Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2007

Με διεθνή διαγωνισμό η είσοδος ιδιωτών στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης


Ενδιαφέρον διεθνών εταιρειών για την ανάπτυξη και διαχείριση τέρμιναλ για τα εμπορευματοκιβώτια .


Υ πό τη σκιά δύο μεγάλων προβλημάτων της οικονομίας, της απειλής λουκέτου στην Ολυμπιακή αλλά και της κοινωνικής έντασης που δημιουργεί η ασφαλιστική μεταρρύθμιση, τρεις υπουργοί της κυβέρνησης παρουσιάζοντας τις προοπτικές της οικονομίας στο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου υπογράμμισαν την ανάγκη κοινωνικής συναίνεσης στις επερχόμενες αλλαγές. Στις ομιλίες τους ενώπιον ακροατηρίου επιχειρηματιών και τεχνοκρατών χθες το απόγευμα τόνισαν και την ανάγκη για την εξεύρεση βιώσιμης λύσης για την Ολυμπιακή, παρ΄ ότι ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κ.Χατζηδάκης στην πρωινή του παρέμβαση περιορίστηκε σε γενικότητες και δεν έκανε καμία συγκεκριμένη αναφορά στο φλέγον αυτό ζήτημα. Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Γ.Βουλγαράκης μιλώντας στο συνέδριο αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα συντονισμού όλων των φορέων της ναυτιλίας για να μεγεθυνθεί το όφελος για την ελληνική οικονομία αλλά και στην ανάγκη να προωθηθεί η μεταρρύθμιση για την είσοδο ιδιωτών στα λιμάνια. Σε αυτό το πνεύμα και με δεδομένο ότι είναι έτοιμα τα επενδυτικά σχέδια για την ανάπτυξη των δύο μεγαλύτερων λιμανιών της χώρας, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι σύντομα θα ανακοινωθούν οι διεθνείς διαγωνισμοί για την είσοδο ιδιωτών στη διαχείριση των λιμένων. Οπως επεσήμαναν ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ ΑΕ κ. Ν.Αναστασόπουλος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ κ. Ι.Τσάρας, τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια βρίσκονται σε φάση έντονης ανάπτυξης, ενώ το ενδιαφέρον διεθνών εταιρειών για να αναλάβουν την ανάπτυξη και διαχείριση τέρμιναλ για τα εμπορευματοκιβώτια είναι μεγάλο. Οπως είπε ο κ. Βουλγαράκης, «απαιτείταιη συναίνεση όλων των εμπλεκομένων ώστε να επιτύχει η προσπάθεια.Δεν θα αιφνιδιάσουμε κανέναν στη διαδικασία αυτήαλλά και δεν θα αιφνιδιαστούμε». Επίσης ο υπουργός αναφέρθηκε στα σχέδια ανάπτυξης των λιμενικών υποδομών για την εξυπηρέτηση γραμμών υδροπλάνων, ενώ ο κ. Τσάρας παρουσίασε σχετικά σχέδια για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. «Οι λιμένες στην εποχή των logistics πρέπει να γίνουν ο αξιόπιστος κρίκος της εφοδιαστικής αλυσίδας» είπε ο κ. Βουλγαράκης. «Καλούμαστε να δημιουργήσουμε εκείνο το λιμενικό περιβάλλον με το οποίο θα ενεργοποιηθούν πιο αποδοτικά και θα αξιοποιηθούν εν τέλει οι λιμενικές μας υποδομές».
Πηγή:Βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: