Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Σε αποχή απο τις φορτώσεις Cont κατέρχονται απο σήμερα και τα φορτηγά

Με αφορμή τους χαμηλούς ρυθμούς φόρτωσης* των Containers απο τους απέχοντες απο την υπερωριακή απασχόληση υπαλήλους και εργάτες του ΟΛΠ , Οι οδηγοί χρειάζονται περίπου 8 ώρες για να φορτώσουν ένα Cont. έτσι αποφάσισαν στην έκτακτη Γενική συνέλευση τους την αποχή απο φορτώσεις Cont. απο σήμερα 08/01/08 μέχρι την λήξη της απεργίας.

*(με κανονικούς ρυθμούς διακινούν περι τα 1000 τεμ. Cont με την αποχή η παραγωγικότητα εχει πέσει στα 300 τεμ.)

«Ο εξαγωγικός κόσμος της χώρας δεν αντέχει μια επανάληψη των περυσινών απεργιακών κινητοποιήσεων των λιμενεργατών»

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων σε επιστολή του προς τον υπουργό Οικονομίας κ. Γ.Αλογοσκούφη και τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Γ. Βουλγαράκη, προσθέτοντας ότι «όλες οι πλευρές πρέπει να συνεργαστούν ώστε να μην καταγραφούν τα ίδια προβλήματα που έπληξαν ανεπανόρθωτα τον κλάδο και την εθνική οικονομία». «Τυχόν επανάληψη των ίδιων απεργιακών κινητοποιήσεων των λιμενεργατών,σε συνδυασμό και με την περαιτέρω επιδείνωση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας της χώρας μας,θεωρείται βέβαιο ότι θα ανακόψει τη σημαντική αυξητική πορεία που σημείωσαν οι εξαγωγές της χώρας το 2005 και το 2006» επισημαίνει ο σύνδεσμος.