Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

«Όχι» στην ιδιωτικοποίηση του ΣΕΜΠΟ και από το νομάρχη Πειραιά

Την κάθετη διαφωνία της Νομαρχίας Πειραιά στα σχέδια της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ ,εξέφρασε ο νομάρχης Πειραιά, Γιάννης Μίχας, κατά τη σημερινή του συνάντηση με τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιώργο Βουλγαράκη.
Παράλληλα, ο κ. Μίχας επανέλαβε στον υπουργό την πρόταση της Νομαρχίας για άνοιγμα του λιμανιού στην κοινωνία, με τη δημιουργία Ζώνης Καινοτομίας, Επιχειρηματικότητας & Πολιτισμού, σε συνεργασία με τον δήμο Πειραιά και τον ΟΛΠ.
Πηγή:Ναυτεμπορική

ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ


  • ΤΟ απεργιακό πρόγραμμα είναι το εξής:

    5-6 Ιανουαρίου (Σαββατοκύριακο): Αποχή από την υπερωριακή απασχόληση*.
    7 Ιανουαρίου (Δευτέρα ) : Απεργία , κλειστά όλα .
    8 - 10 Ιανουαρίου (Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη ): Αποχή από την υπερωριακή απασχόληση*.
    11 Ιανουαρίου (Παρασκευή): Απεργία , κλειστά όλα .
    12 -13 Ιανουαρίου (Σαββατοκύριακο ) : Αποχή από την υπερωριακή απασχόληση*.
    Στις 14 Ιανουαρίου (Δευτέρα ): Θα παρθεί απόφαση από τα συνδικαλιστικά όργανα για την συνέχεια .

    * Αποχή από υπερωρίες σημαίνει πρακτικά το εξής: Ο ΟΛΠ διακινεί (φορτώνει)την ημέρα υπό κανονικές συνθήκες εργασίας περίπου τα 1000 Cont (TEU) . Με την αποχή από υπερωριακή απασχόληση η απόδοση πέφτει στα 300 Cont .

    Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι και η αποχή είναι πολλή σημαντική και στην ουσία γονατίζει το εμπόριο .