinterland logistics), την αγορά παροχής υπηρεσιών
  • logistics προς τρίτους (third party logistics – 3PL), τις
  • τελωνειακές υπηρεσίες και, κυρίως,
  • τη διασύνδεση αυτών των διακριτών στοιχείων του ελληνικού κλάδου μεταφορών και logistics.

Πειραιάς-Θεσσαλονίκη


Δυναμικό παρών στον παγκόσμιο χάρτη λιμένων δίνουν τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

 Η καταγραφή των δεδομένων από τα οποία μπορεί να γίνει εκτίμηση για τα μελλούμενα έγινε από τους καθηγητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Θάνο Πάλλη και Γιώργο Βαγγέλα οι οποίοι επιμελούνται το GREPORT2020, την έκθεση για τους ελληνικούς λιμένες.

Πρόκειται για την 3η ανανεωμένη έκδοση, και εκδίδεται από την Ports & Shipping Advisory). 

Συνδεσιμότητα Λιμένα Πειραιά
Η ικανότητα να εξυπηρετηθούν πλοία κάθε μεγέθους αποτελεί ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Πειραιά.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, το 20,3% των προσεγγίσεων αποτελούν πλοία χωρητικότητας μεγαλύτερης των 6.000 TEU, τα οποία δραστηριοποιούνται στις κύριες γραμμές των θαλασσίων μεταφορών και το 58,8% αφορά πλοία feeder (τροφοδοτικά).
Τα αντίστοιχα ποσοστά για το 2018 ήταν 21,4% και 62,7% Το μεγαλύτερο τμήμα της χωρητικότητας που προσεγγίζει το λιμένα του Πειραιά είναι πλοία άνω των 6.000 TEUs.
 Στο μεταξύ, έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την έλευση στο λιμάνια του Πειραιά των πέντε νέων γερανογεφυρών που αγόρασε η Cosco.
Οι τέσσερις προορίζονται για την ΣΕΠ-Cosco που διαχειρίζεται τις προβλήτες II και III και
η πέμπτη για τον ΟΛΠ ο οποίος διαχειρίζεται την προβλήτα Ι.
 Αναμένεται να καταπλεύσουν τον Ιούλιο αφού θα κάνουν τον περίπλου της Αφρικής.
 Η γερανογέφυρα που προορίζεται για τον ΟΛΠ θα προστεθεί στις υπάρχουσες τέσσερις και θα ανεβάσει τη δύναμη του Οργανισμού σε πέντε.
Θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται ταυτοχρόνως και πέντε πλοία. Είναι κατηγορίας Super Post Panamax και θα μπορεί να εξυπηρετεί mega container πλοία 20.000 TEU. 
 Όσο αφορά τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ:
α) Η ΙΙ στην ανατολική της πλευρά έχει βύθισμα 14 1/2 μέτρα και στη δυτικά 16 1/2 μέτρα.
 Στην ανατολική πάνε πλοία μεταφορικής ικανότητας έως 10.000 teus τα λεγόμενα feeders ενώ στη δυτική τα μεγάλα πλοία μεταφορικής ικανότητας έως 20.000 teus.
 Η ΣΕΠ πουλάει για παλιοσίδερα-scrap τις τρεις παλιές για να εγκαταστήσει τις τέσσερις καινούργιες. Με τις νέες γερανογέφυρες ενισχύεται η ανατολική πλευρά της προβλήτας ΙΙ όπου πλευρίζουν τα feeders τα οποία θα εξυπηρετούνται πολύ γρηγορότερα από ό,τι σήμερα.
β) Επίσης η δύναμη της προβλήτας ΙΙΙ ανατολικής θα φθάσει τις πέντε γερανογέφυρες στο ανατολικό της κομμάτι και στο δυτικό τις οκτώ γερανογέφυρες.
 Όσο αφορά στην σύνδεση με άλλους λιμένες, ο Πειραιάς συνδέεται άμεσα με 71 λιμένες -προηγούμενος ή επόμενος λιμένας προσέγγισης- 29 συνολικά χωρών:
  • 16 ευρωπαϊκές,
  • 10 ασιατικές και
  • 3 αφρικανικές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το λιμάνι του Πειραιά συνδέεται απευθείας με χώρες που διαθέτουν σημαντικούς λιμένες εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, όπως η
  • Σιγκαπούρη, η
  • Σαουδική Αραβία, η
  • Μαλαισία και η
  • Ολλανδία, πιστοποιώντας την σημαντικότητα του Πειραιά στα παγκόσμια δίκτυα θαλασσίων μεταφορών.
 Σε ό,τι αφορά τις εταιρείες διαχείρισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που προσεγγίζουν τις προβλήτες των Σ.ΕΜΠΟ Πειραιά, η
COSCO κατέχει την πρώτη θέση με 19,6% των προσεγγίσεων, Ακολουθούν η
Hapag Lloyd με 13,3% και η
MSC με 12%.
Συνολικά το λιμένα Πειραιά προσεγγίζουν 20 ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Στο μεταξύ, η στασιμότητα στο θέμα της κατασκευής της προβλήτας IV στο λιμάνι μαζεύει μαύρα σύννεφα στον ουρανό του ανταγωνισμού.
Ο Πειραιάς κινδυνεύει πλέον να χάσει την πρώτη θέση στη Μεσόγειο και την 4η στην Ευρώπη από τη Βαλένθια η οποία ανεβαίνει δυναμικά.
 Το 2020 ο Πειραιάς κέρδισε στο νήμα τους Ισπανούς.
Διαχειρίστηκε και από τις τρεις προβλήτες του ΟΛΠ και της ΣΕΠ 5,437 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια (ποσοστό μείωσης 3,6% έναντι του 2019)
έναντι 5,415 της Βαλένθια.
 Στη γενική ευρωπαϊκή κατάταξη προηγείται το
  • Ρότερνταμ με 14,3 εκατ. κουτιά και ακολουθούν
  • η Αμβέρσα με 12,023 εκατ. και
  • το Αμβούργο με 8,52 εκατομμύρια.
 Το 2020 διακινήθηκαν 5.500.000 εμπορευματοκιβώτια και από τους τρεις προβλήτες του Πειραιά έναντι 5.650.000 το 2019 ποσοστό μείωσης 3,6%.
 Η προβλήτα του ΟΛΠ παρουσίασε αύξηση κατά 50.000 “κουτιά” φθάνοντας τα 550.000 στα τέλη του 2020.
 Από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που πιστώνονται ξεχωριστά στην Cosco Shipping διακινήθηκαν 4.900.000 κουτιά πέφτοντας κάτω από τα πέντε εκατομμύρια.
 Ο προβληματισμός που υπάρχει στην κινεζική πλευρά είναι ότι γίνονται ανταγωνιστικά λιμάνια που ήταν κάτω από τον Πειραιά, όπως η Βαλένθια.
Επίσης, το λιμάνι της Ταγγέρης που έφθασε τα 5,7 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια πέρασε τον Πειραιά σε σύνολο τριών προβλητών.
Παράλληλα γίνονται επενδύσεις στο μαροκινό λιμάνι για να φθάσει σε ικανότητα εξυπηρέτησης 9 εκατομμυρίων κουτιών.
Συνδεσιμότητα Λιμένα Θεσσαλονίκης
Το μικρότερο σε χωρητικότητα πλοίο που εξυπηρετήθηκε στο Σ.ΕΜΠΟ Θεσσαλονίκης είχε χωρητικότητα 219 ΤΕUs και το μεγαλύτερο πλοίο χωρητικότητα 5.060 TEUs.
 Το 88,6% των προσεγγίσεων πραγματοποιείται από πλοία feeder, μικρής χωρητικότητας και μόλις το 11,4% από πλοία κατηγορίας Post Panamax I.
Το γεγονός πιστοποιεί ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εξυπηρετεί κυρίως γραμμές του δευτερεύοντος δικτύου θαλασσίων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων (feeder network).
 O λιμένας Θεσσαλονίκης, συνδέεται άμεσα με 15 λιμένες -προηγούμενος ή επόμενος λιμένας προσέγγισης- οι οποίοι ανήκουν σε επτά χώρες, τρεις περισσότερους λιμένες σε σχέση με το 2018.
 Η ανάλυση των λιμένων με τους οποίους συνδέεται άμεσα η Θεσσαλονίκη, δείχνει το 30,7% των προσεγγίσεων στο λιμένα Θεσσαλονίκης έχουν ως προέλευση -προηγούμενο λιμάνι ή προορισμό- επόμενο λιμάνι τον Πειραιά.
Ακολουθεί η Λεμεσός (14,8%) και το
Marsaxlokk (Μάλτα – 12,5%). 
Σε σχέση με αντίστοιχα δεδομένα του 2018, ο αριθμός των συνδέσεων με τον Πειραιά έχει μειωθεί αισθητά, ενώ έχουν αυξηθεί οι συνδέσεις με το Marsaxlokk στην διαχείριση του οποίου συμμετέχει η Terminal Link, η οποία συμμετέχει επίσης στην κοινοπραξία η οποία διαχειρίζεται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.“
Η ολοκλήρωση των υποχρεωτικών επενδύσεων και η περαιτέρω ενσωμάτωση του λιμένα σε αλυσίδες μεταφορών θα δώσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης μία πρόσθετη δυναμική” δηλώνει ο Γιώργος Βαγγέλας και προσθέτει:
“Η εξυπηρέτηση μεγαλύτερης χωρητικότητας πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, θα δώσει τη δυνατότητα να βελτιώσει τη συνδεσιμότητά του και κυρίως να ενταχθεί σε κύριες γραμμές θαλασσίων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων, με πολλαπλά οφέλη για τους χρήστες του λιμένα” επισημαίνεται στην έρευνα.

 Πηγή : MoneyNews (Μηνάς Τσαμόπουλος)

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

Ισοτιμίες του EURO για ΔΑΣΜΟΥΣ & ΦΠΑ ΙΟΥΝΙΟΥ 2021

 Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα  

ΙΟΥΝΙΟΥ 2021 

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2014
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015
Εδώ ολες οι Ισοτιμίες του 2016
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2017
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2018
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2019

Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2017) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Κυριακή 30 Μαΐου 2021

Αυξήθηκε το κόστος μεταφοράς με container κατά 485%!

Το παγκόσμιο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο υποφέρει από την αύξηση του κόστους μεταφοράς. Αιτίες η μεγάλη αύξηση στη ζήτηση, το πρόβλημα στην εφοδιαστική αλυσίδα, η έλλειψη πλοίων και ακόμα περισσότερο η έλλειψη κενών κουτιών έχουν δημιουργήσει εφιαλτικές καταστάσεις.

 Πιο συγκεκριμένα το κόστος να νοικιάσεις ένα εμπορευματοκιβώτιο για να φέρεις προϊόντα από την Ασία στην Ευρώπη έχει φθάσει σε επίπεδα ρεκόρ αφού ξεπεράσει τα 10.000 δολάρια. Οι εξαγωγείς και οι εισαγωγείς έχουν φθάσει στα όρια τους και η αύξηση του κόστους θα μετακυλιστεί στην κατανάλωση.

 Ο δείκτης Drewry World Container Index έδειξε ότι το κόστος για ένα εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών από τη Σαγκάη στο Ρότερνταμ αυξήθηκε στα 10.174 δολάρια, ποσοστό 3,1% σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα και 485%!!! σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν.

Ο ναύλος ενός κουτιού 20 κυβικών ποδών από Shanghai για Med/Europe είναι σήμερα 4.700/4.800, όταν τον Μάϊο του 2020 ήταν περίπου στα επίπεδα 800/700 δολάρια.

 Ο γενικός δείκτης που αφορά οκτώ κύριες θαλάσσιες εμπορικές γραμμές δρομολογίων αυξήθηκε 2% στα 6.257 δολάρια σε σύγκριση με μία εβδομάδα νωρίτερα και κατά 293% σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2020. Είναι υψηλότερα ο δείκτης από το έτος ρεκόρ που ήταν το 2011. Οι τιμές των εμπορευματοκιβωτίων αυξάνονται επειδή η ζήτηση ξεπερνά τη διαθεσιμότητα των “κουτιών” 20 και 40 ποδιών που κατέχουν το μερίδιο του λέοντος στο παγκόσμιο εμπόριο.

Επίσης στην αύξηση του κόστους συνέβαλαν και οι επιπτώσεις από το κλείσιμο της διώρυγας του Σουέζ λόγω του ναυτικού ατυχήματος του Ever Given και από την κυκλοφορική συμφόρηση που καλούσε στα λιμάνια όπου συνωστίζονται πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία καθυστέρησαν λόγω του Σουέζ.
 Θέση έχει πάρει και ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης: “Οι εισαγωγείς και οι εξαγωγείς αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα και αυξημένο κόστος κατά τρεις φορές, λόγω της έλλειψης εμπορευματοκιβωτίων και της δραστικής μείωσης της ικανότητας αποστολής από την αρχή της πανδημίας. Κι αυτό, όπως υπογράμμισε, συνεχίζεται παρά την άνοδο του παγκόσμιου εμπορίου” και συνέχισε:
 “Οι εισαγωγείς και οι εξαγωγείς διαπιστώνουν ότι συχνά οι προγραμματισμένες αποστολές αγνοούνται, ενώ απαιτούνται πολύ μεγάλοι χρόνοι αναμονής για να εξασφαλίσουν τη φόρτωση των εμπορευμάτων τους σε ένα πλοίο.
Οι εμπορικές ενώσεις έχουν ζητήσει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξετάσει προσεκτικά αυτές τις εξελίξεις και να διασφαλίσει ότι θα αντιμετωπιστούν αυτές οι ανισορροπίες.
Το παρόν σύστημα επιβάλλει παράλογο κόστος στους εμπόρους και τους καταναλωτές και διαταράσσει τις αλυσίδες εφοδιασμού, με όλους να πληρώνουν και να περιμένουν περισσότερο, κυρίως για τα προϊόντα που διακινούνται μέσω θαλάσσης.»
 Την ίδια ώρα, οι εταιρείες Liners που έχουν στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν απίστευτα κέρδη.
 Οι μετοχές της A.P. Moller-Maersk A / S, της μεγαλύτερης παγκοσμίως εταιρείας Liners σημείωσαν ρεκόρ νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα.
 Η ισραηλινών συμφερόντων ZIM Integrated Shipping Services Ltd., διαπραγματεύτηκε αυτόν τον μήνα σε τριπλάσια τιμή τη μετοχή από αυτή που είχε όταν έκανε IPO.
 Όμως υπάρχει ένα πολύ ανησυχητικό Orderbook για τα Containerships και τους πλοιοκτήτες καθώς μέχρι τις 21 Μαΐου 2021 έχουμε παραγγελίες 470 πλοίων συνολικής χωρητικότητας 4,3 εκατ. TEU.

Στο τέλος του 2020, δηλαδή μέχρι 31/12/2020 είχαμε 270 πλοία 2,2 εκατ. TEU υπό παραγγελία.
Στο διάστημα Ιανουάριος 2021 – Μάιος 2021 έχουν μπει νέες παραγγελίες 200 πλοίων συνολικής χωρητικότητας 2,1 εκατ. TEU O στόλος των Container έχει συνολικά 5.490 πλοία χωρητικότητας 24 εκατ. TEU. 63 από τα 470 υπό παραγγελία πλοία έχουν ως καύσιμο το LNG, 330 είναι κατηγοριοποιημένα ως Eco (ηλεκτρονική μηχανή Tier II, Tier III etc), και 150 θα εγκαταστήσουν Scrubber.
Πηγή : NewMoney

 ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Παρασκευή 30 Απριλίου 2021

Ισοτιμίες του EURO για ΔΑΣΜΟΥΣ & ΦΠΑ ΜΑΙΟΥ 2021

Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και
φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα  

ΜΑΙΟΥ  2021

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2014
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015
Εδώ ολες οι Ισοτιμίες του 2016
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2017
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2018
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2019

Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2017) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Σάββατο 24 Απριλίου 2021

Κανόνες και συντελεστές ΦΠΑ ΣΤΗΝ ΕΕ

Παρόλο που ο ΦΠΑ επιβάλλεται σε όλη την ΕΕ, κάθε κράτος μέλος είναι αρμόδιο να καθορίσει τους δικούς του συντελεστές.
Μπορείτε να δείτε τους συντελεστές στον παρακάτω πίνακα, αλλά, για να είστε βέβαιοι ότι εφαρμόζετε τον σωστό συντελεστή, σας συνιστούμε να ελέγξετε τους πλέον πρόσφατους συντελεστές της Χώρας Μέλους της ΕΕ

"Although VAT is charged throughout the EU, each EU country is responsible for setting its own rates. You can consult the rates that currently apply in the table below. You should check the latest rates with the VAT authority of your country"


ΠΗΓΗ : ΕΕ 

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 2104005656  


Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

ΑΑΔΕ: Με το άνοιγμα της οικονομίας ξεκινά εκστρατεία κατά του λαθρεμπορίου

 Με εκτεταμένο στρατηγικό σχέδιο που περιλαμβάνει ένα κύκλο 78.400 ελέγχων σε τσιγάρα, καύσιμα και λαθραία οινοπνευματώδη, αλλά και ενίσχυση 38 Τελωνείων σε όλη την Επικράτεια, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων σκοπεύει να απαντήσει στη μεγάλη πρόκληση αντιμετώπισης του λαθρεμπορίου.

Βέβαια η παρέμβαση στο μέτωπο των ελέγχων είναι η μία όψη μιας συγκρατημένης στρατηγικής.
Η άλλη έχει να κάνει με το μέτωπο των φόρων καθώς εκεί κείται και το κίνητρο των λαθρεμπόρων. Χαρακτηριστικό είναι το τι συμβαίνει στα αλκοολούχα ποτά.
 Η Ελλάδα κατατάσσεται στην 1η θέση στην ΕΕ-27 σε σχέση με το κατά κεφαλήν εισόδημα αναφορικά με το ύψος του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) των αλκοολούχων ποτών, ενώ ταυτόχρονα ο ΕΦΚ είναι έως και 4,5 φορές υψηλότερος από το μέσο όρο γειτονικών και τουριστικά ανταγωνιστικών χωρών.
Αυτή η συνθήκη έχει οδηγήσει τη χώρα σε δυσμενή θέση καθώς έχει αποδειχθεί ότι η υψηλή φορολογία αυξάνει σημαντικά τα κίνητρα λαθρεμπορίου και παραβατικότητας.
 Έτσι στην ΑΑΔΕ, με βάση το Επιχειρησιακό Σχέδιο για φέτος προετοιμάζονται για το καλοκαίρι, αφού το άνοιγμα της οικονομίας και των συνόρων, θα δώσει επιπλέον κίνητρα στα κυκλώματα λαθρεμπορίας.
Μέσω, δε, αποσπάσεων για το τετράμηνο Ιουνίου- Σεπτεμβρίου, σε 38 σημεία- κλειδιά σκοπεύουν να ενισχύσουν:
 1. Τελωνείο Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος»
 2. Τελωνείο Ευζώνων
3. Β’ Τελωνείο Αερολιμένα Θεσσαλονίκης
4. Τελωνείο Θήρας 
5. Τελωνείο Μήλου
6. Τελωνείο Πάτμου
 7. Τελωνείο Λευκάδας 
8. Τελωνείο Ρεθύμνου 
9. Τελωνείο Σητείας 
10. Τελωνείο Μυκόνου 
11. Τελωνείο Αγίου Νικολάου 
12. Τελωνείο Πόρου 
13. Τελωνείο Καρπάθου 
14. Τελωνείο Νάξου 
15. Τελωνείο Κυπαρισσίας 
16. Τελωνείο Σκιάθου 
17. Τελωνείο Λέρου 
18. Τελωνείο Πάρου 
19. Τελωνείο Αγίου Κηρύκου 
20. Τελωνείο Αργοστολίου 
 21. Τελωνείο Κέρκυρας 
22. Τελωνείο Ζακύνθου 
23. Τελωνείο Χανίων 
24. Τελωνείο Σάμου
 25. Τελωνείο Πρέβεζας
 26. Τελωνείο Ρόδου
 27. Τελωνείο Μυτιλήνης 
28. Τελωνείο Κω 
29. Τελωνείο Μύρινας Λήμνου 
30. Τελωνείο Καλύμνου 
31. Τελωνείο Κήπων 
32. Τελωνείο Ηρακλείου 
33. Τελωνείο Ιωαννίνων 
34. Τελωνείο Καβάλας 
35. Τελωνείο Κυλλήνης 
36. Α’ Τελωνείο Εισαγωγής, Ε.Φ.Κ. και Εφοδίων 
37. Τελωνείο Πατρών 
38. Τελωνείο Λαυρίου 
Επίσης το Επιχειρησιακό Σχέδιο της φετινής χρονιάς προβλέπει τουλάχιστον 78.400 ελέγχους. Ειδικότερα για τα προϊόντα που υπόκεινται σε Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, προγραμματίστηκε να διενεργηθούν τουλάχιστον 31.000 τελωνειακοί έλεγχοι δίωξης, στοχεύοντας στη διαπίστωση τουλάχιστον 2.400 παραβάσεων.
Αναλυτικότερα, θα διεξαχθούν: · τουλάχιστον 10.000 τελωνειακοί έλεγχοι δίωξης σε καπνικά προϊόντα με διαπίστωση τουλάχιστον 800 παραβάσεων · τουλάχιστον 11.000 τελωνειακοί έλεγχοι δίωξης σε υγρά καύσιμα και λοιπά ενεργειακά προϊόντα, με αξιοποίηση των ευρημάτων του συστήματος εισροών / εκροών, με διαπίστωση τουλάχιστον 900 παραβάσεων · τουλάχιστον 10.000 τελωνειακοί έλεγχοι δίωξης σε αλκοολούχα με διαπίστωση τουλάχιστον 700 παραβάσεων ·
Δίνοντας έμφαση στον έλεγχο παραποιημένων προϊόντων, θα διενεργηθούν τουλάχιστον 3.500 έλεγχοι δίωξης από τα τελωνεία για την καταστολή του παρεμπορίου και τη διαφυγή δημοσίων εσόδων, ενώ με στόχο το “ξέπλυμα” χρήματος, σχεδιάζονται τουλάχιστον 8.000 έλεγχοι διακίνησης ρευστών διαθεσίμων.
Επίσης για φέτος υπολογίζεται ότι θα διενεργηθούν περίπου 12.500 εκ των υστέρων έλεγχοι, με βάση ευρήματα με στόχο κατασχέσεις: · 60.000.000 τεμαχίων τσιγάρων · 60.000 λίτρων υγρών καυσίμων και λοιπών ενεργειακών προϊόντων · 800.000 τεμαχίων παραποιημένων προϊόντων · δέσμευση ρευστών διαθεσίμων αξίας σε ευρώ τουλάχιστον 3.000.000 € · έκδοση τουλάχιστον 3.500 καταλογιστικών πράξεων από λαθρεμπορικές παραβάσεις και τουλάχιστον 6.500 από λοιπές τελωνειακές παραβάσεις, με συνολικό καταλογισμό ποσών τουλάχιστον 200 εκατ. € · εισπράξεις τουλάχιστον 10 εκατ. € έναντι των βεβαιωθέντων προστίμων, πολλαπλών τελών, δασμών και φόρων από απλές τελωνειακές παραβάσεις και λαθρεμπόριο.
Υπενθυμίζεται ότι παρά το Lockdown που επέφερε σε πολλούς κλάδους αδρανοποίηση, πχ εστίαση, επηρεάζοντας και τους «τζίρους» των λαθρεμπόρων οινοπνευματωδών, χύμα σκευασμάτων και το 2020 τα κυκλώματα συνέχισαν να διακινούν λαθραία αγαθά.
 Έτσι στη διάρκεια της περασμένης χρονιάς εκδόθηκαν από τις τελωνειακές υπηρεσίες 13.102 καταλογιστικές πράξεις και καταλογίστηκαν 171,3 εκατ. € (πρόστιμα, πολλαπλά τέλη, δασμοί και φόροι) για απλές τελωνειακές παραβάσεις και λαθρεμπορίες.
Αναλυτικά: · στην κατηγορία των καπνικών, πραγματοποιήθηκαν 389 κατασχέσεις και εντοπίσθηκαν 25.268.431 τεμάχια λαθραίων τσιγάρων, 9.093.435 γραμμάρια λαθραίου κατεργασμένου καπνού και 1.640 τεμάχια ηλεκτρικά θερμαινόμενου καπνού · στην κατηγορία των ενεργειακών/ πετρελαιοειδών, σημειώθηκαν 25 υποθέσεις κατασχέσεων, όπου εντοπίσθηκαν 390 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης, 43.667 λίτρα πετρελαίου και 22.906 λίτρα πετρελαίου ναυτιλίας · στην κατηγορία των αλκοολούχων, σημειώθηκαν 124 υποθέσεις κατασχέσεων, όπου μεταξύ άλλων, κατασχέθηκαν 31.332 λίτρα τσίπουρου – τσικουδιάς, 4.896 λίτρα κρασιού, 23.557 λίτρα αλκοολούχων έως 40vol. και 135.088 λίτρα λικέρ. · στην κατηγορία των ρευστών διαθεσίμων, πραγματοποιήθηκαν 125 δεσμεύσεις συνολικού ποσού 2.929.077 € · την κατηγορία των ναρκωτικών, πραγματοποιήθηκαν 32 κατασχέσεις ναρκωτικών ουσιών, με τις οποίες κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων, 19.498 γραμμάρια ινδικής κάνναβης, 8.619 γραμμάρια ηρωίνης, 70.715 γραμμάρια κοκαΐνης, 1.681 γραμμάρια μίξης ηρωίνης/ μορφίνης/ κωδεΐνης/ δεξτρομερθοφάνης και 64.961 γραμμάρια ΚΗΑΤ.

ΠΗΓΗ : ΑΑΔΕ 

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 2104005656  

Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Πάγωσε» για το 2021 τα τιμολόγια λιμενικών υπηρεσιών η ΣΕΠ ΑΕ

Για τέταρτη συνεχή χρονιά «παγώνει» τα τιμολόγια λιμενικών υπηρεσιών η ΣΕΠ ΑΕ- COSCO συναισθανόμενη την κρίσιμη περίοδο που διέρχεται λόγω της πανδημίας ο εμπορικός κόσμος της χώρας.
Να σημειωθεί ότι η εν λόγω πολιτική ακολουθείται παρά το γεγονός ότι έχει υποστεί μείωση του τζίρου της εξ αιτίας των διακυμάνσεων στις εμπορευματικές ροές λόγω της πανδημίας.
Υπενθυμίζεται ότι το 2018 η ΣΕΠ ΑΕ είχε δεσμευτεί προφορικά σε συνεργάτες , πελάτες και φορείς της αγοράς ότι θα διατηρούσε τον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών της χωρίς αυξήσεις για τα επόμενα τρία χρόνια.
Πράγμα το οποίο και έπραξε. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται και ο ΟΛΠ να προχωρήσει σε ανάλογη κίνηση.
ΠΗΓΗ : ΕΒΕΠ 

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 2104005656  

Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Ισοτιμίες του EURO για ΔΑΣΜΟΥΣ & ΦΠΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021

Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και
φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα  

ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2014
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015
Εδώ ολες οι Ισοτιμίες του 2016
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2017
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2018
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2019

Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2017) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Ever Given: Έτοιμη να συνδράμει η Ελλάδα στην αποκατάσταση της ναυσιπλοΐας

Η Ελλάδα, ως ένα κατεξοχήν ναυτικό έθνος με τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο στον κόσμο, αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στην αξία της ελεύθερης και ανεμπόδιστης ναυσιπλοΐας σε παγκόσμιο επίπεδο και για τον λόγο αυτό κινητοποιήθηκε άμεσα αναφορικά με το μείζον ζήτημα που έχει προκύψει με τη διακοπή της λειτουργίας της Διώρυγας του Σουέζ μετά την προσάραξη του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Ever Given», αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωση τα υπουργεία Εξωτερικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ειδικότερα, γίνεται γνωστό πως το υπουργείο Εξωτερικών σε συνεργασία με το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και την Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών και Αντιρρυπαντικών Σκαφών ενημέρωσαν, μέσω του υπουργείου Εξωτερικών, τη Διοίκηση της Διώρυγας του Σουέζ ότι η Ελλάδα είναι καθόλα έτοιμη να παράσχει κάθε δυνατή βοήθεια και συνδρομή προς τη φίλη χώρα Αίγυπτο για την αποκατάσταση της ναυσιπλοΐας, τόσο σε επίπεδο ρυμούλκησης του πλοίου «Ever Given» όσο και σε επίπεδο εργασιών βυθοκόρησης.
 Σε κάθε περίπτωση, υπογραμμίζεται, η ελληνική πλευρά παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις ευελπιστώντας ότι πολύ σύντομα η Διώρυγα του Σουέζ θα είναι και πάλι διαθέσιμη στην διεθνή ναυσιπλοΐα.
Πηγή: ΑΜΠΕ

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

EVER GIVEN " Έμφραγμα" για την παγκόσμια οικονομία

Το 400 μέτρων Ever Given παραμένει για τέταρτη ημέρα κολλημένο στα αβαθή της διώρυγας του Σουέζ… 
Η πλώρη του καρφωμένη στην Ασία και η πρύμνη του στην Αφρική. 
Περισσότερα από 220 εμπορικά πλοία στοιβάζονται στην είσοδο και την έξοδο της μεγαλύτερης διώρυγας του κόσμου προκαλώντας “έμφραγμα” στην παγκόσμια οικονομία. 
Από το Σουέζ περνούν καθημερινά 600.000 βαρέλια πετρελαίου προς την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά και 
800.000 βαρέλια αργού προς την Κίνα. 
Το 12% των εμπορευμάτων παγκοσμίως περνά από το συγκεκριμένο στενό ενώ το Σουέζ είναι από τις βασικότερες διόδους διέλευσης για τα εμπορευματοκιβώτια. 
Οι λύσεις στην ασφυξία της διώρυγας, δεν είναι ούτε απλές, ούτε φθηνές. 
Το κόστος του διάπλου της Αφρικής ξεπερνά το μισό εκατομμύριο δολάρια ανά πλοίο ενώ αυξάνεται κατακόρυφα και ο κίνδυνος για πειρατεία ειδικά στα ανοιχτά της Σομαλίας και την Νιγηρίας.
Ο κίνδυνος να παραμείνει το Σουέζ μπλοκαρισμένο για αρκετό καιρό ορατός. 
Εάν τραβήξει για εβδομάδες ή για ακόμη περισσότερο, θα έχει σαφώς τεράστιο αντίκτυπο και σε άλλα λιμάνια της Βορειοδυτικής Ευρώπης. 
 Το ατύχημα του 13ου μεγαλύτερου πλοίου στον κόσμο είναι πιθανό να δημιουργήσει αλυσιδωτές αντιδράσεις στην παγκόσμια οικονομία με την τιμή του πετρελαίου ήδη, σήμερα να σημειώνει άνοδο

 Πηγή: MEGA  

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005656 

 

Σάββατο 6 Μαρτίου 2021

ΠΕΙΡΑΙΑΣ : ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΣΕ CONTAINER ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΕΣ

Μια ακόμη τεράστια ποσότητα κοκαΐνης, που εντόπισαν στο λιμάνι του Πειραιά, κατάσχεσαν οι αρχές.
Τα ναρκωτικά ήταν κρυμμένα στα τοιχώματα κοντέινερ που ήταν φορτωμένο με μπανάνες.
Είχε ξεκινήσει από το Εκουαδόρ της Λατινικής Αμερικής και είχε τελικό προορισμό το λιμάνι του Πειραιά.
 Η επιχείρηση της Δίωξης Ναρκωτικών έλαβε χώρα την Πέμπτη, όπως μεταδίδεται, όταν οι αστυνομικοί σε συνεργασία με το ΣΔΟΕ και το Τελωνείο εντόπισαν 90 πακέτα με συνολικά 100 κιλά κοκαΐνης.
Σημειώνεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκονται τεράστιες ποσότητες ναρκωτικών, προερχόμενων από τη λατινική Αμερική, στο λιμάνι του Πειραιά.

Πηγή: In.gr 

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Ισοτιμίες του EURO για ΔΑΣΜΟΥΣ & ΦΠΑ ΜΑΡΤΙΟΥ 2021

  Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και
φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα  

ΜΑΡΤΙΟΥ 2021

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2014
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015
Εδώ ολες οι Ισοτιμίες του 2016
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2017
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2018
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2019

Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2017) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

ΕΜΦΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ

Περισσότερα από 25 μεγάλα ποντοπόρα φορτηγά περίμεναν χθες έξω από το λιμάνι του Πειραιά για να βρουν τρόπο να το προσεγγίσουν, καθώς η ελληνική πλοηγική υπηρεσία ξεκίνησε σαρανταοκτάωρη απεργία προκαλώντας μεγάλες καθυστερήσεις αλλά και πλήγμα στην αξιοπιστία του λιμανιού διεθνώς.

Η απεργία κρίθηκε αργά χθες το απόγευμα από το αρμόδιο δικαστήριο παράνομη, αλλά αργότερα προκηρύχθηκε νέα 48ωρη απεργία από άλλο συνδικαλιστικό όργανο των πλοηγών. Η νέα κινητοποίηση αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των πλοίων που περιμένουν να «δέσουν» στο λιμάνι του Πειραιά. Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΛΠ, από τις 10 Δεκεμβρίου έως τις 10 Ιανουαρίου το λιμάνι έμεινε πρακτικά κλειστό λόγω της πλοηγικής υπηρεσίας για 10 ολόκληρες ημέρες.

 Οι πλοηγοί, επικαλούμενοι άλλοτε έντονο κυματισμό και άλλοτε ισχυρό άνεμο, απείχαν από τη δραστηριότητά τους, ισχυρίζονται πηγές του ΟΛΠ. Δραστηριότητα κρίσιμης σημασίας αν αναλογιστεί κανείς ότι χωρίς τις υπηρεσίες των πλοηγών τα πολύ μεγάλα πλοία που προσεγγίζουν τους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων, και όχι μόνον, και δεν μπορούν και δεν επιτρέπεται να δέσουν. 

 Η πρακτική αυτή των πλοηγών φέρεται να συνδέεται με χρόνια αιτήματά τους, όπως η πρόσληψη περισσότερων πλοηγών από μόλις 36 σήμερα για ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά και ο εκσυγχρονισμός των πλοηγίδων, των σκαφών δηλαδή που χρησιμοποιούν για να πάνε έως τα καράβια, όπως και των αμοιβών τους. Συνδέεται ακόμα, όπως εξηγούν από το υπουργείο αλλά και την αγορά, και με θέματα που σχετίζονται με τις συνθήκες εργασίας τους. 

Ορισμένες άλλες πηγές ισχυρίζονται ακόμα πως οι κινητοποιήσεις των πλοηγών συνδέονται και με την αναστάτωση και την πίεση που υφίσταται ο κλάδος την τελευταία περίοδο εξαιτίας ερευνών που έχει ξεκινήσει η Δικαιοσύνη μετά την αποκάλυψη αμφιλεγόμενων πρακτικών στη Θεσσαλονίκη πριν από λίγα χρόνια. 

 Σε κάθε περίπτωση, η ανάπτυξη της χώρας ως ευρωπαϊκής πύλης τού εκ της Ασίας προερχόμενου εμπορίου εμφανίζεται «όμηρος» μιας υποστελεχωμένης και με παρωχημένο εξοπλισμό υπηρεσίας.Το υπουργείο Ναυτιλίας προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα εισήγαγε στο νομοσχέδιο που έφερε στη Βουλή προβλέψεις για τη δυνατότητα κάποιων πλοίων να μπαίνουν χωρίς πλοηγούς στα λιμάνια εφόσον οι καπετάνιοι τους γνωρίζουν αποδεδειγμένα καλά το λιμάνι. Παράλληλα έχει δρομολογήσει την πρόσληψη έκτακτων πλοηγών και τον εκσυγχρονισμό των μέσων της υπηρεσίας. 

Ομως η διαδικασία στελέχωσης και εκπαίδευσης, όπως και αυτή της προμήθειας νέων πλωτών και άλλων μέσων, εκτιμάται ότι θα χρειαστεί κατ’ ελάχιστον έξι με εννέα μήνες η πρώτη και ακόμα περισσότερο η δεύτερη. 
 Ο υπό τη διαχείριση της Cosco Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς ζητάει εδώ και χρόνια να δοθεί η δυνατότητα να λειτουργεί και ιδιωτική πλοηγική υπηρεσία ή να ιδιωτικοποιηθεί η υπάρχουσα. Κάτι στο οποίο εμφανίζονται διαχρονικά αντίθετες οι ελληνικές κυβερνήσεις, ενώ επαμφοτερίζουσα στάση φαίνεται να τηρούν οι ίδιοι οι πλοηγοί, αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές της ελληνικής λιμενικής βιομηχανίας. Να σημειωθεί ότι αντίστοιχο πρόβλημα με αυτό του Πειραιά έχουν κι άλλα μεγάλα ελληνικά λιμάνια, αλλά στην περίπτωση του ΟΛΠ το θέμα είναι εμφανέστατο εξαιτίας του πολύ μεγάλου αριθμού μεγάλων εμπορικών πλοίων που τον προσεγγίζουν καθημερινά. Στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας προβλέπεται στο άρθρο 21 έκτακτο προσωπικό πλοηγικών σταθμών και στο άρθρο 22 διαδικασία εξαίρεσης πλοίων από την πλοήγηση σε λιμένες και χορήγηση πιστοποιητικού εξαίρεσης (Pilot Exemption Certificate) προκειμένου να «θεραπευτούν» τα προβλήματα. 

Αλλά κατά τον ΟΛΠ αυτό δεν καλύπτει παρά κάποια μικρότερα πλοία και κρουαζιερόπλοια και όχι αυτά που μεταφέρουν μαζικά εμπορευματοκιβώτια. Προσπάθεια επικοινωνίας της «Κ» με εκπροσώπους της πλοηγικής υπηρεσίας δεν έτυχε ανταπόκρισης χθες. Πάντως, η Πανελλήνια Ενωση Πλοηγών δηλώνει πως αντιτίθεται στη ρύθμιση εξαίρεσης και ζητάει την απόσυρσή της διότι «δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις ασφαλούς διαχείρισης των λιμένων με δεδομένη την αύξηση της κυκλοφορίας των πλοίων και το συνεχώς αυξανόμενο μέγεθος αυτών».

 Αντιδράσεις ναυπηγοεπισκευαστών Αντιδράσεις από εργοδοτικές ενώσεις ναυπηγών και ναυπηγοεπισκευαστών αλλά και των λιμενεργατών προκάλεσαν οι προβλέψεις του νομοσχεδίου του υπουργείου Ναυτιλίας με τις οποίες επιχειρείται, σύμφωνα με τον υπουργό Γιάννη Πλακιωτάκη, να απαλειφθούν φαινόμενα αλληλοεπικάλυψης αρμοδιοτήτων μεταξύ της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων (ΡΑΛ) και των υπηρεσιών του υπουργείου και του Λιμενικού Σώματος και να γίνει πιο λειτουργικός ο ελεγκτικός μηχανισμός της λιμενικής βιομηχανίας της χώρας. 

Υπενθυμίζεται πως η ΡΑΛ νομοθετήθηκε κατόπιν απαιτήσεως των θεσμών, πλην όμως ενσωματώθηκαν σε αυτή από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ πολλαπλές αρμοδιότητες, για τις οποίες η αγορά τότε είχε προειδοποιήσει ότι αυξάνουν το γραφειοκρατικό φορτίο και προκαλούν, αντί να επιλύουν, στρεβλώσεις. Η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) δηλώνει πως «η κυβέρνηση συρρικνώνει τις αρμοδιότητες της ΡΑΛ, αποδυναμώνει τον ρυθμιστικό ρόλο της και δημιουργεί ένα χειρότερο καθεστώς στον χώρο των λιμανιών». 

Πολύ πιο επιθετική ήταν όμως η τοποθέτηση ορισμένων εργοδοτικών ενώσεων που βρίσκονται τα τελευταία χρόνια σε διαρκή σχεδόν αντιπαράθεση με τον ΟΛΠ και συγκεκριμένα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (ΣΕΝΑΒΙ), του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ναυπηγείων Περάματος και της Ενωσης Βιοτεχνών Εργοδοτών Μηχανουργών Πειραιά. Οι συγκεκριμένες ενώσεις έχουν συχνά πρωταγωνιστήσει και εναντίον της προσπάθειας του ΟΛΠ να αποκτήσει άδεια ναυπηγείου, καθώς ανησυχούν για την είσοδο ενός μεγάλου «παίκτη» στην αγορά αυτή.
ΠΗΓΉ : ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656

 

 

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Ισοτιμίες του EURO για δασμούς & ΦΠΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

 Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα  

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2014
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015
Εδώ ολες οι Ισοτιμίες του 2016
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2017
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2018
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2019

Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2017) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ- Α.ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Ο.Ε
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Τσαμαδού 38 Πειραιάς 
6977636709
Tel : 210 4005657 - 210 4005656