Οι λιμενεργάτες κατηγορούνται ότι κατά τη διάρκεια της «βάρδιας» τους πραγματοποιούσαν «λευκή» απεργία.
Το «δεν θα τους δώσουμε και τις καρέκλες μας» του κ. Αναστασόπουλου, αλλά και οι κλήσεις προς απολογία στους 163 από τους 400 συνολικά λιμενεργάτες που δουλεύουν στις «πόστες» του ΣΕΜΠΟ και του Car Terminal έχουν «πεισμώσει» ακόμη περισσότερο τον πρόεδρο της Ενωσης Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών Κ. Νουχουτίδη, ο οποίος μετά την παραλαβή δήλωσε στην «Ε» ότι η διοίκηση χρησιμοποιεί την τρομοκρατία για να «σπάσει» τους λιμενεργάτες, οι οποίοι όμως, όπως είπε, «δεν κωλώνουν» και συνεχίζουν και θα συνεχίσουν και τον Μάρτιο τις κινητοποιήσεις τους.
Επίσης, η προειδοποίηση της διοίκησης του ΟΛΠ ότι αν μέσα σε 10 μέρες οι εργαζόμενοι στους ΣΕΜΠΟ, -400 λιμενεργάτες, 700 χειριστές μηχανημάτων, 400 υπάλληλοι- δεν επανέλθουν στους ρυθμούς τους, θα έχουν συνέπειες, έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια όχι μόνο στους εργαζομένους αλλά και σε κάποιους «πελάτες» του Οργανισμού, οι οποίοι ήδη έχουν διαμαρτυρηθεί στον ΟΛΠ Α.Ε.
Στις κλήσεις προς απολογία που υπογράφει ο διευθυντής φορτοεκφόρτωσης του ΟΛΠ, Νίκος Βελονάκης, τονίζονται μεταξύ άλλων: «Παρά την υποχρέωσή σας να εκφορτώνετε στη διάρκεια της βάρδιας σας 29 αυτοκίνητα, στις 22 Ιανουαρίου φορτοεκφορτώσατε μόνο 23 και στις 29 του ίδιου μήνα μόνο 15 αυτοκίνητα. Η μειωμένη απόδοσή σας οφείλεται σε ηθελημενους βραδείς ρυθμούς εργασίας και συνιστά παράβαση υπηρεσιακού καθήκοντος. Με τη ρητή επιφύλαξη του ΟΛΠ για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματος, καλείσθε σε απολογία, η οποία θα πρέπει να υποβληθεί το αργότερο σε 15 ημέρες».
Αντίδραση των συνδικαλιστών έχει προκαλέσει και η πρωτοφανής τοποθέτηση του προέδρου της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Νίκου Ευθυμίου, υπέρ της ιδιωτικοποίησης των ΣΕΜΠΟ. Επισήμαναν ότι οι εφοπλιστές δεν έχουν κανένα λόγο να τάσσονται υπέρ, αλλά ούτε και κατά της ιδιωτικοποίησης, από τη στιγμή που δεν άπτεται των συμφερόντων τους.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου