Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

ΑΔΕΔΥ: Συμπαράσταση στον αγώνα των εργαζομένων στα λιμάνια

ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ επιτροπή της ΑΔΕΔΥ εκφράζει τη συμπαράσταση και αλληλεγγύη της στον αγώνα των εργαζομένων στα λιμάνια ενάντια στη βούληση της κυβέρνησης να παραχωρήσει τους ΣΕΜΠΟ των ΟΛΠ και ΟΛΘ σε ιδιώτες. Η κυβέρνηση στο πλαίσιο των νεοφιλελεύθερων πολιτικών της και της εκποίησης της δημόσιας περιουσίας στους ιδιώτες, σχεδιάζει να εκποιήσει τα λιμάνια της χώρας χωρίς να λαμβάνει υπόψη της ότι: - Οι ΟΛΠ και ΟΛΘ είναι Οργανισμοί με μεγάλη κερδοφορία (αύξηση κερδών στο εννεάμηνο 72% για τον ΟΛΠ και 170% για τον ΟΛΘ.
- Τα λιμάνια είναι βασικοί παράγοντες του εισαγωγικού και του εξαγωγικού εμπορίου της συνολικής ανάπτυξης της χώρας με ρόλο στην εξυπηρέτηση του δημοσίου και κοινωνικού συμφέροντος. Καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την ενέργεια της διοίκησης του ΟΛΠ να αποστείλει εξώδικο, με σκοπό να τρομοκρατήσει τους λιμενεργάτες και τους υπαλλήλους των εμπορικών εθνικών λιμανιών της χώρας, που κατέφυγαν στην ύστατη μορφή αγώνα για να προασπίσουν τα εργασιακά τους δικαιώματα και το δημόσιο χαρακτήρα των ΣΕΜΠΟ Πειραιά και Θεσσαλονίκης. Η ΑΔΕΔΥ καλεί την κυβέρνηση να εγκαταλείψει την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και του αυταρχισμού. Καλεί το συνδικαλιστικό κίνημα να σταθεί αλληλέγγυο στο δίκαιο αγώνα των εργαζομένων στα λιμάνια.
Πηγή:Ναυτεμπορική

Οι εξαγωγείς

Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων στην προσπάθειά του να μην παρεμποδισθούν οι εξαγωγές λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των λιμενεργατών και μάλιστα σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη εποχή γι' αυτές, προέβη σε διαβήματα προς όλους τους αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες. Από την πλευρά τους υπήρξε η διαβεβαίωση ότι υπάρχει σαφής βούληση για την πλήρη διασφάλιση των συμφερόντων όλων των πλευρών. Ύστερα από αυτά, ο ΠΣΕ κάνει και πάλι έκκληση προς όλες τις πλευρές να συνεργαστούν μεταξύ τους, ώστε σε κλίμα νηφαλιότητας και αλληλοκατανόησης να καταλήξουν σε μία λύση που θα ικανοποιεί όλες τις πλευρές και με γνώμονα πάντα την ανάπτυξη και αποδοτικότητα των ελληνικών λιμανιών, καθώς και τη βελτίωση και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας της οικονομίας.
Πηγή:Ναυτεμπορική