Τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου (05/02/2011) έδεσε κάβους στον εμπορευματικό σταθμό του (ΣΕΜΠΟ) ΟΛΠ ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά πλοία της υφήλιου το MSC BETTINA !!!
Όπως βλέπετε στη φωτογραφία, στην κουβέρτα του πλοίου δίνατε να τοποθετηθούν 20 κοντέινερ σε κάθε bay (αμπάρι), ενώ μέχρι σήμερα τα καράβια που έπιαναν λιμάνι στο ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ, ήταν μέχρι 17 θέσεις ανά bay.
Ο λόγος που απέφευγαν το λιμάνι του Πειραιά είναι διότι μέχρι πριν μερικούς μήνες δεν υπήρχε γερανογέφυρα αναλόγου βεληνεκούς ώστε να εξυπηρετεί τέτοιου μεγέθους καράβια.
Από την 1/6/2010 που τοποθετήθηκαν οι γερανογέφυρες super post panamax, έχει τη δυνατότητα ο ΟΛΠ να ανταποκρίνεται επάξια και σε τέτοιου είδους προκλήσεις.
Εν όψη πιθανής υπογραφής σύμβασης μεταξύ ΟΛΠ και MSC, το "τεστ εξυπηρέτησης" τέτοιου μεγέθους πλοίων, πέτυχε με τον καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, αφού οι εργαζόμενοι, χειριστές των γερανογεφυρών, των ΟΣΜΕ, των RMG και του Λιμενεργατικού προσωπικού, συνέβαλαν ώστε το αποτέλεσμα σε κάθε μια από τις 4 επανδρωμένες γερανογέφυρες είναι να πιάσουν από 180 με 200 κινήσεις κοντέινερ στην πρωινή βάρδια.
Επί συνόλου 1952 κινήσεων, που είχε για το λιμάνι του Πειραιά, θεωρείτε βέβαιο πως η παραμονή του πλοίου στο ΣΕΜΠΟ ΟΛΠ να είναι λιγότερες από 24 ώρες, κάτι που είναι δέλεαρ για την MSC.
Το “MSC Bettina” κατατάσσεται στην κατηγορία mothership γ΄ γενιάς, με μήκος 366m, πλάτος 52m και χωρητικότητα 14.000 teus, πραγματοποιώντας στο λιμάνι του Πειραιά 1950 κινήσεις.
Πηγή: http://dimouva.blogspot.com/ (Αποκλειστικότητα, και περισσότερες φωτογραφίες)
Μερική Αναδημοσίευση : Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνιστής . http://www.ektelonismos.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου