Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012

Με πολλά «Μποφόρ» το 2012 για τη διακίνηση των containers

«Ασκήσεις» επιβίωσης πραγματοποιούν οι μεγαλύτεροι liners (ναυτιλιακές που εξυπηρετούν τη διακίνηση containers) του κόσμου, μέχρι να «γυρίσει» η αγορά το 2013 ή το 2014, αφού, μετά τα 6 δισ. δολάρια ζημιές που υπολογίζεται από τον οίκο Alpha Liner ότι κατέγραψαν συνολικά το 2011, τα πρώτα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2012 δείχνουν περαιτέρω επιδείνωση.
Οι περισσότερες εταιρείες, πάντως, αναμένουν ένα καλύτερο δεύτερο τρίμηνο του 2012, αφού πολλές κατάφεραν και πέρασαν αυξήσεις στους ναύλους από τα τέλη του α’ τριμήνου του 2012, ενώ, παράλληλα, μειώθηκε και ο αριθμός των πλοίων που ήταν δεμένα τους προηγούμενους μήνες. Στο ίδιο πλαίσιο, εντείνονται από τις περισσότερες εταιρείες οι συνεργασίες (service) στις ίδιες γραμμές, με αποτέλεσμα να μειώνονται και τα λειτουργικά κόστη.
Συνενώσεις
Την πιθανότητα συνεργασιών στόλων μεταξύ πλοιοκτητών containerships, στο ίδιο πλαίσιο που έχουν αναπτυχθεί συμμαχίες (alliance) στους μεγάλους Liners, δεν απέκλεισε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος του Germanisher Lloyd, Eric van der Noordaa. Τέτοιου τύπου συνεργασίες, κατά τον κ. Eric van der Noordaa, θα αποφέρουν οικονομίες κλίμακας στις πλοιοκτήτριες εταιρείες με containerships σε έναν τομέα, που, όπως τονίζει, μαστίζεται μετά την έκρηξη νέων παραγγελιών, που έγινε τα προηγούμενα χρόνια.
Ηδη, όπως σημειώνει, οι εταιρείες Erck Rickmers' ER Schiffahrt, Komrowski Befrachtungskontor και η Komrowsk συγχώνευσαν τη διαχείριση των στόλων τους κάτω από μια νέα εταιρεία την Blue Star Holding.
Μερική αναδημοσίευση από Ναυτεμπορική, όλο το άρθρο εδώ
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709