Η κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο και η κατασκευή και εκμετάλλευση της σιδηροδρομικής γραμμής που θα ενώνει το Θριάσιο με το εμπορικό τμήμα του λιμανιού του Πειραιά ήταν τα θέματα που απασχόλησαν τη συνάντηση των προέδρων και διευθυνόντων συμβούλων, του ΟΛΠ Γιώργου Ανωμερίτη και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου.
Η συζήτησή τους αφορούσε τόσο τις εμπορευματικές κινήσεις όσο και τη δυνατότητα χρησιμοποίησης της γραμμής για επιβατηγούς συρμούς (Προαστιακός) με τερματικό σταθμό το Ικόνιο. Στη δεύτερη περίπτωση, την οποία ευνοεί η ΟΛΠ Α.Ε. για το δεύτερο επιλιμένιο σταθμό (Λ. Δημοκρατίας), θα δινόταν η ευκαιρία σιδηροδρομικής διασύνδεσης του δικτύου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την ευρύτερη περιοχή των δήμων Κερατσινίου, Περάματος, Νίκαιας, δεδομένων του κομβικού σημείου του Σταθμού Ικονίου και των δυνατοτήτων εξυπηρέτησης στάθμευσης αυτοκινήτων.
Επίσης δίνεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης του Σταθμού Πειραιά και για άλλες inter-city αμαξοστοιχίες πέραν του Προαστιακού, δεδομένου ότι δίπλα στο Σταθμό ΟΣΕ Πειραιά πρόκειται να κατασκευασθεί ο κύριος σταθμός του μετρό και του monorail, (βλέπε Φωτό )το οποίο θα εξυπηρετεί το σύνολο των λιμενικών θέσεων.
Επίσης ο κ. Ανωμερίτης συναντήθηκε και με το δήμαρχο Πειραιά, Βασίλη Μιχαλολιάκο και τον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Γιάννη Μίχα. Οι δύο πλευρές στάθηκαν στην ανάγκη να υπάρξει στενή συνεργασία μεταξύ της δημοτικής αρχής και του ΟΛΠ και στο πλαίσιο αυτό συμφωνήθηκε η από κοινού σύσταση Επιτροπής εμπειρογνωμόνων για την ευρύτερη ανάπτυξη της πόλης.
Τέλος ο κ. Ανωμερίτης συναντήθηκε με το προεδρείο και μέλη του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου στα κεντρικά γραφεία της ΟΛΠ Α.Ε. Κύριο θέμα της συνάντησης ήταν η δραστηριοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων στη Λ.Δ. Κίνας, ιδιαίτερα του χώρου της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας και των logistics.
Πηγή: Ναυτεμπορική
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης. Εκτελωνισμοί. http://www.ektelonismos.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου