Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Cosco και Ελγέκα: Επένδυση 5 εκατ. ευρώ στον Πειραιά

Στη δημιουργία Κέντρου Διαχείρισης Εμπορευματοκιβωτίων στην προβλήτα ΙΙ του λιμανιού του Πειραιά, προχωρούν ο όμιλος της Ελγέκα και ο κινέζικος όμιλος της Cosco, με προοπτική αυτό να λειτουργήσει μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο. Οπως επισημάνθηκε χθες κατά τη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης της Ελγέκα στη Θεσσαλονίκη, το νέο Κέντρο στην περιοχή του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, που διαχειρίζεται η Cosco, θα αποτελέσει «καρπό» του κοινού εταιρικού σχήματος «Cosco-Diakinisis Port», στο οποίο η ελληνική και η κινεζική πλευρά συμμετέχουν με 50% έκαστη.

Κατασκευή
Το κόστος της νέας επένδυσης φτάνει τα 5 εκατ. ευρώ, η συνολική καλυμμένη επιφάνεια τα 7.000 τ.μ., οι εργασίες κατασκευής ξεκινούν τον Ιούλιο και θα προκύψουν 50 νέες θέσεις εργασίας.
Η «Diakinisis Port» (του ομίλου της Ελγέκα) αναμένεται φέτος να καταγράψει πολλαπλάσια οικονομικά μεγέθη, σε σχέση με το 2010 και ο κύκλος εργασιών της θα προσεγγίσει τα 12 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ελγέκα, κ. Α. Κατσιώτη, η συνεργασία με την Cosco στο λιμάνι του Πειραιά εκτιμάται πως θα συμβάλλει μεσοπρόθεσμα τα μέγιστα στην ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών του βορειοελλαδικού ομίλου.
Ο ίδιος χαρακτήρισε την κατάσταση στην εγχώρια αγορά ιδιαίτερα δύσκολη και έκανε λόγο για συνεχείς μεταβολές της καταναλωτικής συμπεριφοράς κάθε δύο μήνες, που επηρεάζονται άμεσα από τα μέτρα οικονομικής πολιτικής, τα οποία ανακοινώνονται κάθε τόσο.
Απαντώντας σε ερώτηση για το κατά πόσο επωφελείται ο όμιλος της Ελγέκα, που είναι ίσως ο μεγαλύτερος στη χώρα στο κομμάτι της αποθήκευσης-logistics, από εταιρείες, οι οποίες του αναθέτουν τη διανομή των προϊόντων τους, ο κ. Κατσιώτης επισήμανε πως δυστυχώς πολλές επιχειρήσεις είναι ημιθανείς, όταν αποφασίζουν κάτι τέτοιο.
Πηγή: Ημερησία
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων. http://www.ektelonismos.com
Εδώ και αρκετό καιρό το Blogg μας είχε πληροφορίες που είχαν διαρρεύσει   για την επένδυση που βρισκόταν στα σκαριά. Χαιρετίζουμε την απόφαση κατασκευής της αποθήκης, για να μπει τέλος στην ασυδοσία ορισμένων στο Θριάσιο. Οι προηγούμενες αναρτήσεις μας εδώ και εδώ

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

<>.
Χαιρετήστε και τους εκτελωνιστές μαζί.Ο εκτελωνιστής-συνεργάτης της COSCO τους περιμένει με ανοικτές αγκάλες.Είναι και ΑΕΟ.
Ενας Εκτελωνιστής

ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΑ ΝΕΑ - ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΕΣ - ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ - ΛΙΜΑΝΙΑ είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε Συνάδελφε.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς .
Ίσως εννοείς ότι τους εκτελωνισμούς θα τους αναλάβει ένας και μόνο συνάδελφος , αυτός δηλαδή της "Διακίνησης" . Τον ίδιο φόβο αν θυμάσαι μια και είσαι συνάδελφος είχαμε όταν δημιουργήθηκε η πρώτη αποθήκη στο Θριάσιο . Μετά από τόσα χρόνια όπως έχεις καταλάβει δεν έγινε τίποτε, αντίθετα παρακαλούσαμε να σταματήσει αυτό το καθεστώς για τον λόγο της υπερχρέωσης,της ταλαιπωρίας, της ασυδοσίας. Η πάλαι ποτέ Cargo Talk έφτασε να χρεώνει 0,6 κυβικά 1300,00 ευρώ πρακτορειακά χωρίς τον Ναύλο. Όσο για τον ΑΕΟ αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο
Αυτά

Ανώνυμος είπε...

Τι εννοείς συνάδελφέ ;

Β.Ζ (Εκτελωνιστής) είπε...

Γιατί θριαμβολογείτε κε Κουρτέση ;
Όλοι γνωρίζουμε ότι οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές σήμερα.Όταν
έγινε η πρώτη Τελωνειακή αποθήκη εκκένωσης εμπορευμάτων,από εκτελω-
νιστές μάλιστα,έγινε για να καλύψει
ανάγκες εισαγωγέων ,οι οποίοι είχαν
σοβαρότατα προβλήματα με τον ΟΛΠ.
Όλοι επίσης γνωρίζουμε ότι αυτές οι ανάγκες καλύφθησαν κατα 90%.Ο επαγγελματίας εκτελωνιστής δεν νομίζω οτι ταλαιπωρείται πηγαινοντας στην Ελευσίνα αντί στο Ικόνιο.'Οσο για τις υπερχρεώσεις και την ασυδοσία κάποιων αποθηκευτών και πρακτορείων,ας αφήσουμε την αγορά να τους απομονώσει.Η cargo talk έγινε πάλαι ποτέ και γι'αυτούς τους λόγους.Θα γίνουν και άλλοι πάλαι ποτέ.
Ποιός διασφαλίζει την καλή εξυπηρέτηση των εισαγωγέων-πελατών μας ; Η Cosco ;
Η Διακίνηση-ΕΛΓΕΚΑ δεν είναι και αυτή μιά εταιρεία σαν τις αναφερόμενες από εσένα,σαν κακό παράδειγμα χρεώσεων,ασυδοσίας και άλλων κακών; Δεν προσδοκούν κέρδος αυτοί ;
Όσο για τα περί ΑΕΟ και κακής εφαρμογής του θα επανέλθω.

ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΑ ΝΕΑ - ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΕΣ - ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ - ΛΙΜΑΝΙΑ είπε...

Για να αρχίσω από το τελευταίο, και βέβαια προσδοκούν κέρδος , όλοι για αυτό τρέχουμε άλλωστε . Άλλο κέρδος όμως και άλλο υπερκέρδος, ασυδοσία κλπ άλλα επίθετα κοσμητικά. Όσο για την απομόνωση που θα κάνει η αγορά στους ασύδοτους αυτό είναι ένα παραμύθι, και είναι παραμύθι γιατί όλες οι Αποθήκες και πρακτορεία έχουν κάνει καρτέλ και χρεώνουν όλες πάνω κάτω τα ίδια, με ελάχιστες εξαιρέσεις , άλλωστε τα φορτία μέχρι να τους πληρώσεις και να πάρεις διατακτική είναι στο όνομα τους , οπότε ο εκβιασμός πέραν όλων των άλλων πάει σύννεφο. Άνοιξε μερικές μέρες πριν και νέα αποθήκη BBF την λένε Τυχαίο ? δεν νομίζω . Πριν λίγο καιρό πελάτης μας κατέφυγε στον Εμπορικό σύλλογο Πειραιά , και στο ΕΒΕΠ , με έναν ντοσιέ γεμάτο τιμολόγια αποθηκών από και πρακτορείων που έχουν έδρα το Θριάσιο . Περιμένει τα αποτελέσματα των καταγγελιών του.
Όσο για την ταλαιπωρία συνάδελφε δεν είναι και μικρή. Εκτελωνισμός παραλαβή θέλεις το ελάχιστο 2 ημέρες , πέραν του ότι χάνεσαι στους λαβύρινθους του θριασίου ( 50χ/μετρα το ελάχιστο). Και αν είναι κανένα σοβαρό εμπόρευμα πάει καλά , αν πρόκειται όμως για 2-3 χ/κιβ μέχρι 3 Παλέτες, η αξία είναι 1500-2000 ευρώ , έχεις ταλαιπωρηθεί για 2-3 ημέρες να παραλάβεις τότε τι να χρεώσεις σε αυτόν το ταλαίπωρο πελάτη που έχει φάει και τα Πρακτορειακά στο κεφάλι και δίκαια διαμαρτύρεται !!!! ? . Χώρια που σε κατηγορούν ορισμένοι (πελάτες) ότι τα έχεις κάνει πλακάκια με τον εκάστοτε πράκτορα κλπ.
Πάντως φίλε συνάδελφε ας πάψουμε να βλέπουμε παντού φαντάσματα , και να γινόμαστε σεναριογράφοι κακών σεναρίων , ας δούμε τα πράγματα όπως είναι . Η Cosco δεν είναι ο παλιός ΟΛΠ . Η χρησιμότητα των αποθηκών του Θριασίου φάνηκε μόνο στο κομμάτι της κλεψιάς των εμπορευμάτων πράγμα που δεν υπάρχει στο θριάσιο. Το σωστό πρέπει να το λέμε.
Αυτά λοιπόν , ο χρόνος θα μας δείξει . Ελπίζω το δείγμα να είναι θετικό.
Υπάρχουν και άλλα που μπορώ να σου πω αλλά δεν λέγονται δημόσια !!

Νέος Πτυχιούχος είπε...

Σίγουρα όλοι θριαμβολογήσαμε όταν έσπασε το μονοπώλιο του ΟΛΠ και μπηκε και δεύτερη εταιρεία στο λιμάνι.Μέχρι όμως να χαιρόμαστε γιατί η αποθήκη που θα λειτουργήσει στο λιμάνι θα σταματήσει την κερδοσκοπία και την ασυδοσία στις χρεώσεις υπάρχει μεγάλη απόσταση.Ξέρετε μήπως τιμολόγια της νέας αποθήκης ;
Αν ξέρετε δώστε μας μία σύγκριση τιμών αλλά και υπηρεσιών για να χαρούμε και εμείς.
Νομίζω ότι έχει δίκιο ο πρώτος συνάδελφος(Ανώνυμος),ότι η cosco με τον δικό της(ξέρουμε ποιός είναι ;)περιμένουν τους πελάτες στο πιάτο.
Εάν δεχθούμε δε τα όσα λέει ο Β.Ζ.
αλλά και Α.Κουρτέσης ότι οι αποθήκες στο Θριάσιο έδωσαν λύσεις στους εισαγωγείς,ότι δεν υπάρχουν κλεψιές ,μην βιαστούμε να ταχθούμε στο πλευρό της cosco και των συνεργατών της.Η επεκτατική τους πολιτική οπωσδήποτε θέλουν να αποδώσει.Οι μεν Κινέζοι δεν βιάζονται,αλλά οι Έλληνες συνεταίροι τους θέλουν εδώ και τώρα κέρδη.Και μην ξεχνάμε ότι η Διακίνηση είναι ένας απο τους μεγαλύτερους αποθηκευτές στο Θριάσιο.Αυτά.

ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΑ ΝΕΑ - ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΕΣ - ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ - ΛΙΜΑΝΙΑ είπε...

Μου αρέσει πολύ η ανταλλαγή απόψεων έστω και ανώνυμα.
Λέω λοιπόν στον Νέο Πτυχιούχο , ότι είναι πολύ Νωρίς για να γνωρίζω τα νέα τιμολόγια, πιθανόν να μην τα ξέρουν και οι ίδιοι.
Προσέξτε τώρα να δείτε τι θα συμβεί:
Οι Κινέζοι θα λειτουργήσουν ανταγωνιστικά με το Θριάσιο έχοντας μειωμένες τιμές (μην φανταστείτε πρώην τιμές ΟΛΠ αλλά ούτε και σημερινού θριασίου). Το Θριάσιο πάλι έχοντας το θηρίο της Διακίνησης - ΕΛΓΕΚΑ μπροστά τους θα μειώσουν δραματικά τις τιμές αλλιώς θα κλείσουν , έτσι είναι η αγορά.
Άλλωστε και ο ΟΛΠ ανέβασε τα αποθηκευτικά του στην Γ3-Γ5 χρεώνοντας τα πάντα με τον τόνο δηλαδή minimoum ποσότητα θεωρείται ο τόνος είτε έχεις 10 Kg είτε 999 αυτοί χρεώνουν τόνο.
Ίδωμεν