Παράνομες και καταχρηστικές έκρινε το Εφετείο Πειραιά τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων οι οποίοι απέχουν από υπερωρίες, αργίες και Σαββατοκύριακα. Την έφεση είχε υποβάλει η Διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε. κατά της απόφασης του Πρωτοδικείου Πειραιά που είχε απορρίψει τα ασφαλιστικά μέτρα σε βάρος των εργαζομένων.Βέβαια κύκλοι της αγοράς υποστηρίζουν ότι η απόφαση δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στο λιμάνι αφού εκείνοι απέχουν από τις υπερωρίες και τις αργίες και κανείς δεν μπορεί να τους αναγκάσει να δουλέψουν πέραν από το κανονικό τους ωράριο.
Πιέσεις
Πιέσεις
Στη μέση βρίσκονται οι ελληνικές επιχειρήσεις που νιώθουν να ασφυκτιούν, από το «έμφραγμα» που έχουν προκαλέσει την εμπορευματική ροή οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια. Οι επιχειρηματίες πιέζουν πλέον την κυβέρνηση να δώσει λύση, για να ανοίξουν τα λιμάνια, ενώ παράλληλα καταφέρονται και κατά των εργαζομένων που τους θεωρούν υπεύθυνους για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί Στην ίδια κατάσταση αλλά για διαφορετικούς λόγους βρίσκονται και οι υποψήφιοι επενδυτές που επιθυμούν να καταθέσουν προτάσεις και να κερδίσουν τους διαγωνισμούς παραχώρησης των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Οι δύο διαγωνισμοί ήδη πήραν παράταση για τα μέσα Μαίου, μετά από αιτήματα έξι εκ των μεγαλύτερων πολυεθνικών ναυτιλιακών εταιρειών και διαχειριστών λιμενικών εγκαταστάσεων στον κόσμο. Το θέμα όμως είναι ότι οι κεντρικές διοικήσεις των πολυεθνικών μεγαθηρίων, προβληματίζονται από την παρατεινόμενη κρίση. Τα ενημερωτικά σημειώματα με τα γραφεία που έχουν στην Ελλάδα παίρνουν και δίνουν, και η θέση των Ελλήνων επιχειρηματιών που τους εκπροσωπούν στη χώρα γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη, αφού πρέπει να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, όπως λένε μεταξύ τους. Και αυτό γιατί στην κυριολεξία και οι ίδιοι δεν γνωρίζουν πλέον το τι μέλλει γενέσθαι. Στα email που στέλνουν στα κεντρικά των πολυεθνικών δίνουν εβδομαδιαίες παρατάσεις στην κρίση, και στα μεταξύ τους πηγαδάκια, δεν διστάζουν να ομολογήσουν ότι φοβούνται μήπως οι παγκόσμιοι παίκτες στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων κάνουν τελικά πίσω και δεν κατέβουν στο διαγωνισμό φοβούμενοι μήπως «πάνε για μαλλί και βγούνε κουρεμένοι». Έγγραφο στο ΥΕΝΣτο μεταξύ, με επιστολή προς τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά ζητάει τη λήψη δέσμης μέτρων ώστε να ανασάνει η αγορά εν όψει του Πάσχα. Πιο συγκεκριμένα προτείνει:
1. Βελτίωση της παραγωγικότητας και αύξηση κινήσεων.
2. Επαναλειτουργία 3ης βάρδιας, τουλάχιστον μέχρι το Πάσχα.
3. Επιλογή προτεραιότητας σε διάφορα επείγοντα και ευπαθή προϊόντα.
4. Δυνατότητα εκφόρτωσης και μεταφοράς κενών εμπορευματοκιβωτίων αυστηρά για ένα μήνα στον Σκαραμαγκά.
5. Περαιτέρω διασφάλιση εργαζομένων στον ΟΛΠ.
6. Εξοπλισμός και λειτουργία προβλήτας Νο 1 ταυτόχρονα με την παράδοση προβλήτας Νο 2 στον πλειοδότη ιδιώτη πάροχο.
Πηγή:PortNet
1. Βελτίωση της παραγωγικότητας και αύξηση κινήσεων.
2. Επαναλειτουργία 3ης βάρδιας, τουλάχιστον μέχρι το Πάσχα.
3. Επιλογή προτεραιότητας σε διάφορα επείγοντα και ευπαθή προϊόντα.
4. Δυνατότητα εκφόρτωσης και μεταφοράς κενών εμπορευματοκιβωτίων αυστηρά για ένα μήνα στον Σκαραμαγκά.
5. Περαιτέρω διασφάλιση εργαζομένων στον ΟΛΠ.
6. Εξοπλισμός και λειτουργία προβλήτας Νο 1 ταυτόχρονα με την παράδοση προβλήτας Νο 2 στον πλειοδότη ιδιώτη πάροχο.
Πηγή:PortNet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου