Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

Ερχονται οι «προικοθήρες» - στοίβα τα κοντέινερ

Στους ντόκους παραμένουν στοιβαγμένα χιλιάδες κοντέινερ και οι εργαζόμενοι στις «πόστες» πραγματοποιούν συγκεντρώσεις ενάντια στο «ξεπούλημα» των δύο σταθμών σε ξένες ιδιωτικές εταιρείες. Κάποιες μάλιστα από αυτές, έχοντας πληροφορηθεί τους όρους της προκήρυξης του διεθνούς διαγωνισμού, έχουν συντάξει τις οικονομικές προσφορές τους οι οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες, για τις δύο προβλήτες του πειραϊκού λιμανιού δεν θα ξεπεράσουν τα 500.000.000 ευρώ, ενώ για τη μοναδική της Θεσσαλονίκης, η τιμή θα είναι σαφώς πολύ μικρότερη.
Το έντονο ενδιαφέρον των ξένων μεταφορικών εταιρειών και κάποιων «συμπράξεων», που θα εμφανιστούν μετά την προκήρυξη του διαγωνισμού -πιθανόν τις επόμενες ημέρες- έχει στραφεί στον κερδοφόρο σταθμό του πειραϊκού λιμανιού, που διαθέτει και τη μεγαλύτερη τεχνολογική «προίκα». Ετσι, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ Γ. Γεωργακόπουλος, «όποιος πάρει τις προβλήτες 2 και 3 θα εγκατασταθεί κυριολεκτικά με τα "χέρια στις τσέπες", χωρίς αυτό να τον εμποδίσει από το να αυξήσει τα τιμολόγια των φορτοεκφορτώσεων, τόσο στις εισαγωγές όσο και στις εξαγωγές, και κατά συνέπεια τα κέρδη του, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις στην αγορά και τη βιομηχανία της χώρας».
Πηγή:Ελευθεροτυπία

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

Νέα 48ωρη απεργία των εργαζομένων στα λιμάνια 15-16/1

ΤΗΝ κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων στα εμπορικά λιμάνια της χώρας, αποφάσισαν σήμερα η Ομοσπονδία Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), καθώς και η Ενωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών.Συγκεκριμένα αποφασίστηκε νέα 48ωρη απεργία στις 15 και 16 Ιανουαρίου, ενώ μέχρι και την 31η Ιανουαρίου 2008 οι λιμενεργάτες θα απέχουν από κάθε υπερωριακή εργασία, καθώς και από την εργασία τα Σαββατοκύριακα.
Η ΟΜΥΛΕ απαιτεί από τις διοικήσεις του ΟΛΠ και του ΟΛΘ να μην προχωρήσουν στην παραχώρηση των δύο σταθμών εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ).
Πηγή:Ναυτεμπορική