Ανεβαίνουν οι τόνοι μεταξύ του ΟΛΠ και των επιλιμένιων Δήμων, όσον αφορά θέματα που αφορούν τις λειτουργίες το λιμανιού, τα οποία επηρεάζουν τις λειτουργίες των επιλιμένιων πόλεων.
Η αντιπαράθεση μεταξύ ΟΛΠ και επιλιμένιων Δήμων, δεν είναι πρόσφατο γεγονός, καθώς χρονολογείται από ετών αφού εν αντιθέσει με άλλα λιμάνια της Ευρώπης, δεν έχει καταστεί δυνατή η αγαστή συνεργασία προς αμοιβαίο όφελος.
Ιστορικά, οι δημοτικές αρχές αξίωναν από τον ΟΛΠ τη καταβολή χρημάτων υποστηρίζοντας ότι υφίσταται “ζημία” από τις δραστηριότητες του λιμανιού ενώ κατά καιρούς είχαν προβεί και σε αποκλεισμούς είτε της Ν/Ε ζώνης, είτε του εμπορικού λιμανιού, είτε ακόμα και του επιβατικού για να θυμηθούμε παλαιότερη περίπτωση του Δήμου Πειραιά.
Να θυμίσουμε επίσης ότι στη Β. Ευρώπη λιμάνια βραβεύτηκαν για την αγαστή τους συνεργασία με τις πόλεις που τα περιβάλλουν, καθώς αυτά **προσφέρουν ένα σεβαστό αριθμό θέσεων εργασίας σε κατοίκους των πόλεων που περιβάλλουν τα λιμάνια και για όλη τη γκάμα των δραστηριοτήτων ναυτιλιακών και παραναυτιλιακών.
Πρόσφατα το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα συζήτησαν θέματα που αφορούσαν το λιμάνι γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση του ΟΛΠ ο οποίος σε επιστολή του προς τον
Δήμαρχο και τα Μέλη του Δ.Σ. του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, αναφέρει τα εξής:......
“Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε χωρίς κανείς ούτε να μας ενημερώσει, ούτε να μας καλέσει ότι συνεκλήθη σε έκτακτη συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο προκειμένου να εξετάσει θέματα τα οποία άπτονται της λειτουργίας του ΟΛΠ Α.Ε. Όπως δηλώσαμε στον Δήμαρχο και τα μέλη του Δ.Σ. κατά την πρόσφατη συνάντησή μας, ο ΟΛΠ είναι πάντα στη διάθεση των φορέων και της αυτοδιοίκησης υπό ένα και μόνο όρο: Να διατυπώνονται επακριβώς τα θέματα που πρέπει να συζητηθούν και να τίθενται σε διαβούλευση μεταξύ όλων των πλευρών.(Η αντίδραση του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας προήλθε απο την πρόθεση του ΟΛΠ να δημιουργήση το μεγαλύτερο Car Terminal της Μεσσογείου. Α.Κ)
Για τα θέματα τα οποία συγκαλείται το έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο ουδείς απευθύνθηκε στον ΟΛΠ προκειμένου να προϋπάρξει η απαιτούμενη πληροφόρηση. Ο ΟΛΠ εκτελεί σημαντικά φιλοπεριβαλλοντικά προγράμματα προκειμένου εντός του 2011 να χαρακτηρισθεί ecoport. Τα θέματα της λειτουργίας του λιμανιού και των παραλιμένιων δήμων απαιτούν υπευθυνότητα, συνεργασία και βούληση για την επίτευξη στόχων προώθησης του κοινού καλού.
Τίποτε από αυτά δεν θα επιτευχθεί με επικοινωνιακού χαρακτήρα ανακοινώσεις και ενέργειες για τις οποίες δεν τηρείται ούτε ο στοιχειώδης κανόνας της πρόσκλησης για συζήτηση της άλλης πλευράς
Πηγή: TheSeaNation
** Στην Ελλάδα και δει στο Λιμάνι του Πειραιά και ποιο συγκεκριμένα στον ΟΛΠ η πλειονότης των εργατών είναι από την Μάνη (παλαιότερα) , και από την Κρήτη (τα τελευταία χρόνια) Τυχαίοοοο..... δεν νομίζω.Σχόλιο Α.Κ
Αναδημοσίευση: Αλέξανδρος Κουρτέσης , Εκτελωνισμοί. http://www.ektelonismos.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου