ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ |
Ο διαγωνισμός πήρε παράταση ενός μηνός μετά από παρέμβαση του Θόδωρου Πάγκαλου, προκειμένου να μην ναυαγήσει το project αφού είχε προηγηθεί επίσκεψη στελεχών της κινεζικής πρεσβείας.
Ο λόγος ήταν ότι η κινεζική πλευρά είχε στείλει τις παρατηρήσεις της για τα τεύχη του διαγωνισμού προς τη ΓΑΙΑ ΟΣΕ και δεν πήρε καμία απάντηση ενώ πλησίαζε η λήξη της προθεσμίας κατάθεσης προσφορών. (Είναι να τρελένεται κανείς!!)
Οι Κινέζοι θέλουν να ελέγχουν μέσω της Cosco Logistic και της Cosco Pacific ποσοστό άνω του 51%, ενώ από την πλευρά του ο ΟΛΠ δεν θέλει να δει το ποσοστό του πάνω από το 25%.
Στο Θριάσιο θα κατασκευαστεί μία ολοκληρωμένη μονάδα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από την Ελλάδα προς τις γειτονικές αγορές και το έργο θεωρείται από τον ΟΛΠ μεγάλης αναπτυξιακής σημασίας τόσο για την εθνική οικονομία όσο και για την ίδια την εισηγμένη εταιρεία, εφόσον κατακυρωθεί σε αυτή ο διαγωνισμός.
Το έργο αυτό ενδιαφέρει πάρα πολύ και τους Κινέζους που έχουν ως στρατηγικό στόχο τη μετατροπή του Πειραιά σε κέντρο για τη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων της Cosco προς τις αγορές της ανατολικής - κεντρικής Ευρώπης και της Μεσογείου.
Το Εμπορευματικό Κέντρο Θριασίου Πεδίου (ΕΚΘΠ) θα συγκεντρώσει τον μεγαλύτερο όγκο από τις εμπορευματικές δραστηριότητες της Αττικής, που αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα των συνολικών εμπορευματικών δραστηριοτήτων, και θα αποτελέσει τον κεντρικό εμπορευματικό σταθμό της Ελλάδας.
Πηγή:MariNews
Αναδημοσίευση: Εκτελωνισμοί - Αλέξανδρος Κουρτέσης
Σχόλιο: Άντε βρέ παιδιά , και είχαμε μια αγωνία αν θα τα βρείτε ή Όχι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου