ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ υπόγειου πάρκινγκ συζητάει ήδη η διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε. με τον παραχωρησιούχο της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας Θεσσαλονίκης, τη «Θερμαϊκή Οδό». Η κατασκευή ενός τέτοιου πάρκινγκ θα εξαρτηθεί από το χώρο που θα καταλάβει το έργο και η ζώνη εργασιών της Υποθαλάσσιας, στη χερσαία έκταση του λιμανιού όπου λειτουργούν δύο επίγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, 665 θέσεων. Τα δύο αυτά πάρκινγκ διαχειρίζεται η ΟΛΘ Α.Ε., με έσοδα που ετησίως είναι κοντά στο 1 εκ. ευρώ. Τα έργα κατασκευής της Υποθαλάσσιας πολύ πιθανόν να «αχρηστεύσουν» μέρος των πάρκινγκ αυτών, οπότε σε μία τέτοια περίπτωση τον ΟΛΘ θα ενδιέφερε η κατασκευή υπογείου πάρκινγκ. Πριν ληφθεί η όποια απόφαση για το εάν και πώς η ΟΛΘ Α.Ε. θα εμπλέκεται στο έργο, θα εκπονηθεί σχετική μελέτη. Σημειώνεται πως σε ό,τι αφορά στη λειτουργία πάρκινγκ στο χώρο του λιμένα, εκκρεμεί εδώ και μία τριετία το θέμα της τοποθέτησης πλωτών χώρων στάθμευσης από τη πλευρά του προβλήτα Α. Υπενθυμίζεται ότι στο διαγωνισμό που είχε προκηρυχθεί το 2004 με αντικείμενο την εκμίσθωση λιμενικού χώρου για την ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση πλωτού σταθμού αυτοκινήτων, είχαν συμμετάσχει η Πλωτά Πάρκινγκ ΑΕΕ και η Ένωση Εταιρειών Acte Park Βορείου Ελλάδος.Η ολοκλήρωση της διαδικασίας καθυστέρησε περίπου δύο χρόνια λόγω του ότι υπήρξαν ενστάσεις από τις δύο εταιρείες, κατατέθηκαν αγωγές με αποτέλεσμα η υπόθεση να χρονοτριβήσει. Τελικώς, το δ.σ. της ΟΛΘ Α.Ε. κατακύρωσε το διαγωνισμό στην Acte Park, ενώ η Πλωτά Πάρκινγκ εγγράφως προειδοποιεί ότι θα καταθέσει αγωγή με την οποία θα ζητεί να αποζημιωθεί για τη ζημία που υπέστη, επειδή, όπως υποστηρίζει, η τεχνική της προσφορά απορρίφθηκε παράνομα. Το επόμενο βήμα για τα πλωτά πάρκινγκ, εφ' όσον ομαλά προχωρήσουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες, θα είναι η υπογραφή σύμβασης μεταξύ της εταιρείας και του ΟΛΘ. Στην περίπτωση αυτή θα δημιουργηθούν δύο πλωτοί σταθμοί αυτοκινήτων, από τη λειτουργία των οποίων θα έχει η ΟΛΘ Α.Ε. ετήσιο έσοδο περίπου 300 χιλ. ευρώ.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου