Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

Επεισόδια στον Πειραιά μεταξύ Αστυνομίας και εργαζόμενων στο λιμάνι

Εκτεταμένα επεισόδια δημιουργήθηκαν περίπου στις 7:30 έξω από τα γραφεία όπου συνεδριάζει το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ με θέμα την αξιολόγηση προσφορών για την παραχώρηση μέρους του ΣΕΜΠΟ, όταν η αστυνομική δύναμη αρνήθηκε να επιτρέψει σε επιτροπή των εργαζομένων, που πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας, να μπει στα γραφεία του Οργανισμού και να επιδώσει ψήφισμα διαμαρτυρίας στο ΔΣ του ΟΛΠ.Την επιτροπή απαρτίζουν ο νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας, οι πρόεδροι των σωματείων των λιμενεργατών και βουλευτές της αντιπολίτευσης.
Οι εργαζόμενοι προσπάθησαν να σπάσουν τον κλοιό της αστυνομίας και τότε τα ΜΑΤ έκαναν χρήση δακρυγόνων.Οι διαμαρτυρόμενοι διαλύθηκαν προσωρινά, αλλά στη συνέχεια ανασυντάχθηκαν και συνεχίζουν την εκδήλωση διαμαρτυρίας.
Πηγή Ναυτεμπορική

ΣΥΡΙΖΑ: «Παράνομες διαδικασίες για το ξεπούλημα του ΟΛΠ»


«Με παράνομες διαδικασίες “εξπρές”, άρον-άρον και μέσα σε ένα γενικευμένο κλίμα αστυνομοκρατίας και κατατρομοκράτησης, με το λιμάνι του Πειραιά υπό αστυνομικό κλοιό, συνεδριάζει σήμερα, με εντολή της κυβέρνησης, η Διοίκηση του ΟΛΠ για να αποφασίσει την προκήρυξη του διαγωνισμού για το μοιραίο ξεπούλημα του λιμανιού».
Tα παραπάνω δήλωσαν οι βουλευτές Α΄ και Β΄ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδ. Δρίτσας και Παν. Λαφαζάνης, αναφερόμενοι στη σημερινή συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΟΛΠ για την προκήρυξη του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά. «Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η σχετική Προκήρυξη του διαγωνισμού συνιστά μνημείο χαριστικής και αντεργατικής παραχώρησης των υπερκερδοφόρων σταθμών εμπορευματοκιβωτίων σε πολυεθνικά συμφέροντα», πρόσθεσαν.
Πηγή:Ναυτεμπορική