Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2009

Σενάρια για νέα συνεργασία ΟΛΠ-MSC μετά το 2012


Σενάρια κυκλοφορούν στο μεγάλο λιμάνι σύμφωνα με τα οποία ο ΟΛΠ για να αντέξει στον έντονο ανταγωνισμό που είναι και ενδολιμενικός πλέον, ενδέχεται να εξετάσει το ενδεχόμενο να κλείσει και ένα πολύ καλό συμβόλαιο που θα του εξασφαλίσει ένα ελάχιστο αριθμό κινήσεων σε ετήσια βάση. Αριθμό κινήσεων ανάλογο με τον αριθμό κινήσεων που προβλέπει το συμβόλαιο που ισχύει σήμερα με την MSC, δηλαδή 500.000 teu και το οποίο λήγει το 2012.
Κύκλοι υποστηρίζουν ότι ίσως το 2012 να υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες για υπογραφή συμφωνίας ανάμεσα στον ΟΛΠ και τη MSC αφού και το πρώτο συμβόλαιο θα λήγει και ο κινέζικος όμιλος θα φέρνει πολλά πλοία από τις συνεργαζόμενες ναυτιλιακές εταιρείες.
Αιμοδότης για τον ΟΛΠ παραμένει η Mediterranean Shipping Company. Το 2003 η MSC έφτασε μόνη της να ξεπεράσει το ένα εκατ. εμπορευματοκιβώτια στο λιμάνι του Πειραιά. Όμως υπάρχει ένα αγκάθι που προβληματίζει τη διοίκηση της MSC. Και αυτό δεν είναι άλλο από το πρόστιμο 1,2 εκατ. ευρώ που έχει επιβάλει στις δύο εταιρείες η Επιτροπή Ανταγωνισμού για καταπάτηση κανόνων ανταγωνισμού. Ο ΟΛΠ έχει προσφύγει στα διοικητικά εφετεία, ενώ η MSC κρατάει στάση αναμονής, αγχώνοντας το λιμάνι του Πειραιά .
Κινήσεις στρατηγικής

Η διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ ήδη έχει αρχίσει να κάνει κινήσεις προκειμένου να μη χαθεί το τρένο της ανταγωνιστικότητας και το λιμάνι, σε πρώτη φάση να διατηρήσει τους πελάτες του και σε δεύτερη να προσελκύσει νέους.
Ειδικότερα αποφάσισε να επεκτείνει το πάγωμα των τιμών και για το β' εξάμηνο του 2009, ενώ έχει εντείνει τις επαφές με εταιρείες τακτικών γραμμών προκειμένου να τις πείσει να φέρουν νέα φορτία ή να αυξήσουν τα υπάρχοντα με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά.
Παράλληλα, σχεδιάζει την προώθηση και το πλασάρισμα διεθνώς του Σταθμού αυτοκινήτων ώστε ο Πειραιάς να μετατραπεί σε κεντρικό λιμάνι της Μεσογείου υποδοχής οχημάτων.
Πηγή:MarineNews

Δεν υπάρχουν σχόλια: